reklama

V Trnave oficiálne otvorili tretí hotel Holiday Inn na Slovensku

Tretí slovenský hotel medzinárodnej siete Holiday Inn privítal v Trnave minulý týždeň svojich prvých hostí.
Slávnostné otvorenie štvorhviezdičkového hotela sa uskutočnilo v prítomnosti stoviek pozvaných hostí vo štvrtok 7. októbra 2010. Hotel bude fungovať pod hlavičkou spoločnosti Panoráma Športhotel, ktorá je tiež vlastníkom biznis hotela Holiday Inn v Žiline.

Foto: Holiday Inn

Holiday Inn v Trnave so svojimi 103 izbami a kapacitou 250 lôžok (94 izieb štandard, 5 izieb executive, 1 kráľovský apartmán, 2 štúdiá a 1 izba pre telesne postihnutých) a konferenčnými miestnosťami na ploche 700 m2 s celkovou kapacitou 900 osôb má ambíciu stať sa centrom konferenčného cestovného ruchu na západnom Slovensku.

Hotel začal stavať pôvodný majiteľ pred piatmi rokmi, v roku 2008 vstúpila do projektu spoločnosť  Panoráma Športhotel, ktorá ho po 18 mesiacoch odovzdala do užívania. “Pôvodný investor počítal s nákladmi na výstavbu vo výške 10 miliónov eur. Nám sa podarilo tieto náklady udržať, a navyše sme postavili konferenčnú sálu, fitness štúdio či wellness,” zdôrazňuje majiteľ spoločnosti Panoráma Šport Hotel Jozef Mihálik.

Cognac&Whisky Lounge bar

Po odkúpení prišlo k čiastočnej zmene projektu. Na jar tohto roku dokonca pamiatkári využili svoju právomoc a pozastavili načas práce na časti objektu. Dôvodom bolo zvýšenie jednej časti stavby bez ich súhlasu a vybudovanie terasy vo dvore. Súčasťou trnavského hotela Holiday Inn zostal storočný dub letný, ktorý sa dostal v projekte do nádvoria a je jeho dominantou. Na jeho ochranu bol vypracovaný samostatný projekt. “Počas výstavby sme mu venovali maximálnu pozornosť. Tento nádherný strom dostáva špeciálnu výživu a zavlažovanie a skvele dopĺňa imidž hotela,” pripomína Mihálik.
Dizajn vnútorných priestorov bol koncipovaný tak, aby okrem moderných technológií ako je LED diódová osvetľovacia technika, pamätal prostredníctvom motívov pripomínajúcich motívy starej Trnavy aj na históriu.

Konferenčná sála

Trnavský hotel má podobný koncept ako ten žilinský. Oba hotely majú viac spoločných atribútov – orientácia na business klientelu, veľké konferenčné priestory pre približne 900 hostí s možnosťou variabilného delenia, rokovacie salóniky, moderné konferenčné vybavenie a wellness. Zatiaľ čo žilinský hotel má viacero športovísk, trnavský, stojaci v centre mesta, sa vzhľadom na menšie priestory zameriava na kvalitné wellness a fitness,” hovorí majiteľ spoločnosti Panoráma Šport Hotel Jozef Mihálik. Trnavský Holiday Inn skrýva v interiéroch aj exkluzívny Cognac&Whisky Lounge bar, fajčiarsky bar Gardenia, modernú kaviareň Academica či reštauráciu Culinaria s kapacitou 150 osôb.
Vnútorné podzemné parkovisko má kapacitu 60 áut, na povrchu sa nachádza ďalších asi 30 parkovacích miest. Napokon, hostia môžu využívať aj blízke parkovisko pri Trnavskej univerzite.

Dub letný dotvára nádvorie hotela

“V priestoroch hotela plánujeme organizovať aj viaceré zaujímavé kultúrno-spoločenské podujatia. Veríme, že k nám do hotela pritiahneme mnohých Trnavčanov. Napokon, aj samotné priestory reštaurácie či kaviarní a barov sú ako stvorené pre obchodné stretnutia, relax po namáhavej práci, organizáciu eventov na kľúč, svadobných hostín a podobne,” prezentuje spolumajiteľ spoločnosti Panoráma Šport Jozef Michálek.

Hotel v Trnave je súčasťou celosvetového redizajnu hotelovej značky Holiday Inn, ktorý spoločnosť oznámila už v októbri 2007 s cieľom vytvoriť moderný imidž značky a zvýšenie kvality vo viac ako 3200 hoteloch po celom svete. Redizajn všetkých hotelov Holiday Inn má byť zavŕšený koncom tohto roka.

Ulož ako PDF
Napísal 10. októbra 2010 17:47. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

Napíš komentár

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.