reklama

Do otvorenia City Areny zostáva pol roka. Prenajatých je viac ako 90 percent prevádzok

Do otvorenia trnavskej City Areny zostáva šesť mesiacov.

Návštevníci budú mať k dispozícii viac ako 120 obchodov, supermarket Billa a značky ako H&M,  New Yorker, Reserved, Mojito, Sinsay, Lindex, CCC, Deichmann, Camaieu, Tally Weill, Orsay, Tchibo, Fann, Kara, Otto Bergh, Ecco, Ortika Zeiss, Apple, Lewis, Slovenská sporiteľňa, Tatrabanka, DM Drogeria, Pupa, Dráčik, Domoss, všetci mobilní operátori – Slovak Telekom, O2 a Orange.

Nebudú chýbať ani obchody so športovým tovarom Intersport a A3 a ručná autoumyváreň Max Wash.

Náročnejšieho zákazníka potešia multibrandové obchody s exkluzívnym tovarom značiek Michael Kors, DKNY, Liu-Jo, Calvin Klein, Guess,Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Armani Jeans, jedinečný Swarovski a reštaurácie z dielne Benčík Culinary Group Al Trivio a Beer Palace, džezový klub so živými koncertami, cukrárne, kaviarne a množstvo fast foodových jednotiek, informoval Ľudovít Tóth zo spoločnosti event2all.

Zábavu návštevníkov bude okrem iného garantovať aj najväčší detský kútik v Trnave, najväčší trnavský multiplex Cinemax s piatimi kinosálami, bowling, či fitnes centrum Fit Up.

city-arena

city-arena1

Vizualizácie: City Arena

„K dnešnému dňu máme prenajatých viac ako 90 % priestorov obchodného centra CITY ARENA,“ konštatuje zástupca spoločnosti Cushman&Wakefield Ing. Richard Souhrada, ktorá, okrem zabezpečenia skladby nájomníkov, bude centrum manažovať aj po jeho otvorení.

„Prvú časť náročnej práce máme za sebou, teraz sa sústreďujeme na zostavenie silného tímu profesionálov, ktorí budú mať obchodné centrum na starosti a to ako po stránke samotného manažmentu, tak aj po stránke technickej a marketingovej,“ dodáva Souhrada.

Práce na stavbe pokračujú aj vďaka priazni počasia podľa plánu

Pavol Adamec, predseda predstavenstva City-Arena PLUS: „V obchodnom centre dokončujeme železobetónový prefabrikovaný skelet, jeho opláštenie a zateplenie. Vo vnútri sa už zároveň inštaluje potrebná infraštruktúra – vzduchotechnika, elektrické inštalácie a podobne. Každý deň na staveniskách pracuje približne 300 pracovníkov. Obchodný dom aj štadión budú dokončené v predstihu. Verejnosti budú slúžiť už koncom augusta.“

Trnavská CITY ARENA od konca augusta 2015 zákazníkom ponúkne na ploche 29 500 m² viac ako 120 obchodných jednotiek, administratívne priestory s rozlohou 2 300 m², hotel so 45 lôžkami a aj takmer 1 000 parkovacích miest na dvoch podzemných podlažiach.

Spartaku Trnava alebo slovenskej futbalovej reprezentácie bude môcť sledovať na najmodernejšom slovenskom štadióne 19 900 fanúšikov.

Trnava má dnes spomedzi krajských miest najmenej obchodných priestorov na tisíc obyvateľov (550 m²). Podobne je na tom už len Prešov. Európsky priemer je pritom až 1 200 m² na tisíc obyvateľov, poznamenal Ľ. Tóth.

Postavením obchodného centra CITY ARENA sa Trnava dostane na 900 m² obchodných priestorov na tisíc obyvateľov. Dvadsať minút jazdy autom od CITY ARENY žije viac ako 150 000 ľudí.

VIDEO: Prelet nad staveniskom – 1. marec 2015

Ulož ako PDF
Napísal 11. marca 2015 9:12. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

37 komentárov pre “Do otvorenia City Areny zostáva pol roka. Prenajatých je viac ako 90 percent prevádzok”

  1. 1
    pavol j. says:

    1. Ak v City Arene bude BILLA, co bude do buducna s BILLOU vedla?

    2. Aj ja sam mam sice doma male dieta, ale fakt treba v Trnave 46 Dracikov? To im vazne vsetky prosperuju?

    3. Akosi nepisete, ci teda Panta Rhei alebo Martinus…

    4. Rovnako neviem, kto bude zaplnat tie kinosaly CineMaxu, ked uz teraz tie existujuce v Maxe idu malokedy na plny plyn. Kazdopadne Hviezda to asi moze definitivne zabalit a MsU by mal rychlo zacat robit na alternativnom vyuziti.

    5. S velkou pravdepodobnostou mozu zacat balit aj mnohe mnohe maloobchodne prevadzky v Balakove a v centre mesta.

    6. Ako je uvedene, aj po otvoreni City Areny to bude v Trnave stale v prepocte na hlavu malo obchodov. Treba viac, treba viac. Dobehnut a predbehnut!

    7. Ale inak som samozrejme rad, ze stadionu a chapem, ze a jeho prevadzka bude nakladna a bez niecoho tvrdo ziskoveho by sa tazko v dlhodobom horizonte samotny stadion uzivil. Takze hor sa nakupovat!

  2. 2
    vlaDyka says:

    Pre “…viac ako 120 obchodných jednotiek, administratívne priestory s rozlohou 2 300 m², hotel so 45 lôžkami a …na najmodernejšom slovenskom štadióne 19 900 fanúšikov. …aj takmer 1 000 parkovacích miest na dvoch podzemných podlažiach.”

    Nielen palec hore za túto trnavskú matematiku.

    Ale ktorý – a čert ber jeho najmodernejskosť – slovenský štadión NEMÁ takmer žiadne PARKOVACIE MIESTA ????

    • 2.1
      m. says:

      samotné štadióny u nás nemajú vlastné parkoviská, teda prevažná väčšina, ak aj nejaké parkovisko v okolí je, tak je to verejné parkovisko v blízkom okolí štadióna, avšak nepatriace priamo k štadiónu. Podobne aj v Trnave je v okolí viacero parkovísk nepatriacich k štadiónu (pred Billou, pred a za parnými kúpeľmi, atd.)

    • 2.2
      viktor says:

      Citujem z projektu:
      “V rámci výpočtu statickej dopravy neboli zohľadňované nároky návštevníkov štadióna.
      Tieto nároky predstavujú 3342 miest a budú musieť byť zabezpečované operatívne aj na priľahlých komunikáciách, tak ako je tomu v súčasnosti.”

      Takže asi tak… Aj keď som to doteraz nezažil, vraj plánujú parkovať na Hlbokej, keď uzatvoria jeden pruh v oboch smeroch. A obyvatelia Podjavorinskej sa tomu tiež určite potešia….

    • 2.3
      tomasn says:

      Môžem povedať len za ten kde som bol – Zlaté Moravce. Parkovanie na hlavnej ulici na kraji cesty. Pri štadióne pár miest.

    • 2.4
      hej hou says:

      Kapacita štadióna starého a nového sa takmer nelíši a predtým bolo pri amfiku iba cca 120 parkovacích miest. Teraz bude pod OC 1000 nových miest, tak prečo všetko vidíš tak pesimisticky? Predtým neboli žiadne výrazné problémy, nebudú ani teraz

      • 2.4.1
        viktor says:

        Starý štadión mal kapacitu 18448 miest, nový bude mať 19.900, t.j. 1500 viac, k tomu pribudne obchodné centrum (120 prevádzok) a kinosála (1000 miest) + spomínaných 120 miest je zrušených (vznikne tak len nových 880 miest), myslím že mať obavy o parkovanie v čase zápasov, ak bude vypredané, je celkom legitímne.

  3. 3
    Juraj says:

    2. aj 47. dráčik sa uživí. Stačia im jedny Vianoce a celý rok sú za vodou.
    3. Panta Rhei – Martinus bol vytlačený, nájdi si na google článok od CEO Martinus, že pod akou politikou dnes funguje Panta Rhei.
    4. Kino Hviezda sa uživí inými akciami, ktoré organizuje. Ľudia si ho obľúbili.
    5. Taký je dnešný trh. Ak neponúkneš čo ľudia potrebujú, neprispôsobíš ceny. Bohužiaľ.
    6. Dopyt si žiada ponuku… Jednoduchá matematika. Koľko Trnavčanov, chodí na nákupy do Bratislavy, lebo tu podobný sortiment nedostane ?

    • 3.1
      pavol j. says:

      2. no to asi nie. jasne, ze maju zvysene trzby na vianoce, ale utiahnut cely rok najomne pomerne velkej plochy a 2-3 zeny kazdu smenu… ale ved mne je jedno, to bol len taky postreh “od oka”, ked som zbadal, ze aj v CA bude Dracik. ked im to bude vychadzat, mozu mat kludne obchod na kazdej ulici.

      3. praveze tu kauzu poznam a mam pocit, ze to nie je celkom uzavrete, preto som si dovolil stuchnut, lebo je okate ako to vynechali zo zoznamu.

      4. ano, byvaju vo Hviezde aj ine akcie nez premietanie filmov, ale to ich tazko uzivi. dokonca by som povedal, ze su v strate a musia byt silno dotovani z Mesta. vsak zato sa rok-dva dozadu uvazovalo, ci vobec investovat do novej technologie a ci nezmenit kino na inym sposobom zamerany kulturno-spolocensko-umelecko orientovany stanok resp. nenechat ho prevadzkovat inemu subjektu nez SKaSZ

      5. som posledny, kto by spochybnoval trh. nemyslim, ze by bolo treba chranit maloobchodnikov v centre mesta, no to moje konstatovanie je cisto prognozou, ktora sa velmi pravdepodobne naplni; prognozou bez emocionalneho zafarbenia, ci je to dobre alebo zle = ak obchody skrachuju, centrum mesta sa este viac vyludni + na druhej strane treba tym silnejsie uvazovat, co v centre mesta podniknut/organizovat, aby sa ludia z neho nevytratili

      6. to hej, do Blavy sa chodi a aj napriek CA sa do Blavy chodit bude, aspon pokym na mieste dnesnej BILLY nebude stat IKEA :)

      • 3.1.1
        Michal Klembara says:

        O kino Hviezda by som sa až tak nebál. To, že bude Cinemax bližšie a trochu väčší nemusí nič zásadné zmeniť. Do kina Hviezda chodí trochu iná klientela. Plus, ako už bolo povedané, v kine sa organizujú aj ďalšie podujatia, ktoré prinášajú častokrát pre kino aj viac peňazí ako samotné filmové projekcie. Rovnako rôznych prenájmov sály aj počas dňa nie je práve málo.

        A netreba zabúdať, že sála slúži aj pre školy, či samotné mesto (zadarmo). Inú veľkú sálu mesto (ako inštitúcia) nemá a ani mať nebude.

  4. 4
    jozo says:

    vzhľadom na dopravnú obslužnosť a potrebu parkovacích miest počas zápasov je trend presúvať športové areály z centier miest na okraj v tesnom napojení na obchvaty, diaľnicu….keď tu bude parkovať iba 10% návštevníkov je to cca 2000potrebných parkovacích miest ( v rámci objektu …je ich 1000, zvyšné budú všade po okolí, priechodnosť okolitých ulíc zlá,… )
    z tohto pohľadu bolo chybou že sa štadión neumiestnil napr. v obchodnej zóne ako je baumax…vrátanie obchodného centra, lebo:
    – lepšia dopravná dostupnosť
    – menší dopad na plynulosť dopravy v meste počas zápasov
    – nadväznosť na ďalšie obchodné centra
    – menší dopad na život – ostatné prevádzky v centre mesta
    – nezničil by sa vizuálny obraz – silueta mesta ( stavbou sa zakryl pohľad na hradby, kostoly v meste) – neviem či sa štadión hodnotil aj z hľadiska jeho pôsobenia na siluetu mesta, čo by malo byť v dnešnej dobe samozrejmosťou
    – pokiaľ sú dobre postavené obchody v NC – tak by im rovnako prosperovali aj na obchvate ….

    …že tu pribudnú ďalšie obchody je fajn, to že to budú aj také za ktorými sa chodí do BA je super, to že tu bude moderný futbalový štadión je excelentné, no jeho umiestnenie v centre mesta je veľmi zlééé, rozhodnutie … a bohužiaľ opätovná ukážka toho že trnava vie byť “špecifická” …

    • 4.1
      TT says:

      Ale stadion v centre mesta znamena ze vacsina fanusikov priamo z TT pojde pesi na stadion. (centrum mesta, druzba, kolarova, hospodarska,aj hliny co viem vacsina chodi pesi) Keby bol stadion pri baumaxe alebo na okraji TT, vsetci tito ludia by isli autami a zapchy by boli take iste. Pri navsteve 8 000 dajme tomu 5-6 tisic z TT zvysok okolite dediny. Neviem si rpedstavit aby vsetkych 6 000 fanusikov z TT muselo ist cez TT autom smerom baumax ale hodinku-dve pred zaasom a po zapase tiez. Doprava by skolabovala uplne

      • 4.1.1
        TT says:

        Este dodam, idealne by bolo bilu zburat, kedze bude v cityarene a pri by vzniklo celkom velke parkovisko. Z jednoducej konstrukcie sa da pri malych nakladoch spravit dvojpodlazne a to uz kapacitou bude niekde inde.

        • 4.1.1.1
          peha says:

          myslienka skvela, dalsie sa da postavit aj na halenarskej, co by hooodne pomohlo a ktora by poriesila parkovanie v meste, uz len povedat, kto to zaplati

          • 4.1.1.1.1
            TT says:

            peha ja som niekde cital, ze TT ma take 4 lokality (pri poliklinike, parne kupele, a parkovisko pri relaxe, neviem kde 4 loklatila bola) kde za pomerne male financne naklady sa da kapacita parkovis zdvojnasobit jednoduchocu konstrukciou. Tak to stalo v tom clanku. Ze ak mesto nechce ist parkovacimi domami, toto je jednoduche riesenie ktore si moze dovolit kedze ma prebytkovy rozpocet a dobre peniaze z parkovneho.

      • 4.1.2
        5ulo says:

        Vlakova zastavka Mall/Stadion – zvezu sa vlakom
        Busova zastavka Mall/Stadion – zvezu sa busom
        Chodnikove spojenie s Mall/Stadion – mozu ist pesi, je to kusok ked sa ide krizom
        V com je potom teda problem? Mesto by bolo odlahcene, prevadzky v nakupaku by nezlikvidovali male prevadzky v meste, doprava ok, ziadne policajne manevre a uzavreta kollarova – hlavna tepna trnavy.. zivot by bol taky krasny

        • 4.1.2.1
          TT says:

          Ale ako som napisal. Pesi k baumaxu? Z ktorej casti TT sa tam dostanes? A autobus alebo vlak? Nebud smiesny. Kazdy kto ma moznost ist autom nepojde ani vlakom, ani autobusom. Pesi nerobi problem ani mne ist z hlin na stadion. Ale urcite by som neisiel ani busom, ani vlakom na okraj Trnavy ale zobral by som auto tak ako kazdy, kto tu moznost ma

          • 4.1.2.1.1
            5ulo says:

            vazne by to bolo kusok k baumaxu. Zober si kruhac na nitrianskej, odtial to mas 5 minut za kolaje. Stacilo by urobit legalny prechod a vybavena vec.
            Ostatne body (bus/vlak) su len o mentalite naroda.. slovaci nie su vychovany na hromadnu dopravu, zial

            • 4.1.2.1.1.1
              vlado5 says:

              Pozri sa na mapu. Este aj z toho kruhacu na Nitrianskej je to pesi blizsie k terajsiemu stadionu ako k Baumaxu. A to by ten stadion musel byt este dalej ako Baumax. Takze pre ostatnych ludi z Trnavy to je ovela dalej. Ja tiez nie som nadseny zo stadiona v centre, ale postavit ho uplne mimo by znamenalo ovela horsiu dopravnu dostupnost z pohladu poctu pesich navstevnikov. To hovorim ako niekto, kto na futbal nikdy nepojde.

            • 4.1.2.1.1.2
              tomasn says:

              5ulo ale veď TT ti píše, že býva na Hlinách a ty tvrdíš aká je to kúsok z Nitrianskej???

            • 4.1.2.1.1.3
              Sylvia says:

              Mas pravdu, Slovaci nie su vychovani na hromadnu dopravu. Vo Viednie alebo Mnichove alebo Parizi idu aj 50-100km metrom, aby sa dostali kam potrebuju…

              • 4.1.2.1.1.3.1
                peto says:

                to asi preto, lebo si spomenula velkomesta akych na slovensku niet.

                trnava ma 62tisic dusi. Autom je vsetko 30krat rychlejsie ako hocakou hromadnou dopravou.

        • 4.1.2.2
          Tomas says:

          Vlakom do MALL ? Na neexistujucu zastavku by ten vlak pre cca. 10 000 trnavcanov musel byt aspon 5-poschodovy a paradne dlhy. :-) Intercity tam asi nezastavi , iba ak na rucnu brzdu.

  5. 5
    tasum says:

    Mňa by ešte zaujímala informácia ohľadom lávky z družby cez Hlbokú ulicu. Zatiaľ to vôbec nevyzerá že tam bude, nikde žiadny pilier, žiadne napojenie na CA. Nič. Ušetrili Ste?
    Ohľadne parkovania – sám som zvedavý aký bude konečný počet, len aby to nebolo nakoniec 800-900 miest. lebo “skoro 1000” znie pre uši moc pekne. Dávnejšie písali o prvých 3 hod. zadarmo. Čo je len tak tak keď niekto pôjde na futbal autom s ďalša. (min. 0,5-1 hod pred zápasom + 1,75 hod. zápas + a teraz zápcha 0,5 – 0,75 h). Ďalej treba spraviť kvalitný systém na parkovanie s cedulami o počte voľných áut v uličkách a dať ledky (červená-zelená) nad každé miesto aby bolo hneď vidno či a kde je voľné. Teraz neviem či máme také niečo aj u nás (neviem asi BA) ale v zahraničí to bolá paráda a nebol problém kde zaparkovať. Lebo pri zápasoch hrozí že bude plné parkovisko a nie je nič lepšie ako krúžiť 10 min. a nezaparkovať.
    Billa – tiež ma to napadlo, zbúrať a postaviť parkovací dom, ale uživí sa? Min. zachytné parkovisko by bolo fajn.

    • 5.1
      dudo says:

      tiez by ma ta lavka zaujimala. uz parkrat to tam vedla chodnika a tiez priamo v chodniku za rucnou autoumyvarkou OMV bolo rozkopane, tak som cakal, kedy uz zacne zo zeme trcat nejaky pilier, ale furt nyst.

      to asi len napajali siete a raz im tam praskla voda.

      a na Odkaze pre starostu je takisto jeden dobry dotaz ohladom CA:

      https://www.odkazprestarostu.sk/trnava/podnety/15170/hradby-na-dolnych-bastach

      • 5.1.1
        dudo says:

        akoze nech mi niekto vysvetli, ako a preco da volakto na taky neskodny prispevok, aky som napisal ja vyssie, palec dole???

      • 5.1.2
        ssTT says:

        lávka bude riešená ako posledná (teda ak bude). keď stavali bytovku na Starohájskej, tiež tam bola lávka v pláne. už už som si myslel, že nič z toho nebude. ale boli šikovní a vykopali, zabetónovali a dokončili ju veľmi rýchlo.
        takže ja si myslím, že bude :)

  6. 6
    citatel says:

    Dufam ze sa opravia vsetky rozbite komunikacie okolo CA.Nech to vsetko posobi ako jeden novy celok a nech to vsetko vyzera tip top.

  7. 7
    Guru says:

    Načo je to dobré?V meste môžu zatvoriť všetky obchody.Ja aj tak nebudem chodiť do tohto nového obchodného centra.Možno raz a už nikdy viac.
    Stavajú tu nové centrá ako keby ludia zarábali neviem kolko peňazí.
    Nedaleko Peugeotu je Carrefour poloprázdny.žijeme od výplaty k výplate a
    oni si dovolia stavať donekonečna obchodné centrá.

  8. 8
    Mirec says:

    Praktická otázka: Kde bude parkovať svoje motorové vozidlá cca. 200 zamestnancov prevádzok? Celodenne a zadarmo? Budú mať vyhradené miesta z tej skoro 1000ky?

    • 8.1
      peter says:

      to je snad vtip. pracoval som v centre BA, parkoval som na Viedenskej ceste v Petrzalke, pretoze nikde blizsie sa parkovat neda – teda myslim zadarmo (ak na to mas mozes samozrejme vyuzit parkovanie v Tatracentre v garazach).
      Vieden je na tom este lepsie – odstavis auto v garazi v niektorej z okrajovych stvrti (napr. Erdberg za mesacny poplatok cca 150e) a mozes ist do centra metrom alebo peso (samozrejme pokial na to mas mozes parkovat aj v I. bezirku).
      Pokial si zamestnanci v tom centre odstavia auto na kraji trnavy a prejdu sa peso stale to bude oproti inym mestam luxus.

  9. 9
    Lenka says:

    Ludia prosím Vás, viete niekto aká bude lekáreň v City Arene? Jak hladám – tak hladám, nemóžem to vóbec nikde nájsť… :-/

  10. 10
    petulo says:

    Kedze to ma Penta,tak zjavne Dr.Max.

Napíš komentár

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.