reklama

Na križovatke Zavarskej cesty a obchvatu sa zranilo šesť ľudí, z toho dve deti

K vážnej nehode došlo v utorok 11. februára o 15. hodine na juhovýchodnej časti obchvatu Trnavy v úseku pri križovatke so Zavarskou cestou.

Zrážka vozidiel VW Passat a Opel Astra si vyžiadala šesť zranených. V čase nehody boli v Passate dvaja cestujúci, v Astre sedeli štyria ľudia, z toho dve deti.

V dôsledku dopravnej nehody utrpeli zranenia všetky osoby. Rozsah zranení účastníkov dopravnej nehody nie je známy. V čase príjazdu trnavskej hasičskej jednotky sa na mieste udalosti nachádzala polícia aj Záchranná zdravotná služba. Hasiči poskytli pomoc zdravotníkom pri ošetrení zranených osôb a asistovali pri ich transporte do vozidiel Záchrannej zdravotnej služby. Následne vykonali na havarovaných vozidlách protipožiarne opatrenia a zachytili unikajúce prevádzkové kvapaliny,“ informoval hovorca KR HaZZ v Trnave Tomáš Bílik.

Križovanie Zavarskej cesty a obchvatu považujú vodiči za jeden z najnebezpečnejších úsekov v Trnave a okolí. V minulosti tu došlo k viacerým vážnym kolíziám.

nehoda-obchvat-1
nehoda-obchvat-2
nehoda-obchvat-3

FOTO: HaZZ Trnava

Ulož ako PDF
Napísal 12. februára 2014 10:48. Článok je zaradený do rubriky: Krimi. RSS 2.0.


INZERCIA

17 komentárov pre “Na križovatke Zavarskej cesty a obchvatu sa zranilo šesť ľudí, z toho dve deti”

  1. 1
    feribaci says:

    tak uz sa stala vazna enhoda. kompetenni sa rozhybu alebo cakaju na smrtelnu?

    Tento komentár získal od vás výborné hodnotenie. Thumb up 21 Thumb down 1

  2. 2
    p says:

    Na zaciatok aspon osvetlenie pre tu krizovatku pre zvysenie bezpecnosti. Za tmy a za mokra je to tam este horsie.

    Tento komentár získal od vás výborné hodnotenie. Thumb up 25 Thumb down 0

  3. 3
    5ulo says:

    uz len cakam, kedy tam bude 50ka ako na spacinskej :)

    Thumb up 4 Thumb down 0

  4. 4
    marek says:

    Na spomínanej križovatke je zopár anomálií.Napr.pri odbočovaní zo Zavarskej doprava(ku Baumaxu) chýba zaraďovací pruh.Mnohí vodiči sa chovajú ako keby tam bol.Nedávajú prednosť vozidlám idúcim po obchvate od Bučianskej.
    Samozrejme,vždy je to o ľudskom faktore.

    Thumb up 16 Thumb down 0

    • 4.1
      Fredy says:

      Marek, mimoriadne výstižný príspevok.
      Vodič prichádzajúc od Vozovky vidia obrovskú plochu križovatky a pri odbočovaní vpravo k Baumaxu podvedome očakávajú zaraďovací pruh /veď sa pripájam na oficiálny vonkajší obchvat mesta a miesta je tam dosť/ Vidia síce vozidlo prichádzajúce od Bučianskej, ale očakávajú plynulé priradenie na obchvat, naviac cesta pokračuje do kopca na železničný nadjazd.. V poslednej chvíli zistia, že tam zaraďovací pruh nie je. Na dupnutie na brzdu už môže byť neskoro a veľakrát sa to vyrieši tak, že vozidlo prichádzajúce od Bučianskej „uhne“ smerom k stredu cesty. Ale len vtedy, ak je kam, t.j. neodbočuje žiadne vozidlo od Baumaxu k Vozovke.

      Múdre reči domácich, dopredu znalých miestnych pomerov, o tom, že stačí len sledovať situáciu okolo seba a je to OK, sú tak trochu alibizmus.

      Zo smeru od Trnavy by mohla pomôcť návestná tabuľa, na ktorej by bolo graficky znázornené, že tam pripájací pruh nie je a zároveň znázornená „šikana“ , ako sa dostať na Zavar, nakoľko „prekľučkovanie“ od Trnavy na Zavar a opačne je tiež problematické.

      Ďalšia anomália : Križovatka má obrovský povrch a v podstate šikmé napojenia cesty od Vozovky a na Zavar, ktoré sú navzájom posunuté. Ten posun je dosť veľký na to, aby to miatlo a zase príliš malý na to , aby sa to dalo vnímať ako dve samostatné križovatky.

      A najmä za tmy, za dažďa, je tá križovatka hotový des.

      Kompetentní, robte niečo, hľadajte zlepšenie.

      Navrhované riešenia v štádiu návrhu testujte na vodičoch neznalých miestnych pomerov.

      Dávajte otázky, dostanete odpovede.

      Podstatné zlepšenie tamojších pomerov možno ani nemusí byť príliš drahé, najviac by mohlo pomôcť hľadanie zlepšenia „sedliackym rozumom“ s rešpektovaním „ľudských zvyklostí“.

      Podotýkam, že značky na zníženie rýchlosti umiestnené príliš ďaleko od nebezpečného úseku sú kontraproduktívne.

      Thumb up 14 Thumb down 3

    • 4.2
      Flego says:

      Keď to tam človek nepozná, koho by aj napadla taká sprostosť, že sa zrazu ocitne v prudkom kopci s rozbehnutým kamiónom za zadkom. A často tam vidím, že aj keď to poznajú často precenia silu svojho motora pri rozbehu do kopca, dosiahnuť tam pri rozbehu z miesta tú povolenú 70-ku je pre mnohých problematické.

      Thumb up 9 Thumb down 1

  5. 5
    Silvia Holečková says:

    Križovatka takmer predurčená na problémy. Odbočiť doľava – od Zavara aj z Trnavy – je v čase špičky (ktorá už teraz trvá veľkú časť dňa) bez riskovania takmer nerealizovateľné.

    Thumb up 11 Thumb down 0

  6. 6
    fero says:

    zachvilku tam bude 50ka ako pred spacincami. potom daju 20ku a bude sa jazdit jako volakedy na konskych povozoch…a ti zeleni smradi si pridu na svoje, ked budu s usmevom davat 500€ pokuty…
    ludia nebudu nikdy rozmyslat, lebo maju male mozgy..
    a tych ing. architektov by mali vesat, ked to takto naprojektovali..za kazdu jednu havariu jedneho architekta k muru a bum..ako v cine..tak to treba riesit..a bude dobre..

    Thumb up 8 Thumb down 2

  7. 7
    Martin says:

    Podľa môjho názoru je zbytočné riešiť problematiku križovatky, keď jediným problémom bola nepozornosť, nedbanlivosť vodičky tmavomodrého passata, ktorá sa „zabudla“ pozrieť do pravej strany a „nevšimla si“ auto prichádzajúce po hlavnej ceste, ktoré bolo od nej vzdialené 2,5 m, pretože práve vtedy dupla na plyn a vyštartovala… Ako možno nazvať takéto závažné porušenie dop. predpisov? Nepozornosť? Nedbanlivosť? Precenenie svojich schopností? Ani jedna z možností by nedokázala vynahradiť životy 5 nevinných ľudí…

    Thumb up 3 Thumb down 4

    • 7.1
      marek says:

      Dopravné nehody väčšinou spôsobujú vodiči svojimi chybami(nepozornosť,zlý odhad,arogancia…).Ak napr.vodič dostane šmyk na zľadovatelej vozovke,tak je vinný,pretože neprispôsobil rýchlosť stavu a povahe vozovky.Takže cesty netreba posýpať?
      Vinník sa nájde vždy,ale to ľudské zdravie a životy nevráti.V prvom rade treba dbať na prevenciu.
      Aj za cenu spomalenia premávky,napr.kruhovým objazdom.
      Zoberme si križovatku Suchovská-Ružindloská(pri ZSE).Po mnohých nehodách ho tam urobili a situácia sa výrazne zlepšila.
      V tomto prípade by však kruhový objazd výrazne skomplikoval dopravu.Neviem si predstaviť tie kolóny kamiónov idúcich po obchvate.Mayslím,že tu bude treba skutočne celú križovatku zmeniť na mimoúrovňovú.Najmä ak uvedú do prevádzky komplex pri Baumaxe.
      Ale to musí najprv vyhasnúť zopár ľudských životov?
      Kompetentní,myslite trochu popredu a v širších súvislostiach.

      Thumb up 6 Thumb down 1

  8. 8
    dodo says:

    Ja si myslim ze krizovatku treba docasne, provizorne, klasicky trnafsky nemasno-neslano upravit. Pred nedavnom sa opravoval povrch tejto krizovatky. Nejako to polepime znova. Koncepcia a predvidanie sa v TT nenosi. Som zvedavy kedy kompetentnym docvakne ze mikro kruhacik pri Suzuki kapacitne nebude stihat po dokonceni novych nakupnych centier pri PSA.

    Thumb up 3 Thumb down 0

  9. 9
    Lukáš says:

    ten tmavomodrý passat riadila totálna drga, buď mala + 5 promile alebo – 10 IQ, keď sa nepozerala na cestu…

    Thumb up 2 Thumb down 2

  10. 10
    Maťo says:

    Arogancia tej vodičky VW Passata je zarážajúca, nechápem prečo nedala prednosť vozidlu, ktoré bolo od nej vzdialené takmer na dva metre… Práve takéto individuá sú hrozbou na cestách pre mnohé ľudské životy. Mne to pripadá ako vražda…

    Thumb up 4 Thumb down 2

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané.