reklama

O semaforoch na križovatke Kollárova – Športová sa rozhodne až po otvorení City Areny

Mesto po dohode s investorom projektu City Arena mení pôvodné plány v otázke realizácie svetelnej križovatky ulíc Športová – Kollárova.

Projekt dopravnej obslužnosti v okolí City Areny počítal z dôvodu predpokladaného prenesenia dopravnej zaťaženosti v smere z centra mesta na Športovú ulicu s umiestnením semaforov.

Križovatku plánovali realizovať v druhej polovici roku 2014 formou spolupráce investora s mestom Trnava.

Mesto Trnava vyčlenilo v rozpočte na investíciu do cestnej svetelnej signalizácie v minulom roku 10-tisíc eur, samospráva napokon prostriedky presunula do rozpočtu na rok 2015.

Koordinačné káble a celkovú elektrifikáciu zabezpečila City Arena v minulom roku. Finančné prostriedky z mestského rozpočtu majú byť použité na osadenie svetelnej signalizácie.

kollarova-sportova
Križovatka ulíc Kollárova – Športová – Podjavorinskej

Reprofoto: Google Street View

Podľa slov vedúceho kancelárie primátora Pavla Tomašoviča o tom, či na križovatke svetlá pribudnú, rozhodne až dopravná situácia po spustení City Areny, ktoré je ohlásené na september 2015.

“Koordinácia medzi mestom a investorom pokračuje. V tejto fáze platí rozhodnutie, že križovatka bude spustená až na základe vyhodnotenia reálnej dopravnej situácie v tomto úseku po otvorení City Areny. Ak si to stav z pohľadu plynulosti a bezpečnosti vyžiada, na križovatke budú osadené semafory,” poskytol aktuálne informácie Tomašovič.

Ako pripomenul, realizácia križovatky nie je podmienkou pre ukončenie kolaudačného konania.

V prípade, že semafory na križovatke ulíc Kollárova – Športová – Podjavorinskej nainštalujú, budú komunikačne prepojené so svetlami na Hlbokej ulici a na križovatke ulíc Hlboká-Spartakovská-Sladovnícka-Kollárova.

Ulož ako PDF
Napísal 5. februára 2015 13:56. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

14 komentárov pre “O semaforoch na križovatke Kollárova – Športová sa rozhodne až po otvorení City Areny”

  1. 1
    vlado5 says:

    Už teraz tam v niektorých hodinách vznikajú kolízie a je problém vyjsť z vedľajších ciet alebo prejsť cez prechod. Mesto očakáva, že po spustení City Areny tam bude menej áut ako teraz? Na čo chce mesto čakať? Až keď sa tam stane havária? Až keď zomrie nejaký chodec? Aj tak bude potom trvať niekoľko mesiacov, kým sa tie semafory spustia. Ak sa tam niečo stane niekomu mne blízkemu, tak si osobne nájdem toho človeka, ktorý o tomto rozhodol…

    • 1.1
      hej hou says:

      Nezmysel. Je to len o tom dávať si pozor a ŠOFÉROVAŤ, nie len sa viesť.

      • 1.1.1
        vlado5 says:

        Takže nezmyslom sú všetky semafory na križovatkách a prechodoch pre chodcov? Či v tom príspevku nemám hľadať logiku? Alebo to je nezmysel iba na tejto križovatke?

      • 1.1.2
        papula says:

        Mas pravdu, nieje to len o tom vozeni, ale aj poznani pravidiel premavky. Napriklad, ze do krizovatky sa nema vchadzat, ak za nou nemozem pokracovat. Na tych 2 krizovatkach na Kollarovej ulici toto pravidlo dodrziava maloktory vodic. A na krizovatke Kollarova Hlboka na svetelnych semaforoch tiez bezny jav – vsak idem, lebo mam zelenu. Ze ostanem stat v strede krizovatky, lebo na kollarovu sa uz nevopcham a tym blokujem tych, co maju zelenu, mam s prepacenim u riti.

  2. 2
    carlos says:

    Kazdych 100 metrov v Trnave semafor alebo kruhovka.1-2-3 brzda. 1-2 brzda. A tak dokola. Jazdit sa tu neda, auto / autobus je za trest. Asi ozaj zacnem jazdit na skutri alebo bicykli. Lepsie to uz nebude.

    • 2.1
      Flego says:

      Ja som aj vodič aj cyklista a môžem povedať, že ak idem sám a nepotrebujem nič ťažké odviezť, tak bicykel je v Trnave omnoho efektívnejší. Mesto je malé, rovinaté, nič nieje ďalej než 3 kilometre. Jediné čo ma štve, že sa s bicyklom nedá jazdiť po ceste kvôli častým kolíziám s autami, ktoré prichádzajú od chrbta a nenechávajú si dostatočný odstup. Úplne svetoví sú vodiči, čo začnú predchádzať cyklistu pod podjazdmi a oproti ide auto….

      • 2.1.1
        peter says:

        dam ti radu, v takychto situaciach – v podchodoch, na kruhacoch – sa davaj do stredu jazdneho pruhu, sice tym blokujes auta ktore za tebou idu, ale zas nedavas sancu sialencom ktori by ta mohli neopatrnou jazdou sundat. oni tych par sekund urcite preziju a ty prezijes tiez..

    • 2.2
      vlado5 says:

      Lepšie to už nebude, kedže sa tu stavia takýto komplex pre tisícky ľudí denne s výjazdom cez dve uličky. Buď okolo amfiku alebo po Športovej.

  3. 3
    vlaDyka says:

    Škoda, že nie je známe na koľkých/ktorých stranách tejto križovatky to bolo plánované, pretože prezentovaný projekt nič nemenil na dnešnej situácii v radeniach pruhov. (http://www.cityarenatrnava.com/images/hd%20plans%20-%20ca%2002_1pp.jpg)
    Ale po tom, ako na Športovú, tak aj na Kollárovu pribudne výjazd z garáží, tak to bude rozhodne plnšie. A to pochybujem, že tie výjazdy budú riadené semaformi, takže super kombinácia. A aj priechody pre chodcov ostávajú tak, ako dnes.
    Takže divná logika…..(ale kto by to nečakal).

  4. 4
    citatel says:

    Kedy je naplanovana vystavba lavky zo City Areny ponat Hlboku ulicu a kruhovy pri Mc Donalde tak ako to bolo prezentovane?

  5. 5
    papula says:

    Mesto ocakava, ze po spusteni City Areny nebude treba riadit dopravu v tych 2 vyjazdoch z celeho komplexu? Halo zobudime sa, sadneme do sluzobnych aut a idem pozriet, ako sa jazdi z Polusu a Eurovei v Bratislave. Takisto si urobime vylet aj do Nitry do Mlynov a uvidime, ze tam, kde sa vychadza na hlavne dopravne tepny, su semafory.
    Alebo urobte pripajacie pruhy, ako su v Avione, lenze na tie nemate na Kollarovej a Halenarskej miesto. Mozete uz prosim zacat robit nieco v prospech obcanov, ked ste uz takyto mega-projekt umiestnili do dopravne kolabujuceho centra? Myslite, ze do tohoto centra budu chodit ludia pesi? Pred Tescom aj Maxom je parkovisko natrieskane.
    Po otvoreni City Areny zavladne v doprave totalna anarchia a upcha sa cele mesto.

  6. 6
    sTToka says:

    na zápchu sú že vraj dobré glycerínové čípky, alebo gutalax. :-)

  7. 7
    bez slov says:

    Ja už som nad Trnavou zlomil palicu. Trnave už asi nič nepomôže. Totálne kšefty nad kvalitou života a budúcnosťou ľudí. Je mi do plaču keď vchádzam dennodenne do Trnavy a vidím tam tu cityopachu.

  8. 8
    xxx says:

    investor rozkopal ulicu, položil káble a mesto rozmýšľa……..choré

Napíš komentár

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.