reklama

Polícia sa sťahuje, doklady a evidenciu vozidiel vybavíte od 24. novembra na Kollárovej ulici

Avizované sťahovanie Okresného dopravného inšpektorátu (ODI) v Trnave a agendy osobných dokladov zo Starohájskej ulice na sídlisku Družba do nových priestorov na Kollárovej ulici 8 v budove Obvodného úradu sa stáva realitou.

Nové doklady a agendu týkajúcu sa evidencie motorových vozidiel si obyvatelia vybavia v budove Obvodného úradu v Trnave na Kollárovej ulici už od pondelka 24. novembra 2014. Pracovníci budú k dispozícii každý pracovný deň.

„V doterajších priestoroch budú pracovníci polície stránkovať do stredy 19. novembra. V dňoch 20. a 21. novembra (štvrtok a piatok) bude prebiehať príprava spustenia prevádzky na Obvodnom úrade v Trnave a pracovníci polície nebudú v týchto dňoch občanom k dispozícii,“ upozornila hovorkyňa trnavskej polície Mária Linkešová.

Evidencia zbraní zostáva naďalej na Okresnom riaditeľstve PZ v Trnave na Starohájskej ulici.

kollarova-krajsky-urad
V budove na Kollárovej ulici bude od jesene integrované klientske centrum

V budove Obvodného úradu v Trnave vznikne nové klientske centrum, ktoré je súčasťou celoslovenského programu reformy verejnej správy ESO Ministerstva vnútra SR.

“Návštevy občanov na klientskych centrách riadi vyvolávací systém, väčšina pracovísk je v otvorenom režime (open space resp. presklené dvere), čím chceme prispieť k transparentnosti pri vybavovaní občanov, príp. otázky alebo sťažnosti rieši na mieste supervízor. Okrem toho sa snažíme služby pre občanov zlepšovať – súbežne prebieha procesná analýza na vybraných pracoviskách v snahe zredukovať čas či nevyhnutné úkony, pracujeme na zavedení systému e-kolkov a venujeme sa aj vzdelávaniu pracovníkov, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu s občanmi,” priblížila Dana Pohlodová z tlačového odboru kancelárie ministra vnútra.

Vládny program ESO je najväčšou plánovanou reformou štátnej správy od roku 1989. Má priniesť úsporu financií a pre občanov jednoduchšie vybavovanie ich záležitostí na úradoch.

“Aj v Trnave došlo k integrácii špecializovaných úradov miestnej štátnej správy. V klientskom centre si občania na jednej adrese vybavia komplet agendu integrovanej štátnej správy, vrátane policajnej agendy,” poznamenala D. Pohlodová.

Ulož ako PDF
Napísal 12. novembra 2014 7:06. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

pre “Polícia sa sťahuje, doklady a evidenciu vozidiel vybavíte od 24. novembra na Kollárovej ulici”

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.