reklama

Cestári opravia juhovýchodný obchvat, rekonštrukcia potrvá do polovice júla

Ako sme informovali 23. mája, Slovenská správa ciest bude postupne v rámci projektu opráv ciest I. triedy nazvaného Eliminácia bezpečnostných rizík na cestách I. tried realizovať aj rekonštrukciu ciest v okolí Trnavy.

V máji odštartovala obnova cesty medzi Hrnčiarovcami nad Parnou a Cíferom, už onedlho začne aj rekonštrukcia juhovýchodnej časti obchvatu Trnavy.

Slovenská správa ciest získala dnes, v utorok 5. júna, od Krajského úradu pre cestnú dopravu a komunikácie v Trnave oficiálne povolenie na čiastočnú uzávierku cesty v dĺžke 4,1 kilometra.


Dopravné obmedzenia na obchvate potrvajú približne mesiac

ILUSTRAČNÉ FOTO

Z materiálu vyplýva, že obmedzenia súvisiace s obnovou povrchov na obchvate potrvajú od 20. júna do 13. júla 2012.

Premávka bude presmerovaná po voľnom jazdnom pruhu komunikácie použitím prenosného dopravného značenia a dopravných zariadení, obchádzka úseku preto nie je potrebná,” uvádza sa v rozhodnutí úradu.

V rámci komplexnej obnovy dôležitých dopravných tepien, vrátane úsekov Hrnčiarovce – Cífer, Trnava – Trstín a juhovýchodný obchvat plánuje Slovenská správa ciest po vyfrézovaní položiť nové povrchy, zlepšiť vodný režim cestného telesa, inštalovať nové štrukturované plastové vodorovné značenie, osadiť merače rýchlosti, teplôt, meteostanice, cestné gombíky, plašiče zveri, zvodidlá a umiestniť zvislé dopravné značenie podľa najnovších predpisov.

Ulož ako PDF
Napísal 5. júna 2012 12:15. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

11 komentárov pre “Cestári opravia juhovýchodný obchvat, rekonštrukcia potrvá do polovice júla”

  1. 1
    michal says:

    to bude jazdeníčko :)

  2. 2
    TTlss says:

    až sa mi slzy tisnú do očí :)

  3. 3
    edo says:

    v suvislosti s touto rekonstrukciou by mohli opravit aj napojenie na obchvat v smere od ZOSky. Chyba tam pripajaci pruh – ked odbocujete doprava – smer baumax – je to tam velmi nebezpecne. Vodici ktori to nepoznaju vyletia z vedlajsej cesty rovno na hlavnu. Kedze tuto cestu pouzivam kazdy den, uz som sa vyhybal mnohym “expertom”. Prevencia v podobe pripajacieho pruhu by velmi pomohla, ked sa otvori kompletny obchvat, premavka v tomto nebezpecnom useku bude samozrejme hustejsia, som zvedavy na tie nehody ktore tam bohuzial budu.

  4. 4
    Peter says:

    Ono napojenie na obchvat v smere ZOS – Zavar by v normalnom meste malo byt mimourovnove. Tie hororove prejazdy krizom cez 4 pruhy ked sa od mosta alebo od vrchu rutia auta a vy potrebujete prejst v smere na Zavar alebo opacne su velkym zazitkom … Neviem preco to nikoho “netankuje” …

    • 4.1
      jana says:

      veru, to je pravda, hlavne v noci neni vidieť absolútne nič…čiary vyjazdené, takže kto to málo pozná, sa musí nejak trafiť pri odbočovaní, aspoň lampy nejaké keby tam boli…

  5. 5
    peace says:

    poznate typicky trnavsky kruhovy objazd ?
    Taky najmensi, najuzsi, najulepenejsi asi podla noriem najminimalnejsi kruhacik co sa len da zrealizovat. Trnava.
    TAK TAKYTO ULEPENEC BOL V JEDNEJ ZO SCHVALENYCH PROJEKTOCH NA TUTO KRIZOVATKU UZ NAVRHNUTY. NO COMENT. PRECO ?
    lebo trnava.
    ” odbornici ” v zmysle strategii mesta a jeho rozvoja stale do nemoty prerabaju a experimentuju , hoci uz objavili ameriku. Ze to ma byt 4 prudove a mimiurovnove.ä
    Lenze v TT to trva od tych 70 tych rokov a stale sme len v polovicnych rieseniach.
    Taka Nitra ma uz kompletny obchvat 4 prudovy aj s mimourovnovymi krizovatkami.
    Hold trnava ma smolu ze tu nema takych sikovnych ludi na meste.
    tak si to uvedomte vid vyssie prispevky.
    necakajte ziadnu zmenu k lepsiemu. zafukalo to tu

  6. 6
    TAM says:

    V diskusii zaujimave prispevky,pokusim aj ja jeden. Teraz ked je ta cesta vyfrezovana od krizovatky TT-Zavar po nadjazd pri Tescu je cesta dost siroka.Urcite by sa tam dalo spravit jeden smer dvojpruh.To nehovorim o tom ze keby sa tam dorobilo po sirke k tej vyfrezovanej ceste zopar metrov mame krasnu cast obchvatu vo dvoch pruhoch.Stredne pruhy by krasne presli na nadjazdy pri Tescu a Baumaxe a tie krajne by prechadzali suvisle na krizovatkach pre auta odbocujuce do pravej ,respektive lavej strany.
    Na diskusiu urcite stoji za zmienku aj ´krizovatka´ tesne za mostom smerujuca k Baumaxu,alebo od neho. Do tej zony pri baumaxe soferi odbocia z hlavnej cesty do prava lahko,ale z opacnej strany uz nie.Ked chce clovek odbocit z Baumaxu do lava na most,tak je odkazany ist iba do prava,nakolko sa odpocit vlavo neda.Zbytocne to potom soferi musia obchadzat zdlhavo popod most a areal PSA. Mozno dat semafory na tuto cast cesty – samozrejme upravit tu krizovatku a hned aj na tu krizovatku z druhej strany mosta TT-Zavar a myslim ze prejazd cez hlavnu cestu,respektive dostat sa na hlavnu bude bezpecnejsi,prehladnejsi a hlavne lahsi :) Krizovatky mimo mesta su vo svete uplne normalne.

    • 6.1
      momo says:

      Tak ako to je je to dobre spravene , nie ako ostatné križovatky na obchvate kde tereba prechádzať cez tri pruhy aby som sa zaradil do štvrtého . To že to treba obchádzať až takým veľkým oblúkom má svoje opodstatnenie. Firma ktorá projektovala túto križovatku dostala zadanie stým že majú rátat , že jedného krásneho dňa sa naše deti dožijú rozšírenia obchvatu na štvorprúdovku .

  7. 7
    edo says:

    s tou kolaudaciou “polo-obchvatu” by nemali vahat lebo im to ludia znicia, sa cudujem ze to tam nikto nestrazi, pod nadjazdom na Krupu zmizol uzaver zo zvodu dazdovej vody, su polamane konce rur z odvodnenia nasypov, vypadnuty kus betonu zo steny tu bol uz spomenuty, a nanovsie tam pribudli porozbijane flase lebo sa tam chodia opijat nejake decká.

  8. 8
    edo says:

    s tou kolaudaciou “polo-obchvatu” by nemali vahat lebo im to ludia znicia, sa cudujem ze to tam nikto nestrazi, pod nadjazdom na Krupu zmizol uzaver zo zvodu dazdovej vody, su polamane konce rur z odvodnenia nasypov, vypadnuty kus betonu zo steny tu bol uz spomenuty, a nanovsie tam pribudli porozbijane flase lebo sa tam chodia opijat nejake decká.

Napíš komentár

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.