reklama

Rodinný ohňostroj a silvestrovský program námestí je zrušený, o Novoročný ohňostroj Trnavčania neprídu

V PIATOK 30.12.2016 NASTALA ĎALŠIA ZMENA, PROGRAM AJ S RODINNÝM OHŇOSTROJOM NA NÁMESTÍ NAPOKON BUDE.

VIAC ČÍTAJTE V TOMTO ČLÁNKU (link).

Počas Silvestra sa v Trnave uskutoční len Novoročný ohňostroj. Ostatné plánované podujatia – podvečerné divadlo pre deti, rodinný ohňostroj a silvestrovská diskotéka sú zrušené. Oznámil to dnes, vo štvrtok 29. decembra 2016, organizátor podujatia. Dôvodom je, že organizátor nemôže získať povolenie na rodinný ohňostroj, ktorý sa mal uskutočniť o 17.30 hodine na Trojičnom námestí.

Všetky ostatné akcie podľa spoločnosti Mediaflash strácajú zmysel. „Detské divadlo je akýmsi predkrmom pred rodinným ohňostrojom. Rodiny s deťmi prichádzajú na námestie práve kvôli ohňostroju, ktorý je nosnou časťou programu. Keďže ohňostroj pod hrozbou udelenia pokuty viac ako 6600 eur z dôvodu platnosti nového Všeobecne záväzného nariadenia o obmedzení používania pyrotechnických výrobkov na území mesta Trnava v navrhovanom čase nie je možné realizovať, rozhodli sme sa celé podujatie zrušiť. Veľmi nás to mrzí,“ vysvetlil Ivan Novotný z Mediaflash.

Okrem detského Silvestra sa mala uskutočniť na námestí diskotéka. Novoročný ohňostroj zostáva, strieľať sa bude v centre krátko po polnoci 1. januára 2017..


Rodinný Silvester na námestí v minulom roku

Od 1. augusta 2016 platí Všeobecne záväzné nariadenie o obmedzení používania pyrotechnických výrobkov na území mesta Trnava.

Podľa VZN mesto Trnava obmedzuje používanie pyrotechnických výrobkov na území mesta s výnimkou dňa 31. 12. v čase od 23:00 hodiny do dňa 1. 1. do 01:00 hodiny. V inom čase je používanie pyrotechnických výrobkov kategórie F2 a F3 na území mesta zakázané. Na námestí sa používa práve ohňostroj kategórie F2 a F3.

Platné VZN nepočíta s udelením výnimky pre povolenie ohňostroja tejto kategórie v inom čase ako na Silvestra od 23.00 do 01.00.

Z toho dôvodu ak by chcel primátor Peter Bročka podpísať súhlas na konanie rodinného ohňostroja o 17.30 hodine, išiel by proti ustanoveniu VZN.

„Skutkový stav je taký, že hoci nerád, ja ako primátor nepodpíšem žiadosť o povolenie na podujatie s ohňostrojom, ktoré by bolo v rozpore s platným Všeobecne záväzným nariadením mesta Trnava,“ komentoval P. Bročka.

VZN odsúhlasili mestskí poslanci v júni 2016 v snahe obmedziť používanie delobuchov, pirátov a inej zábavnej pyrotechniky, ktorá narúša pokoj obyvateľov na sídliskách a v uliciach.

Fyzická osoba môže za takýto priestupok dostať pokutu 33 eur, ak sa previní právnická osoba, teda firma, postih môže dosiahnuť až 6638 eur.

Znenie VZN však nepamätá na možnosť udelenia výnimky pre ohňostroje kategórie F2 a F3 napríklad pri výnimočných udalostiach, oslavách a podobne.

Zástupca náčelníka Mestskej polície mesta Trnava Ivan Ranuša to považuje za chybu a myslí si, že VZN je preto vhodné upraviť.

„Tak ako uviedol aj primátor, vo VZN nefiguruje žiadna právomoc pre primátora na možnosť udelenia výnimky. Čiže on by rozhodoval v rozpore s ustanovením VZN, ktoré schválilo mestské zastupiteľstvo. Súhlasím s tým, že ide o nešťastnú situáciu, pretože deti prídu o ohňostroj. Myslím si, že je potrebné sa nad týmto VZN zamyslieť a porozmýšľať nad zavedením ďalších možných alternatív prostredníctvom novelizácie VZN,“ vyjadril sa I. Ranuša.

Ako poznamenal na záver, je len na zvážení organizátora, či poruší VZN a pôjde do akcie pod hrozbou vysokej pokuty za správny delikt, alebo sa rozhodne inak.

Ulož ako PDF
Napísal 29. decembra 2016 17:05. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

138 komentárov pre “Rodinný ohňostroj a silvestrovský program námestí je zrušený, o Novoročný ohňostroj Trnavčania neprídu”

  1. 1
    TT says:

    Silvester detom sice zrusime, ale parkovanie v celej trnave vam spoplatnime :)
    2 super spravy v priebeho pol hodinky.
    VZN uplna chujovina ako aj ten co to vymyslel. Kazdy pouziva delobuchy rovnako. Ja uz ich sice nemusim, ale ked sme boli deti sme ich pustali jedna radost. A chcel by som videt ked na mna niekto zavola policiu, ako mi dokazu ze ten delobuch pred pol hodinou, ktory niekto videl som hodil ja.
    K parkovaniu:
    Ak to s tym parkovanim dopadne ako v kosiciach (co dopadne, lebo ludia nechcu platit za nieco, co nedostanu- napriklad Hliny) tak to vidim na politicku samovrazdu v priamom prenose. A ako to bolo dobre rozbehnute.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 21 Thumb down 20

    • 1.1
      jozo says:

      V Košiciach ľudom vadí,že peniaze vyberá súkromná spoločnosť.V Trnave to bude vyberať mesto a nie nejaký súkromník.Parkovacia politika sa rozbieha už skoro v každom meste na Slovensku.Je len smiešne,že ľudia vidia Bročku ako nepriateľa áut.A verte,keby tu nebol Bročka,tak aj Smer či KDH by zaviedli platené parkovanie na sídliskách.V Košiciach je humbuk,ale keď budú voľby,tak zase vyhrá Smer……

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 13 Thumb down 14

      • 1.1.1
        tomasdk says:

        Jajaj, keby tu teraz vladli Smer alebo KDH tak by vsetci boli spokojny s tym ze by sa za parkovanie platilo rovno Porovi na ucet, a este povinne museli obcania chodit na stavbu mu postavit dalsie obchodne centrum a este platit za prenajimanie naradia. :D

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 8 Thumb down 12

        • 1.1.1.1
          jana says:

          …takže ten Klimo nevie o čom rozpráva a ty týmto komentárom akože dokazuješ, že to vieš? čo si ešte zaujímavé vykonšpiroval? Keby Čak Noris čítal čo podpisuje, mohli sme s deťmi mať ohňostroj. Mal by svojim primátorským povinnostiam venovať viac pozornosti, aspoň tak ako svojim prioritám a koníčkom. Naozaj ho za to platíme.

          Thumb up 9 Thumb down 9

          • 1.1.1.1.1
            tomasdk says:

            Az nato ze moj prispevok bol sarkazmus a vtip (napoveda: bol tam rehotajuci sa smajlik), jeho nie, ale ok, nabuduce mozem lepsie oznacovat zamer heh.

            Thumb up 1 Thumb down 4

      • 1.1.2
        adam says:

        Ty jasnovidec.

        Thumb up 3 Thumb down 1

  2. 2
    Zania says:

    Prosim,nedate mi link na ten clanok o parkovani?dakujem a pekne sviatky

    Thumb up 6 Thumb down 3

  3. 3
    TT says:

    http://www.trnavskyhlas.sk/c/20479-v-trnave-pripravuju-zasadne-zmeny-v-parkovacej-politike.htm

    Konkretne sa nepise este nic. Ale aby clovek platil co i len symbolicky poplatok za parkovanie na hlinach, kde vie ze po 19-tej hodine nezaparkuje, je podla mna mimo.

    Ak mesto postavi parkovaci dom na hlinach a bude to napriklad na spominanych hlinach 1 parkovacie miesto na 1 byt. Potom kludne nech je poplatok nie symbolicky, ale 50 eur na rok na 1 auto a na druhe 500 a tretie 1000 eur.
    Ale aby niekto najprv zacal vyberat prachy a potom zacal nieco budovat. Preto ludia platia dane tomuto mestu cele roky. Asi platia malo

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 15 Thumb down 9

  4. 4
    Andrej says:

    Som zvedavý ci nam na okružnej nieco pomôžu rezidenčné karty ked nam sem chodia parkovať hajzlici z vúječka a nebudú nič rešpektovať.Mame v rodine dve auta a pracujeme na smeny tym pádom prísť domov a nájsť parkovacie miesto je takmer nemožné teda nemožné.Kto mi zaručí ze ked si tu kartu zaplatím budem mat kam zaparkovať.platit za nic v tom zmysel nijako nevidím.Preco platiť za nieco co mi aj tak nikto nedokáže zaručiť!

    Thumb up 8 Thumb down 8

    • 4.1
      auto says:

      A ty keď nie si s autom doma, ale vyrazíš na polikliniku, na sociálnu poisťovnu, do nemocnice, komuže parkuješ na parkovisku? Len reagujem na slovo „hajzlici“ – myslím že si to nezvládol.

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 16 Thumb down 6

  5. 5
    Andrej says:

    Ak mam platiť za rezidencnu kartu chcem záruku ze ked prídem na parkovisko pred činžiak ze budem mat kde zaparkovať.Nic viac nežiadam.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 10 Thumb down 10

    • 5.1
      šofér says:

      To ti nikto nezaručí, proste sa to nedá.

      Mali by však byť eliminovaní nerezidenti, inak to bude zbytočné. Napr. siuácie:
      – Prenajatý byt, v ktorom býva 5 – 6 nájomníkov bez trvalého pobytu a takmer každý má auto pod oknom bytu.
      – Nerezidenti odparkujú auto na sídlisku ráno a odídu neskoro popoludní. To sú zamestnanci väčšiny trnavských firiem, ktoré nemajú dostatok parkovísk.

      Ak toto mesto zvládne, klobúk dolu.
      Veľmi ma zaujíma, ako mesto spoplatní parkovanie zamestnancom mestskej polikliniky, keď polilkinika má minimum parkovísk.
      Som skeptický – TT je malé mesto, kde si každý bude chcieť presadiť svoje.
      Navyše nie sú vybudované záchytné parkoviská, takže celé je to somarina s jediným účelom – vybrať peniaze.

      Thumb up 12 Thumb down 6

    • 5.2
      Ivana says:

      Preco chces parkovat pred cinziak, ked nie si ZTP? Nerozumiem tejto rozmaznanosti, do ktorej sme sa dopracovali, autom do obyvacky. ;)

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 12 Thumb down 11

  6. 6
    Jojo says:

    Vajcaci sa tolko necertite, riesit to treba a hotovo. Na druhej strane byval som na viacerych lokalotach. Trnave ruzove to nie je nikde to ke fakt na druhej strane nepptrebujem si na auto vidiet z okna a parkovat meter od domu. Do 100 v extremnych pripadoch 200 metrov sa zaparkuje vsade. (Tesco pre hliny) proste aut je vela alo to chcete vyriesit sby bol uplne kazdy spokojny?

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 10 Thumb down 10

    • 6.1
      citatel says:

      Tak,ze to bude ako doteraz,s tym,ze nebudeme platit ani cent nejakej nenazranej samozvanej firme.

      Thumb up 6 Thumb down 8

    • 6.2
      TT says:

      Ake tesco pre hliny? Parkovisko tesca je sukromny pozemok. Ak sa spopatni parkovanie v meste, automaticky tesco uzavrie parkoisko na noc zavorou alebo da vyssiu cenu ako na sidlisku, nech maju volno hned od rana pre zakaznikov. Cize nakoniec zhorsis moznost parkovania na hlinach, ked si svoje parkovisko tesco uzavrie ako to spravila arkadia na noc alebo male tesco na hlinach.
      Este raz. Spoplanenie parkovania az potm, co budes mat kde zaparkovat a garantovane miesto napriklad do 100 metrov od domu aj o pol noci. Ale nie naopak. Zacnite platit a my to mozno zacneme riesit. Zacneme postupne a ked budete mat smolu, tak bude vasa lokalita posledna a po 5-8 rokoch odkedy zacnete platit sa dostane aj na vas a vybudujeme u vas ale 10,parkovacich miest nech ste ticho. Dakujem neprosim

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 9 Thumb down 11

      • 6.2.1
        5ulo says:

        velmi sa mi pacia tieto reakcie na parkovanie. To je ako keby som povedal ze chcem uvarit gulas a vsetci ma zacnu dodzubavat za to, ze ten gulas je pikantny, pritom som este ani len maso nekupil.
        Pockajme si na navrhy z mesta. Mozno budu kriticke ulice za zavorou, nerezidenti budu vytlaceni na zachytne parkoviska na periferii (zatial to je sukromne tesco, kaufland, poorparking zos…).
        Dalsia vec je, ze v plane je zaviazat sa, ze peniaze z rezidentskych kariet sa vratia do ciest a parkovisk, nebude to vyberat ziadna akoze firma, ale mesto.
        Je velmi krasne vypichnut si z clankov iba A, ale B si zamerne nepripustate k srdcu aj ked viete, ze je myslene v dobrom, no hrozne je, ze je to od nejakeho bicyglistu, ze ano?

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 15 Thumb down 7

        • 6.2.1.1
          TT says:

          Mylis sa, ja som Brocku volil tiez. Ale nebudem ako ovca so vsetkym suhlasit len preto, ze to navrhol on. Nemaju co ine navrhnut. V sucasnosti parkova ie miesta nie su a chcu co najskor vyberat prachy. To su fakty. Ja poukazujem cely cas nato, ze to ma ist naopak. Najprv vybudovat zachytne parkoviska na okraji kde sa nebude platit nic zarovno s tym ma ist z tychto parkovisk MHD kazdych 15 minut a nie za 70 centov na osobu ked taxik maam zan2 eura. Potom nech odkupia zachytne parkoviska v meste – tescko, kauflamd, zps za xymbolicoy poplatok. Nasledne sa vybuduju parkoviska na sidliskach kde chcem spoplatnit parkovanie. Kde tk nie je mozne kvoli zeleni tak postavim parkovaciemdomy.
          A potom SPOPLATNIM parkovanie. Iba o to mi ide. Niemo to, ze to dal Brocka. Ja som ho tiez volil, ale tiez si fymtk opacnym postupom pod sebou podpili konar. Aj tak my mestk rozdelene na 2 casti s dost velkou vacsinou na svojej strane. ZATIAL

          Thumb up 6 Thumb down 6

  7. 7
    viktor says:

    A ako to, že Póor ohňostroj po koncerte Olympicu mohol mať?

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 14 Thumb down 12

  8. 8
    peter says:

    kazdy si chce len vidiet svoje auto, o tomto to cele je. bodka s! konecne rezidencne karty. chodte sa pozriet napr. do Viedne ako tam funguju parkpikle, tam tiez hladaju rezidenti miesto a nikto nepapuluje. parkuje sa aj 200m od bytu a pod (tam je 90eur mesacne za parking plateny, kto by to z vas zaplatil z tych co pisete ze parkhaus???).. mas auto tak cvakaj! ja mam dve a kvitujem to, konecne sa niekto na to odhodlal a ako vzdy toto vedenie a nie to byvale – kde nic tu nic. nic som neurobil – nic som nepokazil.. konecne progres!

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 14 Thumb down 14

  9. 9
    jozo says:

    Presne Peter,ja vždy zaparkujem v pohode,bez porušenia zákona.Samozrejme niekedy aj sto metrov od bytu.Čitateľ nešír tu bludy.Mesto si bude samo vyberať peniaze.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 10 Thumb down 12

  10. 10
    pesimista says:

    K ohňostroju: http://www.ruzomberok.sk/files/50408
    Inšpirácia, napr. ako upraviť príslušné trnavské VZN č. 465 o obmedzení používania pyrotechnických výrobkov na území mesta Trnava http://www.trnava.sk/sk/vseobecne-zavazne-nariadenie/465

    Thumb up 2 Thumb down 4

  11. 11
    Peter Klimo says:

    Kukam jak blazen…
    Nas Cak Noris, co postavi chodnik pre bicyglistov za 6 dni a este pri tom stihne kociruvat aj mesto nam zrazu po fesjbukoch vypisuje ako to nie je jeho chyba – ako sa to neda…
    Uz nie je taky hrdina ? Alebo tento problem je nad jeho sily ?
    Nech sa stara, nech vybavuje – ved od toho ho platime… Nase decka sa na ohnostroj tesia..

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 20 Thumb down 20

    • 11.1
      tomasdk says:

      Mozno preto ze to neni jeho chyba? :D
      Som si isty ze deti to preziju bez psychickej ujmy, volakedy tento ohnostroj nebyval vobec a vtedajsie deti su v pohode. Ten tvoj nonsense s cyklochodnikom by daval zmysel len vtedy, ak by od predlozenia navrhu po zacatie stavby presli 2 dni, ale to by si asi najprv musel vediet o com rozpravas, ze :D

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 17 Thumb down 8

      • 11.1.1
        Peter Klimo says:

        Hm zaujimave, primator ma riesit len co „je jeho chyba“ ?
        Myslim ze Trnave by sa skor hodil primator, ktory povie – „zajtra pridem do roboty, chytim telefon a pokusim sa pre vas spravit vsetko mozne aj nemozne, zavolam organizatorovi a dohodnem to, pretoze som Vas zastupca, ktoreho ste si zvolili a ktoreho si platite“. Miesto toho vypisuje po fejsbukoch nezmysly kto je vinny a kto za to moze.

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 18 Thumb down 13

        • 11.1.1.1
          Richard says:

          Ak sú tvoje deti sklamané, zavolaj/napíš organizátorovi sám a povedz mu to. Keby ho to zaujímalo, zvyšok programu by ponechal, ale jemu je to jedno. V každom prípade, skúsiť to môžeš, čo môže byť horšie, ako sklamané deti? Prečo pasívne čakáš, že to sklamanie odstráni primátor, úradník, alebo niekto iný?

          Thumb up 9 Thumb down 9

        • 11.1.1.2
          Juraj Fuzak says:

          nejaku aktualizaciu k svojmu tradicnemu tragickemu hejtu nepridas? Keby si to aspon vedel podat tak ze by sa clovek zasmial…

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 6 Thumb down 14

          • 11.1.1.2.1
            Peter Klimo says:

            ahoj juro, aktualizaciu vid dole..
            nepisem sem preto aby si sa zasmial
            verim ze na ohnostroji sa stretneme, ak nie zelam SNR 2017

            Thumb up 11 Thumb down 6

  12. 12
    pesimista says:

    Plánovaný program :
    Podvečerné divadlo pre deti
    Rodinný ohňostroj
    Silvestrovská diskotéka

    Dúfam, že za zrušením celého programu pre deti nie je úmyselne pripravená „diverzná akcia“, ale iba unáhlené skratové jednanie organizátora: http://vianocnatrnava.sk/silvestrovsky-program-zruseny/

    Prečo organizátor opakovane „nenaklusal“ na radnicu a nesnažil sa hľadať spôsob, ako vzniknutú situáciu riešiť?
    Namiesto toho pustil do gatí, použije deti ako rukojemníkov na nasmerovanie hnevu určitým smerom, zruší celý program pre deti a zmôže sa iba na tvrdenie „Veľmi nás to mrzí“ .

    Komu takéto jednanie prospieva ?

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 13 Thumb down 8

    • 12.1
      peter says:

      presne tak, cely program rusit nemusel, pekne zahral s rozumom! a inak chodte do r… aj s celym ohnostrojom, dufam ze sa zrusi aj ten o polnoci aj tak byva onicom :) a detom dajte pred nos prskavky ala Pelisky a je vymalovane, budu rovnako stastne! Radsej budte s detmi doma a citajte si a rozpravajte sa spolu a nie komzumovat blbe zabavky!! Pripadne sa zlozte organizatorovi na pokutu a spravte si ohnostroj niekde pri Kerfuure. Inak vyska pripadnej pokuty bola avizovana? ja o tom nic neviem, mozno by dostal pokutu len 1 euro…myslim ze tam je slovicko DO – citujem:
      „postih môže dosiahnuť až 6638 eur.“ Takze co pan organizator ako to je ..hm??

      Thumb up 14 Thumb down 5

  13. 13
    TT says:

    Nech len nekritizujem ohladom parkovania, za cim si ale aj tak stojim :). Aktualny status primatora na FB ohladne ohnostroja:

    Je smutne, ked musim s pyrotechnikom hladat moznosti, ktore mal a mohol riesit organizator… ale vyzera to nadejne.

    Thumb up 6 Thumb down 5

    • 13.1
      Peter Klimo says:

      no super, konecne pan primator pochopil co znamena „sluzit obcanom“ !
      (y)

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 12 Thumb down 13

      • 13.1.1
        TT says:

        Tak podla mna toto mal ozaj riesit organizator a primator sa na to mohol vykaslat. Ale tu su 2 problemy.
        1. je (ne)riesenie ohnostroja od organizatora 2 dni pred silvestrom – Na to sa primator ozaj mohol vykaslat a neriesit.

        2. vec je uplne zbytocne, nic neriesitelne nariadenie schvalene v lete, ktore nic neriesi, nic neobmedzilo. Jedine zrusilo moznost organizovania detskeho ohnostroja. A tu vidim vinu poslancov a primatora ked to schvalovali.

        Aj keby sa mu nakonec nepodarilo nic vybavit tak aspon plus za snahu. Ale schvalenie toho nariadenia v lete je pekny fail. Tak isto ako fail organizatora. Jedna ja druha strana na to kaslala.

        Thumb up 11 Thumb down 5

        • 13.1.1.1
          TT says:

          Zdroj FB primatora:

          DETSKÝ OHŇOSTROJ NAKONIEC BUDE :)
          Uff po vsemoznych zistovaniach a pyrotechnickych vykladoch sa podarilo najst riesenie a program sa obnovuje v povodnom rozsahu :)
          16:30 divadielko (caka sa na potvrdenie)
          17:30 rodinny ohnostroj
          20:00 dj
          00:00 hymna plus hlavny ohnostroj

          Klobuk dole, ze sa toho chytil a aj vybavil ;)

          Thumb up 7 Thumb down 4

  14. 14
    jana says:

    Celkom chápem organizátora, že všetko zrušil. Ved ľudia by tam neboli v takom množstve ako keby ohnostroj bol, a náklady na strážnu službu, sanitku, hasičov, dj-a by ostali. Takže pre koho? Radšej keby sa pán najkrajší, najspravodlivejší priznal, že jednoducho sa na tú výnimku vo Vzn zabudlo a nie obviňovať všetkých okolo seba. Prečo organizátora neupozornili ešte v oktobri, že pozor zabudlo sa na detský ohnostroj? Aj tak by sa to nestihlo skorej schváliť..Asi by si len tak v slabej chvíli nezmyslel, že zruším ohnostroj, ked už je zalatený aj tak…
    Alebo sa mali dohodnúť, že u dajú pokutu len proforma nejakú nízku, kedže to obe strany pokazili…

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 9 Thumb down 12

    • 14.1
      Richard says:

      Keby sa, mali sa, by sa, bla bla sa, vsetci len nie organizator. Je to jeho kava a okrem toho, ze preco neusetrit nevidim jediny dovod rusit zvysok programu.

      Thumb up 9 Thumb down 4

      • 14.1.1
        Juraj Fuzak says:

        presne tak, organizator v ramci klasickej slovenskej nadutosti a obmedzenosti radsej zrusi vsetko ako by sa mal pokusit vyriesit jednu cast problemu a namiesto toho bude obvinovat vsetkych okolo.

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 9 Thumb down 15

  15. 15
    Kamil Schultz says:

    A teraz k parkovaniu. Primátor tragicky nechápe, že neuralgický bod trnavy nie sú cyklotrasy, cykloveža, farebné lavičky v Promenáde, tančiareň pre seniorov a podobné participatívne hlúposti. Tým bodom varu je parkovanie na sídliskách. Ak niečo pohne trnavčanov k protestu, tak to bude práve parkovanie a doprava. Nie som si istý, že rezidenčné parkovanie situáciu vyrieši. Len v našom baráku je snáď tretina bytov daná od majiteľov do podnájmu. podnájomníci z dedín a okolitých mestečiek v TT nemajú ani trvalý a ani prechodný pobyt a parkovať pred činžakom budú aj nadalej. Jediné, čo spolahlivo vyrieši problém parkovania na sídliskách je výstavba parkovacích domov. Napr. parkovanie na Hlinách, Veternej, Saleziánskej a Okružnej by vyriešil parkovací dom medzi Tescom a polyfunkciou pri kruháči na Bučanskej. Ak aj mesto nie je majiteľom pozemku, kludne ho môže získať výmenou. Aspoň sa o to pokúsiť. Lenže tu sa riešia veci, ktoré nehoria a na parkovanie sa zvysoka…

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 17 Thumb down 7

    • 15.1
      Peter Klimo says:

      nuz ked si predstavim ze stojim autom na kruhaku pred teskom, vpravo mam platene miesto v garazi a vlavo parkovisko s mnozstvom neplatenych miest….
      neviem neviem ci by tie garaze neboli prazdne :D

      inak, pokial viem mnozsvto aut maju ludia prihlasenych na ich firmy, kvoli odpoctu nakladov zo zakladu dane – v tychto pripadoch budu ludia platit takopvediac „komercnu sadzbu za parkovanie“… ale na druhej strane to moze byt rovnako odpocitatelna polozka zo zakladu dane…

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 14 Thumb down 8

    • 15.2
      Juraj Fuzak says:

      Jediny kto tu nieco tragicky nechape si bohuzial ty. Tieto tvoje prazdne uvahy o tom ze cyklotrasy a cykloveze a lavicky su podla niekoho najdolezitejsie su nic len poulicny blabol. Porovnaj si kolko ciest sa opravilo s novymi cyklochodnikmi a zistit ako smiesne si budes pripadat ze siris nezmysli. Keby sa sralo zvysoka na parkovanie tak by sa nenechala spravit studia kompletne celej Trnavy kde vidiet kolko je aktualnych miest, kolko je nelegalnych, kde su potencialne volne miesta, kde su vhodne plochy na zachytne parkoviska, kde su miesta na potencialne parkovacie domy a podobme. Az na zaklade tychto cisiel a odporucani sa moze pokracovat dalej, pretoze budovanie ad hoc parkovacich miest len podla toho ze „by tam teoreticky“ dve – tri viezli skoncilo. Tu sa spusta hysteria okolo rezidentskeho parkovania a este nikto nic nevidel. Rezidentske parkovanie ma vyriesit presne takych o akych pises, teda najomnikov, ktori nijako neprispievaju do mestskeho rozpoctu ale zaberaju ti na sidliskach parkovacie miesta, firemne dodavky, si z Hlin chod si ich sam spocitat vecer kolko ich tam bude, studentikov co zapelesia Studentsku lebo sa im nechce chodit z dedin autobusom a parkuju tam zadarmo atd. Ked aj nevyzenies vsetkych o ktorych piseme, tak si tu sluzbu aspon zaplatia a peniaze budu viazane na opravy ciest a parkovacie miesta. Pretoze urcite nebudes so mnou suhlasit ale v meste su aj dolezitejsie veci ako cesty a to ci niekto zaparkuje rovno pod oknom. Btw, minuly rok dal Brocka len staru vizualizaciu ako by mohli teoreticky vypadat vyvysene parkovacie miesta na Hlinach a nasli sa aj taki, ktori na zaklade stareho obrazku isli pisat peticie lebo im to bude svietit do bytu…

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 9 Thumb down 19

      • 15.2.1
        Kamil Schultz says:

        Pre ludi z ulic Na hlinach, Salezianska, Veterna, Okruzna je podstatne parkovanie. Za dva roky ste neurobili pre obyvatelov tychto ulic ohladne parkovania nic. Nas nezaujimaju vase studie ale chceme vidiet aspon ze sa nieco zacne budovat. Kebyze aspon vyrokujete ze cez vikendy sa da parkovat na parkovisku pri gymnaziu. Je tam kopec miest a su prazdne. V parkovaci dom uz za vasho bacovania ani nedufam. Hlavne ze sa arogantne ohradzujes voci nam co teba a tvoju partiu co len naznakom skritizujeme. Zastupitel by mal mat v sebe voci obcanom vela pokory a ziadnu aroganciu, lenze u teba je to opacne. Nulova pokora a kamion arogancie. Akosi zabudas ze si poslancom docasne.
        A za tym, ze ked nezacnete riesit parkovanie na sidliskach, tak vas zmetie nasranost trnavakov si stojim.

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 23 Thumb down 7

        • 15.2.1.1
          Juraj Fuzak says:

          25 rokov ti kazdy na Hliny akurat sral a v celom meste nebol jediny dokument na zaklade ktoreho by sa dalo pracovat na zaklade pravdivych udajov. Neviem o akej arogancii hovoris? Ty tu non stop siris poulicne hoaxy o cyklo a lavickach a podobne kraviny a ja ti mam za kazdym povedat co? Mam sa ti zakazdym strcit do zadku a slusne ti hovorit ze nemas pravdu? To sa da raz, mozno dva krat.

          Predstav si ze sme sa snazili vyrokovat s Gymnaziom aby sa tam mohlo parkovat, ale ich stanovisko bolo zamietave. Takisto teraz bojujeme s dopravakmi, ktori nechcu povoli parkovanie za protihlukovou stenou. Som zvedavy, kolko zlce si vylial Butkovi alebo Bosnakovi ked tu budovu kde je Gymnazium previedli na kraj, kolko zlce si si povylieval byvalim poslancom, kolko krat si im pisal a kontaktoval ich. Ja dost a pravidelne a odpovede som sa skoro nikdy nedockal. Places na nespravnom hrobe a places uplne nezmyselne.

          A ked sme pri tvojej uvahe ze na Hlinach vsetkych trapi len parkovanie, ja mam inu skusenost. Za tie dva roky co som poslancom za nase VMC ma kontaktovalo niekolko ludi z Hlin a ani jeden problem sa netykal parkovania.

          PS: k parkovaniu alebo respektive k rezidentskemu parkovaniu bude niekolko prezentacii a diskusii, tak dufam ze budes participovat.

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 8 Thumb down 22

          • 15.2.1.1.1
            asdf says:

            no ja som na okruznej od mesta v oblasti parkovania dostal akurat tak minus tri parkovacie miesta. odpoved mesta: chodte do riti, zvykajte si bude horsie. a za toto mam platit?

            https://www.odkazprestarostu.sk/trnava/podnety/34528/zrusene-parkovacie-miesta

            ohladom cykloveze a cyklochodnikov a vsetkeho cyklo a nasho dojmu, ze su najdolezitejsie, tak ten dojem sa na niecom zaklada. robite si na tom pii aaar tak sa necuduj, ze ti to ludia vyhadzuju na oci.
            co sa tyka arogancie tak cele tvoje vystupovanie minimalne na tomto portali je arogantne. bruk pytlik vsetko vies, vsade si bol. a ked si nahodou nebol tak vies preco.

            Tento komentár vás zaujal... Thumb up 18 Thumb down 8

          • 15.2.1.1.2
            Kamil Schultz says:

            Juraj, klameš, len aby si ty a tvoja partia vyzerali dobre. Mesto 25 rokov nerobilo pre Hliny nič? A tá masívna prestavba parkovacích miest, nejako v rokoch 2008 a 2009 na Hlinách? Pred domom č. 31 a vytvorenie parkovacieho ostrova od malého kruháča dole k 31-ke?
            A ludia z dotknutej oblasti ako Kollár ti o parkovaní nebudú nič hovoriť, ved on bol iniciátor petície proti parkovaciemu domu, lebo by to vraj znížilo hodnotu jeho bytu hore na Saleeziánskej. A zabúdaš na petíciu obyvateľov Hlín v roku 2008 (myslím) za vyriešenie parkovania.
            Butko niečo urobil, bolo to málo, ale urobil a s Bistrom na mňa nechoď. Pindáš na neho, ale na druhej strane si s ním idete po ruke (jeho flek).
            Participatívne som ti navrhol riešenie. parkovací dom vedľa Tesca. Vymente pozemky a robte. Ale robte už niečo naozaj a nie len ľúbivé veci pre facebookových lajkerov vašich.

            Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 6

            • 15.2.1.1.2.1
              Juraj Fuzak says:

              Ty tu siris nicim nepodlozene bludy o cyklacoch a lavickach a ja klamem? Nechci ma rozosmiat. Nepoznas ma ani trosku, jedine z poulicnych reci mozno ala cykloveze, pretoze by si vedel ze posledna vec na ktorej mne zalezi je vypadat pred niekym „dobre“.

              Na Hlinach sa spravila prestavba parkovacich miest a v dobe ked vedeli ze uz vtedy tam chyba cca 1200 parkovacich miest dali budovu terajsieho gympla do ruk kraja a tym cele sidlisko zaklincovali, vyborne.

              Peticia proti parkovaciemu domu mala trosku iny zaklad ako pises. Nebola proti parkovaciemu domu ako takemu ale proti prevedeniu, bola kvoli tomu ze obyvatelom Salezianskej sa nikto nevedel zarucit za to ak by doslo k statickym problemom s ich bytovkami pri vystavbe, kedze tie baraky stoja na navazke. Tazko by sa im aj mohol niekto zarucit ked ten projekt odklepli za euro jedno osobovej srocke, ktora bola okrem vystavby parkovacich domov este vyborna vo vyrobe reklamnych laviciek. Never vsetkemu co pocujes na ulici.

              K pozemku pri Tescu…je rovnako vzdialeny od Hlin ako parkovisko samotneho Tesca, nevsimol som si ze by ho obyvatelia tebou spominanych ulic hromadne vyuzivali vecer. Je to to iste ako na Druzbe, vecer je tam k dispozicii zadarmo parking pod kamerami pri VUC a vyuziva to 0 slovom nula ludi. Predsa len to neni rovno pod oknami…

              Tento komentár vás zaujal... Thumb up 7 Thumb down 20

              • 15.2.1.1.2.1.1
                Jozo says:

                Tesco by v živote nezamenilo parkovisko.Ten pán čo chcel stavať parkovací dom,bol koník pána Porka.Keby sa mu podarilo postaviť par.dom,tak potom by ľudia zbadali ako by mestská polícia začala tvrdo pokutovať ľudí čo parkujú v zakaze.Nikto nevedel za koľko by ten pán ponúkal ľuďom parking.Potom sa spamätali,keby im vyčíslil stojne. ..Treba jednoznačne spraviť parkovaciu politiku,jedno auto zadarmo,druhe už platí a pod.

                Thumb up 4 Thumb down 14

              • 15.2.1.1.2.1.2
                Kamil Schultz says:

                Ake bludy odo mna k cyklotrasám, veži a lavičkám máš na mysli? Túto vetu?

                „Primátor tragicky nechápe, že neuralgický bod trnavy nie sú cyklotrasy, cykloveža, farebné lavičky v Promenáde, tančiareň pre seniorov a podobné participatívne hlúposti.“

                Lebo nič iné som o tomto nenapísal. Ak toto je blud, tak potom neviem, či si ešte triezvy, alebo už nie.

                Thumb up 13 Thumb down 5

                • 15.2.1.1.2.1.2.1
                  Juraj Fuzak says:

                  Ano napriklad aj tu. To su tvoje vyplody a dohady ze niekto nieco nechape. Pre teba je jediny problem parkovanie, pre niekoho nieco ine.

                  Nikto problem s parkovanim nespochybnuje ani na to nesere zvysoka ako tu pises. Opakujem ti ze ad hoc riesenia ala dve miesta tu a tri tam skoncili.

                  Pises tu o zachytnom parkovisku pri tescu, tak dufam ze sam parkujes kazdy vecer pri tescu aby si odlahcil situaciu na Hlinach.

                  Pevne dufam ze sa vidime na verejnych debatach k parkovacej politike, zatial vsetko naj do noveho roku a viac optimizmu, svet nekonci na parkovisku ;)

                  Tento komentár vás zaujal... Thumb up 8 Thumb down 17

                  • 15.2.1.1.2.1.2.1.1
                    TT says:

                    K parkovisk pri tescu. Samozrejme, ze kazdy z nas ide najrpv na hliny vecer a ked tu je plno, myslis, ze kde parkujeme? Pri tescu alebo po bokoch spacinskej, podla toho v ktorej casti hlin byvas.
                    Este raz, ohanas sa parkoviskom, ktory je SUKROMNY pozemok. Ak by patril mestu, nepoviem ani slovo. Ked spravi tesco na noc to co arkadia a male tesco, budete hovorit co?

                    Thumb up 13 Thumb down 3

                    • 15.2.1.1.2.1.2.1.1.1
                      Juraj Fuzak says:

                      Asi som to zle napisal alebo sa nechapeme. Ja sa ziadnym parkoviskom sukromnym neohanam, ja sa pytam kolko ludi ho vyuziva, ked tu spomina niekto plac vedla tot vse.

                      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 4 Thumb down 18

                    • 15.2.1.1.2.1.2.1.1.2
                      TT says:

                      Nejde mi kliknu priamo reakcia na vas. Tak skusim o jedno vyssie.
                      Ako som pisal vyssie. Vacsina ludi, kt. vecer nezaparkuju z hlin, vyuziva parkovisko pri tescu alebo celu spacinsku ulicu.
                      Samozrejme aj ja idem najrpv na hliny, spravim 2 kolecka a ked nezaparkujem idem k tescu, preto to mam blizsie na hliny ako niekde na okraji spacinskej. Ti co byvaju okolo kysuce vyuzivaju zase spacinsku.

                      Hlavne cenu blbec roka vyhral ten, ktory predal pozemok k malemu tescu bez podmienky pristupnosti parkoviska po 24 hodin. Podobne Arkadia, Gymnazium Holleho a taku podmienku nema urcite ani Tesco, ale chvalabohu to ma zatial parkovisko v noci pristupne. Toto nie je narazka na vas, ani sucasne vedenie. Je mi jasne, kto za tym je. Teraz s tym uz tazko clovek nieco narobi, ked nema nic v rukave. Hlavne to gymnazium a male tesco je velka chyba z minulosti. Aj ked sa skola postavila, po 16-tej hodine do 6:30 cez tyzden mohlo byt volne pristupne. Maju nejakeho skolnika, ktory mohol kontrolovat, volat mestkysch a vyrbate prechy nech si necha kludne skola ako kompenzaciu :)

                      Thumb up 13 Thumb down 4

            • 15.2.1.1.2.2
              pesimista says:

              Pane, (to Kamil Schultz) niektoré Vaše tvrdenia sú nepresné, poprekrúcané a aj priamo nepravdivé.

              Osud Hlín je z pohľadu toho, že čo tam malo byť, mohlo byť a ako to dopadlo , nešťastný. Najväčším úderom pod pás tamojším obyvateľom bolo zbytočné prevedenie rozostavanej školy aj s rozsiahlym pozemkom z majetku mesta na VÚC pre gymnázium, nakoľko o pár rokov neskôr mestu vystávali minimálne štyri kompletné základné školy.
              Ak by zostal pozemok pod rozostavanou základnou školou mestu, vypuklý problém s parkovaním by dnes Na hlinách neexistoval, bolo by ho kde riešiť.

              Thumb up 9 Thumb down 8

              • 15.2.1.1.2.2.1
                Juraj Fuzak says:

                Presne tak, tam mohol stat parkovaci dom ako lusk, na uplnom zaciatku ani nemusel byt parkovaci dom ale velke parkovisko a z Hlin by bolo jedno kludne sidlisko, kde by najvacsi problem bolo stare detske ihrisko…

                Tento komentár vás zaujal... Thumb up 7 Thumb down 15

      • 15.2.2
        ferrari says:

        Na papieri s tými parkovacími štúdiami sa auto nezaparkuje!!!
        Zatiaľ ste v oblasti parkovania urobili Hovno. Dva roky v riti. Pre parkovanie obyvateľov Trnavy ste neurobili absolútne nič. Nemáte ani záchytné parkoviská. Nič. Len bľabot na fejsbúku.
        A to som sa prosím pekne slušne vyjadril!!!

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 12

        • 15.2.2.1
          Jozo says:

          …ako sa hovorí “ dvakrát meraj 1x rezaj“ …25 rokov sa riešilo parkovanie ad hoc, bez koncepcie …preto to tu vyzerá ako vyzerá. Pokiaľ je po 2 rokoch koncepcia , ktorá ukáže cestu v dlhodobom horizonte ako daný problém udrzitelne riešiť je to pokrok dobrým smerom… :)

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 7 Thumb down 14

        • 15.2.2.2
          Jozo says:

          Ferrari….iba kontrolná otazka: čo konkretne si spravil ty, aby si mal kde parkovat svoje auto ?

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 7 Thumb down 14

          • 15.2.2.2.1
            Ferrari says:

            Ba zaparkovanie auta pripravujem rozšírenie balkóna na 5. poschodí v paneláku. Ešte potrebujem doriešiť výťah. Možno tá cykloveža na stanici by mohla byť inšpiráciou. Keď sa pridá aj sused bude to lacnejšie.

            A teraz vážne: auto zaparkujem tam kde je miesto a spolieham sa na volené orgány že to vyriešia. A oni sa schovávajú za nejakú štúdiu. Všetci čo máme všetkých 5 pokope, vieme že 2 roky sú v riti. Mudrovanie na fejsbuku nespravilo ani jedno parkovacie miesto. Sorry, predsa len Vyvoleným namaľovali parkovacie miesta pri Námestí sv. Mikulasa, na miestach ktoré pôvodne boli určené na zachovanie panorámy. Do riti aj s takýmto systémom!!

            Tento komentár vás zaujal... Thumb up 21 Thumb down 9

            • 15.2.2.2.1.1
              Juraj Fuzak says:

              Tebe tusim ta cykloveza tusim neda spavat. Mylis sa, nie dva roky su v riti ale 25. Presne problem je v to co pises. Kupim si dve, tri auta do bytu a cakam ze parkovanie za mna niekto vyriesi.

              Bude sa pripravovat system rezidentskeho parkovania, budes mat moznost aktivne sa zapajat a pripomienkovat ho, dufam ze tak ucinis…

              Tento komentár vás zaujal... Thumb up 12 Thumb down 19

              • 15.2.2.2.1.1.1
                Ferrari says:

                Problem je v tom, že ste nič nevybudovali!!! Veď aj počas vypracovávania štúdie sa niečo mohlo vybudovať. Lenže vy ste všetko stopli. Len prosím nespomínať trápnu nemocnicu.
                Zaujímavé je ešte to, že nikto nevysvetľuje to Námestie sv. Mikulasa. Najprv sa obhajovali panoramatické výhľady a zrazu je to inak. Už panorámy nie sú dôležité? Prosím to vysvetliť. Keby tam stávali kostolné felicie, je to jasné. Lenže tam sú iné „delá“. Kto je tu capo di tutti?
                Ľudia toto všetko vidia. Tak ich nekrmte nejakou štúdiou. Ešte raz: Do riti s takýmto systémom.

                Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 13

            • 15.2.2.2.1.2
              Jozo says:

              Ferrari….spoliehať na to že niekto / mesto, štát/ vyrieši tvoj problém ….tomu sa vraví “ aktívny “ prístup. Opätovne prichádza doba kedy bude auto luxus…a treba rátať už pri jeho kúpe s ďalšími nákladmi nielen na poistky, údržbu ale aj na parkovanie ….kúpu vlastného pozemku na parkovanie alebo prenájom parkovacieho miesta..aj tie miesta čo boli doteraz zadarmo budú zpoplatnene….a poplatky budu zavedené skôr než sa vybudujú nové parkovacie kapacity ( aby ich bolo z čoho financovat)…takisto treba rátať s tým, že cena za parkovanie 1 auta bude iná ako u druhého, tretieho auta. ….jeden zo základných princípov ako regulovať „rozpinavost“ automobilovej dopravy. …medzi ďalšie potom patrí neprihlásený aj budovanie / zkvalitnenie iných zposobov dopravy- MHD, bycigle / preto tie cyklochodniky, Park. Veža) .

              Tento komentár vás zaujal... Thumb up 13 Thumb down 13

              • 15.2.2.2.1.2.1
                TT says:

                Jozo ale tvoja (ich) teoria sa zaklada na tom, ze ked spoplatnis 2. a viac aut, ludia prestanu kupovat auta, alebo zacnu platit.
                Len tu je aj moznost odstahovania ludi do najblizsich obci, kde je masova vystavba malych domcekov s mini pozemkami za ceny podobne bytom na tychto sidliskach.
                Je spravne vyriesit problem s parkovanim takto? Ak sa nemylim, uz teraz pocet obyvatelov Trnavy klesa. Je vyssi pokles obyvatelov a tym vyriesenie parkovania, vyhra?
                Aky bude rozdiel medzi bytom na Hlinach, kde este aj za parkovanie 2 a neikto 3 auta budes platit XXX eur. A domom na okraji trebars Spaciniec? To parkovanie ti pokryje akurat naklady na cestovanie.

                Tento komentár vás zaujal... Thumb up 15 Thumb down 10

                • 15.2.2.2.1.2.1.1
                  Juraj Fuzak says:

                  byt na Hlinach cca 80 000, dom na okraji Spaciniec cca 130 000, cize ak si myslis ze parkovanie bude 50 000 a pokryje ti naklady na cestovanie tak smelo do toho. Rezidentske parkovanie je system osvedceny v takmer kazdom meste na zapade. U nas vsak bohuzial ma zle meno vdaka mestam ako Kosice kde z neho pumpuju prachy do nejakej cyperskej schranky. Tam sa ludia neburili proti tomu systemu ale proti tomu ze to ma byt tunel na prachy cez sukromnu firmu.

                  Treba si pozret rozpocet mesta a zistis ze problem s parkovanim a cestami sa neda vyrieisit komplexne bez toho aby si niekde neuberal inde. Ludia neziju na cestach a parkoviskach, deti sa tam nechodia hrat, nejdu tam ludia s detmi na prechadzku.

                  Ako k tomu dojde clovek, ktory tu plati dane a nema kde zaparkovat ked jeho sused ma byt v podnajme, tam 5 studentov a 4 auta? Ako k tomu dojde clovek co ma jedno auto a nema kde zaparkovat a jeho sused ma 4? Ma mesto vytvarat podmienky pre vsetkych rovnako? Aj pre tych co maju jedno auto aj pre tych co maju styri? Chod si spocitat dodavky na Hlinach a inych sidliskach. Chod sa cez den pozret na Studentsku, kde parkuju studenti co su lenivi ist vlakom alebo autobusom z dedin. Kde je tomu vsetkemu hranica? Nebudu sa opravovat parky, skoly, sportoviska, detske ihriska, nebude sa podporovat sport a mladez, kultura, nebudu sa stromy sadit a budu sa rozpoctovat len parkoviska a cesty?

                  Tento komentár vás zaujal... Thumb up 12 Thumb down 19

                  • 15.2.2.2.1.2.1.1.1
                    TT says:

                    Ja som riesil teraz v lete otazku byvania a 3 izbovy byt 75 metrov stvorcovych pod 90 000 mimo lincianskej nezozeniete v Trnave ;) isli od 92-98 tisic. Prerobene samozrejme. Za 85 000 kupoval kolega na druzbe 3 izbovy 64 metrov stvorcovych. Neviem kde berete sumy.
                    80 000 mozno tak v povoddnom stave + 15-20 tisic rekonstrukcia. Hentie ceny bytov boli boli mozno 5-10 rokov dozadu. Ale urcite nie dnes.

                    A to nie je prerobeny byt ako prerobeny. Samozrejme rekonstrukcia bola par rokov dozadu, takze do toho bytu aj tak musite este investovat nejake prachy a hned ste na sume cez 100 000. Preto sa aj predavaju byty v arborii ako teple rozky. Pretoze uz nie je rozdiel dat 100 000 za stary (prerobeny) vyse 20 rocny byt bez parkovania a novostavbu s parkovacim miestom za 125 000.

                    A sme na sume za dom s pozemkom v spacinciach. A to nehovorim o dedinach do 10-12 km, kde kupim dom s pozemkom za 80-90 tisic. To pre nas mladych zatial neni. Ale do buducna nikdy nevies.

                    Thumb up 15 Thumb down 3

                    • 15.2.2.2.1.2.1.1.1.1
                      TT says:

                      A pri sume okolo 95 000 za byt a 130 000 za dom hovorime o starom 20 rocnom byte na sidlisku bez parkovania a novostavbe domu s pozemkom.
                      Takze o tom potom

                      Thumb up 14 Thumb down 4

              • 15.2.2.2.1.2.2
                Kmeť says:

                Jožo, uvedom si, že sídliská s malým počtom parkovacich miest nevybudovali ich obyvatelia, tak láskavo na nich nepresúvaj povinnosť budovať parkoviská, keď aj tak pozemky okolo sú mestské. Štafetový kolík drží v rukách samospráva.
                So svojimi názormi musíš ešte 10 až 15 rokov počkať. Potom budú racionálne. Teraz to síce vyzerá múdro, ale len pre toho, kto začal chápať svet až po 89 roku. Pre nás čo máme už niečo za sebou, sú to reči do vetra. Niečo ako myšlienky 14 ročného chlapca, ktorý ide spraviť svet lepším.

                Thumb up 10 Thumb down 9

                • 15.2.2.2.1.2.2.1
                  Jan says:

                  No mudrc Kmeť sa ozval.Odkiaľ chceš zobrať peniaze na budovanie ďalších parkovacích miest?Jednoznačne som za to,aby bolo len jedno auto na jeden byt zadarmo,druhé povedzme 100euro,tretie 400 a štvrté aj 800 eur.Bracho práve tvoje názory su starodávne ako KDH čo tu vládli 20 rokov a nechali to tak ďaleko zájsť.

                  Thumb up 7 Thumb down 9

                  • 15.2.2.2.1.2.2.1.1
                    kmeť says:

                    Strata súdnosti – to je tvoj problém. S tvojimi názormi sa začnú vyprázdňovať sídliská a perspektívne tam zostane priestor pre getá.
                    Normálny spôsob zmýšľania je taký, že keď poviem „A“, nasleduje „B“. V tvojej úvahe je však povedané len „B“ a viac nič! Pokiaľ je tvoje zmýšľanie nebodaj poslanecké, tak potom nech boh chráni Trnavu.
                    A vôbec, prečo riešiš len byty? Prečo neriešiš aj štvrte s rodinnými domami, kde sú preplnené cesty autami? Nielen na každý byt, ale aj na každý dom nech platia tvoje pravidlá!! V TT sú aj domy, ktoré nemajú parkovacie miesta, prípadne majú len jedno. Takže každému primerane. Kto si na svojom pozemku bude schopný preukázať tri autá, nech ich má zadarmo. Ale len na svojom pozemku. Na ulici pred domom nie, tam nech si platí – cesta je mestská.
                    Majitelia domov sú väčšinou takí fajnoví, že svoje autá nechávajú na ceste pred domom a obmedzujú premávku, príkladom sú ulice na Kopánke s domami typu „kocka“!!!

                    Thumb up 7 Thumb down 5

                    • 15.2.2.2.1.2.2.1.1.1
                      Jan says:

                      Vidim strach ta dostal..A nech sa sidliska vyprazdnia,co pochybujem.Bude to iste,co je v meste v Zone.Ten co tam byva ma na jedno auto kartu za symbolicky poplatok a uz na druhe si musi kupit kartu v plnej hodnote,aby nedostaval pokuty za to,ze nema parkovaci listok.Parkovacie miesto tiez nema iste.A ako vies,ze parkovacia politika nepojde na vsetky ulice?Stale len mudrujes a nic si nevymyslel.Este si mi neodpovedal,odkial chces zobrat peniaze na parkovacie domy…Tak pocuvam.Lebo dobudovat sa musia.

                      Thumb up 7 Thumb down 6

                  • 15.2.2.2.1.2.2.1.2
                    Občan. says:

                    Nezabudni, že pri poslaneckej zákopovej vojne sa môže v ďaľších voľbách presadiť nejaká nacionalistická partia (priestor v TT už dostali, pamätáme že?) a bude tu ďalšia BB.
                    Želám zdravý rozum.

                    Thumb up 8 Thumb down 2

                    • 15.2.2.2.1.2.2.1.2.1
                      Peter Klimo says:

                      Chlapci z LT ti pridu ako opak „nacionalistickej partie“ ?
                      Cital si na SME blogu „Utrpenie mladeho Fuzaka“ alebo niektore komentare pana poslanca Uhlika na Facebooku ? Myslis ze v pripade prednasky Misuna islo primatorovi o slobodu slova ? Preco ju potom nedodrziava aj v ostatnych pripadoch ? Co hovoris na fotografie predstavitelov LT s privrzencami kotlebovej strany ?

                      Thumb up 8 Thumb down 3

                    • 15.2.2.2.1.2.2.1.2.2
                      Juraj Fuzák says:

                      Peter Klimo…prosim ta fakt uz sa nestrapnuj a prekusni ten ban od primatora na facebooku, su aj dolezitejsie veci. Ked sme sedeli na pive tak si sa ma na ten moj komentar pytal a povedal som ti k tomu svoj nazor a za nim si stojim a absolutne ma nezaujima tvoj pokryveny pokrytecky nazor.

