reklama

Trnavskí marketéri pokračujú tretím vydaním marketingového stretnutia talk! marketing

talk! marketing je iniciatíva trnavských marketérov, ktorí každý mesiac v Trnave spájajú komunitu nadšencov, predovšetkým digitálneho marketingu.

“Cieľom týchto podujatí je každý mesiac ponúknuť know-how zamerané na konkrétnu tému z oblasti online marketingu a zároveň pripraviť priestor pre spoznanie sa a networking,” príblížil Michal Královič, autor myšlienky marketingových eventov.

Už tretie stretnutie sa uskutoční v stredu 4. decembra 2019 so začiatkom o 19:00 v Kine OKO a jeho témou bude SEO – optimalizácia pre vyhľadávače.

„Tentokrát sme na talk! marketing pozvali dvoch hostí, ktorí účastníkom odovzdajú svoje dlhoročné skúsenosti a ukážu konkrétne príklady, ako priviesť na svoj web viac návštevníkov z Google,” dopĺňa organizátorka Adriana Mučičková.

Hostia talk! marketing vol.3 SEO:

Marek Šulik – spoluzakladateľ agentúry Ideas by Echo a Google Partners tréner
Maroš Kortiš – Head of marketing – Mangools

Moderovanú diskusiu povedie Adriana Mučičková (Mastersgate).

Viac informácii nájdete na stránke Facebook udalosti, alebo na portáli tickpo.sk, kde si zároveň môžete zakúpiť vstupenky na podujatie.

Študentské vstupné je 5 eur, štandardná vstupenka stojí 10 eur.

Partnermi podujatia sú Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave, VIZION, bebee.sk, beenvi.sk, fortunecookies.sk.

Ulož ako PDF
Napísal 2. decembra 2019 14:26. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Pozvánky, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.