reklama

Kráľovské privilégium: Oslávme spoločne 600-ročnicu na Trnavskej 13

Tento ročník je jubilejný a významný, Trnava dostala pred 600 rokmi kráľovskú výsadu. Mohla začať variť a predávať pivo. 15. júna 2019 to oslávime všetci spoločne.

Po 600 rokoch sme sa rozhodli, že si významné privilégium trošku osvojíme. OZ Trnavská 13 si pripravila pre svojich návštevníkov zaujímavú novinku – vlastné pivo, polotmavý ležiak 11,4° s názvom Trnavské ONÉ.

Pivo vzniklo od pivných nadšencov v pieštanskom pivovare Žiwell s najlepším sládkom na Slovensku – Petrom Demkom a jeho pomocným sládkom Tomášom Antalíkom (Kočovný pivovar Radošina) v spolupráci s Beer Station Trnava a Živé Pivo. Pivko zatiaľ leží, deň pred akciou ho dáme do sudov, aby bolo čo najživšie.

Významná trofej pre zberateľa tričiek

Tento rok je tričko pivovarníckej zelenej. V letných horúčavách oceníte jeho kvalitu a výrobu z príjemnejšieho a vzdušnejšieho materiálu. V chladnejších mesiacoch sme vyhoveli vašej požiadavke a rozhodli sme sa, aby bolo tričko decentnejšie, inovovali sme logo Trnavskej 13 a tkanú etiketu sme umiestnili na vrchnú časť trička.


Organizátori pochotu Trnavská 13 a detail špeciálneho trička tohtoročnej edície

Nové tričko Trnavskej 13, ktoré zároveň symbolizuje 600 rokov varenia piva v Trnave, zobrazuje krásne vyročie vzadu, na chrbte trička a je povinnou výbavou každého zberateľa, fanúšika a návštevníka Trnavskej 13.

Predseda OZ Radoslav Filo hovorí: “Tričká sú zelené ako príroda, ako chmeľ. Panáčika sme sa snažili odľahčiť, odňali sme mu nápisy, v ktorých ho lepšie poznáte. Vystúpil, vyskočil skoro na plece v tričku, ale stále je to on. Deti mu hovoria UJO PIVO.”

Ako sám tvrdí, všetko sa vyvíja, po dlhých rokoch ho pustili na slobodu, no ak to budú fanúšikovia Trnavskej 13 chcieť, je tu možnosť vrátiť sa k pôvodnému. Tričká ocenia mladší, starší, nároční aj nenároční. Je jednoduché, veľmi príjemné na dotyk rúk a ľahko prilieha na telo. Zároveň je prievzdušné, čo sa zíde najmä v období vysokých horúčav.

Trnavská 13 každý rok prináša pre svojich fanúšikov tričko, ktoré je niečím výnimočné. To tohtoročné je symbolom 600-ročnice a rozhodli sa, že raz za 600 rokov odovzdajú špeciálnu trofej aj zberateľovi tričiek, ktorý sa môže svojou zbierkou hrdo pýšiť.

Trofejou bude ručne vyrobená pre najväčšieho patriota Trnavskej 13, ktorá sa nedá kúpiť, ani získať. Odovzdáva sa len jedenkrát za 600 rokov. Podmienkou zapojenia sa do súťaže je, aby bola okrúhla 600-ročnica medzi nimi. Dostupné modely tohto roka nájdete na e-shope alebo v kamennej predajni na Štefánikovej – Aquarius.

Na tohtoročnej trase 22. pivného pochodu Trnavská 13 pripravili organizátori pre návštevníkov aj mobilnú aplikáciu. Link na stiahnutie nájdete tu.

Trnavská 13 má stabilné miesto pri otváraní leta v Slovenskom Ríme. V sobotu 15. júna bude 22. ročník výnimočnej akcie, kde sa stretávajú priatelia, celé rodiny, od detí, partnerov, mladých, starších až po seniorov.

Množstvo ľudí vyhľadáva práve pivný pochod, aby sa stretli so svojimi známymi ktorých nevideli celý rok a strávili spolu celý deň.

Počas pochodu putujú ulicami Trnavy za pivom tri tisícky ľudí zo Slovenska, Čiech, ale aj zahraničia. Reštaurácie dopĺňajú bohatý výber piva skvelou gastronómiou.

Pitie piva nie je podmienkou, ide o vychutnanie si atmosféry, bary pripravujú aj nealko verzie.

Tento rok sa zapojilo do akcie 13 reštaurácií a 4 bonusy.

Návštevníci dostanú pri registrácii unikátne pindexy, známe aj ako pivnné pasy a spolu určujú kvalitu piva, pivoprostredie, obsluhu v reštaurácii a poradie podľa mobilnej aplikácie.

Celkový víťazný podnik bude vyhlásený ešte v sobotu večer. K dispozícii bude aj tlačená mapa, jej online verzia s popismi podnikov v modernej grafike.

(TS OZ Trnavská 13)

Viac informácií:
FB udalosť: https://www.facebook.com/events/664085383986352/
Web: www.trnavska13.sk

Ulož ako PDF
Napísal 3. júna 2019 23:13. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

3 komentáre pre “Kráľovské privilégium: Oslávme spoločne 600-ročnicu na Trnavskej 13”

  1. 1
    UJO??? !!!! says:

    Vytvárať vzťah detí k panáčikovi pomenovanom “Ujo Pivo”, sa mi zdá ale poriadne cez čiaru. Je to v podstate reklama, navádzajúca deti k pozitívnemu vzťahu k alkoholickému nápoju.
    Kde ešte budeme mať takýchto detských panáčikov? Bude detský panáčik Ujo Víno, Ujo Fernet, alebo Ujo Slivovica, alebo Ujo Rum? Aj v plyšovej verzii? Z toho piva tu asi niekto prišiel o rozum. Trnavskú pivnú 13-ku propagovať deťom
    pomocou “Uja Pivo” je veľmi silný legislatívny prešľap, dokonca aj v tomto článku!!!
    Na záver hádanka z iného súdka: koľko najlepších sládkov máme na Slovensku?

Napíš komentár

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.