                      Stale ta strasia nejake fotografie? Poradim Brockovi aby sa nabuduce kazdeho opytal koho volil. Nieco ti poviem, sam poznam niekolko ludi, ktori volili Kotlebu a dal by som im aj poslednu korunu keby ju odo mna potrebovali. Ludom ako ty, by som tu korunu nedal ani keby mi z vacku vypadavali a nevedel by som co s nimi.

                      Chod a diskutuj osobne s tymi, s ktorymi nesuhlasis a prestan vyplakavat kade tade ako soplave decko. Keby aspon to co hovoris malo hlavu a patu, ale zjavne si zabludil v strasne podivnom matrixe myslienok.

                      Thumb up 3 Thumb down 9

                    • 15.2.2.2.1.2.2.1.2.3
                      Peter Klimo says:

                      ahoj juraj, ak ta moj „pokrYveny“ nazor nezaujima nemusis ho komentovat. rovnako ako ty vyslovujes svoj nazor na verejne cinne osoby budem ho vyslovovat aj ja nadalej..
                      ze sa ti to nepaci chapem a respektujem to

                      Thumb up 7 Thumb down 4

                • 15.2.2.2.1.2.2.2
                  pesimista says:

                  Dosiahnuť pri systéme rezidenčného parkovania „konsenzus“ zúčastnených obyvateľov bude tvrdý oriešok.

                  Ak sa použije napr. systém 1 byt, 1 dom=1 karta na prvé auto hoci aj iba za 1 euro na celé mesto, otázkou je , kam sa tie autá aj iba „riadnych“ trnavčanou pomestia, nakoľko je bežný „kurz“, že napr. na bytový dom s 81 bytmi je 45 parkovacích miest spĺňajúcich normy a podobne. Kto prv príde, ten zaparkuje a tí ostatní pôjdu kam? Mnohým „robotníckym“ uličkám s natlačenými rodinnými domami nepomôže ani zjednosmernenie, aj tak sa tam parkujúce autá v súľade s predpismi nepomestia.

                  Ak sa nepoužije na celé územie mesta okrem historického jadra rovnaký meter, nie je to diskriminácia ?

                  Otázka pre Jana k jeho príkladu so situáciou v zóne. V rámci zóny, ak sa naplnia parkovacie miesta, je možné použiť na parkovanie miesta /napr. do 5 minút pešo/ mimo zóny. Pri plošnom zavedení rezidenčného parkovania naraz v celom meste, po obsadení „riadnych“ parkovacích miest, tí, ktorí prídu neskôr, pôjdu parkovať kam?

                  Odkiaľ zobrať peniaze na riešenie? To by chcelo poznať rozbor situácie s viacerými alternatívami.

                  Napr. koľko je tých „druhých“ a „tretích“ áut, aký by bol cca finančný výnos ? Atď.

                  Podstatné bude, ako sa ďaľší postup odprezentuje verejnosti a ako prebehne diskusia. To, že na začiatok je vhodné vytlačiť „mimotrnavské“ autá je zrejme pravda, ale stačiť to nebude.

                  Thumb up 4 Thumb down 6

                  • 15.2.2.2.1.2.2.2.1
                    Jan says:

                    Ale ved pockajme si na prezentaciu.Ked sa naplnia parkovacie miesta pri svojom byte,dome,tak pojdem s autom dalej parkovat,kde bude volne.Tak ako doteraz.Tu ide mestu skor o to,aby sa nasli peniaze na dobudovanie parking domov.Hlavne,aby Ti co maju viacej aut,viac prispeli.Chces parkovat pred domom okrem vlastneho aj so sluzobnym autom,tak prispejes viac.A potom,ked sa uvidi kolko mesacne cca vybere mesto,tak sa moze povedzme zobrat uver.Tak ako aj so Slaviou.Ale podla mna s tym KDh na cele s Butkom nebudu suhlasit.Teraz,ale raz s tym budu musiet nieco urobit.Z mojej strany koniec,pak az po prezentacii.

                    Thumb up 6 Thumb down 6

                    • 15.2.2.2.1.2.2.2.1.1
                      kmeť says:

                      A je to tu.
                      Takže podľa teba to KDH zablokuje. LT (to si asi aj ty) zablokovalo budovanie parkovísk.
                      Barani sa stretli.
                      Občan poraď si – toto bude výsledok. Defenestrácie v minulosti predsa len mali čosi do seba.
                      Ozaj a autoveže by mohli byť zadarmo?

                      Thumb up 8 Thumb down 7

                    • 15.2.2.2.1.2.2.2.1.2
                      Jan says:

                      Brate naposledy.Napisal som ti len moj nazor.Nic viac.Ja a LT?Neblazni.Kazdy jeden poslanec si bere na zodpovednost ako to vsetko dopadne.Prave som velky kritik chyb,ktore Brocka a spol.robia.Ako to tu viaceri spominali napr.Namestie sv.Mikulasa,kde najprv zakazali parkovanie vozidiel a potom tam po nejakom case ich velice namalovali.To bolo fakt na smiech.Nechceli asi vidiet,ze tam parkovali vacsinou stale tie iste auta.To ze je korupcia na mestskej policii je velmi dost pravdepodobne.Ked chcu parkovaciu politiku,tak musia urobit poriadky na MP.

                      Thumb up 8 Thumb down 3

                • 15.2.2.2.1.2.2.3
                  Jozo says:

                  Kmet, neboj aj ja už čo to pamätám/ aj svet pred 89 :) …no treba sledovať aj súčasné trendy, ktoré sa vyvíjajú na základe zkusenosti….a pokiaľ by si sledoval vývoj v územnom plánovaní tak postoj k automobilovej doprave sa za posledných dvadsať rokov výrazne zmenil. A súčasťou je aj manažment parkovania….doteraz v TT parkovanie systémovo nik neriešil, nedostatok parkovacích miest sa riešil ad-hoc, čo je dlhodobo neudržateľné a problém to nevyriesi. Teraz nechali urobiť na meste koncepciu parkovania, a robia ďalšie kroky aby sa situácia s dopravou v meste zlepšila- za čo ma vedenie mesta môj obdiv, plošné spoplatnenie parkovania je potrebné, tak aby boli peniaze na parkovacie domy / taktiež budú spoplatnené/ a šetrilo sa miesto v meste….a to chce politickú odvahu, a rozmýšľanie nielen v horizontu 4 rokov ale 20-30. Rokov.

                  Par základných rozdielov medzi starou a novou parkovacom paradigmou ( čo sa už vo svete niekoľko rokov aplikuje…a netreba čakať ďalších 10-15 než pôjdeme s dobou /už teraz sme zaspali/.

                  Old Parking Paradigm ( old PP)
                  “Parking problem” means inadequate parking supply
                  New parking paradigm (new PP)
                  There can be many types of parking problems, including
                  inadequate or excessive supply, too low or high prices,
                  inadequate user information, and inefficient management
                  Old PP: abundant parking supply is always desirable. New new PP: Too much supply is as harmful as too little.
                  Old PP: parking should generally be provided free, funded
                  indirectly, through rents and taxes.
                  New PP: As much as possible, users should pay directly for parking facilities.
                  Old PP: parking should be available on a first-come basis.
                  New PP: Parking should be regulated to favor higher priority uses and encourage efficiency.
                  Old PP: Parking requirements should be applied rigidly,
                  without exception or variation.
                  New PP: Parking requirements should reflect each particular situation, and should be applied flexibly.
                  Old PP: Innovation faces a high burden of proof and should
                  only be applied if proven and widely accepted.
                  New PP: innovations should be encouraged, since even unsuccessful experiments often provide useful information.
                  Old PP: Parking management is a last resort, to be applied
                  only if increasing supply is infeasible.
                  New PP: Parking management programs should be widely applied to prevent parking problems.
                  Old PP: „Transportation” means driving. Land use dispersion
                  (sprawl) is acceptable or even desirable.
                  New PP: Driving is just one type of transport. Dispersed, automobile-dependent land use patterns can be undesirable.

                  Thumb up 3 Thumb down 7

    • 15.3
      Jozo says:

      …já zas nechápem z čoho vychádza nesúhlas so spoplatnenim parkovania na verejných / mestských pozemkoch? …ak je niekde definované právo vlastníka auta na zabezpečenie parkovacieho miesta /ideálne bezplatné a priamo pod oknom/ zo strany mesta alebo štátu, dajte tu prosím link…:)
      Majitelia rodinných domov /ale aj nových bytovych/ sú povinný si vybudovať parkovacie miesto na svojom pozemku / za ktorý platia mestu aj daň/. Každý majitel auta by mal mať riešené parkovanie – na vlastnom pozemku, alebo garazi…alebo si miesto -na parkovisku, v parkovacom dome prenajať – a s týmto finančným nákladom treba rátať už pri kúpe auta.
      Mesto nechalo spraviť analýzu parkovania, chystá sa parkovacia politika ktorej súčasťou bude aj plošné spoplatnenie parkovania na pozemkoch mesta. Vybrané peniaze sa majú použiť na ďalšie budovanie potrebnej infraštruktúry ….správny krok, ktorý sa mal realizovať už dávno…no treba politickú odvahu, bo na začiatku to bude o histerikých reakciách, aj keď je všetkým jasné, že bez zásadnej zmeny to ďalej nejde…
      Treba sa pozrieť na západ , kde si podobným procesom prešli 20-30 rokov dozadu.

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 15 Thumb down 16

  16. 16
    tomasdk says:

    Hm, ty tvrdis ze na parkovanie sa serie, Juro ti tu pekne vypisal co sa ohladom toho robi, mam taky pocit ze jeden z vas si svoje tvrdenie vycucal z prsta, kto to asi tak bude. :)

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 6 Thumb down 20

  17. 17
    Jozo says:

    Vyjadrím sa ešte k lukratívnemu biznisu pana Novotného. Mesto za cias Bystra a Butka má Vianočné trhy stratové. ..Preto sa trhov zbavi bez nejakej súťaže a dá ich Novotnému za jedno euro!Tento podnikateľ tam dá 90 stankov. Stankarom zvyšuje nájomné. Stankari platia po tisíc eur a obcerstvovacie stanky s jedlom údajne vyše 5000 eur.Tých mohlo byť min.10.Každý kto vie rátať príde k peknej sume.Už tomuto pánovi nevadilo umiestniť budú Milku na Hlavnú ulicu bez povolenia mesta.To nehovorím ako si z mestskej polície urobil akože vlastnú SBS.Potom sa môžme čudovať, že sme nevideli policajtov po sídliskách. Je to jeho biznis,tak si mal zaplatiť svoju SBSku!Žiadne mesto na Slovensku nedá sukromnikovi Vianočné trhy!!!!

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 14 Thumb down 19

    • 17.1
      Palo says:

      Vianocne trhy treba vidiet z viacerych uhlov pohladu, napr. aj z toho, ze su kazdym rokom lepsie a pritiahli do Trnavy coraz viac navstevnikov i z inych statov, cim sa mesto vymanuje z toho, ze v decembri uz neni skapate. Vid tiez sprievodne akcie a selficka navstevnikov pri stromceku. Samozrejme rezervy su a inovacie mozu napredovat.

      Thumb up 10 Thumb down 9

      • 17.1.1
        Jozo says:

        Aha,tak treba dať Novotnému aj Jarmok. ..Určite ho nejako vylepší.Aj mesto Trnava mohlo výrazne zlepšiť Vianočné trhy!!!Len to by musel mať aj niekto záujem. A kontrolná otazka pre Stareho:Ako by si robili strany ako KDH,či Smer kampaň keby ich nedotovali mecenaši?Odkial mali peniaze na bilbordy a podobnú reklamu peniaze?Prečo neukázali občanom čo ich stála kampaň? Odkiaľ mali tie peniaze? Do dnesho dňa nič. ..

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 11 Thumb down 18

        • 17.1.1.1
          Vyběrčí says:

          Brockovi dvaja najvacsi mecenasi a kamarati podnikaju alebo podnikali v biznise s vyhernymi automatmi. Kavickuje s nimi, bicykluje a podobne. Myslis ze to niekde uviedol a pochvalil sa tym verejne? Dalsi podporovatel ma stavkovu kancelariu, co je tiez hazard. To len na okraj ty mecenas.

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 17 Thumb down 10

          • 17.1.1.1.1
            Juraj Fuzak says:

            To mas pravdu, doteraz im dlzime este okolo 50 000 za kampan a to sme uz kilo splatili, ale do dalsich volieb to snad dame…facepalm

            Tento komentár vás zaujal... Thumb up 11 Thumb down 18

            • 17.1.1.1.1.1
              Vyběrčí says:

              Netreba im nic vracat, staci ze ked pride k lamaniu chleba a napr. navrhu na obmedzovanie automatov v meste tak LT takyto navrh nepodpori. Prachy sa nevracuju v kesoch ale v podpore zaujmov kamosov a podporovatelov predsa.

              Tento komentár vás zaujal... Thumb up 14 Thumb down 12

              • 17.1.1.1.1.1.1
                jozo says:

                Tak daj taký návrh,osobne ho veľmi podporím!Ale tvrdiť,že nejakí poslanci budú hlasovať proti je blbosť.keď ani ešte neprebehlo hlasovanie.Pekný nový rok!!!A očakávam,že v novom roku spravíš petíciu proti hazardu!

                Tento komentár vás zaujal... Thumb up 7 Thumb down 14

              • 17.1.1.1.1.1.2
                Juraj Fuzak says:

                ja ti tu verejne slubujem ze taky navrh nikdy nepodporim, slubujem ti to ako clovek co v mladosti mal problemy so zavislostou na hracich automatoch. Dufam ze ta taka odpoved uspokojila.

                Tento komentár vás zaujal... Thumb up 12 Thumb down 18

          • 17.1.1.1.2
            jozo says:

            Kde ho Tí dva mecenáši nejako podporili?Brocka ako jediný mal transparetný účet,kde bolo jasne ukázané,od koho dostal peniaze a ako ich a načo použil.To strany či veľký kandidát Stanko alebo Žitňaský neurobil!!Gabo už sa nestrapnuj.To si mal dokazovať alebo ešte možeš dokázať,veď počítať vieš……

            Tento komentár vás zaujal... Thumb up 10 Thumb down 16

  18. 18
    Stary says:

    Kontrolná otázka! Ako by primatoroval Brocka keby nebolo FB? Nijako!! Nebol by primátor.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 16 Thumb down 8

    • 18.1
      Juraj Fuzak says:

      aj Butko mal FB, aj Stanko, aj Klokner, aj Pobiecky ked kandidoval, aj Zitnansky mal FB a dokonca aj youtube kanal, aj poslanecky klub za nasemestto ma FB a dokonca aj youtube kanal, aj Fico ma FB, aj Kollar, aj Kotleba, aj Sulik, aj Danko, aj Zmajkovicova a asi dalsie stovky milionov ludi takze skutocne trefny komentar a postreh…

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 12 Thumb down 18

      • 18.1.1
        GH says:

        Ale nesedeli tam denne 20 hodín.

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 7

        • 18.1.1.1
          Juraj Fuzak says:

          co je teba do toho kolko kto „sedi“ na facebooku?

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 10 Thumb down 21

          • 18.1.1.1.1
            Peter Klimo says:

            Nuz Juro, ludia sa pytaju preto, lebo Brocka tvrdi ze ten jeho ucet na Facebooku je „jeho oficialny primatorsky“.
            Vyvstava mnozstvo otazok – napriklad – platime primatorovi za cas, ked pise na jeho ucet prispevky ? Resp. za ktore ano a za ktore nie. Napriklad aj za ten, ked sa chvali, ze si kupil novu ciapku ?
            Dalsia otazka – naco nam je potom hovorca mesta, ked primator komunikuje vyhradne sam svojim komunikacnym kanalom nad ktorym ma plnu kontrolu, je jedinym prispievatelom, administratorom a moderatorom.
            Navyse mam pocit ze o ziadnu zmysluplnu komunikaciu tam nejde, ludia napisu ich nazor a primator ho v tom lepsom pripade zhodnoti – v horsom pripade ironia, sarkazmus a uplne primitivne napadanie smerom k psychickemu zdraviu. Obavam sa ze ludia od primatora necakaju hodnotenie ich nazorov, myslenia a urovne, ale cakaju odpovede na otazky ktore mu pokladaju. Primator nie je ten, kto ma hodnotit obcanov – hodnotime my jeho, volici, nie on nas.
            V tychto dnoch sa lame prve Brockove volebne obdobie na polovicu. Podla mojho nazoru Brocka tragicky zlyhava prave v tom, co on sam povazuje za svoju najvacsi progres oproti svojim predchodcom – v komunikacii…

            Tento komentár vás zaujal... Thumb up 27 Thumb down 11

            • 18.1.1.1.1.1
              GH says:

              Pekne si to napisal. Tragédia je v tom, že každý kritik je automaticky z KDH, Smeru, alebo z neho vyrobia GK.

              A teraz po silvestrovsky: americkí vedci dokázali, že dlhodobé vysedávanie „na fejsbuku“ nie je zdraviu prospešné. Dámam sa odporúča vysedávanie na niečom zdraviu prospešnejšom. Pánom sa zase neodporúča dlhodobé sedenie na vajciach. Toľko tá štúdia.

              Tento komentár vás zaujal... Thumb up 21 Thumb down 6

            • 18.1.1.1.1.2
              Juraj Fuzak says:

              co to tu rozpravas o akych ciapkach zas prosim ta? Ja som na FB neni ale viem ze ma svoj osobny profil a potom ten „primatorsky“. Na tom primatorskom asi nedava ze si kupil ciapku ci? Na osobny si moze dat aj holu rit ked bude chcet si myslim (neberme vsetko tak strasne vazne). O akom plateni casu to hovoris? Dokedy je primatorova pracovna doba a odkedy moze uz slobodne prispievat kam chce? Moze napriklad o osmej vecer? Ironia je pri niektorych prispevkoch maximalne namieste a pri niektorych je dokonca ironia malo. Citanie s porozumenim je dnes obrovsky problem…

              Do noveho roka ti zelam vsetko dobre, hlavne zdravie a netreba vsetky malichernosti brat tak strasne vazne :)

              Tento komentár vás zaujal... Thumb up 8 Thumb down 25

              • 18.1.1.1.1.2.1
                Peter Klimo says:

                Juro, ved netreba to obkecavat, staci zodpovedat na jednoduchu otazku: Tie fejsbukove komenty na „oficialnom primatorovom profile“ su pisane v ramci vykonu funkcie primatora, teda aj v jeho pracovnom case alebo naopak je to jeho sukromna aktivita vykonavana v ramci jeho volneho casu a nema nic spolocne s vykonom jeho povolania ?
                Som danovy poplatnik, primator je financovany aj z mojich dani, chcem vediet ci to platim alebo nie. Primator napr. zverejnuje svoj kalendar, myslim ze tato informacia nie je v kontexte informacii ktore zverejnuje malichernost..

                Stastny novy rok tebe aj tvojim politickym priatelom aj nepriatelom, nech sme hlavne zdravi. A podakuj sa za mna primatorovi za ten ohnostroj, detom sa moc pacil..
                pk

                Tento komentár vás zaujal... Thumb up 20 Thumb down 9

              • 18.1.1.1.1.2.2
                Peter Klimo says:

                Juraj, pravdepodobne v som sviatkovom osiali zanikla moja otazka,preto ju polozim este raz: Su primatorove aktivity na fb „primatorskom“ profile verejnou sluzbou, za ktoru si nechava platit a za ktoru ako verejny funkcionar zodoveda alebo je to jeho sukromna aktivita za ktoru nie je plateny a vykonava ju vo svojom volnom case ako sukromna osoba ?

                Tento komentár vás zaujal... Thumb up 14 Thumb down 8

                • 18.1.1.1.1.2.2.1
                  Juraj Fuzak says:

                  Preco by si za nieco take mal nechavat platit? Nerozumiem kam smeruju tvoje otazky

                  Tento komentár vás zaujal... Thumb up 6 Thumb down 16

                  • 18.1.1.1.1.2.2.1.1
                    Peter Klimo says:

                    Nuz Juraj, Brocka je zamestnanec mesta rovnako ako niekolko desiatok/stoviek uradnikov. Vies si predstavit ze ktorykolvek uradnik mesta by si zalozil privatny „oficialny fb ucet“ na ktorom by vo volnom case (v tom lepsom pripade) zverejnoval co robil v praci ?
                    Ved mesto ma predsa oficialny FB ucet…

                    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 15 Thumb down 9

                    • 18.1.1.1.1.2.2.1.1.1
                      Juraj Fuzak says:

                      toto co sa tu snazis tlacit pred sebou je totalny nonsens. Mozes mat cokolvek voci komukolvek ale mat problem s tym ze niekto komunikuje s ludmi je ciste psycho. Chod pisat ficovi aj ministrom nech si zrusia svoje facebooky lebo su zamestnancami uradu vlady…

                      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 10 Thumb down 19

                    • 18.1.1.1.1.2.2.1.1.2
                      pesimista says:

                      Nerozumiem o čo racionálne ide tu diskutujúcemu nespokojnému pánovi ohľadne primátorovho fb účtu, na ktorom prezentuje zámery a aktivity mesta.

                      Veľmi stručne:

                      Primátor mesta je na úrovni manažéra. Pri manažéroch je bežné, že prácu nadčas majú zahrnutú v bežnom plate.
                      Komunikáciu cez fb vnímam ako neformálnu, operatívnu on line poradu s občanmi.
                      Porovnávať primátora mesta s radovým zamestnancom mi pripadá divné.

                      Predmetný spôsob komunikácie pokladám za vhodný, prínosný a nemám k nemu žiadne výhrady.

                      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 11 Thumb down 15

                    • 18.1.1.1.1.2.2.1.1.3
                      Peter Klimo says:

                      Pan pesimista, odpovedali ste si sami hned v prvej vete:
                      „Nerozumiem o čo racionálne ide tu diskutujúcemu nespokojnému pánovi ohľadne primátorovho fb účtu, na ktorom prezentuje zámery a aktivity mesta.“
                      Osobne si myslim ze zamery mesta by mohli byt prezentovane na facebookovej stranke mesta – ktora navyse existuje, na primatorovej stranke by mohol primator prezentovat osobne postoje. Mam pocit ze tak je to aj u ostatych normalnych verejne cinnych osob posobiacich na facebooku..

                      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 13 Thumb down 11

                    • 18.1.1.1.1.2.2.1.1.4
                      Bumbum says:

                      Peter Klimo, uz to neni ani zabavne jak 2 roky nedokazes predychat ten ban co ti Brocka zadelil. Vsetci chapeme, ze mas traumu z toho, ze si tam pise a komunikuje o com chce a tu na tvoje vylevy nereaguje nikto okrem Fuzaka. Uz by si sa s tymto faktom mohol zmierit, a hlavne si uvedomit ze to co predvadzas je chorobna posadnutost. Nechce sa mi verit, ze tvoj zivot je tak smutny a prazdny, ze si si si musel postavit Brocku do stredu pozornosti, ale je zrejme ze si tomu uplne prepadol.

                      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 12 Thumb down 15

                    • 18.1.1.1.1.2.2.1.1.5
                      wolf says:

                      Bumbum, ty si si asi fejsbúka prisadol, či čo

                      Thumb up 11 Thumb down 5

                    • 18.1.1.1.1.2.2.1.1.6
                      Jozo says:

                      Peter klimo…zkus si pozrieť fcb stránku Richarda Rybníčka…a Trenčína. Takmer istá situácia ako u nás….primátor ma aj svoj primátorsky profil ( s jeho menom) na ktorom informuje o dianí v meste, projektoch mesta ako aj tam dáva svoje názory….a část príspevkov aj viditeľne v pracovnom čase :o)

                      Fcb stránka mesta je vždy viac oficiálny zdroj, stránka primátora potom viacej neformálna.celkovo to je fajn.

                      Riešiť fcb primátora – čo , kedy a prečo zverejnil a ci je to presne súčasťou jeho platu ( ešte si zabudol na otázku či má pripadne fcb aktivity hodnotené úkolovo alebo časovo :) je ozaj scestné .

                      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 7 Thumb down 13

                    • 18.1.1.1.1.2.2.1.1.7
                      bobo says:

                      Jožo, Rybníček je nejaký vzor, či čo…?
                      Namiesto tárania o fejsbúkoch a vzhľadom k tomu, že evidentne máš prehľad o tom, čo sa v TT deje, radšej vysvetli parkovanie na nám. sv. Mikuláša. Tam, kde pôvodne mali byť panoramatické výhľady (a ktoré LTT obhajovala) sú parkovacie miesta. Čože sa stalo? LTT sa posrala z nejakej skupinky? Kde je tu tá fejsbúkovská transparentnosť?

                      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 16 Thumb down 8

                    • 18.1.1.1.1.2.2.1.1.8
                      Peter Klimo says:

                      co sa tyka vyssie spomenuteho:
                      podla reakcii to naozaj vyzera tak, ze primator („ako manager“) publikuje a vedie diskusiu v ramci vykonu svojej funkcie, ok, je to jeho volba…

                      mozeme mat na seba rozne nazory, ja nikomu nazor na moju osobu neberiem a nemienim mu ho akokolvek vyhovarat. avsak domnievam sa, ze pokial primator tuto sluzbu robi ako verejnu sluzbu, ta by mala byt dostupna vsetkym obcanom trnavy – ktori sa mu skladaju na jeho plat – nie selektovat ludi a obmedzovat pristup tym, s ktorych nazormi nesuhlasi. len pred par mesiacmi sa primator ohanal velkoryso slobodou slova v pripade poskytnutia priestoru extremistom a fasistom…

                      Thumb up 9 Thumb down 8

                    • 18.1.1.1.1.2.2.1.1.9
                      Jozo says:

                      Bobo, Peter klimo ….podobný systém ako je v TT – mesto má svoj profil + primátor ma svoj profil so svojím menom je na viacerých mestách – uviedol som trencin (ok, rybníček sa vám tiež nepáči.. ) …a môžme pokračovať Nitra, Prešov, ba…
                      Na svojich profiloch potom taktiež zverejňujú informácie o projektoch, úspechoch mesta, aktivitách , komentáre ….a časovo taktiež zverejňujú rôzne – aj počas “ pracovnej doby“ …nerobte z komára somara…

                      Thumb up 6 Thumb down 9

                    • 18.1.1.1.1.2.2.1.1.10
                      Bobo says:

                      Jožo, daj radšej to Námestie. Prečo sa tomu vyhýbaš?

                      Thumb up 8 Thumb down 5

                    • 18.1.1.1.1.2.2.1.1.11
                      Jozo says:

                      Bobo, na námestie sa musíš spýtať zodpovedných – zkus na MsÚ cez zverejnenie informácií alebo cez podnet na odkazprestarostu. Ja s mestským úradom nemám nič spoločné, ani nie som z LT :)

                      Thumb up 4 Thumb down 5

                • 18.1.1.1.1.2.2.2
                  btw says:

                  primator/starosta nema definovanu ani predpisanu pracovnu dobu takze teoreticky nemusi prist do prace 4 roky a bude plateny tak ci onak az kym nebude vymeneny. to len aby si sa dostal do obrazu v akom systeme zijeme. tvoje otazky su potom absolutne zbytocne

                  Thumb up 7 Thumb down 2

  19. 19
    mikuláš says:

    Palo , Palo Vianoce su o duchovne nie o prepalenej cigánskej v kombinácii s medovinou , nekomentujem neporiadok odpadky pod stankami s občerstvením

    Thumb up 7 Thumb down 4

    • 19.1
      Sam doma says:

      Pokial viem trhy skoncili 23.12. takze priebeh Vianocnych sviatkov od 24.do 26.12. nijakym sposobom nenarusili.

      Thumb up 3 Thumb down 5

      • 19.1.1
        julinka says:

        Obaja máte pravdu.Nebolo to cez Vianoce a dominovala cigánska s medovinou.Myslím,že táto vydarená akcia by sa nabudúce mohla volať „Trnavský zimný jarmok“ a všetci by mohli byť spokojní.

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 13 Thumb down 8

  20. 20
    Ferrari says:

    K veci: vysvetlite to Námestie.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 10

    • 20.1
      Ferrari says:

      Neodpovedá nikto. Ani ten najmúdrejší.
      Začnú konšpiračné teórie.
      Logický postup takýchto úvah začne od automobilov, majiteľov a ich kamarátov s pečiatkami.

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 20 Thumb down 11

      • 20.1.1
        VB says:

        Naivne očakávaš odpoveď. Nebude. Táto téma tu už viackrát bola načrtnutá a vždy bez odozvy.
        Kompetentní si na tejto stránke leštia len vlastné EGÁ.
        Nie je to prvý raz, keď sa tvária, že otázku nevidia.
        Asi im nie je príjemná. Lenže takto sa férovosť nerobí.
        Na pripomenutie: my občania však budeme mať hlasovacie lístky a budeme si vyberať. Každému podľa jeho zásluh. PS: Volebné cesty sme prekukli už za vlády Michelina.

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 21 Thumb down 10

        • 20.1.1.1
          Ferrari says:

          Ja si na odpoveď počkám aj v tomto roku.
          A budem sa pýtať. Pravidelne. Majú školovaných, nech sa predvedú.

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 10

          • 20.1.1.1.1
            VB says:

            Počuješ to ticho na túto tému?

            Tento komentár vás zaujal... Thumb up 15 Thumb down 7

            • 20.1.1.1.1.1
              Ferrari says:

              Počujem, počujem. Neskutočné ticho.

              Tento komentár vás zaujal... Thumb up 17 Thumb down 8

              • 20.1.1.1.1.1.1
                občan X says:

                Občan Ferrari, všimol si si že to ticho znamená že na Teba serú?

                Thumb up 8 Thumb down 7

                • 20.1.1.1.1.1.1.1
                  Ferrari says:

                  Myslím, že neserú. Javí sa to na pozíciu vši pod chrastou.

                  Thumb up 13 Thumb down 6

                  • 20.1.1.1.1.1.1.1.1
                    Ferrari says:

                    Už je tu viac zvedavých zvedavcov ohľadne parkovania na Námestí sv. Mikulasa.
                    Čakáme.

                    Thumb up 10 Thumb down 6

                    • 20.1.1.1.1.1.1.1.1.1
                      Julo says:

                      Tí dvaja, čo dali palce dolu, to nechcú vedieť?

                      Thumb up 10 Thumb down 5

                    • 20.1.1.1.1.1.1.1.1.2
                      Peter Klimo says:

                      coby, ved ti to uz vedia :D

                      Thumb up 10 Thumb down 6

                    • 20.1.1.1.1.1.1.1.1.3
                      Gabo says:

                      Mne sa lubi ako tu vsetci kecate a prdite do vetra…Pritom to bolo vo vsetkych novinach,kde radnica oficialne priznala chybu ohladne parkovania na Namesti sv.Mikulasa.To Vam nevadilo,ked ovecky od krestanov mohli pocas omsi parkovat v zakazoch a MP ich musela obchadzat..D

                      Thumb up 4 Thumb down 10

                    • 20.1.1.1.1.1.1.1.1.4
                      Gufy says:

                      Gabo, daj linky kde to bolo.

                      Thumb up 6 Thumb down 1

                    • 20.1.1.1.1.1.1.1.1.5
                      VB says:

                      Gabo, a čo tá podpisová akcia v reštaurácii? Kvôli parkovaniu. Tá nebola, že? Kde skončila?

                      Thumb up 3 Thumb down 1

  21. 21
    Kamil Schultz says:

    Juraj Fuzak navrhujem este jednu lokalitu. Zruste zberny dvor, ci co to je pri kruhaci pri Tescu a na tomto mieste vytvorte parkovacie miesta. Zberny dvor presunte niekam napr. na Pazitnu. Ak to nie je mestsky pozemok, vymente ho. Hladajte riesenia a neskryvajte sa zbabelo za studiu.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 18 Thumb down 11

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané.