reklama

For those who revel in the thrill of gambling, the article provides an enticing overview of 1Win, an online casino that seems to cater to every whim of the enthusiast. From the vast selection of games, including slots, poker, and roulette, to the adrenaline-pumping sports and esports betting options, it's a gambler's paradise. The convenience of swift deposits and withdrawals adds to the allure, ensuring that the action never stops. The welcome bonus, a whopping 500% on the first deposit, is a cherry on top, significantly enhancing the betting power right from the start. 1win Casino stands out not just for its game variety but for its commitment to security, backed by a Curacao license. This combination of entertainment, convenience, and trustworthiness makes it a standout choice for seasoned players looking for a new arena to test their luck and strategy.

J'ai récemment lu un article sur Cheri Casino et, en tant que novice dans le monde du jeu en ligne, j'ai trouvé cela très instructif. Le processus d'inscription semble simple et sécurisé, nécessitant des informations vérifiables, ce qui me rassure quant à la protection de mes données personnelles. Ce qui m'attire particulièrement, c'est la variété des jeux proposés. Savoir que je peux choisir parmi plus de 800 jeux, y compris des machines à sous et des jeux de table, rend ce casino particulièrement tentant. cheri-casino.fr mentionne aussi la compatibilité mobile, ce qui est un grand plus pour moi car j'utilise souvent mon smartphone pour me divertir. Les promotions hebdomadaires et le bonus de bienvenue sont attrayants, bien que je doive admettre que je suis un peu intimidé par les exigences de pari. Cependant, l'article a éveillé mon intérêt et m'a donné envie d'explorer davantage le monde des casinos en ligne.

Having no prior experience with online betting, I was intrigued by the review of 4rabet. The platform's emphasis on being user-friendly and offering a variety of betting options makes it seem like a welcoming place for beginners like myself. The fact that it caters specifically to the Indian audience, with a focus on cricket, adds a local flavor that I appreciate. The review also touches on the app's extensive sports selection and casino games, which suggests that there's plenty to explore beyond just betting on sports. What's more, the mention of bonuses and promotions gives the impression that 4rabet values its users and looks to enhance their experience wherever possible. It's reassuring to read about the platform's dedicated customer support, highlighting their commitment to user satisfaction. For anyone curious about online betting but unsure where to start, the article on 4Rabet India seems like a helpful resource.

Mesto chce znížiť počet áut v uliciach. Alternatívami sú kvalitnejšia MHD aj podmienky pre cyklistov

Skvalitniť linkovanie Mestskej autobusovej dopravy (MAD), zlepšiť obslužnosť, ale aj znížiť vynaložené náklady na jej prevádzku má za cieľ projekt Optimalizácie MAD, ktorého základné výsledky dnes predstavili v priestoroch trnavskej radnice. Mesto Trnava podľa slov viceprimátora Vladimíra Butka hľadá cesty, ako postupne nahradiť dnes toľko preferovanú prepravu osobnými autami na území mesta za iné alternatívne spôsoby.

Autobusová doprava má byť alternatívou voči osobným autám

„Cieľom samosprávy do budúcnosti je zatraktívniť alternatívne prepravy osôb a znižovať tak dopravnú zaťaženosť na cestách, ale aj šetriť energetické zdroje. Jednou z ciest je aj optimalizácia hromadnej dopravy v Trnave,“ vyslovil sa Butko na úvod seminára, zorganizovaného mestom Trnava.
Návrhy na zlepšenie fungovania hromadnej dopravy v meste predstavili Ing. Dr. Milan Skýva z DIC Bratislava a Dušan Dubravický zo spoločnosti Ispark. Odborníci na dopravné inžinierstvo, projektovanie a návrhy dopravných riešení, ako aj optimalizovanie hromadnej dopravy so skúsenosťami z mnohých slovenských miest, chcú o svojich návrhoch na nové riešenie MAD v Trnave rokovať koncom septembra so zástupcami mesta a SAD Trnava.

Navrhujeme v Trnave zriadiť šesť hlavných a rovnaký počet doplnkových liniek. Zároveň plánujeme zaviesť intervalovú dopravu. To znamená, že na hlavných trasách by cestujúci mohli nastúpiť do autobusu hromadnej dopravy napríklad každých dvadsať minúť a na doplnkových trasách, ktoré by smerovali do menej vyťažených lokalít, každých 60 minút. V prípade potreby je možné zaviesť tzv. City bus s kapacitou asi 15 ľudí, ktorý by jazdil po meste a takpovediac zbieral cestujúcich podľa záujmu. Podobný model sa osvedčil aj v iných mestách,“ vysvetlil M. Skýva.

Seminár sa uskutočnil v konferenčnej sále trnavskej radnice

Tvorcovia pri vypracovávaní projektu optimalizácie vychádzali z celého spektra údajov. Najväčšiu službu im spravili dáta z palubných počítačov umiestnených v autobusoch a čipových kariet cestujúcich. Digitálne údaje využili na vytvorenie modelu, ktorý podľa ich názoru zefektívni fungovanie MAD na území mesta. „Poznáme zvyklosti cestujúcich, zaťaženosť liniek, disponujeme množstvom číselných parametrov, s ktorými sme pracovali,“ vysvetľuje D. Dubravický.
Účinnosť liniek hromadnej dopravy v Trnave je podľa zistení tvrocov projektu asi 54%, po zavedení optimalizovaných liniek do praxe sa vraj môže účinnosť vyšplhať na 70 až 80%. Hlavným cieľom podľa Dubravického nie je za každú cenu ušetriť finančné prostriedky vynakladané na prevádzku MAD, ale skôr ide o dosiahnutie lepšieho usporiadania a kvalitnejšej obslužnosti hromadnej dopravy. „Chceme dosiahnuť, aby finančné prostriedky boli vynakladané efektívnejšie, ako je tomu v súčasnosti,“ zdôraznil.

V záverečnej fáze, po rokovaniach s mestom a SAD, chcú vypracovať nový grafikon hromadnej dopravy v meste. „Predpokladáme, že pokiaľ by sme dospeli k dohode, nový grafikon by mohol platiť v Trnave už na začiatku budúceho roku,“ odhaduje Skýva.

Financovanie optimalizácie hromadne dopravy je hradené z projektu PRO.MOTION. Jeho cieľom je podporovať energeticky nenáročné druhy dopravy v náväznosti na bývanie a mobilitu a redukciu potrieb dopravy s náhradou dopravných služieb. Hlavným cieľom je redukovať preferovanú pozíciu osobného auta a zvyšovať atraktivitu atlernatívnych vhodných druhov dopráv. Ďalej je to tiež zameranie sa na redukovanie počtu jázd. Hlavnou cieľovou skupinou sú obyvatelia. Cieľom projektu je zmeniť správanie ľudí v rámci využívania dopravy.

Obyvatelia Trnavy v súčasnosti v najväčšej miere chodia za prácou či nákupmi pešo (44%), viac ako tretina používa vlastné auto, približne 13 percent hromadnú dopravu a len asi sedem percent Trnavčanov jazdí bicyklom.
„Chceme zvýšiť podiel ľudí, ktorí budú vo zvýšenej miere využívať autobusovú dopravu a bicykle ako alternatívu voči osobným autám,“ načrtol snahy mestskej samosprávy vedúci Úseku inžinierskeho urbanizmu a územno-technických informácií na Mestskom úrade v Trnave Ing. Ján Kánik.

Informácie o projekte nájdete aj na stránke http://www.iee-promotion.eu/

Ulož ako PDF
Napísal 25. augusta 2010 0:54. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

pre “Mesto chce znížiť počet áut v uliciach. Alternatívami sú kvalitnejšia MHD aj podmienky pre cyklistov”

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.