reklama

Občianske zhromaždenie Postavme sa za slušné Slovensko bude v piatok na Trojičnom námestí

V piatok 9. marca sa uskutočnia v desiatkach slovenských miest občianske zhromaždenia a pochody. V Trnave bude stretnutie občanov pod názvom Postavme sa za slušné Slovensko od 17. hodiny na Trojičnom námestí.

Podujatie v Trnave zastrešuje trinásť občianskych a študentských organizácií.

Aktivisti žiadajú „dôkladné a nezávislé vyšetrenie vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej za spoluúčasti medzinárodných vyšetrovateľov“, ale aj „novú dôveryhodnú vládu, ktorej súčasťou nebudú ľudia, u ktorých existujú podozrenia z korupcie a prepojenia na organizovaný zločin“.


Zhromaždenie v centre Trnavy začne o 17. hodine

Organizátori zhromaždenia zdôrazňujú, že nie sú členmi žiadnej politickej strany a stavajú sa k hodnotám novembra 1989.

V programe sú pripravené aj príhovory hostí, krátke hudobné vystúpenie a zapálenie sviečok za Jána a Martinu.

K udalosti sa môžete pridať aj aj na Facebooku, link tu.

Pred týždňom 2. marca 2018 venovali pri Trojičke desiatky Trnavčanov tichú spomienku zavraždenému novinárovi Jánovi Kuciakovi a jeho snúbenici Martine Kušnírovej.


Mladý zavraždený pár si Trnavčania uctili zapálením sviečky pod Súsoším Najsvätejšej Trojice

Ulož ako PDF
Napísal 8. marca 2018 7:37. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

89 komentárov pre “Občianske zhromaždenie Postavme sa za slušné Slovensko bude v piatok na Trojičnom námestí”

  1. 1
    obcan says:

    „Organizátori zhromaždenia zdôrazňujú, že nie sú členmi žiadnej politickej strany“,bla,bla,bla…
    Nech si tam saskuju ti co su za to plateni.

    • 1.1
      kuko says:

      Ty seď kľudne doma nevzrušuj sa tým keď ťa to nezaujíma.
      O týchto veciach rozhoduje osobná zbabelosť alebo lenivosť.
      Preto je to tak ako to je.

      • 1.1.1
        Jánoš says:

        Doteraz som bol vždy angažovaný, nevynechal som ani jedny voľby alebo referendum. Dokonca aj keď sa o prezidentovi rozhodovalo medzi Mečiarom a Gašparovičom, prišiel som, obidvoch som škrtol a odovzdal neplatný lístok. Ale keď sa na poslednom referende zúčastnilo hlasovania sotva 20 % oprávnených voličov, tak som si aj ja povedal, že s angažovanosťou končím, aj keby cigánčence padali z neba.

        • 1.1.1.1
          Mišurko says:

          Priateľu, rád by som Vás povzbudil: neprestávajte s angažovanosťou. Lebo ak by všetci prestali, tak by to tu nevyzeralo lepšie. A to malé percento, ktoré by sa zúčastnilo, by si mohlo zvoliť niekoho, koho ste tu ani v najhoršom sne mať nechceli.

    • 1.2
      firhang says:

      mne uz poslali poukazku postou – stravny listok od priamo od sorosa. tebe este nic neprislo?

    • 1.3
      TVA says:

      obcan- Netrep hovadiny mas iq koníka na lúke.

  2. 2
  3. 3
    xXx says:

    “ novú dôveryhodnú vládu, ktorej súčasťou nebudú ľudia, u ktorých existujú podozrenia z korupcie a prepojenia na organizovaný zločin. “ Deti moje osprostene, taki v politike nie su. A uz staci len podozrenie, netreba dokazy? Tak to riesili komunisti v 50tich rokoch.

    • 3.1
      kuko says:

      Takže to necháme tak ako to je ?
      Deti – hmm snažíš sa Smeráčik ale zbytočne.
      Dúfam, že už máš pobalené.

      • 3.1.1
        obcan says:

        Pekne vam vymleli hlavy.Toto nie je o Smere kamarat.

        • 3.1.1.1
          Tal says:

          TRošková a ujo Jasaň majú spoločné firmy s mafiánmi z Talianska.SIS dávno upozorňovala Kaliňáka na Talianov.Ale predsa nebudeme ničiť našich ľudí a naše vzťahy s kamarátmi???Veď máme z toho peniaze….Smer zločinecká organizácia napojená nielen na domácich oligarchov ako Baštrnák,Por,Kočner či Brhel sa neštítia brať peniaze od talianskej mafie!!!

          • 3.1.1.1.1
            obcan says:

            Sranda a to nejdem obhajovat Smerakov.Ked sa povie A,nech sa povie aj B.Za koho vlady dostali taliani 10.mega?Nebolo to nahodov za Dzurindu a Radicovej?Kto tu potom dopustil rozvoj tejto chobotnice?

            • 3.1.1.1.1.1
              topu says:

              Kalinaka sa pytali odkial ma tie informacie ze boli tie peniaze vyplatene a co nastalo ? len ticho takze tolko ktym peniazom

              • 3.1.1.1.1.1.1
                obcan says:

                ticho ako Nicholsonova a spol k tejto otazke.Kazda jedna vlada od roku 93′ ma na rovasi obrovske skandaly a pride mi zvlastne,ze sa najdu ludia ktori sa nechaju zmanipulovat a v uliciach zo seba urobit uzitocnych idiotov.

                • 3.1.1.1.1.1.1.1
                  topu says:

                  Ako moze odpovedat na nieco naco nema odpvoed ani minister vnutra? Neviem otom zeby bola nejaka vlada napojena na mafiu ako teraz. Mna teda manipulovat nikto nemusi ked vidim co sa deje , kto si mysli opak je to jeho vec je mi jasne ze smeraci a ich lokaji budu vymyslat svoje scenare ako to robi ficko.

            • 3.1.1.1.1.2
              Mišurko says:

              Pletiete si Matečnú, ktorá podpísala dotácie, a Radičovú.

              Ak máte zdroj, uveďte.

              Inak Dzurinda a Radičová už v politike nie sú, tak prečo by sa malo proti nim demonštrovať? Aby odstúpili? Odkiaľ? Sú proti ním dôkazy?

        • 3.1.1.2
          Mišurko says:

          Toto nie je o Smere? A Kaliňák, ktorý nekonal a polícia v jeho gescií neposkytla ochranu novinárovi, keď bolo pod vyhrážkami je z ktorej politickej strany? Kaliňák, ktorého upozornila SIS na aktivity mafie je z ktorej politickej strany?

          • 3.1.1.2.1
            Palino says:

            Ja este doplnim, že napr. v Nitre v obchodnom centre operuje drzy gang, ktory riesi Kristina Kovesova v TV a policia len povie, ze monitoruje.

            Naco mame teda taku policiu, ktora nekona na „obecnej“ urovni a uz vobec nie na vrcholovej?
            Ako sa maju ludia citit bezpecne? Tu treba vsetko restartovat.

            • 3.1.1.2.1.1
              jan says:

              Palino to isté sa deje aj v Trnave.Len to ešte nikto nenatočil.Rodina olašských cigánov zo Zeleného kríčka pravidelne okráda ľudí v meste.Treba sa ísť spýtať predavačiek do Jednoty čo tam stvárajú.Načo máme štátnu alebo nebodaj mestskú políciu???Veď títo ľudia doslova terorizujú občanov Trnavy.

        • 3.1.1.3
          ooo says:

          no ty si obcan vymletý, nie oni

      • 3.1.2
        xXx says:

        Studenti dostali volno, to som zvedavy, kolko ich pride. Studuje tu vyse 10 000 len vysokoskolakov. Na Trojicnom namesti je webkamera. Si ulozim obrazok z toho casu a spocitam ich.

    • 3.2
      Mišurko says:

      Iste. Všetko je (v politike) zlé, všetci sú (v politike) zlí. A čo taký Robert Schuman, ktorého ekonomický program postavil Európu po 2.svetovej vojne na nohy. A mohol by som pokračovať.

      Talianski vyšetrovatelia poslali SIS-ke dôkazy o Vadalovi (drogová trestná činnosť, vraždy), s ktorými ministerstvo vnútra nič nerobilo. Novinár, ktorému sa vyhrážali, požiadal o policajnú ochranu, ktorá mu nebola poskytnutá. Následne bol zastrelený. Písal o tom, kto sa mu vyhrážal, aj o Vadalovcoch, ako blízko sa dostali k premiérovi.

      Nie sú toto jasné dôkazy? Nikto ich nespochybnil, dokonca kvôli nim odstúpili minimálne štyria ľudia.

      V každej normálnej krajine by už minister vnútra odstúpil. Minister Liška odstúpil len kvôli tomu, že padlo lietadlo so slovenskými vojakmi, čo fakt nemohol ovplyvniť… a nevyhováral sa.

      Píšete „takí v politike nie sú“. Veronika Remišová je snáď prepojená s organizovaným zločinom? Alebo taký Eduard Heger napríklad? Sú proti nim podozrenia? Sú proti nim dôkazy?

      Najprv sa prosím zamyslite, keď niečo napíšete. Dnes sem priletela delegácia z EÚ, ktorých peňazí (eurofondov) sa to tiež týkalo.

      A aj keby boli všetci zlí, nie je jedno, či niekto neprizná 1 000 €, alebo pýta na vratkách 8 000 000 €. Existuje aj menšie zlo. Porovnajte napríklad takého Mečiara a Dzurindu, napríklad vo veci počtu mafiánskych vrážd, alebo privatizácie za korunu.

  4. 4
    odpor says:

    Za danej situácie sú legitímne všetky formy občianskej neposlušnosti a občania majú právo na odpor.

    Samotné právo na odpor je zakotvené v Ústave SR, podľa článku 32:
    „Občania majú právo postaviť sa na odpor proti každému, kto by odstraňoval demokratický poriadok základných ľudských práv a slobôd uvedených v tejto ústave, ak činnosť ústavných orgánov a účinné použitie zákonných prostriedkov sú znemožnené.“

    Ak si myslíte, že všetko je v poriadku tak zorganizujte demonštráciu na podporu Smeru – SNS – Most Híd a ich prisluhovačov – Trnavskej KDH, SDKÚ, HZDS, ŠTB
    Čo vám v tom bráni ? Že by strach vy krysy ? Keď ste rabovali tak vám bol Fico dobrý ? Postavte sa za neho na verejnosti ! Výčapník prečo neorganizuje
    proti pochody? Aha – nemáte čas, všetci ste na MDŽ.

    • 4.1
      volič says:

      Presne tak odpor krysy zbohatli po Mečiarovom chrbte a potom ho zradili, potom bohatli na Ficovom ksichte a teraz utekajú.
      Vyzývam Poora a jeho kamošov z VIPky, jeho podržtašky a spoločníkov vo firmách, aby sa v pondelok so svojími rodinnými príslušníkmi a kamarátmi hrdo zhromaždili na Trojičnom námestí na podporu Fica a Kaliňáka.

      Keď neprídu potom uvidíme, kto je tajtrlík a zbabelec.

    • 4.2
      sTToka says:

      odpor
      spamataj sa
      ani netusis, kto to cele koordinuje
      treti sektor
      otvorena spolocnost
      space
      koho oni zastupuju?
      kto im dal mandat?
      kto ich platí?
      kto sú vlastne?
      trosku aj citajte a patrajte, kto za kym stoji

      • 4.2.1
        P{T says:

        Serete bobky smeraci co?

        • 4.2.1.1
          obcan says:

          Ty si bud nimi plateny trol,alebo mas v hlave fakt nasrate.Kazdy kto nesuhlasi je hned smerak a konspirator.Take typicke pre vas.Ked neni po vasom,hned utoky a zlc na perach.
          Stoka to napisal velmi dobre a vystizne.
          Pride cas,ked pojde do ulic mlciaca vacsina a strasne som zvedavy kde budete potom vy.
          Normalny zmyslajuci clovek nepodpori tretosektorovy Majdan.Nikto tu nechce druhu Ukrajinu.Az moc to smrdi.Zacni konecne pouzivat rozum a nemaj ho vymlety tretosektorovou propagandou.Koho zastupuju ti zapredanci plateni zo zahranicia?Najivne si myslis ze nebodaj Slovensko a jeho krasnu buducnost.

  5. 5
    danTT says:

    Okrem toho čo sa tu deje….. normálny slovenský novinár prakticky neexistuje….viem, že pre mnohých to teraz je nemožné vôbec zobrať na vedomie, ale napr. taký Denník N nie je objektívny ani náhodou. (tak ako mnohé ďalšie média) Proste tu si každý informuje o tom, čo sa deje (nie len teraz) ako mu to vyhovuje alebo podľa toho kto to médium platí, to je proste fakt…

  6. 6
    analytyk says:

    dan TT v tom s tebou úplne súhlasím. Novinári dlhodobo slúžia svojím páničkom a teraz ich to dobehlo. Slovenská žurnalistika je žumpa.
    Nič to ale nemení na tom, že ľudia toho majú už plné zuby a maximálne podporujem všetky formy protestov.
    My voliči sme v tom tiež po uši. My sme ich predsa volili koalíciu aj opozíciu.
    Teraz máme možnosť reštartu.
    Otázka je či to dokážeme, alebo to znovu po..kakáme ako obvykle.

    • 6.1
      George says:

      nuz nemozu vsetci novinari pracovat na anonymnych konspiracnych weboch a zverejnovat neoverene famy, dohady a vymyslene texty bez stipky etiky a novinaskych zasad platnych v tebou nenavidenych „standardnych“ mediach. ty panacik co si myslis ze tieto protesty posunu hore beznadejnych zufalcov ako je rostas, slobodny vysielac, kotleta, dano, vasky, svec, hynek a podobne kreatury?
      fakt si myslis ze ti ludia su tak hlupi?
      toto nie je o krvi, nenavisti, tu nikto nikoho nekupuje, ludia chcu normalnu slusnu demokraticku spolocnost a nie siritelov nenavisti, zla.
      este mi prosim vysvetli co tych novinarov dobehlo podla teba.

      • 6.1.1
        danTT says:

        Áno,viem že to 99% teraz myslí dobre….každá sranda má ale svoje vedenie a financovanie, bez toho to proste nejde….ak máš veľké koncertné teleso tiež má dirigenta, v organizovaní ľudí je to presne to isté, nechcem zastávať žiadnu stranu, ale kopa ľudí čo sa teraz s nimi bavím nemajú schopnosť vidieť veci objektívne a kriticky na obidve strany a aspoň sa troch zamyslieť, to je ideálny materiál na „formovanie“ a tu potrebuješ svoje média a novinárov….chcel by som veriť že toto je začiatok jednej krásnej rozprávky, keď budú všetci šťastný, korupcia zmizne a fakt sa to reštartuje, nebude tomu tak….stačí si pozrieť aspoň 20 podobných akcií čo sa diali v iných štátoch , Sk nebude iné….

  7. 7
    jan says:

    Nemáš pravdu,keď zober napr.Sme tak,vždy dajú možnosť sa vyjadriť aj druhej strany.Príklad Vadalu.Alebo aj Pravda či na nete Aktuality

  8. 8
    Jarda says:

    Za „slušné Slovensko“ som všetkými desiatimi , ale je toto správna cesta … ?
    Pozri link !
    https://dulezite24.cz/domaci/prima-odvysilala-george-soros/

  9. 9
    topu says:

    THE END MAFIA

  10. 10
    obcan says:

    George,pocuj ty panacik,co mas nick asi podla tvojho chlebodarcu.Vsetci tu chceme slusnu spolocnost,ale.Nikto tu nechce rozvrateny stat mimovladnymi organizaciami platenymi zo zahranicia!Presne to sa teraz deje na Slovensku.Pises o nenavisti,kto ju tu rozosieva?Nie nahodou protislovenske mimovladky,ktore za judasov gros zradia aj vlastnu rodinu.Pises o konspiracnych weboch.Preco nenapises,ako k tomu dopomahaju Sme a dennik Nenavist.Prave tam hladaj odpoved,kto tu zacal polarizovat a rozdelovat spolocnost.Len oni maju patent na pravdu.Ked ma nahodou niekto iny nazor ako oni,hned je z neho konspirator.
    Niekto si tu prechlasce v lietadle na jednom lete 17.000 € a vsetko je v poriadku.Samozrejme preto,lebo je obklopeny „svojimi ludmi“- novinarmi.K tomu DPH,vratky,zahadne pozemky a cuduj sa svetu,nikto nic nepise.Tazko by sa pisalo,ked je niekto niekomu zaviazany.Nemusim pisat co by bolo,keby mal na hlave taketo maslo hociktory poslanec koalicie.Samozrejme tym nehajim ani ich,len poukazujem na dvojaky meter.Takych prikladov je milon,ale asi skoda pisat.

    • 10.1
      kort says:

      obcan ty musiš byt poriadny dement. Ani sa nečudujem že smeráci dnes končia. Ked su takí vymletí ako ty,občan

  11. 11
    jojo says:

    Nezucastnim sa. Odmietam niekomu robit uzitocneho blbca. Sulik, Matovic, Kollar niesu alternativou. Kto z nich je čistý slušný človek ? Su taki isti ako Fico.

    • 11.1
      kuko says:

      Nezúčastním sa znamená som zbabelec alebo lenivec, povaľač.
      Užitočný idiot si, keď schovaný doma. Potom sa pridáš na správnu stranu.
      To presne chcú všetci, aby sme čušali doma.
      Nikto ti nekáže podporovať menovaných. O tých vieme svoje.
      Podpor Slovensko – to je krajina kde žiješ ty aj tvoja rodina.

      • 11.1.1
        sTToka says:

        trtko
        pises o veciach o ktorých nemáš šajnu
        hrdina
        internetový tlčhuba

        • 11.1.1.1
          Jozo says:

          A za to Ty máš teda šajnu. To skutočne. Veľký hrdina internetu ujo tlčhuba,ktorý tu roznáša konspiracie ako ujo Kotleba.Tretí sektor už čaká na hraniciach a nevie sa dočkať kedy bude čerpať peniaze zo Slovenska. Poviem to tak,nímandi sa stále nevedia zmieriť s tým, že sú aj ľudia ktorí radi podajú pomocnu ruku chudobným. Čo čakať od niektorých hej Slovákov, ktorí za Tisa brali židom majetky a po vojne im ho nevrátili. Arizacia s ktorej sa doslova tešili. Na smrti druhých ľudí. ..Na pláž! !

  12. 12
    koniec says:

    Nech mi niekto vysvetlí ako štyria ľudia: Katarína Nagy Pázmány, Peter Nagy a študenti Karolína Farská a Juraj Šeliga dokázali v priebehu pár dní naozaj nevídanú vec: zorganizovať mestá na celom Slovensku a veľkomestá po celom svete aby v piatok protestovali proti vláde.
    Určite mi je premiér aj s ministrom vnútra ukradnutý a už dávno tam nemali byť, ale nejako to tu smrdí až až až.
    Navyše si kladiem otázku: a ktože by ich mal nahradiť?

  13. 13
    Karol says:

    SIMECKA: Vdaka Sorosovym peniazom sme porazili Meciara. Ked Fico videl toto video, nedivim sa jeho reakcii.

    Link:

  14. 14
    soro says:

    Takej blbosti môže veriť len kotlebovec a blb.Takže podľa chápania niektorých ľudí za Dzurindom,ktorý nastúpil po Mečiarovi vlastne stál Soros…Potom Ficovi,ktorý doslova zvalcoval Dzurindu po jeho slávnej etape,stačilo ukázať občanom toto video…Kravina na entú..Gorila bol jasný dôkaz,že na Slovensku vládnu starí komunisti,oligarchovia.Od Mečiara až po Fica.Takže dobrú noc pán SOROS.

  15. 15
    galko says:

    Za Dzurindom stála PENTA – kauza Gorila je o korupcii a prepojení na slovenskú politiku – SDKÚ, SMER, KDH a SMK.
    Na Slovensku od roku 1989 vládne VPN / vyvolení komunisti do roku 1989 a komunisti do roku 1968 + ŠTBáci / – z nej sa vytvorili strany KDH, HZDS, Demokratická strana, SDK, SDKÚ + zo starej KSČ vznikla SDĽ a z nej SMER : Budaj, Kňažko, Gál, Bútora, Zajac, Ondruš, Kusý, Šebej, Feldek, Kučerák, Sopko, Langoš, Tatár, Flamík, Mečiar, Kováč, Gašparovič, Weis, Fico a ďalších tisíc…
    Oligarchovia – tak tých vytvorili práve títo všetci menovaní a spol.

  16. 16
    trump says:

    20.8.2017 na internetovej stránke Bieleho domu, Washington bola spustená petícia “ My ľudia „, ktorú len za prvých 14 dní podpísalo 100 000 občanov USA.
    Petícia vyzýva Ministerstvo spravodlivosti USA, aby bezodkladne vyhlásilo Georga Sorosa, všetky jeho organizácie a zamestnancov za domácich teroristov, aby mu bol odobratý majetok podľa zákona o prepadnutí občianskych práv.
    Tvorcovia petície tvrdia, že sa mal Soroš snažiť oslabiť USA a iným spôsobom páchať činy proti krajine a jeho občanom s cieľom narušiť stabilitu americkej vlády. Jeho nadáciu otvorenej spoločnosti obviňujú z podnecovania revolúcií s cieľom destabilizovať jednotlivé vlády.

    • 16.1
      Heissenberg says:

      To čo sú za bláboly toto? Na stránke bieleho domu – kto? Najvyššie autority USA na prezidentských stránkach rozbehli petíciu, či nejaká skupina ľudí tam spravila petíciu? To má byť ten správny punc kvality a dôveryhodnosti? Už ho teda predpokladám aj vyšetrili a odsúdili keďže páchal to zlo proti krajine… Či čo bol point? Že aj v USA sú slaboduchí jedinci čo im treba vysvetliť stroskotané životy a pomôcť označiť vinníka? Tak dík za info.

  17. 17
    zombie says:

    Práve zasadala Bezpečnostná rada – naivne som si myslel, že budú riešiť masívne rozkrádanie štátu, mafiu a vraždy.
    Dozvedeli sme sa ale, že premiér našiel kocky. Určite ich doniesol Vadala a Sereš.
    Ten otrasný zelený ksicht zombie – no hnus.

  18. 18
    game over says:

    Vlna oprávneného rozhorčenia a smútku lomcuje celým Slovenskom. Občania naprieč spoločenských vrstiev aj politických barikád smútia pre beštiálny zločin.
    Pietne si pripomínajú pamiatku obetí a šíria pravdu o kauzách, za pravdu o ktorých zaplatili dvaja mladí ľudia životmi.
    V tejto atmosfére vybičovaných emócií sa odhaľuje nahá pravda o tom, že Slovenská republika je do značnej miery len akousi hrou na štát, a že táto hra sa pred pár dňami skončila.
    Ukazuje sa totiž, že náš štát je nám v prípade krízovej situácie doslova na nič.
    Nehovorím teraz o tom, že ako sa šepká po Slovensku, ak by buchla jadrová elektráreň, ani by sme sa to mnohí nedozvedeli, pretože nefungujú poplašné sirény.
    Nehovorím o tom, že každý deň počujeme plač rodičov a detí, že im v zdravotníctve, ktoré štát pustil a nechal rozkradnúť, zomierajú najdrahší.
    Nehovorím o tých slzách, ktoré preleje každý, keď ide cestou popri rómskom tábore v Sečovciach.
    Hovorím o tom, že naše štátne orgány a ich predstavitelia zlyhávajú práve teraz v tom najdôležitejšom, o čo by teraz zodpovedným, štátotvorným činiteľom malo ísť.
    Po prvé, je potrebné rázne a urýchlene obnoviť dôveru občanov v právny štát a v inštitúcie, ktorého garantujú. Ďalej je potrebné okamžite prijať opatrenia na predídenie ďalším takýmto tragédiám a načrtnúť jasný plán opatrení, ktorými sa zabezpečí ochrana našej spoločnej republiky a jej inštitúcií pred zločinnými zneužitiami na presadzovanie nekalých zámerov. O tom, že dôkladné, transparentné a urýchlené vyšetrenie zločinu vraždy, nad ktorou sa zhrozil celý civilizovaný svet, je základný predpoklad vyššie uvedených krokov, snáď ani netreba hovoriť.
    V tejto súvislosti je pre mňa nepochopiteľné, čo robia naši najvyšší ústavní činitelia namiesto riešenia nielen štátnej, ústavnej, ale dokonca celospoločenskej krízy, ktorú dokazuje keď už nič iné, aspoň to, že je doslova pol Slovenska na nohách. Možno mať výhrady voči prezidentovi republiky, ktorý sa na príhovor verejnosti odhodlával príliš dlho, pričom keď nakoniec prehovoril, namiesto odpovedí sme si boli skôr nútení položiť ďalšie otázky, takže Slovensko ešte viac zneistelo. Osobitnou kapitolou v kontexte tragédie, ktorú prežilo a ďalej prežíva naša vlasť, bolo vystúpenie predsedu nášho zákonodarného zboru, ktoré bolo natoľko bezradné a zmätočné, že sa v ňom nestratil len on sám, ale aj všetci jeho poslucháči, v priamom prenose a bez záznamu.
    To, čo však predvádza od začiatku tejto krízy predseda vlády Slovenskej republiky, to je skutočne takmer každodenné prerážanie dna. Odhliadnuc od cynického obnažovania milióna eur v hotovosti, od jeho prítomnosti na oslavách čohokoľvek, keď národ trúchli a od nepochopiteľných mediálnych výstupov ako celku, ak sa premiér rozhodne namiesto rozvážneho konania v záujme republiky prilievať do ohňa nie olej, ale benzín svojho čoraz patologickejšieho osobného vzťahu voči hlave štátu, to je naozaj na zamyslenie.
    A ak na tieto svoje nedomyslené ťahy použije, zjavne podľa neho „samoozrejmujúci“, argument, že za prezidentovým konaním je cítiť amerického milionára Sorosa, tak to je nielen cynizmus najhrubšieho zrna, ale aj nebezpečné sa zahrávanie s osudom Slovenska.
    Myslím, že predsedovi vlády, prezidentovi republiky aj predsedovi parlamentu je zrejmé, že za svoje správanie v tomto pohnutom čase dostanú od občanov prislúchajúcu spätnú väzbu skôr než neskôr. Ani očakávaný priebeh ich ďalšej kariéry vo verejných službách ich však nezbavuje povinnosti zabrániť ďalším škodám na povesti našej krajiny, na jej obraze v očiach občanov, na našej dôvere v náš štát.
    Zodpovední štátnici s pocitom povinnosti voči vlasti a jej občanom by napríklad po štátnom pohrebe obetí beštiálnej vraždy zvolali spoločné pietne zhromaždenie Národnej rady, vlády a prezidenta, na ktorom by predstavili za účasti opozície vypracovaný plán na obnovu dôvery v republiku.
    Namiesto toho sa ako národ brodíme čo hodinu tristnými tlačovkami, na ktorých vidíme bezradných a unavených, donedávna všetkého schopných a dnes zjavne neschopných pre všetkých, mužov a ženy. Neveriacky pozeráme na refreš doby kešu na Úrade vlády, na zakríknutého prezidenta, na „sústrosť“ predsedu NR SR, visíme na perách Bélu Bugára, sledujeme mlčanie rôznych svedomí národa, registrujeme sté znepokojenie významnej členky vlády v tomto roku atď. a pod.

    Krajina sa prepadá. A vy si idete to, čo vždy.

    Celé Slovensko zoviera päste.

  19. 19
    danTT says:

    Ja idem na Akvateru

  20. 20
    organizator says:

    Takže kto bol jedným s organizátorov tohto pochodu v TT? Vraj stredoškolský parlament. Pýtam sa, nie je to náhodou práca nového vedenia VÚC (stredné školy majú vo svojej pôsobnosti)? A nie je náhodou jeden z vedenia (p. Markovič) najbližší bývalý spolupracovník I. Radičovej? Opäť len konšpirácia?

    • 20.1
      thomas says:

      skoro cely den prsalo ale pred zaciatkom zhromazdenia prestalo. nahoda? nemyslim si. KDH ma priame napojenie na boha, priatel Ivety Radicovej je byvaly knaz s jasnym napojenim na boha. to oni vybavili ze prestalo prsat a dokonca sa oproti minulemu tyzdnu vyrazne oteplilo !!!!! opat len konspiracia?

    • 20.2
      Ferdoslav says:

      Vsak to organizuje Jurko Sorosovie tuto z juznej zeme. Tak laskavo nekonspiruj.

  21. 21
    • 21.1
      otazka says:

      To je fakt hnusné čítanie…A prečo to s nikým nič nerobí? Ešte by som poprosil nejaký návod, ako sa dá tak rýchlo zorganizovať pochod v toľkých mestách, s toľkými „osobnosťami“, transparentmi.. Chcem zorganizovať pochod „Za zdravý rozum!!!“

      • 21.1.1
        julinka says:

        Ako sa dá rýchlo zorganizovať? Stačí ak niekto poriadne nas..rie veľa ľudí. Tak to bolo aj v nov.1989 a to neboli ani internety a faceboky…Proste stačí nas..rať ľudí…A snažia sa usilovne…! Oni nas…ierať , na o čo máme robiť my – a o aj bez Sorosa !!!

      • 21.1.2
        Heissenberg says:

        No veď to je ta krása, že môžete si zorganizovať pochod podľa ľubovôle. Len teda tam niekde aj bude možno zároveň ten problém. Ten strop, ktorý Vás nepustí ďalej, lebo potrebujete návody. Lebo si myslíte, že to bez návodov (os Sorosa) nejde. Teším sa na účasť a hlavne na tú hlavnú myšlienku. Budem držať palčeky.

    • 21.2
      ROH says:

      To je teda chobotnica…Už rozum stojí nad tým, že aj Meciara vraha a najväčšieho podvodnika Slovenska zhodil vlastne Soros…Vlastne za oligarchami ako Poor,Haščák, Brhel,Baštrnák, Kmotrik či Kočner stojí ujo Soros..a musia mu platiť výpalné! !!Komentár Rafaela Rafaja je fakt úžasný! Človek čo podvádzal pri podpisoch v národnej rade…Bývalá práva ruka Slotu,ďalšieho podvodnika, ktorý sa hral na veľkého Slováka. Je zaujímavé že strana SNS za čias Slotu robila veľké podvody ako napr.Emisie. .slávny nastenkovy tender za čo boli aj keď ešte nepravoplatne odsúdení ľudia zo SNS.To že niekto podporuje neziskové organizácie je určite podvodník. Krásny víkend trolkovci!!!

      • 21.2.1
        otazka says:

        ahá, takže keď to organizuje daňový podvodník, mafián, minister ktorý odpočúva novinárov, minister ktorý sa neštítil v minulosti použiť vodné delá na štrajkujúcich, to je v poriadku.. Dík, radšej si prečítam Rafaja. Mimochodom, aj Radičová falšovala podpis.. Tak o čom?

        • 21.2.1.1
          otazka says:

          sorry, nie podpis, ale hlasovala za kolegyňu :-)

          • 21.2.1.1.1
            Dan says:

            Áno Radicova hlasovala za kolegyňu, ale priznala sa a odstúpila. V tom je rozdiel. Niekoho môžte aj natočiť na kameru,ale aj tak to neprizná. Priklad Rafaj.Daňový podvodník ako Matovic sú všetci podnikatelia, lebo keď môžu, tak legálnym spôsobom okradnú štát, jednoducho tie peniaze odpíšu vo svoj prospech. To vlastne žiadny živnostník nemôže ísť kandidovať. To som povedal viacerým kamarátom- podnikateľom a ostali ticho.Mafián Kollár? ??Ten človek je na smiech, ale to že sa s niekým stretával, je úplne bežná vec pre každého.Nikdy nevieš kedy bude niekto odsúdený.Galko sa chcel hájiť, ale dobraci zo Smeru mu v tom zabránili. Prečo asi??Je zaujímavé, že nebol vôbec ani len obvinený. To že nejaký minister použije vodné delá proti demonstrantom je nepopulárne. Ale počas protestu Gorila boli výtržnosti, kde sa hádzali dlazobne kocky.Boli zranení viacerí policajti.To isté by urobil aj Kalinak keby tam teraz ľudia robili zle.A správne. Protestovať treba,keď niekto chce,ale slušne.

            • 21.2.1.1.1.1
              otazka says:

              Ja toto úplne chápem, ale stále mi vadí, že práve títo ľudia majú nejaké právo moralizovať. To, že kandidujú je jedna vec, ale to , že práve oni na niečo poukazujú…

  22. 22
    Takto to je: says:

    Osud každého Lajna je vopred spečatený: bude sa plaviť kanalizáciou spolu s ostatnými lajnami v spoločnosti potkanov. Kedy, to je len otázkou času.

    • 22.1
      Bezdomovec says:

      Protesty vyhnali ľudí do ulíc, pokričali si, ponadávalí, vyjadrili nespokojnosť, nebolo to, v krčmách ale na námestiach. Od začiatku boli dve verzie vraždy novinára a jeho snúbenice,talianska mafia a podozrivé rozhodnutia Najvyššieho súdu. Rozhodnutia Najvyššieho súdu je veľmi ľahko posúdiť, a povyberať ľudí ktorí si vytvorili štát v štáte a obohatili sa o obrovské majetky. To však nepotrebujeme mať niečo uzavreté, tak ako nepotrebujem mať uzavretú Gorilu, kauzy ozdravenia bánk, predaja SE. To sú miliardy ktoré upratali pololitici niektoré spoločne pravý s ľavými a bielogoliernikmi, až sa čudujem čo všetko tá krajina a je ľud vydrží. Preto nemôže byť nič vyšetrené a najbližších 20 rokov uzavreté. Na oddialenie výsledkov je dobrá kamufláž aj tých najobludnejších rozmerov.

  23. 23
    UCM says:

    https://fmk.sk/vyhlasenie-dekanky-fmk-ucm-v-trnave/
    PhDr.Marcel Behro – kvestor UCM
    – poslanec MZ Trnava do roku 2014 SMER
    – kandidát na poslanca MZ Trnava v roku 2014 za SMER, nezvolený
    – kandidát na poslanca VÚC Trnava v roku 2017 ako nezávislý, nezvolený
    Zastupujúci rektor … ak sa potvrdí podvod, dostane kvestor okamžitú výpoveď…
    Kvestor je obvinený s netransparentného plytvania peniazmi s preukázateľnými súkromnými záujmami.

    • 23.1
      poslanec says:

      Mne sa zda, ze Behro bol HZDS a neskor v Mikusovej strane (tusim Nova demokracia sa volala)

    • 23.2
      don Vito says:

      Kradnúť, rabovať, kradnúť, rabovať
      klamať, podvádzať, kydať
      To je politika vládneho zlepenca mafie a zlodejov

  24. 24
    Ferdoslav says:

    Kolkoze bude mat smer v trnave poslancov po volbach v novembri? Nula ci az jedneho?

    Haha Hambalek.

  25. 25
  26. 26
    Jan says:

    Bol porušený nejaký zákon?Chceš nám povedať,že tá firma vyhrala zákazky bez verejnej súťaže??Keď áno,tak je to problém,ale keď nie,tak si na smiech.

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.