reklama

Turisti z krajín Blízkeho východu menia priority, Trnavský kraj zážitkov im má čo ponúknuť

Spotrebiteľské správanie turistov z krajín Blízkeho východu sa postupne mení, vyhľadávajú nové destinácie a svoje dovolenky trávia aktívnejšie. Pre Krajskú organizáciu cestovného ruchu (KOCR) Trnavský kraj je to príležitosť nadviazať na dobrú povesť, ktorú v týchto krajinách majú piešťanské kúpele a predstaviť Slovensko ako destináciu, ktorá má čo ponúknuť v každom ročnom období.

Rok 2024 sa niesol v znamení propagácie značky Experience Trnava Region na blízkovýchodnom trhu. Tieto aktivity zahŕňali januárovú prezentáciu v Kuvajte, májový workshop Discover Central Europe v Dubaji, poznávaciu cestu pre zástupcov cestovných kancelárií z Kuvajtu, Dubaja a Saudskej Arábie, ktorá sa uskutočnila v júli, ale aj októbrovú sériu stretnutí s touroperátormi priamo v Rijáde a Dubaji.

Nadväzovanie kontaktov pokračovalo v novembri na prvom slovensko-saudskom obchodnom fóre a vyvrcholilo predstavením zážitkov, ktoré Trnavský kraj ponúka, influencerkám z Dubaja. To všetko s podporou Trnavského samosprávneho kraja aj s ohľadom na potenciál Letiska Piešťany.

FOTO: KOCR

„Bol to rok plný osobných stretnutí, v rámci ktorých sme získali cennú spätnú väzbu. Výsledkom sú aj produktové balíky šité na mieru priamo pre dovolenkárov z Blízkeho východu. Tí v posledných rokoch menia svoje spotrebiteľské správanie a vyhľadávajú aktívnejšie trávenie voľného času ako v minulosti. Okrem kúpeľnej starostlivosti preto kladieme dôraz aj na gastronómiu, prírodné zaujímavosti, kultúru, tradície ale aj na dizajn a úžitkové umenie,“ hovorí Agáta Mikulová, riaditeľka KOCR Trnavský kraj.

Destinácia, ktorú si na Blízkom východe často spájajú práve s kúpeľníctvom, sa v uplynulom roku prezentovala na tomto trhu aj v kontexte celého Slovenska. Počas prezentácií v Dubaji a Rijáde bol veľký záujem aj o unikátnu krakoviansku čipku a kroje, ktoré na tento účel zapožičalo súkromné etnografické múzeum Za krakovskú bránu.

FOTO: KOCR

„Neopomínali sme ani unikátnosti, ktoré ležia za hranicami nášho kraja, a ktoré môžu pri plánovaní dovolenky v Európe u ľudí z Blízkeho východu zavážiť. Snažili sme sa zdôrazniť, že Trnavský kraj a celé Slovensko je destináciou, ktorá má čo ponúknuť v každom rožnom období,“ dodáva Katarína Rohaľová z KOCR Trnavský kraj.

Influencerky z Dubaja, ktoré majú množstvo fanúšikov aj za hranicami tohto emirátu, potvrdili záujem o spoznávanie tunajšej histórie a tradícií. Ich cesta po Trnavskom kraji preto bola kombináciou prechádzok po adventných trhoch, workshopov, ochutnávok a relaxu v piešťanských kúpeľoch.

„Veľmi si užili napríklad pečenie medovníkov, obdivovali adventné trhy a zaujímali sa o naše pamätihodnosti. Potvrdili nám, že priority turistov z tejto časti sveta sa menia a Trnavský kraj im má čo ponúknuť,“ uzatvára Katarína Rohaľová.

(TS)

Ulož ako PDF
Napísal 18. decembra 2024 10:28. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.