reklama

Zbankrotovaný One Fashion Outlet pri Voderadoch má nového majiteľa

Zbankrotovaný One Fashion Outlet pri Voderadoch má nového majiteľa. Podľa informácií denníka SME outlet kúpila bratislavská spoločnosť Koruna Finance.

Skrachované obchodné centrum neďaleko diaľnice D1 sa nepodarilo predať v niekoľkých kolách dražieb. O kúpu outletu neprejavili záujem investori ani napriek znižujúcim sa cenám, kedy prvá ponuka bola za 10 miliónov eur, v druhom kole klesla cena o tri milióny.

Podľa informácií denníka SME novým majiteľom sa stala spoločnosť Koruna Finance so sídlom v Bratislave.

Nový vlastník však napokon nakoniec nevzišiel z aukcie, ale z takzvaného ponukového konania, píše SME.

Aké sú plány nového majiteľa, zatiaľ nevedno.

Najväčšie outletové centrum na Slovensku otvorili 30. októbra 2013, výstavba One Fashion Outlet začala v novembri 2012.

Prevádzkovateľ One Fashion Outlet mal s fungovaním a financovaním chodu centra problémy už v pomerne krátko po otvorení a neskôr požiadal súdy o reštrukturalizáciu. Veritelia dali vo februári 2017 prevádzkovateľovi druhú šancu, keď schválili ozdravný plán a rok a pol na to, aby našiel investora.

Spoločnosť One Fashion Outlet 1 požiadala v roku 2018 súdy o vyhlásenie bankrotu a projekt skončil v dražbe. Najväčším veriteľom je VÚB Banka s pohľadávkami vo výške takmer 14 miliónov eur.

Outletové centrum sa nachádza v katastri Voderád na parcelách s celkovou výmerou takmer 110 000 metrov štvorcových.

Náklady na prevádzku objektu vrátane dane z nehnuteľností, poistenia, údržby či stráženia udáva dražobná spoločnosť vo výške 108-tisíc eur ročne.

V outletovom centre na nachádzajú desiatky priestorov pre obchody a služby na ploche takmer 15-tisíc metrov štvorcových, k nim prislúchajú sklady a zázemie.

One Fashion Outlet počas svojho takmer päť rokov trvajúceho pôsobenia nedokázal pritiahnuť pravidelne väčšie počty zákazníkov. Aj napriek výbornej polohe neďaleko diaľnice D1 a pomerne blízko od Bratislavy.

Prevádzkovateľ predpokladal ročnú návštevnosť na úrovni 1,5 až 2 milióny zákazníkov, k týmto číslam sa však nikdy nepodarilo priblížiť.

Ešte počas výstavby projektu hovoril investor aj o realizácii druhej fázy so zameraním na relax a zábavu, tieto plány sa však nenaplnili.

Investičné náklady na realizáciu projektu dosiahli približne 30,5 milióna eur.

Ulož ako PDF
Napísal 11. augusta 2020 9:53. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

Napíš komentár

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.