Posledné tohtoročné rokovanie poslancov bude o rozpočte aj dôležitých návrhoch VZN

Hlavným bodom šiestej riadnej schôdze trnavského mestského zastupiteľstva bude hlasovanie o rozpočte na rok 2012.
V programe sú aj návrhy na úpravy dane z nehnuteľností, poplatku za komunálne odpady či návrh na predĺženie otváracej doby prevádzok na území mesta.

Poslanci budú rozhodovať aj o novom návrhu Všeobecne záväzného nariadenia (VZN) o parkovaní v centrálnej mestskej zóne, dvoch etapách IBV Pekné pole či návrhu na rozpočet hudobného festivalu Dobrofest.

Zasadnutie mestského zastupiteľstva začína v utorok 13. decembra o 10. hodine v konferenčnej sále trnavskej radnice.

Ilustračné foto

KOMPLETNÝ PROGRAM:

1.1 Návrh Všeobecne záväzného nariadenia o dani z nehnuteľností
1.2 Návrh Všeobecne záväzného nariadenia o poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady
1.3 Návrh Všeobecne záväzného nariadenia, ktorým sa mení a dopĺňa VZN č. 241 o určovaní obvyklého nájomného za prenájom nebytových priestorov vo vlastníctve mesta Trnava v znení VZN č. 262, č. 309, č. 327, č. 343, č. 361 a č. 373
1.4 Návrh Všeobecne záväzného nariadenia o pravidlách času predaja v obchode a času prevádzky služieb na území mesta Trnava
1.5 Návrh Všeobecne záväzného nariadenia, ktorým sa mení a dopĺňa VZN č. 312 o určení miesta a času zápisu dieťaťa na plnenie povinnej školskej dochádzky v základnej škole, ktorej zriaďovateľom je Mesto Trnava
1.6 Návrh Všeobecne záväzného nariadenia o dočasnom parkovaní motorových vozidiel na území mesta Trnava
2.1 Rozpočet mesta Trnavy na rok 2012 a viacročný rozpočet na roky 2012 – 2014
2.2 Odpis nevymožiteľných pohľadávok mesta Trnavy nad 200 eur
3.1 Urbanistická štúdia „IBV Pekné pole IV, Trnava“ – schválenie
3.2 Zadanie urbanistickej štúdie „Pekné pole IV/B“ – schválenie
3.3 Zadanie urbanistickej štúdie „Pekné pole V – Trnava“ – schválenie
4. Majetkové záležitosti
5.1 Návrh na výnimky zo Všeobecne záväzného nariadenia č. 378 o nakladaní s nájomnými bytmi vo vlastníctve Mesta Trnava
6.1 Návrh rozpočtu a organizačného zabezpečenia medzinárodného hudobného festivalu DOBROFEST – FESTIVAL DOBREJ HUDBY 2012
7.1 22. ročník Medzinárodnej speváckej súťaže Mikuláša Schneidra – Trnavského
8.1 Vyhodnotenie medzinárodného festivalu folklórnych súborov TRNAVSKÁ BRÁNA 2011
9.1 Plán kontrolnej činnosti Útvaru hlavného kontrolóra mesta Trnava do 30. 6. 2012
9.2 Informatívna správa o výsledkoch kontrol uskutočnených v mesiacoch október, november 2011
10.1 Informatívna správa o zmene financovania Mestského priemyselného a technologického parku Trnava
11.1 Správa o kontrole plnenia uznesení Mestského zastupiteľstva mesta Trnava, ktorých termín plnenia je v intervale od 6. 10. 2011 do 23. 11. 2011
12.1 Odpustenie zmluvnej pokuty pre spoločnosť MIMA EÚ s.r.o. Trnava v celkovej výške 1 512,00 eura, vzniknutej z titulu omeškania s vrátením pozemku
12.2 Odpustenie zmluvnej pokuty pre spoločnosť DUGA s.r.o. Bratislava v celkovej výške 4 200,00 eura, vzniknutej z titulu omeškania s vrátením pozemku
12.3 Odpustenie zmluvnej pokuty pre fyzickú osobu oprávnenú na podnikanie : Štefan Gašparík, Špačince, v celkovej výške 1 656,90 eura, vzniknutej z titulu omeškania s vrátením pozemku
12.4 Odpustenie zmluvnej pokuty pre fyzickú osobu oprávnenú na podnikanie: Refet Sali, Trnava, v celkovej výške 2 647,35 eura, vzniknutej z titulu omeškania s vrátením pozemku
12.5 Zníženie výšky nájomného za zriadené exteriérové sedenie na obdobie od 1. 12. 2011 do 8. 1. 2012 pre spoločnosť PASTIS s.r.o. – Trojičné námestie 6
13. Rôzne
13.1. Návrh na uzatvorenie zmluvy s Dobrovoľným hasičským zborom Pole
14. Interpelácie poslancov Mestského zastupiteľstva mesta Trnava

Ulož ako PDF
Napísal 1. decembra 2011 15:20. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

72 komentárov pre “Posledné tohtoročné rokovanie poslancov bude o rozpočte aj dôležitých návrhoch VZN”

  1. 1
    radovan krova says:

    8.1Stále nechápem prečo mesto toľko dáva peňazí na festival Trnavskej brány od komunistov tento festival prebral štafetu . (Nezabúdajme, že keď mladé kapely začínali v Trnave tak to boli oni, ktorý im kontrolovali a cenzurovali texti … )Ľudovky sú dnes už len taká paródia na to čím bol folklór pred so cíkom. Chcelo by to viac priestoru pre progresívnejšie živé kapely! (nemyslým tým festival Lumen páni :D)

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 16

  2. 2
    zaka says:

    tie progresívne živé kapely si počúvaj niekde v bare, Trnavská brána je jedinečná akcia , ktorá preslávi Trnavu aj za hranicami, na rozdiel od progresívnych kapiel, po ktorých ani pes neštekne.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 15 Thumb down 11

  3. 3
    jano p says:

    štbák sa ozval … to sa pamätám na tých chujov v komisiách ešte niektorý z nich tam dodnes sedia.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 17 Thumb down 7

  4. 4
    zuzana says:

    ej, že jedinečná akcia , ktorá preslávi Trnavu … horná orešanka dolná orešanka s každej dediny pomaly nejaký zaostalý dôchodca si trúby na dudy a to sa už len má dávať na výslnie brrr,,, preč stým nech si to robia súkromne v kulturákoch..

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 6 Thumb down 17

  5. 5
    robin says:

    Trnavská brána je dobrá a kvalitná akcia s medzinárodnou účasťou. Nechápem čo ti na nej vadí.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 16 Thumb down 6

  6. 6
    radovan krova says:

    to že zožerie skoro polovicu verejných prostriedkov určených na kultúru stačí robine húde ..

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 8 Thumb down 15

    • 6.1
      robin says:

      kolko stojí zorganizovanie brány?

      Thumb up 4 Thumb down 8

    • 6.2
      Ferko says:

      A druhú polovicu zožerie Lumen a ostatní a hlavne mladí majú smolu. A trapný Dobrofest načo idú robiť? A koľko nás bude stáť? Veď odkedy ho nerobí Bonzo, je úplne o ničom, vlastne to už ani neni Dobrofest, len značku zneužili. a naposledy na ňom bolo 100 ľudí a kapely ako Para, ktoré s rezofonickou gitarou nemajú nič spoločné, čistý trapas, ale to na mestskom úrade žiaľ nepochopili.

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 14 Thumb down 10

    • 6.3
      TA says:

      Ty si jaký informovaný. Daj si tú námahu a pozri si záverečný účet mesta za rok 2010 na oficiálnej stránke mesta (ak to teda zvládneš). Trnavská brána je financovaná z vlastných zdrojov aj z grantových zdrojov. Asi to nebude až také bezvýznamné. A minula sa na túto akciu veľmi malá čiastka v pomere k celkovému rozpočtu vyčlenenému na kultúru. Takže najprv si zisti a potom vypúšťaj nejaké výroky. Stačí Radovane?

      Thumb up 12 Thumb down 6

      • 6.3.1
        radovan krova says:

        úradnícke vypisovanie grantov heh celé to smrdí od hnoja som zvedavý koľký z nich reálne žijú na dedine je to celé divné ako hovorím folklór tu bol len do 60 rokov dnes už je to len taká hra ako odčerpávať peniaze na túto atrapu..

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 8 Thumb down 18

        • 6.3.1.1
          TA says:

          OK. Ja ti neberiem ani nevyvraciam tvoj názor. Napísala som len fakty, ktoré si dokáže prečítať každý.

          Thumb up 8 Thumb down 7

      • 6.3.2
        Hugo says:

        Trnavská brána – medzinárodný folklórny festival
        Bežné výdavky 38377,- vlastné zdroje z mesta 30877,- grantové zdroje 7500,- … Najdrahšia akcia mesta v roku 2012.

        Thumb up 1 Thumb down 3

  7. 7
    Janka Hazuchová says:

    mne sa páči Trnavský Jazzík . A Lumen by som zrušila. Je to festival postavený na náboženskom základe ako v stredoveku. Úplne som sa zhrozila, keď som došla na námestie a od všade vyhukovali nejaký východniari Ježiš, ježiš to kde sme …Radšej som sa išla niekde schovať ako tento fanatizmus náboženský počúvať

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 20 Thumb down 14

    • 7.1
      Martin Královič says:

      Janka na akych zakladoch su postavene napr. Trnavske organove dni? To nie je nabozensky zaklad? Ste vysznavacka komunizmu, kedy bolo zakazane cokolvek, co by suviselo s nabozenstvom? :)

      A k tomu vykrikovaniu a tak podobne – ano, su tam aj take kapely… Ale boli ste napriklad na tomto koncerte? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fsBsTMf-33Q

      Alebo na tomto? http://www.youtube.com/watch?v=XhnCzj7W2Uc

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 7 Thumb down 22

      • 7.1.1
        Ivana Hrabanová says:

        Pán Martin Královič Trnava je síce malý Rím ale nie malý Vatikán. Keď chceme mať v Trnave festival, ktorý nebude postavený na kdháckom a náboženskom základe nemusíte hneď ľudí odcudzovať, že sú komunisti. V 21.storočí festival môže biť postavený napríklad na slobodnej kreativite, môže mať každým rokom inú tému ( nezabúdajte, že aj komunisti môžu biť veriaci). Skôr ako som si všimla je veľa ľudí z Trnavy, ktorým vadí, že verejné prostriedky určené na kultúru sa stali ako za komunizmu nástrojom na demonštrovanie moci kdhákov . Kdhá tu vládli 20 rokov a radi by sme prispeli o zmenu aby z nás neboli ovce . Ľudia môžu mať aj svoje osobné presvedčenie, ktoré môže prekračovať politiku a náboženstvo, nato by ste nemali zabúdať pán Kralovič.Ja som osobne skeptik a pred tým než niečo jem pozerám sa na obsah a minulosť firmi, ktorá by sa rada omna starala z daní ktoré odvádzam. Rada si varím sama a racionálne…
        s pozdravom Ivana Hrabanová

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 15 Thumb down 11

        • 7.1.1.1
          Martin Královič says:

          Pani Hrabanova, odporucam naucit sa pravopis – ale to nie je zrovna to, co ma zaraza na Vasom komentari.

          Pochopim, ak poviete, ze Festival Lumen je krestanska akcia. Pochopim, ked napisete ze je postaveny na nabozenskom zaklade. Ale celkom mi unika pointa toho, ako a kde sa na Festivale Lumen prezentuje KDH? Zazili ste kedykolvek na podiu na tomto festivale nejaku prezentaciu nejakeho politika z KDH? Zazili ste tam niekde niekedy propagaciu strany KDH, ich logo, letaky, hocico ine s nimi suvisiace? Ja veru nie a to na ten festival chodim uz poslednych 15 rokov. To, ze nie ste veriaca, resp. festival modernej krestanskej hudby nie je vasa salka kavy, to je v poriadku – zijeme v demokratickom state a kazdy ma pravo na vlastny nazor, vierovyznanie a na vlastne ciny (pokial su v sulade so zakonmi SR). Preco ale toto pravo chcete upierat inym? Ja napriklad neholdujem jazzovej hudbe, ale nebudem bojovat za zrusenie JAZZYKu, pretoze viem, ze v TT je skupina ludi, ktora tento styl oblubuje a rada sa takeho podujatia zucastni… tak isto nemusim foklor, ale akceptujem, ze Trnavska brana ma svoju cielovu skupinu a dotvara kolorit kulturnych akcii v Trnave a tiez prispieva k jej zviditelneniu. Aky problem teda mate s Festivalom Lumen? Nikto sa na vas nenahneva ani neurazi, ked na neho nepojdete, ale co Vam vadi na tych tisickach mladych ludi nielen zo Slovenska ale z celej strednej Europy, ktori na tento festival prichadzaju?

