reklama

Zmeny v Mestskej autobusovej doprave: od 10. decembra začne platiť nový cestovný poriadok

V nedeľu 10. decembra 2017 začne platiť nový cestovný poriadok Mestskej autobusovej dopravy v Trnave.

Ako informuje dopravná spoločnosť ARRIVA Trnava, okrem zmien v trasovaní niektorých liniek boli vykonané posuny viacerých spojov takmer na všetkých linkách najmä pre prispôsobenie sa zmeneným cestovným poriadkom vlakov.

Spoločnosť preto odporúča cestujúcej verejnosti pozorne si preštudovať nové cestovné poriadky, vývesky a mapu linkového vedenia.

Ilustračné foto

Najdôležitejšie zmeny v cestovnom poriadku MAD v Trnave od 10. decembra 2017:

Linka č. 1 bude presmerovaná z ulice Gorkého na sídlisko Linčianska, pričom v smere zo Strojárenskej obslúži zastávky Nerudova, Linčianska, Linčianska I a v opačnom smere aj zastávku Zelenečská II; linka už nebude obsluhovať zastávky Bratislavská, Gorkého, Bratislavská a Gorkého, ZŠ.

Linka č. 2 bude presmerovaná z ulíc Mikovíniho a Bulharskej na Gorkého, pričom v smere z Linčianskej obslúži zastávky Nerudova, Bratislavská, Gorkého, ZŠ a Zelenečská I v opačnom smere aj Gorkého, Bratislavská; linka už nebude obsluhovať zastávky Mikovíniho, Bulharská, Tatrachema, Bulharská, Potraviny a Tamaškovičova.

Linka č. 3 bude skrátená po Nám. SUT a nebude už obsluhovať zastávky A. Kmeťa a Viktoríniho nám.

Linka č. 4 bude mať zmenenú výstupnú zastávku na Kopánke; končiť bude na zastávke Špačinská, Nám. SUT (nástupná zastávka zostáva Kopánka, Nám. SUT).

Linka č. 5 bude presmerovaná z ulice Zelenečská na ulice Bulharská a Mikovíniho, pričom v smere z Prednádražia obslúži zastávky Tamaškovičova, Bulharská, Tatrachema, Mikovíniho a v opačnom smere aj zastávku Bulharská, Potraviny; linka už nebude obsluhovať zastávky Zelenečská I, Zelenečská II a Linčianska I.

Linka č. 13 bude predĺžená z Družby po zastávku TESCO.

Linka č. 14 bude predĺžená zo zastávky TESCO cez zastávku Olympijská po zastávku Viktoríniho nám.

Linka č. 15 bude zrušená (čiastočne je nahradená linkou č. 16).

Linka č. 16 bude presmerovaná zo Zeleného kríčka na Prednádražie, pričom obslúži zastávky Botanická, Jednota, Prednádražie, Botanická, J. Bottu, Študentská, ZŠ a Študentská, Orion; linka už nebude obsluhovať zastávky T. Vansovej, cintorín, Zelený kríčok, Hospodárska, Bernolákova brána.

Linka č. 22 bude presmerovaná medzi zastávkami V. Clementisa a Bernolákova cez Sladovnícku ulicu, pričom obslúži zastávky Spartakovská, Sladovnícka a Bernolákova, Kriváň.

Kompletné cestovné poriadky jednotlivých liniek platné od 10. decembra 2017 nájdete na tejto stránke.

Ulož ako PDF
Napísal 5. decembra 2017 9:22. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

129 komentárov pre “Zmeny v Mestskej autobusovej doprave: od 10. decembra začne platiť nový cestovný poriadok”

  1. 1
    janoB says:

    fuha, tak toto je dost masaker

  2. 2
    janoB says:

    neviem, ci pozeram dobre, ale zda sa mi, ze na nedavno slavnostne vybudovanej novej zastavke MHD na ulici Sladovnicka (na strane pri BILLE) nebude po novom zastavovat vobec ziadna linka a na novej zastavke MHD na ulici Hlboka (na strane pod hradbami) bude zastavovat len jedina linka

  3. 3
    Elektromobil says:

    Smola pre Trnavu. Aut bude opat viacej v meste. Lenze automobilova doprava sa roky zabedbavala a teraz je dokonca nepriatelom. Cyklo nic moc nevyriesi.
    Oproti socializmu , kedy bolo myslim 21 az 25 liniek , kazdou upravou bus dopravu okresavane. Pritim na facebooku citame, ze sa to meni k lepsiemu :)
    Zruste tu verejnu dopravu. Je to uz trapne.

    • 3.1
      Labakan says:

      Ja by som navrhoval zvolať po sviatkoch stretnutie ľudí ktorý využívajú verejnú dopravu s firmou Ariva ,nepustiť na stretnutie primátora a zástupcov poslancov ktorý doteraz rokovali o fungovaní dopravy.Prizvať nezávislého odborníka a skúsiť niečo vyrokovať.Tá doprava je platená z našich peňazí.Pripojiť sa môže aj VUC a konečne spraviť niečo pre ľudí a pre mesto.Od poslednej revolúcie je už 28 rokov takže už presluhujú-1948-1968-1989-2O17. Naša požiadavka je aby nám mesto slúžilo a nie my jemu.

    • 3.2
      5ulo says:

      stacilo by zverit pracu do ruk fanusikom MHD z portalu imhd.sk a vyzeralo by to uplne inak. Verim tomu..

  4. 4
    micro says:

    …a potom sa čudujete, že ľudia chodia do centra autami – intervaly medzi spojmi cez víkend sú niekedy aj 120 minút a cez pracovné dni hodinu nejde nič alebo spoj odíde zo stanice 5 minút pred príchodom vlaku…
    Nemôže mesto radšej dotovať taxikárov?

