reklama

For those who revel in the thrill of gambling, the article provides an enticing overview of 1Win, an online casino that seems to cater to every whim of the enthusiast. From the vast selection of games, including slots, poker, and roulette, to the adrenaline-pumping sports and esports betting options, it's a gambler's paradise. The convenience of swift deposits and withdrawals adds to the allure, ensuring that the action never stops. The welcome bonus, a whopping 500% on the first deposit, is a cherry on top, significantly enhancing the betting power right from the start. 1win Casino stands out not just for its game variety but for its commitment to security, backed by a Curacao license. This combination of entertainment, convenience, and trustworthiness makes it a standout choice for seasoned players looking for a new arena to test their luck and strategy.

J'ai récemment lu un article sur Cheri Casino et, en tant que novice dans le monde du jeu en ligne, j'ai trouvé cela très instructif. Le processus d'inscription semble simple et sécurisé, nécessitant des informations vérifiables, ce qui me rassure quant à la protection de mes données personnelles. Ce qui m'attire particulièrement, c'est la variété des jeux proposés. Savoir que je peux choisir parmi plus de 800 jeux, y compris des machines à sous et des jeux de table, rend ce casino particulièrement tentant. cheri-casino.fr mentionne aussi la compatibilité mobile, ce qui est un grand plus pour moi car j'utilise souvent mon smartphone pour me divertir. Les promotions hebdomadaires et le bonus de bienvenue sont attrayants, bien que je doive admettre que je suis un peu intimidé par les exigences de pari. Cependant, l'article a éveillé mon intérêt et m'a donné envie d'explorer davantage le monde des casinos en ligne.

Having no prior experience with online betting, I was intrigued by the review of 4rabet. The platform's emphasis on being user-friendly and offering a variety of betting options makes it seem like a welcoming place for beginners like myself. The fact that it caters specifically to the Indian audience, with a focus on cricket, adds a local flavor that I appreciate. The review also touches on the app's extensive sports selection and casino games, which suggests that there's plenty to explore beyond just betting on sports. What's more, the mention of bonuses and promotions gives the impression that 4rabet values its users and looks to enhance their experience wherever possible. It's reassuring to read about the platform's dedicated customer support, highlighting their commitment to user satisfaction. For anyone curious about online betting but unsure where to start, the article on 4Rabet India seems like a helpful resource.

Rozvoju cyklochodníkov bránia aj absurdné požiadavky vlastníkov pozemkov

Cyklochodníky v mestách či bezpečné cestičky pre cyklistov medzi obcami na Slovensku dlhodobo chýbajú. Hoci treba objektívne priznať, že postupne sa najmä v mestách nejaký ten nový úsek s vyznačenou cestou určenou pre cyklistov objaví, stále je to žalostne málo. Aj prejazd bicyklom naprieč Trnavou je dobrodružstvom nielen pre skúsených cyklistov, nehovoriac o menej zdatných starších ľuďoch či mamičkách s menšími deťmi.

Výraznejšiemu rozvoju cyklistických trás v regiónoch a chodníkov v uliciach miest bráni podľa slov vedúceho kancelárie primátora mesta Trnava Pavla Tomašoviča aj slovenská legislatíva. Zákonné normy totiž umožňujú požadovať zo strany majiteľov pozemkov pod plánovanými trasami pre cyklochodníky výkupné ceny ako za stavebné pozemky.

Cyklochodník ako je na Clementisovej plánovalo, teda oddelený od cesty, plánovalo mesto realizovať aj na Zelenečskej. Zabránili tomu prehnané požiadavky majiteľov pozemkov


„Je nemysliteľné, aby sme ako mesto platili za kúsok predzáhradky vedľa hlavnej cesty ceny ako za stavebný pozemok. Takýmto spôsobom sa príliš ďaleko v rozvoji bezpečných cyklochodníkov nedostaneme,“
hovorí Tomašovič. Aj preto bude podľa jeho slov mesto iniciovať návrh zákona, ktorý by zaradil cyklochodníky medzi komunikácie verejného záujmu, čím by sa uľahčilo rokovanie s majiteľmi pozemkov o cenách, a prípadne by bolo možné pozemok vyvlastniť za cenu stanovenú znaleckým posudkom.

„Primátor Bošnák bude na túto tému hovoriť osobne s ministrom dopravy Figeľom. Sme za to, aby sa tieto vzťahy znormalizovali a veríme, že touto cestou by na celom území Slovenska došlo k výraznejšiemu rozvoju cyklochodníkov a cestičiek pre cyklistov,“ myslí si. Ako pripomína, pokiaľ by politici upravili zákon tak, aby stál na strane cyklostrás, v Trnave by bolo možné vytvoriť celistvú sieť cyklochodníkov v priebehu troch rokov.

Cyklochodník na Bottovej ulici

Mesto Trnava vytvorilo v ostatných rokoch niekoľko cyklochodníkov, no aj Tomašovič si uvedomuje, že trás je stálo málo. Vytvoreniu ucelených cyklistických ciest, ktoré by prešpikovali mesto, bránia najmä vyššie spomenuté problémy s legislatívou.
Navyše už existujúce cyklochodníky často končia nezmyselne uprostred cesty. „Mali sme na výber. Buď spravíme cyklochodník v tom trasovaní, pokiaľ máme pozemok, alebo počkáme, pokiaľ sa nedohodneme s majiteľmi – a až potom urobíme celú trasu. Rozhodli sme sa pre prvú možnosť s tým, že po uzavretí rokovaní ďalšiu časť cyklochodníka dokončíme tak ako je plánovaný,“ vysvetľuje.

Nevyriešené majetkovo – právne vzťahy s pozemkami bránia rozvoju moderných cyklociest aj z pohľadu čerpania eurofondov. Každému je jasné, že pokiaľ nemá vysporiadaný pozemok, o dotácie z európskych peňazí žiadať nemôže. Upravená zákonná norma by túto situáciu mohla posunúť do úplne iných dimenzií. K snahe občianskych či súkromných subjektov vytvoriť sieť cyklotrás, umiestnených v bezpečnej vzdialenosti od frekventovaných ciest, by sa v prípade úpravy v zákone určite pridali samosprávy aj vyššie územné celky. A práve táto skutočnosť by mohla konečne naštartovať mnohé projekty, ktoré zatiaľ existujú len na papieri či v myšlienkach nadšencov.

Veríme, že si aj sami politici uvedomia, že tento problém je možné a potrebné riešiť. Často sa pri príprave cyklochodníkov stretávame s absurdnými požiadavkami a situáciami, ktoré v konečnom dôsledku znamenajú, že projekt sa nakoniec nerealizuje,“ skonštatoval na záver P. Tomašovič.

Ulož ako PDF
Napísal 10. augusta 2010 12:58. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

pre “Rozvoju cyklochodníkov bránia aj absurdné požiadavky vlastníkov pozemkov”

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.