reklama

O mestský park Čistinka od Lidlu so športoviskami a zeleňou súťaží aj Trnava. Hlasovaním rozhodnú zákazníci reťazca

Sieť supermarketov Lidl spustila 15. augusta 2022 súťaž o mestské parky Čistinka. Zákazníci môžu pomôcť svojmu mestu získať nový oddychový priestor s ihriskami prostredníctvom hlasovacích kartičiek. Súťaže sa zúčastňuje aj Trnava v kategórii miest nad 32-tisíc obyvateľov.

Lidl Čistinka je mestský park tvorený zo štyroch prepojených modulov. Tri z nich majú rozmer 12 x 12 m, štvrtým je multifunkčné športovisko s výmerou 15 x 15 m. Na športoviskách bude možné hrať basketbal, volejbal, stolný tenis alebo futbal.

Čistinka v sebe zahŕňa aj ihrisko pre najmenších, prístrešok na občerstvenie, workoutovú zónu, lavičky a zeleň.

FOTO: Lidl

„Chceme robiť zo Slovenska lepšie miesto pre život a byť dobrým susedom všade tam, kde sa nachádzajú naše predajne. Záleží nám na tom, aby komunity držali spolu a aby ľudia mali kde aktívne a zmysluplne tráviť voľný čas. S týmto cieľom sme na Slovensku postavili päťdesiat detských ihrísk Žihadielok. A presne s týmto istým cieľom teraz spúšťame hlasovanie o Čistinky, miesta kde si každý nájde to svoje,“ vysvetlil Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika.

O tom, ktoré mestá sa zazelenajú Čistinkami rozhodnú v hlasovaní zákazníci Lidla.

Za každých 20 € hodnoty nákupu od 15. augusta do 25. septembra 2022 získajú hlasovaciu kartičku s kódom, ktorý môžu zadať na webe www.lidl.sk/cistinka a podporiť tak svoje mesto.

Mestá sú rozdelené podľa počtu obyvateľov do piatich kategórií a z každej vzíde jeden víťaz. Čistinky privítajú svojich prvých návštevníkov v lete 2023.

Lidl v minulých rokoch postavil na Slovensku 50 detských ihrísk Žihadielko, dve z nich stoja vďaka zákazníkom Lidla z nášho mesta aj v Trnave – na Družbe a na Hospodárskej ulici.

Rozloha Čistinky je viac ako dvojnásobná v porovnaní so Žihadielkom. V prvom ročníku získa Čistinky päť miest, pričom každá Čistinka môže byť iná, jedinečná – moduly je totiž možné variabilne usporiadať s ohľadom na pozemok a lokalitu.

Lidl oslovil všetky slovenské mestá, mestské časti a obce, v ktorých má predajňu s ponukou na zapojenie sa do súťaže. Záujem prejavilo 92 lokalít.

FOTO: Lidl

Ulož ako PDF
Napísal 16. augusta 2022 15:00. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.