reklama

Poslanci schválili návrh rozpočtu na rok 2018

Poslanci Mestského zastupiteľstva mesta Trnava po približne 90 – minútovej rozprave schválili v utorok 12. decembra návrh rozpočtu na rok 2018.

Trnavskí zastupitelia sa stotožnili s viacerými doplnkami mestskej rady, podporili aj návrh na navýšenie platby mesta spoločnosti Arriva za Mestskú autobusovú dopravu o 200-tisíc eur.

V roku 2018 počíta mesto Trnava s vyrovaným finančným hospodárením.

Na strane celkových príjmov aj výdavkov je v rozpočte navrhnutá suma približne 62,5 milióna eur.

Za návrh rozpočtu hlasovalo 28 prítomných poslancov, dvaja sa zdržali.


Z rokovania MZ mesta Trnava

Ilustračné foto

Počas rozpravy predkladateľ materiálu, viceprimátor Tibor Pekarčík, pripomenul, že na základe nových a čerstvých skutočností je potrebné navýšiť čiastku pre spoločnosť Arriva ako úhradu za Mestskú autobusovú dopravu v roku 2018 z predpokladanej sumy 1,3 na 1,5 milióna eur.

„Absolvovali sme viacero náročných rokovaní, výsledok sme dosiahli len dnes, v utorok predpoludním. Arriva plánuje navýšené prostriedky investovať do vyšších platov pre vodičov a opráv autobusov. Dopravca konštatoval, že v ostatnom čase prichádza o zamestnancov, pretože im nedokáže ponúknuť adekvátne finančné ohodnotenie. Zároveň prisľúbili, že na hlavných trasách pribudne viac spojov a autobusy budú jazdiť častejšie,“ sprostredkoval dôvody pomerne vysokého nárastu peňazí v tejto položke Pekarčík.

Navýšené zdroje pre Arrivu použije mesto Trnava z poplatku za rozvoj, ktorý začnú platiť investori od januára 2018.

Počas poslaneckej rozpravy zaznelo aj niekoľko ďalších návrhov na navýšenie výdavkov pre viaceré projekty, tie však majú z pohľadu finančnej náročnosti len malý vplyv na celkovú výšku rozpočtu.

Jednotlivé kapitoly a položky rozpočtu na rok 2018 budeme si postupne predstavíme na našich stránkach.

Ulož ako PDF
Napísal 12. decembra 2017 16:44. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

52 komentárov pre “Poslanci schválili návrh rozpočtu na rok 2018”

  1. 1
    EK says:

    A bude aj info ohladne podania zaloby na CA ?

    • 1.1

      Bude. Poslanci skončili včera pred 22. hodinou, ráno mala byť tlačovka s primátorom, ale je preložená na stredu podvečer.
      O tomto bode sa diskutovalo takmer dve hodiny, materiál spracujeme a zverejníme dnes večer alebo vo štvrtok ráno.

  2. 2
    brano says:

    Výborne to povedal poslanec Mudr. Krištofík, palec hore, bolo to zamyslene jeho výrok, apropo hod. sadzba advokáta 95,- € a iné príplatky za právnickú pomoc, slušné nie

  3. 3
    Peter Klimo says:

    a halenarsku budu prerabat kedy ?
    ja teda dufam ze ten jednosmerny tankodrom ktory tam je teraz nie je konecne riesenie. netusim vobec co tym chcel autor dosiahnut – v podstate mrtvu tranzitnu ulicu akou je halenarska odlahcil od dopravy a tu presnunul rovno do centra mesta, kedze v opacnom smere chodia auta cez paulinsku

    • 3.1
      EK says:

      na Halenarsku obojsmerku zabudni, salamunsky namiesto radnice rozhodla policia, pokial sa tam bude stavat ulica bude jednosmerna … :-(

      • 3.1.1
        Policajt says:

        Toto jednoducho je dalsia primatorova vyhovorka. Policia nic nerozhodla. Policia navrhuje. Keby mesto nechcelo, jednosmerka tam nie je.

        • 3.1.1.1
          • 3.1.1.1.1
            ŅPolicajt says:

            Never vsetkemu, co pisu v novinach a hlavne co do tych novin da mestsky uradnik. Policia dava len stanovisko k navrhu spravcu komunikacie. Ci sa ten spravca bude stanoviskom riadit je na nom. Cize ak mesto tvrdi, ze policia rozhodla, tak je to klamstvo.

            • 3.1.1.1.1.1
              Doprava says:

              Jasne ty klamstvo. Takze mesto spravilo dvojsmernu cestu nato aby si samo snej spravilo jednosmerku? To pis vies komu taketo blaboly.

              • 3.1.1.1.1.1.1
                Cesta says:

                Jasné, že to musí iniciovať mesto. Všetci čo píšu a tvrdia, že toto bola len policajná akcia, klamú, zavádzajú a tárajú.
                Mesto navrhne, polícia schváli!!!
                HOWHG!!!

              • 3.1.1.1.1.1.2
                Cesta says:

                Kindermanazment sa obáva priznať svoje chyby.
                Chce byť dokonalý, so svätožiarou. Ľudia však nemajú svätožiaru. Ľudia sa obyčajne pomýlia, pretože to je také ľudské. Ak sa chce niekto pretvarovať a hrať na dokonalého Supermana, obyčajne sa len zhovadí.

              • 3.1.1.1.1.1.3
                asdfg says:

                ano uplne kludne. mesto spravilo jednosmerku na hviezdoslavovej aj s parkovacimi miestami a potomsi tam samo spravilo pesiu zonu. si este nepostrehol, ze cielom primatora je vytlacat auta z mesta? tak sa zobud pretoze presne o to mu ide. do mesta len na bicykli!! obzvlast ked byvas v centre a pracujes na radnici a nemas deti sa ti fantasticky dochadza bicyklom.

                • 3.1.1.1.1.1.3.1
                  andre says:

                  Určenie dopravného značenia je v kompetencii mesta. Mesto vydáva rozhodnutie, ktorým rozhodne o umiestnení dopravného značenia (§ 3 ods. 2 cestného zákona). K rozhodnutiu potrebuje súhlas dopravného inšpektorátu PZ (§ 3 ods. 7 cestného zákona). Mesto teda muselo pred vydaním rozhodnutia požiadať ODI PZ o súhlas. Nie naopak. Iniciatíva vyšla z mesta. Mňa by zaujímalo odôvodnenie toho rozhodnutia…

                  • 3.1.1.1.1.1.3.1.1
                    Koncepcia says:

                    Znova sa opýtaj Gunisa,

                  • 3.1.1.1.1.1.3.1.2
                    pravda says:

                    Takže Guniš verejne klamal??To fakt Andre,Asdfg,Cesta,Policajt ???Je tam jasne napísané,že príkaz vydal na jednosmernú ulicu ODI!!!!A polícia sa nechá takto verejne ponižovať??Nebuďte ako Vladko Mečiar,ktorý klamal Slovákov.Buďte machri a vyžiadajte si stanovisko ODI.musia Vám odpovedať.Bez toho ste obyčajní klamári a táraji!

    • 3.2
      axis says:

      Pán Klimo, presne ste pomenovali omyl mnohých vodičov, a síce, že Halenárska je tranzitnou ulicou. Na tranzit tu je štvorprúdovka na Hlbokej. Halenársku má využívať iba ten, kto má v jej dosahu cieľ svojej cesty. V opačnom smere by to malo byť rovnako.

      • 3.2.1
        micro says:

        Ak idete od City Arény (Paulínskej, Dolných bášt) sa na Kopánku dostanete buď po Športovej alebo práve po Halenárskej…

        • 3.2.1.1
          axis says:

          Pri výstavbe City arémy bola sľubovaná svetelná križovatka Kollárova/Športová pre bezpečné odbočenie zo Športovej vľavo na Kollárovu a tiež veľký kruhový objazd Kollárova/Hlboká/Spartakovská/Sladovnícka , ktorý by umožnil aj pri výjazde od Dolných Bášt na Hlbokú popri amfiteátri bezproblémové a bezpečné „otočenie“ pre smer na Kopánku.

          Ak idete smerom na Kopánku po Halenárskej, tak si svoje odstojíte na svetelnej križovatke pri výjazde na Rybníkovú pri hasičoch v kolízii s chodcami, čo nie je bohviečo a hneď sa potrebujete zaradiť vľavo, čo je v špičke zväčša nutné urobiť cez plnú čiaru (nakoľko tam už čakajú vozidlá idúce rovno z Rybníkovej na Bučiansku) , ak nechcete zablokovať ďaľšie vychádzajúce vozidlá za Vami.
          Tiež bolo plánované, že linka MHD č.16 v smere z Vozovky na stanicu bude zastavovať na zastávke na Sladovníckej pri Bille, nakoľko následný kruhový objazd by pri výjazde zo zastávky umožnil bezpečné odbočenie vľavo na Kolllárovu. Pri terajšej stykovej kržovatke by bolo vychádzanie zo zastávky tesne pred križovatkou cez dva jazdné pruhy v špičke nebezpečné, ba priam až nemožné. Preto tam ten autobus nezastavuje a chýba to.

          Samotný štadión je perfektný a fandím mu, ale mnohé súvisiace náležitosti boli neuveriteľne odfláknuté a doplácajú na to bežní obyvatelia mesta.

      • 3.2.2
        Peter Klimo says:

        v prvom rade som rad ze ide o docasne obmedzenie – teda podla toho co tu citam
        takze obcania sa mylia, pravdu ma uradnik ? to snad nie. ulice maju svoje urcenie nie rozhodnutim uradnika ale dlhou tradiciou, halenarska bola dlhe roky spojnicou medzi slaviou a kollarovou, sluzila hlavne navstevnikom centra. nemam pocit zeby sa mylili, hlboku nevyuzivali preto, lebo to bolo jednoducho na dlhe lakte.. a je to aj doteraz, hlavne v dopravnej spicke. na halenarskej a v prilahlych uliciach su skoly kam chodia deti na kruzky, je tam VSZP..

        ja rozumiem ze mesto chcelo potiahnut centrum aj dalej ako je teraz, len otazka stoji „naco ?“. totiz mam pocit ze centrum mesta sa postupne vyludnuje, ludia travia cas v nakupnych centrach viac ako na pesej zone. ked nevedia pritiahnut ludi sem naco treba stavat dalsie zony oddychu ? okrem toho nadherna historicka ulica sa nachadza paralelne s halenarskou – kapitulska…

        mam pocit ze vedenie mesta robi niektore rozhodnutia bez toho, aby existovala realna spolocenska potreba podlozena nejakymi analyzami – rovnako je to napr. aj pri cyklochodnikoch.

        • 3.2.2.1
          Juraj Fuzák says:

          Myslis ze obcania sa nemozu mylit? Pravdu ma ten kto ma realne podklady a cisla a nie ten co si skracuje cestu.

          • 3.2.2.1.1
            Peter Klimo says:

            juraj ako vlakovy cestovatel si mozno spominas, ze v parku pri evanjelickom dome za sochou stefanika boli roky problemy s tym, ze si ludia skracovali cestu na stanicu krizom cez travnik. vsemocne sa snazili to riesit, dali tam zabranu, vyberali tam pokuty.. nic nepomohlo…
            az prisiel niekto osvieteny a naprojektoval chodnik krizom cez travnik presne tak, ako to ludia chceli..
            je v podstate cloveka si veci ulahcit, skratit a usetreny cas a peniaze zmysluplne vyuzit. samozrejme pri travniku mozme diskutovat, ci ho bolo treba nicit.. ale podstata je v tom, ze mesto ma ludom vychadzat v ustrety v ich snazeni a nie im tvrdit ako sa mylia.. mesto nie je vystavna skrina alebo skanzen ale miesto na zivot..
            osobne si myslim ze z vasej strany pri halenarskej mocite proti vetru, presne tak isto ako pri parkovani na kapitulskej… uvidime ako dlho vam to bude prijemne..

