reklama

Ďalšia smrteľná nehoda: pri Majcichove zrazil autobus cyklistu

Život 27-ročného cyklistu vyhasol v pondelok 14. augusta v ranných hodinách po zrážke s autobusom.

K nehode došlo pri vjazde do Majcichova v smere od obce Hoste okolo 5.30 hodiny ráno.

„Autobus prevážajúci zamestnancov podniku išiel v rovnakom smere ako cyklista. 64 – ročný vodič autobusu pravdepodobne nevidel cyklistu, do ktorého zozadu narazil. 27 – ročný mladík z Hoste utrpel zranenia, ktorým na mieste podľahol. V autobuse sa nikto z cestujúcich nezranil, dychová skúška na alkohol bola u jeho vodiča negatívna,“ uviedla hovorkyňa KR PZ v Trnave Martina Kredatusová.

Presné príčiny a okolnosti dopravnej nehody polícia vyšetruje a žiada svedkov, ktorí túto dopravnú nehodu videli, aby sa prihlásili a pomohli tak jej včasnému objasneniu.


K nehode došlo pri vjazde do Majcichova na konci rovného a prehľadného úseku

FOTO: Polícia

„Polícia apeluje na vodičov, aby sa na jazdu v každej chvíli stopercentne sústredili a sledovali situáciu v cestnej premávke,“ pripomína Kredatusová.

Apely polície, správy o smrteľných dopravných nehodách a hrozných následkoch pre účastníkov a ich okolie, však, ako zdá, na vodičov absolútne nefungujú.

Na našich cestách to vyzerá, ako keby sa vodičské preukazy rozdávali v supermarketoch v rámci zlacňovacích akcií.

Slovenskí vodiči sú schopní len za to, aby získali alebo ušetrili päť sekúnd, obetovať alebo riskovať životy a zdravie iných. Vídíme to dennodenne a prakticky na každom kroku.

Agresivita, bezohľadnosť, trúfalosť, preceňovanie schopností ruka v ruke s nedostatočnými schopnosťami a zručnosťami, majú za následky nielen nehody s hroznými následkami, ale aj všadeprítomnú nervozitu a zlobu na cestách.

A všetko toto platí v rovnakej miere nielen o vodičoch, ale aj o tetách a ujoch na bicykli (nemýliť si s cyklistami), cyklistoch či chodcoch.

Ulož ako PDF
Napísal 14. augusta 2017 13:09. Článok je zaradený do rubriky: Krimi. RSS 2.0.


INZERCIA

5 komentárov pre “Ďalšia smrteľná nehoda: pri Majcichove zrazil autobus cyklistu”

  1. 1
    Michal says:

    bol ten „hejt na vsetkych“ v druhej polovici clanku nutny? to ze sa autorovi clanku zda, ze apely nefunguju je sice pekne, ale pokial sa chcete tvarit ako spravodajstvo tak by to chcelo taketo vylevy filtrovat.
    uvital by som viac faktov. nedozvedel som sa napriklad ci bol cyklista osvetleny, ci sa nenasiel alkohol v jeho krvi, ci nejako prudko nemenil smer jazdy a pod.
    a ked uz autor tvrdi ze si nemam mylit ludi na bicykli s cyklistami, tak by aj mohol vysvetlit v com je medzi nimi rozdiel. chodim do prace na bicykli a neviem co som.

    • 1.1

      Michal, čiastočne s Vami súhlasím a to v tom, že osobné názory autora do štandardného spravodajstva nepatria.
      Ak si pozriete hoci aj 1000 posledných článkov na trnava-live.sk, iste uznáte, že tu sa s takýmito prehreškami stretnete len výnimočne (i keď niektorí zainteresovaní si občas myslia niečo iné).
      Článok napríklad o dopravnej nehode je možno mierne odlišný žáner, a preto príležitostne môže autor vyjadriť aj svoj osobný postoj.
      Výnimočne som tak urobil teraz, pretože mám pocit, že nehôd, z veľkej časti úplne zbytočných, je v ostatnom obdobi viac než dosť. A ako sa ukazuje, nepomáha nič – radary, pokuty, obmedzenia, zákazy… ktoré samozrejme musime znašať aj my, čo sa správame na cestách normálne.
      Sám som obeťou dopravnej nehody s následkami do konca života, preto sa viem sa vžiť do pocitov tých, ktorých takáto udalosť stretla.
      Aj preto tento podľa Vás „výlev“, podľa mňa len malá osobná reakcia na to, čo prežívame a vidíme denne na cestách.
      K faktom – o negatívnej skúške na alkohol u vodiča je v článku informácia, u cyklistu ju vykonajú pri pitve, správu zatiaľ nemáme, ako ani ďalšie podrobnosti.
      A čo sa týka „ľudí na bicykli“ vs. cyklistov, neskôr som tento termín upravil na „tety a ujovia na bicykli“. To je taká tá typická vzorka ľudí, ktorých vidíme na cestách robiť si čo chcú, často ovešaní „kabelami“ s nákupmi, pohybujúc sa nepredvídateľne a absolútne nedodržiavajúc predpisy. Sú nebezpeční sebe aj všetkým okolo seba, a keď niekto nadáva na cyklistov, veľmi často hovorí prave o týchto typoch. Preto som si pre nich vytvoril vlastnú kategóriu.

  2. 2
    tvoj dzedo says:

    ocividne si tupy de… – to ja len aby si sa nasiel

  3. 3
    Palo says:

    Cyklista bol určite osvetlený, a určite mal helmu. Cestoval takto už roky (7) do práce, svetlo vypínal vždy až na dielňach. Dokonca aj v areáli pracoviska chodil osvetlený. Marek bol môj dobrý kamarát a určite nebol nezodpovedný.Na obrázku taktiež vidno svetlo a reflexnú odrazku.A o 5:30 už nebola najväčšia tma. a hlavne nie na hranici dediny kde už začína osvetlenie.

  4. 4
    Alan says:

    Ten pán vodič autobusu sa nesmierne rád vykecáva s kýmkoľvek o čomkoľvek. Nechcem nikomu ubližovať ale ak sa zarozprávate tak je zložité sledovať dianie na ceste.
    A čo sa týka článku..autor má pravdu.. podla mna by mal byť radar každých 100m na každej ceste. Situácia je zlá..denne šoférujem po západnom slovensku a veľa ľudí ma v dedine (50km//h) obieha a vytrubuje..ale značka obce má svoj začiatok i koniec..a to je vo všetkom…veď idem len o pár kilometrov v hodine viac.. prečo nie sú machry a nejdú jazdiť takto do susedného rakúska…alebo keď už chcú tak na diaľnice do nemecka (resp. maďarska).
    P.S. o vodičovi viem toho veľa lebo pochádza z rovnakej dediny a poznáme sa už veľmi dlho.

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.