reklama

Mestskí poslanci budú hlasovať o rozpočte, diskutovať sa bude aj o spore mesta so City Arenou

V poradí 24. riadne zasadnutie Mestského zastupiteľstva mesta Trnava vo volebnom období 2014 – 2018 sa uskutoční v utorok 12. decembra 2017 o 13.00 h v konferenčnej sále trnavskej radnice.

V programe rokovania poslednej tohtoročnej schôdze poslancov je niekoľko zaujímavých bodov.

Najdôležitejším z nich je Návrh rozpočtu mesta Trnava na rok 2018. Materiál sme predstavili v tomto článku.

Mestskí poslanci majú opätovne hlasovať aj o návrhu na schválenie Urbanistickej štúdie Komerčnopodnikateľská zóna Zelenečská – Mikovíniho ulica v Trnave.

Ilustračné foto

Do zastupiteľstva je navrhnuté aj schvaľovanie druhého kolo súťaže na predaj budovy Tatraskla za zníženú cenu či materiál pod názvom Stratégia riešenia problematiky ľudí bez domova na území mesta v rokoch 2017 – 2020 s výhľadom do roku 2025.

V rámci bodu Rôzne sa bude zrejme diskutovať aj o liste, ktorý poslancom mestského zastupiteľstva adresovala v minulých dňoch spoločnosť City Arena.

Spoločnosť informuje zastupiteľstvo o žalobe, ktorú v novembri podalo na súd mesto Trnava, rovnako aj sťažnosti adresovanej trnavskou radnicou Európskej komisii z dôvodu podozrenia z poskytnutia neoprávnenej štátnej pomoci v súvislosti s projektom City Arena.

Trnavský primátor Peter Bročka médiám prostredníctvom hovorcu odkázal, že oficiálne stanovisko k obsahu listu poskytne v utorok na rokovaní mestského zastupiteľstva.

Listom sa v pondelok 4. decembra 2017 zaoberala na svojom rokovaní mestská rada.

PROGRAM MZ 12. decembra 2017:

1. 1 Návrh Všeobecne záväzného nariadenia, ktorým sa mení a dopĺňa VZN č. 466 v znení VZN č. 467, VZN č. 469, VZN č. 478, VZN č.484 a VZN č. 489 o Územnom pláne mesta Trnava a o regulatívoch a limitoch využívania územia a zásad pre ďalší rozvoj mesta Trnava
2.1 Schválenie Urbanistickej štúdie Komerčnopodnikateľská zóna Zelenečská – Mikovíniho ulica v Trnave
3.1 Rozpočet mesta Trnavy na rok 2018 a viacročný rozpočet na roky 2018 – 2020
3.2 Návrh na odpis nevymožiteľných pohľadávok nad 200 eur /Zariadenie pre seniorov Trnava/
4. Majetkové záležitosti
5.1 Akčný plán Programu hospodárskeho rozvoja a sociálneho rozvoja mesta Trnava na roky 2018 – 2020
6.1 Návrh na výnimku z nakladania s bytmi vo vlastníctve mesta Trnava
6.2 Návrh na výnimku z nakladania s bytmi vo vlastníctve mesta Trnava
7.1 Stratégia riešenia problematiky ľudí bez domova na území mesta Trnavy na roky 2017 – 2020 s výhľadom do roku 2025
8.1 Plán kontrolnej činnosti Útvaru hlavného kontrolóra mesta Trnava na I. polrok 2018
8.2 Informatívna správa o výsledkoch kontrol ukončených a rozpracovaných od 2. 11. 2017 do 28. 11. 2017
9.1 Správa o činnosti Útvaru projektového manažmentu za rok 2017
10.1 Informatívna správa – Dopad racionalizačných opatrení materských a základných škôl v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Trnava na personálnu oblasť Mestského úradu v Trnave
11.1 Návrh na úpravu schválených uznesení Mestského zastupiteľstva mesta Trnava k termínu konania MZ 12. 12. 2017 a správa o plnení uznesení MZ v intervale od 26. 10. 2017 do 22. 11. 2017
12. R ô z n e
13. Interpelácie poslancov Mestského zastupiteľstva mesta Trnava
14. Rekapitulácia uznesení

Ulož ako PDF
Napísal 8. decembra 2017 6:55. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

126 komentárov pre “Mestskí poslanci budú hlasovať o rozpočte, diskutovať sa bude aj o spore mesta so City Arenou”

  1. 1
    brano says:

    No neviem či je primátor oprávnený bez zastupiteľstva dávať takéto žaloby, inak schválilo to 31 poslancov, všetci, prečo až teraz žaloby, čudné či predvolebná kampaň, lebo veľmi dobre vie , aký majú niektorí Trnavčania názor na ľudí okolo City Arény , ale buďme pri zemi, pripadá mi to také plytké, teraz to zastupiteľstvo neschváli a p. primátor bude hrdina a žaloby stiahne a Trnavčania ho budú zbožňovať, opäť nehovorím , že sa nič nerobí, ale vytvára sa taká zloba a nenávisť Trnavčanov vôči sebe , pripadá mi niekedy ,že si hrajú na majstrov sveta, aj z arogancie by mohli ubrať, môj názor, volil som SAS, tak nech ma hneď všetci diskutujúci nezaradí do Smeru, či do Kopúnkovej partie.

    Tento komentár získal od vás výborné hodnotenie. Thumb up 51 Thumb down 27

    • 1.1
      DPH says:

      Ja som volil PB, hanbím sa ako malý chlapec,kde sa vo mne nabralo toľko naivity.Všetci vedia že to nemôže uspieť na súde,ale umocní sa profil neohrozeného bojovníka proti bezpráviu.Obyvateľ Vajanského ulice kde dostávali byty zamestnanci silových rezortov a prominenti bývalého režimu.Predvolebný ťah,ktorý zaplatíme z našich daní.Fakticky za naše peniaze chce aby sme mu platili predvolebnú kampaň

      Tento komentár získal od vás výborné hodnotenie. Thumb up 54 Thumb down 28

    • 1.2
      Juraj Fuzák says:

      Primator k tomuto suhlas zastupitelstva nepotrebuje. Nieje to nakladanie s majetkom ale zaloba na urcenie vlastnictva majetku.

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 29 Thumb down 47

      • 1.2.1
        cityarena says:

        p. Fuzák nepripadá Vám trápne neustále mu robiť advokáta, táto skutočnosť sa po Trnave šušká už 2 týždne, ale jednoducho aréna stojí bola schválena , len a len začína kampaň, niečo ako predošlá /firmy čo robia pre mesto do radu všetci podvodníci, pošpinil, pourážal/ teraz City aréna,nič sa neurobilo, hádam advokátov platil z vlastného, tak teda klobúk dole,

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 44 Thumb down 27

        • 1.2.1.1
          Juraj Fuzák says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Tento komentár získal od vás slabé hodnotenie. Thumb up 22 Thumb down 51

        • 1.2.1.2
          Stare casy says:

          No kampan teda skor anti kampan tu niekto robi 3 roky to je myslim viac trapne, hlavne ked to nema absolutne ziadny ucinok skor naopak. To co tu niektori kazdy den predvadzaju je uplne na psychologa ale ked vas to bavi tak co uz. Stym ze sa pozemky predali za 1e proste neni koser a vie to snad kazdy a ako to bude dalej rozhodne europska komisia.

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 29 Thumb down 29

          • 1.2.1.2.1
            Zrub says:

            Asi ti dobre platia, ked pises sracky, ktorym sa uz ani len neda verit po 6tich xanaxoch. Pocuj, co tak si pozriet zmluvu skor, nez budes trepat kraviny: za pozemky mesto dostane ako protihodnotu technicke zhodnotenie SAM za euro, si predstav, waw ono to je v zmluve a mesto to zahadne prevzalo do majetku, a snad si to aj zauctovali na spravny majetkovy ucet zo 400kovej triedy ako aktivum, ale urcite nie v hodnote 1 euro, ale tak snad aspon v uctovnej. Na to netreba titul doktor doktor, aby bolo jasne, ze neboli za euro a kazdy, kto si to mysli potrebuje doucko z matiky a asi aj lekara – specialistu, ten brocka je mudry pravnik asi jak fico, ani pravnik ani mudry. Henten arogantny pocuchany poslanec, co tu zvracia v kazdej diskusii je len trapna tragikomedia na ludsku bytost, lebo jedine, co dokaze, je klamat az to boli a ked mu na to dojdu, tak uraza jak soplavy parchant. Co je to zaloba o urcenie vlastnictva? Z tej nevznikaju skody? Zaplati ich fuzakova mamka!

            Tento komentár vás zaujal... Thumb up 16 Thumb down 6

      • 1.2.2
        ABB says:

        Juraj, Juraj, však len vyvádzate.

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 24 Thumb down 17

      • 1.2.3
        Kylo Ren says:

        Fuzák, aj potom predáš obličku, keď si bude City Arena nárokovať náhradu škody? :)

        Thumb up 0 Thumb down 0

    • 1.3
      ABB says:

      Kto vysoko rúbe – strašne nízko padá.

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 22 Thumb down 16

    • 1.4
      ferino says:

      SaS to tiež nie je žiadne terno. Sulík, Galko, Kiššová, zrušenie minimálnej mzdy, zrušenie cestovania vlakom pre študentov zadarmo, , zrušenie vianočnej almužny pre dôchodcov, nechuť strany ASaS zvyšovať mzdu zamestnancom. V novembri 1989 sme na námestiach ,aj v Trnave, bojovali za iné hodnoty než aké presadzuje strana SaS . Strana SaS je v rukách kapitálu a viedla by nás v životnej úrovne skôr do lona afrických alebo stredoázijských krajín ako do vyspelej západnej Európy.

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 16 Thumb down 16

  2. 2
    evka says:

    Kto platil právnikom vypracovanie žalob za mesto ???, či by to robili nezištne neverím,či by to robili mestský právnici neverím, kde sú faktúry ne webe , koľko minulo mesto za vypracovanie , prečo to urobil bez zastupiteľstva, veľa ,veľa otázok ,aká je to hra ????

    Tento komentár získal od vás výborné hodnotenie. Thumb up 43 Thumb down 22

    • 2.1
      Pravda says:

      Milá Evka a iní neprajníci.Keď má niekto podozrenie, že bývalé vedenie dalo odsúhlasiť neoprávnene pozemky za 1 euro,ktoré majú veľkú hodnotu,tak je to úplne v poriadku.Nepoznáme presné analýzy pravnikov, ktorí to mali posudzovať. Na to je súd a v tomto našťastie aj Európska únia,kde určia kto má pravdu.Len je smutné, že zastupitelia City Arény sa hneď vyhrazaju zalobami. Martinko P.je úplný tragéd. Tento panacik asi zabudol ako jeho otec pomáhal rozkradnut túto republiku.A ako ovláda tento oligarcha,vládnuce strany.Mali by sa spolu pozrieť do zrkadla.Slušný človek- povedzme podnikateľ by sa tomu zasmial a hotovo.Takí ľudia sú vlastne vzorom pre obcanov.Keď má občan pocit,že je spáchaný nejaký trestný čin, má to oznámiť na políciu. A to majú ľudia veľakrát strach, lebo sa obávajú pomsty. Držím palce pán primator!

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 36 Thumb down 37

      • 2.1.1
        Larab says:

        Európska komisia to určite riešiť nebude lebo vecne a právne nejde v žiadnom prípade o nepovolenú štátu pomoc (štadión je v majetku mesta).

        Zastupiteľstvo má právomoc zo zákona schváliť takéto veci ako vec hodnú osobitého zreteľa. Vecne však nešlo o predaj za euro, protihodnotou neboli síce peniaze, ale zhodnotenie majetku mesta.

        Problém teda je v tom, že nech táto žaloba dopadne akokoľvek, mesto na to finančne doplatí.

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 30 Thumb down 18

        • 2.1.1.1
          Labakan says:

          ´Ďakujeme za bezplatný právny názor. PB nech reklamuje na Trnavskej univerzite svoje vedomosti.Nech nerobí ostudu sebe a svojej univerzite.Zjavne už je vyčerpaný ,nech ide stískať stromy do Peru či kde to chodí.

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 36 Thumb down 22

        • 2.1.1.2
          J.K. says:

          Lebo to povieš Ty ujo právny analyzator.Počkáme si na odpoveď z EÚ a zo súdu. Niekto má vážny strach.Aspoň raz za život by musel vrátiť občanom niečo z nakradnuteho.

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 20 Thumb down 21

        • 2.1.1.3
          Palko says:

          Celkom by ma zaujímalo čo konkrétne zo štadióna je v majetku mesta? Podľa katastra to vyzerá len na malú tribúnu a trávnik.

          Môže mi to niekto prosím spresniť, ktoré časti sú naozaj mestské?

