Trnava bude lákať kongresových hostí špeciálnym konceptom

Trnava a okolie si v týchto dňoch začína cielene budovať imidž kongresovej a businessovej destinácie s jedinečným doplnkovým programom. Turistický región TIRNAVIA ponúka pre firemnú klientelu, ako prvý a zatiaľ jediný na Slovensku, atraktívny doplnkový program ku konferenciám, pracovným stretnutiam, či rokovaniam kvalitný zážitkový program v najlepších slovenských vinárstvach.

V týchto dňoch začína región na Slovensku novú kampaň. „Premeňte prácu na zážitok medzi vinicami. Konferencie a stretnutia v Tirnavii, regióne svetových vín“, informuje Trnava Tourism – oblastná organizácia cestovného ruchu pre územie regiónu Trnava, Smolenice, Suchá nad Parnou, Ružindol, Jaslovské Bohunice a Špačince.

Organizácia pracuje cielene s ponukou vínneho turizmu už takmer tretí rok. Imidž kvalitnej slovenskej vinárskej destinácie, ktorá stojí bezpochyby za spoznávanie, začala organizácia intenzívnejšie budovať v minulom roku oficiálnym sloganom „TIRNAVIA – región svetových vín“.

vino-mrva-stanko

Ilustračné Foto: Trnava Tourism

Za sloganom stojí skutočnosť, že sa práve v regióne Trnavy a blízkeho okolia, nachádza vysoká koncentrácia úspešných slovenských vinárstiev, ktoré zo svetových vinárskych súťaží prinášajú nemalé počty zlatých a strieborných medailí, dokonca tituly šampiónov.

Posledné dva roky sa organizácia venovala príprave a marketingu zážitkových vínnych tour. Šlo o návštevu vždy kombinácie dvoch vinárstiev vrátane dopravy, pričom program obsahoval nielen degustácie, ale aj prehliadky priestorov vinárstiev, osobné stretnutia a rozhovory s majstrami vinármi.

Počas jesennej sezóny 2013 sa takýchto vínnych tour zúčastnilo viac ako 220 osôb, ktorí do regiónu pricestovali z rôznych kútov Slovenska. Ich skúsenosti prezrádzali nadšenie,“ hovorí Petra Blažejová, výkonná riaditeľka Trnava Tourism.

V roku 2014 rozširuje Región TIRNAVIA ponuku pre firemnú a skupinovú klientelu. Tentokrát prepojila organizácia Trnava Tourism ponuku konferenčných a businessových ubytovacích zariadení s ponukou v týchto vinárstvach.

V nich môžu firmy po konferencii, seminári, obchodnom alebo pracovnom stretnutí v Trnave prežiť netradičný zaujímavý program okolo vína a jeho výroby. Práve kvalita regionálnych vinárstiev tu dodá konferenčným a obchodným stretnutiam unikátny a nový rozmer. Tzv. Program pre „MICE segment“, čo v odborných kruhoch z bežne používanej anglickej verzie – Meetings/Incentives/Conferences/Events v slovenčine znamená „Kongresový a incentívny turizmus“ má v súčasnosti v Regióne TIRNAVIA 12 partnerov.

Patria k nim vysoko kvalitné slovenské vinárstva, kongresové a business ubytovacie zariadenia, ale aj ďalší partneri ako napr. golf, kasíno, výrobca piva, či Turistické informačné centrum s možnosťami prehliadok historického centra mesta so sprievodcom. Rôzne kombinácie z uvedených možností môžu firmám pri výbere Trnavy a okolia zabezpečiť nový kongresový a po-kongresový program vrátane prenocovania, dokonca vysoko hodnotného programu aj pre zahraničných partnerov.

O možnostiach sa budú môcť záujemci dozvedať už od týchto dní v rámci marketingovej kampane, ktorá začína na Slovensku.

Kampaň dostala slogan „Premeňte prácu na zážitok medzi vinicami. Konferencie a stretnutia v Tirnavii, regióne svetových vín.“

Zachytiť ju bude možné v rozhlasovej, či on-line podobe. Nebude chýbať špeciálny printový katalóg s partnermi programu, priamy kontakt s  firmami, elektronický newsletter pre firmy, či reklama v špecializovanom business médiu.

Viac informácií je dostupných na stránke www.regiontirnavia.sk/konferencie.

(Tlačová správa)

Ulož ako PDF
Napísal 21. mája 2014 9:21. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

5 komentárov pre “Trnava bude lákať kongresových hostí špeciálnym konceptom”

  1. 1
    Leonard says:

    Na prácu Trnava Turism sa nedá pozerať. Toľko nekompetentnosti na jednom mieste sa len tak ľahko nevidí.

    Ich jediný doterajší úspech je to, že dotiahli do dvoch-troch trnavských vinárstiev 225 turistov. Každý by som sa za takéto čísla hanbil, oni sa nimi chvália. To hovorí za všetko.

    Ja na jednej strane chápem, že musia vyvíjať produkty pre svojich členov, ale zároveň by si mali veľmi dobre pamätať, že väčšinu financií do rozpočtu prináša mesto a štát. Drvivú väčšinu. Mali by teda prioritne pracovať na tom, aby sa rozvíjal turizmus v Trnave ako taký a profitovali sme na tom priamo, či nepriamo všetci.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 14 Thumb down 6

  2. 2
    pozorovatel says:

    Som na rozpakoch, je to na smiech alebo na plač ?

    „Turistický región TIRNAVIA ponúka pre firemnú klientelu, ako prvý a zatiaľ JEDINY na Slovensku …“ – a čo takto urobiť si NA ROZBEH prieskum a inšpirovať sa niečím fungujúcim a overeným praxou, až potom ísť na JEDINECNE projekty.

    „V týchto dňoch začína región na Slovensku novú kampaň. „Premeňte prácu na zážitok medzi vinicami. Konferencie a stretnutia v Tirnavii, regióne svetových vín“….“

    „Organizácia pracuje cielene s ponukou vínneho turizmu už takmer TRETI rok…. „ – skoro neregistrujem, asi tomu dačo chýba

    „Posledné DVA ROKY sa organizácia venovala príprave a marketingu zážitkových vínnych tour….. „ – koľko bolo „inšpiračných“ účastí na podobných podujatiach inde ?

    „Počas jesennej sezóny 2013 sa takýchto vínnych tour zúčastnilo VIAC AKO 220 osôb, ktorí do regiónu pricestovali z rôznych kútov Slovenska…. – ked mám také zúfaôé výsledky a ak sa nechcem dehonestovať, tak tam napíšem dajaký pozitívny údaj typu „dvojnásobok oproti predchádzajúcej sezone, o dajaké percento viac oproti niečomu, len nie takto. Udaj 220 osôb poviem na nátlak iba tomu, kto ma platí.

    Kampaň dostala slogan „Premeňte prácu na zážitok medzi vinicami. Konferencie a stretnutia v Tirnavii, regióne svetových vín.“ … Ten slogan je PRILIS DLHY a pôsobí príliš stroho.

    Celé je to dajaké divné, niečo mi tu nesedí.

    Clánok je napísaný veľmi ťažkopádne, hlboko pod úroveň obvyklách článkov na trnava-live.sk , zrejme väčšinu obsahu preberá z materiálov Trnava Tourism, pôsobí skôr ako nepodarená inzercia.

    Samozrejme Trnave a turistickému regionu Trnava prajem len to najlepšie a hlavne aby sa po troch rokoch tápania konečne rozjasnilo a našla sa tá správna cesta v propagácii na prospech obyvateľov nášho regionu.

    Thumb up 7 Thumb down 5

  3. 3
    Jano says:

    Dnes na SRo1 som počul reklamu s bola super, už nech len začnú chodit turisti do Trnavy!!!

    Thumb up 6 Thumb down 0

  4. 4
    Ujo Palo says:

    Mne len nie je jasné, prečo musí mesto tento koncept dotovať čiastkou 56 000 eur ročne. Kongresová turistika predsa musí sama na seba zarobiť, či nie?

    Thumb up 3 Thumb down 1

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané.