reklama

Za prvé tri mesiace fungovania si v Back2Life centre na Bottovej našlo nový domov 5000 vecí

Koncom júna spoločnosť FCC v spolupráci s Mestom Trnava otvorila Re-use centrum Back2Life. Ktokoľvek môže do centra priniesť veci, ktoré už nepotrebuje a pre seba si vybrať niečo užitočné alebo niečo, čím si urobí radosť. Ceny sú veľmi ľudové, pohybujú sa od 50 centov do 8 eur. Súčasťou úspešného projektu Back2Life je aj webová stránka www.back2life.sk, na ktorú zamestnankyne prinesené veci nahrávajú a klienti si ich môžu vyberať a rezervovať z pohodlia domova.

Počas 3 mesiacov fungovania Back2Life centra si až 5000 vecí našlo nový domov a najširšia je ponuka produktov pre domácnosť. Celkový počet položiek nahratý na www.back2life.sk za toto obdobie bol takmer 7000 a počet celkovo vydaných položiek zákazníkom bol až 5000 kusov.

Klienti počas tohto obdobia zrealizovali viac ako 12 500 rezervácii (ide o opakované rezervácie, ak si klient produkt nevyzdvihol v centre Back2Life). Prax ukázala, že je potrebné skrátiť dobu rezervácie na 24 hodín a limitovať počet rezervácii na jednu emailovú adresu maximálne na 10 položiek.

Ilustračné foto: FCC Trnava

„Pri otvorení centra sme všetci verili, že bude úspešné, no skutočnosť prekonala naše očakávania. Odovzdaním nepotrebných vecí do centra ich vraciame späť do života, a tým zároveň predlžujeme ich životnosť. Pomáhame tak predchádzať vzniku odpadu, šetríme životné prostredie a podporujeme cirkulárnu ekonomiku. Sme veľmi radi, že je projekt úspešný a už po troch mesiacoch fungovania si získava čoraz väčšiu obľubu u Trnavčanov. Cieľom nie je zisk, výťažok bude využitý pri realizácii rôznych komunitných projektov a veríme, že ich bude čo najviac,“ hovorí Zuzana Krenyitzká, manažérka komunikácie a CSR.

V jednotlivých kategóriách dominovalo vybavenie domácností, kde bolo zaradených 37 % všetkých tovarov.

Až 19 % prinesených vecí si našlo svoje miesto v skupine dekorácie a doplnky a veľmi obľúbenými kategóriami sú hračky a detské potreby s 10,5 % vecí zaradených do tejto kategórie, ako aj knihy so 7-percentami.

Ostatné tovarové skupiny (šport a cestovanie, umenie a voľný čas, záhrada, hudba a film, či potreby pre domácich miláčikov) tvorili spolu 26,5 % vecí.

Ilustračné foto: FCC Trnava

A ako to vyzerá s návštevnosťou na webe Back2Life? Najvyššia denná návštevnosť bola 617 používateľov, pričom v priemere sa denná návštevnosť webu pohybuje okolo 170 návštev. Najfiltrovanejšou kategóriou sú kvalitné, zachovalé a plne funkčné predmety do 8,00 €.

„Sme veľmi radi, že sa Back2Life centru dobre darí, a aj touto formou prispievame k ochrane životného prostredia. Veríme, že projekt bude aj naďalej úspešne napredovať a získa si čoraz väčšiu obľubu a popularitu nielen u Trnavčanov,“ dodáva Zuzana Krenyitzká.

Čo môže verejnosť priniesť do Back2Life centra:
Kuchynské potreby, riady, zariadenie a vybavenie domácností, ručné náradie, športové potreby, hračky, knihy, CD, platne, obrazy, sochy, umelecké predmety, dekorácie do domácnosti, hudobné nástroje, budíky, hodiny, detské kočíky, autosedačky, postieľky, ale aj kabelky, kufre a tašky.

Čo v Back2Life centre neberú:
Veľkoobjemový nábytok, elektrospotrebiče, textil, potraviny, chemické látky, plyšové hračky.

Ulož ako PDF
Napísal 13. októbra 2021 12:38. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.