reklama

Región Tirnavia bude mať zastúpenie v cestovateľskom bedekri pre Nemcov a Rakúšanov

Aktulizácia nemeckého bedekra so zameraním na Bratislavu a okolie bude od roku 2014 obsahovať aj rozsiahlejšie turistické informácie o Trnave a okolí.

Trnava Tourism sprevádzala za týmto účelom nemeckého žurnalistu Gunnara Strunza. Bedeker bude pre záujemcov o Bratislavu a blízke okolie k dispozícii Nemcom a Rakúšanom v každom národnom kníhkupectve.

Turistická organizácia Trnava Tourism hosťovala koncom minulého týždňa v regióne TIRNAVIA nemeckého žurnalistu Gunnara Strunza, ktorý po siedmych rokoch aktualizuje cestovateľský bedeker vydavateľstva Trescher Verlag so zameraním na cestovanie po Slovensku, konkrétne na Bratislavu.

Žurnalista navštívil Bratislavu, vrátane Trnavy a okolia už v roku 2006. V tom čase zbieral podnety o Trnave a okolí „na vlastnú päsť“, po regióne sa pohyboval bez lokálneho sprievodcu. Tentokrát si v spolupráci so zahraničným zastúpením Slovenskej agentúry pre cestovný ruch v Nemecku, po ohlásení jeho návštevy, priamy kontakt s ním vyžiadala Trnava Tourism. Po trojdňovej návšteve Bratislavy strávil intenzívny deň aj v Trnave a okolí.

tirnavia-aut-ger
Titulna strana bedekra, ktorý zoznamuje cestovateľov s Bratislavou a okolím, teraz obšírnejšie aj s regiónom Tirnavia

Starostlivosť a sprevádzanie novinárov so zameraním na turizmus býva zo strany destinačných manažérov samozrejmosťou. Tak ako sme ho sprevádali v našom regióne TIRNAVIA, tak sa mu pár dní pred tým venovali v Južnom Tirolsku. Pre získavanie návštevníkov je dôležité ‘nalákať’ ich práve na magnety v destinácii. Keď si už destináciu vyberú a navštívia, viac sa o ostatných atrakciách dozvedia napr. v Turistickom informačnom centre. Šlo o aktualizáciu bedekra, preto mal pán Strunz otázky predovšetkým k turistickým novinkám. Zaujímal sa aj o tipy na dobrú gastronómiu, kávu, regionálne produkty,“ priblížila Petra Blažejová,výkonná riaditeľka Trnava Tourism.

Medzi atrakcie, na ktoré ho Trnava Tourism upriamila boli aj Katedrála sv. Jána Krstiteľa s jedinečným dreveným oltárom, Bazilika Sv. Mikuláša s pútnickým miestom – obrazom a kaplnkou Panny Márie Trnavskej, zrekonštruovaná Malá synagóga s obrazovými galériami, nová téma vína a výroby medoviny v regióne.

Z návštevy vinárstiev Víno Mrva&Stanko a Terra Parna bol uchvátený. Rovnako ho očarila hudba a príbehy historických organov v Bazilike, príbeh Ludwiga van Beethovena v Dolnej Krupej a výnimočná chuť tamojšej medoviny,“ dopĺňa Blažejová.

Nemecky písaný bedeker „Bratislava“ patrí do skupiny vydavateľstva Trescher Verlag, Gunnar Strunz sa orientuje, okrem iného, na krajiny a miesta Východnej Európy.

Bedeker bude v novom vydaní pre záujemcov o cestovanie do Bratislavy a jej okolia k dispozícii od jari 2014. Kúpiť ho bude možné v každom nemeckom a rakúskom kníhkupectve.

Trnava Tourism zostáva aj po odchode s G. Strunzom v kontakte a bude mu nápomocná aj vo fáze spracovávania nových informácií.

Ulož ako PDF
Napísal 15. októbra 2013 9:16. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

8 komentárov pre “Región Tirnavia bude mať zastúpenie v cestovateľskom bedekri pre Nemcov a Rakúšanov”

  1. 1
    gogogo007 says:

    Endlich…

    • 1.1
      totok tam doplnte says:

      ale len v pracovnej dobe. Ziadneho Saturnina v Trnave nehladajte. Cez vikend tito pracovnici pracuju a zbieraju skusenosti ako brigadnici v okolitych krajinach. Preto su ich zariadenia v tomto turisticky najnavstevovanejsom case u nas v regione zatvorene.

  2. 2
    Palko says:

    Pokial bude turisticka organizacia len predlzenou rukou dvoch vinarskych podnikov, tak nema ziadne opodstatnenie. Hlavne ak cerpa financie aj z verejnych zdrojov. Stale mam dojem, ze to vzniklo len ako marketingova podpora pre zopar podnikatelov.
    V ponuke na ich webe mi stale chybaju aj ine zaujimavosti z regionu.

    Ciel co tam maju: “strategický cieľ do budúcich rokov zvýšiť počet návštevníkov Trnavy a priľahlého regiónu” je uplny blud. Uz som to tu raz pisal, ze toto nie je ciel. Dajte tam konkretne, ze v roku 2014 chceme zvysit pocet navstevnikov o 40% oproti roku 2013. :)
    Bude to meratelne a ukaze sa, ci si oraganizacia zasluzi existovat a cerpat financie.

  3. 3
    martin says:

    Je to pre TT pozitívum, ale odporúčal by som kompetentným začať riešiť smerové tabule s vyznačením TRNAVA napr. smerom od BA po D1(len NR, ZA) a takisto v intraviláne BA, NR, TN atď , pretože v týchto mestách Trnava neexistuje a nikoho to netrápi, naproti tomu v TT je smerových tabúľ s vyznašením BA, NR, ZA, Modra … niekoľko, malo by to predsa fungovať na reciprocite, veď im robí TT zadarmo reklamu a oni nás ignorujú, ozaj náhoda.

  4. 4
    slavo says:

    V kazdom pripade je to pre trnavu a region pozitivne. Nesuhlasim vsak s nazorom, ze organizacia je predlzenou rukou dvoch vinarstiev. Uz len vo “vinnom baliku” su zastupene viacere vinarstva a organizacia spolupracuje aj s dalsimi subjektami (vid. akcie Radnicny pani, Stredoveka presovacka, dobyjanie Trnavy…). Taketo organizacie vznikli v X dalsich mestach na Slovensku a ich ulohou je marketingova podpora. Je na zvazeni kazdeho podnikatela, ci sa chce pridat, alebo nie.

    • 4.1
      Palko says:

      V poriadku, ale preco teda na ich webe nevidim informacie o tych inych akciach? Preco nemaju napr. info co uz doteraz spravili? Takto to vyzera, ze sa venuju len vinu. Tiez by bolo vhodne, aby mali na webe uvedenu jasnu strukturu financovania. Kto kolko plati (staci % podiel)? Co ak mesto, za to ze je zo zucastnenych najvacsie plati aj najviac a reklama sa z toho robi len vinarstvam? Preco to taja, je to snad nejaky problem alebo sa verejne financie tajne poskytuju na propagaciu vyvolenym podnikatelom?

      • 4.1.1
        slavo says:

        Je este asi strasne vela veci co treba doladit : ((( suhlasim, ale celkovo si myslim, ze ze sa to ubera dobrou cestou. Sledujem a zaujimam sa o CR a kulturu v Trnave. Vela veci bolo na facebooku, vela na plagatoch, vela v miestnych mediach. Podla mna je Trnava mesto, ktore vseobecne ponuka dost kulturtnych akcii. Ja “mam Trnavu rad” : ))) Inac, podla toho co viem by som nehovoril o vyvolenych podnikateloch, ale o tych co sa chceli zapojit.

        • 4.1.1.1
          Palko says:

          Pozrel som si prihlasku za clena, kde sa uvadza, ze sa postupuje podla stanov. Tie som vsak uz nenasiel. Nasiel som cez web jaslovskych bohunic zakladatelsku zmluvu, podla ktorej by na webe mala byt vyrocna sprava. Uvital by som tam aj rocny plan aktivit, ktory sa spomina v zmluve. Takze je naozaj este treba strasne vela veci doladit. :)
          Hlavne ma vsak zaujima struktura financovania organizacie, to vsak neviem nikde najst.

Napíš komentár

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.