reklama

Na trnavskej železničnej stanici otvorili moderné zákaznícke centrum

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) vo štvrtok 30. mája 2013 oficiálne sprístupnila pre cestujúcich nové zákaznícke centrum na železničnej stanici v Trnave.

Priestory sú otvorené sedem dní v týždni od 5.30 do 20.10 hodiny a podľa slov riaditeľa úseku obchodu Jozefa Schmidta ponúknu cestujúcim okrem kúpy lístkov na vlak aj ďalšie služby.

Centrum je vybavené systémom, vďaka ktorému dokážeme vybaviť cestujúceho, ktorý chce cestovať nielen po Slovensku, ale aj po celom svete. Sme prepojení so systémom, cez ktorý dokážeme na počkanie nájsť pre cestujúceho dopravené spojenie prakticky kdekoľvek a online rezervovať lístky. Zároveň môžeme ponúknuť vybavenie cestovného poistenia, poistenia do hôr a ďalšie služby,“ ozrejmil.

zak-cen-tt-2
zak-cen-tt-1
Nové zákaznícke centrum sídli na 1. poschodí budovy stanice. Do prevádzky ho otvorili riaditeľ Oblastného riaditeľstva ŽSR Trnava Ján Uhnavý (vľavo) a generálny riaditeľ ZSSK Pavol Gábor

V roku 2012 sa v Trnave predalo takmer 926-tisíc kusov cestovných dokladov.

V Trnave sme v minulom roku predali 3,5 percenta cestovných dokladov v rámci Slovenska a cez túto železničnú stanicu prešli štyri percentá všetých našich zákazníkov. Sú to veľmi zaujímavé čísla, ktoré dokumentujú, že Trnava je pre Železničnú spoločnosť Slovensko strategickým uzlom,“ poznamenal generálny riaditeľ ZSSK Pavol Gábor.

Záujmom spoločnosti je prejaviť ústretový prístup k svojím zákazníkom nielen v Trnave a pre Trnavu, ale aj podporiť cestovanie vlakom v regiónoch Slovenska a zároveň ponúknuť svoje kvalitné služby potenciálnym klientom, ktorí cestovanie vlakom zatiaľ nevyužívajú.

V zákazníckom centre sa nezabudlo ani na praktické doplnkové služby, ktoré môžu cestujúci potrebovať. Ponúkame aj možnosť zakúpenia si vstupeniek cez systém Ticketportal či kopírovanie dokumentov. Zákazníkom sa bude venovať vyškolený personál, ktorý má pre cestujúcich viac času, ako pracovníčky v pokladniciach určených pre výdaj cestovných dokladov,“ doplnila vedúca zákazníckeho centra Iveta Lastovicová.

Cestujúci tu môžu využiť aj službu Kuriér – rýchlu prepravu menších zásielok bez prekládky medzi vybranými stanicami a vo vybraných vlakoch. Zákazníkom sú k dispozícii aj vybrané cestovné potreby ako cestovné poriadky, pohľadnice, publikácie o železnici a ďalší sortiment.

zak-cen-tt-3
Priestory slúžia cestujúcim sedem dní v týždni

Na vybavenie priestorov zákazníckeho centra a vybavovacej haly, grafické označenie a navigáciu cestujúceho vynaložila ZSSK 31-tisíc eur.

Zákaznícke centrum sídli na prvom poschodí budovy hlavnej stanice. S dokončením kompletnej rekonštrukcie objektu sa počíta už v priebehu najbližších týždňov.

Ulož ako PDF
Napísal 31. mája 2013 8:50. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

5 komentárov pre “Na trnavskej železničnej stanici otvorili moderné zákaznícke centrum”

  1. 1
    Fredy says:

    Obrovské sklamanie.

    Kde je to nové moderné zákaznícke centrum na trnavskej stanici ?

    To, čo vidím na fotografiách sú iba pridané ďalšie pokladne /predajné okienka oddelené sklennou bariérou/ a ako MODERNÉ zákaznícke centrum prívetivé pre cestujúceho nemôžu vyhovovať.
    Prečo ? Uvediem príklad. V predstihu niekoľko dní pred cestou vlakom do ČR som potreboval odkonzultovať viaceré alternatívy cesty , t.j. rôzne hraničné prechody, alternatívne prestupy, skladba lístkov, možné zľavy a výber najekonomickejšej alternatívy. Zámerne som sa vybral na stanicu mimo prepravných špičiek. Pri obdobnom okienku, aké ponúka NOVÉ zákaznícke centrum sa za mnou počas asi 12 minút vytvoril dlhší zástup cestujúcich. Po chvíli sme zostali všetci nervózni, včítane pracovníčky, ktorá tiež nevyzerala byť zbehlá v uvedenej problematike. Ja som sa cítil naviac nepríjemne, že z pohľadu ostatných zbytočne zdržujem.

    Očakával som, že po rekonštrukcii stanice bude v avizovanom zákazníckom centre vytvorené minimálne jedno príjemné pracovisko so sedením aj pre nádejného cestujúceho vo forme aspoň trochu diskrétnej zóny aj pre dlhší rozhovor. Nechápem, prečo sa tak nestalo. Za dverami, nad ktorými sa skvie označenie „Zákaznícke centrum“ je miesta dosť.

    Takto to budú iba strohé, sklom oddelené pokladne s rozšírenou ponukou.
    A premrhaná príležitosť.

    Thumb up 14 Thumb down 5

  2. 2
    Leonard says:

    Vtipné toto otvorenie. Bolo to reálne otvorené od kedy sprístupnili horné poschodie stanice.

    Thumb up 9 Thumb down 1

  3. 3
    mirec says:

    Ked uz mame tak modernu tu stanicu, ako sa mame dostat s kocikom a babätkom na nastupiste???
    Tuto otazku dala manzelka pracovnicke na zakaznickom stredisku trnavskej stanice. Odpoved bola v zmysle – poschodoch; ved ani doteraz sa to inak nedalo. :-) Takze, kde je ta prozakaznicka snaha???

    Thumb up 9 Thumb down 1

  4. 4
    Jožo says:

    Mna najviac stve, ze tej tete, co sedi za tym sklom nie je rozumiet, lepsie povedane, ze ju vobec neni pocut, v hale je vrava a cez to sklo nic nepocut

    Thumb up 3 Thumb down 0

  5. 5
    Miroslava Horňáková says:

    Zaujímalo by ma ako má toto centrum slúžiť zákazníkom, minule u mňa bola známa, zmeškala vlak a nevedela kedy jej ide ďalší, bola sa spýtať milej pani za okienkom, ktorá jej nebola schopná odpovedať, tvárila sa ako keby sme nesmierne obťažovali a povedala jej o vlaku, ktorým mala trikrát prestupovať a čakať v každom meste dve hodiny. Až pani pri pokladnici jej dala normálnu informáciu a urobila to ochotne

    Thumb up 5 Thumb down 1

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané.