reklama

Podľa prieskumu televízie TA3 je jasným favoritom volieb Peter Bročka

Jasným favoritom novembrových komunálnych volieb v Trnave je podľa prieskumov agentúry AKO, ktorá ich pripravila exkluzívne pre televíziu TA3, súčasný primátor Peter Bročka.

Televízia TA3 zverejnila v piatok 26. októbra výsledky exkluzívnych prieskumov pred komunálnymi voľbami, ktoré vypracovala agentúra AKO vo vybraných slovenských mestách.

Prieskum v Trnave sa uskutočnil na vzorke 500 respondentov telefonicky v dňoch 18. a 19. októbra 2018.

„Prieskumy hovoria o stave približne tri týždne pred voľbami. Bližšie nám zákon nedovoľuje. Rozhodujúci bude finiš kampane, tak ako počas volieb do VÚC, kde sme merali aj to, kedy prišlo k rozhodnutiu voličov. Okolo 50 percent ľudí finalizovalo svoje rozhodnutie v posledných siedmich dňoch pred voľbami,“ povedal pre TA3 riaditeľ agentúry AKO Václav Hřích.

ZDROJ: TA3

Trnavskí respondenti odpovedali na otázku: „Už je známy zoznam kandidátov na primátora mesta Trnava. Keby sa voľby konali teraz, koho z nich by ste vy osobne volili za primátora?“

Suverénne najväčšiu podporu oslovených agentúrou AKO získal súčasný primátor Peter Bročka – 71,3%, za ním je s veľkým odstupom Rastislav Mráz (10,7%), na treťom mieste skončil s podporou 6% Marián Galbavý.

Na ďalších miestach sú Peter Tomeček (5,2%), Igor Válek (3,3%), Peter Ondrejka (2,7%), Vanesa Šteinerová (0,8%) a Stanislav Žigmund (0%).

„Výsledky sú možno nejakým signálom pre vyzývateľov Petra Bročku, aby ešte viac oslovili svojich potenciálnych voličov. Ale vyzerá to tak, že istota, že vyhrá pán Bročka, je takmer stopercentná,“ komentoval trnavské výsledky prieskumu v štúdiu TA3 Václav Hřích.

Komunálne voľby budú 10. novembra 2018.

Ulož ako PDF
Napísal 26. októbra 2018 23:35. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, KOMUNÁLNE VOĽBY 2018, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

112 komentárov pre “Podľa prieskumu televízie TA3 je jasným favoritom volieb Peter Bročka”

  1. 1
    ??? says:

    Všetkým tu šibe v Trnave. Neverím tomuto prieskumu. 500 ľudí je strašne máličko. Rasťo sme s tebou. Dúfam, že sa v najbližšej dobe ostatní kandidati uvedomia a podporia spoločne Rastislava ako najvážnejšieho protikandidata terajšemu primátorovi.

    • 1.1
      Juraj Fuzák says:

      Ani ja mu neverim. Za tym je urcite Soros, tie prepojenia su tam uplne jasne… Soros-Kiska-Brocka-Maly Berlin-imigranti-chemtrails. Tu neni o com. Soros ten prieskum zaplatil.

      • 1.1.1
        ?? says:

        Necham tejto reakcii.Naco sem tahas Kisku so Sorosom a migrantov.To nepotrebuje dalsi komentar.Vidime kto vsetko je napichnuty cez treti sektor na tieto mena a co vsetko sa tu snazia ovplinovat.Po obrovskych preslapoch Kisku a jeho masle na hlave by som si z toho moc srandu nerobil.Podobne reakcie sa snazia akoze „strapnit“ druhu stranu a odputat pozornost od tychto zivlov.Ale uz ste davno precitani.Nadavate na druhych,zvolavate ulicu,chcete Slusne Slovensko a popri tom volite a obhajujete niekoho kto je spajany s DPH,pozemkami a uzerou.V tej linii si este zabudol na tragedov z Progresivneho Slovenska,nech uz je to kompletne.Dakujem,taketo Slovensko si neprosim.

    • 1.2
      občan says:

      Kde je prieskum Žilina, Trenčín a Banská Bystrica ? To prečo agentúra PAKO neuviedla ?
      Tie uvedené mestá majú cca 30 % na prvom mieste a TT má 70% ?
      To nemal nikdy ani Mečiar taký prieskum a to mal pod palcom celé Slovensko.
      .

    • 1.3
      forrest gump says:

      myslíš toho mráza veľkého demokrata čo blokuje na fb oponentov? no to by sme už len dopadli. kdh v trnave už nikdy!

      • 1.3.1
        Mišurko says:

        Vadí ti, že niekto blokuje trollov, čo majú dvoch priateľov, vznikli predvčerom a len vyrývajú? Alebo čo diskutujú vulgárne, nekonštruktívne?

        Vadí ti, koľko sa toho za KDH v Trnave urobilo? Od rekonštrukcie Kollárovej, Hlavnej, Kapitulskej, polky Clementisovej, Divadelnej, Haulíkovej, Mikulášskeho námestia, Dolných a Horných bášt, Františkánskej až po vyasfaltovanie Hospodárskej, Rybníkovej, rekonštrukciu celej Slávie, autobusovej stanice atď.?

        • 1.3.1.1
          Juraj Fuzák says:

          Kamo suhlasim ze fejkove profily treba mazat. To ci niekto maze aj ine komentare ako vulgarne je jeho vec, jeho profil jeho vec. Minule ma tam ale zaujala otazka, ktora nebola vobec vulgarna a potom zmizla. Pytali sa Rasta preco do svojho letaku zneuzil farara Misa Niznanskeho a daval tam nejake jeho vyjadrenia alebo podporu ked mu Miso nic take nikdy nedal. To len na okraj. A mimochodom rekonstrukcia celej Slavie? To bude asi vtip…

        • 1.3.1.2
          Tomas says:

          Misurko nie je to malo za 25 rokov? Slavia neviem ako sa prebarala ale vyzeralo to tam hrozne, revitalizovala sa zevraj aj lincianska len tam jaksik nic neni , narozdiel napriklad od zatvora kde to teda vyzera ako po revitalizacii.