    • 4.1
      Spoje says:

      Hlavne ze tie spoje sa robili kvoli zmene vlakov a nadväzuje na zmenený cestovný poriadok vlakov aby si sa dostal do BA to je myslim dolezitejsie aby si dosel nacas do roboty . Cez vikendy chodis urcite mhdckou do centra to hovor vies komu. Prekoho ma chodit kazdych 15 minut centra bus cez vikend?

  5. 5
    Jack says:

    Preco zase idu z/do TT Sever busy v takmer v tom istom case z takmer toho isteho miesta? To by bol taky problem jeden z nich posunut o polhodinu dalej nech nemusim ist pesi alebo cakat hodinu na jeden z nich?

    Fakt by som si chcel pohovorit s geniusom co toto navrhol…

    • 5.1
      obcan says:

      a este za to dostava aj vyplatu.Co tak konecne zacat pocuvat ludi?Uz len ten zalostny pocet liniek je na krajske mesto ostuda.
      Namiesto rozsirovania liniek a predlzovania tras sa ide este regulovat.Vyborny tah,ako dostat z ulic osobne auta a odbremenit dennodenne zapchy v centre.Tlieskam.

      • 5.1.1
        Verejna doprava says:

        Vsetci tlieskame :(
        Ak to takto pojde dalej, napr. Aj s vyprazdnovanim budov v centre, neustalym stazovanim podmienok investorom a developerom, zabedvavanim dopravy atd, tak sa obavam, ze pri dalsej uprave uzemno- spravneho clenenia slovenska nebudeme uz krajske mesto. Skoncime pod bratislavou alebo Nitrou. Uz teraz zaostavame viac a viac.
        Uz sme to takto v historii zazili.
        Lobbing Trnavy nula bodov.

        • 5.1.1.1
          obcan says:

          Suhlasim s tym,ze vsetky krajske mesta na sebe pracuju.Len v TT je stale problem s rozsirovanim mesta o nove stvrte-sidliska.Vsetko sa len lepi a zahustuje.

          • 5.1.1.1.1
            Juraj Fuzák says:

            Takychto mudrlantov s faktami z brucha ako si ty milujem najviac. Vsetko sa len lepi a zahustuje a prave preto vznikli Pekne Pole, Za Tratou, Arboria, Miko a dalsie projekty na kraji mesta, nedavno bola v zastupitelstve IBV na Oresianskej ceste. Ked chces byt silou mocou mudry aspon vedz o com rozpravas.

            • 5.1.1.1.1.1
              Parva Roma says:

              A tá MAD tam – do tých nových štvrtí, kedy zablúdi, pán poslanec?

            • 5.1.1.1.1.2
              micro says:

              Do lokality Za traťou chodí jeden spoj raz za hodinu, cez víkend raz za dve hodinky. Aj na cintorín je problém sa dostať.

            • 5.1.1.1.1.3
              obcan says:

              Juro,narazam na to,ze TT konci na hranici SV obchvatu.Pochybujem,ze za obchvatom (vyjazdy na Spacince,Krupu,Malzenice) v najblizsom case nieco vyrastie.Hlavne MIKO je nova stvrt jak hovado :-)

            • 5.1.1.1.1.4
              Verejna doprava says:

              Pan Fuzak, a preco ste zastavili vystavbu za golfovym arealom, medzi kamennym mlynom a Bielym Kostolom ? Vravite pravdu s tym rozvojom ? Ako to je a kedy si tam budu moct ludia kupovat pozemky a stavat rodinne domy ? Pozemky su mestske. Idealna sanca, ako zvyhodnit ceny za pozemky a pomoct mladym rodinam a pozvat novych obyvatelov. Terajsi obyvatelia nam stale ubudaju. Mhd za pa rokov uz nebude, auta vyhanate z mesta. Co je rozvoj ?

              • 5.1.1.1.1.4.1
                Ladislav says:

                Dobre ze to zastavili pretoze uz tolko domov vsade vznika aj v samostatnom Kamennom mlyne kde vobec nemala nikdy byt vystavba rodinnych domov a za podivnych hlasovani x rokov dozadu to bolo dovolene!!!
                Takze ziadne pozemky a vystavba v tej lokalite za golfovym arealom a dufam nikdy sa tam ani neuskutocni!
                Radsej v tej lokalite vybudovat to co Kamenacu chyba stromy a dalsia oddychova zona pre ludi!
                Bytov je dost a volnych len ludia to skupuju a vyuzivaju na prenajom.

  6. 6
  7. 7
    juraj says:

    Každý politik počúva ľudí / i keď len jedným uchom dnu a druhým von/ len pred voľbami. Keď je po všetkom, tak sa riadi princípom „víťaz berie všetko“ a na názory voličov s prehľadom kašle, ako nás o tom denne presviedča na týchto diskusiách jeden komunálny politik. Bystro sľuboval dopravu zadarmo, pre Bročku to nebola priorita, a tak to asi aj zostalo. Len netreba zabúdať na to, že v meste žije nemalé množstvo starších a starých resp. chorých ľudí ktorí sa nebudú preháňať po cyklochodníkoch, ale ktorí sa taktiež potrebujú dostať z miesta na miesto. Takže chlapci nezabúdajte aj na týchto ľudí, lebo aj to sú občania mesta a Vaši potenciálni voliči. Máme pekné zelené autobusy, možno aj elektrobusy, ale čo z toho, keď na ne čakáme na zastávke hodinu.

    • 7.1
      Stary says:

      Tu pomôže jedno. Zobrať PB teda tomu najmudrejsiemu primátorovi bicykel, vyviesť ho na jeden koniec mesta a povedať mu, že sa musí dostať na druhý za určitý čas. Mesto, ďakujem Ti za pružnú MHD. Ešte raz vďaka!!

