reklama

Pobočky Slovenskej pošty budú tri dni zatvorené, dostupné nebudú ani žiadne poštové služby

Od piatkového večera 3. januára o 20. hodine do ranných hodín v utorok 7. januára 2020 budú celoplošne zatvorené všetky pobočky Slovenskej pošty.

V čase od 20:00 hod v piatok 3. januára 2020 do utorka rána 7. januára 2020 sa uskutoční rozsiahla údržba informačných systémov Slovenskej pošty, pôjde o presun existujúceho dátového centra do nových priestorov.

„Táto údržba informačných systémov je naplánovaná počas víkendu a štátneho sviatku, kedy je štandardne viac ako 85% pobočiek Slovenskej pošty mimo prevádzky a v súlade s poštovými podmienkami a licenciou Slovenská pošta nedoručuje zásielky,“ informuje Slovenská pošta v tlačovej správe.

V tomto období budú všetky informačné systémy Slovenskej pošty vypnuté a nebudú dostupné žiadne poštové služby, BalíkoBOXy, funkcionality mobilnej aplikácie ani internetová stránka Slovenskej pošty.

„Zároveň budú celoplošne všetky pobočky Slovenskej pošty zatvorené, pričom v tomto termíne ide len o 223 pôšt. Všetky služby, ktoré Slovenská pošta štandardne poskytuje, budú znovu dostupné od utorka rána 7. januára 2020, a to v závislosti od obnovy prevádzky dátového centra,“ uviedla Eva Rovenská, hovorkyňa Slovenskej pošty.

Ilustračné foto

Dočasná odstávka poštových služieb nemá vplyv na termíny vyplácania dôchodkov, nakoľko sa uskutoční počas víkendu a sviatku, kedy sa štandardne dôchodky nedoručujú.

Dôchodcom, ktorí majú štandardný výplatný termín dôchodku 4. dňa v mesiaci, bude dôchodok vyplatený v piatok 3. januára 2020, nakoľko 4. januára je víkend.

Tým dôchodcom, ktorí majú štandardný výplatný termín dôchodku 6. dňa v mesiaci, bude dôchodok vyplatený v utorok 7. januára, nakoľko 6. januára 2020 je štátny sviatok.

Slovenská pošta priniesla v roku 2019 ďalšie moderné služby pre verejnosť a zamestnancov. Stratégia „Pošta 2020“, predstavená vedením Slovenskej pošty v septembri 2018, buduje poštu modernú a efektívnu. Doposiaľ priniesla ľuďom mobilnú aplikáciu Slovenskej pošty, viac BalíkoBOXov, platbu kartou na pobočkách pôšt, platbu faktúr cez QR kód či efektívnejšiu prevádzku vďaka väčšiemu počtu pobočiek s vyvolávacím systémom a wifi pripojenia zadarmo.

„Pripravujeme pre zákazníkov aj pilotné doručovanie vo večerných hodinách, ďalšie rozšírenie siete a funkcionalít BalíkoBOXov, platbu kartou u kuriérov. Zvýšený komfort v doručovaní zásielok pocítia zákazníci aj vďaka modernému logistickému centru vo Zvolene s plne automatizovanými triediacimi linkami,“ pripomína Rovenská.

Procesy, ktoré eviduje zákazník pred poštovou priehradkou, sú automatizované a prepojené informačnými systémami IT infraštruktúrou cez celé Slovensko. Ide o sieť vyše 1500 pobočiek a niekoľko desiatok ďalších útvarov Slovenskej pošty. Všetky elektronické služby sú zabezpečované cez informačné systémy, ktoré sa sústreďujú v dátovom centre Slovenskej pošty. Pôvodné dátové centrum bolo vybudované pred dvadsiatimi rokmi.

„Modernizácia služieb a teda aj ich procesov so sebou priniesli potrebu rozsiahlej technickej údržby IT spojenej s vybudovaním efektívnejšieho dátového centra a presunom existujúcich zariadení do nových priestorov a prevádzky,“ uvádza sa na záver v tlačovej správe Slovenskej pošty.

Ulož ako PDF
Napísal 2. januára 2020 13:39. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.