reklama

For those who revel in the thrill of gambling, the article provides an enticing overview of 1Win, an online casino that seems to cater to every whim of the enthusiast. From the vast selection of games, including slots, poker, and roulette, to the adrenaline-pumping sports and esports betting options, it's a gambler's paradise. The convenience of swift deposits and withdrawals adds to the allure, ensuring that the action never stops. The welcome bonus, a whopping 500% on the first deposit, is a cherry on top, significantly enhancing the betting power right from the start. 1win Casino stands out not just for its game variety but for its commitment to security, backed by a Curacao license. This combination of entertainment, convenience, and trustworthiness makes it a standout choice for seasoned players looking for a new arena to test their luck and strategy.

J'ai récemment lu un article sur Cheri Casino et, en tant que novice dans le monde du jeu en ligne, j'ai trouvé cela très instructif. Le processus d'inscription semble simple et sécurisé, nécessitant des informations vérifiables, ce qui me rassure quant à la protection de mes données personnelles. Ce qui m'attire particulièrement, c'est la variété des jeux proposés. Savoir que je peux choisir parmi plus de 800 jeux, y compris des machines à sous et des jeux de table, rend ce casino particulièrement tentant. cheri-casino.fr mentionne aussi la compatibilité mobile, ce qui est un grand plus pour moi car j'utilise souvent mon smartphone pour me divertir. Les promotions hebdomadaires et le bonus de bienvenue sont attrayants, bien que je doive admettre que je suis un peu intimidé par les exigences de pari. Cependant, l'article a éveillé mon intérêt et m'a donné envie d'explorer davantage le monde des casinos en ligne.

Having no prior experience with online betting, I was intrigued by the review of 4rabet. The platform's emphasis on being user-friendly and offering a variety of betting options makes it seem like a welcoming place for beginners like myself. The fact that it caters specifically to the Indian audience, with a focus on cricket, adds a local flavor that I appreciate. The review also touches on the app's extensive sports selection and casino games, which suggests that there's plenty to explore beyond just betting on sports. What's more, the mention of bonuses and promotions gives the impression that 4rabet values its users and looks to enhance their experience wherever possible. It's reassuring to read about the platform's dedicated customer support, highlighting their commitment to user satisfaction. For anyone curious about online betting but unsure where to start, the article on 4Rabet India seems like a helpful resource.

Talentovaný automobilový pretekár Patrik Purš z Modranky nadväzuje na úspechy svojho otca

Automobilový pretekár Patrik Purš z Modranky reprezentuje Trnavu vo farbách rodinného tímu JAP Racing, ktorý založil jeho otec Jaroslav už pred mnohými rokmi. Talentovaný 23-ročný jazdec súťaží v seriáli Slovenského kopcového pohára pod hlavičkou Slovenskej asociácie motoristického športu. Do seriálu pretekov do vrchu vstúpil len v roku 2015, no už počas svojej druhej sezóny sa prepracoval skvelými výkonmi na čelo priebežného poradia vo svojej kategórii. Jeho pracovným náčiním je Honda Civic VTi, ktorú zdedil po otcovi.

purs-t
Patrik za volantom Hondy Civic

Foto: Jakub Rovný / race.sk

Preteky rôznych druhov automobilového športu jazdíš už 10 rokov, začal si v trinástich. Aké boli tvoje začiatky?

– Začínal som s autokrosom, čo sú preteky upravených vozov na prírodnej dráhe. Veľkú popularitu má tento šport najmä v Čechách. Preteky do vrchu jazdím vážnejšie druhý rok, predtým som jazdil viacmenej amatérsky.

V akej pôsobíš kategórii?

– Jazdím kategóriu s objemom valcov do 1,6 litra.

Napriek relatívne krátkemu pôsobeniu v Slovenskom kopcovom pohári máš za sebou už niekoľko pozoruhodných výsledkov.

– Vlani sme vlastne iba začínali, a hneď sa nám celkom darilo. Obsadili som niekoľko druhých miest, čo nie je na začiatok zlé. Porážal ma prakticky iba Mojmír Čambál na Citroene Saxo.

Ako sa vyvíja aktuálna sezóna? Je cítiť progres?

– Určite cítim zlepšenie a darí sa mi. Máme vylepšené auto, cítim sa lepšie za volantom, mám viac skúseností. Prišli aj prvé víťazstvá, aktuálne som vo svojej kategórii NP2 na priebežnej prvej pozícii.

S akými cieľmi si do tejto sezóny vstupoval?

– Dôležité je prísť, kvalitne si zapretekať, a ak bude dobre fungovať auto, pokúsiť sa aj vyhrať. Zatiaľ sa to darí. Máme štyri víťazstvá, čo je výborné.

Aký výkon v súčasnosti dosahuje tvoja Honda Civic VTi?

– Po viacerých vylepšeniach, ktoré sme na aute urobili, je výkon auta asi 193 koní pri váhe 750 kg.

purs2

Foto: rally-sports.sk

purs3
Patrik v plnom nasedení

Foto: Auto Sport Foto

Slovenský kopcový pohár sa riadi pravidlami Slovenskej asociácie motoristického športu. Ako taký bežný pretekársky víkend vyzerá?

– V piatok je technické preberianie áut, v sobotu sú tréningy, v nedeľu samotné preteky. Ak sú počas víkendu dvojpreteky, väčšinou bývajú tréningy aj preteky v sobotu aj v nedeľu.

K motošportu si bol vďaka otcovi vedený odmalička, tvoja cesta do budúcnosti bola takpovediac skoro jasná. Zrejme ťa táto záľuba ani len tak ľahko neopustí.

– Nemám dôvod sa toho vzdať. Každý má mať nejaký koníček, u mňa sú to autá. Aj napriek tomu, že pretekanie našu rodinu stojí veľmi veľa času, snahy, peňazí, nevidím do budúcnosti dôvod, prečo by som sa pretekania vzdával.

Pretekanie je pre bežného človeka o nebezpečenstve, adrenalíne, napätí. Čo prežívaš počas pretekov za volantom ty?

– Pre mňa je pretekanie relax. Keď sa postavím na štart, zastaví sa čas, nemyslím na nič, úplne vypnem. U mňa to vôbec nie je o stresoch, nepremýšľam o tom, že musím zajazdiť nejaký čas, skôr presne naopak. Ide si svoje a nevnímam nič iné, len samotnú jazdu.

JAP Racing so sídlom v Modranke má pomerne bohatú pretekársku históriu. Ako funguje?

– Tím založil môj otec a jazdil tiež preteky do vrchu. Dokonca sa stal majstrom Slovenska. Sme malý rodinný tím, množstvo vecí si robím sám, najviac práce asi urobí otec. Máme aj mechanika Pavla Gazdíka, niekedy pomáhajú kamaráti.

Čo všetko obnáša založenie tímu a pustenie sa do pretekania na Slovensku?

– V prvom rade tie kroky by mali mať nejakú postupnosť. Ideálnym základom sú motokáry, potom možno autá s objemom do 1,4 litra a postupne pridávať. Nie je to o peniazoch, nie každý má na to, aby bol kvalitným pretekárom. Je potrebné si to vyskúšať.

Dôležitá je aj finančná stránka. Je možné povedať sumu, za akú sa dá postaviť slušné konkurencieschopné auto napríklad v kategórii, ktorú jazdíš ty?

– Moja Honda Civic ma stála len v tomto roku asi 15-tisíc eur. To je len suma za prestavby a vylepšenia, samotné auto sme už mali. Našou výhodou je, že všetko si robíme doma v garáži, nič si nenechávame robiť vo firmách. Cenu samotného auta je veľmi ťažké odhadnúť, pretože je v ňom nekonečné množstvo práce a hodín odrobených v garáži. Oceniť sa dajú diely, ale nie naša vlastná práca a úsilie. Pre lepšiu predstavivosť sekvenčná prevodovka stojí 9-tisíc eur.

Každý amatérsky jazdec by sa raz chcel stať profesionálom. Zrejme to platí aj o tebe. Ako ďaleko je táto méta pre bežného pretekára?

– Obrovsky ďaleko. Okrem naozaj veľkého talentu sú potrebné peniaze. Veľmi veľa peňazí. Marketing, ideálne výborne situovaní rodičia, veľká firma, silní sponzori a podobne. S tým prichádza kvalitnejší jazdecký materiál, viac jázd, tréningov. Bez talentu sa vysoko jazdiť nedá, ale to isté platí aj o peniazoch.

So sponzoringom to u nás asi nebude príliš radostné.
– Určite nie. Tento šport si pretekári a tímy väčšinou financujú zo svojho, cez známych, kamarátov. Cudzí len tak nepríde a neponúkne peniaze.

purs-auto

purs-4
Honda v celej paráde a víťazné trofeje

Vrchárske preteky ti zrejme vyhovujú. Akú máš v tomto športe ciele do budúcna?

– Cítim sa v tomto type motošportu veľmi dobre. Asi by som nemenil. Možno v budúcnosti by som rád vyskúšal silnejšiu kategóriu do 2000 cm3. Vyššie je ešte kategória nad 2000 cm3 s pohonom všetkých kolies, ale to je asi nesplniteľný sen.

Dôvod?

– Financie. Pre náš malý tím sa v tejto kategórii pohybujeme v nereálnych finančných číslach. Čisto teoreticky, ak by mi z neba spadli obrovské peniaze, určite by som si rád zajazdil aj na takýchto autách.

Je veľký časový rozdiel medzi tvojou jednašestkou a o kategóriu vyššími dvojlitrami?

– Už dnes sa mi darí ‚naháňať‘ časy áut z vyššej kategórie do dvoch litrov. Rozdiel je spravidla niekoľko sekúnd pri povedzme dvojminútovej jazde.

S Patrikom Puršom a jeho tímom budeme v kontakte aj naďalej. O tom, ako sa mu darí a aké výsledky dosahuje, sa v dozviete na stránkach trnava-live.sk.

purs5
Už tu začala láska Patrika Purša k motošportu. Na archívnej snímke s otcom Jaroslavom

Partneri tímu JAP Racing:
banner-sponzori-Purko

VIDEO: Zvezenie s Patrikom v sedle spolujazdca (on-board kamera)

VIDEO: Preteky na Jankovom Vŕšku

Ulož ako PDF
Napísal 24. augusta 2016 8:29. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Šport, Trnava, Videoarchív. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.