reklama

Diaľnicu D1 v úsekoch Senec – Trnava a Trnava – Horná Streda čakajú štyri roky opráv

Národná diaľničná spoločnosť (NDS) pripravuje počas najbližších štyroch rokov veľkoplošné aj lokálne opravy povrchov diaľnice D1 v úsekoch Senec – Trnava a Trnava – Horná Streda. Celkovo by malo dôjsť k postupnej oprave na ploche viac ako 370-tisíc metrov štvorcových diaľnice na oboch úsekoch.

Prostredníctvom verejnej súťaže hľadá NDS zhotoviteľa stavebných prác.

Predmetom zakázky v predpokladanej hodnote 5,5 milióna eur bez DPH (6,6 mil. eur s DPH) sú “opravy vozoviek v správe Strediska správy a údržby diaľnic Trnava, tak veľkoplošné ako aj lokálne, výmenou degradovaných vrstiev krytu vozovky technológiou hutnených asfaltových zmesí s cieľom zlepšenia prevádzkovej spôsobilosti krytu”.

Rekonštrukcie jednotlivých úsekov diaľnice budú realizované v priebehu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.

dialnica-TT

Ilustračné foto

Národná diaľničná spoločnosť v súťažných podkladoch podmieňuje budúceho dodávateľa vykonávaním prác v špecifických časových intervaloch.

Na úseku D1 medzi Sencom a Trnavou môžu byť stavebné práce realizované v nočných hodinách v pracovných dňoch od 20.00 hod. do 6.00 hod., počas víkendov a sviatkov nepretržite 24 hodín.

V prípade predĺžených víkendov (3 – 4 dni) požaduje NDS úmerné zväčšenie rozsahu opravy. “Veľkoplošné aj lokálne opravy musia byť vykonávané bez prestojov, s plynulou nadväznosťou jednotlivých technológií,” požadujú diaľničiari v podkladoch verejného obstarávania.

“Na diaľnici D1 v úseku Trnava – Horná Streda bude zhotoviteľ práce vykonávať nepretržite, bez prerušenia v dňoch pracovného pokoja (soboty, nedele, sviatky), pričom bude v maximálnej možnej miere využívať čas denného svetla, čo zohľadní pri spracovaní harmonogramu,” uvádza NDS.

Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk uchádzačov je navrhovaná cena za dodanie predmetu zákazky, o víťazovi rozhodne najnižšia navrhnutá cena.

Práce budú pozostávať z frézovania, prípravy podkladu, sanácií priečnych trhlín a položenia nových vrstiev z modifikovaných asfaltových zmesí.

Úseky diaľnice D1 boli vybudovaná a uvedené do používania:
v úseku D1 Senec – Trnava v roku 1978
v úseku D1 Trnava – Hlohovec v roku 1983
v úseku D1 Hlohovec – Piešťany v roku 1985
v úseku D1 Piešťany – Horná Streda v roku 1988

Obrusné vrstvy sú z asfaltového betónu (1982 – 1997), asfaltového koberca mastixového (1993 – 2014), asfaltového koberca tenkého (1999 – 2014).

Ulož ako PDF
Napísal 17. augusta 2015 8:03. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

1 komentár pre “Diaľnicu D1 v úsekoch Senec – Trnava a Trnava – Horná Streda čakajú štyri roky opráv”

  1. 1
    viktor says:

    Na úseku Senec Trnava sa rozširovať na tri pruhy nebude? Bola by škoda to neurobiť teraz a potom sa k tomu znova vracať, najmä ak je viacmenej rozhodnuté o tom, že bude trojprúdová…

Zanechaj odkaz to viktor

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.