reklama

Trnavskí marketéri odštartujú sériu podujatí pod názvom talk! marketing

talk! marketing je iniciatíva trnavských marketérov, ktorí chcú každý mesiac v Trnave spojiť komunitu nadšencov, predovšetkým digitálneho marketingu.

“Cieľom týchto podujatí je každý mesiac ponúknuť know-how zamerané na konkrétnu tému z oblasti online marketingu a zároveň pripraviť priestor pre spoznanie sa a networking,” hovorí Michal Královič, autor myšlienky marketingových eventov.

Prvé stretnutie sa uskutoční v stredu 9. októbra 2019 o 19:00 v Kine OKO a jeho témou budú sociálne siete.

„Na prvé vydanie talk! marketing sme pozvali troch hostí, ktorí účastníkov prevedú základmi sociálnych sietí, ich úlohou pri budovaní značky a následne aj využitím ako výkonnostného kanálu, t.z. kanálu na získavanie konverzií,“ dopĺňa Boris Miček, ktorý dal podujatiu názov a vizuálnu identitu.

Hostia talk! marketing vol.1 Social media:

• Martin Kukoľ (Socialists) – Základy sociálnych sietí a čísla o slovenskom trhu
• Majdži Hadzimová (Triad Advertising) – Mačky vs. značky – Aby sa značka nestratila medzi ostatnými postami
• Richard Kondáš (ui42 digital) – Facebook ako performance kanál
• Moderovaná diskusia, ktorú bude viesť Adriana Mučičková (Mastersgate)

Viac informácii nájdete na stránke Facebook udalosti, alebo na portáli tickpo.sk, kde si zároveň môžete zakúpiť zľavnené vstupenky v predpredaji.

Cena lístka v predpredaji (do 4.10.2019):
• Študentský: 3€ (treba sa preukázať platným ISIC)
• Štandardný: 6€

Cena lístka od 5.10.2019:
• Študentský: 5€ (treba sa preukázať platným ISIC)
• Štandardný 10€

Partnerom podujatia je Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Mediálnym partnerom je trnava-live.sk.

Ulož ako PDF
Napísal 1. októbra 2019 8:55. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Pozvánky, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.