reklama

V lesoparku do Kamenáča začali rúbať stromy, poslanec Lančarič zavolal políciu

V lesoparku pri Kamennom mlyne začali v stredu 12. marca s výrubom stromov. Dôvodom má byť plánovaná výstavba pripojovacej komunikácie z Kamennej cesty do budúcej obytnej zóny IBV Kamenný mlyn.

Motorové píly odstránili počas prvého dňa približne 20 stromov. Z rozhodnutia o výrube stromov, ktoré vydalo mesto Trnava vyplýva, že z plochy pri stĺpoch vysokého vedenia by mali vypíliť až takmer 80 stromov.

vyrub-lesopark-6
vyrub-lesopark-7
V stredu padlo v lesoparku prvých asi 20 stromov

Výrub stromov sa realizuje na súkromných pozemkoch a investor má vydané právoplatné povolenie na výrub drevín,“ sprostredkoval stanovisko mestského úradu hovorca radnice Pavol Tomašovič.

S týmto názorom nesúhlasí nezávislý poslanec mestského zastupiteľstva Matej Lančarič.

V rozhodnutí o povolení výrubu zdôvodňujú nutnosť výrubu drevín pre realizáciu stavby Verejno-prospešná komunikácia pre IBV Kamenný mlyn. Zároveň mesto Trnava v povolení na výrub upozorňuje, že rozhodnutie bude možné uplatniť až po vydaní stavebného povolenia na tento stavebný objekt – teda na pripojovaciu komunikáciu. A takéto stavebné povolenie mi na mestskom úrade neposkytli a myslím si, že ani nebolo vydané, a teda neexistuje,“ tvrdí Lančarič.

Ako pripomína, rovnaký názor vyslovil aj vedúci oddelenia ochrany prírody a starostlivosti o životné prostredie na Okresnom prade v Trnave Miroslav Adamčík, s ktorým Lančarič tento aktuálny problém konzultoval.

Lančarič pre podozrenie z nelegálneho výrubu zavolal políciu. Tá prišla priamo na miesto do lesoparku a spísala zápisnicu.

Neskôr som vypovedal aj na polícii a podal trestné oznámenie z dôvodu podozrenia z prečinu porušovania ochrany rastlín a živočíchov,“ dodal.

protest-lesopark-t
Obyvateľom mesta sa návrh cesty križujúcej chodník nepáči

Chodník vedúci cez lesopark do Kamenného mlyna má pretnúť cesta a v úseku pod stožiarmi vysokého napätia vznikne križovatka. Proti tomuto riešeniu protestovali stovky Trnavčanov.

Dotknutý priestor dokonca vyhlásili obyvatelia mesta v septembri 2013 za územie chránené občanmi.

Riešenie tohto dopravného napojenia bolo odsúhlasené v už vydaných územných rozhodnutiach pred niekoľkými rokmi za bývalého vedenia mesta.

V prvej urbanistickej štúdii v roku 1997 bolo navrhnuté pripojenie IBV popri železničnej trati ešte pred začiatkom lesoparku. V roku 2006 navrhli vlastníci pozemkov súčasné pripojenie pod stĺpmi vysokého napätia a aj ďalšie pripojenie, ktoré by prechádzalo priamo cez lesopark v časti bližšie ku Kolibe. Druhý rez lesoparkom však mesto zamietlo.

S výstavbou rodinných domov a bytov v obytnej zóne Kamenný mlyn počíta Územný plán mesta Trnava už od roku 1993.

Súčasné vedenie mesta vysvetľuje, že zastavenie dlhoročného rozbehnutého procesu prípravy územia pre výstavbu novej IBV by viedlo k súdnym sporom, ktoré by mesto by s veľkou pravdepodobnosťou prehralo – a bolo by nútené platiť. To by zrejme stálo mestský rozpočet milióny eur.

Ďalšie fotografie zo stredy 12. marca 2014:
vyrub-lesopark-1
vyrub-lesopark-2
vyrub-lesopark-3
vyrub-lesopark-5
vyrub-lesopark-8

Ulož ako PDF
Napísal 13. marca 2014 7:54. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

67 komentárov pre “V lesoparku do Kamenáča začali rúbať stromy, poslanec Lančarič zavolal políciu”

  1. 1
    saskia says:

    veselo rubu dalej.