    • 7.2
      Labakan says:

      Nechcem tvrdiť že karta trnavčana je všeliek, ale spravodlivejšie rozdelenie našich financií určite.Možno 10 rokov dozadu ked sa začalo mapovať zavedenie,možnosti uviesť do obehu túto novinku.10 milionov bola cena tochto projektu.Koľko možností tento projekt ponúka.Od platenia cestovnéh MHD, parkovania ,návštevy kina ,kúpaliska,klziska,odvozom taxikom lekárovi,dovozu obedov.Skratka každý by mal svoj rozpočet ktorý by čerpal podľa svojho uváženia a zásluh.Nieže niekto hojno druhý h…. .

    • 7.3
      viktor says:

      Bročka sľuboval dopravu pre dôchodcov zadarmo, vlani keď som mu ten sľub pripomenul, odpísal, že čakajú na koniec zmluvy s Arrivou. Teraz, keď končí zmluva s Arrivou, už tvrdí, že čo by dôchodcovia chceli, veď cestujú za lacný peniaz.

  8. 8
    xXx says:

    Mam dojem, ze to nejaky taxikar navrhoval.

    • 8.1
      Labakan says:

      S KARTOU TRNAVČANA ZAČÍNAL RASŤO MRÁZ možno menovec aj taxikát.

      • 8.1.1
        Parva Roma says:

        Aj PB ju má vo volebnom programe.

      • 8.1.2
        Abb says:

        S tou kartou prišiel Braňo Pastucha a Viera Vancova.

      • 8.1.3
        Abb says:

        Rasťo Mráz ju chcel reálne dostať medzi ľudí. Snáď sa mu to podarí ako primátorovi.

        • 8.1.3.1
          Labakan says:

          Rasťo Mráz 10 rokov dozadu začal reálne na tom pracovať.Zhromaždovali sa podklady a už z nich bolo zjavné že ´bude musieť prísť k prehodnoteniu niektorých dotknutých okruhov a tém riešení.Vedenie mesta sa podľa mňa zľaklo tak hlbokých zásahov do rozpočtu a zmien z toho vyplývajúcich.Čí to bol nápad neviem,nepoznám ani pána Pastuchu, ani pani Vančovú.

        • 8.1.3.2
          Juraj Fuzák says:

          Myslis ze ako poslancovi by sa mu to nepodarilo keby prisiel a povedal ze mam realne fungujuci koncept, podme sa na to pozriet? Ci tak to nefunguje? 🙈

          • 8.1.3.2.1
            DPH says:

            Z príspevkov vidno, že asi nie.LT je deštrukčná sila v meste.Na svoju aj iných škodu.Je ti to jasné.

            • 8.1.3.2.1.1
              Juraj Fuzák says:

              No a este aj polarizujeme mesto ako povedal jeden mlady sympaticky muz. A zastavili sme hospodarsky rast mesta lebo Poor… a dokonca sa najde aj par truhlikov co to ako vergel budu tocit dokola 😂😂🙈🙈

            • 8.1.3.2.1.2
              Trnava says:

              Inac je zaujimave ze vsetky diskusie su celkom normalne len tato je taka stvava voci LT. Aj by si dokazal vystupit pod svojim menom a obhajit veci co pises?

              • 8.1.3.2.1.2.1
                Labakan says:

                O tom nepochybuj ja určite, len čakám na vhodný čas.Načasovanie je veľmi dôležité.Tu už ide o charakter mesta,jeho smerovanie.Potreba dať do kopy ľudí,ktorý majú záujem vziať starosť o veci verejné do svojich rúk.Neschovávať sa za dobrovoľnícke 15 minútovky.

                • 8.1.3.2.1.2.1.1
                  Juraj Fuzák says:

                  A ako by si momentalne definoval charakter mesta a jeho smerovanie?

                • 8.1.3.2.1.2.1.2
                  Trnava says:

                  Labakan : Este si nedal jeden proti argument ako by to malo byt podla teba. Zachvilu su volby tak ked si ludia maju vybrat co bude lepsie pre TT, tak to treba dat co najskor nemyslis?

                  • 8.1.3.2.1.2.1.2.1
                    Labakan says:

                    PB nemyslím propán bután má všetko najpodstatnejšie napísané vo volebnom programe.Systém práce prevzatý z Mikiho druhej vlády a potom je z toho malá Gorilka.Zachviľu vám začne skákať po hlavách to bude zábava.

          • 8.1.3.2.2
            ABB says:

            Myslím, že Rasťo Mráz to má celkom dobre spracované. Možno by ten projekt mohol predstaviť a spustiť. Bola to veľmi dobrá myšlienka a hlavne pomoc pre viacpočetné rodiny. Za každé ďalšie dieťa bola uvažovaná výrazná zľava, čo v reále znamenalo, že aj traja, štyria súrodenci tak mohli ísť do kina a podobne. Tuším, že pani Vančová ešte na MsÚ pracuje, je dobré ten projekt oživiť.

            • 8.1.3.2.2.1
              Verejna doprava says:

              S panom Mrazom dajte pokoj. Kandidat na primatora ? To je vtip. Najlepsie by vam o jeho praci pre Mesto porozpravali susedia zo stvrte, kde byva. Nula bodov. Takmer vsetko teraz neguje a paradoxne, ked sa nieco podari, chvali sa cudzim perim.
              V Trnave by nedokazal zjednotit ludi, pre velku cast ludi je to neprijatelna osoba. Vdaka, ale kdh stacilo v meste.
              Trnava potrebuje nekontroverzne osoby. Sirokospektralne dohody a lobbing pre toto mesto v najvyssich kruhoch na svk potrebujeme.

              • 8.1.3.2.2.1.1
                otázka verejna doprava says:

                Prosím Ta napiš konkretne nejake meno zrelého odborne zdatneho človeka s nadhľadom čo pozna chod mesta aj pracu na MU , aby aj vedel čo obnašaju odbornosti na úrade , daj meno
                človeka čo má aspon nejaku charizmu

                • 8.1.3.2.2.1.1.1
                  DPH says:

                  Hľadá sa človek s vysokoškolským vzdelaním, ekonomického a právneho zamerania s15 ročnou praxou.S konexiami ,neúplatný, ochotný pracovať 15 hodín denne.Všetci ho môžu ohovárať,kritizovať a plat najlepšie keby daroval na charitu.Až by to bol bohatý človek,ročne venovať 3-4 meloniky na chudobné deti.

  9. 9
    MHD says:

    Mohol by sem niekto dať link na zmluvu o MHD s Arrivou ?
    Aké sú tam podmienky pre spoluprácu ?
    Diktuje Arriva mestu s krytím od politických strán alebo naopak ?

    http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=9271&SID=7&P=0
    viď dozorná rada : Zdenko Čambal – Mikušova pravá ruka, poslanec VUC

    http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=11026&SID=7&P=1

  10. 10
    juraj says:

    Tak nám treba Trnavčania, čakal som kedy sa zapojí do debaty minister zemegule a sfúkne naše názory jedným trefným príspevkom. Zjavne však vôbec nepochopil, čo občanov Trnavy trápi a zjavne ho to ani nezaujíma. Čo vlastne chceme veď už tri roky tu funguje všetko na 110%, takže len tak ďalej, či ?

    • 10.1
      Spoje says:

      Nazory alebo bludy? Sak ty pises len sacky nic viac

    • 10.2
      Spoje says:

      *sracky

    • 10.3
      Juraj Fuzák says:

      Pokial myslis “fakt” ze Trnava sa len zahustuje a nerozsiruje ano tak ten sfunknem, to dokaze kazde decko co vie naratat do dvoch vyvratit taku blbost. Pokial sa chces seriozne bavit o MHDcke a jej vyuzivani respektive potrebe v meste nasich rozmerov kludne sa mozme bavit. Pokial vsak chces zacinat debatu rovnako hlupym sposobom dostanes rovnako hlupu odpoved.

      • 10.3.1
        juraj says:

        Veď o to ide, začať debatu o MHD tým, že budeš načúvať, čo ľudí trápi . Veď to má byť služba pre ľudí a nie nástroj na získavanie politických bodov pred voľbami. Zapájam sa do debát, ako občan, ktorý vníma problémy s ktorými sa stretáva . Vypočuj si a aspoň sa zamysli , či je na to niečo pravdy. Takže môžeme debatovať.

        • 10.3.1.1
          Spoje says:

          Komu tu ma nacuvat? Sak tu si ludia ani nepozreli ake spoje kam idu a hned zacali nadavat na mesto. Ty to mas prestudovane ked je to take zle? Ci len poucujes ako vzdy bez argumetov?

        • 10.3.1.2
          Juraj Fuzák says:

          Ja budem nacuvat kolko len bude treba, pokial pride nejaky rozumny argument tak ho budem akceptovat a hladat riesenia. Ja ani zdaleka nemam predstavu o svojej dokonalosti ako poniektori jedinci. Budem vsak vzdy podrazdene reagovat na nicim nepodlozene “mudra” a rozumy zalozene na nicom inom len na pocitoch. Ked sa chceme bavit o MHD podme sa bavit o tom v akom rozsahu je v nasom meste potrebna, kolko by malo mesto vynalozit na nu penazi, v akom bode dosiahneme to ze MHD bude efektivnejsia ako cesta autom a kolko nas to vsetkych bude stat. Treba sa na vec pozerat komplexne a nie spliechat trapariny o tom ze Brocku treba zaviest za mesto bez bicykla, ze sa mesto nerozsiruje, nerozvija a podobne hovadiny. Chcem sa bavit normalne? Kedykolvek, nieje problem aj osobne. Chceme si “nakladat? Kedykolvek, nieje problem aj osobne.

          • 10.3.1.2.1
            Onô says:

            Tak teraz vážne:
            nejaké soby tu vypísali konkurz na voľné miesto Mikuláša a čerta. Nechceš ísť za toho čerta? Všetko vieš všade si bol, čerta by si zvládol ľavým zadným kopytom. Há…?

          • 10.3.1.2.2
            juraj says:

            Pozri,väčšina rozumných ľudí neodmieta a priori všetko, čo toto vedenie mesta urobí, ale poukazuje na nedostatky, ktoré zistí. Nebolo by namieste chváliť Vás za to, čo je povinnosťou, vplývajúcou z postavenia, resp. funkcie. Obnova cesty, funkčné osvetlenie, čistota v meste atď., to je predsa samozrejmosť a povinnosť, žiadna mimoriadna zásluha. Takže takto samozrejme to aj ľudia vnímajú, resp. berú to ako samozrejmosť. Nedostatky však bijú do očí.
            Čo sa týka dopravy, hromadnej zvlášť, si osobne myslím, že je potrebné sa tomuto problému venovať. Zažil som časy, keď z Kopánky resp. ČSM-ky išli autobusy na stanicu, Prednádražie, Vozovky, TAZ-ky, Hrnčiaroviec. Modranky atď., a to každých 10 min. Vo väčších mestách funguje tzv. integrovaná doprava, asi vieš čo to obnáša. V Trnave má starší človek problém sa dostať z miesta na miesto. Jednak linky zle trasované, veľké časové odstupy, prestupovanie=nový lístok, atď.
            Obmedzenie osobnej dopravy v meste, by mohla priniesť funkčná a pohodlná MHD. Len začínať tým, že aj tak by nebola využívaná je nesprávne. Treba to vyskúšať, ľudí inšpirovať a výsledok sa dostaví.
            Ani pri stavbe cyklochodníka som nezaznamenal žiadnu štúdiu o tom, či je jeho stavba opodstatnená a či bude využívaný.