            • 3.2.2.1.1.1
              Juraj Fuzák says:

              Vies, nie kazdy s prepacenim blbec pouziva vyslapany chodnik v travniku blatovy ked staci prejst o 10 metrov viac po chodniku, takze zbytocne generalizujes ze to je v povahe cloveka. Zlahcovat si veci je mozno prirodzene ale malo by to byt prirodzene aj v rovnovahe s nejakym zdravym rozumom. Halenarska ulica nieje tranzitna, na to sluzi rovnobezne stvorprudovka na Hlbokej v rovnakej dlzke medzi Kollarovou a Rybnikovou.

              • 3.2.2.1.1.1.1
                Peter Klimo says:

                neviem ci si to spravne pochopil. ja som tiez nechodil po blate a pravdepodobne vela slusnych ludi tiez nie. verim vsak zeby aj ti slusni privitali, keby im mesto postavilo taky chodnik, aby na vlak prisli nacas. niekedy aj 10 krokov sposobi, ze zmeskas vlak, ja som takto chodil na vlak 10 rokov, viem o com hovorim..
                s halenarskou je to presne rovnako, vyzeniete odtial ludi, pretoze sa udajne „mylia“. pritom ich vyhanate len preto, lebo neviete rozumne vyriesit parkovanie v centre mesta. ludia doplacaju na vasu neschopnost. mozete nadavat na poora kolko chcete, ja osobne si tiez o nom nerobim iluzie, ale nebyt city areny tak sa v centre mesta z parkovania cele vedenie doslova poserie.
                teraz ked idem do centra nieco vybavit zaparkujem pohodlne v arene, vybavim co treba, zvacsa su zavory otvorene, neplatim vobec, alebo obcas nejaku smiesnu sumu.
                pred asi rokom bradaty na facebooku vypisoval ako ma uzasne rozpracovany system parkovania v celom meste vratane sidlisk. dokonca uz tam hadzal aj nejake sumy za parkovanie.. nejako sa o tom uplne prestalo rozpravat.. kde su tie nakreslene parkovacie domy na hlinach ? kde je zelena lavka ? kde je cykloveza?

                zeby ste sa bali, ze buduci rok budu od vas ludia pytat odpocet ? preto ta zaloba na CA ? nech je buduci rok o com hovorit ?

                • 3.2.2.1.1.1.1.1
                  kuk says:

                  Bradatí hlavne veľa vecí popísali. Z toho čo popísali, urobili len zlomok. V podstate nič nové, pretože asfaltovanie je štandardná záležitosť. Ak si niekto myslí, že vyasfaltovaním nejakej cesty, resp. cyklochodníka robí z Trnavy pupok sveta, treba ho poslať na psychiatriu na paltesty!

                • 3.2.2.1.1.1.1.2
                  andre says:

                  Je úplne jedno, ako nazvete Halenársku, či tranzitná alebo iná, podstatná je reálna intenzita dopravy.
                  Tu nájdete výsledky dopravného prieskumu – Intenzita dopravy na komunikačnej sieti CMZ:
                  http://www.trnava.sk/sk/clanok/dopravne-studie-projekty-2016

                  Dopoludňajšia špička 228 vozidiel za hodinu, popoludňajšia špička 191 na Halenárskej v smere od Hollého. To máte auto každých 17 sekúnd… V jednom smere! Všimnite si počty vozidiel na Paulínskej a Dolných Baštách. Tie vozidlá z Halenárskej dnes treba k nim prirátať. A máte 500 – 600 áut v špičke… Toto Paulínska nemôže zvládať a ani nezvláda. Zvažovalo mesto pri rozhodnutí o zjedosmernení Halenárskej aj o následkoch na dopravu v CMZ ako celku?

                  Prečo boli v lete zrušené parkovacie miesta na Paulínskej? Dnes už netreba „zabezpečiť prejazdnosť Paulínskej? – to bol totiž dôvod toho letného zrušenia… Niečo na tom smrdí, buď to letné rozhodnutie bolo zbytočné, alebo ak nie, tak prečo to tak nie je aj teraz? Žeby to bolo preto, že zrušenie parkovacích miest nie je populárne?

                  A samotná rekonštrukcia – ak si naozaj mesto myslí, že je to v poriadku, potom nemá sebareflekciu. Je to odfláknuté, hrboľaté, použitý nevhodný materiál.

                  • 3.2.2.1.1.1.1.2.1
                    Peter Klimo says:

                    kazdych 17 sekund jeden pomyleny, sakra niekde bude chyba..

                  • 3.2.2.1.1.1.1.2.2
                    čítaj says:

                    Si v pohode?Vieš aspoň čítať a sledovať čo sa robí v meste?Noviny,odkaz pre starostu a pod.To že na Paulínskej boli v lete zrušené parkovacie miesta,tak z dôvodu rekonštrukcie Halenárskej.Prechádzali tadiaľ veľké autá-Tatrovky. Preto z jednej strany bol zákaz.Keby to nechali tak,niektoré autá by boli dosť surovo pooškierané.To bol dôvod na plynulý prejazd áut.A nie určite z dôvodu osobných áut.Keď si nejaký stavebník požiada mesto-určite to schvaľuje aj ODI,o zmenu dopravného značenia,tak po zvážení všetkých aspektov-hlavne rizík,ktoré sa môžu spôsobiť-tu bolo kon.autám,ktoré by tam parkovali,musí im vyhovieť,keď už im povolili stavbu.
                    Áno,dnes nie je dôvod aby na Paulínskej bol daný opätovný zákaz.
                    A keď si myslíš,že je zle spravená rekonštrukcia Halenárskej,tak to daj na súd.Kľudne aj na EÚ.Inak s alen strapňuješ.mám stále dojem,že tu niečo iné smrdí..

                • 3.2.2.1.1.1.1.3
                  Richard says:

                  klimo klimo, co je toto za vyjadrovanie, ze bradaty, to uz nosi kazdy druhy, kto ti ma rozumiet, ale ked myslis primatora, tak si asi hluchy, alebo pozeras nanho cez krvave ocka, za to ze ti dal ban na FB.
                  On totiz nevykrikoval, ze ma parkovanie hotove, on dal data, ktore boli ziskanie pri spracuvani podkladov pre parkovaciu politiku. A tiez dal to, ze to bude este nejaky ten patek trvat. Nie mesiac ani dva. To si asi zabudol, alebo nezabudol a bullshitujes tu schvalne, netusim co je trapnejsie. Takze uz vtedy sa povedalo, ze sa to najprv komplet pripravi az potom sa to zavedie, ale ty by si uz dnes chcel proti 3 peticiam postavit parkovacie domy, kde sa ti prisnilo ze? :) Som zvedavy, kto bude v tych platenych parkovacich domoch, co si si vysnival parkovat, ked o 2 ulice dalej nebude zavedene nic. Takze vyckaj casu klimo, pocuvaj pozorne, citaj pozorne a prestan plut jedovate sliny sweet. Lebo stale plati, ze stav, co tu mame ovplyvnili najviac tvoji milacikovia z KDH a ti sa teda hrozitansky vyznamenali vcera na zastupku, ked nevedeli pochopit ani na 3x galbaveho vysvetlovanie o tom, coho sa tyka ta zaloba. Nie toho, ci mame vdaka CA krasny uzasny stadion :D

                  • 3.2.2.1.1.1.1.3.1
                    Čítaj says:

                    Andre prestaň si sedet na usoch. Tie zasobovacie a nákladné vozidlá prechadzali po Paulinskej. Teraz žiadne Tatrovky neprechádzajú po tej ulici.Zrušenie parkovacích miest v lete bolo len skrz Halenarsku.Ten článok je myslený čisto na Halenarsku. Zober si dnes veci a choď sa opýtať na mesto-odbor dopravy.Krásny nerušený deň!

                    • 3.2.2.1.1.1.1.3.1.1
                      andre says:

                      Tak to skúsim inak:
                      Kadiaľ dnes prechádzajú tie nákladné a zásobovacie vozidlá v smere od Hollého, ktoré v lete kvôli obmedzeniu premávky na Halenárskej v smere od Hollého museli Halenársku obchádzať po Paulínskej a kvôli ktorým sa vtedy zrušili pozdĺžne parkovacie miesta na Paulínskej?

                • 3.2.2.1.1.1.1.4
                  Kliko says:

                  Klimo? Pametas si co bolo miesto CA ? Jedno velke parkovisko pri amfiku. A dalsie pri bile kde teraz parkuju vsetci zamestanci CA. Takze keby tu nebola tak mas kde zaparkovat tak tie tvoje dristy si nechaj. Takisto neviem ci zijes v tomto meste ked nevies ze sa lavka opravuje ci ju maju zazelenat pocas toho? Na cyklovezu sa bude opakovat sutaz ale to urcite dobre vies ze? Parkovacie domy ti tu uz niekto zhrnul ale ja som byval na hlinach a viem jak ludia reagovali na parkovacie domy , samozrejme zaporne.

    • 3.3
      Petra says:

      Pytaj sa osoby Guniš

    • 3.4
      kuk says:

      Neviem, čo sa tu toľkí odbavujete na tému jednosmernej Halenárskej. Kto býva na Halenárskej, do svojho obydlia sa dostane, určite mu to problémy robiť nebude.
      Kto tam nebýva a myslí si, že by to mala byť skratka z cityareny smerom na Kopánku, mal by si to upratať v hlave. Na Kopánku sa ide po Hlbokej. Halenárska je v historickom centre. Ďalšie úvahy na túto tému sú obyčajným internetovým onanovaním.
      Či je Halenárska jedosmerná, alebo obojsmerná, pre obyvateľov Trnavy to nie je zásadný problém. Jednosmerných ulíc je veľa na Kopánke, na Špíglsáli, hocikde inde a nikto to už nerieši, všetci to berú ako samozrejmosť. Problémom je len to, že mestskí propagandisti ju pôvodne propagovali ako obojsmernú a teraz sa vyhovárajú na to že jednosmerku nariadila polícia. Takýmto indivíduám a všetkým tlčhubom treba povedať len toľko, že obyvatelia nie sú debilkovia, ktorých budú vodiť za nos!

  4. 4
    Dušan says:

    Vazeni, vcera som sledoval zastupitelstvo. Odznelo tam hodne a hlavne hodne polopravd. Pan pravnik, co vypracoval primatorovi odpoved, ten co zastupuje mesto Pro bono (?!), to zrejme primatorovi nie celkom vysvetlil. Cakal som, ze aspon p. Galbavy to uvedie na pravu mieru, ked uz sa teda pasoval do pozicie vykladaca prava v zastupitelstve. No nedockal som sa. Je pravdou samozrejme, ze rozhodnutie EK vo veci pozemkov pod CA a neopravnenej statnej pomoci bude exekucnym titulom. Teda ak na tychto pozemkoch CA, hoc v dobrej viere nieco postavila, narok na nejaku nahradu skody zrejme nebude mat. Aj ked sa to zo 100 % istotou neda tvrdit, predsa len by som to nechal na sudy. Lenze, a toto lenze je kardinalne. Investor nepostavil len CA nakupne centrum, ale kompletne prestaval aj stadion. Nech v hodnote a vyske akejkolvek, dolezite je ze preinvestoval peniaze a zveladil mestsky majetok. Ak teda neopravnene ziskal pozemky, vsetky nasledne zmluvy su nulitne s vadou na strane mesta, lebo vstupilo do pravneho vztahu sposobom, na aky nemalo pravo. V pripade stadiona, teda potom nielen ze bola sposobena investorovi skoda, ale vznikne aj povinnost tuto skodu nahradit. Samozrejme ak sa investor bude nahrady skody domahat, co myslim ze vieme vsetci ze bude. Pekny den.

    • 4.1
      Richard says:

      A netrepes ty nahodou? Lebo pravnik tvrdi nieco ine, ty nieco ine. Daj nejaky link, kde si mozme precitat z coho si vychadzal pri svojej /tiez pro bono/ pravnej analyze ala diskusia na internete. Tiez pekny den.

  5. 5
    Fans says:

    Vážený V.P. ďakujeme za veľmi pekne video. Konečne ste otvorene povedali niečo o sebe, aj keď zámer bol niekoho okydať. Škoda že už nevychádza ten odpad rešpekt, aspoň by sme poznali mozgové pochody na štvorke. Je smutné, že p. Mráz sa prepožičiava na takéto účely. P. Mráz nedržte sa Butka on si to musí odpracovať vy (ešte ) nie.

    1.sebaklam – ľudia chodia na futbal – realita = nechodia, aj fan club vás ignoruje nikoho nezaujímajú tí vaši afričania, turci, našich odchovancov nestaviate ( nechápem prečo podporujeme dorast keď potom naši chlapci nehrajú ) ak nemajú výkonnosť je to vaša chyba, nemáte na to, aby ste vyprodukovali kvalitného hráča , táto slovensko-africká liga nikoho nezaujíma

    2. sebaklam – frustrácia – kinder manažment, trtkovia – realita = ako je možné, že títo trtkovia vyprášili veľkú a bohatú stranu Smer už dvakrát v komunálnych aj krajských voľbách spolu s voličmi TT a fanúšikmi Spartaka ?

    3. sebaklam – vieme robiť futbal – realita = nie neviete, ani vy ani ten Bratislavský, ani ten Oskar to ste už dokázali za posledných 20 rokov, k tomu niet čo dodať, vyhrať takúto slabú ligu neznamená nič, nemáte žiadnych sponzorov, reklamu si musíte dávať svoje firmy aby tam aspoň niečo svietilo, už sa tu nebudú hrať medzištátne zápasy ale v BA, 3 koncerty za dva roky je bieda.

    4. sebaklam – Ja som vybudoval, po mne tu niečo zastane – realita = betónový skanzen a pachuť, možno ste to manažovali ale zaplatili to občania. Pozemky mesto 6,5 mil + 13 mil štát + 3 mil Tavos, teda mestské, štátne, komunálne zdroje spolu 22,5 mil !!

    Čo by sa mohlo postaviť za 5,6 mil napísali Košičania a čo potom za 22,5 mil ?

    https://www.hlavnespravy.sk/kosicania-vystavili-primatorovi-rasimu-fakturu/1237114

    Výborná správa je, že to predávate možno sa dožijeme ozajstného Spartaka.

    • 5.1
      ovca says:

      Neobhajujem Mraza, ale aj p. Fuzak na zastupku hovoril,ze to video bolo tocene v auguste pri inej prilezitosti, preto pochybujem,ze tam bol na podporu Poora.

      • 5.1.1
        Hura says:

        Ty musíš byť naslovovzatý odborník,teba je tu škoda.Najlepšie to povedal Karol Dobiáš prednedávno v televízi,,Trnava môže byť majstrom raz za 50 rokov ,ale 5krát po sebe, ako sme boli mi nikdy.Veľký podiel na tom mal Toni Báči a Jozef Adamec.Aby si pochopil ten rozdiel v Borusii DORTMUND mali začiatkom 90 rokov 2 miliony mariek na pitný režim a v našej lige to bol rozpočet jedného mančaftu.

      • 5.1.2
        Juraj Fuzák says:

        To si len myslim, kedze tam za Rastom bolo v pozadi v podstate letne pocasie na videu. Moja domnienka je ze to co tam hovoril Rasto bolo pri prilezitosti druheho vyrocia CA a nebolo to v spojitosti s tymto. Pokial ma niekto presvedci ze mlady pan Dunaja a Tatier nepospajal nesuvisiace videa a spravil z toho nasledne tento paskvil aj s tragikomickym zaverom tak v poriadku.

    • 5.2
      Hura says:

      Ty musíš byť naslovovzatý odborník,teba je tu škoda.Najlepšie to povedal K

  6. 6
  7. 7
    Audit says:

    Že by firma realizovala procesný audit ?Aky bol výsledok ?

Napíš komentár

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.