    Thumb up 2 Thumb down 1

  2. 2
    Jojko says:

    Je to hanba. Kde su planovaci na useku vesmirneho rozvoja ? Hanba

    Thumb up 17 Thumb down 2

  3. 3
    marián says:

    čo nato náš sociálny zlodej Hambálek , ktorý tam má vilu..

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 3

  4. 4
    ŠtefanPrestan! says:

    http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=234147&SID=7&P=0

    http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=1554&SID=8&P=0

    Myslím, že tento pán si predtým ako začal robiť výrub všetko predisktuoval na 4.poschodí s p.Ponáhlikom a dostal ústne povolenie, tak načo sa tu vzrušujete, može byť ešte horšie ….

    Thumb up 6 Thumb down 5

  5. 5
    5ulo says:

    Smutne na toto pozerat :( mam na toto taky nerv, ze by som uz zrovnal cely kamenac so zemou, nech sa konecne na radnici zbadaju, ze nie len peniaze su dolezite, ale aj zdravy rozum. Len panom sa to asi velmi dobre zije mimo trnavy v rodinnych domoch so zelenou zahradou. Smradi!

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 23 Thumb down 4

  6. 6
    papula says:

    Typicke slovenske – podla veci znaleho poslanca nesplnili vsetky podmienky pre vyrub, ale zacnu rubat. Lebo inak by museli cakat na vegetacny pokoj. Ale verim tomu, ze keby ich teraz niekto zastavil, do 2-3 dni si zozenu vyjadrenie o zlom stave stromov aj s podpisanou vynimkou a budu rubat veselo dalej. Prachy sa musia tocit, vsak uz teraz sa predavaju domy. Naco cakat na povoleni a abrat ohlad na nejaku prirodu.
    Inak otazka – neexistuje okolo stlpov elektrickeho vedenie nejake ochranne pasmo? Moze sa pod vedenim vysokeho napatia postavit krizovatka?

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 22 Thumb down 4

  7. 7
    Martin says:

    Podme, vyrubme to vsetko, zalejme to betonom, vsak naco nam bude trosku zelene v meste. VY STE UŽ ÚPLNE UDERENÍ NA TOM MESTE??? Zdvihnite si tie svoje hnile poslanecke zadky z radnice a chodte sa pozriet aj mimo svojej vily, ako to kde vyzera!!! Sluby, sluby a sluby a skutek utek. Sa spamatajte preboha, jedina zelena zona v meste a aj tu si ideme znicit! Obavam sa toho, co vsetko este dokazu peniaze a kam sa to dostavame… Hlavne ze sa kradne a niekto si pomasti vacky. Hned som sa musel vytocit takto zrana.

    Tento komentár získal od vás výborné hodnotenie. Thumb up 26 Thumb down 2

  8. 8
    Dusan says:

    zijeme v mafianskom kapitalizme latinskoamerickeho typu a v nom sa to robi takto:
    1) svojvolne si niekto urobi co sa mu zachce
    2) potom sa to zacne riesit (naoko)
    3) potom kedze je uz neskoro, tak sa navrhne ako to pokutovat a zlegalizovat
    4) potom sa pokuta nekona, lebo ten tucny baksis dostane ten, kto to ma zlegalizovat
    5) potichucky sa to zlegalizuje

    v skratke: NA POTREBY OBCANOV SA KASLE!!!!!!!

    co tak to dotiahnut do konca a ziadat najvyssi mozny trest?
    Bude mat na to nejaky poslanec „gule“?
    Si pockam a budem to sledovat…. ;-)

    Thumb up 14 Thumb down 3

  9. 9
    ttss says:

    ľudia, chcem Vás poprosiť o jednu dôležitú vec. blížia sa voľby, prosím šírte osvetu o antiskutkoch našich súdruhov/mafiánov poslancov. nie každý číta webové portáli, nie každý vidí realitu… šírte informácie o potrebnej zmene vo vedení mesta, nech aj ostatní vedia ako hlasovať! nech sa nestane, že ďalšie 4-ročné obdobie budeme musieť trpieť týchto …. ani nechcem použiť tu tie slová..
    mesto je NAŠE a poslanci platení z NAŠICH peňazí. tak nech to tu konečne aj tak vyzerá!!!! ach, nervy

    Tento komentár získal od vás výborné hodnotenie. Thumb up 30 Thumb down 2

    • 9.1
      Filip says:

      Presne tak, treba to zohladnit pri volbach a nevolit tych vagabundov, co to povolili a nic pre zelen v meste nerobia! Nestaci sa len vyhovarat na byvale MZ!

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 20 Thumb down 2

    • 9.2
      maros says:

      Presne tak vsetkych prec. Len lancarica nechat. Ten vsetko spasi a vyriesi. Alebo len si konecne nasiel svoju politicku agendu a zbiera politicke body??? Super je jeho napad. Referendum za kazdy vyrub alebo hlasovat na zastupku. A nech mi to aj strom padne na hlavu alebo zabije dieta. Tlieskam.

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 3 Thumb down 17

  10. 10
    Palko says:

    Treba dať vedieť potencionálnym záujemcom o pozemky a domy, že sa tam neoplatí kupovať, nakoľko to bude hlučná lokalita.
    Raz za čas tam spravíme hlučné protestné zhromaždenie s pochodom, na ktorom vyjadríme názor na tieto podivné praktiky v TT. Kto by chcel pod oknami nového domu každú chvíľu aktivistov s rapkáčmi? ;-)

    Thumb up 12 Thumb down 4

    • 10.1
      ja says:

      komentár hodný zakomplexovaného debila čo má hlboko do vačku … nemám na to tak tam budem robiť bordel – ebat na pár stromov – prestahuj sa do lesa

      Thumb up 2 Thumb down 14

  11. 11
    crovley says:

    Čo sa má stať sa stane!
    Bohužiaľ žije vo svete ovládanom veľkou túžbou po peniazoch.
    Asi je prirodzené, že si chce niekto zhodnotiť investíciu. Nemalo by to však byť na úkor kvality bývania, životného prostredia, možnosti rekreácie…..
    Status quo je Kamenáč bez cesty.
    Je to asi jediný malý kúsok prírody v našom meste so súvislým chodníkom, vhodným na peknú prechádzku s rodinou, miesto pre venčenie psov, pre jazdu na bicykli a korčuliach. Miesto, kde sa dá zabehať a to všetko bez obavy, že nás môže zraziť auto. A toto všetko sa zmení jedným rozhodnutím človeka, ktorý nás občanov má zastupovať. HAMBA!!! Myslím, že ho vôbec nezaujímajú tie stovky ľudí, ktorí tento park vyžívajú každý deň.
    A preto ak si chce niekto niečo stavať a POVOĽOVAŤ, tak by to malo byť IBA so zapracovanými relevantnými pripomienkami NÁS!
    Môj návrh mimoúrovňové riešenie, ktoré bude v čo najmenšej možnej miere meniť kalitu životného prostredia a výraz krajiny. A samozrejme v celej miere na náklady investora!

    Thumb up 13 Thumb down 1

  12. 12
    Flego says:

    Ale veď neplačte kamaráti! V sobotu sú prvé tohtoročné voľby, tak až budete držať v rukách volebný lístok, pamätajte na slová národnej hymny: Zastavme ich bratia! Veď sa oni stratia! Slováci ožijú!

    Thumb up 16 Thumb down 3

  13. 13
    Flego says:

    P.S. Pre tých, čo vtedy neboli na svete pripomínam, že v 89-tom sme kričali na námestiach „Koniec vlády jednej strany!“ Neprešlo ešte ani 25 rokov a už sme zabudli, čo sa tu dialo 41 rokov, kto sú títo ľudia a čo dokážu ak dostanú moc, výrub lesoparku je len maličká ukážka. Pamätajte na to, že komunisti tiež začínali tým, že po vojne vyhrali voľby……..

    Thumb up 12 Thumb down 4

  14. 14
    duch svaty says:

    Banda skurvenych bolsevickych zlodejov! Cele skurvene vedenie tohto mesta!

