reklama

For those who revel in the thrill of gambling, the article provides an enticing overview of 1Win, an online casino that seems to cater to every whim of the enthusiast. From the vast selection of games, including slots, poker, and roulette, to the adrenaline-pumping sports and esports betting options, it's a gambler's paradise. The convenience of swift deposits and withdrawals adds to the allure, ensuring that the action never stops. The welcome bonus, a whopping 500% on the first deposit, is a cherry on top, significantly enhancing the betting power right from the start. 1win Casino stands out not just for its game variety but for its commitment to security, backed by a Curacao license. This combination of entertainment, convenience, and trustworthiness makes it a standout choice for seasoned players looking for a new arena to test their luck and strategy.

J'ai récemment lu un article sur Cheri Casino et, en tant que novice dans le monde du jeu en ligne, j'ai trouvé cela très instructif. Le processus d'inscription semble simple et sécurisé, nécessitant des informations vérifiables, ce qui me rassure quant à la protection de mes données personnelles. Ce qui m'attire particulièrement, c'est la variété des jeux proposés. Savoir que je peux choisir parmi plus de 800 jeux, y compris des machines à sous et des jeux de table, rend ce casino particulièrement tentant. cheri-casino.fr mentionne aussi la compatibilité mobile, ce qui est un grand plus pour moi car j'utilise souvent mon smartphone pour me divertir. Les promotions hebdomadaires et le bonus de bienvenue sont attrayants, bien que je doive admettre que je suis un peu intimidé par les exigences de pari. Cependant, l'article a éveillé mon intérêt et m'a donné envie d'explorer davantage le monde des casinos en ligne.

Having no prior experience with online betting, I was intrigued by the review of 4rabet. The platform's emphasis on being user-friendly and offering a variety of betting options makes it seem like a welcoming place for beginners like myself. The fact that it caters specifically to the Indian audience, with a focus on cricket, adds a local flavor that I appreciate. The review also touches on the app's extensive sports selection and casino games, which suggests that there's plenty to explore beyond just betting on sports. What's more, the mention of bonuses and promotions gives the impression that 4rabet values its users and looks to enhance their experience wherever possible. It's reassuring to read about the platform's dedicated customer support, highlighting their commitment to user satisfaction. For anyone curious about online betting but unsure where to start, the article on 4Rabet India seems like a helpful resource.

Nový systém MAD bude možné v prípade potreby meniť aj podľa pripomienok cestujúcich

Pripravované zmeny vo fungovaní Mestskej autobusovej dopravy (MAD) vychádzajú z reálnych a exaktných údajov palubných počítačov, zdôraznil Dušan Dubravický zo spoločnosti DIC Bratislava, ktorá projekt optimalizácie trnavskej MAD pripravovala od roku 2009.

Jeho kolega Milan Skýva pripomenul, že z doteraz fungujúceho systému bolo potrebné odstrániť linky, ktoré jazdili zhlukovo v rovnakých časoch alebo súbežne.

Základným mottom pri príprave tohto projektu bolo vytvoriť pravidelnú intervalovú hromadnú dopravu, a zároveň usporiadať trasy tak, aby mal každý spoj svoju jedinečnú trasu,“ uviedol M. Skýva.

Ľudia by najradšej chceli, aby ich autobus odviezol rovno z ich domu priamo do práce, najlepšie bez zastávky. To však nie je možné, pretože ide o hromadnú prepravu cestujúcich,“ vysvetlil.

Spolutvorcovia nového systému MAD pracovali na tvorbe podobných projektov vo viacerých slovenských mestách. Ich skúsenosti hovoria, že je potrebné počítať s istým obdobím, kým si ľudia na nový systém zvyknú.

Fáza, kým si cestujúci nájdu svoje pozície a spoje v novom systéme, trvá obvykle asi tri mesiace,“ tvrdí Skýva a pripomína, že systém je mobilný a je možné ho veľmi rýchlo prispôsobiť zmenám a novým požiadavkám na základe reálnych údajov z palubných počítačov inštalovaných v autobusoch.

Veľkým problémom doterajšieho fungovania trnavskej MAD bola aj pomerne slabá vyťaženosť mnohých spojov. V novom systéme podľa ich slov nedošlo k výraznejším zmenám, ale skôr k úpravám na jednotlivých trasách.

MAD začne od 1. augusta 2012 voziť cestujúcich intervalovým spôsobom. V rannej a popoludňajšej špičke budú jazdiť autobusy každých 20 až 30 minút, dopoludnia medzi 9. a 13. hodinou každých 60 minút, večer každé dve hodiny.

Stanovenie intervalov závisí od finančných prostriedkov. Intervaly môžu byť aj desaťminútové, ale je otázkou, či je mesto ochotné preplácať prevážanie vzduchu v autobusoch,“ hovorí Dubravický.

Mesto Trnava prispieva na prevádzku MAD ročne čiastkou približne 1 milión eur.

Týždenne prevezú autobusy po Trnave približne 74-tisíc ľudí. V roku 2009 to bolo 78-tisíc, o rok neskôr o tisíc ľudí týždenne menej, pred rokom cestovalo MAD každý týždeň asi 75-tisíc ľudí.
Pokles predstavuje približne päť percent, čo je na rovnakej úrovni ako v iných mestách,“ doplnil Dubravický a vyvrátil tak nesprávne informácie hovoriace až o 40-percentnom prepade.

MAD najčastejšie využívajú študenti a žiaci. Aj preto v rámci nového systému vznikli takzvané školské linky, ktorých trasy kopírujú ulice, kde sídlia stredné školy.
Školské linky budú môcť využívať všetci cestujúci, teda nielen žiaci a študenti.

Úpravy sa po 1. auguste dotknú aj spôsobu nastupovania.

V prípade, že cestujúci budú platiť v hotovosti, majú batožinu, psa, kočík, alebo dokupujú lístok ďalšej osobe, sú pre nich určené predné dvere a lístok si kúpia priamo u vodiča. Tieto dvere slúžia len na nastupovanie.

Držitelia čipových kariet budú používať na nástup stredné dvere.
Pri nich bude umiestnená nová čítačka čipových kariet, ktorá po priložení karty pípne a zobrazí hlásenie o predaji lístka. Držitelia čipových kariet môžu využívať bezplatný prestupný lístok, stačí, ak kartu označia do 50 minút od nástupu na predchádzajúci spoj. Stredné dvere slúžia na nastupovanie a vystupovanie.

Tvorcovia optimalizácie MAD kladú dôraz na používanie čipových kariet. Ich využívanie minimalizuje narábanie s hotovosťou, zrýchľuje nastupovanie a skracuje časy potrebné na vybavenie cestujúcich. Aj preto sú držitelia kariet zvýhodňovaní.

Karty v súčasnosti využíva len asi 60 percent cestujúcich.

Letné prázdniny sú vhodným obdobím na spustenie nového systému. Zmeny, úpravy a prípadné chyby je možné odstrániť aj na základe požiadaviek a pripomienok. Vyhodnocovanie zmien sa uskutoční v priebehu septembra,“ uzavreli zástupcovia bratislavskej spoločnosti DIC.

Ulož ako PDF
Napísal 24. júla 2012 12:49. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

pre “Nový systém MAD bude možné v prípade potreby meniť aj podľa pripomienok cestujúcich”

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.