reklama

Primátorský kandidát Rastislav Mráz predstavil svoj volebný program

Ako prvý z uchádzačov o kreslo primátora Trnavy v novembrových komunálnych voľbách predstavil svoje programové priority pod názvom Skutočné riešenia pre naše mesTTo kandidát KDH Rastislav Mráz. Prioritami programu sú doprava, kvalita života občanov a rozvoj mesta. Chce ponúkať riešenia, ktoré budú mať pre Trnavu zásadný a dlhodobý prínos. Mráz predstavil aj základ svojho tímu kandidátov na poslancov mestského zastupiteľstva. Kandidatúru pre nadchádzajúce komunálne voľby ohlásil na jar aj súčasný primátor Peter Bročka.

Prioritou programu je doprava

V oblasti dopravy považuje Mráz za najdôležitejšie urýchlené vybudovanie južného obchvatu Trnavy a prípravu západného dopravného prepojenia mesta z Prednádražia smerom na Bratislavskú.

Chce tiež preveriť možnosť dobudovania tzv. nultého obchvatu mesta a odľahčenia dopravnej situácie na Dohnányho ulici. Popri dopravných úpravách ponúka program zmeny v mestskej autobusovej doprave, v ktorej chce zlepšiť trasovanie a zaviesť častejšiu frekvenciou spojov. V pilotnej prevádzke by dokonca mestská autobusová doprava mala byť pre Trnavčanov zadarmo.

„Čo sa týka parkovania, plánujeme s vybudovaním podzemných parkovacích domov na Halenárskej ulici a Na hlinách. Taktiež zvážime možnosti vybudovania konštrukčne jednoduchšieho viacpodlažného parkingu na Spartakovskej, Starohájskej a Dohnányho ulici. O zavedení celoplošného spoplatnenia parkovania v meste rozhodnú po dôkladnej vysvetľovacej kampani obyvatelia mesta v miestnom referende,“ povedal k téme parkovania Rastislav Mráz.


Rastislav Mráz počas tlačovej besedy vo štvrtok 28. júna 2018

Predstavia nové tváre kandidátov na poslancov

KDH pôjde v Trnave do volieb s 31 kandidátmi do mestského zastupiteľstva. Spoluprácu nadviažu tak ako v minulosti s SDKÚ-DS. Spoluprácu s SaS a OĽaNO napokon nenadviažu, keďže neprišlo k dohode na centrálnej úrovni.

Na poslaneckej kandidátke bude podľa Mráza množstvo nových tvárí. Z tých súčasných budú za KDH kandidovať iba štyria – okrem Rastislava Mráza aj Branislav Kramár, Jozef Pikna a Pavol Nižňanský.

„Okrem členov Kresťansko-demokratického hnutia budú kandidovať aj ďalšie osobnosti bez straníckej príslušnosti, ktoré sa hlásia k zodpovednej komunálnej politike. Budú dokonca tvoriť väčšiu časť kandidátky. Do jesene by sme chceli uzavrieť všetkých 31 miest a verím, že dáme svojim programom a skladbou kandidujúcich osobností tú najlepšiu víziu pre naše krásne mesto,“ poznamenal Mráz.

Predvolebnú kampaň a volebný program neche Mrázov tím stavať len na bezbrehej kritike toho, čo tu je. “Treba priznať, že v niektorých oblastiach sa robia projekty, ktoré majú zmysel. Ale zdá sa mi, že mnohé sú len riešenia jednorazového typu. Treba naštartovať projekty, ktoré budú mať dosah možno o niekoľko rokov, ale je potrebné sa do nich pustiť,” myslí si.

Finančné zdravie mesta je dlhodobo na dobrej úrovni, aj preto je presvedčený, že programové body stanovené vo volebnom programe sú splniteľné. “Je však potrebné, napríklad pri parkovacích domoch, hľadať možnosti spolupráce medzi mestom a súkromným sektorom v rámci PPP projektov,” naznačil cestu, ktorou sa chce uberať pri niektorých zámeroch.

Aktuálnym problémom mesta je z pohľadu Mráza aj nízke čerpanie kapitálových výdavkov z mestského rozpočtu na investičné akcie. “Nemyslím si, že problémom by boli zákony, alebo počasie či verejné obstarávanie. Zásadné limity sú personálne – organizácia a koordinácia na mestskom úrade. Ja sa odvážim tvrdiť, že mestský úrad je v takom štádiu rozkladu, v akom nikdy predtým nebol,” skonštatoval Mráz, ktorý je od roku 2014 poslancom mestského zastupiteľstva.

Ďalšie programové priority

Podľa Rastislava Mráza je dôležité vrátiť sa k diskusii o hospodárskom rozvoja mesta, skvalitnení podnikateľského prostredia pre rozvoj pracovných miest s vyššou pridanou hodnotou, k hľadaniu nových atraktívnych investícií zo zahraničia ako aj k podpore rozvoja cestovného ruchu.

Program ďalej počíta so zavedením centrálneho objednávacieho systému v Mestskej poliklinike, zastrešením a rozvojom nových voľnočasových centier pre deti a mládež na každom sídlisku, s podporou vzniku nových materských centier, či vybudovaním bezpečných ohradených venčovísk pre psov.

Mráz plánuje aj viacero revitalizačných projektov na mestskej zeleni, a to predovšetkým revitalizáciou lesoparku Štrky, Ružového parku a mnohých ďalších. Starostlivosť o zeleň plánuje chce vykonávať s dôrazom na ochranu súčasných vzrastlých stromov, ktoré najviac prispievajú k zmierneniu negatívnych klimatických dopadov v meste.

Okrem zásadných opatrení na zabezpečenie rozvoja mesta a zlepšenie kvality života Trnavčanov chce Mráz spolu s kandidátmi na poslancov pokračovať v drobnejších opatreniach v jednotlivých mestských častiach. Plánujú zintenzívniť svoju prítomnosť medzi občanmi a absolvovať v lete a na jeseň čo najviac osobných stretnutí, na ktorých chcú nielen predstavovať program, ale tiež zbierať konkrétne podnety od občanov.

Celý volebný program nájdete na stránke www.rastomraz.sk.

Vizitka Rastislava Mráza (40):

– rodený Trnavčan, právnik, ženatý, otec troch detí
– mestský poslanec, predseda poslaneckého klubu Naše mesto
– poslanec Trnavského samosprávneho kraja, predseda poslaneckého klubu OĽaNO, SaS, KDH
– dlhoročný angažovaný občiansky aktivista, najmä v oblasti podpory mládeže a rodín, je stále aktívny ako podpredseda Mestskej rady mládeže v Trnave, dobrovoľník Združenia pre – podporu detí a mládež v Trnavskom kraji, člen Združenia Saleziánov spolupracovníkov, predseda občianskej iniciatívy Naše mesTTo
– spoluautor a organizátor viacerých projektov zameraných na osobnostný rozvoj a voľný čas rodín a mládeže, napr. Dobrovoľníci deťom, Festhry Trnava, Festival mladých rodín, Noc kostolov (2011 -2012), Animátor roka, či Obec s najpriateľskejším vzťahom k mládeži a ďalšie
– predseda okresného centra KDH

ZDROJ: rastomraz.sk

DISKUSIA K ČLÁNKU BOLA 6. JÚLA PRE MNOŽIACE SA PRÍSPEVKY MIMO TÉMY A VZÁJOMNÉ ÚTOKY UKONČENÁ.

Ulož ako PDF
Napísal 29. júna 2018 6:50. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, KOMUNÁLNE VOĽBY 2018, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

127 komentárov pre “Primátorský kandidát Rastislav Mráz predstavil svoj volebný program”

  1. 1
    Not says:

    Zanik KDH? Nevedia postavit 31 poslancov a bez stalic Bosnaka a Butka velmi zaujimave. A program radsej nekomentujem hranie ludom na city…

  2. 2
    Juraj Fuzák says:

    Krasny recyklat vsetkych poulicnych hoaxov a nezmyslov, od MHD az po urad.

    1. Keby sa tuto wannabe primator Rasto zucastnil ako clen vyberovej komisie co i len jedneho sedenia s Arrivou tak by nemohol trepat hluposti o navysovani frekvencii a dokonca o MHD zadarmo. Arriva ma rovnako ako vsetci zamestnavatelia problem zohnat ludi na sucastny stav a nie navysovat frekvencie. Tento rok sa navysovala ciastka o takmer 200 tisic len kvoli zvysovaniu platov. Mesto doplaca viac ako 1,5 miliona za terajsieho stavu. Pri navyseni frekvencii a MHD zadarmo sme niekde na ciastke 4 mega, ktore by mesto kazdy rok vyhodilo doslova do luftu. Platit 4 miliony v meste kde som z jedneho konca na druhy za 20 minut bikom alebo za 2€ taxikom je skutocne riesenie hodne majstra.

    2. Vystavba podzemneho parkovacieho domu na Hlinach. Neviem kto tento majsterstik Rastovi poradil ale clovek nemusi okolo stavebnictva ani len prejst a vie ze je to nezmysel ako Brno. Pri zasietovani tak nahusto postaveneho sidliska ako su Hliny by prekladka vysla na tolko milionov + samotna stavba ze jedine Kocner by si tam mohol dovolit parkovat a aj tomu uz je to teraz jedno. Skor by sa mal pytat svojich idolov, ako ich nazyva, co ich to vtedy osvietilo ked pustili na Hliny gymnazium.

    3. Rozsirenie podchodu na Dohnanyho. Tam Rasto mozes ozaj iba zvazovat, tam mal konat tvoj idol ked sa prerabalo prve nastupiste a nie teraz ist uvazovat. Teraz si to mozes dat akurat tak do programu a tvarit sa ze si objavil teplu vodu.

    4. O zavedeni celoplosneho plateneho parkovania rozhodnu samotni obcania v referende. Skutocne salamunske rozhodnutie. Obcania chcete platit viac? Rozhodnite sa. Alebo inak povedane, nemam gule na to urobit taketo rozhodnutie. To je nic nove, znovu sme pri uciteloch, kde jeden nemal ani len gule na to aby nepodpisal taku sprostost ako boli reklamne lavicky.

    5. Mraz planuje viacero revitalizacnych projektov najma Strky a Ruzovy park, teda najme tych co uz su projektovo pripravene. Bingo.

    6. Niekde som cital ze bude dbat na zverejnovanie zmluv a faktur, alebo inak povedane: “Na nase faktury za tonery nemate narok, s pozdravom Vas Rastislav Mraz.

    7. Tie jeho, Butkove a Bosnakove hluposti o nizkom cerpani kapitalovych vydavkov uz nema cenu ani len komentovat. Sto krat vysvetlene, sto krat si budu mlet svoje.

    8. Chodbovy hoax o nefungovani uradu je tiez uz z kategorie smiesno trapnych. Najnovsie kolega Pobiecky si namiesto toho aby si tieto kraviny overil priamo na urade alebo u primatora, tliacha tieto “pravdy” na zastupitelstve a tvari sa ze odhaluje celospolocenske zprisahanie.

    Ked si to zhrnieme, Rasto nam postavi parkovacie domy v hodnote cca nejakych 30 milionov, kazdy rok da 4 miliony na MHD zadarmo ale soferi si za to viac nepriplatia, lebo si sami o tom rozhodnu v referende. Skutocne je najvyssi cas na to aby Systemovy Rasto zasadol na radnicu…

    • 2.1
      hlava XXII says:

      Chaos na mestskom úrade žiaľ nie je chodbovy hoax. Stačí si zistiť ako to na úrade teraz chodí. Porozprávať sa otvorene so zamestnancami alebo skúsiť pre mesto niečo robiť…a oči sa otvoria veľmi rýchlo. Pán poslanec skúste sa otvorenie porozprávať zo zamestnancami aj vy s vedením…alebo ich nechajte anonymne vyplniť dotazník na téma organizácia úradu, čo by zmenili, čo je dobre, kde vidia rezervy….a možno budete prekvapený.

      • 2.1.1
        OK says:

        Tak hlavne je ze ty to vies najlepsie.

        • 2.1.1.1
          hlava XXII says:

          OK – ako sa vraví ” životnú skúsenosť nenahradíš ;) .kto chce vidieť vidí a kto nechce nosí ružové okuliare, a všetko nazýva hoax, v domnienke že stokrát opakovana lož sa stane pravdou. No zmenu neurobis pokiaľ sa nepozres skutočnej pravde do očí, co môže byť aj bolestivé.

      • 2.1.2
        Juraj Fuzák says:

        Ano mas pravdu, urad je rozvrateny. Stavebne povolenia sa nevydavaju, projekty sa nepripravuju, nerealizuju, nefunguje ani podatelna proste nic, cisty kolaps. Vsetko napravi Systemovy Rasto, znovu zavedie efektivnu metodu dvoch konatelov v TTIT ako ked tam bol on napriklad. Nenechaj sa vysmiat. Toto su presne tlchubovske reci ake predviedol kolega Pobiecky naposledy na zastupitelstve. “Pocul som”, “udajne” a “henti povedali tamti”.

        Ale asi tam nakonec bude chaos lebo naposledy sme tu mali jedneho developera ktoremu sa stratil cely projekt parkovacieho domu na urade 🤣🤣🤣🤣

        • 2.1.2.1
          koniec says:

          Zato systémový Fuzák aj s jeho slovníkom je nádej a svetielko na konci tunela. A ja sa držím – videl som, zažil som, bol som pri tom atď. Áno, skutočne je to tak, ešte nikd nebol MsÚ v takej zlej situácií ako teraz!

          • 2.1.2.1.1
            Začiatok says:

            Áno trtko a preto funguje ešte lepšie ako predtým. ..Rozloz si hlavu aj s archanjelom Kopunikom.Máte pravdu.Prepáč.

    • 2.2
      Gabo says:

      Miestny papaláš ty zabezpeč aby voda v bazéne nebola zelená. Minulý rok ste 3 týždne mali zelenú vodu na Castilione , tento rok začínate Kamenáčom !!!!!

      • 2.2.1
        Juraj Fuzák says:

        Ked budes chodit normalne na zachod sa vycurat a nie do bazena tak ani voda nebude tak rychlo zelenat.

    • 2.3
      Jaroslav says:

      Všetko podľa Vás hlúposti, ale aspoň sa neznížil k štvavej kampani terajšieho primátora proti súkromným firmám ,ktoré robili pre mesto, doteraz nikto nevyčíslil či sa to všetko robí lacnejšie, koľko sa ušetrilo.

      • 2.3.1
        Juraj Fuzák says:

        jj, bla bla bla kazdy hoax treba zrecyklovat aspon sto krat mozno sa raz ujme ze? Ukaz mi jediny clanok alebo vetu kde sme pred volbami menovali nejake firmy, nenajdes jediny. Ked viem ze moj kandidat prisiel so znozkou hluposti tak dam nieco v style “aspon ze”, tak? Slabota…🙈🙈

    • 2.4
      Safari v Trnave says:

      Pán poslanec, jediná škoda, že ste nám takto analyticky neprebrali bod po bode celý jeho program. Asi niektorým slovám nerozumiete, však?

      Keď si to zhrnieme, príde deň a Vy budete prekvapení všetci v LTT. Spoločenská nálada už nie je s Vami, nehovorím, že je s kandidátom Mrázom.

      Vaľa obľúbenosť je však už dnes na bode takmer nula. Vaša osobne.

      Len sa s tým zmierte.

      • 2.4.1
        Juraj Fuzák says:

        Uz som s tym zmiereny? Co dalej?

        • 2.4.1.1
          Ferino z Majcichova says:

          Dalej bude odpocet prace a volby a Vy budete minulostou, to je to dalej.

          • 2.4.1.1.1
            dan says:

            Áno hlavne KDH je minulosťou a ich parkovacie domy po celej Trnave….D
            Vivat Mráz a jeho lávka vo Vajslovej Doline!

          • 2.4.1.1.2
            Tomuto sa hovori says:

            Tomuto sa hovori zabit Fuzaka jeho vlastnou zbranou. Mas tento nazor a uvidis, ako ti ho vyvrati.. :)

            • 2.4.1.1.2.1
              Juraj Fuzák says:

              Vyvratit alebo potvrdit mu tento nazor mozu iba volby a nie nejaky Fuzák trapny

      • 2.4.2
        OK says:

        Podla coho teda usudzujes ze splocenska nalada nie je s LLT? Podla seba? Ci si bol na safari a zvieratka hovorili? Primatorova oblubenost raste kazdym tyzdnom a snim aj LLT a stym by si sa mal ty zmierit.

        • 2.4.2.1
          Spolocenska nalada nie je s LTT says:

          Preco nie je spolocenska nalada s LTT? Lebo nic nerobia. Kozmeticke hovadiny, ani naznak strategie mesta.

          • 2.4.2.1.1
            OK says:

            Co je to strategia mesta?

            • 2.4.2.1.1.1
              Argument says:

              Pre OK:
              chlape, či čo si zač,
              Čo si tu ty vlastne za orgána? Vypytuješ sa jak tajný policajt.
              Naviac argumentácia v tvojich príspevkoch má hodnotu hnedého fľaku na toaletnom papieri.

              • 2.4.2.1.1.1.1
                OK says:

                Ty si co zac pan argument? Ja sa mozem pytat co chcem. Ten predomnou teda fakt argumentuje :D Asi to len pocul :D

  3. 3
    expert says:

    SDKU-DS ? To ešte existuje? Môžu mať tak 3 členov maximálne. To sa oplatí.

  4. 4
    Jozef says:

    P. Fuzák to by ste nebol Vy keby ste ihneď nereagoval, od poslanca MZ to nijako nesedí.

  5. 5
    Aladar.P says:

    Rasťo bol VŽDY užitočný a lacný idiot v rukách moci. Niet mu pomoci.

  6. 6
    firhang says:

    traged :D

  7. 7
    Juraj Fuzak je tlk says:

    JF je arogantny tlk, to som vedel. Ale ze az takto? :) Nuz, ak ho bavi robit zo seba somara v mene vyhry VODCU, robi to vyborne.

  8. 8
    Nazor says:

    Damy, pani, mam nazor. RASTISLAV MRAZ bude primator. Nie preto, ze ma oslnil, ale pretoze cca 15 tis. ludi ma Petra Brocku za populistu a jeho okolie z LTT za deti bez skusenosti. Pana Fuzaka prosim aby mi laskavo nechal pravo na slobodne vyjadreny nazor, neposmieval sa, nekomentoval ma, pretoze ho dam do laty ako male decko. Tie jeho posmesky, ktorymi maskuje jedine – svoju nestabilitu, su uz naozaj velmi priznacne. Nevyhodili Vas pan poslanec z prace nahodou? Nemate problemy v osobnom zivote? Alebo aj toto je HOAX. PADNI KOMU PADNI.

    • 8.1
      OK says:

      Je to videt ako ludia reaguju na jeho kandidaturu :D Mraz je totalny odpad a tak aj dodpadne jak cele KDH ktore sa rozpada jak domcek z kariet.

    • 8.2
      Dan says:

      Počúvaj ma ujo Názor jediný populista je tu majster Mráz. Nikto iný. Tú latu si schovaj, budeš ju potrebovať. Môžte stavať s Mrazom parkovacie domy po celej Trnave..aj s jedným ujom,ktorý robí u Vladka.Samozrejme že to nebude zadarmo.

    • 8.3
      Juraj Fuzák says:

      Ty mozes dat do laty tak maximalne seba v kupelke, to je cele co v skutocnosti mozes. Nie, normalne pracujem aj osobny zivot je v poriadku. Este nejake otazky?

    • 8.4
      majo says:

      súhlas s názorom. minulé voľby som volil ako primátora PB. tieto voľby už môj hlas žiaľ už nedostane. Mráz tiež nie je optimálny kandidát, no pri voľbe medzi ním a bročkom zatiaľ vedie. chcelo by to viac kandidátov, inak výber to ostane v kategórii, menšie zlo.

      • 8.4.1
        OK says:

        Mraz mensie zlo :D Mraz je obrovske zlo a ludia to dobre vedia , preto po tychto volbach KDH definitivne konci a o smere ani nehovorim. Tieto rozpravky jak si volil PB si nechaj toto si tu pisal uz vela krat..

        • 8.4.1.1
          majo says:

          Treba si otvoriť oči…je veľa ľudí ktorí volili brocku, no teraz už mu podporu nedajú. Svojim výkonom a správaním nenaplnil očakávania. Bohužiaľ. Otázka bude ake budu ine alternatívy na post primátora.

          • 8.4.1.1.1
            OK says:

            To si napiseme v novembri. Sprav si printscreen.

          • 8.4.1.1.2
            Šak toto says:

            Nie sú alternatívy.
            Najpravdepodobnejšie je to, že sa z vajca vykľuje ďalší BudBindi a bude riešiť problém, “Že koľko je štyri”. Bude to riešiť štyri roky, asistovať mu budú štyria koordinátori a dá k tomu spraviť štyridsaťštyri šuflíkových štúdií.

            • 8.4.1.1.2.1
              Poznámka says:

              Problém “koľko ❓ je štyri 4️⃣” sa rieši 🦉 aj v tomto volebnom období …
              Nevyriešili to…🐐

        • 8.4.1.2
          Mišurko says:

          OK, tak teraz nám vysvetlite, prečo je Mráz obrovské zlo…?

          Ľudia si žiaľ uvedomili, že za KDH sa v meste robili veci lepšie (kosenie, dopravná politika (obchvat), podpora športu (nielen cyklistiky) atď.), preto si myslím, že to bude naopak…

          • 8.4.1.2.1
            Dan says:

            Mráz je faloš,nič viac.Vid lavka voVajslovej doline.Najprv nehlasujem za ňu a potom sa chválim že je idú robiť. ..Alibista.Nie náhodou sa ocitol v Spartak TV u placuceho Vladka.Obchvat budoval štát a nie mesto.Áno dopravu celú zabrzdili KDH,viď Hliny kde bezhlavo zahustili cinziaky. Áno podpora športu bola,ale len futbal Spartak.Môžeš sa pozrieť ako teraz dostávajú športové kluby dotácie.

          • 8.4.1.2.2
            Juraj Fuzák says:

            Co to tu rozpravas o akej dopravnej politike? Tu neexistoval ani realny napocet vytazenosti ciest, ziadny generel dopravny nic, nula bodov. Aka podpora sportu? Ty si total vedla chlapce. Podpora sportu tu nebola ziadna, ani Spartak, tym sa preplacali energie a zo spravy im kosili travnik. Tato “povinnost” mestu zanikla vybudovanim noveho stadiona. Dnes ide do sportu priamo 10 krat viac penazi ako islo predtym. Tu dokonca fungovali aj geniovia, ktori tvrdili ze naco by podporovali sport, potom by sme tu mali samych ligistov… O nepriamej podpore a investiciach do infrastruktury sa ani bavit nemusime. Cyklisti dostavaju rocne 1500 € takze neviem co tu trepes. Respektive viem, prepac….

            • 8.4.1.2.2.1
              Dopravný generel says:

              Juraj fuzak…skôr ako urobíte jednoznačné konštatovanie ako ” neexistoval žiadny dopravný generel” je vhodné sa zoznámiť s tým čo sú podklady pre spracovanie územného plánu. Alebo si pozrieť stránku mesta. Pokrok nenastal až v roku 2014 = rok 0, ale plánovanie sa robí už niekoľko desaťročí ( to či dobre alebo zle je druhá vec). Podobnými vyjadreniami si uberáte body iba sami sebe.
              http://www.trnava.sk/sk/clanok/generalny-dopravny-plan

  9. 9
    Sisa says:

    Takže opäť začal Fuzák nechutnú, štvavú, arogantnú diskusiu a to sa občanom páči čím horšie tým lepšie, jdu blejt velebnosti

    • 9.1
      Juraj Fuzák says:

      Cim horsie tym lepsie je legendarna hlaska, minule som ju cital aj v interpelaciach :D

    • 9.2
      Fero says:

      Kampaň bude v štýle kultu osobnosti: “Pred Bročkom tu nič nebolo.” Ale ľudia nie sú hlúpi.

  10. 10
    vtačiky na streche says:

    vtáčiky na streche už začínajú štebotať, že sa nám rozsypáva aj klub LT, lebo s PB sa vraj už nedá.

    • 10.1
      OK says:

      Kto to hovoril? Tie tvoje hlasy v hlave?

    • 10.2
      Erika says:

      Jasne, ze sa neda, najmudrejsi, chaoticky, preto je aj taka fluktuacia na meste, nebude dlho trvat a nebude tam mat dobrych zamestnancov vsetci mu daju zbohom, tak to chcela strana LT ?

  11. 11
    rbwtt says:

    ” predseda poslaneckého klubu OĽaNO, SaS, KDH ” z vizitky Mráza
    To snad né !! To je preklep alebo čo ??

  12. 12
    OK says:

    Pytal som sa a je ich dva krat viac jak predtym takze asi len vyplod tvojej chorej hlavicky

  13. 13
    Abc says:

    Ako tu tak sledujem diskutérov za LTT, aj ich reálne výsledky, začína mi byť jedna vec jasná. Viem, koho voliť nebudem. Arogantné prejavy, urážky, plné šuflíky štúdií bez reálneho výstupu.

  14. 14
    Danco says:

    Chlapci z LTT, šup-šup na kosačky, to vám išlo najlepšie. A bolo by to pre Vás výhodné najmenej dvakrát: zbavili by ste priestranstvá tej buriny, čo tu za vás narástla, a zároveň by vás to mohlo zjednotiť. A ešte by ste možno získali aj ďalšie hlasy jednoduchých voličov. Vaša transparentnosť je príkladná počnúc obstarávaním personálneho auditu…

    • 14.1
      Timur says:

      Danco choď sa pozrieť na Kalváriu. Príkladná starostlivosť verejného priestranstva v starostlivosti ÚV – LTT, v podstate obraz starostlivosti o mesto Trnavu v roku 780 výročia udelenia výsad .

      • 14.1.1
        Topy says:

        Kalvaria sa bude kosit uz 4 krat a naklady mesta 0. Predtym 3 krat za cely rok samozrejme to stalo par tisic. Timurko a co ty ako sa mas? Stale plny zlosti? Prides niekedy pomoct na kalvarku pokecame.

  15. 15
    otto says:

    Mr. Fussak by sa mohol vyjadrit aspom k tomu, ako pana brata dostal do kancelarie pod vezu.. ale iste nas ohuri, plny zlosti a jedu ako s tym nic nema, ako mesto na Trnava Tourism nema vplyv a podobne.. ;)

  16. 16
    sisa says:

    Ta Vasa diskusia je uboha, bohuzial ju zacal poslanec Fuzak, ktory p. Mrazovi nesiaha ani po clenky,p.FUZAK ta Vasa arogancia to je nonses, neviem ci sa toto paci ostatnym chlapcom z LT ,napr. p. GALBAVEMU ten by mohol kandidovat a urcite by vyhral, a terajsiemu primatorovi stupla slava do hlavy, arogantny voci zamestancom, ale povedzme si doteraz nula bodov a nasledne si zobral neplatene volno a zacala sa jeho nezistna kampan,bohuzial sa podarila,

  17. 17
    vrana says:

    Že gemblo :)) Aj tak vypadá jak gemblo z gulometu :))

  18. 18
    dan says:

    Sisa,Terka čo Timur?Tú aroganciu máš Ty a nikto iný.Myslíš že Mráz nesiaha Fuzákovi ani po členky?Dobre je to tvoja vec a tvoj názor..Ale že tu táraš a klameš,či prdíš do vetra je pravda.Fúzak tu najprv vo svojom prvom príspevku vyjadril svoj názor na Mráza.A má pravdu.Nič na tom nebolo arogantné,tak sa nestrapňuj.Práve Mráz ako člen mestskej rady zosmiešnil zamestnancov mesta.Ohľadne VZN-občianských aktivít.To nehovorím o lávke vo Vajslovej doline.Skrátka Juro Fuzák mu dobre naložil a povedal pravdu.Pár vecí mu aj vytknem,ale to si nechám až pred voľbami.

    • 18.1
      Záhradník says:

      Veľmi často sa stáva, že záhradníkom je miestny cap.
      Pointa je v tom, že cap je presvedčený, že je záhradník.

    • 18.2
      občan says:

      Dan kedysi diskusia na tomto portáli bola vecná, jasná, aj sme sa nasmiali, ale to čo tu niektorí predvádzajú : … Mráz je totálny odpad, tĺk, somár, patríš do blázinca…. a ak sa takto vyjadrujú ešte aj poslanci mestského zastupiteľstva, ktorí si naviac schválili etický kódex, tak to je už fakt čo ?

      • 18.2.1
        Tom says:

        Ty eticky kodex ked tu niekto dennodenne naklada na teba a pise sracky tak sa budes len pozerat? Juro to Mrazovi hovori aj do oci a jediny tu vystpuje pod svojim menom ale hrdinovia len anonymne.

  19. 19
    Obcian says:

    Ale je to aj tak zaujímavé
    Za bývalého vedenia chlapci z LT nadavali že nič nie je pokosené a oni sa museli chopiť kosačiek lebo všade je burina
    Dnes je všade po metrová burina a chlapci z LT tomu hovoria lacný porast poľných kvetov

    • 19.1
      BMW says:

      Každý chvíľku ťahá pilku. Len chlapci z LT by mali ťahať kosačky. Deti časy marketingového natierania lavičiek sú definitívne preč.

  20. 20
    ? says:

    Púšťaním sračiek z úst sa zbierajú volebné hlasy?
    To je zvláštna úvaha. To je nejaká Nová vlna?

  21. 21
    tictac says:

    kdh-smer mafia citi prachy, schovavajte penazenky, okradnu aj deti.

    • 21.1
      Mišurko says:

      To súdite na základe čoho?

      Bolo podané nejaké trestné oznámenie? Nie.

      Robili sa veci v Trave? Robili (rekonštrukcia ulíc Hospodárska, Rybníková, časť Clementisovej, Kollárová, pešia zóna, Jeruzalemská, Schneiderova a mohol by som pokračovať), investície typu PSA atď. atď.

      Čo sa týka druhej strany (Bročkovcov): Páči sa Vám, že poslanec hlasuje za svojho neprítomného kolegu? Alebo že dosadená prednostka bola trestne stíhaná? Že sa poriadne nekosia trávniky, lebo sa bezhlavo zrušili zmluvy s firmami, ktoré to roky robili a mali na to know-how?

      A môžem pokračovať ďalej…

  22. 22
    Kukulo says:

    S tymi zamestnancami je to pravda, niektori tahaju luz en na zotrvacnik, ini sa flakaju a smeju, dochadzka, ktora sa da oznacit z mobilu od hocikial, takze akoze je v praci zamestnanec, ale inak je doma na drzaka, ti zo zmluvnymi platmi a specialnymi poziciami sa fkakaju po meste, odvolani chodia do prace s povodnymi platmi kedy chcu, experti sa vozia na sluzobnej elektricjej kolobezke, stale na sluzobnych cestach, ale inak je vsetko ok…

  23. 23
    Jozinko says:

    A treba dodať, že tí bez zmluvných platov potom dobiehaju platy podnikaním v realitkach, projektovaním, fotením svadieb, nedovolil by som podnikať pri práci.

  24. 24
    Mišurko says:

    To súdite na základe čoho?

    Bolo podané nejaké trestné oznámenie? Nie.

    Robili sa veci v Trave? Robili (rekonštrukcia ulíc Hospodárska, Rybníková, časť Clementisovej, Kollárová, pešia zóna, Jeruzalemská, Schneiderova a mohol by som pokračovať), investície typu PSA atď. atď.

    Čo sa týka druhej strany (Bročkovcov): Páči sa Vám, že poslanec hlasuje za svojho neprítomného kolegu? Alebo že dosadená prednostka bola trestne stíhaná? Že sa poriadne nekosia trávniky, lebo sa bezhlavo zrušili zmluvy s firmami, ktoré to roky robili a mali na to know-how?

    A môžem pokračovať ďalej…

    • 24.1
      KK says:

      Misurko a porovnaj kolko cist sa spravilo teraz za jedno volebne obdobie. A to sa robili komplet aj s chodnikmi.Si patam tie predvolebne cesty freza a asfalt a hotovo.To su aj tie co tu spominas. Na pripravu PSA isli prachy zo statu na obchvat tiez. A teraz mesto plati za prehrate sudy stotisice za pozemky ktore sa vyvlastnovali pod PSA.

  25. 25
    Dan says:

    Misurko ty si fatk Misuro.Vyčítaš niečo jednému a sám táraš dve na tri.Odkiaľ vieš, že bola prednostka dosadená??A prednestka nebola trestne stíhaná. Videl si papier, že bola obvinená? Ja podám na teba trestné oznámenie a teraz ty budeš hneď trestne stíhaný? To že mesto urobilo súťaž na kosenie bolo správne. Prestaň brať lieky…

  26. 26
    jozef says:

    Aj ja som volil Bročku !!! SKLAMAL MA !!!
    Je to populista a obklopil sa neschopnými ľuďmi, ktorí mu hovoria iba to čo chce počuť.
    A viceprimátor? Povolanie syn, nikdy nezarobil toľko peňazí, koľko pre***** nesystémovymi riešeniami.
    A mestský úrad? Uradníci majú dávať riešenia, lebo sú odborníci vo svojej profesii, ale takto to nefunguje. Nefunguje to preto, lebo všetko rozhodovanie robia dvaja ľudia – Bročka & Pekarčík
    Neznamená to, že teraz budem voliť Mráza, čakám, čakám na lepšieho kandidáta…

    • 26.1
      vedma says:

      Jozef musím ťa doplniť a týchto dvoch riadi Fúzak, tancujú ako im píska.
      To sme tu už mali aj minule, keď Stanko rozkazoval a Butko plnil.
      V kľude čakaj príde.

      • 26.1.1
        Juraj Fuzák says:

        To si zober co ten Fuzák dokazal, dal do kampane 500€ a riadi cele mesto cez nastrcene figurky, dokaz to ty, bud taky frajer. Uz sa zase otepluje vonku, neslop na slnku, pozri aky galimatias ti to robi s tym zbytkom hmoty co ti zostal v gebule 😂😂🍺🍺🤪🤪

  27. 27
    Dan says:

    A com je Brocka populista?Súťaž na kosenie bola,vyhrala ju firma FCC.

    • 27.1
      jozef says:

      A presne v tomto je Bročka populista – Sľubmi donútil FCC (50% vlastník mesto), aby vyhrali kosenie a kto teraz vlastne kosí? Kosia pôvodné firmy + Mestská firma
      NIČ sa NEZMENILO !!!
      POPULIZMUS: politická taktika spočívajúca vo vystupovaní na verejnosti tak, že sa zdôrazňuje pochopenie pre problémy ľudí a prípadne sa im aj sľubuje bez reálnych podkladov; tiež vo význame zaujať za každú cenu, bez ohľadu na vec samú

      • 27.1.1
        KK says:

        Nic sa teda nezmenilo ale spominas mestsku firmu ze? Ta ukazala ze je to najidealnejsie riesenie najlacnejsie,flexibilne a najkvalitnejsie.

      • 27.1.2
        Dan says:

        Donútil FCC vyhrať súťaž na kosenie??Ty si úplne mimo.Prosím Ťa podaj trestné oznámenie na Brocku,lebo inak len trepeš a hlavne sa strapnujes. To že nejaká firma skončila je jej chyba a podľa mňa to urobila naschvál. Stačí si prečítať odkaz pre starostu,kde veľakrát dávno firmy dostali napr.zrezat kríky vo svojom rajóne a ešte dnes nemajú všetko hotové. A Vlastne Brocka je mafián. ..D

  28. 28
    Brovca says:

    Dan, Jozef má pravdu – kosenie prešlo na FCC a táto firma to posunula na pôvodné firmy, takže do systému len pribudol medzičlánok. Chceš dôkaz? Pýtaj sa na meste, kto ukončil kosenie Linčianskej…

  29. 29
    Vsetci sme mimo says:

    Vsetci sme mimo a nedocenujeme Vodcu. S M. Trubanom, odbornikom na podnikanie uz skolia podobne ladenu generaciu blbeckov – http://pripravenisluzit.sk/ Kedy toto hipsterske bluznenie skonci?

    • 29.1
      KK says:

      Uz je treti kandidat mal by si ho podporit.

    • 29.2
      Hana says:

      …este si Ta dovolim doplnit:

      “Tento kurz vám zdarma pre rozvoj Slovenska prináša Progresívny inštitút:

      Progresívne Slovensko, o.z. / Progresívny Inštitút, o.z./”

    • 29.3
      nostradamus says:

      v novembri

  30. 30
  31. 31
    Tim says:

    Včera sa tu v diskusii spomínali dotácie, pozrime sa, aké sú fakty.

    Prehľad poskytnutých dotácií:
    2013: 138 475 €
    2014: 125 975 €
    2015: 120 738 €
    2016: 432 280 €
    2017: 492 445 €

    Zdroj: http://www.trnava.sk/sk/clanok/dotacny-system-mesta

    Objektívny diskutujúci postrehne viacnásobné navýšenie poskytnutého objemu dotácií v čase a je mu jasná príčinná súvislosť.

  32. 32
    Mat says:

    Zamýšľam sa nad profilmi kandidátov na primátora najstaršieho slobodného
    kráľovského mesta na Slovensku. Mráz sa vo verejnom živote angažuje od
    dvadsiatich rokov svojho života, pracuje s mládežou, zapája sa do verejného
    života, nechce sa mi veriť, že už odvtedy sa systematicky pripravoval na
    prácu primátora. Bročka sa začal zviditeľňovať zhruba tri roky pred svojou
    kandidatúrou na primátora, akože dobrovoľníckymi prácami v prospech
    občanov mesta a do dejín predvolebných bojov vojde okrídlená veta jeho
    fanynky o rekonštrukcii Gulivera v promenáde: “Bodaj by takých Peťov
    bolo viac”. Guliver nám však nevydržal, dúfam že nám nevydrží ani Bročka.
    Lebo všetko čo robí, robil len s jedinými úmyslom, zviditeľniť sa.

    • 32.1
      svätý Mat says:

      Mat je svätec, takú pravdu povedal

    • 32.2
      Brocka je populista says:

      Brocka je populista a nic viac

    • 32.3
      Dan says:

      Jeziš Mat a a spol.ten Istý človek čo tu vypisuje.Už sa zobuď. Su úbohý, lebo doteraz si nenapísal v čom je Brocka populista.Nestrapnuj sa.

      • 32.3.1
        KK says:

        Dan: Hlavne je ze naplnil kvotu prispevkov nadavania na Brocku…

  33. 33
    O Brockovi says:

    Ako inak nazvat cloveka, ked Vam do oci v pondelok slubi, ze veci budu tak s tak. Situacia sa zmeni v utorok na socialnych sietach. V utorok vecer ma uz Brocka uplne iny nazor, ako v pondelok. X krat sa to uz stalo.
    Je to populista.
    A stylove je vsetko zhodit na inych ludi potom, ked ide do tuheho. Ja nic, ja mizukant :)
    Je to populista.

  34. 34
    Obcian says:

    No schvalne si skuste precitat vsetko to, co chlapci z LT byvalemu vedeniu vytykali a kazdy nech si spravi odpocet ic zmien kazdy sam
    http://lepsiatrnava.sk/category/transparentne-mesto/
    Je to fakt zaujimave citanie a porovnavanie s jestvujucim stavom

  35. 35
    Obcian says:

    Alebo spravte odpis toho kolko detskych ihrisk ste opravili
    http://lepsiatrnava.sk/2013/05/20/mapa-detskych-ihrisk/
    A v akom stave su dnes

    • 35.1
      Pravda says:

      Brate nestrapnuj sa.Kolko nových detských ihrísk urobila KDH-Smer demokracia za 20 rokov? Obávam sa že len dve.Beethovenova a na Družbe.Ostatné zdedili po komunistov….No a za 4 roky nové ihriska na Slavii,Limbova,Veterná dve a tento rok pribudnú šesť nových detských ihrísk. To je 10.Každý vie rátať. To nespomínam športové ihriská na Bottovej a teraz má byť na Vancurovej. Nechaj to na ľudí vo voľbách. To je ako s tými sportovymi dotáciami čo tu niekto zverejnil.

      • 35.1.1
        KK says:

        No a este v modranke velke ihrisko a toto leto vnutroblok G.Dusika, a potom nasleduje na buduci rok dalsi vnutroblok na veternej, vnutrobloky na hospodarskej atd To bude strasne tazke sa rozhodovat vo volbach koho budem volit…

  36. 36
    Obcian says:

    A jako casto sa teda kosi ten Ruzak teraz?
    http://lepsiatrnava.sk/2013/05/05/jeden-park-dva-pristupy/
    Nakoniec aj tych 5 krat je postacujuce?

  37. 37
    Obcian says:

    A tu Kalvariu sa teda kam podarilo posunut?

    http://lepsiatrnava.sk/?s=Kalvari&submit=Search

    • 37.1
      KK says:

      Je jul a bola uz 4 krat pokosena

      • 37.1.1
        hliny says:

        Hliny boli kosené dva krát. A aj to len rovné plochy. Svahy neboli kosené vôbec. Nuž čo ked na nich rastú rastliny priatelske k opelovačom :D

        • 37.1.1.1
          Ondrej says:

          Zaujimave ze som tam dneska bol a svahy boli pokosene

        • 37.1.1.2
          Dan says:

          Svahy boli tiež dvakrát kosene.Keď neveríš môžme sa tam stretnúť. Jedine že by sa samé pokosili…D

          • 37.1.1.2.1
            Ondrej says:

            Alebo jedine zeby klamal

            • 37.1.1.2.1.1
              hliny says:

              Svah za domom, kde je 6-ka vchod myslím nepokosený, Svah pri schodoch z veternej nepokoseny, svah pri schodoch k Tescu nepokoseny. Aspon v stredu ked som tade siel tak bolo. Mladenci.

              • 37.1.1.2.1.1.1
                Ondrej says:

                Si pisal ze svahy neboli kosene vobec tento rok ne? Ja som tam bol pred par hodinami a svah pri schodoch kde su rodine domy bol uz druhy krat pokoseny

              • 37.1.1.2.1.1.2
                Dan says:

                Hliny netáraj a nešír klamstvá. Svahy na Hlinach a Salezianskej boli pokosene už druhý krát. Choď sa tam pozrieť.

                • 37.1.1.2.1.1.2.1
                  hliny says:

                  Po schodoch do Tesca nechodim casto, ale na okolo svahov pri schodoch na veternú a za č. 6 chodim kazdy den. Zajtra postnem fotky o tom ako klamem. Lebo pred chvilkou som sa ku schodom pozeral z balkona…

                  • 37.1.1.2.1.1.2.1.1
                    dan says:

                    beriem jedno,že za vchodom č.6 Na hlinách som nebol tento týždeň.Zajtra večer sa tam pozriem.Za ostatným čo som povedal si stojím.Tak čau

  38. 38
    Obcian says:

    Alebo take kosenie si pozrime
    http://lepsiatrnava.sk/?s=Kosen&submit=Search

    Predstava mesta o udržiavaní tohto trávnika, za ktorý sme z NAŠICH peňazí dali tisíce €, je nechať ho narásť do bodu, kedy sa už vysemeňuje a až potom kosiť.

    Len s tym rozdielom ze dnes tomu ti isti chlaci hovoria prirodzeny lucny porast

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.