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 18 Thumb down 5

  15. 15
    andrea says:

    ano, stavebnik ma na vyrub pravoplatne rozhodnutie
    v januari 2014 poziadali o stavebne povolenie.
    stavebnik na vyrub drevin nepotrebuje stavebne povolenie. ..lancaric to bud nevie, alebo hra na lacny populizmus pred volbami

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 17 Thumb down 29

    • 15.1
      cheche says:

      tak tak populista lacny, vsetci ostatni poslanci su potom populisti drahy alebo nepopulisti lacny alebo co vlastne
      cakal iba na teba az prides do diskusie a povies mu to

      Thumb up 14 Thumb down 4

    • 15.2
      trnavska alternativa says:

      Andrea Pallang, v povoleni na vyrub drevin dalo mesto podmienku investorovi realizovat vyrub az po nadobudnuti pravoplatneho stavebneho povolenia na SO verejnoprospesna komunikacia do IBV Kamenny mlyn. Taketo pravoplatne stavebko doposial nemaju. Tak si najskor nastuduj zakony, precitaj si povolenie n
      a vyrub, lebo sa len zbytocne strapnujes. Viac info k teme uz coskoro na nasom webe: http://www.trnavska-alternativa.sk

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 16 Thumb down 6

      • 15.2.1
        andrea says:

        .“čo sa týka návrhu odbočky pod vedeniami vysokého napätia do IBV Kamenný mlyn v žiadnom prípade nesúhlasíme, aby viedla cez lokalitu v lesoparku tvorenú ihličnanmi s vysokou spoločenskou hodnotou, ale odbočku navrhujeme posunúť kúsok vedľa, do priestoru medzi stožiarmi a spomínanou lokalitou, kde bude síce nutný aj výrub, ktorý žiadame minimalizovať, no tieto listnaté dreviny nemajú až takú vysokú hodnotu;V zastúpení obyvateľov Prednádražia : Matej Lančarič. V Trnave dňa 16.3.2006.“ http://prengo.yw.sk/?page=corobime&sub=list2

        Thumb up 4 Thumb down 7

      • 15.2.2
        maros says:

        V podmienke na vyrub sa pise nieco nieco uplne ine.

        Thumb up 0 Thumb down 3

    • 15.3
      maros says:

      Stavebnik ma povolenie na vyrub a ma aj stavebko, kt zahrna aj vyrub.

      Thumb up 1 Thumb down 4

  16. 16
    Flego says:

    Nuž KDH sa už otvorene hlási ku spolupráci so SMERom, takže Maťo Lančarič je v Trnave jediný opozičný poslanec. A aj keby to bol populista (lebo osobne ho nepoznám) ale držím mu palce lebo má aspoň odvahu otvoriť hubu!

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 20 Thumb down 11

  17. 17
    RG says:

    nadávať z poza počítača vie každý. Ten kto je podnikateľ medzi Vami vie, čo za byrokraciu to je, ak niekto chce vybudovať parkovisko alebo prístupovú cestu.
    Skúste si to vybavovať niekedy vy, a ešte k tomu na mestskom pozemku, aby ste vedeli, kto je v tomto prípade ten chudák ;) Ja som robil len rozšírenie malého parkoviska v Trnave, na mestskom pozemku, za vlastné nový chodník a parkovacie miesta a by ste videli, čo všetko na to treba byrokracie

    Thumb up 5 Thumb down 9

    • 17.1
      BB says:

      A ty o čom? Veď tu kvôli súkromnému kšeftu vyrúbu 100 stromov a postavia cestu v lesoparku. Toto sa negatívne dotkne všetkých Trnavčanov len preto, aby zarobilo pár ľudí.
      Mesto malo ochrániť svojich obyvateľov a prikázať stavať prijazdovu cestu do IBV inokade. Toto neni o byrokracii ale o uplatkoch a kašlaní na ľudí v záujme vyššieho zisku investorov.

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 23 Thumb down 4

      • 17.1.1
        Janko says:

        Hm Aleny si tam mal ty pozemocek aspoň jeden stal by si pre stromami a chránil ich? Ja myslím ze by si mal sekeru v ruke a pomáhal rúbať bratku ….

        Thumb up 4 Thumb down 13

      • 17.1.2
        Janko says:

        Hm BB len by si tam mal ty pozemocek aspoň jeden stal by si pred stromami a chránil ich???? Ja myslím ze by si tam bol so sekerou a rubal a rubal :-)….

        Thumb up 4 Thumb down 14

      • 17.1.3
        RG says:

        a kde je zaujem tych, co tam idu stavat domy, daju pracu stavitelom, a inym profesiam a mozno aj ty budes mat kvoli tomu job? cestu treba aby tam bol dobry pristup poziarnym autom a sanitky co najrychlejsie od Trnavy? kazdy pozera len na seba, na druhych nikto.

        tam nad stadionom sa kto rozculuje, ze z nasich 200 milionov eur niekto dostal zakazku? Stadion budeme mat, super, ale kto je ochotny dat za to 2000eur zo svojho vacku? lebo kazdy trnavak sa na to skladal vysokou sumou z dani

        sme v kapitalizme, ludia chcu byvat v domoch a na vsetko treba nejake ustupky!

        Thumb up 4 Thumb down 9

        • 17.1.3.1
          Janko says:

          Ja hovorím keby si to mal ty vo vlastníctve ale aspoň kúsok tak rubes jak o život ….a co ste sa vy poskladali z vašich dani prosim ta netrep tu p…. Nič si sa nepokladal buď rad ze budes mat kam chodiť prosim ta ….tu trepeš o tvojich a vašich daniach co ste sa poskladali :-)

          Thumb up 1 Thumb down 2

  18. 18
    Michal says:

    KDH je najväčšia pliaga na slovenskej politickej scéne, ruka v ruke so SMERom !!! Farizeji !

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 23 Thumb down 5

  19. 19
    Patrik says:

    Opravte ma niekto ak sa mýlim, že p. Lančarič je jediný poslanec MZ čo vo volebnom obvode kam patrí Prednádražie aj žije. Tak čo sa čudujete? Koho ste si zvolili, tí vám to tu prznia. Komanči sa nikoho pýtať nepotrebujú. Stromy vyrúbali, lebo od apríla je to už zakázané kôli vegetačnému obdobiu. Hauk.

    Thumb up 14 Thumb down 3

  20. 20
    Janko says:

    Keby tam z vas niekto mal co i len jeden maličký pozemocek tak by tam stal sám so sekerou a rubal by oživot len aby to bolo co najskôr , ale kedže nemá tak tu vypisujú plytké závistlivých reči….

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 6 Thumb down 23

  21. 21
    andrea says:

    .“čo sa týka návrhu odbočky pod vedeniami vysokého napätia do IBV Kamenný mlyn v žiadnom prípade nesúhlasíme, aby viedla cez lokalitu v lesoparku tvorenú ihličnanmi s vysokou spoločenskou hodnotou, ale odbočku navrhujeme posunúť kúsok vedľa, do priestoru medzi stožiarmi a spomínanou lokalitou, kde bude síce nutný aj výrub, ktorý žiadame minimalizovať, no tieto listnaté dreviny nemajú až takú vysokú hodnotu;V zastúpení obyvateľov Prednádražia : Matej Lančarič. V Trnave dňa 16.3.2006.“ http://prengo.yw.sk/?page=corobime&sub=list2

    Thumb up 4 Thumb down 15

    • 21.1
      Pali says:

      Andrea, daj si uz fakt konecne pohov. Furt tu dookola vypisujes a kopirujes to iste, a cele vytrhnute z kontextu. Vtedy bola situacia ina, teraz je zasa ina. Tam sa radsej staraj o svoju Bratislavu, v ktorej byvas aj pracujes, ved to je tak hnusne a skarede mesto..

      Thumb up 12 Thumb down 4

      • 21.1.1
        maros says:

        Suhlas. Vie niekto ze palang niekolko krat kandidovala za poslankinu….? Preco je taka aktivna?! Ze by dalsie volby…?

        Thumb up 11 Thumb down 1

    • 21.2
      Zuzana says:

      Milá pani/slečna Andrea,

      týmto Vaším zaujatým, negatívnym a nepriateľským postojom zeleň v našom meste nikdy neochránite. Ešte nikdy som nenatrafila na príspevok od Vás, ktorý by bol pozitívny, ktorý by bol produktívny a venoval sa naozaj ochrane životného prostredia. Ľudia ktorí ovplyvňujú mienku ľudí, alebo sa aspoň snažia ju ovplyvniť, by mali byť vyrovnaní sami so sebou. Je to totiž veľká zodpovednosť. Choďte sa radšej prejsť do kamenného mlyna, dotknite sa stromu a vezmite si z neho príklad ako bojuje on. A možno zachráni skôr on Vás.

      Thumb up 2 Thumb down 0

  22. 22
    andrea says:

    + specialne sa podakujte tymto poslancom, ktori su za sucasny stav v kamenaci priamo zodpovedni! http://www.trnava.sk/…/download/attachment/7U_1_9_2006.pdf

    Thumb up 2 Thumb down 9

    • 22.1
      lubos says:

      Andrea Pallang, blížia sa volby, čo? Už zas si budete robit kampan na forach a pridávat trnavčanov medzi priatelov na facebooku a písat z Bratislavy aká ste nepostrádatelná pre kulturu v Trnave? S pozdravom (Váš chvilkový bývalý priatel na facebooku, ktorého ste o tom prehovárala, no nepresvedčila) Luboš

      Thumb up 9 Thumb down 1

    • 22.2
      crovley says:

      Ten odkaz už nefunguje. Že by sa niekto zľakol?

      Thumb up 1 Thumb down 0

  23. 23
    Tibor Pekarčík says:

    Barbarstvo najvysieho kalibru a total ignoracia obcanov mesta Trnava. No co uz, provizie boli rozdane, a tak moc penazi a drzost mocipanov brutalne valcuje zaujmy Trnavcanov. Hanba!

    Thumb up 10 Thumb down 4

  24. 24
    tictac says:

    Zlodeji vládnu tomuto mestu a štátu, treba urobiť to čo na ukrajine, tie svine si nič iné nezaslúžia.

    Thumb up 6 Thumb down 5

  25. 25
    Red_ says:

    p. Lancaric – dakujeme, ze bojujete za dobru vec. Holt niekto sedi a od pocitaca spamuje (Andrea) a niekto realne nieco robi (Lanco) – a to nemyslim len pri tejto akcii.
    p. Lancaric ak toto citate, tak len Vam chcem odkazat ze Vam hrozne fandim a som rad, ze som Vam dal hlas, urcite Vas podporim aj keby ste kandidovali za prezidenta ked budete mat po 40-ke)

    Thumb up 14 Thumb down 5

  26. 26
    andrea says:

    v r. 2006 – 2010 bol clenom- neposlancom vo VMC 2 -Prednadrazie, aj Lancaric. Preto sa vobec necudujem, ze sa v tom case nekonali protesty, nespisovali peticie. Jednoducho, stromy odpalili vlastnym rozhodnutim. Divadielko sa skoncilo. stromy su fuc.

    ps: Investror dostal na vyrub drevin povolenie uz v r. 2008.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 7 Thumb down 14

    • 26.1
      J says:

      A Pal*ng -zato ti pi*a, keď protestuje tak teraz ho musíš zje*ávať namiesto toho aby si ho podporila . Daj sa vyšetriť na psychiatrii!!!

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 17 Thumb down 3

    • 26.2
      Zuzana says:

      Milá pani/slečna Andrea,

      týmto Vaším zaujatým, negatívnym a nepriateľským postojom, zeleň v našom meste nikdy neochránite. Ešte nikdy som nenatrafila na príspevok od Vás, ktorý by bol pozitívny, ktorý by bol produktívny a venoval sa naozaj ochrane životného prostredia. Ľudia ktorí ovplyvňujú mienku ľudí, alebo sa aspoň snažia ju ovplyvniť, by mali byť vyrovnaní sami so sebou. Je to totiž veľká zodpovednosť. Choďte sa radšej prejsť do kamenného mlyna, dotknite sa stromu a vezmite si z neho príklad ako bojuje on. A možno zachráni skôr on Vás.

      Thumb up 2 Thumb down 1

  27. 27
    andrea says:

    ad: Trnavska alternativa
    neviem kedy sme si potykali..

    zakony si nastudujte vy!

    pokial viem, od 1.1. 2014 plati zakon, § 47 ods. 4 zákona o ochrane prírody a krajiny
    vyrub do obvodu 80 cm nepotrebuje povolenie. takze sa teraz rube hlava -nehlava.
    na vyrub stromu netreba povolenie podla jeho obvodu, ktory sa meria vo vyske 130 cm od zeme na kmeni. pozrite si ako je uvedeny pozemok v katastri.

    koncim debatu, nema to vyznam.

    Thumb up 6 Thumb down 12

    • 27.1
      J says:

      Čo tým chceš povedať kra*a . aktivizmus je postavený na ochranu spoločenských záujmov v tomto prípade ide o park kamenáč, to je vyšší záujem v celok parku ako v „jeden strom“ nad 80cm .. chod si tam rýpať do mladého poora ten tu má veľa kšeftov rozbehnutých na, ktoré sa mu skladáme všetci obyvatelia z našich mizerných daní…

      Thumb up 8 Thumb down 5

      • 27.1.1
        saskia says:

        podla andreinej poznamky o katastri odhadujem, ze pozemok je sukromny (a jeho vlastnik viac dobre dobre zapisany na radnici). vyrubane stromy boli do 80cm v obvode, a teda zakonom proti vyrubu nechranene. zial.
        vyssi zaujem na ochranu prostredia isiel bokom.
        cloveku je z toho smutno.

        Thumb up 8 Thumb down 5

        • 27.1.1.1
          olo a national says:

          Mesto a parky by sa v meste mali rozširovať a kultivovať rovnako ako by sa mala zvyšovať životná úroveň občanov Slovenskej republiky. Malo by na tom záležať tým, ktorí majú moc a peniaze lebo moc a peniaze získali len vďaka tomu, že ich ľudia podporovali v ich snažení o správnu vec . Dnes sa deje pravý opak. Tí čo majú peniaze sú nenažraní a prestávajú triezvo konať. Kamenáč je pre Trnavčanov posvätný ! Verejný majetok sa rozpredáva oplocuje a drancuje v prospech hlúpostí.. Všetko má svoju mieru a keď to prerastie určenú hranicu, ktorá sa nedá definovať za chrbtom nejakými zákonmi a kúpenými politikmi. Beh kyvadla sa otáča opačným smerom.

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 17 Thumb down 3

        • 27.1.1.2
          Mihoč says:

          Mám taký pocit, že tu hovoríme o obvode, ale predstavujeme si priemer. Strom, ktorý má obvod kmeňa 80cm, má podľa vzorca o = pi*d, resp. d = o / pi, priemer 25 cm. Myslím, že spílené stromy na fotkách sú väčšinou hrubšie a teda zákonom proti výrubu chránené.

          Obvod sá dobre predstaviť napr. na ideálnych ženských mierach 90-60-90 :)

          Thumb up 4 Thumb down 0

          • 27.1.1.2.1
            saskia says:

            vizualne sa to nezdalo, ale je fakt mozne, ze viacere mali viac ako 25 cm priemer.
            vypilene stromy okamzite odvazali.

            Thumb up 2 Thumb down 0

  28. 28
    hugo says:

    Ďakujeme koalícii KDH + Smer – NEZABUDNEME !!!
    voľby 29.3. a november 2014

    Tento komentár získal od vás výborné hodnotenie. Thumb up 25 Thumb down 4

    • 28.1
      duch svaty says:

      Treba k nim pridat aj SDKU! Pobiecky tu chcel nielen byvat ale aj zit. Nech si ide teraz zit k obchvatu, ani len hubu neotvoril.

      V novembri vam to bude vsetko zratane vy bolsevicke svine!

      Tento komentár získal od vás výborné hodnotenie. Thumb up 24 Thumb down 1

    • 28.2
      Flego says:

      Radšej choď voliť už zajtra, lebo sa môže stať, že 29-teho už nebude z čoho vyberať

      Thumb up 5 Thumb down 0

  29. 29
    micro says:

    …k posledným komunálnym voľbám prišlo cca 30% voličov. Zvyšných 70% vôbec nezaujíma, čo sa deje v Trnave. Máme, čo sme si zvolili… Aj nevoliť je voľba.

    Thumb up 13 Thumb down 0

    • 29.1
      Flego says:

      Kto nechodí voliť volí KDH a SMER. Na zvolenie im stačí 65O hlasov, stačí keď disciplinovane prídu voliť členovia strany a rodinný príslušníci a majú to v suchu.

      Thumb up 10 Thumb down 2

  30. 30
    ttss says:

    kde sú predošlé komenty?

    Thumb up 3 Thumb down 0

  31. 31
    kinder says:

    Veľká tragédia toto vedenie mesta. Už aby boli voľby a ľudia snáď po tomto všetkom dostanú rozum.

    Thumb up 6 Thumb down 3

  32. 32

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané.