reklama

V utorok bude rokovanie mestského zastupiteľstva

Posledné rokovanie mestských poslancov pred letnou prestávkou sa uskutoční v utorok 27. júna 2017.

Okrúhle 20. riadne zasadnutie mestského zastupiteľstva mesta Trnava začne o 13. hodine.

Priebeh rokovania môže verejnosť sledovať priamo v konferenčnej sále radnice alebo prostredníctvom živého internetového prenosu tu.

Ilustračné foto

PROGRAM 20. zasadnutia Mestského zastupiteľstva mesta Trnava vo volebnom období 2014 – 2018:

1.1 Návrh Všeobecne záväzného nariadenia, ktorým sa mení a  dopĺňa VZN č. 477 o dočasnom parkovaní motorových vozidiel na vymedzenom území mesta Trnavy
1.2 Návrh Všeobecne záväzného nariadenia o pravidlách času predaja v obchode a času prevádzky služieb na území mesta Trnava
1.3 Návrh Všeobecne záväzného nariadenia o územnom pláne zóny Trnava – Cukrovar, Zmena 01/2016
1.4 Návrh Všeobecne záväzného nariadenia, ktorým sa mení a dopĺňa VZN č. 466 v znení VZN č. 467, VZN č. 469 a VZN č. 478 o Územnom pláne mesta Trnava a o regulatívoch a limitoch využívania územia a zásad pre ďalší rozvoj mesta Trnava
1.5 Návrh Všeobecne záväzného nariadenia, ktorým sa mení a dopĺňa VZN č. 462 o nakladaní s komunálnymi odpadmi a drobnými stavebnými odpadmi na území mesta Trnava v znení VZN č. 475
1.6 Návrh Všeobecne záväzného nariadenia o niektorých podmienkach držania psov v meste Trnava
1.7 Návrh Všeobecne záväzného nariadenia o určení výšky dotácie na mzdy a prevádzku na žiaka základnej umeleckej školy, dieťa materskej školy a školského zariadenia so sídlom na území mesta Trnava a na záujmové vzdelávanie detí s trvalým pobytom v meste Trnava, ktoré navštevujú centrá voľného času mimo územia mesta Trnava na rok 2017
2.1 Povolenie na spracovanie Zmeny Územného plánu mesta Trnava (Aktualizované znenie rok 2009) – Zmena 02/2017, Lokalita C, D, E, F a G
3. Majetkové záležitosti
4.1 Návrh na poverenie poslanca mestského zastupiteľstva vykonávať akty uzavretia manželstva pred orgánom štátu vo volebnom období 2014 – 2018
4.2 Výmena zástupcov mesta v kontrolných orgánoch záujmových združení právnických osôb založených mestom
5.1 Návrh na vytvorenie energetického úsporného mechanizmu
6.1 Akčný plán Programu hospodárskeho rozvoja a sociálneho rozvoja mesta Trnava na roky 2017-2019
7.1 Organizačné zabezpečenie Vianočných trhov 2017
8.1 Informatívna správa o využívaní športových areálov vo vlastníctve mesta za rok 2016
9.1 Informatívna správa o výsledkoch kontrol ukončených a rozpracovaných od 20.04.2017 do 13.06.2017
9.2 Plán kontrolnej činnosti Útvaru hlavného kontrolóra mesta Trnava na II. polrok 2017
10.1 Zmena zriaďovacej listiny Správy kultúrnych a športových zariadení mesta Trnava, Hlavná 17
11.1 Návrh na spolufinancovanie projektu Slovenského zväzu ľadového hokeja „Vybudovanie športového centra pre deti a mládež v areáli ZŠ a MŠ A. Kubinu v Trnave
11.2 Návrh na spolufinancovanie projektu – vytvorenie energetického akčného plánu
12.1 Návrh na úpravu schválených uznesení Mestského zastupiteľstva mesta Trnava k termínu konania MZ 27.06.2017 a správa o plnení uznesení MZ v intervale od 13.04.2017 do 07.06.2017
13. R ô z n e
14. Interpelácie poslancov Mestského zastupiteľstva mesta Trnava
15. Rekapitulácia uznesení

Ulož ako PDF
Napísal 26. júna 2017 21:44. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

75 komentárov pre “V utorok bude rokovanie mestského zastupiteľstva”

  1. 1
    jarka says:

    Všetko možné páni schvalujete, v poriadku, ale chcem sa opýtať kedy konečne urobíte semafory na ul. Sladovníckej pri Kriváni ,prechod do školy na Vančurovej, každé ráno musíme pomaly velké deti sprevádzať cez túto nebezpečnú križovatku, auta tam chodi ako blázni zo strany z mesta aj od NItrianskej, velmi pekne prosíme porozmýšlať nad týmto problémom , teraz už je neskoro

  2. 2
    Stano says:

    gratulujem k peknemu ukonceniu 20. MZ, poslanci sa zdvihli a uz sme poculi iba p. Fuzaka ako utocil na p. Bosnaka….
    pekna komedia na zaver zastupitelstva, bolo vidiet, ze chybal Kapitan :)

    • 2.1
      Juraj Fuzák says:

      Komedia je ked niekto sedi v rokovacej sale a odmieta sa zaprezentovat aby zmaril hlasovanie a ze to spravi niekto kto tam sedi 20 rokov je skor tragedia ako komedia. To co predviedli poslanci po tom co si Pobiecky vyziadal pseudo prestavku na to aby sa poradili ako budu hlasovat bolo nieco co sa len tak nevidi. Namiesto toho aby isli hlasovat sa dohodnu ze odidu aby zastupitelstvo nebolo uznasania schopne. Hnoj

      • 2.1.1
        Ondrej says:

        Len si pilia pod sebou konar a dalsie volby dufam dostanu este viac na frak. Ludia niesu sprosti a kazdy kdo si pozre aspon je zastupko bude total zhnuseny

      • 2.1.2
        viktor says:

        Pán Fúzák, keď rozprávate na mikrofón, prosím nežujte žuvačku, vyzeráte potom ako zo IV. cenovej…

        • 2.1.2.1
          Juraj Fuzák says:

          Som si zrejme ani neuvedomil ze ju mam, diky za radu, nabuduce si dam pozor 😊👍

        • 2.1.2.2
          etika says:

          Do akéhokoľvek politického diania , kto chce robiť pre ľudí by mali vstupovať ľudia s odbornými znalosťami , praxou , zrelosťou , morálkou a kúlturnosťou nadľadom, empatiou vcítiť sa do problémov druhých aspoň v nejakých hraniciach .
          Niekedy sa tomu hovorí chochmes alebo mal — nemal detskú izbu .
          Až ked to padne ešte viacej dolu , budeme možno vyhľadávať ludí,, ktorých niektorí teraz nazývajú – po zenite. Su to to ľudia s charizmou a hlavne prehľadom , čo ako v danej problematike funguje .

      • 2.1.3
        Rastislav Mráz says:

        Juro, tiež som situáciu na záver zastupka sprvoti úplne nepochopil. Dnes som presvedčený, že tým že sme o projekte Kubistro verejne nerokovali sme spravili službu primátorovi.
        O veci už totiž dávno sám rozhodol napriek všetkým prijatým zásadám a v rozpore so svojimi kompetenciami.
        Dňa 23.5.2017 sám podpísal rozpočtové opatrenie na financovanie projektu. Zmluvu s Broncom na sumu 6.300 eur podpísal riaditeľ správy kultúrnych a športových zariadení 31.5.2017.
        Zverejnená je tu http://www.skasz.trnava.sk/subory/zmluvy/K-25-2017.pdf
        Peniaze už má Bronco teda dávno na účte, napriek tomu, že táto záležitosť nebola zahrnutá v rozpočte mesta, neprešla cez riadny dotačný mechanizmus a majetková komisia ani mestská rada nesúhlasila s použitím pozemku na jeho realizáciu.
        Mám teda pocit, že nás niekto iba navádzal na dodatočnú legalizáciu záležitosti, ktorá smrdí všeličím iným len nie transparentnosťou :)

        • 2.1.3.1
          p.Horvath says:

          V televízií pán Mráz bolo vidieť ako sa radíte v tom hlúčiku poslancov KDH, Pobieckeho, Haladu a pod. Tak nechápem vaše vyjadrenie, že ste situáciu nepochopili. To ste sa tam bavili o počasí ? Mimochodom ako volič KDH som velmi sklamaný z postupu ktorý ste zvolili. Nepatrí sa to. V zastupitelstve mlčať a teraz na internete vypisovať o nejakých prevodoch. Hadky na internete medzi členmi KDH a teraz toto….

          • 2.1.3.1.1
            hrobár says:

            P. Horvath máte pravdu, každý bývalý sympatizant KDH sa hanbí za týchto hrobárov KDH. Na celoslovenskej úrovni už zbankrotovali, ešte to treba doraziť na komunálnej – veľa úspechov.
            Majú ale svoje veľké témy napr. včera – psie výkaly a pekáče na vianočnom jarmoku, o tom sa bavili 2 hodiny.
            Mišún a spol. si mastia brucho …

        • 2.1.3.2
          Juraj Fuzák says:

          Rasto nesnaz sa prosim zachranit to co sa zachranit neda. Ziadnu sluzbu si nikomu nespravil a nikto ta nenavadzal na dodatocnu legalizaciu ani nic podobne. Tie peniaze boli z rozpoctu VMC, ktore to schvalilo a boli prevedene na spravu, ktora mala prenajimat ten kontajner, plus montaz a dotacia Broncu na kulturny program.

          Takze reci o vselicom inom len nie transparentnosti su total vedla. To co vcera predviedla skupina poslancov po tom ako si Pobiecky vyziadal prestavku aby sa dohodli je totalny hnoj. To co predviedol Bosnak a pokial sa nemylim tak aj Halada, ktori stale sedeli v sale a odmietli sa zaprezentovat radsej nekomentujem. Bosnak co tam sedi 20 rokov, ma cestne obcianstvo a vykrikuje o dodrziavani poriadku, Butko co sa ohana nejakym etickym kodexom poslanca ved to je nasmiech. Kvoli nejakemu projektu v univerzitnom parku? Ked s tym nesuhlasim je tam cervene tlacitko “PROTI” a nie zutekat ako zbabelec, alebo este lepsie zostat tam sedet a sabotovat.

          Obhajujes neobhajitelne a dobre to vies.

          • 2.1.3.2.1
            Peter Halada says:

            pred tym nez niekoho obvinim z nezaprezentovania sa si overim ci to je pravda ale mylit sa je ludske … peace

            • 2.1.3.2.1.1
              volič says:

              To sa ozval ten arogantný Halada z MZ, čo len vyrýva a provokuje ?
              Mohol by nás p. Halada informovať, čo konkrétne osobne spravil pre Trnavu za 2 a pol roka, napr. vo voľnom čase, dobrovoľne, akú akciu zorganizoval pre občanov alebo mesto ?

              • 2.1.3.2.1.1.1
                Edita says:

                Milý volič,určite je to prospesnejsie ako presedieť každé zastupiteľstvo bez slova,bez názoru a potom zahlasovať ako bolo prikazane.

              • 2.1.3.2.1.1.2
                Ison says:

                Postavil dom. Nemal čas.

                • 2.1.3.2.1.1.2.1
                  Edita says:

                  Tomuto sa hovorí závisť vážený pán.Typická vlastnosť slovenského národa.Lebo nikto iný v tejto republike nestavia. Naozaj nerozumiem čo to má spoločné so zastupiteľstvom.

            • 2.1.3.2.1.2
              Juraj Fuzák says:

              Nazdar, pokial si to nebol ty tak sa ti ospravedlnujem, mal som ten dojem.

          • 2.1.3.2.2
            Rastislav Mráz says:

            Presne toto som mal Juro na mysli. Aj keby som tlačil červené tlačidlo, peniaze z mesta sú už preč aj bez nášho hlasovania… tak o čom to teda malo byť.
            Hlavnú debatu k projektu som očakával práve na rokovaní mestskej rady, ktorej prináleží kompetencia prenájmov pozemok mesta. Žiaľ, pán primátor nás už opätovne nepoctil svojou prítomnosťou, aby vec objasnil a jeho zástupcovia informačne dosť tápali.
            Apropo podľa jeho kalendára mal v ten deň byť iba na dozornej rade Tavosu a následne na rokovaní mestskej rady. V Tavose dozorka skončila okolo 11,00 avšak pán primátor na mestskú radu neprišiel. Za to mám info od dvoch ľudí, ktorí ho v tom čase videli na radnici a v jej okolí. :)

            • 2.1.3.2.2.1
              Juraj Fuzák says:

              Rasto…peniaze z mesta niesu prec, kedze su viazane na konkretny projekt a ten teraz zrejme nebude, tak peniaze sa budu musiet vratit tak ako pri kazdej nezuctovanej dotacii alebo pri nerealizacii projektu, ale to ty dobre vies.

              Tento projekt bol na majetkovej komisii, kde nepresiel. Tam som vtedy povedal ze to dam ako poslanecky navrh a pozvem aj predstavitelov Bronca aby si to tam mohli prist odprezentovat.

              Na zaciatku zastupitelstva som povedal ze davam dva poslanecke navrhy:

              1. Ladova plocha pre medzinarodny hokejovy kemp, ktora nebola schvalena na mestskej rade
              2. Material z majetkovej komisie – Kubistro (kultura v parku)

              Prvy navrh bol zaradeny do programu a na konci aj schvaleny. Druhy navrh som mal po vseobecnej dohode predlozit do bodu rozne a s tym vsetci pritomni suhlasili.

              Pred bodom rozne si Pobiecky vyziadal “prestavku” kde sa dohodli s dalsimi ze sprosto odidu. Na to Bosnak +1 zostali sediet na svojich miestach a odmietali sa zaprezentovat. Zostalo nas zaprezentovanych 15. Bosnak sa tam snazil argumentovat ze tento bod nebol v programe, bla bla bla. Na to som ho s krikom oznacil za klamara a urobim to kedykolvek znova. Vsetci sa zhodli ze to ma ist do bodu rozne a ja som naivne veril ze slovo stale plati, bohuzial v niekoho mentalnom svete zjavne nie.

              Primator nieje povinny chodit na mestsku radu. Tento projekt sa pripravoval na zaklade hlasovania VMC a peniaze boli na to vyclenene z ich rozpoctu. Sprava spolupracovala spolu s Broncom na priprave a cakali na rozhodnutie o vypozicke pozemku. Tato nepresla tak sa peniaze vratia naspat, tak tu prosim ta nevytvaraj chymeru o uz odcerpanych peniazoch.

              Mozes to co sa stalo vcera obhajovat zlava, sprava, zvrchu, zospodu a nic tomu nepomozes. Sam dobre vies ze to co spravili poslanci po Pobieckeho prestavke a nasledne co predviedol Bosnak bola ostuda najhrubsieho zrna, nehodna niekoho kto je dokonca drzitel cestneho obcianstva mesta. A zvlast, ked sa to stane pri takej banalite ako je kulturny program na leto v parku. Moze sa hanbit, kazdy jeden co sa na takomto niecom zucastnil. Namiesto toho aby som hlasoval, utecem zo zastupitelstva, respektive tam s usklabkom sedim a nerobim nic. Takze tak.

              • 2.1.3.2.2.1.1
                Ondrej says:

                Pan Pokorny mate tu namet na clanok nech sa paci

              • 2.1.3.2.2.1.2
                jozef says:

                Pán Fuzák, áno povedali ste na začiatku, že to neodsúhlasila majetková komisia a ani mestská rada to neodporučila na rokovanie MZ. Rovnako, ako majetková komisia neodporučila iné veci, o ktorých hovoril pán Galbavý v materiály, ktoré MK neschválila. Tie ste tam prečo teda nenavrhovali opäť prerokovať? A o akej “kultúre” v parku hovoríte. Na prezentovanie kultúry sú iné a vhodnejšie miesta. Alebo máte nejaký iný, osobný záujem na uvedenej veci? Ak áno, tak by ste o tom ani nemali hlasovať. Mimochodom výpožička ( zadara ), ako už niekto písal, za peniaze VMČ ( teda mesta ) a práve Broncu? To sa Vám zdá správne?

                • 2.1.3.2.2.1.2.1
                  5centovdomesceka says:

                  Pan Jozef, ja som pocul ze v tom bistre mal Fuzak ako znamy gurman dohodnute konzumne v neobmedzenej hodnote zadarmo. Lukulske hody kazdy den mu za to slubili.Tym sa aj vysvetluje, preco bol tak nahnevany na Bosnaka, ktory vedome a umyselne zmaril uznasaniaschopnost v plene. Asi mu to za tu ostudu na stare kolena stalo, ved ako by k tomu dosli ostatni gurmani v zastupitelstve? D
                  Ale zarty bokom a k veci.
                  1. Poslanec ma v zmysle zakona o obecnom zriadeni pravo predkladat zastupitelstvu navrhy, co Fuzak aj urobil, okrem tohto bistra aj vo veci zabezpecenia ladu pre kazdorocny hokejovy turnaj ktory bol v MR zamietnuty. Bolo zabavne sledovat vyhovorky clenov MR, ze iba netusili ze to ma byt lad pre deti. Chapem, zarezat dlhorocny detsky turnaj pred kamerami pre par tisic eur z rozpoctu by sa tak blizko od dalsich volieb mohlo niektorym setrilkom vypomstit.
                  2. Vasu poznamku o vhodnych a vhodnejsich miestach na prezentovanie kultury nema vyznam ani komentovat. Taka doba tu uz bola a nastastie uz je za nami.
                  3. Bronco a komunita zdruzena okolo tohto o.z. je bezkonkurencne najaktivnejsia v Trnave co sa tyka organizovania podujati pre verejnost. Ich pravidelne akcie ktore netreba menovat su uspesne a chodia na ne tisice ludi zo sirokeho okolia.
                  V hlavach niektorych zastupitelov je to ale “roztahovanie sa” a preto ich treba namiesto podpory pribrzdit. Ved co keby ten mrtvy parcik bez duse nahodou ozil? A co ked sa nam v centre zacnu zgrupovat podivne mlade individua co si nieco myslia a budu zase chciet nieco dalsie vymyslat? A este tam aj budu na niecom zarabat na dalsie aktivity? To treba zastavit, aj tak su to urcite Brockovi volici.
                  4. Zaver rokovania bol jeden neobhajitelny a nechutny podvod ktory v Trnave doteraz nema obdobu. Pod zamienkou prestavky pred poslednym bodom utiect z rokovania s umyslom znefunkcnit zastupitelstvo, s vedomim ze je na programe este hlasovanie a vystupenie obcanov, ktori tam cely den cakali je absolutne dno. A odmietnutie cestneho obcana mesta, dlhorocneho veterana komunalu Bosnaka zaprezentovat sa, ktory asi len nemohol utiect s ostatnymi je len nechutnou bodkou za cirkusom co tam niektori predvadzali. O verbalnych exhibiciach buducich kandidatov do VUC sa ani nemusime bavit, znalcom pomerov musi byt zle od zaludka az do buducej nedele.

                  • 2.1.3.2.2.1.2.1.1
                    oddych says:

                    univerzitný parčik vobec nieje mrtvy , neželame si tam žiadne pohostinstvo všade okolo je dosť kaviari

                    tak toto už by bol vrchol ,a kto vlastne sa skryva pod Broncom

                  • 2.1.3.2.2.1.2.1.2
                    viktor says:

                    Ad 3) Môžete mi prosím napísať ktoré akcie organizovali? Pretože ja o tejto spoločnosti počujem prvý krát, tak nech si ju viem spojiť s konkrétnymi akciami. Ďakujem.

                    • 2.1.3.2.2.1.2.1.2.1
                      oddych says:

                      však nech idu do promenády , tá je čo sa tyka občertstvenia mrtva

                    • 2.1.3.2.2.1.2.1.2.2
                      Juraj Fuzák says:

                      Trnavsky rinek, Blsak…

                • 2.1.3.2.2.1.2.2
                  Juraj Fuzák says:

                  Ano zaujem, bla bla bla. A co ked majetkova komisia neodsuhlasila aj ine veci? Ja som na majetkovej povedal ze toto dam ako poslanecky navrh pretoze si myslim ze je to dobry projekt a nech si to ti co to chcu robit predstavia poslancom.

                  O akej “kulture” v parku hovorime? Ty si co alebo kto ked tu hodnotis co je kultura? Kultura je len to co sa paci mne? Takeho humusaka s panickymi fuzikmi co rozhoduje co je kultura uz maju v Bystrici na zupe, tak sa k nemu mozes rovno ist pridat.

                  Vypozicka zadara a prave Broncu? Ano vypozicka zadara nie prave ale AJ Broncu presne tak ako vypozicka zadara Lumenu a dalsim akciam kulturnym, presne to sa mi zda spravne. Na predposlednom zastupitelstve sme navysovali o 5000 peniaze na Lumen a nikto ani nehlesol a podporil to a tuto sa ideme odbavovat a natahovat si ego? A mas to popletene za peniaze VMC neni vypozicka ale prenajom kontajnera a podpora kulturnych akcii. A ano za peniaze VMC moze byt podporene co si odhlasuju.

                • 2.1.3.2.2.1.2.3
                  Lukas says:

                  Takže KDH sa hrá na transparentnú stranu??To sú Tí čo odsúhlasili spoločnosti Varieta pozemok na Hornopotočnej bez verejnej súťaže?A sám Pobiecky bol s predajom veľmi spokojný.Záhada??To že poslanec Igor Matovič poslal na účet mesta 25 mil. ich nezaujímalo…Ono,keď povie sponzor strany chcem to,tak to dostane.Tak isto to bolo s pozemkom v nemocnici.Ten Pobiecky je super transparentný muž.

              • 2.1.3.2.2.1.3
                Filipa says:

                Na druhej strane, keby poslanci (z hociktorej strany) chodili na zastupitelstva tak aj to, ze niekto odide by vas nezastavilo v riadnom hlasovani. Niektori poslanci pravidelne nechodia na MZ, co je pre mna osobne nepochopitelne. Tip pre redakciu- urobit statistiku pred volbami kto kolko bol, ako hlasoval atd.

              • 2.1.3.2.2.1.4
                Parva Roma says:

                Mohli ste zaprezentovať poslanca P. …

      • 2.1.4
        Edita says:

        Pán Fúzak,pre objektivitu treba povedať,že zaprezentovaní neboli ani Vaši poslanci, ak sa nemýlim – p.Lančaričová,p.Galbavý,p.Štefunko.

        • 2.1.4.1
          julinka says:

          Oni asi nemuseli, veď tam bol pán Bošnák a ten keďže od jednej do pol jedenástej predsedal návrhovej komisii a čítal návrhy všetkých uznesení, tak podľa poslanca Fúzaka mal ešte vydržať…Veď už sa mohol po operácii kolien pozviechať… To p.Lančaričová, p.Galbavý, p.Štefunko už boli asi z rokovacieho maratonu unavení a išli odpočívať. Poslanci Peciar a Gašparík na MZ vôbec neboli…..A okrem toho – pán Bošnák vysvetlil, že v rokovacom poriadku MZ je napísané, že poslanci majú dostať materiály na rokovanie 10 dní pred zastupiteľstvom, v odôvodnenom prípade 24 hodín pred MZ a preto nesúhlasil s prerokovaním v rozpore s rokovacím poriadkom.

          • 2.1.4.1.1
            Juraj Fuzák says:

            Pan Bosnak moze vysvetlovat co chce. Takisto navrh Rasta Mraza na zvysenie platov pre ucitelov nebol nikomu odkomunikovany a predlozil ho a presiel. Okrem ineho, nasledoval bod Rozne a interpelacie poslancov a to bol normalne schvaleny program zastupitelstva. Galbavy a Lancaricova odisili ovela skor, Stefunko odisiel pred koncom. Tam vsak nastal hromadny odchod poslancov po “Pobieckeho prestavke” a tym znemoznili zastupitelstvu dalej pokracovat. Sice pokracovat mohlo ale Bosnak sa odmietol prezentovat. Bosnak a skupina poslancov co hromadne odisla si urobila poriadnu hanbu a na tom nezmeni nikto nic.

            • 2.1.4.1.1.1
              julinka says:

              Teda “ovela skor” a “pred koncom” sa odísť môže, ale potom už nie….Hanbu si urobili poslanci čo odišli o pol jedenástej, ale nie tí, ktorých to prestalo baviť oveľa skôr…Ako hovoríte , pán poslanec – banánová republika…..Ale robíte ju Vy a Vám podobní !

              • 2.1.4.1.1.1.1
                Edita says:

                Výborne ste to napísala julinka 😉

                • 2.1.4.1.1.1.1.1
                  Ondrej says:

                  Keby si kdhaci spolu s Pobieckym nerobili kampan pred volbami a netlachali hodiny onicom tak by schodza koncila ovela skor…tito pani nic nevytvorili a snad uz nebudu mat moznost sa knicomu v buducnosti vyjadrovat a nepomozu im ani julinkine place :)

                  • 2.1.4.1.1.1.1.1.1
                    julinka says:

                    Vyplakáva niekto iný, nie ja. Ja som sucho konštatovala fakty na základe odpozeraného na MTT. Ak tie fakty nepodporujú vyplakávajúceho, nie je môj problém.

                    • 2.1.4.1.1.1.1.1.1.1
                      Ondrej says:

                      Julinka hlavny fakt je ten ze teraz to budu vedet co mozu cakat do buducna a budu tam vsetci a odlozia mozno ine povinosti ..kedze sa mafia ukazala jak proradni psi tak ich budu vsetci brat a len zas ukazali co su zac :)

              • 2.1.4.1.1.1.2
                Juraj Fuzák says:

                Pokial viem tak Galbavy a Lancaricova to normalne oznamili predsedajucemu tak ako aj kolega Stanko napriklad. A ano hanbu si urobili poslanci, ktori sa hromadne dohodli ze odidu aby nemuseli hlasovat.

            • 2.1.4.1.1.2
              Filipa says:

              Áno, samozrejme to že odišli takto vo veľkom je úplne prízemné a sedlacke a keď som to videla nahnevalo ma to ako sa môžu takto zachovať. Ale, znova, na druhej strane treba mat jeden meter na všetkých- ako píšeš aj Galbavý, Lancaricova, Stefunko tiež odišli, a to ešte skorej (o tom že Peciar kedy bol naposledy na MZ si ani nepamätám) – a to je v poriadku? Jediný rozdiel je že KDHaci to spravili grupne s úmyslom zmariť. Ale vaši to zmarili tiež, aj keď neúmyselne. Veď to MZ je raz do mesiaca a za to dostávajú plat- keby učiteľ odíde z poslednej hodiny lebo už sa mu tam nechce byt tak čo sa stane? Neviem zloženie komisii a koľko toho majú títo vyššie spomenutí poslanci na robote, ale je fakt že niektorých som ani raz nevidela niečo prispieť do rozpravy, predložiť atd. Prosím,nikto to neberte ako bezdôvodny hejt. Len chcem poukázať na to, že ja byt vo vašom klube tak si zvolám poradu a dobre niekomu vysvetlím, čo je ich úloha ako poslanca (reprezentovať svojich občanov) a čo je ich úloha ako člena klubu Lepšia Trnava (podporiť návrhy ostatných členov) a čo je ich úloha ako normálneho ‘pracovnika’ (ie niekto kto za niečo dostáva plat) – zúčastňovať sa až do konca na MZ. Môžno treba do budúcich volieb opatrnejšie vyberať spolupracovníkov do klubu, tot vse. Ale ináč, úplne chápem rozhorčenie voči KDHkom, tiež som si pohundrala svoje na počítač keď som to videla.

              • 2.1.4.1.1.2.1
                Juraj Fuzák says:

                Samozrejme ze to nieje v poriadku, pokial nema niekto padny dovod ma tam byt pritomny o tom sa debatovat nemusime ani chvilu. Tu sa bavime o tom ze to co spravil zbytok bol cisto umysel zmarit priebeh zastupitelstva.

  3. 3
    B.S. says:

    Co sme cakali od ludi z KDH a spol.,ktorych vzdy platili oligarchovia?A Pobiecky je kapitola sama o sebe.

  4. 4
    centrum says:

    Vystúpenie p. Šujana o dávaní zátok do ucha pri hlučných akciách bolo úplne nenáležité.

  5. 5
    Murko says:

    A co by si cakal od toho zakomplexovaneho chlapca, co sa zakokta zakazdym ako ide nieco povedat? Chlapec by sa mal liecit a nie sediet v zastupitelstve.

    • 5.1
      občan says:

      p. Murko liečiť sa choďte Vy ak ste chorí… toto je úžasný prejav Vašej inteligencie a kultivovanosti, každý človek je nejaký, každý ma nejaký prejav, to Vám nedáva žiadne právo niekoho urážať a ponižovať
      .

      • 5.1.1
        Murko says:

        Aspon sa zhodneme na tom, ze ten chlapec ma diagnozu s ktorou sa treba liecit a nie vysedavat v poslaneckych laviciach… Pamatam si ho este zo skoly, drzy debilko to bol vzdy.

  6. 6
    Ondrej says:

    MRAZ ludia vas maju uz plne zuby a po vcerajsom divadle co ste predvadzali tak uz vas nenavidia a kazdym zastupkom je to horsie a horsie…banda hnusna uz dajte Trnave pokoj a zmiznite

  7. 7
    centrum says:

    By ma zaujímalo konkretne kto ako hlasoval za predlženie času otvorenia prevádzky reštaurácii v meste

    • 7.1
      Juraj Fuzák says:

      ZA: Cavojsky, Fuzak, Galbavy, Gronsky, Hascik, Klokner, Kristofik, Lancaric, Lancaricova, Nesticky, Novota, Pekarcik, Stanko, Stefunko, Uhlik

      PROTI: Butko, Mraz, Pikna

      ZDRZAL SA: Bakova, Bosnak, Fridrichova, Halada, Kralovic, Kramar, Niznansky, Petkova, Pobiecky

      NEHLASOVAL: Alchus, Sujan

      NEPRITOMNI: Gasparik, Peciar

      • 7.1.1
        tulen says:

        juro,
        aké farizejské je byť proti a nebývať v meste resp. oni už o 22:00 sú poslušne doma, ale ja, ktorý idem konečne o 21:00 na pivo a o 22:00 mi už nenalejú!
        TRNAVAAAAA

      • 7.1.2
        Palo says:

        Mozem prosim dostat odpoved na jednu otazku:
        Co znamena tlacidlo zdrzal sa?
        Mam tomu rozumiet, ze nevie svoj nazor, ci je za alebo proti… Alebo si tam prisiel iba posediet… Som za zrusenie tohoto tlacidla, kedze nema vypovednu hodnotu. Nech ostanu iba tlacidla, na ktorych bude za alebo proti. To boha te staci.

  8. 8
    Michal says:

    Čo ma najviac mrzí, že zastupiteľstvo skončilo tak ako skončilo sledoval som to cez televíziu, p. Fuzák sa neovládol no asi spravodlivo. Ľúto mi je najviac toho, že ak boli nejaké interpelácie poslancov či vystúpenia občanov nedostali príležitosť … treba naozaj zvážiť či nedať možnosť občanom vystúpiť na začiatku zastupiteľstva. Všetci majú mandát od občanov a tí majú právo sa k veciam vyjadrovať.

  9. 9
    Edita says:

    Mňa by napríklad zaujímalo čo urobila p.poslankyňa Lančaričová pre Trnavu. Nie je schopná sa vyjadriť k ničomu, je zjavné, že je tam do počtu ako mnohí ďalší. Hlavne, že pán primátor a jeho družina toho veľa urobili !!!! Stále čakáme,kedy sa primátor vyjadrí k zmluvám, na ktoré poukázal p. Mráz.

    • 9.1
      tí , čo tu žiju says:

      prekvapilo nás , že pani hlasovala za predlženie otváracích hodín reštauracii až do neskorých nočných až nadranných hodin , ako by sa jej páčilo , keby v izbičke jej spinkalo dieťaťko , alebo starí rodičia alebo len tak pracujuci človek platiaci dane tomuto mestu a za oknon verovavali hulákali buchali okoloiduci , alebo nedajbože trieskali decibely , kltoré sú v rozpore so zdravím , smutné , že tak hlasovali aj poslanci za centrum , lebo hlasy do poslanectva nemali od reštauracii ale od tych ,čo v centre bývaju

      Do budúcna teda doporučujem p. Miterkovej , ktorá je vo funkcii mnohoročne , aby nedávala stavebne povolenie na bývanie tam , kde je to v rozpore so zdravim človeka , a davajte si palce dole kolko chcete

  10. 10
    Lukas says:

    No hulákať mládež bude tak či tak,to nemá s otváracími hodinami nič spoločné.Tam sa jednalo iba o to,aby mohli ľudia dlhšie sedieť na terase bez hudby.

    • 10.1
      oddych says:

      včera 23, 50 h v nemenovanom sedeni v blizkosti námestia vyvreskovanie, rehoty hudba tých sediacich na teraske

      možno keby chodili hliadky a kontrolovali ……..

      • 10.1.1
        Juraj Fuzák says:

        Vcera 23:50 bolo treba volat 159 a povedat do telefonu, konkretne ktory podnik v blizkosti namestia rusil nocny klud. Dnes 09:50 sa to na trnava-live asi tazko vyriesi…

        • 10.1.1.1
          emil says:

          boli ste zvolení aj pre to , aby bol zabezpečený aspoň nejaky poriadok , ked to teda ti pred vami robili tak zle

          • 10.1.1.1.1
            Peter Klimo says:

            zhodou okolnosti som vcera neskoro vecer sedel na pesej v jednom podniku, okolo nas cely cas pobehoval taky trochu vacsi pes, bez nahubku a bez obojka.. pocas mojej pritomnosti sa niekolkokrat vychcal do zahona s kvetinami a na obrubniky pri nich. minule na takychto obrubnikoch o par metrov dalej sedeli moje deti, dotykali sa ich rukami a potom jedli zmrzlinu..
            ocakaval som bleskovy zasah policie, ved je zona pod dohladom kamier. zial nicoho podobneho som sa nedockal…

  11. 11
    Lukas says:

    A za to moze Juro Fuzak….Pan Klimo,mali ste volat bezplatne na MP.

    • 11.1
      Peter Klimo says:

      Ja neviem Juro, mozes za to ?
      Netusil som ze s tym psom mas nieco spolocne ..

      • 11.1.1
        p.Horvath says:

        Tolko nenávisti a posadnutosti ako je cítiť z vašich príspevkov pán Klimo to som ešte nevidel. Skúste sa zamyslieť nad sebou a možno aj tým že by niekto takto vytrvalo a sústavne útočil na niekhoho z vašich blizkych, no čo by ste si o ňom pomysleli ? …

        • 11.1.1.1
          Peter Klimo says:

          p.Horvath, o akej nenavisti hovorite a ku komu konkretne ?
          Ja kvoli tomu psovi nevinim ani Jura Fuzaka ani nikoho ineho,ak ste take nieco vycitali z mojho prispevku je to Vas problem.

          S pozdravom
          p.Klimo

  12. 12
    pozorovateľ says:

    Je dlhodobo bežné, že ku koncu MZ sa počet poslancov „prerieďuje“. Minimálne slušnosť a asi aj rokovací poriadok vyžaduje, aby poslanci svoj zamýšľaný odchod s patričným zdôvodnením ohlásili predsedajúcemu (účasť je aj odmeňovaná).

    V mne známej histórii tohto MZ si nepamätám prípad úmyselného organizovaného znefunkčnenia rokovania MZ.

    Načo prijímali nad rámec Rokovacieho poriadku nedávno naviac aj Etický kódex (uznesenie č. 490 zo dňa 11.10.2016 http://www.trnava.sk/userfiles/file/Etick%C3%BD%20k%C3%B3dex%20final.pdf ) ?

    V priamom prenose nám poniektorí ukázali, že im je tak akurát iba „pre srandu králikov“.

    Morálka porušená bola, príslušná komisia by mohla preveriť, ako je to aj vo vzťahu k záväzným predpisom.

    Preambula Etického kódexu, žiaľ, momentálne vyznieva iba ako prázdna fráza.

Napíš komentár

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.