        • 1.3.1.3
          ABC says:

          Skromne doplním, Castilione, zimák dve plochy neskôr aj druhá opláštená, ,vykurovaná plocha a tribúna futbalový štadión aby sa dala vôbec hrať liga, umelý travnik Lokotka ,anfiteáter komplet zrekonštruovaný, prengo detské ihriská kde sa schádza pri dobrom počasí do 500 ľudí denne, most pri Bernolákovej bráne, most pri cukrovare. To len tak narýchlo aby sa udržala komunikácia. Áno, Trnava čoskoro oslávi 4 roky od svojho založenia, úžasný skok urobila od prevzatia moci LT a verím že vám to voliči spočítajú.

          • 1.3.1.3.1
            pre ABC says:

            ABC nespočítajú, preože sú ľudia z toho FB tak zmaogrený, že si mylsia šete aj to, že obnovil železničnú stanicu a to čo píšeš o tých hotových akciách vnímajú prevažne , ako jeho prácu. Rovnako staré projekty, ako obnova Halenárskej, alebo parku , lespoarku na Štrkoch, park za Univerzitným kostolom a iné projekt yuž boli rozbehnuté a oproste sa v nich pokračovalo.
            Ale verejnosti to nevie žiadny kandidát vysvetliť. Puberťáci na sociálnych sieťach sú pod stálou palbou viruálnej reality.
            Je to však chabou protikandidátov, že úplne stačí zavádzať , alebo uvádzať polovičné pravdy a ľudom to stačí.

            • 1.3.1.3.1.1
              ABC says:

              Takže treba stále argumentovať a poukazovať na demagógiu v podaní vodcu a Galbavého spolu s OĽ a NO. Je to čistá pakáreň. V niečom máš pravdu, keď Mečiar sa stal vodca národa naša 70 ročná babka sa nerozprávala s celou rodinou, keď sa niečo povedalo na Mečiara. Mladý tomu nerozumia a ich postoj je revolta ani nevedia proti čomu, korupcii, zlodejine, spoločenskému zriadeniu. V telke vidia luxus a krásne baby so šampanským v ruke a oni to chcú tiež, bez práce. Zabudlo sa že bez práce nie sú koláče. Keď k tomu prirátaš postoj vodcu že on môže prísť do práce o 11 a 13 má voľno. Na zasadaní mestkej rady vstane s úškrnom na ústach zahlási že on tu byť nemusí odíde,je ignorácia elementárnej slušnosti a úcty k práci iných.

            • 1.3.1.3.1.2
              Taraj says:

              Halenarska bola starý projekt?A kde?Za 25 rokov dve detské ihriská to je fakt málo. Takže ťahajte akože sny zo šuplíka. ..D

              • 1.3.1.3.1.2.1
                ABC says:

                Prvé detské ihrisko moderne vyhotovené oproti futbalovému štadiónu, potom Guliver, ktorý mal vodca zrekonštruovať ale račej ho zlikvidoval.Človek si už všetko nepamätá, pokiaľ som čítal skladačku čo za volebné obdobie spravil vodca , slabota a takmer nič. Pokiaľ sa jedná o sľuby vedie dokonca aj pred Kórejským vodcom Kim Ir-senom.

                • 1.3.1.3.1.2.1.1
                  Tomas says:

                  Ano spravil takmer nic len spravil o 60% percent viac chodnikov , spravilo sa rekordne viac ciest jak po minule obdobia a este sa spravili nove ihriska + opravili stare ktore uz boli na odpis. Zrazu idu vestci pokracovat v budovani polopodzemnych kontajneroch, revitalizacii vnutroblokov, ihrisk na skolach atd ale nic nespravil si komicky.

                • 1.3.1.3.1.2.1.2
                  ABC says:

                  Pokračujem, na Slávi sa urobil tartan a asfaltoval sa obaľovačkou okruh pre kolieskové korčule. V čase vzniku tam chodili korčuľovať na kolieskových korčuliach aj ľudia z Nenažranej pri Trnave, pre kľud a bezpečnosť. Keď si spomeniem napíšem. Robiť chodníky po revolúcii nebolo treba10 rokov, keďže na oslavy 750 výročia povýšenia na slobodné kráľovské mesto dostala Trnava myslím že 120 miliónov kčs, takže sa robilo čo koho napadlo, teda aj chodníky, cesty, námestie atď.

                  • 1.3.1.3.1.2.1.2.1
                    Tomas says:

                    Tartan sa robil aj teraz aj basketbalove ihriska,volejbalove a nohjebalove aj kladivarsky areal. Dalej sa robi profi dvojihrisko a buduci rok umele ihrisko aj bezecke drahy. Zaujimave ze najprv plakali ze ake to mali tazke zo zaciatku ale stale len dostavali dotacie od statu a brali uvery v desiatkach milionov. Lenze to robili stylom sak spravime a potom 20 rokov nato sereme.

              • 1.3.1.3.1.2.2
                Zaujimave says:

                K tym ihriskam tarajko.Nerobil 3 ihriska zo svojich zdrojov nahodou LIDL?Naco sa tu chvaliscudzim cudzim perim.
                Len tu dalej rob zo seba uzitocneho idiota:-)

                • 1.3.1.3.1.2.2.1
                  Tomas says:

                  Lidl robil dve. Dalsie sa robili na limbovej,v modranke, slavia, zatvor, vodaren a tento rok sa opravilo myslim dalsich 5. Na zakladmych skolach sa robi 3tie multifukcne.

                • 1.3.1.3.1.2.2.2
                  Taraj says:

                  Ten idiot si jedine ty.Koľko tu máš mien?Lidl spravil dve ihriská. Tie ma nezaujímajú. Na Slavii,v Modranke, T.Tekela,Vajanského, Lincianska Limbova, Veterná dve ihriská, Spartakovska v ZŠ. …Pekné sviatky

                • 1.3.1.3.1.2.2.3
                  Taraj says:

                  Zabudol som Mozartova a Na hlinach! Tak čau a pokračuj v písaní pod viacerými menami.

          • 1.3.1.3.2
            benetton says:

            inak s tym „anfiteatrom“ si uz dlhsiu dobu dobry, uz si to nastuduj ako sa to pise. Inak neboj ono sa to este do volieb otoci, mamutova charizma zacne pracovat a maly Matko napise dalsie clanky o bradatych krysach. Len treba byt trpezlivy, vsak v Tt sa vobec nic nerobi a ludia nie su sprosti :)
            ty anfik

      • 1.3.2
        Jana says:

        Jaj, lebo Bročka neblokuje na FB nikoho :D… normalne som sa ho tam niečo opýtala a bez reakcie mi príspevok zmazal a zablokoval moj profil…

        • 1.3.2.1
          Správny postup says:

          Keď sa chceš takéhoto kápa niečo opýtať, odporúčam zaslať mu to písomne poštou. Potom odporúčam nejaký čas počkať a až potom sa to isté verejne opýtať.

  2. 2
    benetton says:

    Poctiva praca Gaba a maleho Porika priniesla ovocie. ;) len tak dalej chlapci, nech nam v Trnave „sibe“
    co najviac.

  3. 3
    Kravina says:

    Tento prieskum vzbudzuje takú istú dôveryhodnosť, ako existencia prúteného koša plného teplej vody.

  4. 4
    Prieskumník says:

    „Soudruzi z NDR asi neco udelali spatne“.
    71,3% nemával v prieskumoch ani veľký kápo Vladko z HZDS za éry babiek demokratiek.
    Jediné logické vysvetlenie výsledkov tohoto prieskumu je také, že bol urobený na fejkbuku. Na fejkbuk totiž väčšina obyčajných voličov nechodí. Tam si dokonca niektorí „chlapci“ vedia aj poradiť čo a ako …
    Výsledok vyzerá dosť nechutne. Čistá amatéčina.

  5. 5
    Amater says:

    Aj Rasto si dal unich robit prieskum a dal zanho 3500e len ho jaksik nezverejnil.

  6. 6
    hugo says:

    Bročku zadusí City Arena. Dotiaľ bude provokovať až privedie Trnavu do finančného kolapsu.

  7. 7
    fuzakovi says:

    Fuzak, Fuzak, Ty si nepoucitelny. Aj Smer vyhrava na slovensku uz roky a mozno zasa vyhra. To neznamena, ze je to v poriadku. Urcite nie je. Rovnako to je aj teraz. keby mal Brocka proti sebe normalneho kandifata, akoze nema, tak by ludom vysvetlil problemy s tymto nasim kandidatom s velkym K. Arogancia, nadutost, nerespektovanie ineho naozru, urazanie ludi, neucta k ostatnym lidom, najme oponentom. terorizovanie svojich podriadenych , neucta k ich praci.
    Iba JA, JA, JA a dlho nic. Potom zasa JA, JA a Ja o vsetkom eset s panom T. rozhodnem. nebude to cervene , bude to podla nas. tento sutaz nemoze vyhrat v ziadnom pripade. treba s tym nieco urobit. musia to byt tito, co to vyhraju. zrobte s tym nieco. atd atd.
    Slabi protikandidati a neschopni ludom osvetlit skutocne skusenosti ludi, z osobnych jednani, stretnuti a prace spolu s kandidatom s velkym. K. ako klobucik.
    Prajem Trnave, nech to uz skonci akokolkvek, vsetko dobre, Prezili sme rozne obdobia. kazde ma svoj koniec. Mesto prezije dalsie 4 roky. Ziadny problem.Iba ci to vydrzia dotycni vitazi. si prasknu od nadutosti a ci sa budu eset mat s kym zhovarat .

  8. 8
    fuzakovi says:

    Fuzak, Fuzak. Si ty clen.
    Preco by som sa mal, alebo mali spinit spinavou politikou ? Koniec sveta , aby sme boli vsetci pozeri, selfickari a narcistami.

    Uz len samotna vasa existnecia je takym sikovnym podvodom. Tvarit sa ako nezavisli kandodati, pritom mat dohonute fungovanie skupiny, ako klasicky politicka strana pri jednaniach, hlasovani atd.Nemozete popriet ze to tak je.Niektore Vase hlasovania pod hrozbami a vyhrazkami, vydieraniami su zname. Alebo hlasovania jedneho pacienta za druheho. Uplny spodok moralky.
    Ake vyplakavanie ? Moze si clovek este vyjadrit svoj nator, však. zatial zijeme v slobodnej krajine. iste minimalne v TT by ste radi umlcali ine nazory. takto to robite na mestskom urade. Bud niekoho zdeptate, vystvete z uradu atd, ze odide sam. alebo skonci na PN. na vybrane akci , kde maju byt zastupcovia meta a ludia Vam nie su po voli sa ani neobtazujete ospravedlnit a proste nerpidete. To nie je arogancia ? a este aka ! mozu rozpravat v Modranke, v domove dochodcov a pod.
    Normalny clovek, ktoreho bavi svoja praca , ani nejde do politiky medzi tych prospecharov. Vie sa, ze vacsina z tych kandidatov tam nejde vobec koli praci pre ludi. Co si to stale nahovarate ? to plati iba do dna volieb.
    Ved to pozname vsetci , ako to tu funguje uz desatrocia.Mnacko- „ako chuti moc“ je kniha, ktoru by som Vam vsetkym odporucal.

  9. 9
    Taraj says:

    Ty si aký člen, úplne mimo,priam buchnuty o zem.Iba ja ja s pánom T Esetu.To čo tu potíš?Kto koho vystval?Koho kto zdeptal?Problem medzi ľudských vzťahov je na každom pracovisku.A za všetko môze Brocka.Za Bosnaka či Butka sa nik nevadil.Ani stránka nebola Pravda o Trnava nebola.Aj Gabo nepisal nič o Brockovi…Stačí že sa tu prihlasujes pod viacerými menami…čistá demencia.Dokým tu nebude urobený poriadok s diskusiou,tak to nemá význam. Včera bol niekto podpísaný ako Taraj a ja som to nebol.Užite si víkend priatelia!

    • 9.1
      ABC says:

      Majiteľ ta3 prepriaha, vidiac že prichádza zmena a tak sa začal angažovať a nadbiehať OĽ a NO . V hre je Skalická a Galantská nemocnica , Piešťanské letisko. V rámci výpomoci v Trnave zverejnil zaručený prieskum s výrazným náskokom kandidáta, ktorého podporuje Viskupič. Ja si myslím že poznajúc názor Trnavčanov na Slovan a chovanie jeho syna na štadióne Spartaka so zbitím poriadateľa je to skvelá ukážka arogancie Bročku, Viskupiča, Matoviča. Nenažraná pri Trnave , treba vziať na vedomie, že keď my sme boli slobodné kráľovské mesto, vy ste boli rybárska osada na Dunaji.

  10. 10
    Tim says:

    Keď už sme pri tom prieskume a jeho výsledku, krízové štáby zasadajú…

    Situácia začína byť dajaká povedomá, doprajme si trochu nostalgie spred štyroch rokov https://www.youtube.com/watch?v=8Q4niZGJTGY

  11. 11
    Ha ha ha says:

    Amatéri chcete vládnuť ďalšie 4 roky?
    A to si myslíte, že tomuto prieskumu aj niekto verí? Väčšina ľudí vás už má plné zuby. Keď v Trnave pustím vodu z vodovodu, tak už aj odtiaľ vyskakuje LTT a príspevok chrliaci oheň a síru ich dvorného Táraja a riaditeľa zemegule v jednom.

    Vraj 71,3% ? Ha ha ha. Hi hi hi. Skoro ako v ruských prezidentských voľbách. Ha ha ha.

    • 11.1
      BFBF says:

      Čo hovoríš na svoj príspevok dnes ? :D :D :D

      • 11.1.1
        Ach says:

        Bola to na 71,3 % pravda! Väčšia pravda v TT už nemôže byť.
        Taraja máte statočne mocného. Nejako sa odmlčal. Asi sa chystá na viceprimátora.
        Dúfam že s týmto súhlasíš 🙊🕵️

        Čo tak spraviť odpočet sľubov spred štyroch rokov?

  12. 12
    proti vetru says:

    Kovboji, bojujúci proti súdnemu rozhodnutiu, aj proti uzneseniu poslancov mestského zastupiteľstva.
    Títo chcú vládnuť ďalej? Až kam sa chcú „prekovbojovať“? Do nútenej správy? Nech to stojí čo to stojí, hlavne že bojujeme? Aj proti vetru?
    Aj Sancho Pancho je obyčajný amatér voči týmto bojovníkom.

    Šaškáreň a Kocúrkovo.

    • 12.1
      Amater says:

      Taktika jasná v čase poslednej možnej chvíli zverejniť prieskum a cisárovi o ktorom aj troj ročné dievčatko vie že je nahý, nasadiť kurz 1,02 alebo 71% a ľudia si majú povedať už je rozhodnuté, načo pôjdem voliť. Tým chce získať výhodu a jeho 8 členovia komunikačného odboru spolu s celoslovenskými podporovateľmi vyrobiť virtuálny dojem všeobecnej podpory. Naša obrana je presvedčiť čo najviac ľudí ,aby išli voliť. Bežný občan nemá čas sa zabávať na fejkbuku, ani na kakavko u Talmajnera. Inak taktika prevzatá zoskupením okolo cisára zložila aj Mílu Horákovú, OĽ a NO v Trnave v čele s Viskupičom predvádzajú čo sa špinavého naučili v Bratislave

      • 12.1.1
        Juraj Fuzák says:

        V poslednom moznom case? Co ja viem aj cez zimu sa robil prieskum kde sa pytali ludi ako su spokojni a ci by volili za primatora Mraza alebo Brocku. Skoda ze objednavatel nezverejnil vysledky, to by ti este len hlava vybuchla 😂😂😂 ale v podstate suhlasim, z Theilmainera sa ovladaju stavkove kancelarie, prieskumne agentury a najnovsie aj pocasie. Staci mat priamu linku na 5th Avenue in da nju jork 🙈🙈🙈😂😂😂

      • 12.1.2
        Horakova says:

        Amatér, najprv sme nevedeli odkiaľ idú tie ataky hlavne na tomto portály, ale už dávno sme to pochopili….

  13. 13
    Sancho says:

    Tak bacha.
    Sancho Pancho tasil kord aj proti veternému mlynu. Preto bol „slávny“.

  14. 14
    agencia says:

    Takže sme sa podľa svetoznámej agentúry dozvedeli prieskum preferencii :
    https://ako.sk/wp-content/uploads/2018/10/AKO-vysledky_prieskumu_PRIMATOR_TRNAVA.pdf

    Dozvedeli sme sa, že určite a pravdepodobné áno pôjde voliť 87,2 % voličov
    To sa nestalo posledných 29 rokov – „výborná“ informácia. Gratulujeme.
    Prieskum sa uskutočnil vraj 18-19.10. škoda že na tabuľkách je termín september – bez dátumu. 1. 9. ešte nebola registrácia, 15.9. sa voliči dozvedeli prvé oficiálne mená. 90% = ľudí netušilo kto ide kandidovať a ako sa kto volá, ale podľa majstrov 71 % volí Broka.
    Toto je profesionalita a demokracia, transparentnosť ?
    Riaditeľ sa volá primerane – Hřich. Náhoda.
    Tomu má kto akože uveriť ?
    Jedine ten kto žere seno za LTT a lajkuje vodcu na FB.
    Takú kravinu by nevypotil ani Fúzak s Uhlíkom.
    Ide o vyššií záujem.
    Kto vlastni TV TA3 ? Kmotor – Já a Ty.
    Kto platí svetoznámu agentúru PAKO ? Kmotor Já a Ty.
    Načo by manipulovali voľby ? – Vyšší záujem. Brok a Fúzak sú len stážisti.
    Načo potrebuje Já a Ty ovládať mesto TT, Broka ?
    Lebo je tu biznis plán – žaloby Broka TT versus CA.
    A o to ide ovce z TT. Desiatky mil. euráčov. Nútená správa. Budíček !

    Ani Vladimír Iljič nemal od boľševikov 71 %

  15. 15
    Matej Žilinský says:

    Juraj Fuzak, ja sa ti cudujem, ze ta bavi reagovat na takychto strankach. A cudujem sa aj majitelovi portalu. Bolo by velmi zaujimave zverejnit s prispevkom IP adresu. Alebo aspon keby dotycni alebo skor dotycny zverejnil/i svoje skutocne meno. Alebo sa snad hanbia za svoj nazor? Preco stranka „pravda o Trnave“ nezverejni realne mena autorov clankov? Coho sa bojite?

    • 15.1
      Ano says:

      Matej si asi mladý a plný ideálov. Pozri strieľajú nás ako škodnú,NAKA je využívaná politikmi na predvolebný boj, takýto stav bol u nás v 50 rokoch minulého storočia. Tak sa nie je čo čudovať.

    • 15.2
      IP says:

      Možno by sa zistilo, že dotyčný tu tiež fičí pod všelijakými menami.

    • 15.3
      Ano says:

      No vidíš Matej ako sa robí politika , ja som tu preto lebo Trnava si zaslúži niečo lepšie. Nie primátora ktorého základná pracovná metóda je klamstvo veriac, že keď ho stokrát zopakuje stane sa pravdou. Jeho poslanci sa chovajú obdobne, veriac vo vodcovu neomylnosť. Krytý vyslúžilcami z radou polície a celkový obraz je na stole. Posilnili rady OĽaNO v zápase o Trnavu a Trnavský kraj. Z hipstera sa stal tajtrlík , ktorý stratil aj ten zvyšok pôvodného pracovnéh zaradenia ,opravára lavičiek, sľubujúceho napravením krívd z minulosti on ich ešte rozšíril.

  16. 16
    info news says:

    Ta 3 Spoločnosť Grafobal Group od J&T Finance Group získala stopercentný podiel na spoločnosti CEN, ktorá je prevádzkovateľom spravodajskej televízie TA3. Generálním ředitelem je od 27. března 2012 Martin Ilavský.
    http://orsr.sk/vypis.asp?ID=21817&SID=2&P=0

    Ten istý Ilavský konateľ regionPRESS za Matoviča aj teraz
    http://orsr.sk/vypis.asp?ID=9711&SID=7&P=1

    Zaspievajme si spolu celý fejsbúk “ Ide pieseň dokola okolo stola lalala …“

    Títo si objednali a odprezentovali „objektívny prieskum“

  17. 17
    maxim says:

    Vraj v minulých voľbách volila P.B. polovica Trnavčanov. Odkedy je 16% polovica?

    • 17.1
      Parva Roma says:

      84% z oprávnených voličov volilo iného alebo nevolilo.

      • 17.1.1
        Otázka says:

        Z 55000 oprávnených voličov volilo len cca 18000.
        Brocka dostal cca 8700 hlasov. 46300 voličov mu nedalo hlas.
        37000 voličov, alebo cca 67% nevolilo. Keby títo prišli, aký by bol výsledok%

        • 17.1.1.1
          Mat says:

          Ako pekne sa to rozmotáva a kam to hipster so županon smerujú. So rúk Kmotra, to by sa jeden zbláznil. Chlapi koniec účasti na zápasoch v zdravom fanúšikovskom jadre. To už pôjde vo vašom prípade o život, záchrana môže byť, aby vás na zápasoch sprevádzal Kmotor mladší, ten sa teší mimoriadnej obľube u trnavských skalných.

        • 17.1.1.2
          forrest gump says:

          zvrátená a hlúpa logika. utri si penu z huby.

        • 17.1.1.3
          fidelis says:

          Ti co neprisli volit su vacsinou lahostajni k vlastnemu mestu,preto ma nezaujima ich nazor,nech by volili kohokolvek. To sa samozrejme netyka tych,co z pracovnych,zdravotnych alebo akychkolvek dovodov nemohli ist volit. Takze zaoberat sa nejakym cislom 46300 je podla mna blbost.To je jedna velka neznama,nikto si ju nemoze pripisovat. Dolezity je nazor,ktory je vysloveny a ovplyvnit to mozeme len tym,ze sa k volbam dostavime.
          Z toho prieskumu neviem co je a co nieje hodnoverne,urcite sa mi zda ale vysoke cislo co povedali,ze pojdu k volbam.Mozno je to udane len zo vzorky ludi,ktori ten rozhovor po telefone aj dokoncili,ti sa totiz volbami asi zaoberaju.
          Ani tento rok si nemyslim,ze pojde v TT ku komunalkam nejake vysoke percento,myslim ze to nepresiahne ani 40%.

  18. 18
    xXx says:

    Mna by zaujimalo, odkial mala agentura telefonne cisla respondentov.

    • 18.1
      Parva Roma says:

      A GDPR im nič nehovorí? Volali mi na neverejné číslo a vedeli, že som z TT…

      • 18.1.1
        xXx says:

        Ved presne o to ide, AKO sa nejaka z prdele agentura dostane k 500 cislam obyvatelov Trnavy. Ake udaje este vlastnia? Meno, priezvisko, rodne cislo? Toto by malo byt trestne,ze len tak niekto cudzi zavola na sukromne cislo a zistuje nazory. Mozem sa ja dost k sukromnym cislam zamestancov agentury?

        • 18.1.1.1
          SPQR says:

          Presne. Je to hnusná chobotnica. Tak ako dal info news sú prepojení krížom krážom.
          LT se definítívne s nimi zašpinila. Tá sekta im slúži iba ako pechota ktorá robí špinavú robotu. Sú to iba zaslepení nič netušiaci amatéri na jedno použitie.

  19. 19
    Hanba says:

    Dnes je výročie vzniku prvej republiky. Prejdite si naše mesto, žiadna vlajka, na radnici všetko spí. Ani len vence nedajú, nevzdajú hold tejto udalosti národa.
    Rovnako si tento primátor nevšimol ani slovenské národné povstanie.
    Čo je toto za neúctu, nekultúru, aroganciu, nechutnú neúctu nepatričnú prvej osobe mesta ?
    Je to brutálna hanba.
    Ludia zamyslite sa.
    Kto si neváži históriu , neváži si predkov, neváži so okolie ani sám seba.
    Je to ťulpas.

  20. 20
    Milada says:

    Takúto špinavú kampaň nerobil ani Smer a HZDS v najväčšej sláve
    sekta začala praktizovať fašizoidno – boľševické praktiky :
    – Machinácie na kandidátskych listinách
    – Machinácie s vývesnými tabuľami
    – Machinácia s debatou, diskriminácia ostatných kandidátov
    – Machinácie, podvody s prieskumami
    – vymývanie mozgov na sociálnych sieťach
    – už sú hlásené zvesovania plagátov konkurencie
    – vrchol sú letáky na kostoloch

    Hnus !

    • 20.1
      Taraj says:

      Ty máš vymlety mozog Milada,ale nevadí ide ti karta.To čo si vypotila je na veľké zamyslenie. Machinacie podvody s prieskumami. ..to zvesovanie plagatov je iná liga.

    • 20.2
      Tomas says:

      Na TA3 budu len piati kandidati aj to je ovplyvnene?

    • 20.3
      Juraj Fuzák says:

      Sak ked je ten prieskum na TA3 zmanipulovany tak to moze potvrdit Rasto Mraz ked zverejni vysledky toho co si daval spravit on u rovnakej agentury 🤔🤔🤔

    • 20.4
      chulidej says:

      V holidaji pripravuje debatu ista Lenka Štepankova ktorú platia SMEti alebo Denník N kto sa v tých manipulátoroch má vyznať. Sami seba vyhlásili za organizátorov a demokratov. Demokraticky nepozvali 4 kandidátov.
      Strašne im to trhá žily a potrebujú aj s buldozérom pretlačiť neschponého hipstera.
      Fejsbúkove stádo im to žere.

  21. 21
    Tim says:

    Okrem prieskumu, o ktorom je článok, prebehol o niekoľko dní skôr podobný prieskum, pri ktorom sa pýtali aj na vek, dosiahnuté vzdelanie a trvalý pobyt.

    Pri troche šikovnosti si mohol ktokoľvek urobiť skoro zadarmo„ vlastný orientačný prieskum“, na 500 náhodných respondentov by to trvalo tak 2-3 človekodni a spracovanie tabuľky.

    To, že v prezentovanom prieskume k účasti na voľbách uvádza 60,6% „určite áno“ a 26,6 % „pravdepodobne áno“ https://ako.sk/wp-content/uploads/2018/10/AKO-vysledky_prieskumu_PRIMATOR_TRNAVA.pdf bude posunutie reality (z cca 32-45%) tým, že tí, čo nechcú ísť voliť, nepokračujú po úvode v telefonickom rozhovore, skladajú telefón a nefigurujú vo vyhodnotení.

    500 respondentov je naozaj pomerne nízke číslo, a môže tam byť značná chybovosť, ale aj keby mal v poradí druhý 25% a prvý 50%, praktický odkaz bude rovnaký.

    Pri samotných voľbách by mohol nastať tzv. „Kukanefekt“, ak by si priaznivci v prieskumoch víťazného kandidáta povedali, že víťazstvo je už tak isté, že aj keď oni osobne nepôjdu voliť, odvolia to za nich tí ostatní.

    Prieskumy nič nehovoria o kandidátoch na poslancov zastupiteľstva, existuje niekoľko kandidátov aj mimo LT, ktorí majú dostatočnú podporu voličov. Tu by mohli zamiešať karty tzv. „noví voliči“ .

  22. 22
    Vlado says:

    Brocku moc nemusím ( pre jeho správanie) ale že vyhrá je tutovka.

    • 22.1
      ABXY says:

      Veď toto…
      Mladí sú skutočne takí osprostení, že si väčšina z nich myslí, že všetko v Trnave vybudoval fejsbukový vodca. Presne ako tu bolo povedané, je to z ich strany revolta ani nevedia voči čomu.
      Dosť vzdialenú paralelu vidieť v minulosti, keď bíreši, ktorí nevedeli čítať sa stávali predsedami roľníckych družstiev a začali budovať svetlé zajtrajšky. To bol pre nich tiež rok nula, kedy podľa nich všetko vzniklo. To že potom takmer nebolo čo žrať, zvalili na kulakov.

  23. 23
    Tim says:

    S poľutovaním som si dnes všimol, že jeden primátorský kandidát na jeho fb ide ťahať ľudské utrpenie do priamej predvolebnej agitácie.

    Zavedenie nejakej formy objednávacieho systému v poliklinike sľubujú viac-menej všetci kandidáti, ale ostatní „netlačia tak na pílu“ .

    U praktických lekárov je situácia v podstate uspokojivá, problém je dostať sa na vyšetrenie k časti odborných lekárov. Situácia je tu zlá a žiadny objednávací systém pre všetkých zdarma ju šibnutím čarovného prútika nezmení tak, aby sa dalo napr. na týžden-dva dopredu pohodlne objednať k nedostatkovému špecialistovi. Momentálne je situácia taká, že keď to naozaj zo dňa na deň treba, tak ide pacient alebo pre pacienta poradie k špecialistovi skoro ráno niekto z rodiny vystáť a je to tzv „hneď“. Objednávací systém by túto možnosť zrušil.

    Skutočný problém je nedostatočný počet lekárov špecialistov. Každému pacientovi sa je treba nejaký čas venovať a aj lekár má limitovaný počet ordinačných hodín, ktoré sa nedajú dlhodobo trvale prekračovať.

    „Hurá systém“ zavedenia objednávacieho systému môže mierne pomôcť tam, kde to uspokojivo fungiuje aj teraz.

    U nedostatkových špecialistov, kde je napr. dopyt 400 vyšetrení a kapacita napr. 200 vyšetrení, sa len zmení miesto „vystávania“ , nebude to skoro ráno v poliklinike ale napr. pred počítačom, v čakaní, kedy sa pridajú voľné miesta. Telefonické objednávanie tu fungovať nebude. Starší osamotení ľudia nevyužívajúci moderné technológie budú na tom ešte horšie.

    Avšak, viacero aj nedostatkových lekárov ordinuje aj mimo budovy polikliniky, o čom ale nie je na poliklinike na jednom mieste ľahko dosupná informovanosť.