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 24 Thumb down 7

        • 2.1.1.4
          Placko says:

          To bude ale sranda ked bude ze ? :)

          Thumb up 9 Thumb down 5

    • 2.2
      Právnik says:

      Nech Ti dá odpoved vedúca odboru právneho na meste Tomašovičova

      Thumb up 15 Thumb down 3

  3. 3
    Labakan says:

    Keď príde faktúra za to laškovanie nech to zaplatí a ostatní z LT sa mu môžete tiež poskladať.Myslím že si zoberiete úver a do konca života splácať.Koniec LT v Trnave.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 42 Thumb down 25

  4. 4
    System says:

    Niekto vam stupil na otlak ze ? Nastala panika co?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  5. 5
    RYKY says:

    Zmluva o predaji 50% TT Konfortu je daleko väčší podvod. Jeden Rakúšan to kúpil za 1,3miliona€ a za 4,5 roka to predá druhému Rakúšanovi za 5milionov€.Čo investoval do TT Konfortu, ked ju tak mohol výhodne predať.Audit zmluvy od právnika Petra Pacalaja je kde?Ked už tak to malo kúpiť mesto ved peniaze na to boli.Potom to zas niekto za pár rokov predá a my budeme len platiť,lebo to sú oprávnené náklady.Obchod spískali v Salzburku.Ja idem súhlasiť s predajom a idem na kupujúceho domáce ihrisko.Pritom na Slovensku majú prevádzky.Tých 5 milionov splacame v pladbách za kúrenie.Sme my len OVEĆKY!!!!

    Tento komentár získal od vás výborné hodnotenie. Thumb up 37 Thumb down 11

    • 5.1
      Dan says:

      Kde by si mal toľko peňazí?.Musel by si minúť celý rezervný fond.Ale keď máš pocit,že ťa niekto podviedol,tak môžeš urobiť to isté čo Brocka.Budeš mať aspoň istotu, že sa ti nebude nik vyhrážať.

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 12 Thumb down 25

      • 5.1.1
        Dopravak says:

        K Tvojmu príspevku k doprave , to si nemyslel vážne , že môže byt diskusia , kde skončili autobusové pruhy na Hospodárskej a Rybnikovej, kde skončila vypracovaná koncepcia statickej dopravy , čo robí koncepčný odbor na meste ,aké konkrétne kroky sa robia pre južný obchvat , to všetko bolo rozbehnuté a diskusie niesu žiadne ,

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 26 Thumb down 10

        • 5.1.1.1
          viktor says:

          Čo viem z fb, Bročka je proti pruhom, chce len preferenčnú zelenú pre autobusy.
          Čo som pochopil z odpovedí MÚ, rezidenčné parkovanie nespustia, kým nebude platiť 1 byt = 1 miesto. Teda asi nikdy.
          Obchvat nie je v kompetencii mesta, tam treba zatlačiť na hranola.

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 13 Thumb down 16

          • 5.1.1.1.1
            Juraj Fuzák says:

            Jeden byt, jedno miesto neplatilo ani za sociku, co to tu splietas prosim ta?

            Tento komentár vás zaujal... Thumb up 11 Thumb down 14

            • 5.1.1.1.1.1
              Odbornik says:

              Viktor je odbornik na vsetky oblasti. By ma zaujimalo v akej oblasti pracuje ked vsetko vie on najlepsie.

              Thumb up 8 Thumb down 9

            • 5.1.1.1.1.2
              Palko says:

              STN 73 6110 určuje koľko musí developer zabezpečiť parkovacích miest, norma obsahuje vzorec pre výpočet z ktorej vyplynie že musí byť pri stavbe zabezpečené:
              Rodinné domy – 2 miesta / dom
              Viacpodlažné domy 1 izbové byty – 1 miesto / byt
              Viacpodlažné domy 2 izbové byty – 1,5 miesta / byt
              Viacpodlažné domy 3 a viac izbové byty – 2 miesta / byt
              —-
              Pri parkovacej politike zavádzanej v mestách, kde sa ide vyberať v omnoho väčšom rozmere ako doposiaľ, by mali byť dodržané všetky tieto aj keď zastarané normy. Nemali by sme sa uspokojiť s minimálnymi rozmermi, lebo také autá sú na našich cestách už skôr v podobe a počtoch veteránov ako bežnej rodinnej reality.
              Zdroj – http://simon22.blog.pravda.sk/2016/07/05/parkovanie-a-parkovacia-politika-kontra-miniaturne-parkovacie-miesta/

              Thumb up 12 Thumb down 0

            • 5.1.1.1.1.3
              viktor says:

              viď. 4.1.1.1.2.2
              Buď ste nekompetentný vy, ale vedúci odboru územného rozvoja a koncepcií. Vyberte si.

              Thumb up 10 Thumb down 3

          • 5.1.1.1.2
            Dopravak says:

            Viktor,To , že Brocka nesúhlasí s referenčným pruhmi znamená , že nemajú byt?pocet vozidiel na 1 byt je argument , že sa nerieši parkovanie rezidentov v meste , statická doprava?Kto a koľkokrát bol rokovať a žiadať nadriadené orgány a premiéra o riešenie južného obchvatu?Alebo si myslíš , že premiér bude naháňať južný obchvat Trnavy ?Mesto sa nezmohlo ani na zorganizovanie živej reťaze ,čo robia vo všetkých mestách ..Doprava a jej riešenie nieje bohužiaľ nieje prioritou, ale zakrývanie si oči sa jedného dňa natvrdo ukáže

            Tento komentár vás zaujal... Thumb up 18 Thumb down 7

            • 5.1.1.1.2.1
              Tern says:

              Premier maj svoje kone, sak bol niekolko krat v TT a s primatorom sa nestretol radsej

              Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 1

            • 5.1.1.1.2.2
              viktor says:

              Ja Bročku nehájim, iba som reagoval na Tvoje otázky, čo som o tom počul ja.

              Toto je odpoveď, ktorú som dostal, keď som sa dotazoval na novú parkovaciu politiku (pre p. Fuzáka, overte si to u p. Ing. Guniša):

              Informácie na webgise a teda aj v koncepcii rozvoja statickej dopravy vychádzajú z terénneho prieskumu, kde sa zachytával čo najvernejšie aktuálny stav parkovania v meste. Teda zaznačovalo sa, kde všade autá stoja, bez ohľadu na to,či ide o legálne alebo nelegálne parkovanie. (…) Ak chceme parkovacie miesta spoplatniť, ale hlavne preferenčne poskytnúť rezidentom, musia byť legálne vyznačené. A vieme aj o tom,že ak ich teraz vyznačíme, stratíme množstvo miest. To je práve tá neľahká časť, ktorú musíme pri zavádzaní parkovacej politiky vyriešiť – oproti minimálnemu stavu, teda jedno parkovacie miesto na jeden byt, máme v Trnave deficit cca 3000 parkovacích miest. Ak by sme chceli mať počty podľa normy, tak máme deficit možno 10.000 parkovacích miest. Rovnomerne so zavádzaním tejto politiky musí ísť aj budovanie parkovacích miest, napr. v parkovacích domoch, čo je finančne pomer nenáročná záležitosť. Nechceme sa dostať do situácie, ako je to v neslávne známej košickej parkovacej kauze. Tam zistili, že nemajú ani dostatočnú plochu na vybudovanie chýbajúcich miest.