            • 10.3.1.2.2.1
              Juraj Fuzák says:

              Kazdych 10 minut mozno chodila, kedysi… Dnes je to o peniazoch. Za toto co tu mame teraz mesto doplaca 1,3 mega rocne a bude viac kedze platy soferov idu hore a je akutny nedostatok ludi na pracovnom trhu, takze je predpoklad ze ludia budu odchadzat za lepsou ponukou. Na dalsi rok bude mesto platit mozno viac ako 1,5 az 1,6. Druhy rok sa bude spustat celoeuropska sutaz na prevadzkovatela MHD, ktory by mal byt “v sluzbe” od 2020. Tam sa bude kompletne cely system MHD prekopavat. Kazde navysenie liniek znamena mzdove naklady navyse, kazde “vylepsenia” autobusov budu financne naklady navyse atd. Nikto nespochybnuje ze sucastny system MHD nieje prave ten najlepsi, nema vsak vyznam ho prekopavat rok pred velkou sutazou. Cyklochodnik je vybudovanie infrastruktury, ktora chyba a dava moznost aj inym sposobom sa prepravovat ako autom alebo MHD a pritom nesposobovat kolizie na ceste (ano stale sa najde niekto kto ide po ceste na biku aj ked vedla je cyklac).

              • 10.3.1.2.2.1.1
                juraj says:

                Nechcem ťa chytať za slovo o tom, ako je to všetko o peniazoch, ale … Rozmýšľajme nad tým, koľkým ľuďom prinesie hociktorá nemalá investícia osoh. Je nesprávne presadzovať záujmy pár ľudí na úkor väčšiny. Nechcem zaťažovať diskusiu osobnými problémami, ale myslím, že tento je konkrétny a týka sa témy. Mama chcela ísť na cintorín, takže sa rozhodovala medzi dvomi možnosťami. Buď sa pomaly došmatle s chorým kĺbom pešo, alebo pôjde autobusom. Možnosť pešo neprešla, lebo chodníky boli po snežení a mraze na mnohých miestach nebezpečné až neschodné. Autobusom by dva krát prestupovala, čo s čakaním na ďalší spoj v mraze nie je pre staršieho človeka zrovna príjemné.
                No dopadlo to tak, že som vytiahol auto a návštevu cintorína s mamou absolvoval. Keby som vedel, čo zamýšľa, samozrejme by toto bola prvá a jediná možnosť, ale chcela si poradiť sama. Čo myslíš, ako sa pozerala na to, že by neprešla po chodníkoch, ani autobusom. Ani snáď nevie, kto na Radnici sedí, ale „chválila“ všetkých, ktorí podľa nej za to môžu. Takže záver a pointa, urob si úsudok sám.

                • 10.3.1.2.2.1.1.1
                  Juraj Fuzák says:

                  Ja rozumiem co hovoris. Snazim sa ti ale vysvetlit ze za sucasneho stavu by boli nejake drasticke zasahy do MHD nezmysel. Kazdy z nas by bol rad aby MHD fungovala efektivne alebo minimalne efektivnejsie, momentalne vsak tazko najst nejaky model ked este niesu k dispozicii ziadne fakty.

                  • 10.3.1.2.2.1.1.1.1
                    juraj says:

                    Chápem, že to je téma, na ktorú neexistuje jednoduchá odpoveď, resp. jednoduché riešenie. Čomu ale vôbec nerozumiem je : “ za sucasneho stavu by boli nejake drasticke zasahy do MHD nezmysel, “ momentalne vsak tazko najst nejaky model“, “ niesu k dispozicii ziadne fakty“ ???

                    • 10.3.1.2.2.1.1.1.1.1
                      Juraj Fuzák says:

                      Momentalne bola vypisana sutaz na prevadzkovatela na dva roky, pocas nich ma prist ku kompletnej analyze dopravy. Mesto na to dostalo peniaze z ministerstva. Na zaklade tohto kompletneho obrazu sa potom moze nieco nastavovat. Teraz by si mal k dispozicii vytazenost liniek, meskania, mozno odhad vekoveho zlozenia cestujucich a pod. Keby sa na zaklade vytazenosti liniek napriklad malo nieco robit tak mozes velmi vela z nich zrusit, najma tie vikendove. Viem ze tuto zmenu poslednu robili v nadvaznosti na zmenu vlakovych spojov. Tu si mozme vypisovat co chceme a kolko chceme, pockajme si na fakty a nech sa vyjadria ti co tomu rozumeju.

  11. 11
    doprava ci do prava says:

    vyrieste zapadne cestne prepojenie a juzny obchvat, tym vyriesite dva hlavne stuple dopravne v Trnavem ktory ktorym su kolony v Meste a uvidite, ako sa Mestu ulavi. Netraba sa chlapci vyhovarat, ale treba zacat trvdo precovat aj mimo FB a inych socialnych sieti. Spojit Kamenac s trstickou- chybaju uz iba kusky, pretoze ti zly developery urobili a robia vyznamne kusky tohto prepojenia. Co keby sa pridalo aj Mesto ? spojili by ste zapadnu cast mesta so severnym obchvatom- zmyzli by kolony pri stanici a na rybnikovej. Co chalani ?

  12. 12
    . says:

    V Trnave MHD už dlho nefunguje. Občasné jazdy autobusov nemajú nič spoločné so službou občanovi, skôr to núti ľudí objednávať si TAXI. My z Kopánky ani inak necestujeme, proste nedá sa autobusom pre dlhé časové odstupy spojov. Kedysi dávno sme mali každých 15 min. spoj linkou č. 1 na stanicu. Okrem tejto linky jazdili ešte č. 2, 5, 7, 10, 13 a 17, teraz vozia iba ráno do práce a poobede naspäť. Je mi ľúto, keď dôchodca je nútený objednať si taxi napr. na polikliniku, tam a späť 4 eurá, ale mesto sa tvári, že dotuje jeho jazdu autobusom.

    • 12.1
      Spoje says:

      S kopanky na stanicu idu 3 spoje takze dalsi blud a dochodca si moze vybrat spoj a ist tak nechapem kde je problem ?

      • 12.1.1
        Parva Roma says:

        Kopánka nie je iba zastávka pred Maškovou. Po Kukučínovej chodí cez víkend len jeden spoj s intervalom od jednej do dvoch hodín.

  13. 13
    ˇˇˇˇ says:

    To si ty ten kkt, co to navrhoval? 100 rokov chodil bus z Lincianskej na Prednadrazie cez Linciansku 1 a Zelenecsku, teraz to bude 5-tka obchadzat cez Bulharsku. Najprv to dodrbal ten predtym,ze zo Studentskej zacal odbacat bus doprava a obchadzat cele Prednadrazie, plus chodi este cez stanicu, takze tato cesta v case zapchy trva k MAXu aj 45 minut. Toto je stredoveka doprava a s MHD co sluzi ludom to nema nic spolocne. Aj za komunistov vedeli lepsie navrhovat spoje.

  14. 14
    Onô says:

    Onô celá táto MHD v tomto ponímaní smeruje do … (však viete kam).
    Veľa ľudí ju prestalo využívať, pretože im neslúžila. Osobne idem radšej pešo, pretože to mám rýchlejšie. Ak je to vzdialená lokalita, taxík je vhodnejší.
    Podstata je v tom, že pointou je šetrenie, nie služba občanom.
    Pýtam sa, kto z tu diskutujucich vedel, že sa idú robiť zmeny v MHD? Takisto sa pýtam, aký prieskum medzi cestujúcimi bol robený?

  15. 15
    Onô says:

    Na odľahčenie trnavskej „traffic jam“ navrhujem novú linku po trase: Hospodárka, Zelený kríček, Rybníková, V. Clementisa, Spartakovská, Kollárova, Hospodárska. Tento spoj by jazdil neustále dokola, odhadom v asi 12 až 15 minútových intervaloch. Obslúžil by železničnú stanicu, nákupné centrá, prímestskú dopravu zo Zeleného kríčka, polikliniku, školy, zimný štadión, City Arenu, kiná, policajné stanice, kúsok od trasy je nemocnica, centrum, atď.
    Takúto cirkulujúcu dopravu iné mestá majú bežne zavedenú.

    • 15.1
      Onô says:

      Keď by sa táto „cirkulárka“ osvedčila, o čom som presvedčený, mohli by postupne pribudnúť ďalšie nadväzujúce „cirkulárky“ do jednotlivých častí.
      Trnavu by odhadom obslúžilo 6 až 7 cirkulujúcich autobusov. Dôležitá je však frekvencia spojov, pri hodinových pauzách to nemá zmysel

      Podstatné je dostať ľudí do MHD. Ak by sa to podarilo, environmentalisti by si mohli spokojne „bafkať“ a točiť palcami na bruchu. Možno by išli aj po ďalšiu enviromedailu.

      • 15.1.1
        Sasky says:

        super, super nápad, len by sa do toho musel niekto oprieť. dodatočné cirkulárky z jednotlivých častí detto.
        iba tak sa ľudia vrátia do MHD a neúnosná automobilová záťaž sa zníži.

      • 15.1.2
        Bezdomovec says:

        Onô premenuj sa na Oné, aby to bolo také trnavské.Prihlás to ako enviroprojekt.Poponáhľaj sa lebo PB a LT striehnu a vyberajú nápady ako čerešničky na torte,aby mohli ohurovať svojou dokonalosťou a odbornosťou.

        • 15.1.2.1
          Onô - Oné says:

          Doprajem im tú environmentálnu svätožiaru. Keď to aplikujú ako svoj nápad, možno sa budú snažiť v tom aj niečo spraviť. A o to tu ide.
          Konečne by v cestnej doprave niečím pohli. Tie ich bicykle sú len na relax do pekného počasia.
          Keby tie autobusy takto po TT jazdili, vzhľadom ku kompaktnosti mesta by boli využité, zaplnené cestujúcimi, neboli by potrebné také veľké dotácie, pokleslo by množstvo áut na cestách, ovzdušie by bolo čistejšie, menšie riziká nehôd by boli, …

          Kdesi tu Fuzak písal, že treba čakať do roku 2020 a dovtedy nemá zmysel robiť nejaké zmeny. Ja mu na to odpoviem jednoducho a po trnavský: „Ná nezmizneš do rici?“

    • 15.2
      vlado5 says:

      Prvý príspevok v tejto diskusii, ktorý sa mi páči.
      Dal by som tam dva busy. Druhý by chodil v opačnom smere. Označenie C101 (proti smeru hodinových ručičiek) a C102 v opačnom smere. Ďalšie okruhy by (Kopánka, prednádražie Špíglsál) by neskôr boli zase CX01 a CX02. A existujúce líniové linky by boli LXY.
      Toto by sa malo zaviesť s tým, že by tieto dva busy boli úplne zadarmo. Aspoň by bolo vidieť, ako sú vyťažované a či má vôbec zmysel v Trnave MHD oživovať.

  16. 16
    fata says:

    Od júna 2018 majú železnice zaviesť častejšie spoje medzi Trnavou a Bratislavou.
    Vraj v 15 minútových intervaloch. Ako sa však dostať na na stanicu s MHD v Trnave. Podľa tohto nového poriadku , ktorý autobus ide na stanicu ????
    Ešte aj ten , ktorý išiel z Vansovej cez Hospodársku ste zrušili !!!
    Vraj autobusová doprava nie je plne využitá. No keby bola prispôsobená potrebám cestujúcich občanov Trnavy, tak by jej obsadenie určite stúplo.
    Veď predsa nemôže byť problém zo štatistík vybrať ,koľko ľudí cestuje do Bratislavy z jednotlivých častí Trnavy a tomu prispôsobiť grafikon aspoň jednej linky!!
    Alebo je to kartel s taxikármi ? Tiež by sa dalo zistiť, koľko živností na taxi pribudlo za posledné dva roky v Trnave.

  17. 17
    Kamil Schultz says:

    Hocijako racionálny názor na politiku LTT je dopredu odsúdený na nálepku hejtovania. Patent na rozum majú len primator, viceprimatori a poslanci za LTT. Svetový unikát. Ani smer a Fico sa nechytajú na takýto kult osobnosti…

    • 17.1
      Ladislav says:

      To si zabil ti poviem ps.nie si ty dochodca takzvany FICOVOLIC :).Neboj pridaju Vam vianocny dochodok budes stastny a happy a zatvoria ti usta ako si budes moct za tych par EUR kupit nieco pod vianocny stromcek :).
      Prajem ti Kamil Schultz Stastne a Vesele Vianoce a ten najlepsi svetovy unikat ktory mas a to je ze mas urcite pravdu v tom co pises.

      • 17.1.1
        DPH says:

        Ladislav daj si prestávku už toľko nerozdávaj rozumy.Dôchodci dopadli asi takto,20 sk rovná sa 20 € dobrí dôchodok je 450 €.Tu nejde už ani o živorenie, ide o život.Až si chceš rozšíriť vedomosti naštuduj si ozdravenie slovenského bankovníctva z dielne Mikiho a Ivka .TO JE ZÁKUSOK.

  18. 18
    treba setrit says:

    p. Pekarčík, treba zrušiť MAD a prenajať zastávky TAXIkárom, ušetríte, veď to je jediné čo hlásate – škoda, že realita je iná

  19. 19
    sloboda says:

    Ne budú autobusy zadarmo.Telce ala Bystro…….

  20. 20
    Verejna doprava says:

    Tela si zjavne Ty. V Taline maju mhd zadarmo od roku 2013.
    Navrhovali ju aj kandidati v BA.

    http://www.tvnoviny.sk/ekonomika/1844178_v-tallinne-pred-tromi-rokmi-zaviedli-bezplatnu-mhd-teraz-hlasia-obrovske-zisky

  21. 21
    Jan says:

    Áno a preto odborníci upozorňujú,že registrovaných obyvateľov bude klesať. Počúvaj smeracik,v Trnave ste skončili.Nápiš si životopis a môžeš ísť kandidovať, budeš namiesto Stanka.Ten nebude zvolený ani ako poslanec.Stačia nám vlaky zadarmo,kde ich štát dotuje.Tým klesajú zelezniciarom platy a o vlakoch radšej nebudem hovoriť. Nie ľudia majú výborne platy.Už teraz dotuje mesto 1 mil.eur MHD.Niekomu to je málo. …Väčšina Trnavčanov nebude chodiť MHD,ale autom.Pekné sny o MHD zadarmo.

    • 21.1
      verejna doprava says:

      Jan
      je to uz priznacne takmer z kazdeho komentara, ktory je kriticky, ze oznacujete oponentov, za smerakov. Alebo im pridavate ine privlastky. Preco ste chlapci z LTT taky jedovati ? co sa stalo ? Mali by ste ludi zjednocovat a nie im nadavat. Nie som vobec smerak. Volil som SaS. Iba tak na margo veci.
      Naucte sa uz konecne slusnosti voci ludom, ktori s Vami nemusia suhlasit, majte trochu ucty k cloveku a prestante zneuzivat slusnych ludi !
      O riaditelovi zemegule uz nehovoriac. To je uz taky folklor, evergreen na webe. To si prosime, To by uz ludom asi aj chybalo, keby skoncil pisat svoje komentare.

  22. 22
    micro says:

    Spoločnosť Arriva Trnava (predtým Slovenská autobusová doprava Trnava) má platnú zmluvu o poskytovaní služieb vo verejnom záujme od roku 2009, jej platnosť sa končí 31. decembra tohto roku.
    …tak vysúťažili nového dopravcu alebo nie?

  23. 23
    Trnavská Rikša says:

    Cyklochodníky „utešene“ pribúdajú. Čo tak využiť ich potenciál. Napríklad upraviť bicykle na možnosť pripojenia cykloprívesu a voziť klientov. Ako vzor zo začiatku upraviť bicykle hipsterského typu.
    V porovnaní s konským záprahom to bude mať tú výhodu, že za takýmito dopravnými prostriedkami nebude na ceste nakadené.
    Rikše sú v rozvojových krajinách, tam kde nie je rozvinutá autobusová doprava, úplne samozrejmé.

    • 23.1
      Juraj Fuzák says:

      Kde okrem Rybnikovej a Srobarovej pribudli cyklace ked nam tu tak utesene pribudaju? Ci len tak z dlhej chvile recyklujes miestny hoax o tom ze vsetko ide na bicykle?

      • 23.1.1
        Trnavská Rikša says:

        Ty si tu toľko toho popísal, že si to už ani nepamätáš. Teraz už dokonca odporuješ aj sám sebe.

        • 23.1.1.1
          Juraj Fuzák says:

          Aha no dobre, nic ine som ani vlastne necakal. Hybaj spat radsej, dobru noc 😂🙈

          • 23.1.1.1.1
            Trnavská Rikša says:

            Minister zahraničných vecí zemegule, Mesiaca, Venuše a potulných meteoritov vydal ďalšie zásadné komuniké. Ani mladí marťania netušia, čo chcel povedať.

            • 23.1.1.1.1.1
              Juraj Fuzák says:

              No vidis a zasa si nepovedal nic k veci ani si neodpovedal na otazku, nerozumiem pohnutkam niektorych ludi ze za kazdu cenu treba urobit zo seba blbecka. Dobru noc po druhe 🙈😂

              • 23.1.1.1.1.1.1
                Gabo says:

                Čo ťa oprávňuje dávať takéto otázky? Kto si myslíš, že vlastne si?
                Veď povedz konečne aj ty niečo kompetentné. Zabudol si aj na svoje cyklochodníky na Veternej a Trstinskej, na ktorých si sa tu v minulosti 5 krát odbavil.
                Celá tvoja agenda spočíva v tom, že tu striehneš na diskutujucich a kto si dovolí kritizovať resp. parafrázovať vašu neschopnosť, tak je hneď tebou zhovadený.

                • 23.1.1.1.1.1.1.1
                  Juraj Fuzák says:

                  Akoze co ma opravnuje davat otazky? Co si ty mesuge? Opravnuje ma to ze sa to tu nazyva diskusia a v diskusii sa otazky kladu bezne, mozno v tvojom svete nie ale v mojom ano. A ked niekto bude spliechat bludy ala “vsetko ide do cyklochodnikov” a “cyklochodniky nam tu veselo pribudaju” tak je normalne ze sa budem pytat. Mas s tym problem? Ak ano, utekaj si ho niekam vyriesit. Ano zabudol som na asi 100 metrovy usek na Veternej a spolocny chodnik pre chodcov a cykistov na Trstinskej. A teraz si spocitaj kolko islo penazi do ciest a kolko do cyklochodnikov a potom tu mudruj.

              • 23.1.1.1.1.1.2
                asdfg says:

                muhehe juraj fuzak napise:

                nerozumiem pohnutkam niektorych ludi ze za kazdu cenu treba urobit zo seba blbecka.

                ty vole svet sa zblaznil

                • 23.1.1.1.1.1.2.1
                  J.K. says:

                  Archanjel Gabriel už nebude vydávať svoj hnoj.Vladko s Martinkom už nemajú penaze. Stále len plaču.

      • 23.1.2
        Parva Roma says:

        Na Trstínskej?

      • 23.1.3
        Cyklo says:

        Sj na Veternej

  24. 24
    Tono says:

    Navrhujem tyzden nejazdit vobec MHD a vytiahnut vsetko co ma kolesa na cesty, aby si vsetci uzili dosyta zapchate hlavne dopravne tahy v meste. Na tak male mesto tak velke dopravne problemy su hanba., ale ze brutal hanba.

  25. 25
    dan says:

    Tóno ale čo navrhuješ?Nebuď jak tá Rikša,čo len prdí do vetra.
    Daj reálne riešenia,podpíš sa tam.Môžeš to aj dať nejakému poslancovi,ktorý to reálne odprezentuje.

  26. 26
    dan says:

    Vôbec to nemusí byť poslanec za LT.Stačí to predniesť a môžu o tom debatovať všetci,či odborníci z dopravy alebo poslanci,prípadne ľudia.Inak táto debata je úplne o ničom.

  27. 27
    DPH says:

    Zmluva podpísaná na dva roky asi transparentne, ked´nebola žiadna diskusia ,predpoklad že MHD v Trnave bez problémov.Pokiaľ sa niekomu niečo nepáči pri voľbách voliť uvážlivejšie, nie 15 minútových náturistov- natieračov lavičiek.DPH-Domáci Proti Hlúposti-DPH.

  28. 28
    Listy says:

    Ked to povie niekto kdo pobeha celu Trnavu za hodinu a pol tak to ma velku vahu klobuk dole

  29. 29
    DPH says:

    Kedysi za komančov sa muselo inak makať aby sa stihla robota.Tu v Trnave je taká prax že v podstate je zbytočné čistiť,kosiť ,polievať, zametať,lebo večer to spravíš a ráno musíš zas.Až si už dopadol presveč sa o tom čo som napísal.Ja som svoj sľub dodržal a je na tebe ako to vyhodnotiš. Ľudia chodia po meste a vidia a vyhodnocujú.

  30. 30
    MHD says:

    112 zbytočných nekompetentných príspevkov
    Ale zábava graduje graduje …

  31. 31
    Labakan says:

    Ja by som to tak pesimisticky až nevyhodnotil,mám postreh že PB číta príspevky a niečo podľa nich aj urobí.Minimálne zastavenie výrubu stromov v Všivavom hájičku.A niektoré postrehy aj pobavia.Napríklad príspevky Fuzáka,ktorí sa nominoval ako hovorca LT.

  32. 32
    Labakan says:

    Je mi ľúto ked Ti vadí iba to.Tvoj príspevok môže byť, že to po mne budeš opravovať.Bude to také dva v jednom ja budem písať o teoretickom fungovaní transparentného mesta podľa PB a ty mi budeš opravovať gramatické chyby.Inak, aby som ti pravdu povedal, nemám z toho traumu,skôr z toho nefungujúceho mesta.Možno by mohol byť dotknutý ktorý s mäkkým.No skús ščúl.

  33. 33
    System says:

    Mozes predviest co nie je transparentne ,teda co nebolo doteraz a co presne nefunguje? Snad to nezhrnies do jednej ubohej vety ako vzdy.

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.