reklama

O mestský park Čistinka od Lidlu so športoviskami a zeleňou súťaží aj Trnava. Hlasovaním rozhodnú zákazníci reťazca

Sieť supermarketov Lidl spustila 15. augusta 2022 súťaž o mestské parky Čistinka. Zákazníci môžu pomôcť svojmu mestu získať nový oddychový priestor s ihriskami prostredníctvom hlasovacích kartičiek. Súťaže sa zúčastňuje aj Trnava v kategórii miest nad 32-tisíc obyvateľov.

Lidl Čistinka je mestský park tvorený zo štyroch prepojených modulov. Tri z nich majú rozmer 12 x 12 m, štvrtým je multifunkčné športovisko s výmerou 15 x 15 m. Na športoviskách bude možné hrať basketbal, volejbal, stolný tenis alebo futbal.

Čistinka v sebe zahŕňa aj ihrisko pre najmenších, prístrešok na občerstvenie, workoutovú zónu, lavičky a zeleň.

FOTO: Lidl

„Chceme robiť zo Slovenska lepšie miesto pre život a byť dobrým susedom všade tam, kde sa nachádzajú naše predajne. Záleží nám na tom, aby komunity držali spolu a aby ľudia mali kde aktívne a zmysluplne tráviť voľný čas. S týmto cieľom sme na Slovensku postavili päťdesiat detských ihrísk Žihadielok. A presne s týmto istým cieľom teraz spúšťame hlasovanie o Čistinky, miesta kde si každý nájde to svoje,“ vysvetlil Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika.

O tom, ktoré mestá sa zazelenajú Čistinkami rozhodnú v hlasovaní zákazníci Lidla.

Za každých 20 € hodnoty nákupu od 15. augusta do 25. septembra 2022 získajú hlasovaciu kartičku s kódom, ktorý môžu zadať na webe www.lidl.sk/cistinka a podporiť tak svoje mesto.

Mestá sú rozdelené podľa počtu obyvateľov do piatich kategórií a z každej vzíde jeden víťaz. Čistinky privítajú svojich prvých návštevníkov v lete 2023.

Lidl v minulých rokoch postavil na Slovensku 50 detských ihrísk Žihadielko, dve z nich stoja vďaka zákazníkom Lidla z nášho mesta aj v Trnave – na Družbe a na Hospodárskej ulici.

Rozloha Čistinky je viac ako dvojnásobná v porovnaní so Žihadielkom. V prvom ročníku získa Čistinky päť miest, pričom každá Čistinka môže byť iná, jedinečná – moduly je totiž možné variabilne usporiadať s ohľadom na pozemok a lokalitu.

Lidl oslovil všetky slovenské mestá, mestské časti a obce, v ktorých má predajňu s ponukou na zapojenie sa do súťaže. Záujem prejavilo 92 lokalít.

FOTO: Lidl

Ulož ako PDF
Napísal 16. augusta 2022 15:00. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.