reklama

Dopravné opatrenia pred futbalovým zápasom Spartak Trnava – AS Trenčín

V súvislosti s futbalovým stretnutím medzi AS Trenčín a Spartakom Trnava, ktoré odohrajú v sobotu 5. decembra 2015, prijala polícia viaceré opatrenia v doprave.

Obyvateľov mesta a všetkých trnavských priaznivcov futbalu upozorňujeme na úplnú uzávierku ulíc Kollárova a Športová. Neprejazdné budú v čase približne od 14.00 do 21.00 h,” informovala hovorkyňa KR PZ v Trnave Mária Linkešová.

Návštevníci City Areny a futbalového podujatia však môžu využívať oba vstupy do podzemných garáží. Z Kollárovej ulice budú vodiči počas uzávierky môcť vychádzať len doľava.

“Uvítali by sme, keby s ohľadom na zvýšený počet chodcov, využívali vodiči prednostne vchod od Mestského amfiteátra. Vzhľadom na kapacitné možnosti parkovacích miest v okolí štadióna žiadame návštevníkov podujatia, aby sa presúvali podľa možností bez využitia svojich vozidiel. Ostatných vodičov žiadame o trpezlivosť a vzájomnú ohľaduplnosť.,” pripomína.

slovan-fans-kollarova3

ILUSTRAČNÉ FOTO

Najbližšie križovatky bude polícia regulovať za pomoci dopravných policajtov a to za plnej prevádzky svetelnej signalizácie. Pokyny policajta sú nadradené dopravným značkám a zariadeniam.

Polícia očakáva príchod približne 1900 fanúšikov hostí z Trenčína a niekoľko tisíc trnavských fanúšikov.

“Polícia je organizačne pripravená a situáciu bude monitorovať už niekoľko hodín pred a po ukončení zápasu,” dodala M. Linkešová.

Ulož ako PDF
Napísal 30. novembra 2015 9:06. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

73 komentárov pre “Dopravné opatrenia pred futbalovým zápasom Spartak Trnava – AS Trenčín”

  1. 1
    jojo says:

    skoda reci, ale zauimalo by ma z akeho dovodu musi byt ulica zavreta aj pocas zapasu, respektive mimo doby ked pojdu trencania zo stanice na stadion a spat….

  2. 2
    tranfčan says:

    A už je to zase tu – zvykajte si na pravidelný chlebíček. Množstvo áut, zápchy, polícia, nadšení futbaloví fanúšikovia a hluk. Vaše dane a odvody boli investované rozumne – City Arena a jej akcie v trnavskom historickom centre. Mňam. Mňam.

  3. 3
    danovy poplatnik z Trnavy says:

    Hamba takym gazdom co pri poriadani sukromnej akcie strasia vopred trnavcanov aby ospravedlnili svoje mozne neskorsie zlyhanie. Nase policie mestska statna tajna a ine nemaju co asistovat pri vasom dalsom cirkusovom cisle. Tento clanok ma byt dalsia referencia na schopnosti ZOS bezpecnostna sluzba v Trnave?

  4. 4
    jozo says:

    to bude uzatvorená ulica Kollárova a Športová po celý čas aj pre obyvateľov týchto a prilahlých ulíc?

    • 4.1
      obyvateľ says:

      Veru, zaj mňa by zaujímalo, ako sa autom dostanú domov obyvatelia Podjavorinskej a B.S. Timravy a nikde sa to nespomína.

  5. 5
    Joji says:

    Odmietam, aby opatrenia boli platen z nasich dani. Usporiadatel je spartak, tak nech to plati ten, u titulu koho je vyvolana akcia.
    Ten futbal je navyse tak zalostny. Pochybujem ci bude 6000 divakov.
    Ti chlapci na to nemaju. Je to hanba Spartaka.

    • 5.1
      TT says:

      A ludia co chodia na futbal neplatia dane? Ja to teraz prezenem, tak to neber doslova, ale preco by z mojich dani mali byt platene divadla? dobrovolni hasici na dedinach? ostatne prispevky na sporty v TT? kniznica? Dalsi clovek ti povie, ze nesuhlasi aby z jeho dani bolo platene minimalne vysoke skolstvo. Dalsi si povie ze ZIADNE kulturne podujatia v meste Trnava a podobne ;)
      Zavreme hned zajtra stratove kino hviezda, ked v Trnave mame kina? Zavreme amfiteater?

      • 5.1.1
        Danovnik says:

        “preco by z mojich dani mali byt platene divadla? dobrovolni hasici na dedinach? ostatne prispevky na sporty v TT? kniznica? Dalsi clovek ti povie, ze nesuhlasi aby z jeho dani bolo platene minimalne vysoke skolstvo. Dalsi si povie ze ZIADNE kulturne podujatia v meste Trnava a podobne ;)
        Zavreme hned zajtra stratove kino hviezda, ked v Trnave mame kina? Zavreme amfiteater?”

        Pravdu máš. Skoro všetko sú to zábavky, ktoré by nemuseli vôbec byť.

        Ale asi sa všetci zhodneme, že z našich daní a odvodov určite chceme kvalitné cesty, chodníky a parky, funkčnú políciu a súdnictvo, funkčných hasičov a zdravotnícku pomoc. Upratané smeti v meste (krajine). A podobné dôležitosti …

        Zatiaľ ani jedno z toho čo som napísal vyššie poriadne nefunguje ako by malo. Takže z mňa na začiatok všetky zábavky kľudne zrušiť a venovať sa podstatnému.

        Kvalitné kultúrne podujatie si na seba zarobí aj samo. A bez nákupného štadióna zaplateného z našich daní a odvodov by Trnava v pohode prežila.

    • 5.2
      Andrej says:

      Usporiadatel je Spartak, na stadione robi poriadok Spartak…bez akehokolvek obhajovania casnika sa ale pytam, co ma Spartak s tym, ze pridu trencania a ich presun treba zabezpecit….policia sluzi (aspon oficialne) na udrzanie verejneho poriadku….co ma Spartak kontrolovat a sprevadzal ludi uz od Trencina?

      • 5.2.1
        jojo says:

        jasna vec, policia ma sluzit, beriem ze tam mozu byt. ale je na hlavu ze kvoli 1200 ludom treba robit taketo opatrenia. co to je pochod najomnych vrahov alebo co? vezmem par polisov ktory zastavia krizovatku a premavku ked budu prechaadzat. Ale taketo zatarasy ako an vojne? ak ocakavaju problemy, tak je potom otazny cely zmysel takej akcie. Ak ale su fanusikovia ok preco taketo mega opatrenia? Je to na hlavu.

        • 5.2.1.1
          palo says:

          je to presene ako píšeš …….
          ak by návštevníci futbalu mali elementárne socioprávne návyky, žiadne tieto policajné manévre e dopravný teror v mene menšiny a pseudošportu (aké hodnoty reprezentujú hráči?) by nebol

          • 5.2.1.1.1
            Juraj Fuzák says:

            cize ked na futbal pride 15000 ludi tak je tam 15000 ludi bez elementarnych sociopravnych navykov? Ja to vidim na moc markizy a noveho casu :)

    • 5.3
      jaja says:

      Joji netrep, 6000 nepride ani na Michalovce. Bude 16 000 !!! Sa zobuď.

    • 5.4
  6. 6
    infarkt says:

    platime, platime, denne aspon chvilu,
    platime, platime, panom kratochvilu,
    uliat prachy a klub kupit
    treba tak primerane lupit

  7. 7
    fekete says:

    Je pekné že o zapas bude záujem. No, obyvatelia v okolí štadiona nemaju pri svojich domoch, bytovkách kde parkovat, lebo všetko je plne a obsadene fanúšikmi. Síce je pri vjazdoch na parkoviská mestska polícia, ale až vtedy ak je už všetko plne aby sa tam zbytočne netočili. Kde máme parkovat my? Pred tescom? Možem j**** aj taký štadion, mali ho postaviť pri obchvate mimo mesta a bol by pokoj. Som fanušik futbalu a Trnavy, ale aby sa to opakovalo každe dva týždne pomaly, tak to teda dakujem!!!! To v sobotu človek nikam na aute a nie to ešte ako ja na záhradu a do obchodu na nákup! Nech sem k nam nepuštaju na parkovisko ludí s inou ŠPZtkou ako TT a budem spokojný! Preto treba opať volit aj Bročku, aby stromy vysadzal, ale o problemy občanov sa nestaral…….dík peťo!

    • 7.1
      Andrej says:

      Byvat v centre, ale klud a tichucko mat ako v Hornej Marikovej….nuz, byvanie v centre mesta nieco vyzaduje

    • 7.2
      forrest gump says:

      pekná tupina. pred tým ako bola postavená ca si kde parkoval? veď štadion je zhruba tak veľký kapacitne ako bol starý. a k tomu poslednému. tým chceš napísať aby bročka spravil všade parkoviská? si sa úplne zbláznil? jeden mu vyčíta, že je málo stromov, druhý, že sadí stromy a nerobí parkoviská.

      • 7.2.1
        fekete says:

        s bročkom to bolo myslene tak, že nech sa stara o problemy občanov a nie iba o jeho zelen a stromy! parkoviská by sa tiež zišli, ale niet asi kde. A na tie zachytné čo su pri žoske, poliklinike, … zaparkuje ozaj len pár áut.

    • 7.3
      Juraj Fuzák says:

      Teraz seriozne povedz ako by mal Brocka teraz vyriesit parkovanie pocas futbalovych zapasov.

      • 7.3.1
        blesk says:

        Pán Fuzák jednoducho. Záchytné parkovisko pred ŽOS a odtiaľ kyvadlová doprava na náklady nemenovaného pána.

        • 7.3.1.1
          tomas says:

          Pán Blesk,nikto nemá oprávnenie,či mestská alebo štátna polícia posielať ľudí čo idú na zápas parkovať na záchytné parkoviská.Môže jedine pokutovať tých čo budú parkovať v zákazoch.

          • 7.3.1.1.1
            blesk says:

            To máte absolútnu pravdu, ale investor má znášať dôsledky a riešiť vzniknutú situáciu.

          • 7.3.1.1.2
            obyvateľ says:

            to áno, ale chodí mestká alebo štátna polícia pokutovať ľudí, čo parkujú v zákazoch – v tomto konkrétnom prípade na zeleni na Podjavorinskej a Sladovníckej? moja skúsenosť – volal som ich trikrát cez tri rôzne podujatia:
            1. krát prišli a pokutovali
            2. krát prišli a nepokutovali
            3. krát ani neprišli

            • 7.3.1.1.2.1
              andrej says:

              Pán obyvateľ,keď máte pocit,že mestskí policajti neprišli alebo neriešili Vám nahlásený podnet,tak máte právo sa dozvedieť ako oznamovateľ prečo nič neriešili.Náčelník Vám musí odpovedať a prípadne potrestať svojich podriadených.

          • 7.3.1.1.3
            jojo says:

            nie? a to potom velke festivali, rozne nabozenske pute, a ine hromadne akcie, kde je regulovana premavka a policajti a organizatori ti ukazuju kam mas ist parkovat tie na akom principe funguju?

      • 7.3.2
        AG says:

        Jedno z rieseni je aj budovanie dalsich parkovisk, aj ked to nie je jednoduche. Riesenim vsak urcite NIE JE zastavenie budovania novych parkovacich miest. Nieco zastavit, zakazat, zrusit nie je ziadna sofistikovana cinnost, to dokaze aj Dezo v osade. Narocnejsie je nieco vybudovat a to ludia ocakavaju.

        • 7.3.2.1
          Dežo says:

          Zastavenie budovania nových parkovacích miest je scestný spôsob riešenia dopravy v TT. Ďalšia scestnosť: niekto navrhol a do nového rozpočtu už stihli aj zakomponovať rekonštrukciu Šrobárovej ulice a na Halenársku “hodili bobek”. Kto vlastne určuje priority pri riešení dopravy? Existuje aj nejaká koncepcia, alebo to len noví poslanci presadzujú vlastné nápady a dlhodobá koncepcia je im na dve veci?

          • 7.3.2.1.1
            anton says:

            Neviem o tom,že by bolo zastavené budovanie parkovacích miest. Pokiaľ viem tak Brocka predstavil projekt na parkovaci dom Na hlinach a parkovaci dom na Dolnopotocnej. A na budúci rok majú spraviť parkovisko pred nemocnicou- sto miest. Určite je nezmysel lepiť pár parkovacích miest na úkor zelene!

            • 7.3.2.1.1.1
              Dežo says:

              Parkovací dom Na hlinaáh a parkovací dom na Dolnopotočnej je síce pekná vec a dôležitá, otázne je kedy budú fungovať. Ako však také domy pomôžu obyvateľom Prednádražia alebo Družby keď prídu domov? Takže NIE JE nezmysel !!! budovať parkovacie miesta aj v takýchto lokalitách, aj keď ich bude len pár – samozrejme s citom na využitie priestorov. Možno všetci poslanci majú rodinné domy alebo byty s vlastným garážovým státím a preto sa tvária silne zeleno.

              • 7.3.2.1.1.1.1
                Peter Klimo says:

                Problemy parkovania na Hlinach doverne poznam kedze som tam byval 6 rokov a musim povedat ze im trochu nerozumiem…
                Situacia je v podstate taka ze v dopoludnajsich hodinach su parkoviska takmer prazdne, zacinaju sa zahustovat niekedy okolo piatej, z mojej skusenosti okolo siestej sa uz da zaparkovat len velmi tazko, neskor uz vobec..
                To vsak hovorim o parkoviskach v tesnej blizkosti obydli, teda priamo na sidlisku. V tesnej blizkosti sidliska je obrovske velkokapacitne parkovisko (pred Tescom), kde je mozne zaparkovat prakticky vzdy. Chapem ze parkovat tam je mierne od ruky, otazkou vsak ostava ci je ulohou mesta zabezpecit parkovanie ako take, alebo zabezpecit parkovanie v tesnej blizkosti obydli. Myslim si ze druha spomenuta alternativa ulohou mesta nie je, nehovoriac o tom ze tento stav je takmer nemozne dosiahnut uz len z fyzikalneho hladiska..
                Byvam v rodinnom dome na Kopanke a mesto mi tiez nijako negarantuje miesto na odstavenie mojho auta na chodniku pred domom…

                Casto citam staznosti obyvatelov Druzby v blizkosti polikliniky, ako im parkuju pacienti na parkoviskach pred ich obydliami. Tiez sa mi to nezda ako problem, ved polikliniku zvycajne navstevuju pacienti v dopoludnajsich hodinach, kedy su parkoviska zvycajne poloprazdne na vsetkch sidliskach.
                V obidvoch lokalitach vidim riesenie ktore by mierne odlahcilo situaciu: Na hlinach je pred tamojsim gymnaziom parkovisko ktore je v popoludnajsich hodinach volne, avsak uzamknute. Na Druzbe je rovnako pred VUC obrovske parkovisko ktore je v noci volne. Chapem kto ich ma pod palcom a chapem ze by to chcelo dohodu o ich vyuzivani mimo casu zvaneho business time ..
                Z mojho pohladu teda vidim znacne rezervy v efektivnom zdielani uz existujucich parkovisk, az potom by som uvazoval u vystavbe novych..

                • 7.3.2.1.1.1.1.1
                  Juraj Fuzák says:

                  Teraz musim do bodky suhlasit, nezvycajne :) na to parkovisko pred gymplom sme sa boli minule pozriet s primatorom a oslovime skolu a zriadovatela so ziadostou o spolupracu. Zdielane parkovisko by tam bolo idealne a podla mojho skromneho odhadu je tam asi 40 miest ked nie viac.

                  Je naozaj mylna predstava ze mesto mi musi zabezpecit parkovanie pre moje auta aj ked ich mam hned niekolko…

                • 7.3.2.1.1.1.1.2
                  trnavčan says:

                  Pán Klimo, situáciu ste popísali veľmi výstižne.
                  Je bežné, že ak prídem neskôr večer domov, zaparkovať sa dá až cca 100-300m od vchodu. Nie je to príliš pohodlné, ale dá sa s tým žiť /Hliny a blízke okolie/. Alternatívou je aj pre večerný príchod použiť verejnú dopravu alebo taxi.

                  Pri tomto porovnaní nevychádza Družba na tom s parkovaním nijak katastrofálne. K dispozícii sú večer a v noci nevyťažené parkoviská: Starohájska: veľké, pod lávkou a po bokoch, Kaufland, Lidl, Billa, pri Zimnom štadióne, ulice: Oblúková- krížom cez Bučiansku, Spartakovská po stranách, uličky smerom k Bernolákovej.

                  Plošné postupné zaberanie zelene na parkoviská hoci aj po malých kúskoch nie je riešenie, novovytvorených parkovacích miest by nikdy nebolo dosť a prišlo by hlavne k zrušeniu zelených plôch v okolí obytných budov

                  • 7.3.2.1.1.1.1.2.1
                    Peter Klimo says:

                    Ano, myslim ze heslom dna pokial ide o parkovanie v Trnave je efektivne zdielanie existujucich parkovacich miest. Ludia musia pochopit zopar zakladnych faktov: miesta na ktorych parkuju su verejne, miest je dostatok – bohuzial nie tesne pri ich obydliach, mesto a fyzika v tomto nepomozu ;) Ulohu mesta vidim prave v zabezpeceni efektivneho zdielania – dohody mesta a verejnych institucii resp. podnikatelskych subjektov..

                    Este mam poznamku k nazorom na rezervovanie parkovacich miest pre rezidentov, pripadne ich spoplatnenie. Treba si uvedomit ze toto moze byt dvojsecna zbran: totiz velmi lahko sa mozem v ramci mesta ocitnut nielen v roli rezidenta ale aj v roli navstevnika. Neviem si predstavit situaciu ze pojdem na navstevu autom sestre na prednadrazie a nebudem moct zaparkovat nikde, pretoze vsetky miesta budu vyhradene rezidentom. A moze to byt kludne v dobe, ked je parkovisko uplne prazdne pretoze rezidenti su v praci – toto je uplne bezny stav na sidliskach v Bratislave..

                • 7.3.2.1.1.1.1.3
                  Sofer says:

                  Som zvedavy na tie zdielane parkoviska, kolkoze ich len bude. Pocet parkovacich miest sa da zvysit roznymi opatreniami, nielen tolko omielanym zaberom zelenych ploch. Optimalizaciou parkovacich ploch sa tiez daju vytvorit nove miesta. Pri poliklinike na tej istej obrovskej ploche dopravny inzinier vytvori o 30 % viac parkovacich miest napr. sikmym statim v kombinacii so zmensenim neefektivnych ploch a upravou vjazdu a vyjazdu. Len to musi urobit odbornik a nie Chrobak Truhlik, ktory si mysli, ze vsade bol a vsetko videl.

                  • 7.3.2.1.1.1.1.3.1
                    Juraj Fuzák says:

                    momentalne na MU pripravuju zmluvu s firmou ktora bude spolupracovat na priprave novej celomestskej koncepcii parkovania cize treba si chvilu pockat. Zaberanie zelenych ploch, ktorych je uz aj tak malo nieje cesta….

                  • 7.3.2.1.1.1.1.3.2
                    julinka says:

                    nevytvorí !

                    • 7.3.2.1.1.1.1.3.2.1
                      trnavčan says:

                      Prečo ?

                    • 7.3.2.1.1.1.1.3.2.2
                      julinka says:

                      lebo tam nie je 30 percent miesta navyše a šikmé parkovanie zaberie viac miesta.

                    • 7.3.2.1.1.1.1.3.2.3
                      trnavčan says:

                      Julinka, ak máte konkrétne podklady, viete uviesť aká je tam celková plocha parkoviska v m2 včítane obslužných záležitostí, ako sú príjazdové cesty, chodníky, zeleň apod a počet parkovacích miest ?

                      Zaujímal by ma údaj, koľko percent z celkovej plochy parkoviska tvoria samotné parkovacie miesta.

                      Vedeli by ste uviesť, koľko percent je málo, primerane a príliš ?
                      Predpokladám, že mať jedno súvisle vyasfaltované letisko (s supermaximálnym počtom miest ) nie je zrovna to pravé orechové.

                    • 7.3.2.1.1.1.1.3.2.4
                      Tonco says:

                      Takze staci posudenie na vsetko kompetentnym Chrobakom Truhlikom, specialistov nepotrebujeme, ze. Julinka.

                  • 7.3.2.1.1.1.1.3.3
                    Bicyklista :) says:

                    Sofer, nevzrusuj sa. Asi sa pripravuje velka koncepcia parkovacich stojanov pre bicykle. Zvykaj si, tak to po volbach zvycajne chodi :)

                    • 7.3.2.1.1.1.1.3.3.1
                      julinka says:

                      Kompetentní Chrobáci Truhlíci posudzujú v tejto diskusii. Neviem koľko tam je všetkého ,čo tu píšete, nemerala som to a ani nebudem. Podklady sú v príslušných technických normách. Podľa nich zvyknú posudzovať Netruhlíci,no a tí vedia aj odhadom napísať,čo som napísala.Bavte sa ďaľej…

                • 7.3.2.1.1.1.1.4
                  Nedbal says:

                  Prvy krat v zivote suhlasim s Klimovym prispevkom. Asi nie som jediny, ale podme k veci. Jednu drobnu opravu k inak vybornemu textu si dovolim.
                  V Trnave neexistuje problem s parkovanim aut, v Trnave existuje len problem s parkovanim si aut pod oknami (aby som si na auto videl). Kamenujte ma, lenivi prejst 5 min.

              • 7.3.2.1.1.1.2
                dodo says:

                Dezi pouzivaj nozicky…nozicky.Ako tu hovori pan Klimo na Druzbe je velke parkovisko,ktore je od 15 hod.prazdne!Zacina sa zaplnat autami az rano.Po 18 hod.je zdarma.Len vsetci by chceli parkovat pre domom,co je totalny nezmysel.

            • 7.3.2.1.1.2
              • 7.3.2.1.1.2.1
                Peter Klimo says:

                Dobre som sa zabavil:
                http://nasatrnava.sme.sk/c/20065387/nove-parkovisko-urcite-spoplatnia-hotove-by-mohlo-byt-uz-buduci-rok.html

                je to vlastne uz iste, jedine ze by nie (prisli by nepredvidatelne okolnosti), pripravuje sa studia a nevie sa kolko to bude stat, bude sa platit, 50 centov ale iste to tiez este nie je..
                a navyse stale nie je schvaleny rozpocet mesta..

                obavam sa ze toto nie je cinska kopia Pata a Mata ale verny original :D

                • 7.3.2.1.1.2.1.1
                  dodo says:

                  Ja sa bavim na hlúposti takých ľudí, ktorí kritizujú niekoho čo sa snaží spraviť pre obyčajných občanov to čo už malo byť dávno hotové! Pri nemocnici nemáte šancu zaparkovať. Mestská polícia tam má zlatú baňu! Podľa mňa tu vychádza iba jedno ,že bývalé vedenie KDH,Smer a ich známi pokuty nikdy neplatili. ..Ono priznanie veľmi bolí. ..Práve tu sa ukáže komu ide o ľudí.

                • 7.3.2.1.1.2.1.2
                  volič says:

                  Len aby aj celé zastupiteľstvo nezostalo Patom aj Matom. Aby pojem koncepcia nebol trvalo nahradený pojmom “dobrý operatívny návrh mladého poslanca”, a pojem budovať pojmom zastaviť. Rečnícke vystúpenia sú veľmi silné. Keď príde čas sumarizovania výsledkov treba sa niečím preukázať. Poukazovať jeden na druhého a vyškierať sa nie je to pravé poslanecké.

                  • 7.3.2.1.1.2.1.2.1
                    Peter Klimo says:

                    ano, spominat MZ v tomto kontexte povazujem za klucove..
                    totiz priority na buduci rok si moze nastavovat primator a jeho parta kolko chce, ale pokial mu MZ neodklepne na to budget ma smolu..
                    a pokial viem LT v MZ vacsinu nema a ostatne kluby avizuju prekopavku priorit ;)

    • 7.4
      jožo says:

      Čo má s tým Bročka?To on odsúhlasil štadión?

    • 7.5
      karolko says:

      Fekete štadion tu stal odjakživa ty si tam odjakživa nebyval. Sa odstahuj…je to bohužial dan že bývaš v centre. Ja som ti to bývanie tam nevybral!!!

  8. 8
    blesk says:

    To je daň za tú sprostosť vybudovať štadión s nákupným centrom v dotyku CMZ, ale tu išlo pri investícií o úplne niečo iné. Teraz by malo primátor schváliť špeciálnu daň s nehnuteľnosti pre toto centrum, aby sa aspoň táto zlodejina čiastočne vrátila do mestskej kasy.

    • 8.1
    • 8.2
      hej hou says:

      Ty si retardovany? Zamestnalo sa tam 400 ludi. To nie je prinos pre mesto?

      • 8.2.1
        viktor says:

        A keby bolo to isté obchodné centrum so štadiónom na kraji mesta, bolo by zamestnaných menej ľudí a prínos by bol menší?

        • 8.2.1.1
          asdf says:

          a tam kde bol stadion by bolo co? mestsky park? to urcite. ine obchodne centrum. akurat by mozno nepatrilo poorovi a neklalo by oci.
          ten stadion je tam preto, ze tam bol vzdy. v ociach fanuskov by nikde inde byt nemal. v ociach odporcov by mal byt co najdalej od centra optimalne keby vobec nebol, a zhruba 90 percentam ludi to je uplne jedno a kludne si pojdu do city areny nakupit.
          ti co chcu ist na futbal budu radi ze mozu na pekny stadion a ti co city arenu neradi budu furt hladat malicherne drobnosti typu obrazovka co oslnuje vodicov (zaujimave ze ta co robila stroboskop cele noci na druzbe nevadila) aby dokazali, ze je cla zla zla zla.

          • 8.2.1.1.1
            Laco says:

            Ta reklama na City Arene bola odstránená preto,lebo ten čestný podnikateľ, ktorý ju vlastní nemal povolenie! On si o to povolenie vôbec nepožiadal! Preto tu reklamu musel dať dole.Ono ten pan čestný nebol na takéto veci zvyknutý! Najsmutnejšie je, že tohto človeka budú ľudia vynášať do nebies. Potom sa nečudujme, kde je Slovensko. Vivat Široký a jeho Váhostav! Podobnosť týchto ľudí je čisto náhodná. ..

  9. 9
    happy says:

    Medzi riadkami citam, ze nasadenie vacsieho mnozstva stewardov z ZOS bezpecnostna sluzba by vyslo usporiadatelov akcie drahsie ako tradicne povolanie si kolaborujucich trnavskych policajnych zborov. Potom sa ale necudujme, ze mozno za par eur im alebo podobnym vynasaju pozadovane casti z vysetrovacich spisov, pridu si aj k vam pre svoju pravidelnu davku za svoju ochranu a na stare kolena robia vartasov alebo miestnych politickych sasov slubujucich nam poriadok a bezpecnost v Trnave. Je dehonestujuce, ze prave radovi policajti v Trnave maju tak male platy a musia si aj takto nahanat nadcasy. Zaplatme nasu policiu lebo nam ju potichu korumpuju coraz viac ini.

  10. 10
    trnavčan says:

    Skúsme sa pozrieť na situáciu z nadhľadu.

    City aréna, štadión, nákupné centrum, futbalové zápasy, návštevnosť, kapacita parkovísk, priľahlí obyvatelia, investor, odborné útvary mesta, vtedajší primátor, mestskí poslanci.
    Niekto zarobil. niekto si postavil pomník, niekoho reálne odborné výstupy a prognózy zmietnuté zo stola, niekto zlyhal, niekto bol hodený cez palubu a ponechaný osudu.

    Všetko prezentované pod rúškom nového štadińa, na ktorí sa všetci trnavčania tešili.

    Už aj pri starom štadióne sa vedelo, kedy vzniká v jeho okolí problém, ale namiesto zlepšenia sa vytvoril pravý opak.

    Patriotizmus, naivita, zaslepenosť, ješitnosť, neodbornosť, hurá systém, vyšší princíp alebo ešte niečo iné ?

    Priamo na Podjavorinskej by mal bývať podľa mestskej webovej stránky aj jeden z vtedajších a zároveň aj terajších mestských poslancov. Obyvatelia z Podjavorinskej majú možnosť si dať vysvetliť svoju situáciu priamo tam.

    Existuje na otázku „PREČO ?“ seriózna odpoveď ?

  11. 11
    Mihoč says:

    Páči sa mi veta “… aby sa presúvali podľa možností bez využitia svojich vozidiel” – to je dobré doporučenie aj mimo futbalového zápasu.

    • 11.1
      trnavčan says:

      Keď sme už pri tom presúvaní bez využitia svojich vozidiel, jedna z možností je aj autobusom MHD.

      Dnes je 2. decembra, cestovné poriadky platia do 12. decembra tohto roku. V minulosti bolo zvykom, že nové cestovné poriadky sa zverejňovali minimálne 10 dní pred ich platnosťou ? Stojí si niekto na kábli ? Stále nikde nič.

      Železnice s tým napríklad problém nemajú, viď červené písmo na http://www.zsr.sk/ .

Napíš komentár

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.