reklama

COOP Jednota: “Potravín na Veľkú noc je dostatok, prepravné kapacity sme zvýšili o 30 %”

Najväčšia slovenská maloobchodná sieť COOP Jednota ubezpečuje zákazníkov, že na blížiaciace sa veľkonočné sviatky má predajne pripravené. Okrem najpredávanejších produktov posledných týždňov, medzi ktoré patrí múka, ryža, cestoviny a konzervy, si môžu spotrebitelia zakúpiť aj typické veľkonočné špeciality – čokoládové figúrky, vajíčka s prekvapením, rôzne druhy báboviek, množstvo mäsových výrobkov, slepačie vajcia. Domáci reťazec však zároveň zákazníkom odporúča, aby si nákupy aj vzhľadom na opatrenia Úradu verejného zdravotníctva SR nenechávali na poslednú chvíľu.

Pandémia spôsobená novým koronavírusom už niekoľko týždňov intenzívne zamestnáva obchodníkov a bude mať veľký vplyv aj na nákupné správanie počas blížiacej sa Veľkej noci.

Na základe opatrenia Úradu verejného zdravotníctva SR je počet návštevníkov predajne v jednom čase limitovaný, spotrebitelia musia počítať aj s časom vyčleneným na nákup seniorov od 9.00 h do 12.00. h.

„Našim zákazníkom odporúčame, aby si nenechávali plánované nákupy na poslednú chvíľu. Predajne kontinuálne zásobujeme, na veľkonočné sviatky sme sa zodpovedne začali pripravovať ešte pred niekoľkými mesiacmi, takže všetkého máme dostatok,“ hovorí Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko.

Ilustračné foto: COOP Jednota

Najväčší slovenský obchodný systém prevádzkuje viac ako 2 000 predajní v 1 437 mestách a obciach Slovenska.

„V tomto náročnom období sa potvrdzuje obrovský prínos COOP Jednoty, ktorá dennodenne napĺňa svoj celospoločenský a verejnoprospešný záujem,“ zdôrazňuje B. Lellák. Tradičný reťazec robí všetko pre to, aby uspokojil potreby aj najnáročnejších zákazníkov.

V uplynulých troch-štyroch týždňoch zaznamenal nárast predaja produktov najmä v kategórii trvanlivých potravín.

„Najväčší nárast evidujeme v predaji múky, ktorej sme v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka predali o 70 % viac. Vysoký predaj sme zaznamenali aj pri ryži, cestovinách a konzervách – u všetkých komoditách o viac ako 20 %. Zvýšený dopyt prevláda aj po čerstvom droždí, ktorý stúpol o 20 %, pri alkohole a pive evidujeme 10 % nárast,“ vyratúva vrchný obchodný riaditeľ.

Oproti minulému roku sa výrazne zmenila aj situácia v segmente práškových tovarov, práškov na pečenie a varenie, práškových hotových pokrmov, pudingov, sušeného droždia, kde COOP Jednota zaznamenala nárast predaja u niektorých práškových výrobkoch aj o 50 %.

„Od prvej chvíle sme rokovali s našimi dodávateľmi o možnostiach zvýšeného dopytu v niektorých komoditách a rád by som ocenil väčšinu slovenských dodávateľov, ktorí veľmi pružne a rýchlo nastavili svoje výrobné a baliace kapacity na maximum. Aj týmto ich opatrením sa nám podarilo, až na drobné výpadky, zabezpečiť kontinuitu predaja vo všetkých dôležitých komoditách,“ prízvukuje Branislav Lellák.

Maloobchodná sieť COOP Jednota je dostatočne zásobená aj výrobkami vlastnej značky, z ktorých až 80 % pochádza práve od slovenských dodávateľov.

Týka sa to i vajíčok, ktoré sú každoročne jednou z najpredávanejších komodít počas predsviatočných nákupov. Vlani si spotrebitelia počas veľkonočnej akcie zakúpili 90 tisíc preložiek COOP Vajec M 30 kusov Tradičná kvalita.

V celej sieti COOP Jednota platia aj naďalej prísne dezinfekčné opatrenia a zvýšená sanitácia počas celého dňa.

„Opätovne sa chcem poďakovať našim kolegom v predajniach a v logistických centrách za obrovské nasadenie. Moje poďakovanie patrí aj našim obchodným partnerom, poľnohospodárom, potravinárom, farmárom i šoférom za neuveriteľnú súčinnosť. Zároveň sa obraciam na našich zákazníkov, aby rešpektovali stanovené nariadenia. Robíme všetko pre to, aby sme aj napriek nedostatku personálu rozšírili otváracie hodiny vo viacerých predajniach, nech má každý priestor na realizáciu svojho nákupu. Tento rok nás čakajú úplne iné sviatky, na aké sme zvyknutí, namiesto šibačky a návštevy rodiny budeme musieť tráviť čas doma s našimi najbližšími. Buďme preto, prosím, disciplinovaní, nakupujme s mierou a berme ohľad na náš personál i vzájomne jeden voči druhému,“ dodáva Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko.

Ulož ako PDF
Napísal 6. apríla 2020 9:11. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

Napíš komentár

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.