reklama

Chodník pre peších a cyklistov na Trstínskej ulici bude hotový v novembri

Mestská samospráva buduje v týchto dňoch nový chodník spojený s cyklochodníkom, ktorý umožní pohodlnejší a bezpečnejší prechod Trstínskou cestou aj ľuďom bez auta.

Úsek od nového nákupného centra až po železničné priecestie v dĺžke zhruba 500 metrov by mal byť dokončený do začiatku novembra, predpokladané náklady sú približne 152 000 eur.

Kvôli priestorovým obmedzeniam sa o priestor podelia chodci s cyklistami. Navrhovaný spoločný chodník popri frekventovanej komunikácii bude umiestnený v časti medzi krajom cesty a existujúcim oplotením, resp. krajom existujúcich spevnených plôch.


Stavebné práce začali v prvom októbrovom týždni

FOTO: Veronika Majtánová / Mesto Trnava

Tento priestor je v súčasnosti prevažne nevyužitý, tvorí ho trávnatý povrch a zemina, miestami so značnými deformáciami, ktoré vznikli ako stopy po občasnom parkovaní ťažkých nákladných áut.

Súčasťou stavby sú aj sadové úpravy a verejné osvetlenie vrátane preložky oznamovacieho vedenia.

Návrh trasovania vychádzal z priestorového usporiadania lokality s prihliadnutím na hranice parciel a existujúce objekty v území.

(TS)


Vizualizácie

Ulož ako PDF
Napísal 9. októbra 2017 9:47. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

35 komentárov pre “Chodník pre peších a cyklistov na Trstínskej ulici bude hotový v novembri”

  1. 1
    Peter Crouch says:

    Tie chudence kvietky medzi cestou a chodnikom su cista utopia …

  2. 2
    Otazka says:

    A rozsirit Trstinsku o jeden stredovy jazdny pruh, ktory by bol odbocovacim pruhom, aby odbocujici nebrzdili priamo jazdiacich ( nieco ako na hospodarskej or Rybnikovej) sa uz nedalo ? To dopravne lepenie uz by mohlo v tt skoncit.
    Urcite by to zprejazdnilo ulicu a nezvorili by sa kolony.

  3. 3
    Lucia says:

    Konecne!! Jazdit po tej ceste na bicykli bol celkom adrenalin :)

    • 3.1
      obcan says:

      Pekne ze sa mysli na cyklistov,ale mohlo by sa zacat riesit aj rizsirovanie ciest pre auta.Tie uzke cesty uz nestacia.Hlavne treba vyznamenat toho idiota co tam namiesto avizovaneho kruhaca,spravil tu trojuholnikovu krizovatku-mam na mysli krizovatku pri tej novej obchodnej zone,

      • 3.1.1
        občan TT says:

        presne tak, to ako že schválil nejaký dopravný expert ? na iných miestach sa hovorí že musí byť plynulá doprava a tu zaujímavé to neplatí, je to jasné niekto z vlastníkov nákupného centra si to vydupal . . . občan je úplne na poslednom mieste, nič nové pod slnkom.

  4. 4
    otazka says:

    Treba otvorene povedat, ze aktualne ziadne rozsirenie cesty v Trnave, akokolvek potrebne nehrozi. A urcite nehrozi ani zacatie juzneho obchvatu a nebodaj zapadneho prepojenia. Zial
    Rozsirenie ciest- To su vraj „bludy“ a „neudrzatelny rozvoj „:) ak nedokazem soferovat auto, tak auto je zle. Podla seba sudim Teba. Trnava ma skratka smolu v tomto teraz.
    Pritom klasik nerozlisuje ze stvorpruh je uplne normalna cesta adekvatna krajskemu mestu. Vsetci sa zasa tesime na jesenne a zimne zapchy v celom meste Trnava, nakolko neviem preco, ale bicykle sa velmi nedaju vyuzivat a toboz nie prer rodiny s malymi detmi, ci detmi , ktore treba rozvazaz na kruzky, nakupy, proste kazdodenny uponahlany tyzdne plny povinnosti v kratkom case.

  5. 5
    Tomáš says:

    Zlyháva územné rozhodovanie. V podmienkach na vybuduvanie obchodu mala byť podmienka riešiť aj prijazdove cesty. Nie len kruhac. Tak isto pri povolovani kauflandu namiesto milexu malo byť podmienené cestou zo zadu. Podobne v Parku Janka Kráľa mala cesta pre obyvateľov viesť ces autobusovú stanicu a nie cez park. Mesto ma právomoc neschváliť ci limitovat zmeny v území, no žiaľ ustupuje developerom pri každej investicii..Zmena územného planu pomaly každé zastupitelstvo, ale mesto nema žiadnu vlastnu ideu Vyhovárať sa, ze su to cudzie pozemky uz nestačí. Developerou treba prinutit riešiť investiciu v sulade s planmi mesta. Tie však neviem ci sú z hľadiska praktickych vychodisk, ciest a parkovacich domov.

  6. 6
    Tomáš says:

    Ak ste si pozreli mz bod zmenu územného plánu
    kde sa nevie či je potrebná cesta, ktorá je nevyhnutná pre odlahcenie dopravy a navazne aj kamennej cesty, ak poslanci pri takom zavaznom bode nevedia o čo ide tak potom asi je to jednoduché domyslieť. Hlavne akoby medzi sebou rozpravali len pred kamerami, akoby medzi sebou nerospravali, akoby neslo o mesto, ale len o vlastnu vec. Potom asi aj ten materiál je bezprizorny a bez odborneho stanoviska s vyhladom do buducna. Riesia sa len surne veci, pod tlakom investorov. Viniť jedneho by asi bolo nezodpovedné ale bolo to rozporuplné pozerať na bezradnosť nad zmenou územného plánu

  7. 7
    Tomáš says:

    Pre upresnenie išlo o materiál cesta oresianska trstinska

    • 7.1
      julinka otazka says:

      julinka pošepkaj mi nejaký Tvoj znak , však ja som si myslel , že už všetci su slepí , hluchí a spro……….

  8. 8
    Stary says:

    Tak mizernú organizáciu dopravy v našom meste nemá žiadne krajské mesto. Úzke cesty, nedostatočná priepustnosť a ako už niekto písal, tešme sa sychravé a zimné počasie.

  9. 9
    Bohuzial says:

    Starý, bohužiaľ vo všetkom čo píšeš máš pravdu a kedze riešenie dopravy nie je priorita tohto vedenia , pri súčasnom náraste motorizácie dopravný systém mesta možno už o 10 rokov skolabuje . Kto potom ponesie za toto zodpovednosť?

  10. 10
    jojo says:

    Cesty v Trnave ako na dzedzine. Škoda. Nie je záujem to riešiť a tak skoro sa nič nezmení.

  11. 11
    habakuk says:

    Nikdy sa v meste neopravilo a nezrekonštruovalo toľko ciest ako v tomto volebnom období. Ešte je aj rok pred nami. A dokonca sa robilo nie len v predvolebnom roku – to je drzosť.
    A to vás strašne štve, že to všetci občania, voliči vedia a vás už voliť nebudú !!
    Zmierte sa s tým, že vás už nikto nemá rád !!

  12. 12
    jojo says:

    habakuk, píšem o rozvoji cestnej siete, nie o rekonštrukcii. Rekonštrukcia je len oprava, nie rozvoj. Trnava je krajské mesto, ktoré sa rozvíja. Ale bohužial cesty tu máme stále rovnaké – na úrovni príjazdu na JRD niekde na dzedzine (samozrejme okrem Hlbokej a Sladovníckej).

  13. 13
    janka says:

    Ale riešiť niečo na Sladovníckej, Bernolákovej, to je mimo plánu? Tam sa jednoducho nedá ísť bez strachu cez nijako označený prechod, a podotýkam sú tam dve školy a pustiť dieťa aj keď dvanásťročné je hazard, len a len cyklochodníky, prosím priority treba vidieť !!!!!!!!

  14. 14
    Achboze says:

    Chodník 500 m za vyše 150000€ ešte k tomu aj bez asfaltu ? Niekto sa tu hra na transparentnosť a pritom pravda je úplne inde……. je to trápne že to ľudia nevidia

  15. 15
    no veď says:

    Trocha rozhľadu nie?Daj presný rozpočet čo koľko stálo a za koľko by si to ty spravil a potom mudruj.Inak vyzeráš dosť trapne,keď vypúšťaš takéto slová.

  16. 16
    erik says:

    co je to zaciatok novembra? 1,2,3,4,5,6,7,8,??? na tabuli je napisane termin ukoncenia november…

  17. 17
    Otazka says:

    Nove pekne ihrisko na Atomovej.. mali byt do konca letnych prazdnin… Je november… Ihrisko je pekne, ale nemozno ho pouzivat.. nie je dokoncena uprava okolia… Cize deti sa mozu iba cez okna nan pozerat…

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.