reklama

Na sídlisku Družba pribudne 18 lokalít s polopodzemnými kontajnermi

Trnavská radnica zverejnila podmienky verejnej súťaže na dodávateľa 18 stojísk polopodzemných kontajnerov na komunálny a triedený odpad na sídlisku Družba.

Polopodzemné kontajnery sú zapustené do zeme, na povrchu je vidno len vhadzovací otvor. Samotná zberná nádoba sa nachádza približne 1,5 metra v zemi.

Zapustené kontajnery zabraňujú rozfúkaniu smetí vetrom, zabraňujú prístupu potkanov a iných zvierat, zabraňujú rozhadzovaniu vyhodených odpadkov v okolí kontajneru, majú kapacitu až 5000 litrov – okrem kontajnerov na sklo – v porovnaní s klasickými nádobami s objemom 1100 litrov.

Pozitívom je aj skutočnosť, že vďaka väčšiemu objemu sa ušetria peniaze za odvoz odpadu. Kontajnery môžu byť vybavené aj monitorovacím zariadením na kontrolu stavu ich naplnenia. Umožňuje to promptne reagovať na potrebu ich vyprázdnenia.


Polopodzemné kontajnery na Veternej ulici

Nadzemnú časť zapustených kontajnerov tvorí opláštenie z recyklovaného plastu s pohľadovou časťou z tepelne upraveného dreva. Vo veku šachty je osadený plniaci otvor s otváracích vekom. Každý polopodzemný kontajner je vybavený zberným vrecom s patentovaným systémom výsypu.

Moderné kontajnery začalo inštalovať mesto v spolupráci s firmou FCC Trnava v decembri 2016.

Na sídlisku Družba v rámci tejto akcie pribudne celkom 18 stojísk polopodzemných kontajnerov na komunálny a triedený odpad.

Predpokladaná hodnota zákazky je takmer 420-tisíc eur s DPH, cenu zrejme ešte stlačia ponuky firiem predložené vo verejnej súťaži.

Realizácia stojísk má trvať tri mesiace, uskutoční sa však až po úspešnom tendri a podpise zmluvy s dodávateľskou firmou.

Stojiská budú inštalované v nasledujúcich lokalitách: Spartakovská 4 a 9, Vladimíra Clementisa 25, 30, 39, 47, 54, 61 a 67, Juraja Slottu 11 (2x), 16 a 41, Teodora Tekela 18 a 25, Tehelná 6B, Bučianska 15 a Hlboká 5.

V každej lokalite budú inštalované tri samostatné kontajnery na komunálny odpad, na plasty a na papier, v jedenástich lokalitách budú k dispozícii aj samostatné kontajnery na sklo, v siedmich prípadoch pôjde o kombinované kontajnery na komunálny odpad a sklo.

MAPA:

Mapa rozmiestnenia stojísk na kontajnery (pre zväčšenie kliknite)

Ulož ako PDF
Napísal 21. septembra 2018 6:45. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

83 komentárov pre “Na sídlisku Družba pribudne 18 lokalít s polopodzemnými kontajnermi”

  1. 1
    smesvoji says:

    Je to dobrá vec, ale už by ste mohli poriešiť aj Merkúr a Prednádražie.

    • 1.1
      pechy says:

      pozdravujem na merkur a prednadrazie!

      aby ste si vy, ostatni trnavaci, navzajom nezavideli pocty podzemnych kontajerov, tak len pre uplnost dodavam, ze my tu na vozovke sme sa este nedopracovali ani len k oplotenym stojiskam smetnych nadob, ktore sa uz inde rusia.

      tu zastal cas v roku 1989. prakticky sa tu nekosi trava, neopravuju sa chodniky, detske ihriska, lavicky, lampy… dochodcovia svojpomocne na vlastne naklady natieraju farbou hojdacky, opravuju latky, vykasaju prerastenu zelinu, hrabu listie a zbieraju popadane konare.

      mesto tu absolutne neinvestuje do nicoho, lebo sa nevie dohodnut (a zda sa, ze uz davno akukolvek snahu o dohodu vzdalo) so zeleznicami o odpredaji/vymene pozemkov, ktore im tu patria.

      jedine, co tu je za 30 rokov nove, su zastupy dopravnych znaciek „rezerve parkovacie miesto“, na com zeleznice po troche od kazdeho zaujemcu zarabaju.

      vsetci placete, ked v maji nemate pokosene. my sme sa tento rok od zeleznic dockali kosenia iba 1x, a to az na konci augusta, ked uz zelina bola davno vysemenena a miestami prerastala dospeleho cloveka. pritom keby to krava pozula, bolo by to spravene uhladnejsie; roztrhali zaroven vsetko, co lezalo skryte v trave: sacky, plastove flase, polystyreny…


      a k tomu celemu len jediny drobnucky detail:
      my tu vsetci platime mestu uplne rovnako vysoke dane ako vy ostatni,
      akurat, ze za to dostavame v mieste bydliska nulovu protihodnotu!!

      • 1.1.1
        blašková says:

        šak si v katastri vygúgli kemu tý role okolo vás patrá a podakuj sa ich gazdovy osobne jak sa o ne nestará. Nezabudni mu boškať prsten. Možno vymakne.

      • 1.1.2
        pipo says:

        S tú burinu sa obrác na predsedu komisie životného prostredzá. Spravuje to nejaký Šujan. Určite pre vás néčo za tí štyri roky čo tam čučí a bere penáze urobil. Alebo ništ? Možná o ničem neví, burina mu nevadzí. Pošli mu telegram.
        Alebo kontaktuj richtára aj s tým jeho vykrikuvačom.
        Majú kombajne za mestské penáze ale nikto neví na čo.
        Zatál tolko.

        • 1.1.2.1
          Tom says:

          Ty ******** a co maju kosit na sukromnom pozemku? Potom sem prides plakat ze minaju peniaze z tvojich dani ze? Rokovanie so ZSR musi byt fakt zabava hlavne teraz im ide fakt karta a je videt ako to tam funguje/nefunguje

          • 1.1.2.1.1
            pipo says:

            Jaj ty máš dneskaj službu ? Fuzák ešte nevytrízvel ?
            Otázka je jásná – čo konkrétne urobili za štyri roky, koho kontaktovali, dze sú papíre od rokuvana ako pomohli ludom čo tám bývajú, kedy s nima hovorili. Čemu nerozumíš synak ?
            Ty si nejaký straník keď sa iba vykrúcaš ?
            Šak povedz na rovinu že NIŠT.

            • 1.1.2.1.1.1
              Tom says:

              http://www.trnava.sk/sk/clanok/primator-mesta-trnavy nech sa paci kontaktuj ho a potom daj vediet co ti povedal alebo napisal.

              • 1.1.2.1.1.1.1
                pechy says:

                ked si zvedavy, ze co odpisalo mesto konkretne ku kontajnerom na koniarekovej, tak bez dalsieho vlastneho komentara (sic!) iba stroho preposlalo vyjadrenie riaditela zeleznic:

                citacia:

                „Dobrý deň,
                ŽSR sú správcom pozemku vo vlastníctve štátu v katastrálnom území Trnava parcela číslo 5681/1 nachádzajúceho sa na sídlisku Koniarekova v Trnave. Keďže ide o prebytočný majetok nepotrebný pre prevádzku ŽSR, je tento pozemok určený na kapitalizáciu, prenájom, resp. odpredaj (v súčasnosti je pripravený kompletný spisový materiál k odpredaju). Ako správca zabezpečujú ŽSR základnú údržbu, t. j. kosenie, zber a odvoz trávy, a v prípade potreby riešime iba odstránenie vzniknutých havarijných stavov (čistenie upchatej vonkajšej kanalizácie, prepadliny na prístupových chodníkoch, deratizáciu proti premnoženým potkanom, výrub poškodených stromov a pod.).
                Na akékoľvek ďalšie zveľaďovanie pozemku ŽSR nemajú k dispozícii finančné prostriedky, keďže prioritou ŽSR je udržiavanie a investície do majetku určeného na zabezpečenie plynulej a bezpečnej prevádzky.
                K problematike kontajnerov – inkriminované kontajnery sa síce nachádzajú na pozemku v správe ŽSR, ale za ich stav, nečistotu a neporiadok v ich blízkosti nenesú ŽSR žiadnu zodpovednosť ani nemajú povinnosťou udržiavať čistotu v ich okolí. Kontajnery tu boli umiestnené spoločnosťou FCC Trnava, s. r. o., ktorá zabezpečuje prostredníctvom Mesta Trnava odvoz a likvidáciu odpadu pre okolité bytové domy na základe dohody o odvoze a likvidácii odpadu so správcovskými spoločnosťami vykonávajúcimi správu bytových domov. ŽSR vidia riešenie (v prípade záujmu vlastníkov bytov) vo vybudovaní uzatvárateľného kontajnerového stojiska, avšak iba na vlastné náklady obyvateľov. V prípade záujmu môžu títo požiadať ŽSR SM (kontakty: https://www.zsr.sk/sluzby-verejnosti/obchodne-vzdelavacie-sluzby/stredisko-hospodarenia-majetkom/) prostredníctvom svojich správcov o súhlas na ich umiestnenie na pozemku ŽSR, čím by sa čiastočne mohol vyriešiť problém s vytváraním neporiadku v okolí kontajnerov.

                Ing. Ľubomír Mitas
                Železnice Slovenskej republiky“

                tolko pan riaditel.

                povedal nam teda, ze sidlisko je pre nich prebytocny majetok, do ktoreho nemienia investovat a ze ho maju pripraveny na predaj.
                co teda na take nieco mesto trnava???

                pan riaditel sa tiez tvaril, ze na sidlisku cosi realne vykonavaju (kosia, hrabu, opravuju jamy), co je viacmenej klamstvo.

                a co sa tyka kontajnerov, odkazal, ze si stojiska mozeme vybudovat na svoje vlastne naklady a oni su ochotni nam k tomu dat potrebny suhlas. mile od neho, nie?

                rovnako ako sused na odkaze pre starostu sa tak aj pytam, preco vlastne mame platit tomuto mestu dane v tej istej vyske ako ostatni obyvatelia trnavy???

          • 1.1.2.1.2
            pechy says:

            dalsi co nevie citat…
            „my sme sa tento rok od zeleznic dockali kosenia iba 1x“

            od zeleznic!
            to zeleznice maju kosit na svojom vlastnom pozemku!!

            aspon kosit, ked uz nic ine.

            po milion urgenciach si zakonnu povinnost splnili jeden jediny raz.
            a mestu trnava to podla ich vyjadrenia na odkaze pre starostu takto staci.

      • 1.1.3
        Tim says:

        Pozdravujem Vozovku,

        tam u vás prídete domov aj o polnoci a na tom vašom „rezerve parkovacie miesto“ máte kde zaparkovať. To vám môže závidieť minimálne polovica mesta. K obchvatu máte tiež perfektný prístup.

        Trochu ste zaspali dobu a nesnažili ste sa. Mali ste tam napr. za vás poslankyňu mestkého zastupiteľstva a súčasne prednostku Obvodného úradu aj poslancov NRSR. Ak by ste vyvinuli silný tlak na vlastníka pozemkov cez príslušné inštitúcie na ich udržovanie, možno by sa ich radšej vzdal aj za to povestné euro.

        Nechcem polemizovať o daniach, ale v meste je to tak, že všade niečo chýba a niečo vystáva.

        Pre motiváciu, napríklad bývalí zamestnanci TAZ-ky zabojovali o svoje byty a vyhrali.

  2. 2
    erik says:

    podla mapky asi zabudli na stojisko na hlbokej 25 vsetky okolo vymenili len to jedno nie, mozno su tam nejake siete, ale to by sa snad dalo vyriesit presunom?

    • 2.1
      Peter says:

      Ved tie kontajnery Hlboka 25 nemusia byt presne na tom istom mieste ako su teraz. Mozu ich napr. posunut blizsie k stvorprudovke (smerom ku znacke daj prednost vjazde), aj tak su tam tie 2 stromy vyschnute. Mozno v tej casti uz nie su siete.

  3. 3
    gulomet says:

    Proti cestičke pre cyklistov pred rodinnými domami na Špačinskej ceste obyvatelia zorganizovali petíciu.
    http://www.trnavskyhlas.sk/c/24763-plany-na-cyklocestu-na-kopanku-sa-komplikuju-obyvatelia-na-spacinskej-maju-vyhrady.htm

    všade chaos a zmätok

    Peter Kučera
    Mne sa zdá, že to bola jedina priorita nie jedna z priorít.
    Všetko pre cyklistov z LT.

    • 3.1
      Miro says:

      Modranku majú v prdeli 4 roky
      https://mytrnava.sme.sk/c/20919768/blokovali-cestu-pozrite-si-fotky-z-protestu-v-modranke.html
      Bročka a spol máme vás v paži 10.11. končíte !

      • 3.1.1
        Anita says:

        Takisto cyklochodnik do Trnavy opätovne 0 bodov. Hovorí sa o ňom roky a pritom je to jediné spojenie pre peších a cyklistov medzi modrankou a Trnavou a nikto to poradne nerieši. Sme pre mesto periféria o ktorú z mesta nie je záujem. MHD jazdí každú hodinu aj to nie vždy, dajú sa tu nájsť aj ulice iba s nasypaným štrkom (všetci v Trnave vyplakavaju aké sú kde diery, no v porovnaní s ulicami v modranke je to luxus), zaťaženie seredskej a diaľničnej ulice kamiónmi, lebo na meste pustili výstavbu logistických centier bez obslužnej komunikácie je kapitola sama o sebe, takisto ako protihlukové stena od R1, o chýbajúcich chodníkoch na ulici nehovoriac. Tento rok sa primátor ani neobťažoval dôjsť na stretnutie s primátorom.

      • 3.1.2
        Tom says:

        Modranka ma okolo 2000 obyvatelov a trnava 62 som zvedavy co by trnavaci povedali nato ze vam postavili cestu za miliony a v tt by sa nespravila kvoli tomu ani jedna cesta. Mate moznost sa oddelit a bacovat jak biely kostol ale napr o takej ceste jak sa spravila na dedinskej mozte snivat…alebo to nove ihrisko pre deti.kde ste boli v minulosti ked sa to cele povolilo preco neboli blokady? TeraZ ludia z modranky nechcu predat pozemky pod tou planou cestou je to uplne smiesne.

        • 3.1.2.1
          Anita says:

          Tom čo veta to demagogia a zavádzanie. Najskôr si nastuduj fakty a potom začni písať obranné texty na svojho vodcu.

          • 3.1.2.1.1
            Tom says:

            Fakt je ten ze niekto zamerne vypustil tu obsluznu cestu preco asi a kdo to podpisal? Myslim ze neni takze to dohladat len si nejak nepametam zeby sa niekto z modranky tak buril voci tomu rozhodnutiu. Tie kamiony obmedzuju len cast ludi ale miliony na tu cestu obmedzia ludi v celej TT kedze by som si vedel predstavit ako by sa dali investovat. Zas platime za zamerne chyby predosleho vedenia a treba sa ist pytat preco takto rozhodli kedze oni radi placu ze toto vedenie to neriesi ze?

    • 3.2
      benetton says:

      M. Kopernika, Markovicova, Olympijska, Halenarska, Srobarova, Safarikova, Dedinska(neuverite ale v.Modranke), Holleho.
      A to som urcite aspon dve tri zabudol. Furt len cyklochodniky a ziadna ulica, ze pan Kuxera. Nezabudnite ako prvy mopslik kvakat na facebooku, ze len cyklo …

      • 3.2.1
        via says:

        benetton absolútne nechápeš čo sám píšeš. Na vymenovaných uliciach sa len vykonala bežná údržba t.j. výmena povrchu. Tie cesty sú tam desiatky rokov. Žiadna nová cesta nikde nevznikla. Ani m2 ani cm dlhá.
        My sa tu bavíme o dôležitých prepojeniach na ktoré bolo čas 4 roky a nie je tam nič slovom ništ vybavené.
        Opraviť povrchy je povinnosť.
        Vybaviť a vybudovať nové úseky umenie, vízia a riadenie investičných procesov.
        Brok nič čo je ťažké 4 roky nerobil.

        • 3.2.1.1
          Amater says:

          On neurobil ani čo je ľachké, vízíe sú u neho na prvom mieste. Ale pokiaľ predal pôdu v Kamenáči pod rybníkmi a kikiríka o umelom jazere v Štrkoch tak to je podraz. Vízia rekreačnej oblasti v Štrkoch je ako príprava občanov na vojnu. Keď začnú strelci trénovať to je rachot a cez víkend keď sú preteky tak ako na Dukle. Pri príchode do rekreačnej oblasti budú rozdávať ochranné pomôcky na sluch

        • 3.2.1.2
          benetton says:

          Ty prepojenie :). Si ma pobavil. Co ma Brocka robit obchvat? Sa chod pozriet na dedinsku alebo na kopernika alebo halenarsku ako sa tam len bezne vymenil povrch. Ak slovom povrch rozumies polmetrovu vrstvu vratane podlozia tak ok menia sa len povrchy :) Kks vy komunisti ma neprestanete udivovat. Prekrutit vsetko, neskutocne. Mate naviac … uz nech su volby, lebo ma drbne z vas.

  4. 4
    Matúš says:

    Trnava má 62 obyvateľov ?
    A prepáč jedna otázka. To ako všetci občania mesta TT a jej častí majú každý deň, 4 roky / volebné obdobie / od rána do večera riešiť, písať podnety, vypracovávať projekty a atď.. ? Na čo máme potom mestský úrad, jeho pracovníkov, poslancov ?
    To, že občan / občania / mesta prídu s nejakým návrhom, nápadom, resp. s riešením nejakého problému je v poriadku, ale občan má všetko riešiť a všetko si vybavovať sám a neustále poukazovať na určité nedostatky?
    Nerozumiem čo si to napísal ?
    A majú sa oddeliť ? A nechcú predať pozemky ? Aká úcta a rešpekt k občanom mesta ?

  5. 5
    Opustený priestor says:

    No a keď tak pekne robia tie smetné kontajnery, prečo neupravujú aj priestory po pôvodných kontajneroch? Napríklad za sociálnou poisťovňou je opustený priestor po pôvodných kontajneroch, pričom by tam mohli byť parkovacie miesta.

  6. 6
    blokáda says:

    Blokáda Modranka :
    http://www.trnavskyhlas.sk/c/24768-obyvatelia-modranky-blokovali-dopravu-vadia-im-kamiony.htm
    Nespokojnosť Kopánka Gulomet, Ustianská, Linčianská
    http://www.trnavskyhlas.sk/c/24763-plany-na-cyklocestu-na-kopanku-sa-komplikuju-obyvatelia-na-spacinskej-maju-vyhrady.htm
    Južný a západný obchvat – nula bodov

    Prosil by som selfie z Blokády a Kopánky, kde vodca budovateľ komunikuje s občanmi – ďakujem čakám na link.
    Alebo mi chcete povedať že tam nebol a má problémy s komunikáciou s občanmi ? Vlastne ozaj je zalezený na fejsbúku a komunikuje iba so svojimi neinformovanými fanatikmi vo virtuálnom svete.
    Vylez ty zbalec a choď tam kde sú problémy !

    • 6.1
      Juraj Fuzák says:

      To ze sa ludia vyjadruju k cyklacu na Spacinskej je akoze nieco zle? Zbabelec? Ty si fakt srandista 😂😂😂😂 Ja som videl fotky z tej blokady a skoro mi cvrklo ked som tam videl pani Petkovu co je tam xy rokov poslankyna, to je proste sialene 😂😂😂 som tam x rokov poslanec, povoluju mi v obvode veci s ktorymi nesuhlasim, som ticho a teraz sa tam postavim s Rastom v saku ze to ideme riesit 😂😂😂😂 dovi dopo

      • 6.1.1
        Level 10 says:

        Ty si už v nejakom zvláštnom leveli. Ide ti cvrknut z toho, že Petkova je na fotografii? Ty si myslíš, že si nejaký vzorový panák?
        O Petkovu sa láskavo nestaraj. Vyzerá to tak, že si sa skutočne zdržal na tom blšaku.
        Obyvateľom Modranky držím palce. Nie je predsa možné, aby si niekto mastil bruchá na svojich kšeftoch a obyvatelia trpeli. Milí Modrančania, ak na vás budú prcať, robte to každý deň.
        Takisto sa treba pozrieť, kto toto povolil. Takýchto psích kusov sa tu udialo viac ako treba.

        • 6.1.1.1
          Linčianska says:

          Čo bude mesto robiť, ak takúto blokádu začnú obyvatelia linčianskej? Tiež sa to môže stať. Tiež nie sú zvedaví 24 hodín denne na nejaké kamióny.
          Obchvat nikto nerieši, všetci to majú v rici. Samé selfíčka a fasabuky.

        • 6.1.1.2
          Juraj Fuzák says:

          Ano predstav si ze mi bolo neuveritelne smiesne ked som ich tam videl na fotkach, vrchol najodpornejsieho farizejstva 🤮

          Tu mas par faktov, k tvojim trapnym reciam k blsaku sa vyjadrovat nebudem.

          Ešte v roku 2013 bola vypracovaná dokumentácia pre územné rozhodnutie, ktorú zaplatil a minulý rok daroval mestu jeden zo súkromných podnikateľov (pán Hájik). Po predložení na vyjadrenie zaujala Národná diaľničná spoločnosť (NDS) stanovisko, že majú v pláne rozšírenie privádzača o ďalšie pruhy a preto požadujú presunutie už naprojektovanej komunikácie 10 metrov od súčasného oplotenia. Toto opatrenie by znamenalo prepracovanie projektovej dokumentácie a návrhu odčlenenia pozemkov na výkup, ako aj výrazné zväčšenie vykupovanej plochy. Zároveň požadovali, aby mesto vybudovalo protihlukovú stenu. Po opakovaných telefonických a osobných rokovaniach NDS súhlasila aspoň s tým, že nebudú od mesta požadovať vybudovanie protihlukovej steny. V roku 2017 boli v rozpočte mesta vyčlenené prostriedky na začatie výkupu pozemkov, k ich čerpaniu kvôli spomínaným komplikáciám nedošlo.

          Súkromný investor preto opäť zafinancoval prerobenie dokumentácie, nový návrh sme mailom dostali 21.11.2017. Dokumentácia bola následne mestom pripomienkovaná s požiadavkou, aby bola pozdĺž navrhovanej komunikácie odčlenená ďalšia časť pozemkov pre vybudovanie chodníka, túto úpravu projektant mestu v marci 2018 dodal. Keďže sa ale projekčné práce spomalili a mesto nemalo možnosť ich posúriť – keďže sme neboli objednávateľmi – požiadali sme MZ aby schválilo v aktualizácii rozpočtu sumu 15 000 € na obstaranie tejto projektovej dokumentácie. Momentálne je v príprave verejné obstarávanie na projektanta, ktoré by malo byť spustené v najbližších dňoch. Po vyhotovení dokumentácie pre územné rozhodnutie môže byť spustené usporiadanie pozemkov pod komunikáciou.

          Na základe žiadostí obyvateľov Seredskej bola v problematickom úseku znížená maximálna povolená rýchlosť, toto opatrenie však nepovažujú za dostatočné. Požadovali obmedzenie alebo vylúčenie vjazdu nákladných automobilov, s týmto však nesúhlasí Okresný dopravný inšpektorát. Takisto požadovali vyhlásenie stavebnej uzávery do doby vybudovania obslužnej komunikácie. Ani toto riešenie nie je legálne možné, keďže aj samotná Seredská má dostatočné stavebnotechnické parametre na zabezpečenie dopravnej obsluhy. Z rovnakého dôvodu nie je ani pravdivá argumentácia, že v tejto lokalite nemali byť stavby povolené.

          Mesto už teda vyčerpalo obmedzenia, ktoré mohlo na Seredskej urobiť a zároveň robí všetky kroky preto, aby bola obslužná komunikácia čo najskôr vyprojektovaná a zrealizovaná.

          • 6.1.1.2.1
            Level 10 says:

            No vidíš.
            Keby si to takto napísal hneď na začiatku, bez tých všelijakých pajácov a hodnotení iných….
            Predchádzajúci príspevok vyzeral, že si sa asi zdržal na blšaku, týmto druhým príspevkom si to skorigoval. Druhý príspevok je taký ako sa patrí od poslanca, prvý ani trochu.

            • 6.1.1.2.1.1
              krivák says:

              Ja by som povedal, že v druhom príspevku aspoň prvý krát otvorene priznal že nespravili skoro nič, čo všetci vieme a to minimum čo sa spravilo nemá požadovaný efekt.
              Ku komentu 6.1.1.2 si myslím. že farizejstvo je keď sú vážne problémy a blokáda idem medzi ľudí a nie na Kriváň. Ten neutečie.
              Dal im fotečkami najavo že ich má v paži.

              • 6.1.1.2.1.1.1
                Juraj Fuzák says:

                Ja by som povedal ze nevies citat s porozumenim. Mas tam napisane kto, kedy spravil co a kto ma co a kedy este spravit ale tak ano ja viem v niekoho svete to je nic. Presne tak, neni farizejstvo ked Petkova protestuje s ludmi proti vysledkom svojej prace napriec niekolkymi volebnymi obdobiami ale farizejstvo je ked Brocka ide do hor…

                • 6.1.1.2.1.1.1.1
                  Tom says:

                  Organizatorka ma tiez vsetky potrebne informacie ale vsak ked tam mal ist rastik tak to splnilo vsetko co malo. Rastik by sa mohol vyjadrit preco maze prispevky kde boli tieto informacie opisane.

          • 6.1.1.2.2
            Ctihodny obcan says:

            Co pisete je v celku aj pravda. Opatrenia boli podmienene konamim obcanov Modranky a vyboru, mesto nic nepodniklo, nic nevykonalo samo od seba. Pytam sa pan Fuzak, ako prava ruka pana primatora, preco sa Vas primator nedostavil na stretnutie s obcanmi tento rok v Modranke? sam si vyberal termin, cas…. a NIKOMU neracil ani len oznamit, ze sa nedostavi!! dalsia otazka, ktora tam trapi obcanov. pan primator riesi City arenu a pozemky, co bolo riesene za minuleho vedenia, rovnaky pripad ako pri obsluznej komunikacii do priemyselnej zony v Modranke. preco si nevybral radsej riesenie tejto problematiky? cim by nieco aj realne vyriesil. ale nie, ved riesit pana Poora je zrucnejsia tema, ze ano. 2500 ludi zijucich v tej mestskej casti VAS netrapi! na zaver, ze mesto robi maximum? nedajte sa vysmiat. na poslednom zastupitelstve Vam to poslanec Butko, pekne a slusne povedal.

            • 6.1.1.2.2.1
              budíček says:

              Butko si tak jedine nas…do úst.Bol na smiech,nevedel odpovedať na jednu základnú otázku.takže Modrančania treba ísť samostatne,tak ako Biely kostol.Potom v Modranke nebude opravená ani jedna cesta ako v Bielom…D
              Ale né príde Rastík Mráz a v Trnave už kolóny nebudú!Ani v Modranke kamióny nebudú jazdiť!Len malá otázka kto to všetko zavinil??To sú Tí KDHáci odborníci??To je tá kvalita??Oni ešte idú protestovať…D

          • 6.1.1.2.3
            Anita says:

            Pán poslanec ako píšete od roku 2013 bola projektová dokumentácia na svete, potom mesto chvíľu do r. 2017 prešľapovalo na mieste kým sa rozhupalo k vykupovaniu pozemkov a zrazu zistilo že NDS medzičasom zmenilo svoje požiadavky. A od minulého roku sa rieši aktualizácia projektu. To doplnenie chodníka ste mohli dat rovno do požiadaviek investorovi, keď to dával prepracovať a projekt už mohol mať v tuto chvíľu vydané aj územné rozhodnutie a pripravené podklady na výkup pozemkov. Zatiaľ to vyzerá ako akcia pat a mat.

      • 6.1.2
        blokádu says:

        Ja sa nepýtam na Petkovú. Nič neviete len sa vyhovárate na druhých.
        Teraz je na stole otázka na tvojho vodcu akú činnosť vyvinul za štvorročné volebné obdobie v konkrétnych kauzách.
        Mňa nezujíma čo neurobila Petková, to sa opýtam jej. ale čo ste urobili vy !!
        Selfičko nebude ?
        .

        • 6.1.2.1
          Juraj Fuzák says:

          Hore som ti napisal co sa v tom spravilo a co je v plane. Selficko si hybaj spravit s protestujucou Petkovou a Mrazom 🤮🤮🤮

      • 6.1.3
        Anita says:

        Pán poslanec skôr než začnete niekoho kritizovať si zistite podrobnosti namieste, aby ste si necvrnkol. Za tu cestu lobuje petkova už dlho, rovnako VMC. Treba si uvedomiť ze modranka ma 1poslanca z 31 a pre väčšinu z nich je to periféria mimo záujem. Vás sme tu tiež nevideli a primátor sa v lete ani ne obťažoval dôjsť na stretnutie s obyvateľmi.

        • 6.1.3.1
          Mudrlant says:

          Ahoje mozne, ze jeho blahorodie neprislo na stretnutie z obcanmi? :O

          • 6.1.3.1.1
            Ctihodny obcan says:

            Neprisiel. To sa este nestalo, aby sa primator nedostavil na stretnutie s obcanmi v termine, ktory si sam vybral. keby sa ospravedlnil, ale par don, to on asi nemusi a uz dvojnasobne nie v Modranke, hahaha

  7. 7
    my says:

    Z komentov na MY od poslanca MZ – takto má vyriešený problém :
    Martin Uhlik Natália Nattik sranda je, že sa to dávno rieši a sú konkrétne riešenia o ktorých organizátorka dobre vie. Uplnou čerešničkou na torte je podpora protestov zo strany kdh, keďže počas ich bačovania celý tento problém vznikol

    Čo vlastne ta protestujúca chamraď chce ?
    Neviete že ten problém vznikol za Tisa a Márie Terézie ?

    Uhlík a koho to zaujíma – ty čo si pre to spravil aby to nebolo ?
    Teraz keď si nám vysvetlil budeme koľko storočí čakať ?

    • 7.1
      Juraj Fuzák says:

      Pisal tam snad Uhlik nieco o obyvateloch co tam protestovali? Neotacaj to na Uhlika. Petkova ide protestovat proti niecomu za co je spoluzodpovedna? Tito ludia su absolutne odtrhnuti od reality, nemaju kuska hanby v sebe. Nikto nezhadzuje tych ludi co tam protestovali tak to neotacaj na Uhlika

    • 7.2
      Tom says:

      Ja nechapem preco sa ho tu na nieco pytas ked si mu mohol odpovedat pod tym prispevekom ? To som este nevidel ze niekto pride na iny diskusii a tam nanho naklada ked mu mozes rovno napisat…

  8. 8
    Potemkin says:

    Úslovie „Potemkinove dediny“ vošlo do svetového slovníka a označujeme ním neskutočný, nejestvujúci stav vecí, ako keby boli realitou– prevažne fiktívny spôsob ako ľsťou zapôsobiť, napríklad postavením falošných fasád na úkor skutočných

    Aj my máme v Trnave svojho Potemkina. Už nemusí stavať falošné fasády.
    So svojou potemkiniádou – pomocou mobilu, klávesnice ctrlc a pár fotečiek dokázal oblbnúť komunitu neinformovaných, povrchných a naivných občanov.

    Priatelia otvorte oči Potemkin – hrá falošnú hru.

  9. 9
    budíček says:

    Áno Potenkin,preto celé hnutie za KDH povolilo firmy s kamiónmi do Modranky a mysleli si,že za pár rokov niekto neznámy vybuduje obchvat.Faleš je hra KDH.Presne to isté ako povolili City Arénu a teraz alilibisticky chcú riešiť parkovanie na Podjavorínskej,Spartakovskej,Hlbokej či Clementisa.Svätá prostoto,ešte to budú aj blokovať,nehlasovať.No veď oni za to nemôžu,oni to len schválili.Ešte aj protestovať pôjdu,aby ľudia pri veľkom zápase mali kde parkovať…

  10. 10
    Juh says:

    Na FB profile PB sme sa dozvedeli čo sa spravilo v minulosti pre Južný obchvat.
    Čo sa nespravilo a čo by sa malo. Málo konkrétneho. Len výhovorky.
    Bomba na záver javí sa termín – 2027.
    Javí sa – zjavuje sa, sníva sa,
    Tento primátor nemá na to, aby s tým a inými vecami pohol.
    Je to jasné

    • 10.1
      západ says:

      Tá argumentácia na jeho FB je fakt na úrovni podpriemerného žiaka základnej školy. Asi to je z dielne toho neschopného Guniša.
      Strašne sa začal podobať na papaláša z politickej strany.
      A to sa ešte nevykoktal o západnom obchvate.

      • 10.1.1
        podanie says:

        Ale pravda Vás bolí?Čo?Neschopný Guniš…Takže tajtrlíci,môžte podať trestné oznámenie za šírenie poplašnej správy.Narozdiel od hnoja Pravda o Trnave sa tam aj niekto podpisuje.Samozrejme aj ujo Mráz.Tú úroveň podpriemerného žiaka základne školy máš Ty a niektorí poslanci za KDH.Chceme riešiť parkovanie na Podjavorínskej,ale vlastne nepodporia na ulici rezidentské parkovanie..To nehovorím,že to aj zavinili,stavbou City Aréna.Doslova farizejstvo.

        • 10.1.1.1
          • 10.1.1.1.1
            ekobio says:

            Mesto Trnava plánuje v Parku Janka Kráľa vyrúbať viac ako osemdesiat stromov,
            http://www.trnavskyhlas.sk/c/24790-v-stanicnom-parku-chystaju-vyrub-desiatok-stromov.htm

            Ste sa zbláznili !?
            Bročka zmizni z úradu !!

            • 10.1.1.1.1.1
              Stromy says:

              Upovedomenie o začatí konania vo veci vydania súhlasu na výrub dreviny -Park Janka Kráľa v Trnave to znamena ze sa tie stromy budu posudzovat, nie ze sa vsetky vyrubu. Ked uz sme pritom staci sa pozret ako to tam vyzera po vacsej burke takze tie stromy ani v dobre kondicii nebudu ze?

            • 10.1.1.1.1.2
              Hehehe says:

              Cirkusanti…

              • 10.1.1.1.1.2.1
                Stromy says:

                Som zvedavy co by si hovoril potom ked by ten strom niekoho zranil to by to bola diskusia na tyzden ze ty cirkusant. Konecne sa niekto zacal starat o stromy predtym sa vysadili a po 20 rokov mame vysledok 100vky stromov su v dezolantom stave po kazdej burke padaju jak sirky.

                • 10.1.1.1.1.2.1.1
                  Maja says:

                  Vieš čo je zaujímavé? Keď vyšiel tendenčný článok o obyvateľovi bývajúcom v Kamenáči ktorého ohrozujú staré a napoly zhnité topole, ktorý už aj pri silnejšom vetri spadol (našťastie do lesoparku) a žiadal o výrub týchto chorých stromov (samozrejme jednalo sa iba o tie suché), tak to bola diskusia.. Tak mu nakladali diskutujúci.. Škoda, že nemáme rovnaký meter pre všetkých.

                  • 10.1.1.1.1.2.1.1.1
                    Stromy says:

                    Ked su tie stromy chore a niekoho ohrozuju tak maju ist dole.cital som otom ale vysledok nepoznam.

                  • 10.1.1.1.1.2.1.1.2
                    Suhlas says:

                    Na meste je odjakziva rozny meter na vsetkych. Presne, ako pise maja. Ked mestu vadia stromy v jeho zamere pod hradbami, v ruzovom parku, v stanicnom parku a su chore a polosuche prirodzene mozu ist dolu. Ked pre ten isty dovod ludia pytaju orez, alebo vyrub pri svojich nehnutelnostiach uz ten isty meter neplati. Tam to vacsinou spolitizuju rozni populisticki potentati typu Lancaric, brocka a spol. Ked dvaja robia to iste, nie je to iste:) vitajte v trnave.
                    Uz by sa ludom mohli otvorit oci. Ale chlieb a hry typu, kolotoce, ihriska a chodnicky s kvetinkami nie su to najpodstatnejsie co tt potrebuje. Pred volbami by mohli vypnut fasabuk a ine. Skoncili ny ste pani.

                    • 10.1.1.1.1.2.1.1.2.1
                      Stromy says:

                      Pises ze odjakziva a pises len o lancaricovi a brockovi ale tympadom myslis aj panov prednimi ze? Ci teraz mas dvojaky meter ty? Predtym si to neriesil ze? Popis priklady ludi co chceli vyrub kvoli tomu ze bol chory strom a mesto ho nechcelo vyrubat dik

                    • 10.1.1.1.1.2.1.1.2.2
                      Fakty says:

                      Suhlas – vy ste mierne mimo. Povedzte mi jeden vyrub, ktory bol podporovany Lancaricom? On je jeden z mala na meste co sa snazi ist ekologickou cestou, poucte nas

                    • 10.1.1.1.1.2.1.1.2.3
                      Maja says:

                      Fakty- a hlavne EKO festom :-)

          • 10.1.1.1.2
            Hans says:

            Tak čo navrhuješ? Kde majú ľudia na Podjvorinskej parkovať? To nehovorím o City Arény-zamestnanci a pod.Ekobio zisti si veci okolo toho čo komentuješ a potom dristaj.

  11. 11
    Vrbinkovič says:

    Zby tocne to tu citat. Ludia sa pytaju co vedenie pre nich robi a vedenie odpoveda ze To nie my to ti pred nami. Vazne ste taki isti. Vsetci.

  12. 12
    Archív says:

    Odysea 2007- 202x ? : Líniová stavba „Cesta I/61Trnava – Južný obchvat“.

    Prapôvodný dôvod, prečo Južný obchvať Trnavy nie je už dávno hotový, je v tom, že jeho súčasťou má byť a vybudovanie prepojenia Trnavy s Modrankou a síce prepojenie Bulharskej ulice v Trnave s Jabloňovou ulicou v Modranke (dĺžka trasy 431m), čo sa zopár sťažovateľom v Modranke nepáčilo.

    Trochu konkrétnejšie:
    V roku 2007 mesto Trnava zabezpečilo z rozpočtu mesta (2 mil. Sk, napriek tomu, že investorom je Slovenska republika v zastúpení Slovenskou správou ciest) vypracovanie dokumentácie pre Územné rozhodnutie stavby.

    Dňa 27.2.2009 mesto Trnava vydalo Územné rozhodnutie o umiestnení líniovej stavby „Cesta I/61Trnava – Južný obchvat“.

    Napriek námietkam sťažovateľov následne toto územné rozhodnutie potvrdil Krajský stavebný úrad v Trnave (27. 7. 2009).

    Voči tomuto rozhodnutiu bola podaná žaloba, o ktorej rozhodoval Krajský súd v Trnave v roku 2011 a rozsudkom zo dňa 10. 2. 2011 žalobu zamietol a rozhodnutie Krajského stavebného úradu potvrdil.

    Proti rozsudku bolo podané odvolanie na Najvyššom súde. Najvyšší súd SR rozsudkom zo dňa 25. 4. 2012 zmenil rozsudok Krajského súdu v Trnave a zrušil rozhodnutie Krajského stavebného úradu a vec vrátil na ďalšie konanie.

    Krajský stavebný úrad Trnava 15. 7. 2012 zrušil územné rozhodnutie mesta Trnavy v predmetnej veci z roku 2009.

    Následne mesto Trnava 18.12.2012 zastavilo predmetné Územné konanie o umiestnení líniovej stavby „Cesta I/61 Trnava – Južný obchvat“.

    A sme opäť skoro na začiatku.

    Podklad a viac aj na : https://www.odkazprestarostu.sk/trnava/podnety/4052/juzny-obchvat-prepojenie-bulharska-jablonova

  13. 13
    strom says:

    Na Družbe sa pripravujú nové smetiaky.

    V staničnom parku sa zase pripravuje výrub niekoľko desiatok stromov. Na Streleckej tiež ktosi plánuje výrub stromov, aj časti aleje.
    Toto čo sú tu za novinky? To je nejaká nová vlna v Trnave, ktorá zmetie všetky vzrastlé stromy? Čo tam potom bude namiesto tých stromov? Nejaké úchylné #hashtagy, alebo priestor pre cirkus? Alebo miestni trotli si tam nasadia trávu ktorú budú kosiť a budú si pritom robiť selfíčka?
    Aký matador to tu takto manažuje? Koho v Trnave začali srať staré vzrastlé stromy? Odporúčam mu/-im klinického psychiatra a podľa možnosti urýchlenú zmenu zamestnania.

  14. 14
    Fakt 2 says:

    Tak keď tomu neveríš, daj trestné oznámenie na políciu. Alebo daj spraviť posudok stromu,ktorý idú dávať dole.Na meste majú posudky všetkých chorých stromov.Už sa nestrapnuj a dokaz že Brocka alebo úradníci klamú.

  15. 15
    Čosi zabudnutô says:

    Na niečo sa zabudlo.
    Staré kontajnerové stojiská by sa mali zrušiť. Vznikli by nejaké parkovacie miesta, po každom stojisku dve až tri miesta. Prevažne sú stojiská vedľa parkovísk, sú vybetónované. Stačí odstrániť oplotenie, prípadne obrubníky a je to. Je to akcia za pár peňazí.
    Ani štúdiu netreba.

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.