reklama

S novou stratégiou mení PSA Peugeot Citroën aj identitu skupiny

Skupina PSA Peugeot Citroën predstavila v utorok v Paríži novú stratégiu na horizont rokov 2016–2018 pod názvom „Push to Pass“. Zároveň predstavila aj novú podobu identity koncernu. Od roku 1991 používané „PSA Peugeot Citroën“ nahradí kompaktné „PSA Groupe“, ktoré bude symbolickým začiatkom novej kapitoly skupiny.

Nová stratégia skupiny je postavená na dvoch silných ambíciách. Stať sa svetovým konštruktérom automobilov s vysokou efektívnosťou a vyhľadávaným dodávateľom služieb mobility budujúcim si celoživotný vzťah so svojou klientelou.

psa14

Ilustračné foto

Nová identita skupiny reflektuje posun k širšiemu portfóliu existujúcich aj budúcich aktivít. Symbolizuje dynamiku troch silných značiek – Peugeot, Citroën a DS. Cieľom je rozšíriť základňu klientov prostredníctvom digitalizácie, poznamenal šéf komunikácie trnavskej automobilky Peter Švec.

Nové logo koncernu bolo koncipované exkluzívne dizajnérmi z „Peugeot Design Lab“ v štúdiu „Global Brand Design“.

Podľa šéfa dizajnu skupiny Jeana-Pierra Plouého, „čistá a elegantná podoba nového loga symbolizuje našu tímovú ambíciu smerovať k novým výzvam. Je ďalším krokom vývoja a rozšírenia produktovej ponuky PSA smerom k novým službám mobility. Tmavomodrá farba loga je inšpirovaná naším bohatým historickým dedičstvom.“

Aplikácia nového loga na všetkých externých aj interných nosičoch skupiny, aj v rámci jednotlivých výrobných centier, teda aj na Slovensku, bude postupná.

psa-groupe-logo

Trnavská automobilka v kocke

Automobilka v Trnave stabilne vytvára takmer 3.500 priamych pracovných postov a s nepriamymi pracovnými pozíciami prostredníctvom svojich dodávateľov dáva prácu celkom takmer 10.000 ľuďom. Technologicky je jednou z najnovších v rámci skupiny PSA.

V uplynulom roku 2015 vyrobila trnavská automobilka PSA Slovakia viac ako 303.000 vozidiel. Dosiahla tak nový výrobný rekord, ktorý predstavuje medziročný rast takmer 19 %.

Celková investícia koncernu na Slovensku už presiahla jednu miliardu EUR. V Trnave aktuálne vyrába Peugeot 208 a Citroën C3 Picasso. V apríli 2015 oznámila ďalšiu investíciu vo výške 80 mil. EUR do úplne nového modelu Citroën, ktorého produkcia začne najneskôr do konca roka 2016 exkluzívne len na Slovensku.

V rámci ochrany životného prostredia automobilka od júna 2012 nevyviezla na skládku ani kilogram odpadu. Trnavský závod patrí v spotrebe energií na vyrobené vozidlo medzi najlepšie automobilky Európy.

Ulož ako PDF
Napísal 8. apríla 2016 9:26. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

pre “S novou stratégiou mení PSA Peugeot Citroën aj identitu skupiny”

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.