reklama

Za prvé tri mesiace fungovania si v Back2Life centre na Bottovej našlo nový domov 5000 vecí

Koncom júna spoločnosť FCC v spolupráci s Mestom Trnava otvorila Re-use centrum Back2Life. Ktokoľvek môže do centra priniesť veci, ktoré už nepotrebuje a pre seba si vybrať niečo užitočné alebo niečo, čím si urobí radosť. Ceny sú veľmi ľudové, pohybujú sa od 50 centov do 8 eur. Súčasťou úspešného projektu Back2Life je aj webová stránka www.back2life.sk, na ktorú zamestnankyne prinesené veci nahrávajú a klienti si ich môžu vyberať a rezervovať z pohodlia domova.

Počas 3 mesiacov fungovania Back2Life centra si až 5000 vecí našlo nový domov a najširšia je ponuka produktov pre domácnosť. Celkový počet položiek nahratý na www.back2life.sk za toto obdobie bol takmer 7000 a počet celkovo vydaných položiek zákazníkom bol až 5000 kusov.

Klienti počas tohto obdobia zrealizovali viac ako 12 500 rezervácii (ide o opakované rezervácie, ak si klient produkt nevyzdvihol v centre Back2Life). Prax ukázala, že je potrebné skrátiť dobu rezervácie na 24 hodín a limitovať počet rezervácii na jednu emailovú adresu maximálne na 10 položiek.

Ilustračné foto: FCC Trnava

„Pri otvorení centra sme všetci verili, že bude úspešné, no skutočnosť prekonala naše očakávania. Odovzdaním nepotrebných vecí do centra ich vraciame späť do života, a tým zároveň predlžujeme ich životnosť. Pomáhame tak predchádzať vzniku odpadu, šetríme životné prostredie a podporujeme cirkulárnu ekonomiku. Sme veľmi radi, že je projekt úspešný a už po troch mesiacoch fungovania si získava čoraz väčšiu obľubu u Trnavčanov. Cieľom nie je zisk, výťažok bude využitý pri realizácii rôznych komunitných projektov a veríme, že ich bude čo najviac,“ hovorí Zuzana Krenyitzká, manažérka komunikácie a CSR.

V jednotlivých kategóriách dominovalo vybavenie domácností, kde bolo zaradených 37 % všetkých tovarov.

Až 19 % prinesených vecí si našlo svoje miesto v skupine dekorácie a doplnky a veľmi obľúbenými kategóriami sú hračky a detské potreby s 10,5 % vecí zaradených do tejto kategórie, ako aj knihy so 7-percentami.

Ostatné tovarové skupiny (šport a cestovanie, umenie a voľný čas, záhrada, hudba a film, či potreby pre domácich miláčikov) tvorili spolu 26,5 % vecí.

Ilustračné foto: FCC Trnava

A ako to vyzerá s návštevnosťou na webe Back2Life? Najvyššia denná návštevnosť bola 617 používateľov, pričom v priemere sa denná návštevnosť webu pohybuje okolo 170 návštev. Najfiltrovanejšou kategóriou sú kvalitné, zachovalé a plne funkčné predmety do 8,00 €.

„Sme veľmi radi, že sa Back2Life centru dobre darí, a aj touto formou prispievame k ochrane životného prostredia. Veríme, že projekt bude aj naďalej úspešne napredovať a získa si čoraz väčšiu obľubu a popularitu nielen u Trnavčanov,“ dodáva Zuzana Krenyitzká.

Čo môže verejnosť priniesť do Back2Life centra:
Kuchynské potreby, riady, zariadenie a vybavenie domácností, ručné náradie, športové potreby, hračky, knihy, CD, platne, obrazy, sochy, umelecké predmety, dekorácie do domácnosti, hudobné nástroje, budíky, hodiny, detské kočíky, autosedačky, postieľky, ale aj kabelky, kufre a tašky.

Čo v Back2Life centre neberú:
Veľkoobjemový nábytok, elektrospotrebiče, textil, potraviny, chemické látky, plyšové hračky.

Ulož ako PDF
Napísal 13. októbra 2021 12:38. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.