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 7 Thumb down 23

          • 7.1.1.1.1
            Ivana Hrabanová says:

            pozrite sa náboženské presvedčenie je každého súkromná osobná vec. Som za odluku štátu od cirkvi tak ako to ma Francúzko a dalšie západné štáty napr. Keď do Trnavy príde rolling stones, rovnako bude plné námestie zaplnené…. Bola by som rada, keby ten festival na, ktorý prídem nebude robený cez náboženské dodatky stačí tak ! A keď už bude robený cez dodatky tak si to robte súkromne a neodčerpávajte väčšinu peňazí z kultúry !§

            Tento komentár vás zaujal... Thumb up 14 Thumb down 9

            • 7.1.1.1.1.1
              Martin Královič says:

              Pani Hrabanova, ked sa tu bavime o „vacsine penazi z kultury“… Viete, aka vysoka dotacia bola na Festival Lumen v poslednych rokoch vyclenena? Viete, kolko percent z celkoveho rozpoctu festivalu tvorila? Presli ste si niekedy po Festivale Lumen monitoring medii a vsimli ste si, aku publicitu vdaka Festivalu Lumen nase mesto kazdorocne dostava? A ked hovorime o koncerte Rolling Stones – s tym plne suhlasim, ze namestie bude rovnako zaplnene – dokonca mozno aj viac. Ale po prve: vstupne bude 100,- eur na osobu. A po druhe: Rolling Stones do Trnavy nikdy nepridu, pokial Trnava nebude mat salu s minimalnou kapacitou aspon 20 000 ludi. A taka sala vlastne neexistuje nikde na Slovensku. A spytam sa este raz: Kde napr na tomto videozazname vidite nejake extremne nabozsnek prejavy, ktore Vam ako ateistke vadia? :) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fsBsTMf-33Q

              Tento komentár vás zaujal... Thumb up 7 Thumb down 22

              • 7.1.1.1.1.1.1
                Ivana Hrabanová says:

                Pán kralovič niesom atesitka ale som skeptik… okolo 600 000 tisíc sk to bolo tento rok ak sa dobre pamätám pán Bročka vám to upresní tuším on sa tomu ako právnik venuje.Proti kapelám kresťanským nič nemám ale proti festivalu, ktorý je kresťanský na celom trnavskom námestí počas niekoľkých dní mám… Robte si ho súkromne.

                Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 10

                • 7.1.1.1.1.1.1.1
                  Martin Královič says:

                  Pani Hrabanová – mate pravdu v tom, ze dotacia pre Festival Lumen 2011 bola 20 000,- Eur (= vami spominanych 600 000 sk).

                  Som rad, ze nemate nic voci krestanskym kapelam – ja si myslim, ze su velmi kvalitne a tie zahranicne (headlineri) dokazu naozaj pritiahnut do mesta Trnbava tisicky ludi, ktori by inac do Trnavy neprisli.

                  K Vasmu nesuhlasu s „krestanskym festivalom“ mozem iba zopakovat to co som napisal uz predtym: tak ako ma foklor svojich fanusikov, tak ako ma jazz svojich fanusikov, tak aj krestanska hudba ma svojich fanusikov – pokial ucastnici festivalu alebo jeho organizatori dodrziavaju vsetky zakony, preco by mali byt diskriminovani oproti ostatnym festivalom, resp. podujatiam? Mate pocit, ze xenofobia je rozumny dovod na to, aby ste niekomu, kto ma iny svetonazor ako Vy, upierali jeho pravo?

                  Tento komentár vás zaujal... Thumb up 2 Thumb down 18

                • 7.1.1.1.1.1.1.2
                  mm says:

                  Pani Ivana,

                  pana demagoga Kralovica si vobec nevsimajte, on sa nevie slusne bavit, jeho bonmoty su len pokryteckym pozlatkom praveho extremistickeho krestana-demokrata, ktory Vas komentuje len preto, ze mu ide o jeho prospech z festivalu lumen, konkretne financny. Preto potrebuje „zavadzat“ verejnost o prospesnosti niecoho, co tu nema co hladat. A ked nebude mat argument, urobi z Vas hlupaka, ktory je: komunista, ci dokonca StBak, ateista(akoby malo byt zle, ze niekto ma ine, ci ziadne vyznanie, asi je aj antisemita), alebo nevie pisat, ci rozpravat. Festival Lumen zozral viac ako milion korun, cize cez 33tis EUR z mestskeho rozpoctu! Nieco, co sa navstevnostou ani nepriblizi festivalu Zlaty Bazant stoji nas verejny rozpocet viac ako prave festival Bazant. Byt na jeho mieste sucham v kostole nozickami a som rad, ze som rad a nevyskakujem na ludi, ktori si uvedomuju, ze je to plytvanie penazi, najma ked z toho sam profituje :) – ale to len dokazuje jemu vlastnu falosnost.

                  Tento komentár získal od vás výborné hodnotenie. Thumb up 27 Thumb down 3

                • 7.1.1.1.1.1.1.3
                  Jovany says:

                  Pani Ivanka.
                  Adam Roman napísal:
                  Dalo by sa povedať, že som sa nechtiac zaplietol do diskusie, o ktorej som ešte netušil, aká je beznádejná. Niečo podstatné som sa v nej však dozvedel hneď na počiatku: veriaci nehľadajú pravdivé odpovede na otázky! To ma ohromovalo a snažil som sa to ďalším písaním zúfalo pochopiť: ako môže niekomu nezáležať na pravde, zvlášť keď sa pravdou na každom kroku zaklína? Stále sa však ukazovalo, že ak veriaci niečo aj hľadajú, je to potvrdenie apriórnych názorov, ktoré sa opierajú o autority (napr. text Biblie), ale nie pravdivosť toho, čomu veria. Otázky, na ktoré zatiaľ nevie nik odpovedať (vznik vesmíru, života), nepovažujú za podnet na hľadanie odpovede, ale za dôkaz ich mystických predstáv. Zaujímajú ich vlastné emocionálne zážitky (mravoučná interpretácia skúseností — či už vlastných alebo cudzích), moralizovanie o tom, čo sa má, či nemá konať, ilúzie ktoré im poskytujú útechu v neistej budúcnosti (nádej na posmrtnú spásu) — a to je asi tak všetko. Ale záujem o pravdu im beznádejne chýba. Bez pravdy však poznanie nemá cieľ, nemá teda zmysel ani diskusia, ktorá nevedie k žiadnemu výsledku.

                  Preto raz muselo prísť vytriezvenie a ja som si uvedomil, ako veľa času a energie som premárnil na neplodnú diskusiu. Po tomto „osvietení“ som s ňou skončil rovnako náhle ako som začal. Dnes je mi iba ľúto, že som to neurobil oveľa skôr. Veď mám pred sebou ešte tak veľa zmysluplnej práce a ja som strácal čas s ľuďmi, ktorí nič nehľadajú, lebo všetko (pre nich) podstatné „vedia“ — vymysleli im to už dávno ich predkovia!

                  Tento komentár vás zaujal... Thumb up 16 Thumb down 6

                • 7.1.1.1.1.1.1.4
                  Martin Královič says:

                  Hidden due to low comment rating. Click here to see.

                  Tento komentár získal od vás slabé hodnotenie. Thumb up 1 Thumb down 25

                • 7.1.1.1.1.1.1.5
                  Jožko says:

                  Prepáčte, omylom som príspevok pridal až pod diskusiu, preto si dovoľujem príspevok opätovne pridať priamo pod adresáta. Za chybu sa ospravedlňujem

                  Pán Karálovič,

                  opäť Vás pozdravujem. Pamätáte si ma ešte? Už sme spoločne o Lumene debatovali a opäť tu túto tému máme. “mm” veľmi trefne poukazuje na to, ako to s tým Lumenom vlastne je. A Vy opätovne zavádzate – presne tak, ako pri minulej debate. Veľmi mi pripomínate farizeja Mikloša, ktorý v bleku za 5000 eur občanom SR prednáša v TV o potrebe zvyšovania daní, šetreniu a pod. Presne mi ho pripomínate, pretože Váš prejav a “argumentácia” je plná závadzania! Z akého dôvodu zavádzate o výške príspevku na relizáciu Lumenu? Píšete, že “Dotacia Festivalu Lumen 2011 bola 20 000,- Eur “. Fakt je ale ten, že na rok 2011 Vám bol príspevok odklepnutý vo výške cca 40 000 eur a v roku 2011 Vám bol príspevok na realizáciu Lumen-u skresaný na polovicu! Prečo zavádzate?
                  Pán Královič, druhá vec: Prečo zavádzate, že všetko robíte nezištne? Veď Vaša spoločnosť KINX s.r.o., ktorej ste jedniným spoločníkom aj konateľom, je organizátorom tohto pseudopodujatia. To mi chcet povedať, že za realizáciu tohto projektu s Vaša spoločnosť neúčtuje žiadne úhrady? Apropos, mám dojem, že takýmto konaním porušuje spoločnosť KINX s.r.o. zákon v rámci krátenia dane – ako môže obchodná spoločnosť vykonávať činnosť bez odplaty? Pán Královič, skúste prosím priamo dpovedať. Verím, že nakoniec sa k pravde dopátrame

                  Jožko – nespokojný občan mesta Trnava

                  Tento komentár vás zaujal... Thumb up 22 Thumb down 5

          • 7.1.1.1.2
            Jozef says:

            Monsiňor,

            zas klamete! V tejto chvíli ste predviedli galaktický klam, keď tvrdíte, že nikto z politikov KDH nebol na festivale! UŽ STE ZABUDLI NA FIGEĽA A RADIČOVÚ NA POSLEDNOM ROČNÍKU? :D Nebuďte prosím Vás smiešny! Figeľ aj Radičová boli na pódiu, samozrejme ste tam bol aj Vy a mladý „pán“ Krajčovič, ten figeľolízec :D TRansparenty síce neviali, ale samotná prítomnosť predsedu KDH a premiérky Radičovej podtrhuje politickú agitáciu na tomto podujatí! To si naozaj myslíte, že Trnavčania sú sprosté ovečky ako tie Vaše, KDMS-ácke ovce?

            Thumb up 14 Thumb down 1

    • 7.2
      Sokolík says:

      Lumen??? myslite to parenie katolikov, ficiacich na kadidle?

      Thumb up 1 Thumb down 1

  8. 8
    tlko says:

    Zase idú zdražovať za parkovanie a zvyšovať dane z nehnuteľnosti, to je jediné čo vedia vymyslieť – koalícia Smer a KDH na večné časy

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 13 Thumb down 13

  9. 9
    Jožko says:

    Pán Karálovič,

    opäť Vás pozdravujem. Pamätáte si ma ešte? Už sme spoločne o Lumene debatovali a opäť tu túto tému máme. „mm“ veľmi trefne poukazuje na to, ako to s tým Lumenom vlastne je. A Vy opätovne zavádzate – presne tak, ako pri minulej debate. Veľmi mi pripomínate farizeja Mikloša, ktorý v bleku za 5000 eur občanom SR prednáša v TV o potrebe zvyšovania daní, šetreniu a pod. Presne mi ho pripomínate, pretože Váš prejav a „argumentácia“ je plná závadzania! Z akého dôvodu zavádzate o výške príspevku na relizáciu Lumenu? Píšete, že „Dotacia Festivalu Lumen 2011 bola 20 000,- Eur „. Fakt je ale ten, že na rok 2011 Vám bol príspevok odklepnutý vo výške cca 40 000 eur a v roku 2011 Vám bol príspevok na realizáciu Lumen-u skresaný na polovicu! Prečo zavádzate?
    Pán Královič, druhá vec: Prečo zavádzate, že všetko robíte nezištne? Veď Vaša spoločnosť KINX s.r.o., ktorej ste jedniným spoločníkom aj konateľom, je organizátorom tohto pseudopodujatia. To mi chcet povedať, že za realizáciu tohto projektu s Vaša spoločnosť neúčtuje žiadne úhrady? :D Apropos, mám dojem, že takýmto konaním porušuje spoločnosť KINX s.r.o. zákon v rámci krátenia dane – ako môže obchodná spoločnosť vykonávať činnosť bez odplaty? Pán Královič, skúste prosím priamo dpovedať. Verím, že nakoniec sa k pravde dopátrame ;)

    Jožko – nespokojný občan mesta Trnava

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 4

    • 9.1
      Martin Královič says:

      Srdecne pozdravujem pan Jozko, samozrejme, ze si Vas pamatam :). Dokonca aj keby ste sa nepodpisali, tak Vas rukopis v podobe nepodlozenych osocovani a obvineni je tak jasny, ze Vas to vzdy identifikovat bude :).

      Ale k Vasim komentarom:

      1) Dotacia na Festival Lumen 2011 bola 20 000,- Eur. Znovu to musim zopakovat, pretoze taka je pravda a ktokolvek si to kedykolvek moze overit vo verejne dostupnych dokumentoch. Mate pravdu, ze povodny navrh na dotaciu bol vyssi – konkretne 29 750,- Eur (plus minus zopar eur, nepamatam si to presne) – ale vysledna suma, ktora bola schvalena a ktora bola aj zakotvena v zmluve o dotacii je presne 20 000,- Eur. Takze pan Jozko, zial, opat sa dokazuje ze ten kto tu zavadza nie som ja ale Vy, pretoze ziadnych 40 000,- Eur (ani cca 40 000,- Eur) „odklepnutych“ nebolo.

      2) K nezistnosti: Jedine v com pri tejto teme mate pravdu je to, ze naozaj som jedinym spolocnikom a konatelom spolocnosti KINX s.r.o. (mimochodom, dakujem za reklamu pan Jozko, to vzdy potesi :). Zial, musim Vas poopravit v tom, ze moja spolocnost je organizatorom Festivalu Lumen. Organizatomi Festivalu Lumen su Mesto Trnava a Domka – Zdruzenie salezianskej mladeze. Moja spominana s.r.o.-cka Festival Lumen nikdy neorganizovala ani organizovat nebude. Takze opat v poradi uz druhy dokaz toho, ze zavadzate Vy a nie ja – cize zatial 2:0 pre mna, pan Jozko :)

      Co sa tyka toho uctovania uhrad – znova Vas musim sklamat pan Jozko (uz mi Vas je normalne luto, ako Vam tu nic z Vasich vymyslenych tvrdeni nefunguje), ale ja sa venujem Festivalu Lumen ako dobrovolnik – ako sukromna osoba – cize nie, spolocnost KINX, s.r.o. neuctuje ziadne uhrady, ani nevykonava cinnost – ani s odplatou ani bez odplaty – cize nie, neprichadza k poruseniu zakona – takze – a teraz mi je Vas uz naozaj luto pan Jozko – 3:0 v moj prospech pri argumentacii pravdou a faktami voci Vasim vymyslenym blabolom :).

      Dajte este nejake pseudoargumenty, prave ma zacala tato diskusia bavit ;)Ale poprosim, uz nie take okate vymysly a blbosti, skuste nieco, co aspon trochu bude vyzerat hodnoverne ;)

      Thumb up 0 Thumb down 19

      • 9.1.1
        mm says:

        :D Pan Jozef vam napisal, ze ste podobny Ivanovi Miklosovi :D, skor by sa hodilo pripodobnit vasu demagogiu „do neba volajucu“ panovi Mikimu, ten tiez kedysi davno povedal, ze vsetci budeme mat dvojnasobne mzdy a tunel nie je tunel(skutek sice utek, ale to sa stava). Ked uz tak rad odrazkujete:

        – ziadna firma nesmie existovat za ucelom vytvarania straty, ale jej opaku, zisku, cize ak nieco organizujete(spoluorgnizujete, podielate sa, etc.), mali by ste to robit tak, aby ste zisk v spolocnosti vytvorili = jednoznacne to nerobite pre pekne oci a preto tu donekonecna budete zavadzat verejnost, ktora si ma z vasej retoriky mysliet, ze ste supercestny spoluobcan a pritom ste len obycajny extremista, ktory bude cely den zhavit drat, aby svojimi polopravdami udupal vsetku oponenturu niecoho, co fakt nestoji za tie „prachy“ :D a vypisovat o komunistoch, bolsevikoch a ateistoch, ktori vam tak velmi ublizuju(inak poviem vam este nieco, mozno aj vasi rodicia museli byt komunisti a nemuseli byt vobec zli – to bola taka doba)

        – dobrovolnici nasi kazdodenni, nepytate nahodou za vasich dobrovolnikov euro na hodinu? K domke: chcete nam snad vasou suprademagogiou nakukat, ze domka si aj podium sama postavi, pripadne ozvuci, ci nasvieti, asi slecny reholne sestricky zoberu pajser a kladivo, nejaka sestra Jarmila aj laser a reflektor a idu na to, staci vyhrnut rukavy, ou, ono na habitoch sa to tak lahko neda, ze? Dospejte a argumentujte ako dospely jedinec.

        – k dotacii, skuste si prosim vziat do rucicky, ktora zaroven tuka do klavesnice vase nezmysli taky minulorocny rozpocet a precitajte si sumu vyclenenu na lumen, asi sa vam aj panenky pretocia :D Prosim, nerobte z ludi hlupakov, velka vacsina z nich sice stale pocita v korunach, ale dobre vedia, co to je 40tis EUR

        Zaverom: pre vsetkych ostatnych, to ze pana diskusia bavi len dokazuje, ze sa vyziva vo vypisovani „kotrmelcov“ a demagogii – len tak dalej, urcite vas nejake to hnutie angazuje, maju tam takych dost – nebojte aj ten byt sa vam ujde, uz len chvilu…

        P.S.: tesime sa na vas dalsi demaprispevok

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 18 Thumb down 2

        • 9.1.1.1
          Martin Královič says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Tento komentár získal od vás slabé hodnotenie. Thumb up 0 Thumb down 20

          • 9.1.1.1.1
            Jožko says:

            Pán Královič,

            už ste začali hľadať dokumenty? Z akého dôvodu, keď ste si tak istý svojou pravdou? Azda váhate? ;)

            Thumb up 13 Thumb down 1

            • 9.1.1.1.1.1
              Martin Královič says:

              Iba som si overoval, ci mam pravdu na rozdiel od Vas. Ale ako vidim, Vy pan Jozko okrem prazdnych reci zas nemate nic :D :D :D

              Thumb up 0 Thumb down 18

              • 9.1.1.1.1.1.1
                Jožko says:

                Ale no totooooo! :D V priamom prenose ste sa priznal, že ste zavádzal, nakoľko ste práve priznal, že ste tvrdil niečo, o čom ste sám nebol presvedčený :D A vôbec nemáte problém ďalej toto konanie obhajovať? Hanbite sa! :D Po vzore vlastných mecenášov konáte, Vy farizej! Trnavčania, vidíte? :D

                Thumb up 14 Thumb down 1

          • 9.1.1.1.2
            mm says:

            Pan Kralovic, dobrovolna praca a firma, to akosi nepasuje dohromady(puzzle sa neskladaju obrusovanim nezapadajucich dielikov), minimalne to nie je jej poslanim, ale ked si myslite, ze som dobrovolnu pracu nevidel, budis… (…svetlo, ktore vam pomoze vidiet, vam sice asi nie, nakolko pre strom nevidite les).
            Ani neviete, co ste vlastne sam napisal a dokonca neviete rozpoznat tzv. ironiu :D nevadi, dobre som sa zasmial, sorry, na vas ucet. Prave o dodavateloch a subdodavateloch je tu, priatelu, rec. A teraz poprosim vsetkych co tie vase demagogicke dristy citaju nech si pekne pohladaju predmet podnikania spolocnosti, o ktorej sa tu neustale bavime a v ktorej figurujete ako „dobrovolny“ konatel :D – pripadne aj jej referencie a pod.
            Este Vam prezradim nieco dalsie, co vas priam sokuje, ja som ten festival videl(zial viackrat) a teraz pride dalsi sok, za tie peniaze sa da spravit nieco, co prilaka 50tis ludi a bude omnoho hodnotnejsie(mozete to kludne organizovat, mne je to jedno) :) – ja viem, ze ste to prave pochopili tak, ze som napisal: lumen je zly fuj fuj; nie!, to som nenapisal, len som porovnal nieco, co je pre vsetkych pochopitelne: cena/vykon
            Inak, preco ste sem neskopirovali cislo z tabulky „granty“? Odpoved je jednoducha, pretoze prevysuje cislo 20tis o niekolko dalsich „povedzme“ hmm, tisicok :D, ze? trosku si (zamerne) zamienate roky. Ale to ta pamat, ta radikalom bezne nesluzi, ani vojvodca figel si nepamata, kde sa vzali kluce od bytu…
            Dobru noc :) ani neviem, peco som vlastne na vas reagoval, asi sa mi z toho, co pisete zdvihol zaludok, tak som pocitil potrebu vam dat aspon nejako vediet, ze ludia nie su ovce a ze vam to proste nezozeru, pretoze za vas nehovoria vysledky, ale iba kydy v kazdej diskusii, ci fore, v ktorom sa niekto dotkne vasej „nedotknutelnej“ modly – festivalu LUMEN. Viete ako sa to hovori: za pravdu sa kazdy bije, a vy rozdavate udery jedna radost, len co sa objavi nejaky cloviecik ako pani ivana a povie si svoj postoj. Dam vam radu do zivota: vyspite sa na to, tuto bitku ste prehrali, aj ked sa sam v mokrych snoch presviedcate, ze nie a ze nejaky anonym vas a vasu demagogiu hodnu velkych chlapcov tam hore nemoze odhalit…a uz nepiste tie vase demagogicke bajky, lebo sa ezop v hrobe otoci

            Thumb up 14 Thumb down 1

      • 9.1.2
        Jožko says:

        Monsiňór Královič, :)

        ja sa naozaj veľmi preveľmi teším, že verejnosti pomaličky začínate odhaľovať svoju pravú tvár. Tvár demoagogického populistu, ktorý pravidelne šúcha nohami v kostole a každú nedeľu sa u dôstojného pána očistí od svojich hriechov prostredníctvom rozhrešenia a pomodlenia sa niekoľkých „otčenášov“. Dnes je ešte len pondelok a také luhanie ste si už dovolili! Brzdite, do nedele je ďaleko ;)
        Podobne ako „mm“ napísal, ľudia nie sú hlúpi a vedia čítať medzi riadkami a dávať si veci do súvisu. Vy sa tu snažíte robiť zo seba ľudomila po vzore klamárky Radičovej, pričom vedome (ako Radičová a spol.) zavádzate a svojim neskutočným bľabotaním sa snažíte ľudí uviesť do omylu. Samozrejme s dobrým pocitom a vedomím, že ovečky sú zahnané v košiari a že ďalších x tisíc eur bode odklepnutých (možno). Viete, monsiňór, to, že niečo vehementne popierate neznamená, že tvrdíte pravdu, resp., že Váš sok klame. Kto Vám stavia pódium? Jezuiti, františkáni, alebo saleziáni v rámci nedeľných aktivít mládeže? :D Na čo sú Vám potom milióny SKK na realizáciu Lumenu? Tá banda psychopatických omenov, ktorí sem zavítalú, spia v školských telocvičniach, alebo niekde pod holým nebom s fľaškou „svätenej vody“ v spacáku. A nakoľko tvrdíte, že ste patia dobrovoľníkov, predpokladám, že aj partie „hudobníkov“ vystupujú grátis, nie? Kde sú potom tie peniaze? Azda vo „zvončeku“ nejak spoločnosti? ;)
        Pán Královič, Vašim nezmyslom nikto neverí, nakoľko aj Vaši vlastní začínajú chápať, že ich ťaháte za nos a že niekto ryžuje na tom, že oni sú hlupáci a robia skoro zadarmo, pričom niekto zarába ťažké prachy. Ale nebojte, oni Vám to zrátajú ;)A potom Vás ani v tom kostole nenechajú šúchať nožičkami :D
        PS: ešte niečo napíšte, nech všetci vidíme, ako vehementne obhajujete rozhadzovanie verejných prostriedkov!

        Thumb up 14 Thumb down 1

        • 9.1.2.1
          Martin Královič says:

          Pan Jozko, okrem mnozstva urazok a nadavok, obvineni a bezducheho opakovania sloviciek ako „demagog“ „monsinor“ a „psychopaticky“ ste neargumentovali ani jednym rozumnym dokazom, argumentom, faktom.

          Takze… Opat nerad (lebo mi je luto takto pred vsetkymi Vas znovu ponizit – ale ved nakoniec, sposobujete si to sam) – ale opat musim konstavovat, ze 4:0 pre mna ;) Drzim palce pri kreativite dalsieho bezducheho prispevku ;)

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 2 Thumb down 19

          • 9.1.2.1.1
            Jožko says:

            Monsiňór,

            Vaše 4:0 nič neznamená, nakoľko nikoho nemôžete presvedčiť o vlastnej pravde. Prečo ste začali hľadať dokumenty, kde sa píše o výške dotácie, ak ste už tvrdili, že to bolo 20 000? Azda ste sa nepomýlil? ;)
            Vy tvrdíte jedno, ja tvrdím iné. Ľudia si prečítajú a ľahko zistia, kde je pravda :D Aj Dzurinda s Miklošom stále tvrdia, že im ide o Slovensko a dokonca to majú „podopreté“ aj množstvom čísiel, nie len Vami predostierané 4:0 a nikto im neverí, resp. každý vie, čo to je za lumpov. A keďže som Vás k Miklošovi už prirovnal, rád urobím znovu to isté :) Aj Bibliu môžete vykladať rôzne, nie? Závisí od uhla pohľadu :D

            Thumb up 15 Thumb down 2

            • 9.1.2.1.1.1
              Martin Královič says:

              Ako som napisal vyssie, ozvite sa, ked budete mat nieco konkretne ;) Tie dristy vam uz moc nejdu ;)

              Tento komentár vás zaujal... Thumb up 1 Thumb down 19

              • 9.1.2.1.1.1.1
                Jožko says:

                To nie sú dristy, Vážený pane! Vy sám ste sa priznal k tomu, že vlastne ani neviete, koľko ste od mesta dostali, keďže najprv tvrdíte, že „len“ 20 000 a pod ťarchou paľby zo strany obyvateľov mesta sa pre istotu idete pozrieť do papierov? :D :D :D Pozrite sa lepšie, je tam vyššia suma!
                Z Vašej strany ide len o prázdne reči, čo ste jasne v tejto debate dokázal.

                Apropos, fakt Vám musí v žalúdku veľmi ležať fakt, že ľuďom z TT začína vadiť hajdákanie verejnými financiami, keď o 23:30 venujete pozornosť nepodstatnej diskusii na nete :D Ste na smiech!

                Thumb up 15 Thumb down 2

              • 9.1.2.1.1.1.2
  10. 10
    jovany says:

    Akými službami sa podielal TT-komfort na festivale?

    Thumb up 1 Thumb down 0

  11. 11
    jana says:

    Vážení asi neviete neviete čítať. Na webovej stránke mesta je zverejnený rozpočet na Lumen, tam sa pozrite koľko bola dotácia. 20 000 eur. Uvádzajte reálne fakty.

    Thumb up 1 Thumb down 8

    • 11.1
      hana says:

      Zaujimave, na tej istej stranke citam 29 875,- EUR pekne vymyte hlavy! Mate nejaky pavlovov reflex na slovo lumen? Ze dokazete spodobit 30tis s 20?!

      Thumb up 8 Thumb down 2

      • 11.1.1
        jana says:

        Prečítajte si v dokumente lepšie. Pôvodne bolo plánovaných 29 875, ale reálne skutočnosť bola 20 t. aj to tam je vedľa seba napísané :-)) v jednom riadku

        Thumb up 3 Thumb down 7

  12. 12
    jojo says:

    po precitani celej diskusie mozem konstatovat, ze kazdy z tych ktorym sa Lumen nepaci, nevie inak argumentovat len urazanim pana Kralovica a pouzivanim slovniku hodneho JUDr. Ludmily Brožovej z 50. rokov. Naozaj ide kritikom len o „zachranu“ penazi, ktore idu z mesta? Lumen sa nemusi pacit kazdemu, ale ci si to chceme priznat alebo nie, v Trnave nie je podujatie, ktore by pritiahlo ludi z inych miest, ci dokonca zahranicia a bojim sa ze aj keby ste mali rovnaku dotaciu od mesta, tak nic take nevytvorite. O dotaciu sa moze koniec koncov uchadzat kazdy, staci prist z napadom, ale samozrejme je lahsie kritizovat a zrusit ako cokolvek vytvorit. Mudry narod si vazi mudrost svojej kultury. U nas zial komunizmus tak skoro nevymizne.

    Thumb up 6 Thumb down 13

    • 12.1
      jovany says:

      Čo sem pletieš Brožovú?Tu nejde len o záchranu peňazí ktoré idú z mesta,tu ide o princíp!!!A to že v TT nieje iný festival je zásluhou klerikálneho postoja a 20 ročnej vlády KDH v meste Trnava.

      Thumb up 9 Thumb down 5

  13. 13
    mm says:

    supy uz prilietaju, dobre skolen(pan kralovic nezvladol situaciu)i, ale ako obvykle ta ista argumentacia – vsetci, co tvrdia, ze lumen su vyhodene peniaze su komunisti, bravo, to vas nemusel ani dlho ucit, staci vam to tri krat zopakovat(ovecka bee) :D – ked ste taki mudri, skusali ste niekedy v minulosti ziadat o dotaciu na kulturne podujatie podobnej vysky?!? Asi nie, lebo by ste NIKDY nenapisali podobnu demagogicku sprostost, typu o dotaciu v tomto meste moze poziadat kazdy! Mohol, ten kto isiel „spravnou cestou“

    Thumb up 15 Thumb down 2

  14. 14
    zuzana says:

    v Komárne si budú robiť festival zasa na etnickom princípe lebo smká je tam silná… pán jojo strále máte pocit, že robiť festival cez náboženské karty je to najsprávnejšie … Ja si urobím festival harek krišna a nech sa ostatný prispôsobia .. Myšlienka festivalov, ktoré sú robené z verejných peňazí má ľudí spájať a nie vylučovať na základe náboženskej alebo etnickej príslušnosti. Festival lumen len potvrdzuje amaterizmus a nekompetentnosť úradníkov ktorí pracujú na kultúre v meste! ( mimochodom, koľký z kultúry má ukončenú aspoň všmu alebo aspon magistra z filozofie ..)

    Thumb up 15 Thumb down 2

  15. 15
    Ilona says:

    šak urobme jeden festival s názvom napr Progesívnej hudby, alebo FESTIVAL KREATIVITY A ZAVOLAJ ME NA NEHO kapely, ktoré sú kreatívne kvalitné multižánrové s medzinárodnou účasťou umelcov hudobníkov, sochárov, maliarov, Dj, street arterov, skejťákov … pracujme s nočným osvetlením s videoprojekciami.Prijmite na mesto človeka do kultúry ktorý nebude len nejaký kresťan ale bude vážne garantovať kvalitu podujatí bude NESTRANý ako bol Beskid v galérii Koniarkovej, ľudia sa potešia ..a mesto si urobí kvalitné portfólio do budúcna. Vyšlime do sveta jasný signál, že to nije len mesto obmedzencov, ktorý sa pozerajú na náboženské alebo politické presvedčenie.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 18 Thumb down 3

    • 15.1
      ... says:

      Ilona
      Absolutny suhlas

      Thumb up 2 Thumb down 2

    • 15.2
      Andrea says:

      pani alebo slecna Ilona,

      krasne ste to napisali… „šak urobme“ Ja by som Vas a mozno aj pana Jozka, pana mm, pani Ivanu a dalsich nespokojnych v tejto diskusii chcela vyzvat, aby ste presli od slov k cinom. Co vam brani v zorganizovani toho uzasneho hudobneho festivalu v Trnave BEZ nabozenskej tematiky a na profesionalnej urovni?!
      Skoda, ze Trnavcania maju jednu velmi zlu vlastnost. Odsudit, ohovorit a nezmyselne odmietat vsetko, co sa v Trnave robi. Este ani raz som nezazila, ze by niekto otvorene za nieco podakoval.
      Ked sa v Trnave nieco deje nepaci sa to, lebo je hluk, neporiadok, prip. opiti ludia. Ked sa nedeje nic, ludia su nespokojni, lebo mesto na nich „kasle“
      Tak sa teda pytam, co trnavcania vlastne chcu??

      Thumb up 4 Thumb down 4

      • 15.2.1
        Jovany says:

        Trnavčania chcú moderne mysliacich občanov a nie bigotných kresťanov a všade prítomnú cirkev.A už konečne pochopte že vaše sektárske-duchovné cvičenia si láskavo cvakajte zo svojho!!!

        Thumb up 6 Thumb down 4

      • 15.2.2
        mm says:

        Mila Andrea,
        vyzvali ste ma, tak som tu. Ja viem, ze vy krestanski pseudo demokrati neviete citat po slovensky a preto vam to zhrniem o co v tejto diskusii islo: islo a ide tu o to, ze som toto mesto niekolko krat ziadal o grant na nieco zmysluplne a dostal som bud odpoved NIE, alebo par sto EUR, s ktorymi bolo viac papierovacky ako osohu(na sport, na kulturu a pod.), narozdiel od cloveka, ktory sa nestiti plytvat danami vas – danovych poplatnikov a odporcov urazat a dehonestovat; a dokonca sa nestiti vo verejnej diskuii pod svojim menom klamat a zavadzat! Napr. uz len toto: „nikdy nebolo podujatie vyuzite ako politicka propaganda, ci prezentacia nejakej strany, hnutia, politika atd.“ a pre toho vasho Boha, co tam hladal Figel s Radicovou na podiu?!? Toto vam ma prekazat a ma vam to byt odporne a mate sa od toho chciet distancovat, no miesto toho brblete ako stare pivo na tych, ktori poukazuju jasne a zrozumitelne na nefer narabanie s verejnymi zdrojmi a „hulvatske“ obhajovanie tohto plytvania, ano, vyhodit za akciu pre par tisic navstevnikov spojenu s politbirom KDH a SDKU milion korun danovych poplatnikov je a vzdy bude plytvanie(to iste sa da spravit za max desat tisic EUR aj s tou propagandou, ale uz to aspon nie je take okate a hlavne ma to ako danoveho poplatnika neurazi!). Donekonecna sa budem opakovat: mne samotne podujatie ako take nevadi(ma to svoju obec fanusik tak at), mne vadi modus operandi a tzv. rovnost sanci, fair-play, nazvite si to ako chcete, clovek, ktory sa sprava tak, ako to v tejto diskusii predviedol pan organitzator by mal nanajvys predavat parky na zel. stanici. Ja viem, ze o tom neviete, ale existuje obec umelcov, aktivistov a organizatorov, ktori nemaju sancu nieco v TT spravit, prave preto, ze im vacsinu rozpoctovej kapitoly doslova „vyzerie“ niekto, kto sa nevie tak povediac vpratat do koze a vsetci ostatni su pre neho len hnusny hmyz, lebo on je nadclovek, fanatik, vo svojej podstate extremista ako cela krestansko-demokraticka mladez. Otazka, ktoru by som vam polozil v realnej debate tu uz zaznela: uz ste skusili ziadat mesto o grant v podobnej vyske pre kulturne podujatie takeho rozmeru ako to spominane?!

        Thumb up 7 Thumb down 4

      • 15.2.3
        Andrea says:

        Mili pani,
        pokladam sa za mladeho a moderne mysliaceho cloveka. Nie som bigotny krestan a uz vobec nie pseudo demokrat. A mozno neuverite, ale viem aj citat aj pisat a dokonca po slovensky. Ja som vas neurazala, tak neviem preco na mna utocite?! Ci v tejto krajine je trestne vyjadrit svoj nazor?? alebo je problem len v tom, ze som si dovolila s vami nesuhlasit…?!
        K tym grantom… Nemyslim si, ze Festival Lumen je jedine podujatie, ktore sa kona kazdorocne v Trnave a podporuje ho mesto. Mozno by som sa na Vasom mieste zamyslela nad kvalitou ziadosti a samotneho podujatia, na ktore pytate peniaze. Mozno bude chyba aj vo Vas alebo su v Trnave proste lepsi a sikovnejsi ludia ako vy… A ak dokazete urobit podujatie takehoto rozmeru za desat tisic EUR, pridte nas to naucit. Len, aby ste neboli prekvapeny…

        Thumb up 0 Thumb down 4

        • 15.2.3.1
          mm says:

          :) Nie, ale uplne zjavne je v tejto krajine zle a trestne poukazovat na zneuzivanie verejnych zdrojov. To, ze neviete citat, bola narazka na fakt, ze ste si neprecitali fakty verzus fanaticku propagandu organizatora a jeho demagogiu, pretoze ak by ste si to riadne precitali a vzali do ruk aj v diskusii spomenute zdroje a realne skusenosti, vedeli by ste, ze v rozpocte tohto mesta konkretne v kapitole kultura „vyziera“ najvacsiu cast alokovanych zdrojov LUMEN, pre Boha otvorte oci nad do neba volajucim klientelizmom, rodinkarstvom, propagandov(atd.) za VASE peniaze, pretoze sa hovori: rozdeluj a panuj, t.j. v preklade pre nemysliacich a manipulatovatelnych jedincov rozdel tak, aby boli vsetci spokojni, ked chce niekto urobit inu akciu(lepsiu/horsiu o tom rozhodne verejna mienka, nie mesto!) ma sa vytvorit rovnost sanci, pretoze verejne zdroje su ako moje, tak vase, alebo len vase, lebo mate davidovu hviezdu ops sorry, krizik?! Preco vlastne pokracujeme v nekonecnej debate, ktora uz davno skoncila preukazanim zavadzania organizatora spomenuteho podujatia?!? Kto ma moc rozhodovat o tom, co je kvalitne a dobre, skor nez sa to realne urobi?! Ako viete aku kvalitu mala ziadost, ked sa rozhoduje cisto subjektivne a podla striktnej ideologie? Mna neprekvapite demagogiou, ze takato akcia stoji miliony, pretoze nestoji, da sa spravit racionalne a za racionalne vyzerajuci obnos, samozrejme nie za ucasti premiera a ministra, co stoji nejaky ten bubacik, ze? Z nasich dani, ze? Co vlastne chcete obhajit, aky nazor? Ze je lumen super? Je, to hovorim aj ja, ale nikdy nedokazete, ze stoji za tie peniaze, pretoze nestoji, neoslovuje take siroke publikum, aby mohol tolko stat, uz to chapete? Ja viem, ze vas dalsi prispevok bude o tom istom, cize odpoved na vase dalsie prispevky znie: ano, da sa spravit takato akcia za desat tisic eur, rovnako kvalitne, tak aby to neklalo oci tym, ktori ju „nemusia“

          Thumb up 2 Thumb down 0

          • 15.2.3.1.1
            Andrea says:

            Ak tu niekto pise kolom-dokola to iste nie som to ja. Skuste si v slovniku cudzich slov poziret aj nove slovicka, lebo „demagogia“ a „fanatik“ je uz obohrata pesnicka… A nevedela som, ze mame novu Sibylu… Ako mozete vediet dopredu, co napisem.
            A okrem ineho… my Vam nepotrebujeme dokazovat a ani obhajovat, ci je Lumen hodny tych penazi, ktore sa donho investuju (nie len z mestskeho rozpoctu). Pre Vas ocividne nie, pre tisicky inych ano. Budete sa musiet zmierit s faktom, ze to tak bolo a s tym uz nikto nic neurobi. A ci to tak bude aj v buducnosti ukaze len cas…

            Thumb up 0 Thumb down 3

            • 15.2.3.1.1.1
              Jozef says:

              Andrea alias pán Královič (?):

              Prestaňte už prosím dookola obhajovať niečo, čo je dotované z mestského rozpočtu, pričom tieto peniaze predstavujú nenávratnú investíciu. Prečo? Desiatky tisíc eur sa míňajú pre cca 8000 návštevníkov tohto pseudopodujatia, pričom týchto 8000 ľudí neutratí v našom meste takmer nič, nakoľko spávajú v telocvičniach v školách, v parku a pod., a keďže sú často podgurážený svojou vlastnou „medicínou“ a v chlebníkoch majú zabalený maslový chlieb so salámou od mamy, ani reštauratéri si neprídu na svoje. Stále pri tom hovoríme o cca milióne SKK, ktoré sú „investované“, pričom je táto investícia nenávratná. Viem si napr. predstaviť krásne podujatia za úplne iné peniaze, pričom by táto investícia zo strany mesta (neporovnateľne nižšia) priniesla tržby aj pre obchodníkov v meste neporovnateľne vyššie v ponímaní investícia vs. príjem podnikateľov.

              Váš pánbičko Krajčovič jasne v tejto diskusii klamal o tom, že žiadny politický predstaviteľ sa na lumene neprezentoval. O to je to väčšia hanba, že za mestké peniaze si robili politickú agitku Figeľ, Radičová a ďalší, nižšie postavení „rádobypolitici“. To, že sem monsiňór Krajčovič stále posiela ľudí, aby „zachraňovali“ to, čo sa zachrániť dá, je naozaj úbohé, pretože ľudí nemôžete presviedčať o pravde, keď v priamom prenose klamete. Je mi z Vás zle

              Thumb up 1 Thumb down 0

              • 15.2.3.1.1.1.1
                Jozef says:

                PS: ospravedňujem sa, že som v druhom odseku použil posvätné meno Krajčovič, namiesto Královič. Samozrejme, stále sa bavíme o Královičovi, aj keď… o KRajčovičovi možo niekedy inokedy. Apropos, to je ten pán, ktorý sa objavil na Lumene ako doprovod p. Figeľa ;)

                Thumb up 0 Thumb down 0

  16. 16
    Jovany says:

    Možno by prišiel aj Braňo Mojsej. :-(

    Thumb up 2 Thumb down 5

  17. 17
    zuzana says:

    pochybujem, on sa nehlási ku katolíkom..

    Thumb up 6 Thumb down 3

  18. 18
    Jovany says:

    To nevadí.Ale zapadol by : :-D

    Thumb up 1 Thumb down 2

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané.