reklama

For those who revel in the thrill of gambling, the article provides an enticing overview of 1Win, an online casino that seems to cater to every whim of the enthusiast. From the vast selection of games, including slots, poker, and roulette, to the adrenaline-pumping sports and esports betting options, it's a gambler's paradise. The convenience of swift deposits and withdrawals adds to the allure, ensuring that the action never stops. The welcome bonus, a whopping 500% on the first deposit, is a cherry on top, significantly enhancing the betting power right from the start. 1win Casino stands out not just for its game variety but for its commitment to security, backed by a Curacao license. This combination of entertainment, convenience, and trustworthiness makes it a standout choice for seasoned players looking for a new arena to test their luck and strategy.

J'ai récemment lu un article sur Cheri Casino et, en tant que novice dans le monde du jeu en ligne, j'ai trouvé cela très instructif. Le processus d'inscription semble simple et sécurisé, nécessitant des informations vérifiables, ce qui me rassure quant à la protection de mes données personnelles. Ce qui m'attire particulièrement, c'est la variété des jeux proposés. Savoir que je peux choisir parmi plus de 800 jeux, y compris des machines à sous et des jeux de table, rend ce casino particulièrement tentant. cheri-casino.fr mentionne aussi la compatibilité mobile, ce qui est un grand plus pour moi car j'utilise souvent mon smartphone pour me divertir. Les promotions hebdomadaires et le bonus de bienvenue sont attrayants, bien que je doive admettre que je suis un peu intimidé par les exigences de pari. Cependant, l'article a éveillé mon intérêt et m'a donné envie d'explorer davantage le monde des casinos en ligne.

Having no prior experience with online betting, I was intrigued by the review of 4rabet. The platform's emphasis on being user-friendly and offering a variety of betting options makes it seem like a welcoming place for beginners like myself. The fact that it caters specifically to the Indian audience, with a focus on cricket, adds a local flavor that I appreciate. The review also touches on the app's extensive sports selection and casino games, which suggests that there's plenty to explore beyond just betting on sports. What's more, the mention of bonuses and promotions gives the impression that 4rabet values its users and looks to enhance their experience wherever possible. It's reassuring to read about the platform's dedicated customer support, highlighting their commitment to user satisfaction. For anyone curious about online betting but unsure where to start, the article on 4Rabet India seems like a helpful resource.

Fungovanie Mestského úradu v Trnave je výrazne drahšie ako v minulosti

AKTUALIZOVANÉ 16. 2. 2017 o 15:55 hod.

Chod Mestského úradu v Trnave je výrazne drahší ako v minulosti. Na platy zamestnancov mesta, poistné odvody do fondov a ďalšie náklady pôjde z rozpočtu v roku 2017 takmer 4,4 milióna eur. Pred rokom boli výdavky mesta na rozpočtovú položku Ľudské zdroje nastavené na 3,96 milióna, v roku 2015 to bolo 3,44 milióna, teda asi o milión eur menej ako v súčasnosti.

Najväčší nárast v programe Ľudské zdroje v porovnaní s minulými rokmi je zaznamenaný v podprograme Zamestnanci úradu. Podľa schváleného rozpočtu na rok 2017 poputuje na platy, odmeny, poistné, doplnkové dôchodkové poistenie, sociálny fond a ďalšie náklady spojené so zamestnancami mestského úradu 3,75 milióna eur.

Pre porovnanie v roku 2016 (údaje sú podľa poslednej aktualizácie, záverečný účet za rok 2016 ešte nebol predložený – pozn. red.) vynaložilo mesto na podprogram Zamestnanci úradu 3,27 milióna eur. V roku 2015 to bolo 2,97 milióna eur, rok predtým 2,89 milióna a v roku 2013 stáli zamestnanci úradu podľa údajov záverečného účtu 2,72 milióna eur.

Ilustračné foto

Počet zamestnancov mesta Trnava bol v roku 2016 podľa informácií mestského úradu 242. Od roku 2012 sa na úrade a radnici navýšil počet zamestnancov o tridsaťšesť.

V roku 2015 pracovalo na mestskom úrade a radnici 215 zamestancov, v roku 2014 to bolo 210 ľudí, v roku 2013 dvestodeväť a v roku 2012 malo mesto 206 zamestnancov.

O niečo menšie rozdiely v porovnaní s minulými rokmi nachádzame v položke platov a odmien pre štatutárov, poslancov mestského zastupiteľstva a útvar hlavného kontrolóra.

V roku 2017 je na túto položku navrhnutých 594 683 eur, pred rokom to bolo 515-tisíc eur, v roku 2015 vynaložilo mesto na platy vedúcich predstaviteľov mesta a poslancov 477-tisíc eur, rok predtým 530-tisíc eur a v roku 2013 457-tisíc eur.

Platy štatutúrov mesta, teda primátora a viceprimátorov, vyjdú mestskú pokladnicu v tomto roku na asi 118-tisíc eur, vlani to bolo 115-tisíc, v roku 2015 104-tisíc, rok predtým položka vyskočila na 146-tisíc a napokon v roku 2013 išlo o sumu 133-tisíc eur.

Tridsaťjeden poslancov Mestského zastupiteľstva mesta Trnava a členovia výborov mestských častí dostanú v roku 2017 za svoju prácu pre mesto odmeny v predpokladanej hodnote 199-tisíc eur. V minulom roku bolo poslancom a členom výborov zaplatených 150-tisíc eur, v roku 2015 putovalo z rozpočtu na poslanecké odmeny 145-tisíc, v roku 2014 138-tisíc a pred štyrmi rokmi 107-tisíc eur.

[table id=17 /]

Zdroj: Mesto Trnava

V roku 2017 je na platy zamestnancov MsÚ navrhnutých 2,51 milióna eur, v roku 2016 to bolo pôvodne 2,19 milióna, upravený rozpočet už počítal so sumou 2,26 milióna. Čím je spôsobený tento nárast?

Mesto Trnava: „Medziročný rozpočtovaný nárast položky platy zamestnancov MsÚ zahŕňa presun mzdových nákladov projektových zamestnancov vo výške 50 tis. eur z programu Podpora malého a stredného podnikania do programu Ľudské zdroje, vo výške 100 tis. eur plánovanú valorizáciu miezd zamestnancov, ďalší nárast tejto položky vo výške 97 749 eur zohľadňuje nasledujúce:
1. personálne výmeny na existujúcich pozíciách z dôvodov nástupov na MD, odchodov do dôchodku (8 zamestnancov)
2. systemizáciu pracovných pozícií (16 zamestnancov)
a) začatia realizácií predstihových archeologických výskumov, ktorá počas minulých rokov bola realizovaná ako záchranné archeologické výskumy priamo počas realizácie investičných akcií, resp. neboli realizované vôbec,
b) presunu agendy poplatkov za odpadové hospodárstvo z FCC, s.r.o, (A.S.A. s.r.o) na mestský úrad,
c) vytvorenie pozície energetického manažéra na základe požiadavka Energetickej koncepcie mesta, ktorá bola aktualizovaná v roku 2014, účelom je zhodnotenie aktuálneho stavu práce s energiami na úrovni mesta, implementácia inovatívnyvh riešení a smart technologií, ktorých dlhodobým účelom je regulácia a uspora energetickej spotreby mesta a mestských organizácií ,
d) integrovaného obslužného miesta občana z dôvodu zabezpečenia prístupu k elektronickým službám štátu na jednom mieste od 1.1.2016,
e) vytvorenia nového Útvaru verejného obstarávania zabezpečenie kvality a transparentnosti verejných obstarávaní a prístupu k realizovaným zákazkám mesta,
f) prípravy a implementácie Komunitného plánu sociálnych služieb v zmysle zákona, so zapojením občanov a sieťovaním neziskových a charitatívnych organizácií. Táto agenda MsÚ vyplýva mestu z legislatívy,
g) posilnenia komunikácie smerom k občanom, projekt pilotného ročníka participatívneho rozpočtu, zapojenie občanov cez komunitné plány v jednotlivých mestských častiach, participatívne plánovanie verených priestorov, participácia občanov prostredníctvom miestnych častí, vybavovanie podnetov cez odkaz pre starostu (nárast počtu podnetov cca o 100%), nadväzovanie nových zahraničných partnerstiev, občiansky newsletter, marketingová komunikácia a jej vyhodnocovanie, kontentová žurnalistika pre web a nové média,
h) požiadavky štátu na vytvorenie nového organizačného útvaru Sprostredkovateľského orgánu na úrovni mesta – v skratke SORO. Z uvedenej agendy je predpoklad na získanie grantov v objeme cca 20 mil. eur a s tým súvisiace aktivity projektového vzhľadom na možnosť čerpania objemu finančných prostriedkov z fondov EU,
i) zameranie na prípravu a realizáciu architektonických súťaží v oblasti urbanizmu a riešenia verejných priestorov s participáciou občanov pri tvorbe verejných priestranstiev,
j) Posilnenie odboru investičnej výstavby. Tento útvar bol očistený od agendy verejných obstarávaní a hlavná činnosť odboru zostala na agende súvisiacej s prípravou projektovej dokumentácie a prípravy investičných akcií.“

Ulož ako PDF
Napísal 13. februára 2017 11:47. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

pre “Fungovanie Mestského úradu v Trnave je výrazne drahšie ako v minulosti”

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.