reklama

For those who revel in the thrill of gambling, the article provides an enticing overview of 1Win, an online casino that seems to cater to every whim of the enthusiast. From the vast selection of games, including slots, poker, and roulette, to the adrenaline-pumping sports and esports betting options, it's a gambler's paradise. The convenience of swift deposits and withdrawals adds to the allure, ensuring that the action never stops. The welcome bonus, a whopping 500% on the first deposit, is a cherry on top, significantly enhancing the betting power right from the start. 1win Casino stands out not just for its game variety but for its commitment to security, backed by a Curacao license. This combination of entertainment, convenience, and trustworthiness makes it a standout choice for seasoned players looking for a new arena to test their luck and strategy.

J'ai récemment lu un article sur Cheri Casino et, en tant que novice dans le monde du jeu en ligne, j'ai trouvé cela très instructif. Le processus d'inscription semble simple et sécurisé, nécessitant des informations vérifiables, ce qui me rassure quant à la protection de mes données personnelles. Ce qui m'attire particulièrement, c'est la variété des jeux proposés. Savoir que je peux choisir parmi plus de 800 jeux, y compris des machines à sous et des jeux de table, rend ce casino particulièrement tentant. cheri-casino.fr mentionne aussi la compatibilité mobile, ce qui est un grand plus pour moi car j'utilise souvent mon smartphone pour me divertir. Les promotions hebdomadaires et le bonus de bienvenue sont attrayants, bien que je doive admettre que je suis un peu intimidé par les exigences de pari. Cependant, l'article a éveillé mon intérêt et m'a donné envie d'explorer davantage le monde des casinos en ligne.

Having no prior experience with online betting, I was intrigued by the review of 4rabet. The platform's emphasis on being user-friendly and offering a variety of betting options makes it seem like a welcoming place for beginners like myself. The fact that it caters specifically to the Indian audience, with a focus on cricket, adds a local flavor that I appreciate. The review also touches on the app's extensive sports selection and casino games, which suggests that there's plenty to explore beyond just betting on sports. What's more, the mention of bonuses and promotions gives the impression that 4rabet values its users and looks to enhance their experience wherever possible. It's reassuring to read about the platform's dedicated customer support, highlighting their commitment to user satisfaction. For anyone curious about online betting but unsure where to start, the article on 4Rabet India seems like a helpful resource.

Tlačovka trnavskej opozície: poslanci prezentovali negatíva spojené so zmenami vo verejnej doprave, Baroš reagoval na Bročkove vyjadrenia o cestách

Štvorica poslancov opozičných poslaneckých klubov v mestskom zastupiteľstve Trnava pre každého a Trnava nás spája Branislav Baroš, Miloš Krištofík, Jaroslav Holeček a Rastislav Mráz reagovala na tlačovej besede v pondelok 3. februára 2025 na nedávne zmeny vo fungovaní Mestskej autobusovej dopravy (MAD) v Trnave. Predseda opozičného klubu Trnava pre každého Branislav Baroš zareagoval aj na názory primátora Petra Bročku na tému možného financovania rekonštrukcií miestnych komunikácií.

Aktuálne zmeny v trnavskej MAD označil Baroš za pokus a omyl. „Aj táto zmena, ako aj ďalšie, ktoré sa v Trnave dejú, nie sú reflexiou tohto, čo Trnavčania v skutočnosti naozaj potrebujú,“ uviedol.


Zľava M. Krištofík, B. Baroš, R. Mráz a J. Holeček počas tlačovej besedy

FOTO: trnava-live.sk

Ako priblížil, opozičný klub Trnava pre každého si urobil na sociálnej sieti vlastný prieskum a snažil sa získať reakcie verejnosti na zmeny v grafikone mestských autobusov či ďalšie zmeny. Následne prečítal niekoľko negatívnych postrehov a názorov, ktoré účastníci diskusie napísali.

„Pýtam sa, komu tieto zmeny prospeli. Mali sme tu odborníkov, ktorí urobili zmeny pred dvomi rokmi. O rok prišli ďalší odborníci a máme avizované, že už toto letu nastanú ďalšie zmeny. Pred desiatimi rokmi platilo mesto Arrive 1,2 milióna, teraz je to 3,5 milióna. Skúste mi povedať, čo sa zmenilo za túto sumu k lepšiemu? Za mňa sa to nedá nazvať inak, ako veľká hanba,“ skonštatoval Branislav Baroš.

Poslanec MZ a vicežupan Rastislav Mráz vo svojom vystúpení poukázal na negatíva, ktoré vďaka zmenám v MAD postihli osoby so zdravotným znevýhodnením.

„Táto zraniteľná skupina ľudí podľa dát z roku 2023 uskutočnila viac ako 170 – tisíc jázd, ktoré platila dopravnou kartou. Ďalších vyše 58 – tisíc jázd bolo uskutočnených platbou v hotovosti. Spolu tak za rok 2023 inkasovalo mesto od osôb so zdravotným postihnutím necelých 18 – tisíc eur. Pri novom nastavení stojí jedna jazda osobu ZŤP 45 centov a tých vyše 58 – tisíc jázd, ktoré boli platené v hotovosti, nebude stáť 10 centov ale 1,50 eura. Keď to dáme do absolútnych čísel, a zachovaní počtu jázd a spôsobe platenia z roku 2023, by platby od znevýhodnených osôb po zmenách narástli v tomto roku bezmála desaťnásobne. Teda zo sumy takmer 17 774 eur – tisíc eur sa dostaneme na vyše 164 – tisíc eur. Aj v prípade, že by všetci zdravotne znevýhodnení používali dopravnú kartu, dosiahlo by zvýšenie asi päťnásobok oproti roku 2023,“ poukázal Mráz.

Máme informácie, že sa táto skupina osôb obrátila s podnetom na komisára pre osoby so zdravotným postihnutím a čakáme na jeho stanovisko. Podľa nášho názoru ide o istý stupeň diskriminácie zdravotne znevýhodnených osôb.


Rastislav Mráz ukazuje graf s výdavkami zdravotne znevýhodnených občanov na autobusovú dopravu v roku 2023 a predpokladané náklady pri zachovaní počtu jázd a spôsobu platby po zmenách v roku 2025

FOTO: trnava-live.sk

Poslanec Jaroslav Holeček poznamenal, že na mestskom zastupiteľstve vlani v októbri počas rokovania o zmenách v MAD navrhoval pre skupinu osôb ZŤP a seniorov nad 70 rokov, tak ako je to v niektorých iných mestách, verejnú dopravu zadarmo. „Návrh bol odmietnutý. Osobne si myslím, že mestu by tie peniaze až tak nechýbali a bolo by to pekné gesto voči telesne postihnutým a dôchodcom.“

Ako ďalej uviedol, súčasný informačný systém na zastávkach autobusov považuje za neprehľadný a veľmi ťažko čitateľný.

„Cestovaný poriadok na zastávkach je v niektorých bodoch nečitateľný, písmo na hárku veľkosti A5 je veľmi malé. Už v minulosti som pripomínal, že je potrebné informácie zverejniť na väčšom formáte a prehľadnejšie, ako príklad som použil Trenčín.“

Branislav Baroš na otázku, či opozičné kluby na základe skúseností občanov predložia nejaké konkrétne návrhy zmien v MAD na mestskom zastupiteľstve, odpovedal: „Okrem reakcií verejnosti zatiaľ nemáme analytické dáta. Určite urobíme všetko, čo bude možné a na niektorom z budúcich zasadnutí prídeme s nejakými návrhmi.“

Reakcia Baroša na vyjadrenia primátora
aj na stanovisko mesta

Primátor Peter Bročka počas panelovej diskusie, kde sa hovorilo o možnostiach zlepšenia dopravy v mestách a zrýchlenia rekonštrukcií ciest, poukázal na potrebu zlepšiť súčasný stav a ako príklad možného riešenia spomenul extra dotácie od štátu či zmenu zákona, ktorá by umožnila mestám a obciam získať „právomoc vybrať nejakú formu, teraz veľmi vulgarizujem, mýta na miestnych komunikáciách“.

Branislav Baroš minulý týždeň okomentoval Bročkove slová krátkym videom na sociálnej sieti. Trnavská radnica zverejnenú pasáž primátorovho vyjadrenia označila za vytrhnutú z kontextu a obvinila ľudí, ktorí tieto informácie šíria z prekrúcania faktov, šírenia výmyslov, manipulácií či hoaxov.

Branislav Baroš na tlačovej besede pustil inkriminovanú nahrávkou s vyjadrením Petra Bročku a reagoval slovami:

„Niektorí hovoria, že opozícia zavádza obyvateľov. Tu sme počuli, kto klame, kto zavádza ľudí. Tieto slová primátora Bročku potvrdzujú, kto je zaujatý voči motoristom v Trnave. Tento pán už v auguste 2022 nazval motoristov psychicky závislými na svojich autách a snaží sa maximálnym spôsobom obmedziť život obyvateľom. Ak tvrdí, že si kúpil auto, skúste sa opýtať, komu patrí to auto, na ktorom sa vozí. On nevie, čo to je kúpiť si diaľničnú známku, platiť si zákonné a havarijné poistenie, tankovať benzín, naftu alebo elektrinu na to, aby to vlastné auto mohol používať. Namiesto toho tento pán a jeho trinásťčlenný marketingový tím vyjdú s tým, že ide o hoax a zostrihané video, že Baroš je klamár a Baroš je faloš. Bohužiaľ, tento sociopat bude ešte niekoľko rokov vládnuť v tomto meste,“ nebral si servítku pred ústa predseda opozičného klubu Trnava pre každého.

Zľava M. Krištofík, B. Baroš, R. Mráz a J. Holeček počas tlačovej besedy

FOTO: trnava-live.sk

Ulož ako PDF
Napísal 4. februára 2025 10:00. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.