              Thumb up 6 Thumb down 3

            • 5.1.1.1.2.3
              Hura says:

              Niekto tu už písal o dvoch chlapcoch, ktorí sedeli v jednej lavici a ich priateľstvo vydržalo až do dospelosti a 25 ročnú úlohu dotiahli do realizácie severného obchvatu.Južný ked príde na rad pri tých problémoch, ktoré s financiami sú ,tak budú mať rovnakú dlžku realizácie.Pokiaľ by sme však stúpili do pripravovaných spojených štátov Evropskych možno penazí by bolo, ale aj migrantov z celého sveta čo by nás stálo daleko viac.

              Thumb up 1 Thumb down 4

  6. 6
    obcan says:

    Co s tym oplotenym parkovickom pred VUB pre „vyvolenych“?

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 30 Thumb down 12

    • 6.1
      • 6.1.1
        RYKY says:

        Všetky topole v lesoparku z oboch strán už mali byť dávno odstránené.Podľa projektu mali slúžiť ako ochrana pre kvalitnejšie stromy, avšak pomaly rastúce samotného lesoparku.Topole sú po tažobnej zrelost.Keď´niekomu padnú za golier to bude výhovoriek.Doporučujem v archíve nájsť projekt výsadby lesoparku a postupovať podľa schváleného projektu a technickej správy.

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 16

        • 6.1.1.1
          Topole says:

          A boli ste sa niekto na tie topole pozriet ? Ked na niekoho padnu tie haluze a zabiju ho, co budete potom hovorit ? Stromy v takomto stave vyrubali na Slavii , bottovej ulici a nikto neprotestoval, lebo ro kazdy chapal. Ved namiesto nich sa zasadia nove stromy. Prestante zasa sirit demagogiu bez znalosti veci . Chodte sa tam kritici a lajkovaci najprv pozriet.

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 20 Thumb down 13

          • 6.1.1.1.1
            DPH says:

            Prečítal som si vyjadrenie viceprimátora Lančariča pravdu má v tom že topole slúžili ako ochrana stromov,lenže tie už ochranu nepotrebujú.Takže vyrúbať a nasadiť pekné stromy trebárs ako na Linčianskej.

            Tento komentár vás zaujal... Thumb up 18 Thumb down 6

            • 6.1.1.1.1.1
              Priroda says:

              To povedal kto,nejaký Ryky,Topoľ, DPH či pár chorých ľudí ktorí sa nasťahovali do prírody a už chcú ju meniť? Nič sa rúbať nebude. Keď ste takí veľki ganstri, tak zverejnite vaše mená nech spoločnosť vie čo ste za ľudí. To nespravíte, lebo by ste boli na na smiech.Na facebooku sa verejne ani jeden človek nepriznal, že je za výrub stromov. Za chvíľu im bude vadiť spev vtákov či žaby. ..Kamenný mlyn zostane tak ako bol.Tam sa stavať nikdy nemalo.

              Tento komentár vás zaujal... Thumb up 16 Thumb down 22

              • 6.1.1.1.1.1.1
                Ferdo says:

                A ver ze sa budu rubat a ty s tvojimi recami tomu nezabranis….Tie topole uz davno nesluzia k tomu k comu boli urcene a su skor nebezpecne, lebo su zvacsa suche a hnile,nebol si tam a mudrujes ako by si tomu rozumel…

                Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 10

              • 6.1.1.1.1.1.2
                RYKY says:

                Príroda, chod´za ing. Miterkovú popros ju nech dá z archívu vytiahnuť projekt Lesoparku,zoznám sa s ním a potom vynášaj rozsudky.Ver že nie som chorý,topoľ ako drevina vzhľadom k rýchlemu rasu, má aj ťažobnú zrelosť skôr a to bol účel jeho výsadby.Namiesto ních vysadiť iné vzácnejšie, trvácnejšie stromy.Môžme sa tam stretnúť pri ich výsadbe.Inak sa môže stať že pri silnom vetre ulomí haluz.Topoľ sa chová niekedy tak ,že pri silnom vetve sa nalomí a ked´v lete má listy , haluz ulomí aj pri absolútnom bezvetrí.Inak súhlasím s tebou v tom, že tam sa stavať nikdy nemalo.Môže byť pravdou aj to že niekto mal tieto vedomosti,že tie topole pôjdu tak či tak preč z bezpečnostný dôvodov a využil to.

                Tento komentár vás zaujal... Thumb up 24 Thumb down 7

                • 6.1.1.1.1.1.2.1
                  Ferdo says:

                  Konecne niekto s racionalnym pohladom na vec…Palec hore…

                  Tento komentár vás zaujal... Thumb up 16 Thumb down 6

                • 6.1.1.1.1.1.2.2
                  Juraj Fuzák says:

                  To ze sa tam stavat nikdy nemalo je jasne velmi velkej casti obyvatelstva. Bohuzial uz sa tam stava. Pokial su tie stromy chore a realne niekoho ohrozuju tak sa vyrubu presne tak ako kazdy iny strom v meste. Otazne je ci existuje k nim dendrologicky posudok, ak nie tak kto ho vypracuje kedze to nieje pozemok mesta a kto uhradi spolocensku hodnotu tych stromov. Este stale je tu aj alternativa ze tym stromom nic nieje a problemom su napadane listy do zahrady… Treba si ale uvedomit jednu vec a to ze stromy treba aj rubat, niesme v lese aby to za nas “vyriesila priroda”. Pokial to v meste s hustotou cca 900 obyvatelov na km2 nechame na prirodu tak na to moze niekto seredne doplatit. Je len stastie ze sa pri tohtorocnych silnych vetroch nikomu nic nestalo ked padali stromy ako zapalky, mnoho z nic len vdaka tomu ze uz tam davno nemali byt. Emocie treba davat bokom, kedze kazdy oficialne vyrubany strom je nahradeny v nahradnej vysadbe.

                  Tento komentár vás zaujal... Thumb up 18 Thumb down 23

                  • 6.1.1.1.1.1.2.2.1
                    priroda says:

                    Presne tak pán Fuzák. Prvý krát myslím s vami súhlasím. Zdravý rozum a nič viac. Keď to má niekoho zabiť, čo je zjavné, veď nech sa tam idú ľudia pozrieť. Z podobných dôvodov boli výruby topoľov na Slávii , Botanickej ulici, Nitrianskej ulici a podobne. Veď nech si mesto povie o náhradu ohľadom financií a miest na náhradnú výsadbu. Môže ešte aj získať.

                    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 8 Thumb down 17

                    • 6.1.1.1.1.1.2.2.1.1
                      strom says:

                      Otázka je či stromy zabíjajú ľudí alebo ľudia zabíjajú stromy.
                      Aj strom je totiž živý organizmus. Stromy tu boli pár miliónov rokov pred háveďou čo si hovorí ľudstvo. To ale asi nepochopíš.
                      Je smutné, že chceš financiami nahradiť prírodu.
                      Ale ty si strom kľudne pozrieš na fejsbúku že ?

                      Thumb up 8 Thumb down 2

                  • 6.1.1.1.1.1.2.2.2
                    A kde sa malo stavat says:

                    Keď to je jasne veľkej časti obyvatělstva že sa tam nemalo stavať podľa Vás , kde sa teda malo stavať , zaujímavé koľko ľudí napriek tomu tam ide bývať. Táto výstavba vôbec nieje v konflikte s trnavskými rybníkmi, nemýlite si ich s TANAP om.Uzemne plánovanie je vedecká disciplína , ktorá vyžaduje odborne riešenia a nie amatérske faktami nepodložené vyjadrenia

                    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 20 Thumb down 16

                    • 6.1.1.1.1.1.2.2.2.1
                      Juraj Fuzák says:

                      To si nepochybne vyzaduje. Ked sa vsak pozrieme na uplne povodny navrh a terajsi stav tak neviem kto bude vypadat ako amater…

                      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 10 Thumb down 18

                  • 6.1.1.1.1.1.2.2.3
                    strom says:

                    Je dobré, keď nás poučuje odborník na stromy a zápalky.
                    Náhradná výsadba = palica dlhá max 5 m, dorastie ak prežije Fúzakove – že „treba rúbať“, do výšky napr. 25 m a mohutnosti toho vyrúbaného tak za 30 rokov. O tom to je vy ignoranti ! Náhradná výsadba nahradí tak za 30 rokov. Ale môžeme sa klamať, že kus za kus je príroda.
                    Je zásadný rozdiel vyrúbať v zastavanom území alebo v lesoparku.
                    Mýlite si pojmy a dojmy.

                    Thumb up 10 Thumb down 4

              • 6.1.1.1.1.1.3
                priroda says:

                A kde ste boli prirodnici, ked sa rubal lesopark na trasu pre elekricke kable ?
                Kde ste ochranari a lajkovači, keď sa priamo v tom chranenom území robí brutálny hluk a neporiadok s názvom , akože “ ekofest “ ? čo má tá akcia s názvom eko ?
                Kde ste ochranári, keď vám vadia stavby polkilometra od rybníkov , ale nevadia vám stavby, ktoré vznikajú doslova pár metrov od rybníkov.
                Ste takí typickí slovenský. Neviem, ale napíšem. Neviem,ale poviem.
                Na margo tých stromov, je uúplne prirodzené, že skôr , či neskôr tie stromy budú potrebovať obnovu. nebudú rásť stáročia. Zvlášť topole, nie sú takou drevimnou. každý rok sa vytnú stromy v promenáde z dôvodu ich veku. nasadia sa nové. To niekomu nevadí. teraz to niekomu pri tej istej schéme vadí. Pečo ? lebo závisť.
                Spamatajte sa na Slovensku a neberte všetko ,ako zlo, konšpiráciu, sprisahanie. zachovajte si zdravý rozum prosím a chráňte kamenáč tam , kde treba. Prečo ste neprotestovali proti výstavbe v Bielom Kostole ? tam sú domy a dokonca bytové domy oveľa bližšie k rybníkov a kamenáču na kritý sa toľko odvolávate.
                Prečo to nikomu nevadilo ? No tam sfére závisti asi nesiahala.
                Kde je návrh za ktorý ste tak lajkovali na mestských zásahoch- Kráľovská alej ? spýtajte sa pána lančariča, prečo nechráni kamenáč proti hluku , ale oprganizuje tam pseudoekofestival. PR. sro. alebo prečo mu nevadia čierne stavby rovno pri rybníkoch. je to iba PR an ovečky, ktoré mu to krásne žeru :)
                Tak budíček.

                Tento komentár vás zaujal... Thumb up 24 Thumb down 16

  7. 7
    Sam Hawkens útržkovito spomína says:

    Old Shatterhand fúka duše bicykla značky Hatátitla.
    Poručík Merrill preberá Winnetouovi Ribannu.
    Zálesácka brada, dlhý plášť a za krovím city arény číhajúci Santer.
    Napätie stúpa.
    Drviaca ruka sa chystá omráčiť nepriateľa jedným úderom päste…
    Napätie vrcholí.
    Na scénu však prichádza Nšo-či.
    Hormóny sa v tom dusne uvoľňujú.
    Drviaca ruka si zdriemol a Nšo-či sa spokojne usmieva.

    Koniec prvého dielu.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 7

    • 7.1
      Veľký Manitou says:

      Uff, uff, to bol príbeh.

      Thumb up 13 Thumb down 2

      • 7.1.1
        RYKY says:

        Jak to vtedy vo filme vyzeralo nebol by som si istý či by bola Nšo-či spokojná keby si Drviaca ruka zdriemol.

        Thumb up 12 Thumb down 4

        • 7.1.1.1
          Sám Hawkens says:

          Vnímaj. Nestačí len čítať.
          Drviaca ruka si len krátko zdriemol. Ale až po uvoľnení napätia. Hormonálneho. To je bežný jav.
          Samozrejme že potom osedlal Hatátitlu a fujazdil prenasledovať zloducha Santera.
          Na tejto ceste ešte vykoná veľa chrabrých činov. Dozvieme sa asi až v utorok.
          Zatiaľ HOWHG.

          Thumb up 15 Thumb down 3

          • 7.1.1.1.1
            RYKY says:

            Sám Hawkens, dlho som sa rozhodoval či dať palec dole.Nakoniec som sa rozhodol pre palec hore,lebo podľa známeho českého sexuológa ženy môžu vždy a muži len občas.Som presvedčený že cesta chrabrých činov bude pokračovať v duchu tradície a poznania ,,Skapínajúci kôň najviac kope ,,.

            Thumb up 16 Thumb down 1

            • 7.1.1.1.1.1
              Sám Hawkens says:

              Uff, uff.
              Vďaka za palec hore, zatiaľ si bol sám.
              Na tejto stránke prebieha „ťažká“ debata. Niektorí dokonca dávajú palec hore aj sami sebe, stačí si to tu prekontrolovať. Človek má pocit, že je tu aj silné psycho. Preto toto odľahčenie, určite nie s cieľom uraziť.

