reklama

Nová cestička pre chodcov a cyklistov do Kamenného mlyna je v územnom konaní

Poškodený chodník medzi lesoparkom a hlavnou komunikáciou na Kamennej ceste mesto nahradí novou cestičkou. Projekt výstavby nového chodníka, ktorý bude slúžiť chodcom aj cyklistom, je v územnom konaní.

Pôvodný zničený chodník, ktorý začína od príjazdovej cesty vedúcej k cintorínu a končí pri parkovisku v Kamennom mlyne, kompletne vybúrajú.

Trasa komunikácie určenej pre chodcov a cyklistov je dlhá takmer 1500 metrov, široká bude tri metre.

V úseku pri cintoríne povedie chodník za zastávkou MHD časťou parkoviska, ktoré bude v tomto úseku prebudované.

chodnik-kamenna-3
Nová cestička do Kamenáča plynule nadviaže na jestvujúci chodník z ulice Terézie Vansovej

Chodník sa bude nachádzať o čosi bližšie k lesoparku a bude situovaný ďalej od cestnej komunikácie. Navrhnutá vzdialenosť od hranice lesoparku je 2,5 metra.

Chodník vyústi tak ako doteraz pri priechode pre chodcov k parkovisku rekreačnej oblasti Kamenný mlyn.

Povrch cestičky je navrhnutý z modifikovaného asfaltobetónu, konštrukčné vrsty budú tvoriť aj štrkopiesok a obaľované kamenivo.

Súčasťou zámeru ja aj výmena stožiarov verejného osvetlenia.

Existujúce zastaralé stožiare nahradí nové LED osvetlenie s výškou 9 metrov. Celkom bude na Kamennej ceste inštalovaných 38 nových stožiarov verejného osvetlenia.

Investícia bude hradená z rozpočtu mesta Trnava a zrealizujú ju ešte v priebehu tohto roka.

kamenna-cesta
Chodník bude umiestnený bližšie k lesoparku

Reprofoto: Google Street View

Ulož ako PDF
Napísal 14. apríla 2016 13:25. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

49 komentárov pre “Nová cestička pre chodcov a cyklistov do Kamenného mlyna je v územnom konaní”

  1. 1
    pepe1 says:

    A kedy sa spraví chodnik aj z Kamenaca do Bieleho Kostola,hmm Ci budeme cakat kym tam niekoho zrazi auto a az potom sa rozhybu uradnickovia? :)

    • 1.1
      Tomas says:

      Suhlasim , chodnik by sa na tom useku zisiel. Chodnik z Kamenaca do Bieleho Kostola sa spravi asi vtedy ked si ho vybuduje obec Biely Kostol. Myslim si ze vela Trnavcanov z Kamenaca do Bieleho Kostola nechodi.

    • 1.2
      Biely Kostol says:

      Cyklo-chodník do Bieleho Kostola z Kamenáča by sa naozaj hodil. Potešil by nielen domácich obyvateľov ale aj všetkých cyklo-turistov, ktorí pokračujú po Rekreačnej ulici smerom do Cífera. Je to naozaj pekný cyklo-výlet po ceste bez áut.

      Pre úplnú dokonalosť potom už zostáva len doriešiť ako prinútiť družstvo Kočišské, aby sme túto krásnu cyklo-trasu nemuseli stále obchádzať po hlinenej ceste ako v Somálsku.

      • 1.2.1
        Biely Kostolik says:

        Nebuď zasa hamížny. Čo keby sme všetci chodili do Cífera cez tvoju záhradu?
        Aj Kočišské je súkromný majetok pane. Ale keď sa dohodneš s majiteľom že ťa pustí, prečo nie.

    • 1.3
      ferino says:

      Biely Kostol sa referendom osamostatnil od Trnavy a aj toto je následok. Tak teraz nevyplakávajte.

      • 1.3.1
        Petra says:

        Ferino, ibaže neovládaš jednu vec. Síce za značkou Bieleho Kostola, ale bývajú tam aj obyvatelia Trnavy, pretože určitá časť patrí katastru Trnava a títo obyvatelia platia dane, smeti a pod. mestu Trnava.

  2. 2
    melany says:

    nebolo by rozumnejsie najprv postavit chodnik tam kde nie je a velmi chyba ako rekonstruovat nieco co je v celku v dobrom stave?? Uz roky sa vyhovaraju na nedostatok penazi a zrazu ked za tratou byvaju papalasi tak su hned peniaze na vsetko

    • 2.1
      Peter Pejkovič najstarší says:

      Pokiaľ si dobre pamätám, projekty lesoparku do Kamenáča počítali s výrubom topoľov, ktoré tam boli vysadené na začiatku na ochranu stromov pred silnými vetrami od Karpát. Keďže tieto topole majú 40 a viac rokov, sú už po ťažobnej zrelosti a pri tomto druhu drevín sa stáva, hlavne v letnom období, keď majú mnoho listov, že aj počas bezvetria sa veľká haluz odlomí. Navrhoval by som topole vypíliť, za predané drevo vyplatiť pilčíkov, dať vypracovať návrh odborníkom na výsadbu vhodných druhov stromov a umožniť občanom mesta zakúpiť si strom, vysadiť a dlhodobo sa oň starať. Ďalej by som navrhoval z tenších halúzok urobiť 40cm klátiky, zaočkovať do nich hlivu ustricovú, zakopať na tienisté miesto a do Kamenáča by sme mohli chodiť na huby. Toto by bolo potrebné odkonzultovať s odborníkmi, aby sa drevokaznou hubou nezamoril celý Kamenný mlyn.

      • 2.1.1
        architekt says:

        pamätáte sa dobre :) projekt na celkovú revitalizáciiu kamenného mlyna (cca 15ha) má mesto od r. 2007 – projekt riešil obnovu zelene, spevnených plôch, doplnení mobiliáru, osvetlenie niektorých častí, cyklochodník smerom na IBV kočisšce (trasa bola pozdľž kupaliska po hradzi medzi rybníkmi, ktorá je uzavretá rybníkármi) , informačné centrum o CHA kamenný mlyn (s využitím aj pre výučbu ekologie v prírode) v nástupnom priestore, sprístupnenie okolia parné (prístup k vode, posedenie), vyhliadkovú vežu,…riešené bolo územie od nástupného priestoru kde sú teraz WC, amfiteater, stávajúci lesoparl, časť zarastených rybníkov za kúpaliskom, okolie parnej a novú časť smerom na plánovanú IBV kočišské ( teraz je tam z väčšej časti golfové ihrisko) . Súčasťou bola aj obnova tolového vetrolamu ( výrub topolov v 2. etapách) a ich náhrada za dlhovekejšie dreviny … Projekt bol rozdelený na 5 etáp, tak aby ho bolo možné realizovať postupne
        – overovacia štúdia z r. 2005 potom doporučovala začať budovať aj ostatné plánované lesoparky v uzemnom pláne ( štrky, za kauflandom, linčianska-modranka) – tak aby nedošlo k devastácii tohto prostredia príliš veľkou návštevnosťou ( je to viac-menej jedinné prírodné územie v TT) a v prístupovom lesoparku pozdľž kamennej cesty vybudovať menšie odpočivadlá “ odlahčovacie pobytové plochy“ , tak aby nebol tento úsek iba tranzitný ale aj pobytový ( fitness zony, herné prvky, lavičky,.. )

    • 2.2
      jozo says:

      bohužial mesto nemá poriadnu koncepciu cyklodopravy – z ktorej by bolo zrejmé, ktoré trasy sú dopravné (práca, škola, atp.), rekreačné a ktoré sú doplnkové ….v jednotlivých kategoriách potom stanovenie priorít – I. kategorie, II.kat …, zhodnotenie súčasného stavu …z toho by logicky vyšli priority pre budovanie – prvá by mala isť hlavná nosná sieť
      koncepcia mesta pre cyklochodníky definuje iba ich stav – realizované, s projektom, bez projektu …a tak sa stavia ad hoc …bohužial

  3. 3
    Tomas says:

    Super, tesim sa ze sa bude dat bezpecne prejst na biku do kamenaca. Ten chodnik bol miestami dost rozbity.

  4. 4
    úcta says:

    pepe1 ktosi , čosi , akí úradníčkovia , chceš niečo napraviť a hned zhadzuješ, uražaš , bud rad , že tí úradníčkovia vôbec funguju ,

  5. 5
    JR says:

    Niečo sa mi marí, že sa písalo aj o vybudovaní cyklocesty, ktorá bude spájať Štrky s Modrankou (popri Trnávke). V súčasnosti je úzky chodník popri potoku asi jediným, po ktorom sa dá bezpečne dostať z/do Modranky (a občas tu býva pomerne rušno). Ísť na bycikli do Modranky po Nitrianskej ceste (SAD – Modranka) znamená nasadenie vlastného života.

  6. 6
    melany says:

    Brocka chcel spojit cyklocestou Trnavu s Karpatmy..(25km). Bol by som mu vdacny keby spojil aj Kamenac s B.Kostolom (300metrov) Urcite by tym potesil vela ludi ktory chcu prist na kupalisko bicyklom alebo peso z B.K..:-)

    • 6.1
      TT says:

      Tiez nechapem preco by malo mesto stavat cyklochodnik do Bieleho Kostola. Vsak BK je samostatna dedina, ak chce, nech cyklochondik zaplati obec

  7. 7
    Peter Pejkovič najstarší says:

    Na spojení Trnavy s Bielym Kostolom sa pracuje už minimálne 15 rokov, avšak nikto sa zatiaľ nedokázal dohodnúť na umožnení tohto prepojenia so všetkými zainteresovanými. Mesto by sa malo vrátiť ku koncepcii, ktorá vznikla v Kamenáči koncom 80-tych rokov s vybudovaním rekreačnej zóny vrátane priestorov bývalého štátneho rybárstva. Mesto by malo odkúpiť vodohospodárske stavby nachádzajúce sa na mestských pozemkoch a začať pozerať na občanov mesta ako na tých, ktorí mesto a jeho chod financujú. Nepozerajme na verejné financie ako na niečo, čo sa nás netýka a nemáme s nimi nič spoločné.

  8. 8
    benetton says:

    White Church je samostatna obec, alebo miestna cast TT? Tam by som hladal odpovede.
    Mozno by inak nebolo zle vysadzat tam kde to ide, medzi cyklochodnik a cestu nejaky maly zivy plot, hlavne kvoli deckam je to „pocitovo“ bezpecnejsie. Z cyklochodnika v tesnom dotyku cesty, tak ako napr. na ulici Vansovej, mam hrozu, ked si predstavim ze daky krpec tam vlezie rovno pod auto … ale inak sa samozrejme tesim z dalsej cyklotrasy

    • 8.1
      wiki_cabadaj says:

      Pokial sa nemylim, tak v minulosti sa tento chodnik uz riesil a problem nebol v tom, kto to ma zaplatit, myslim, ze mesto aj B. Kostolom na tom mali zaujem, ale narazili na problem, ze majitel tych rybnikov v kamenaci im to nedovolil a bolo po chodniku – treba poguuglit, nepamatamsi to upne presne

      • 8.1.1
        architekt says:

        od roku 2007 je hotový projekt cyklochodníka od začiatku kamenného mlyna (parčík pri WC) takmer až po začiatok Bieleho kostola. Trasa bola vedená po hrádzi medzi kupaliskom a rybníkmi , ktorá je teraz neprístupná ( majú to oplotené rybníkári). pozemky sú majetkom mesta , no rybníkári kúpili pri rybníkoch aj „vodné stavby“ hrádze … navrhovené riešenie bolo v priebehu projektu konzultované aj s dotknutými rybníkármi,a volila sa kompromisná varianta s ktorou súhlasili, následne však boli proti …a doteraz to nie je uzavreté …

  9. 9
    Laco says:

    Len pre poriadok, cyklochodnik do Smolenic sluboval pred volbami B. Stanko.

  10. 10
    Dusko says:

    V prvom rade chodník do BK je vecou mesta, totiž tabuľa Trnava končí až pri odbočke na golfové odpalisko.

    • 10.1
      TT says:

      Takze mesto Trnava bude stavat cyklochodnik pre par ludi ku golfovemu ihrisku? :D Naco by ho tam mesto stavalo, ked ma milion dalsich lepsich variant po meste? Ak obcania Bieleho Kostola chchu, nech to zaplati obec. Po kamenac cyklochodnik pre trnavcanov v pohode staci. Potom riesit ine casti mesta

      • 10.1.1
        Dusko says:

        O com tocis? Kto tu hovori o cyklochodniku pre golfistov? Ja len hovorim ze tam konci znacka Trnava.
        A este mi vysvetli preco a ako ma postavit obec bk chodnik na uzemi s pozemkoch mesta Trnava.

        • 10.1.1.1
          TT says:

          Tak ak ma sluzit pre obcanov BK, tak by ho mala postavit obec. NACO by stavalo mesto Trnava cyklochodnik po tabulu mesta? Vsak ako Trnavcania mame oddychovu zonu v kamenaci a naco minat prachy a tahat dalej cyklochodnik?

          • 10.1.1.1.1
            architekt says:

            ten úsek je dôležitý pre obyvateľov TT ako rekreačná trasa – prepojenie smerom na karpaty a taktiež má vzniknúť cyklochodník pozdlž parnej – preto je potrebné prepojenie od vstupu do kamenáča až k parnej

    • 10.2
      Marián Kotleba says:

      v druhom rade je to vecou majitelov pozemkov pod budúcim chodníkom.
      nájdeš jedneho truľa a máš po chodníku

  11. 11
    TT says:

    20 rokov tu boli na meste ludia co mohli nieco spravit pre nas trnavcanou a nase deti a teraz sa mladici o nieco pokusaju a zrazu by ste chceli od nich vsetko za 1\2 roka …..
    Nechajte ich pracovat pls .uvidime po 4 rocnej dobe co spravia pre nas a pre Trnavu a hlavne kam ju posunu ,potom mozeme porovnavat vysledky …..

    • 11.1
      xz says:

      Chodte niekam s demagogiou,ze sa 20 rokov nic nerobilo.. A,ze prave tito mladi nas „spasia“.. Ja som neni proti, bolo potrebne vymenit uz garnituru kvoli novym napadom, ale,ze sa 20 rokov nic nerobilo a ,ze tu skapal pes ?? A kto urobil autobusovu, ihriska po sidliskach, cyklochodniky, zrevitalizovane parky v centre, pesiu zonu,.. ? Stale malo ? Vzdy sa da urobit viac, to nepopieram, ale v tomto duchu ked sa na to pozriem.. Aj teraz moze byt Trnava transparentnejsia.

      • 11.1.1
        namasté says:

        Trnava vyše 20 rokov hibernovala, treba sa s tým zmieriť, že kinder manažment vás tu valcuje a pri kormidle sú ani nie rok pol.
        Astalavista KDH :P

        • 11.1.1.1
          klop says:

          Pokiaľ viem tak kindermanažment je pri kormidle už rok a pol; i keď je pravda, že v prvom roku sa realizoval iba program, ktorý pripravilo predchádzajúce zastupiteľstvo. Zatiaľ som (ako nezainteresovaný obyvateľ), nepostrehol, že by sa v Trnave okrem tohto urobilo niečo iné. Možno sa zrevitalizoval parčík na Kapitulskej ulici, aj keď tomu nič nenasvedčuje. Alebo, že by sme za úspech mohli považovať upravené parkovacie miesta na tejto ulici, ktoré všetci návštevnici reštaurácie statočne ignorujú a mestská polícia je úplne bezmocná?

          • 11.1.1.1.1
            františek says:

            Ta mestska polícia je fakt na smiech. Urcite auta pred Forhausom tam parkujú pravidelne, teda pardon v zákaze.Majú nejakí ľudia na mestskej polícii známosť? Asi áno, keď veselo porušujú zákony. Stačí si otvoriť oči, dobre počúvať a zistíte náhodou pri obede,že všetko sa da ľahko vybaviť. Sme rovní a rovnejsi! Brocka by mal lepšie pozrieť na mestskú políciu

            • 11.1.1.1.1.1
              rolo says:

              Súhlasím, stále tie isté autá v zakazoch.Ten zakaz tam nemá potom význam. Jeden dostane vysokú pokutu a druhý asi nič,keď tom stále parkuje .To mestskú políciu Brocka obchádza?

        • 11.1.1.2
          ELTT says:

          Kindermanazment ešte nič nezvalcoval, zatiaľ len zrušil budovanie parkovísk obyvateľom sídlisk a rieši vízie. Čas však plynie a všetci čakáme čo lepšie sa udeje, lebo rečí už bolo dosť. Čo keď niekto dva roky pred voľbami začne natierať hrdzavé zábradlia po meste a rok pred voľbami založí Ešte Lepšiu Trnavu (ELTT)? V takom prípade ELTT bude musieť dávať pozor, aby jej neuschol štetec vo farbe… :)

          • 11.1.1.2.1
            fifo says:

            Nemáš pravdu. V prvom rade odstavil Vlada P a ostatných zlodejov, ktorí cicali peniaze z rozpočtu. Na Spartak sa valili peniaze, nevedno kam.Preto začal Vlado sponzorovať týždenník Bez Rešpektu. To nehovorím o reklamných lavičkách pana Magulu, Trnavčania zarobili na tom biznise fakt dosť. Tá vízia parkovania Trnave určite chýba, to vie každý rozumný človek. Parkovisko pri nemocnici stavia asi Stanko s Butkom, lebo oni boli proti tomu,keď to navrhol Lančarič. Len oni si pokuty asi vždy vybavili. ..Treba si uvedomiť, že len tento rok začala Lepšia Trnava plniť program.

            • 11.1.1.2.1.1
              ELTT says:

              Pre lepšie pochopenie môjho príspevku, na koniec som dal: …:).
              Jasné, že kým sa rozhýbu, chce to čas. Lenže kosačky im nie že hrdzavejú, ešte ani ich vôbec nekúpili. Tiež si zaslúžia poriadne „štuchnúť“ do rebier, pretože medzi rečnícke príspevky a konkrétne výsledky sa matematický znak rovnosti (=) automaticky nedáva.

            • 11.1.1.2.1.2
              ELTT says:

              A ešte k parkoviskám.
              Riešiť parkovanie tak, že vytláčať vodičov z mesta spoplatňovaním (voči čomu nenamietam) a súčasne neriešiť kde budú parkovať, je prepáč za vyjadrenie, výplod skupinky blbcov na druhú, ktorí uverili svojim vlastným argumentom. Okolo spoplatnených zón sú od skorého rána naukladané autá zamestnancov, cestujúcich do BA, atď. Obyvatelia TT v okolí centra, aj na sídliskách, sú zahltení týmito automobilmi a do toho ktosi príde s nápadom, že sa tam nič budovať nebude. A mesto TT nebuduje parkoviská nikde. Ale balóniky s víziami a svetlými zajtrajškami sa do „luftu“ púšťajú. Problémy sa majú riešiť komplexne. Aj keď niekto postaví pri OD Jednota parkovací dom, ako to pomôže obyvateľom v okolí centra? Pokiaľ sa chceme s parkovaním vrátiť pred rok 1989 nemusí sa diať už vôbec nič. Pri dlhšej časovej výdrži s touto filozofiou budovania parkovísk sa tam dostaneme samovoľne.
              Nechválim ani predchádzajúce vedenie mesta. Ale budovanie parkovísk tam kde chýbali, musím len oceniť.

              • 11.1.1.2.1.2.1
                Juraj Fuzák says:

                Momentalne finisuje priprava celomestskej koncepcie parkovania. Koncepciu pripravuje externa profesionalna firma, ktora to uz robila vo viacerych mestach. Vysledkom bude zmapovanie vsetkych legalnych ale aj nelegalnych parkovacich miest v celom meste. Na kazdom sidlisku respektive casti bude vypocitne kolko tam je jestvujucich miest a kolko tam miest chyba. Takisto sucastou celeho vystupu budu aj navrhovane riesenia pre jednotlive casti mesta. Nieje pravda ze sa neriesi, ale bez komplexneho dokumentu a dat by sme stale iba platali diery bez toho aby to malo vacsi vyznam. Takyto dokument na meste neexistoval a ked nechceme riesit tento problem len na zaklade pocitov tak si na ten dokument musime pockat. Uz mesiac alebo dva nikoho nezabiju.

                • 11.1.1.2.1.2.1.1
                  ELTT says:

                  A čo po mesiaci alebo dvoch? Sú v rozpočte pripravené peniaze na budovanie parkovísk? Alebo sú naplánované na budúci rok?

                  Dúfam, že koncepcia parkovania dopadne inak ako koncepcia dopravy, pretože tá bola určená hocikomu, len nie obyvateľom TT.

                  Keď ten dokument bude hotový, daj mi vedieť. Mesiac alebo dva vydržím…

                • 11.1.1.2.1.2.1.2
                  jozo says:

                  Podľa toho čo zverejnil primátor na fcb tak koncepcia rieši iba centrum a sídliska …čo bohužiaľ nie je cele mesto

                  • 11.1.1.2.1.2.1.2.1
                    Juraj Fuzak says:

                    primator zverejnil ciastkovy vystup a ten spominany dokument riesi kompletne cele mesto

                    • 11.1.1.2.1.2.1.2.1.1
                      jozo says:

                      ok …potom je treba zverejnovať kompletné informacie – min. rozsah …inak je to zavádzajúce :)

                    • 11.1.1.2.1.2.1.2.1.2
                      Juraj Fuzák says:

                      @ jozo, myslim ze mu islo o to aby verejnost vedela ze sa prave na niecom pracuje, respektive spracovavaju sa podklady pre dalsiu pracu a vyvratit tak reci o tom ze sa nic nerobi a podobne. Ja sam som velmi zvedavy na kompletny vystup, hlavne z niektorych sidlisk.

                • 11.1.1.2.1.2.1.3
                  tibi says:

                  aby výsledok nebol taký, aký je pri dnešnej MHD, tam tiež skúmali,vyhodnocovali a ……

              • 11.1.1.2.1.2.2
                fifo says:

                Že doteraz nemalo krajské mesto koncepciu parkovania je dosť choré.Nikto nikoho ešte nespoplatňuje a ani nevyháňa.Treba si počkať na štúdiu parkovania,diskusiu a potom sa uvidí.Netreba dávať predčasné závery.A nikto nikde nepovedal,že parkovací dom na Dolnopotočnej má niečo spoločné s obyvateľmi sídlisk.Nechajme sa prekvapiť.

              • 11.1.1.2.1.2.3
                pepo says:

                Každý deň od 9.00 do hlbokého poobedia je v City aréne voľných min. 600 parkovacích mies zadarmot. Načo by v centre stavali parkovací dom ? Pre koho ? Keď neveríš choď sa tam postaviť a počítaj.

                • 11.1.1.2.1.2.3.1
                  trnavčan says:

                  Kde urobili starí harcovníci chybu ?

                  Pred tromi rokmi sa dalo pohodlne autom zaparkovať a rýchle nakúpiť v Bille na Spartakovskej, celodenne sa dalo krátkodobo zaparkovať pri Zimnom štadióne, na Podjavorinskej, na parkovisku oproti VUB-ke pri Športovej a samozrejme na veľkom parkovisku pri amfiku.

                  Postavil sa nový objekt s cca 1100 parkovacími miestami.

                  Prezentované štúdie a aj starí harcovníci sľubovali samé superlatívy.

                  Zrazu je všetko inak. Bežný každodenný život množstva ľudí sa skomplikoval. Načo sú také štúdie, ktoré maľujú ružové zajtrajšky, ale neupozornia na možné následné komplikácie ?

                  Kde urobili starí harcovníci chybu ?

                  • 11.1.1.2.1.2.3.1.1
                    trnavčan says:

                    Vedci by mohli začať skúmať nový fenomén: Prečo podzemné garáže spôsobujú parkovanie áut na chodníku.

                    Výskyt úkazu spozorovaný: 19.apríla o 19hod 58 minúte LSEČ.
                    Miesto: Trnava, Kollárova ulica, chodník pre peších pred City Arénou.
                    Počet osobných áut parkujúcich na chodníku: 11 (slovom jedenásť ).

                    Poznámka: Pred výstavbou objektu s podzemnými garážami sa na danom mieste parkovanie áut na chodníku neobjavovalo.

                    Odôvodnenie: ???

  12. 12
    wiki_cabadaj says:

    Hlavne by nebolo od veci nejako ten chodnik oddelit od cesty. Vidim, ze ma byt trocha dalej, ale odkedy tam nejaky umelec dovolil autam jazdit sedemdesiatkou, tak ma oblieva pot, ked idem po chodniku a ruti sa okolo mna auto nezriedka aj rychlejsie ako 70km/h. Pritom nas od seba nic nedeli a bol svedkom toho ako auto prebehlo cez chodnik, zrazilo znacku a stastie, ze bol vtedy chodnik prazdny. Nedávno tam bola tiez buracka na krizovatke pri lesoparku a moc bezpecne mi to nepripada. Zvodidla su asi moc narocne, ale aspon vyvyist ten chodnik o vysku obrubnika by stalo za zvazenie.

Napíš komentár

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.