reklama

Tesco spustilo v Trnave novú službu, zákazníci môžu nakupovať so skenermi

Tesco oznámilo spustenie nových inovatívnych spôsobov nakupovania. Jednoduchšie a rýchlejšie nakupovanie, nové služby a pestrejšia ponuka sú pre zákazníkov Tesca pripravené vo vynovených hypermarketoch v Trnave a v Nitre. Obyvatelia týchto dvoch miest si ako prví na Slovensku môžu vyskúšať benefity vylepšeného formátu Tesco hypermarketu šitého na mieru zákazníkom, ktorý okrem iného prináša aj významnú novinku – Scan&Shop a Scan&Shop Mobile.

Trnavský hypermarket prešiel od júna rekonštrukciou, dokončiť ju plánujú už o niekoľko dní. Zákazníci sa môžu tešiť na nový detský kútik, predajňa F&F dostala vlastný vstup s trendovým dizajnom, zmeny v podobe väčšieho priestoru sú viditeľné pri pekárenských výrobkoch, oddelení zeleniny či pultov s lahôdkami. Pribudne aj nový predajca odevov, novinkou je samostatný Svet Finest s výrobkami pre gurmánov.

V pokladničnej zóne nainštalovali systém vyvolávania voľných pokladní v samoobslužnej zóne.

No najväčšou novinkou, ktorá funguje zatiaľ iba v Trnave a v Nitre, je inovatívny a moderný spôsob nakupovania cez službu Scan&Shop.

Tá funguje cez ručné skenery, ktoré si zákazníci zoberú pri vstupe do hypermarketu v samostatnej zóne, alebo ju použijú prostredníctvom aplikácie cez mobilný telefón. Zákazníci počas nákupu priebežne skenujú jednotlivé výrobky, ktoré vkladajú do košíka či rovno do tašky. Displej skenera ukazuje priebežný nákup aj jeho sumu.

Na konci nákupu príde kupujúci k samoobslužnej pokladni, naskenuje kód nákupu priamo s displeja a v pokladni zaplatí v hotovosti alebo platobnou kartou.

Tesco chce týmto spôsobom zákazníkom čo najviac uľahčiť nakupovanie, ušetriť čas a umožňuje kupujúcim vyhnúť sa vykladaniu tovaru v bežnej pokladni.

„Zákazníci môžu tovar naskenovať a zabaliť priamo do svojej tašky v nákupnom vozíku. Ušetria tak čas venovaný vykladaniu tovaru pri pokladniach a opätovné balenie tovaru do tašiek. Okrem toho, týmto spôsobom môžu mať nakupujúci svoje výdavky pod kontrolou,“ povedal Martin Kuruc, riaditeľ pre retail Tesco na Slovensku.

Aj vďaka novým inovatívnym službám Scan&Shop a Scan&Shop Mobile môžu mať zákazníci Tesco nový zážitok z nakupovania. Výber tovaru, balenie do tašiek a platenie bude odteraz jednoduchšie. Službu postupne uvedú v strednej Európe spolu v 17 obchodoch.

tesco1

tesco2
Zákazníci oskenujú kód výrobku a na displeji skeneru alebo mobilného telefónu vidia všetky položky v košíku, ako aj aktuálnu cenu za nákup

„Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás vždy na prvom mieste. Neustále pracujeme na zlepšení našich predajní a chceme zákazníkom poskytnúť ten najlepší zážitok z nakupovania. Patríme k lídrom v zavádzaní inovácií, ktoré nás na trhu odlišujú v očiach zákazníkov, a ukazujeme im nový a pohodlnejší spôsob nakupovania. Vďaka inováciám vytvárame pre zákazníkov z predajní Tesco miesta šité na mieru, kde si môžu nielen nakúpiť, ale sa aj zabaviť,“ uviedol Martin Kuruc, riaditeľ pre retail Tesco na Slovensku.

Kupujúcim sú k dispozícii asistenti, ktorí sú v prípade nejasností alebo otázok pripravení pomôcť.

Tesco sa snaží byť lídrom v inováciách v maloobchode. V ostatných rokoch reťazec predstavil viacero unikátnych noviniek, ktoré sú medzi zákazníkmi veľmi populárne. Príkladom je obľúbený vernostný program Clubcard, samoobslužné pokladne, Tesco Potraviny domov a ďalšie.

Službu skenovania kódov, ktorú predstavil vo štvrtok v Trnave, používa už niekoľko rokov aj v Británii.

tesco6

tesco5

tesco4

tesco3

Ulož ako PDF
Napísal 23. septembra 2016 6:44. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.