              Thumb up 17 Thumb down 2

              • 7.1.1.1.1.1.1
                RYKY says:

                V podobnom duch na odľahčenie,lebo to tu vyzerá ako v Hurbanovskom bare.Mám iný názor tak si chorí debil atd…Takže prevencie nikdy nie je dosť.

                Thumb up 15 Thumb down 1

  8. 8
    palo says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Tento komentár získal od vás slabé hodnotenie. Thumb up 11 Thumb down 35

    • 8.1
      kavička says:

      hlavná vec , že praští vo švikoch a čuduj sa svete aj s odporcami na kávičke

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 28 Thumb down 9

      • 8.1.1
        Tern says:

        Zaujimave je hlavne to ze ju idu zrazu predat. Z akeho dovodu ked tak prasti vo svikoch?

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 13 Thumb down 20

        • 8.1.1.1
          Larab says:

          Je to úplne bežný postup. Obchodné centrá sa zväčša predávajú realitným fondom (samozrejme so ziskom). Aj väčšinu Auparkov a MAXov už takto vlastnia zahraničné fondy.

          Tento komentár vás zaujal... Thumb up 18 Thumb down 5

          • 8.1.1.1.1
            Tern says:

            Teraz sa predava za aku cenu?

            Thumb up 7 Thumb down 3

          • 8.1.1.1.2
            Palko says:

            Táto poznámka „samozrejme so ziskom“ je dosť podstatná. Dobrý biznis model – od mesta kúpim za jedno euro a potom predám so ziskom.
            Chápem tú paniku CA, že predaj sa môže pozdržať.
            Ale nechápem tú ich drzosť voči občanom mesta.

            To vtedy poslanci pri hlasovaní nevedeli, že to bude predávať ak je to úplne bežný postup?

            Pozemky mali dať do prenájmu napr. na 30 rokov alebo spraviť klauzulu, že v prípade predaja nejakému fondu mesto dodatočne dostane peniaze za pozemky v komerčnej hodnote.

            Tento komentár vás zaujal... Thumb up 13 Thumb down 10

          • 8.1.1.1.3
            Tern says:

            Aka je teda ta cena za aku sa predava a ake boli naklady? A ktore priestory patria pod komercnu cast?

            Thumb up 3 Thumb down 3

    • 8.2
      Labakan says:

      Palo ty si videl Madara z Dunajskej Stredy spievať pieseň Slovensá mamičky pekných synov…..Já áno.Budapešť zápas s Dóžou.To je tá pridaná hodnota.Navyše k tomu kráľovstvu sa nám vo všeobecnosti nechce noc hlásiť.

      Thumb up 6 Thumb down 8

      • 8.2.1
        Terka says:

        Súhlasím s názorom českého sexuológa,že ženy môžu vždy a muži len občas.Ja sa však držím zásady ,,Ktorá si ho nedokáže postaviť, tak si ho nezaslúži,,.Pravda je tiež že skapíňajúci kôň najviac kope.

        Thumb up 14 Thumb down 3

      • 8.2.2
        palo says:

        Nevidel a nepočul, to bol nejaký futbal ?
        Raz v živote ešte za socíku ma zobral spolužiak na druhý polčas nejakého zápasu na spartak. Mňa tento šport nikdy nezaujímal, o to viac ma však zaujíma keď kôli tomuto sú v TT manévre ktoré aj ja platím zo svojich daní, keď tam ničíte vybavenie ktoré aj ja platím zo svojich daní.

        Že niekto z DS spieval po lovensky? spieva aj vtedy ked DC v TT hrá zápas?

        Thumb up 3 Thumb down 12

        • 8.2.2.1
          Terka says:

          Palo, všetko čo povieš proti futbalu má svoje opodstatnenie.Preč sú časy ked´na zabezpečenie zápasu s návštevou 50 000 ľudí stačilo 20 usporiadateľov a 7 príslušníkov VB z toho 5 na párkoch. Ono je to v nás v ľudoch,sme jednoducho zblbnutý,arogantný,neskromný a súvisí to s vývojom spoločnosti.V 70 rokoch to bolo na západe teraz je to u nás.Zápas reprezentácie so Škotskom.Fanúšikovia Škotska v národných krojoch slušný,priateľský,dokonca odovzdali peňažný dar.Prišli k nám turisti,doniesli peniaze,vytvorili atmosféru na zápase,túto pridanú hodnotu uznávaš?Verím že takto to bude časom aj u nás.

          Thumb up 11 Thumb down 3

        • 8.2.2.2
          dane says:

          Dalsi kkt, co si mysli, ze je jediny, co plati dane. Predstav si, ze aj ti fanusikovia platia dane, zo vsetkeho, aj z listka na futbal. Takze z tvojich dani neplatis ziadne manevre, ani vybavenie.

          Tento komentár získal od vás výborné hodnotenie. Thumb up 30 Thumb down 6

    • 8.3
      Stary says:

      Hlavne vy patríte do tohoto sveta. Vaša po pridaná hodnota je aká? O spoločenskom význame ani nehovorím

      Thumb up 5 Thumb down 7

  9. 9
    Sám Hawkens says:

    Uff, uff.
    Ranná paľba santerových traperov, aj krvilačných komančov už začala.
    Musím Drviacej ruke poslať dymový signál (vysvetlivka: SMS), nech sem príde vykonať niečo chrabré.
    Snáď jeho Hatátitla nemá defekt, lebo pri poslednom osedlávaní musel fúkať obidve duše.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 18 Thumb down 3

  10. 10
    Sám Hawkens says:

    Poručík Merill si v skorých ranných hodinách obul tiché mokasíny od Ribanny. Z archívu vzal plány Západnej vodárenskej spoločnosti. Novými trojmiliónovými kanálmi sa vybral na prieskum. Po dlhom plazení po kanáloch vystopoval pozície strelcov:
    – krvilační komančovia sú skrytí v húštine kopca Agátka,
    – santerovi traperi sú za plechovým opláštením Arény.
    Môže to byť dlhý boj s veľkými stratami na oboch stranách.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 21 Thumb down 2

    • 10.1
      Inčučuna says:

      Náčelník Inčučuna dopil poslednú fľašu ohnivej vody a plazil sa po zelenej streche Sin Arény. Zistil, že sa tam nepasú buvoly a nie je zelená.
      Cez splachovaciu nádržku, sifón a výlevku sa dostal k svojmu najväčšiemu úlovku – získal 6 slepačích vajec.
      Kopajúca medvedica a chlpatá bobrica budú mať krásne Vianoce.
      Howgh

      Thumb up 14 Thumb down 1

    • 10.2
      Sám Hawkens says:

      Uff, uff.
      Do diania vstúpili počerní domorodí Apači. Prišli zo smeru, kde na poludnie býva slnko veľmi vysoko – asi od Linčianskej. Obsadili Všivavý hájiček. Rozloženie síl nie je jasné. Apačom však chýba náčelník, je na chrabrej misii spolu s Old Shatterhandom. Poručíkovi Merillovi to tiež celkom vyhovuje :), po doplnkovom krátkom rannom zdriemnutí bol s Ribannou šopingovať v Aréne.
      Apačský šaman dostal za úlohu odoslať signál Winnetouovi. Šaman najprv aktivoval indiánsku sieť 2G (dymil agátovými listami, ktoré nikto v hájičku na jeseň nehrabal). Sieť nefungovala, tak aktivoval indiánsku 3G sieť, v ktorej dymil mokrými topoľovými listami z Rybníkovej (tiež ich je tam dosť). Keď ani tá nefungovala, šaman pochopil: dátový dymový tok rušil dnešný silný vietor.
      Pshaw. Treba počkať na zmenu vetrov.
      Dnes paľbu nebolo počuť. Asi sa leštia zbrane ťažšieho kalibru.

      Thumb up 8 Thumb down 2

  11. 11
    sTToka says:

    okrem príspevkov Sáma Hawkensa je tá Vaša diskusia veľký blvajz.
    keby ste aspon hladali nejake riešenie
    ale vy si to tu radsej nakladate jak v šenku po 10tich pivach

    Zmazať takého príspevky

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 13 Thumb down 11

  12. 12
    Dokument City Aréna says:

    A je to vonku:

    Dokument City Aréna z dielne Spartak TV

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 17 Thumb down 13

    • 12.1
      Stare casy says:

      Dlho som sa tak nenasmial

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 13 Thumb down 15

    • 12.2
      Kamil Schultz says:

      Dokument, ktorý uvedie všetko na pravú mieru. Výborné. Otvorte oči voliči elteťákov! Nie je pravda, že pred LTT bola čierna diera!

      Thumb up 1 Thumb down 0

    • 12.3
      Korbáč says:

      Škoda že si tam nezahral aj Fuzák isto by bol skvelý aj na obraze, nie len zo záhrobia…..

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 6

    • 12.4
      kuk says:

      Nie som pórovec. Ale tých pár pórovitých viet na konci videoklipu je pravdivých. Pre rýchle hľadanie: čas videoklipu asi od 18:40

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 15 Thumb down 9

    • 12.5
      občan says:

      Bošnák vybavil Pegueot???? A nebol to náhodou Dzurinda s Ruskom, ktorý naslubovali investorom 300,- Eur platy, štátne dotácie a pod. preto sa nakoniec Pegueot rozhodol pre Trnavu.
      Hospodársky rozvoj zabezpečujú hlavne podnikatelia – fyzické a právnické osoby, to sú zamestnávatelia a nie Bošnák.
      Pešia zóna je fakt krááááásna, aj tá dlažba, aj tá kráľovská fontána čo sa musí celá prerobiť, ešteže sa to friško robilo pred voľbami do komunálu.
      pán Butko??? ale čo nepovíš ??? šak ste 4 roky mali pána Butka v paži a úradu šéfoval Váš Bystro.
      Tajtrlíci ????? hm nádherné odborné kultivované inteligentné vyjadrenie.
      Škoda čas mínat na tvoje perly “ ducha „.

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 11 Thumb down 10

      • 12.5.1
        Stare casy says:

        No treba robit videjka ale ze na ten velkolepy stadion prislo len cez 2000 ludi to nieriesi. Ze by to bolo vysvedcenie za tich 20 rokov ?

        Thumb up 5 Thumb down 11

      • 12.5.2
        kinder says:

        Ten kinder manažment asi myslel toho chlapčeka v maskáčoch s plastovým samopalčekom na FB alebo toho priateľa Pelegrina ?

        Thumb up 10 Thumb down 8

    • 12.6
      divák says:

      A prečo sú všetci tí herci takí škaredí ?

      Thumb up 11 Thumb down 5

  13. 13
    na smiech says:

    Je mi na zvracanie.Keď už teraz niekto nepochopil,že pán OLIGARCHA alias Vladko P,nebol vládcom Trnavy,tak už neviem.Butko,Mráz dostali telefonát a utekajme do Spartak TV.Prečo asi?Už vidím pred budúcimi voľbami ako je po celom štadióne fotka Mráza.Aj Bystríček tam bol..Tak Mráz chce riešiť tréningové ihrisko?Nemal si Poor postaviť nákupné centrum!Dunajská Streda je čistý príklad.Dobre to robí Bročka,že dáva Spartaku len mládež.Ostatné športové kluby dostávajú raz toľké dotácie ako keď dostávali za KDH.Tí radšej liali miznúce peniaze do Spartaku.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 23 Thumb down 29

    • 13.1
      Dunajsky Slovak says:

      Dunajska Streda cisty priklad? Haha. V Dunajskej mesto DAROVALO Oskarovi pozemky pod stadionom a vedla stadiona. Darovalo mu pozemky pod akademiu. Peniaze na vystavbu ma od Orbana. Mesto DS sa zaviazalo Oskarovi na klub davat 450 tis € rocne. A vedla stadiona ide Oskar stavat obchodne centrum. To si teda strelil koninu s tym prikladom.

      Tento komentár vás zaujal... Thumb up 22 Thumb down 5

      • 13.1.1
        Terka says:

        V Trnave ide dať mesto hokejistom 300 tis€, hazanárom 145 tis.€,120,5tis€ plavcom. Ostatný až po prísahe vernosti, s LT na večné časy a nikdy inak!!!!

        Tento komentár vás zaujal... Thumb up 17 Thumb down 12

      • 13.1.2
        Smiech says:

        Daj nám odkaz,kde dostal Oskar Vilagi zadarmo pozemky od mesta na obchodné centrum.Na prvom mieste vybudoval štadión a futbalovú akadémiuv s desiatimi tréningovými ihriskami.Mesto má v klube 10 percent.Tam je úplne iná situácia. Vilagi nie je svätý ale tu v Trnave si z futbalu urobil niekto biznis.Keby v Trnave na miesto obchodaku postavil Poor tréningové ihriská, tak súhlasím aby mesto podporovalo Spartak aj 500 tis.€.Aj keď mňa futbal nezaujíma, ale je najpopulárnejší.

        Thumb up 6 Thumb down 11

        • 13.1.2.1
          DS says:

          Podla tohoto:

          http://foaf.sk/firmy/40200

          nevyzerá, že by mesto malo v DAC 10 perc. Nekecas trocha?

          Thumb up 5 Thumb down 4

          • 13.1.2.1.1
          • 13.1.2.1.2
            anamor says:

            Plateni trollovia sa ddrbkali sami, vytiahli Dunajsku, ze tam mesto nic a drb: pozemky od mesta, peniaze od orbana, od SFZ a z mesta rovnych 450tis. Dajte im lepsie instrukcie tym somarikom bradatym aka po novom: tajtrlikom :)

            Tento komentár vás zaujal... Thumb up 12 Thumb down 9

          • 13.1.2.1.3
            na smiech says:

            DS,nejde mi sem prilepiť video,ktoré vysielala Spartak TV,kde hovorí manažér DAC K.Nagy,že majú 10 per. v klube.Bolo to staršie video,kde na Spartaku plakali,že im mesto dáva málo peňazí.Ja som zas v tvojom odkaze nič nenašiel,kde by mesto dalo pozemky zadarmo na obchodné centrum.
            Tak či tak,Vilagiho zaujímal viac futbal ako biznis.Lebo postavil štadión a tréningové ihriská.A to je v poriadku.Žiadne obchodné centrum a za chvíľu bude ďalšia budova na Streleckej.Len na tie tréningové ihriská ako si zabúdajú..Nemá význam viac o tom debatovať.
            Anamor ty budeš strašne zakomplexovaný tajtrlík.Škoda,že nevidíš,jasný príklad toho ako sa dá venovať športu a nie svojmu biznisu.Budeš mať asi z toho prospech.

            Thumb up 4 Thumb down 9

  14. 14
    kinohit says:

    Tento film uvidíte od 35. decembra vo vašom kine Partizán
    Žáner : romantický western, sci fi
    od 18:51 tragédia

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 10 Thumb down 12

  15. 15
    zimák says:

    Upresnim. Tých 300 tis dáva mesto na prevádzku zimáku. Hokejistom dáva 35 tis. Ročne. Pravda je aj to, že na prevádzku ŠAM mesto nedáva ani cent.

    Thumb up 13 Thumb down 3

    • 15.1
      RYKY says:

      Upresním ja.Podľa informatívnej správy o využívaní športových areálov vo vlastníctve mesta na úhradu4456 hodín určených pre organizovaných športovcov a verejné korčuľovanie a zabezpečenie prevádzky kúpaliska v KM dostávajú tieto prevádzky 260 tis.Tak ako športová hala 193 tis, bazén Zátvor 197tis,Castilione 94tis.Veci nazývať pravým menom a nie tam schovať to tam to.Uvedené sú náklady spolu s nákladmi správy.

      Thumb up 8 Thumb down 2

  16. 16
    Valér says:

    Fuzáka sa treba opýtať, či predá svoju obličku, keď si bude City Arena nárokovať náhradu škody :D

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 21 Thumb down 9

  17. 17
    Trhy says:

    A hovori sa, ze este aj vanocne trhy cityarene zakazali a my sa cudujeme, ze preco su len v meste.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 10 Thumb down 12

  18. 18
    julinka says:

    A už teda hlasovali a diskutovali ?

    Thumb up 4 Thumb down 2

  19. 19
    Jan says:

    Zaplatíš veľký prt,tak si prestaň sedieť na hlavičke. Buď to nemáš v poriadnu v hlavičke alebo to len hráš ako Butko,Bosnak, Mráz, Pikna a spol.A ešte chcú na peniaze míňať na advokátsku kanceláriu. Este raz pre teliatka, podnet na EÚ môže podať hocikto a ten na koho podnet podáva, nemá právo žiadnu žalobu. Dobre to EÚ vymyslela.že by z dôvodu Oligarchov???Kto tu je uplakany oligarcha?

    Thumb up 8 Thumb down 11

  20. 20
    Dušan says:

    Vazeni, vcera som sledoval zastupitelstvo. Odznelo tam hodne a hlavne hodne polopravd. Pan pravnik, co vypracoval primatorovi odpoved, ten co zastupuje mesto Pro bono (?!), to zrejme primatorovi nie celkom vysvetlil. Cakal som, ze aspon p. Galbavy to uvedie na pravu mieru, ked uz sa teda pasoval do pozicie vykladaca prava v zastupitelstve. No nedockal som sa. Je pravdou samozrejme, ze rozhodnutie EK vo veci pozemkov pod CA a neopravnenej statnej pomoci bude exekucnym titulom. Teda ak na tychto pozemkoch CA, hoc v dobrej viere nieco postavila, narok na nejaku nahradu skody zrejme nebude mat. Aj ked sa to zo 100 % istotou neda tvrdit, predsa len by som to nechal na sudy. Lenze, a toto lenze je kardinalne. Investor nepostavil len CA nakupne centrum, ale kompletne prestaval aj stadion. Nech v hodnote a vyske akejkolvek, dolezite je ze preinvestoval peniaze a zveladil mestsky majetok. Ak teda neopravnene ziskal pozemky, vsetky nasledne zmluvy su nulitne s vadou na strane mesta, lebo vstupilo do pravneho vztahu sposobom, na aky nemalo pravo. V pripade stadiona, teda potom nielen ze bola sposobena investorovi skoda, ale vznikne aj povinnost tuto skodu nahradit. Samozrejme ak sa investor bude nahrady skody domahat, co myslim ze vieme vsetci ze bude. Pekny den.

    Thumb up 9 Thumb down 5

    • 20.1
      Tern says:

      Moze mi niekto vysvetlit preco CA ide predavat komercnu cast? Stale citam a pocuvam aky to je unikatny projekt atd tak preco? A za aku cenu?

      Thumb up 4 Thumb down 3

      • 20.1.1
        asdfg says:

        preto, ze chce. preto, ze je asi k dispozicii dobra cena. preto, ze ju mozno staval preto, aby ju predal. nie je to jedno?

        Thumb up 5 Thumb down 4

        • 20.1.1.1
          Tern says:

          Praveze sa mi dostalo ze je to dost pod cenu tak preto sa pytam.

          Thumb up 3 Thumb down 3

        • 20.1.1.2
          Tern says:

          Dalsia vec co presne patri pod komercnu cast a co je konkretne stadion? Pocitam ze vsetky priestory pod severnou a juznou su komercna cast a pod vychodnou tiez, takze stadion su len tribuny bez priestorov. Neviem ako je riesene osvetlenie atd na tie myslim tiez isli eurofondy od UEFY.

          Thumb up 3 Thumb down 3

    • 20.2
      Primator says:

      Ludia, ale mne toto nik nepovedal, co tu pise Dusan.

      Thumb up 2 Thumb down 2

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané.