reklama

„Zbúrali štadión… Zbúrame aj hradby?!“ Reklamná kampaň vyvolala otázky a obavy

Nová teasingová kampaň, ktorá visí od utorka na trnavských autobusových zastávkach, vyvolala u mnohých obyvateľov mesta otázky a aj obavy.

Osvetlené plagáty s textom „Zbúrali štadión… Zbúrame aj hradby?!“ a priloženým grafickým QR kódom, sa naoko snažia naznačiť, že v rámci rekonštrukcie a výstavby novej futbalovej City Areny môže dôjsť aj k búraniu historických hradieb.

Niekoľko čitateľov sa s otázkami na autorov kampane a jej ciele obrátilo aj na našu redakciu. Telefóny kvôli provokatívnym plagátom podľa našich informácií vyzváňali po ich zverejnení dokonca aj u investora projektu štadióna a obchodného centra – v spoločnosti City Arena.

zburali-stadion-plagat
Po meste visí približne 40 takýchto plagátov

Zadávateľom reklamy je trnavská agentúra MediaFlash. Ako uviedol jej majiteľ Ivan Novotný, biele plagáty s provokatívnym textom sú súčasťou reklamnej kampane podujatia Dobýjanie Trnavy, ktoré sa uskutoční na Hlbokej ulici 30. a 31. augusta.

Priznám sa, že cieľom tejto reklamy bolo upútať pozornosť Trnavčanov, a to sa nám zjavne podarilo. Premiérové dobýjanie trnavských hradieb bude veľkolepou šou. Snažíme sa aj formou takejto reklamy podujatie spropagovať, aby sa o ňom dozvedelo čo možno najviac ľudí. Teasingová kampaň je bežná forma propagácie. O niekoľko dní budú biele plagáty vymenené za oficiálny plagát,“ vysvetlil I. Novotný.

Podujatie Dobýjanie Trnavy organizuje agentúra MediaFlash v spolupráci s agentúrou Hector.

Projekt akcie je založený na skutočných udalostiach z druhej polovice 15. storočia. Trnavčania sa môžu tešiť na rekonštrukciu obliehania a dobýjania Trnavy z roku 1468, ohlušujúci rev diel, kanónov, hradných pušiek a ručných palných zbraní.

Ulož ako PDF
Napísal 22. augusta 2013 9:14. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

5 komentárov pre “„Zbúrali štadión… Zbúrame aj hradby?!“ Reklamná kampaň vyvolala otázky a obavy”

  1. 1
    lemur says:

    Hlavny sponzor akcie ma zjavne zmysel pre humor, ked to schvalil. Coby aj nie lebo v tejto dobe sa mu dari a sype mu to z kazdej strany…

    Thumb up 5 Thumb down 0

  2. 2
    jojo says:

    Neviem,ci uputali ludi, ked nikto kto si to precita vlastne ani nevie na co (ci) to ma byt „reklama“, co si ma pod tym predstavit. – ani po tom nebude patrat

    Urcite bi viac oslovilo ludi, kebi tam dali plagat ktory by graficky propagoval toto podujatie. (s datumom, casom, programom…)

    Thumb up 3 Thumb down 8

  3. 3
    Mihoč says:

    Ved taky plagat tam coskoro aj bude. Toto je proste urcity druh reklamy. Ide o to, aby sa o tom hovorilo a ako vidis, sam o tom tiez hovoris.

    Thumb up 9 Thumb down 1

    • 3.1

      ano bude a aj je. v tom qr kode. neskenoval som ho ale bud tam bude plagát alebo webstránka dobýjačky. máš pravdu v to, že sa „o tom“ bude hovoriť, ale myslím že nie v súvislosti s historickým programom budúceho týždňa.
      opravte ma ak sa mýlim, ale 90% chodcov čo išlo okolo si ten qr kod neprečítalo. napríklad tiež som si ho neprečítal ked som bežal okolo fakulty. iba to čo je zreteľne napísané nad ním. čo ma hned napadlo je, že „Ach jaj, zasa nejaký turboaktivizmus po funuse riešiaci veci ktoré sú v chode a nedajú sa zameniť.“ tak isto ako s kamenáčom, ale to je už iná téma.
      priznám že ma vôbec nenapadlo, že to môže mať súvislosť s dobýjačkou. v takom kontexte v akom to je prezentované na plagáte, ale bez prečítania qr kódu, to ani nemá a výmena plagátu rieši len tú vecc že aha zmenil sa plagát za iný.

      pre mňa je tento spôsob propagácie máličko nešťastný.

      Thumb up 5 Thumb down 2

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané.