reklama

V City Arene bude 110 obchodných jednotiek, investor zverejnil mená prvých nájomcov

Trnavská City Arena prinesie od jesene 2015 okrem nového futbalového štadióna aj moderné obchodné centrum.

Na ploche 29 500 m² nájdu návštevníci 110 obchodných jednotiek a takmer 1000 parkovacích miest v dvoch podzemných podlažiach, informuje spoločnosť City Arena Plus v tlačovej správe.

Z pohľadu zákazníka sa CITY ARENA stane najdominantnejším obchodným, spoločenským a zábavným centrom pre Trnavu a celý trnavský región. Projekt je citlivo zakomponovaný do centra mesta a ponúkne atraktívne prostredie pre nákupy, schôdzky, zábavu a riešenie každodenných záležitostí. Lukratívnosť projektu potvrdzuje obrovský záujem obchodníkov známych značiek, multiplex s piatimi kinosálami, renomované gastro prevádzky, bowling, ručná autoumyváreň, detský zábavný svet či krytá pešia zóna pri hradbách. Projekt ponúka všetko, čo poznajú Trnavčania z Bratislavy či miest západnej Európy. Z lokálneho pohľadu pôjde o spojenie najobľúbenejšieho trnavského športu s ďalšími možnosťami trávenia voľného času a nakupovania. A to všetko pod jednou strechou s pohodlným parkovaním,“ hovorí predseda predstavenstva spoločnosti City-Arena Plus Pavol Adamec.

City_Arena_viz_1_int
City_Arena_viz_2_int
Vizualizácie interiérov budúceho obchodného centra

Trnava má dnes spomedzi krajských miest najmenej obchodných priestorov na tisíc obyvateľov (550 m²). Podobne je na tom už len Prešov.

Európsky priemer je pritom až 1 200 m² na tisíc obyvateľov.

Realizáciou obchodného centra CITY ARENA sa Trnava dostane na 900 m² obchodných priestorov na tisíc obyvateľov.

Rušná lokalita, unikátne spojenie so športovým stánkom, dostatočný počet parkovacích miest, optimálna vzdialenosť od diaľnice, železničnej či vlakovej stanice a obytných zón robí z tohto projektu prvotriedne miesto pre obchodníkov,“ pripomína Richard Souhrada, zástupca spoločnosti Cushman&Wakefield, ktorá má na starosti obchodnú prezentáciu projektu.

Záujem nadnárodných retailerov je veľký. Medzi tými, s ktorými už máme podpísané zmluvy alebo sú v štádiu negociácie sú, okrem supermarketu Billa, aj obchody ako H&M, Lindex, Camaieu, Tally Weijl, Guess, Armani Jeans, Reserved, Mohito, Orsay, Deichmann, obuv CCC, Intersport, Cinemax, Tchibo a mnohí ďalší,“ dodáva Souhrada.

City_Arena_viz_1_ext
Projekt plánujú otvoriť na jeseň 2015

Hoci práce na zakladaní budúceho obchodného centra rýchlo napredujú, prioritou v tomto období pre stavbárov je dokončenie nového futbalového štadióna.

Práce na štadióne idú presne podľa harmonogramu a veríme, že už začiatkom jesene 2015 privítame v CITY ARENE nielen divákov na prvom futbalovom zápase, ale aj našich prvých návštevníkov v priestoroch obchodného centra,“ uzatvára Pavol Adamec.

Vizualizácie: investor

Ulož ako PDF
Napísal 24. apríla 2014 11:24. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

pre “V City Arene bude 110 obchodných jednotiek, investor zverejnil mená prvých nájomcov”

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.