reklama

Železnice rekonštruujú v Trnave koľaje, nástupisko, aj vstupy do podchodov

Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) v dňoch 5. marca až 7. septembra 2018 realizujú výlukové práce v Železničnej stanici Trnava.

V rámci tejto výluky sa v Trnave realizuje rekonštrukcia koľají č. 103, 105, výhybky č. 15 a nástupiska č.2. Práce sa vykonávajú dodávateľským spôsobom.

“Počas výlukovej činnosti je popri pracovnom mieste zavedené prechodné obmedzenie traťovej rýchlosti na 50km/h. Počas výluky preto môže dôjsť k miernemu meškaniu vlakov,” upozornila hovorkyňa ŽSR Martina Pavlíková.

Ilustračné foto

ŽSR prosia cestujúcich o trpezlivosť a pochopenie v súvislosti s obmedzeniami v železničnej doprave, ku ktorým môže dochádzať v dôsledku výlukových prác a zároveň apelujú na zvýšenú pozornosť pri sledovaní vývesiek a hlásení staničného rozhlasu v železničných staniciach.

Železnice Slovenskej republiky začali v Trnave v decembri 2017 rekonštrukciu vstupu do podchodov v smere od Pošty na Dohnányho ulici.

Dôvodom rekonštrukcie je vybudovanie novej vstupnej budovy, ktorá umožní vstup cestujúcich v smere od Pošty do podchodu pre cestujúcich a zároveň aj do podchodu k výťahom.

Obe cesty budú bezbariérové a značne zlepšia bezpečnosť vstupu do priestorov železničnej stanice Trnava.

„V rámci tejto stavby sa zrealizuje úprava podchodov, mobiliár, informačný a orientačný systém, prístupový chodník, kamerový systém, rozhlasové zariadenie a prípojka nízkeho napätia. Realizácia projektu si vyžiada aj určité obmedzenia. Predpokladané náklady na stavbu vstupu do podchodov sú 789 000 eur. Z dôvodu stavebných prác je preto do konca roka 2018 vstup do podchodu v smere od Pošty a aj z podchodu pre cestujúcich smerom k Pošte uzatvorený a nebude možný prechod podchodom smerom k Pošte,“ informovala M. Pavlíková.

ŽSR intenzívne rokujú so zhotoviteľom stavby o umožnení využívať novovybudovaný vstup do podchodu v smere od Pošty na Dohnányho ulici v skoršom termíne, pričom zo strany zhotoviteľa bolo prisľúbené, že vynaloží maximálne úsilie, aby umožnil na základe predčasného užívania tento vstup užívať k termínu 31. októbra 2018.

Ulož ako PDF
Napísal 6. marca 2018 7:52. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

10 komentárov pre “Železnice rekonštruujú v Trnave koľaje, nástupisko, aj vstupy do podchodov”

  1. 1
    kolajnica says:

    Prečo to robia ? Šak to už zrekonštruovali Mráz z Kloknerom.

  2. 2
    janula says:

    pre mna je zahadou, naco preboha stavaju akusi novu vstupnu budovu v smere od posty. ozaj na take nieco treba postavit hned celu budovu? za 789 tis.?? nemaju kam davat peniaze? a este to potom aj udrziavat?

    • 2.1
      Porko says:

      Peniaze spravnym SMERom.

    • 2.2
      xXx says:

      Molo s kruhacom stoji podobne
      Najviac prostriedkov si vyžiada postavenie drevenej lávky – asi 400 – tisíc eur, modulárny pontón vyjde na 150 – tisíc, príjazdové komunikácie rovnako asi 150 – tisíc eur, ďalšie náklady sú vyrátané na umiestnenie plávajúcich kvetináčov (45 000), sadové úpravy (7000) a projektovú prípravu a autorský dozor projektu (18 000 eur).

    • 2.3
      bubo says:

      Obráť sa na centrálu Smeru a Most-Híd.
      Ale momentálne sa dostávajú do konkurzu a exekúcie.
      Béla išiel na dovolenku a Fico hľadá Sereša, asi nebudú mať na teba čas.

      • 2.3.1
        xXx says:

        Zato na teba si v Pezinku urcite cas najdu.

        • 2.3.1.1
          bubo says:

          Buď v kľude, šetri sa budete to mať ešte horšie – čaká vás a vašich prismrdačov iba plač a škrípanie zubov.

      • 2.3.2
        ferino says:

        Som zvedavý, či si tých Sorosových migrantov nasáčkuješ do svojho bytu. Nie do susedovho ale do svojho bytu. To platí pre všetkých, ktorí tu obhajujú Sorosa.

    • 2.4
      oTTík says:

      Keď tomu nerozumieš tak sa neozývaj, janula. Bolo to na žiadosť občanov , mesta a železnice na skultúrnenie vstupu od pošty. Za druhé. Nastal nárast ľudí cestovať vlakom a hlavne nárast ľudí čo prichádzajú od pošty. Tá budova bude skôr budovka, menšia a úplne iná ako je hlavná budova. Čo sa týka nástupišta je posledné, ktoré ešte nebolo obnovené.

  3. 3
    BMW says:

    Následne by mali pridať študentské a dochodcovske vozne, aby si mal pracujúci a jediný platiaci človek možnosť aj vo vlaku sadnúť.

Napíš komentár

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.