    Na okamžité zlepšenie pre pacientov by stačilo zaviesť stále aktualizovanú informačnú tabuľu všetkých ordinujúcich špecialistov na území mesta Trnava, jednak fyzicky pri vchode do polikliniky a aj na webe. V gescii to má ale VUC-čka, mesto iba vlastní budovu polikliniky ako stavbu a prenajíma miestnosti lekárom.

    Opakujem, že skutočným problémom je u špecialistov akútny nedostatok lekárov. Trend je žiaľ ale taký, že podobní situácia môže nastať aj u všeobecných lekárov, vekový priemer neustále rastie , mladých pribúda málo.

    Takže ťahať ľudské utrpenie do priamej predvolebnej agitácie a navodzovať atmosféru ťahania medových motúzov mi pripadá trochu divné.

    Áno, objednávací systém „hurá systémom“ spôsobí, že pacienti nebudú musieť skoro ráno vstávať a tiež, že nebudú mať možnosť si na daný deň poradie „vystáť“.

    Pekne z pohodlia domova sa budú môcť k nedostatkovému špecialistovi objednať na termín napr. o sedem mesiacov na štvrtok na 10:20 hod. Pacientovi, ktorý má zdravotný problém tu a teraz to iste veľmi pomôže.

    Takže, „čo ščúl“ ?

    • 23.1
      Juraj Fuzák says:

      Ten objednavkovy system odmietaju z roznych dovodov samotni lekari. Obstarat system nieje ziadna veda a nieje to ani nic nakladne. Treba sa pytat doktorov preco tento system odmietaju. V minulom volebnom obdobi bolo v zastupitelstve tusim sedem doktorov, teraz su tam styria. Treba sa ich spytat preco nevyvijali aktivitu ku kolegom na poliklinike aby s tymto systemom suhlasili. Teraz sa o piatej rano Kramar postavi s Mrazom pred polikliniku a lakuju tam ludom hlavy. Som zvedavy ci sa niekto z nich opytal Kramara aka bola jeho aktivita tymto smerom ci uz v zastupitelstve v meste alebo na VUCke.

  24. 24
    tiger says:

    Kolko plati Poor za jeden prispevok tu?

    • 24.1
      Emilia says:

      Bozinku to je fantasticke citanie. Jedno cislo a tolko splaskov vedeli napotit. Dajte este.

    • 24.2
      Farmár says:

      Žeby v Trnave sídlila trolia farma?

      • 24.2.1
        Matej Žilinský says:

        Ono podla stylu pisanie to nie je tazke zistit, ze su to 2-3 ludia. Styl pisania ciarok, otaznikov, interpunkcie a rovnake gramaticke chyby pod roznymi menami. Radost sa zabavat. 😁

        • 24.2.1.1
          Tom says:

          Ale oni si myslia aj tak ze su strasne mienkotvorni.

          • 24.2.1.1.1
            Vrtuľník says:

            Možno si z tých „prudko vážnych debát“, ktoré tu vedú niektorí zapálení diskutéri len niekto robí vrtuľu. Niekto zase prikladá olej do ohňa a chlapci idú.

      • 24.2.2
        K farme says:

        K trollej farme
        Tipujem že z každej strany je len jeden, prípadne dvaja trollovia. Aj by sme jedného hneď vedeli na 99% natipovať. Ostatní sú väčšinou náhodní okoloidúci. Sem tam sa niekto trochu zdrží a trochu tu „podkúri“, aby reč nestála.

    • 24.3
      Mat says:

      Ja píšem zadarmo z presvečenia , lebo takéto vedenie si Trnava nezaslúži.Mňa by skôr zaujímalo či Viskupič platí vodcovi , alebo opačne je pravda.

  25. 25
    kto ma rozum nech premysla says:

    prieskum 2014
    https://bit.ly/2Od1bcl
    výsledok 2014
    https://bit.ly/2Pv04tn

    prieskum 2018
    https://bit.ly/2SuhGEh
    výsledok 2018
    https://bit.ly/2OYfTJu

  26. 26
    Konšpiračné Koleso Regia Civitas says:

    Pozrime trnavský erb z 1. polovice 15. storočia.
    Už vtedy tušili, že Trnava musí mať v erbe znak kolesa☸️. Sú tam aj písmená Alfa a Omega. A hlava.

    A teraz to najdôležitejšie: v Trnave slovo „koleso“ znamená „bicykel“🚴

    Je toto len náhoda? 😎🕵️.
    Alebo nás čaká čosi nevídané? 🙊🕵️
    Čaká nás veľká kolesová budúcnosť? 🚲🚴🚵 🛴
    Volebný prieskum už dáva indície? 🤖👌✌️.
    Alebo tieto indície:🖕 🤘✊?

  27. 27
    oraculum says:

    Na celom prieskume je okrem podvodov s výsledkami žarážajúce, že médium z područia Kmotríka, Já a Ty zrazu nepodporuje, nemanipuluje v prospech politicko oligarchických strán, ale v prospech maskota.
    Čo z toho majú, aká je ich motivácia, sú takí sprostí alebo takí mazaní ?
    Bez vyššieho plánu by to nerobili.
    Určite nie pre cyklochodníky.

    • 27.1
      Juraj Fuzák says:

      Presne tak, to neni ziadna nahoda. Aj tie kocky na Holleho su tam neni nachystane nahodou, ten diabol Kiska ma prsty vsade. A teraz si umyt zubky a hybaj sa prihlasit Chcholouskovi 😂😂😂

  28. 28
    Indícia says:

    Budúcnosť trnavskej dopravy je nasledovná: 🛴🚲🚶🏃.
    Perspektívna je aj: 🏇, tu však treba urobiť zásadnú dopravno parkovaciu štúdiu na zabezpečenie dostatku pohonných látok (seno) a dostatku parkovacích miest.
    Typy dopravy v Trnave odsúdené na plynulý zánik: 🚃🚗🚘🚍🚙🚚🚛🚜
    Doprava, s ktorou kandidáti na primátora vôbec nerátajú: 🚇🚈🚊🚝🚞🚎. Ani splavnená Trnávka: ⛵🚤🛶, ani blízke letisko: 🚁🛫🚀, ani lanovka (z Agátky na zelenú strechu Cityareny)🚟🚠🚡 nebude.
    🚴 veža bude?

    • 28.1
      Indícia says:

      Ešte si dovolím malú poznámku:
      Prečo k typu dopravy: 🏇 sa na začiatku volebného nenašla vôbec žiadna dopravno parkovacia štúdia?
      To fakt tu predtým nikto nič neurobil? Ani len tú štúdiu neboli schopní urobiť?

  29. 29
    Parking says:

    Príprava na zabezpečenie nasledovného typu dopravy: 🏇 je v plnom prúde, hlavne čo sa týka zabezpečenia pohonných látok. Niektoré mestské trávnaté plochy v priebehu tohoto volebného obdobia dosahovali výšku aj 50 – 60 cm. Pre návštevníkov Trnavy prichádzajúcich do kráľovského mesta po uliciach Ružindolská, Suchovská, Trstínska bude pravdepodobne najvhodnejšie odparkovať svoje 🐎🐴 na časti záchytného parkoviska zvaného Kalvária, kde napriek snahe lokálnych dobrovoľníkov bol trvalý dostatok pohonných látok.

    • 29.1
      Ekobio mesto says:

      Začína to dávať zmysel, táto eko doprava🐎 porieši úsporu na kosenie trávnikov, zvýši biodiverzitu v meste a zabezpečí aj toľko potrebné eko hnojenie na prednadrazi a v parkoch kde najnovšie hlavný zahradnik zakázal používanie umelých hnojív. Treba na sídliska doplniť ďalšie prírodné sekacky 🐏🐐🦃🐔🐄🦄🦄🦄 a môžme okrem komunitnych záhrad budovať aj komunitne farmy

  30. 30
    Tomaš says:

    áno,… :DDD 71% ľudí bude voliť bradatého… :D Mohol by takto kandidovať aj na prezidenta, nie? s takouto podporou… :D Bože veď to je na smiech niečo takéto zverejniť… realita je úplne niekde inde… toto je už vážne len zúfalá snaha niečo zachraňovať

    • 30.1
      Treba ísť voliť says:

      Asi niekto predpokladá, že trnavskí voliči sú typu 🐐 a voličky typu 🐔. Kŕmi ich týmto akože prieskumom.
      Lenže to tak nie je. Trnavskí voliči sú typu 🦉 a tento prieskum ich len utvrdzuje v tom, že treba ísť voliť.

      • 30.1.1
        Voľby says:

        Prieskum jednoznačne generuje víťaza. Vo voličoch to zvyčajne vyvolá pocit, že je zbytočné ísť voliť. Možno je to cieľom prieskumu.
        Preto treba ísť voliť!

        • 30.1.1.1
          dúče says:

          Dučeho gang je značne nervózny.
          Arogancia, ego, nadutosť, narcizmus, kult osobnosti, majstri sveta.
          Celá Trnava už vie kto v skutočnosti sú.
          Zradili projekt nezávislosti a spojili sa s tými najneschopnejšími stranami typu bratranci s.r.o. Hulík všetko Kočnerovi lokaji a k tomu multi kulti.
          To chcú aby bola budúcnosť našej Trnavy.
          To nedovolíme!
          Good by Lenin !

    • 30.2
      Juraj Fuzák says:

      Nevies prosim ta zistit vysledky prieskumu co si dal spravit Rasto Mraz subezne s tym co si dala spravit TA3? Mne tie vysledky neda, tebe mozno ano…

  31. 31
    Voľby says:

    Prieskum jednoznačne generuje víťaza. Vo voličoch to zvyčajne vyvolá pocit, že je zbytočné ísť voliť. Možno je to cieľom prieskumu.
    Preto treba ísť voliť!

    • 31.1
      Pointa says:

      Úplne ideálne pre kandidáta je ak idú voliť len traja voliči. Kandidát, kandidátova manželka a ešte niekto ľubovoľný.
      Víťaz je jasný, má minimálne 66,6% hlasov.
      Ostatní však musia zostať doma, preto ich treba v rámci predvolebného boja poriadne znechutiť.
      Čo z toho vyplýva?
      Treba ísť voliť!!!

      • 31.1.1
        Prieskum says:

        Ak urobím volebný prieskum a otázky položím len trom ľuďom (podľa možnosti dopredu vybraným), prieskum dopadne podobne.

        • 31.1.1.1
          KK says:

          Ked si dam spravit prieskum za 3500 u AKO rovnako ako TA3 a nezverejnim jeho vyledkok co ztoho vyplyva?

          • 31.1.1.1.1
            pako says:

            PAKO pracuje pre peniaze. Je to typická ukážka našej demokracie.
            Až tak hlboko sme bohužiaľ v prdeli že tu rozoberáte a asi aj veríte tejto cirkusantskej organizácii. TO je tragédia. Nie to kto vyhrá.
            Myslel som si naivne že v Trnave žijú pomerne inteligentní ľudia.

            • 31.1.1.1.1.1
              KK says:

              Sak pracuje pre peniaze ale ten prieskum si dalo spravit aj KDH takze ako to teda je? Preco ho nezverejnili lebo im neveria? Ale zaplatili 3500 e ?

            • 31.1.1.1.1.2
              Juraj Fuzák says:

              A preco by mali pracovat ked nie pre peniaze? To je genialne zistenie.

              Lenze ked niekto tvrdi ze Brocka alebo Soros si ten prieskum na TA3 objednali vo svoj prospech, Rasto Mraz ma historicku sancu tuto spinavost dokazat. Staci zverejnit vysledky toho co si dal u nich spracovat on v zhruba rovnakom case za 3500 €. Urcite by sa potesil aj Galbavy lebo ten vyhecovany rozhovor kde si vyvestil 7000 hlasov este pred oznamenim vysledkov toho prieskumu. Lebo realne mu vychadza ak by bola rovnaka ucast len nejakych 1000 hlasov, smutne…

        • 31.1.1.2
          miro says:

          Prieskum 100 bodov !
          A tí traja sú Fúzak, Šujan , Pekarčík budúci viceprimátori.

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.