reklama

Mesto Trnava neuspelo na okresnom súde so žalobou o pozemky pod City Arenou

V piatok 14. septembra sa uskutočnilo na Okresnom súde v Trnave druhé pojednávanie vo veci žaloby Mesta Trnava, ktoré sa domáha vrátenia časti pozemkov pod štadiónom.

Mesto Trnava podalo 10. novembra 2017 na Okresnom súde v Trnave žalobu o určenie vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam prevedeným kúpnou zmluvou.

Trnavská radnica zároveň podala aj dve sťažnosti Európskej komisii so žiadosťou o vyjadrenie k možnosti neoprávneného poskytnutia štátnej pomoci v súvislosti s realizáciou projektu City Arena.

Prvé súdne pojednávanie vo veci určenia vlastníckeho práva k pozemkom prebehlo v júni 2018, súd vtedy požiadal obe zainteresované strany o doloženie dôkazových materiálov, znaleckých posudkov a ďalších dokumentov, ktoré majú dokázať, že právo je na ich strane.

Druhé pojednávanie v piatok 14. septembra 2018 prinieslo rozhodnutie Okresného súdu v Trnave, ktorý zamietol žalobu Mesta Trnava a nariadil samospráve zaplatiť trovy konania.


Výstavba City Areny, august 2014

Kompletné rozhodnutie Okresného súdu v Trnave bude k dispozícii v priebehu nasledujúcich dní.

Právny zástupca trnavskej radnice Jozef Zámožík pre agentúru SITA vyjadril predpoklad, že mesto sa voči rozhodnutiu odvolá.

Vec by potom prešla na Krajský súd v Trnave.

Spoločnosť City Arena získala pozemky pod štadiónom aj nákupným centrom od mesta Trnava za symbolické euro výmenou za nový futbalový štadión, ktorý po kolaudácii prešiel do majetku mesta. City Arena obratom získala štadión do prenájmu na obdobie 30 rokov za jedno euro ročne.

Zmluvu medzi mestom a City Arenou jednomyseľne podporilo všetkých 31 poslancov mestského zastupiteľstva na novembrovom zasadnutí v roku 2012.

Súčasné vedenie radnice považuje prevod časti pozemkov z majetku mesta do súkromných rúk pod športovou časťou komplexu City Arena za nezákonný.

Po oznámení o podaní žaloby poslala 4. decembra 2017 City Arena list poslancom mestského zastupiteľstva, v ktorom podrobne vysvetľuje kroky, ktoré realizácii zámeru predchádzali a boli súčasťou zmluvy medzi mestom a ich spoločnosťou.

Na list reagoval vo svojom stanovisku aj primátor Peter Bročka.

Kompletné vyjadrenia oboch strán z decembra 2017 si môžete prečítať tu.

Ulož ako PDF
Napísal 16. septembra 2018 8:18. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

176 komentárov pre “Mesto Trnava neuspelo na okresnom súde so žalobou o pozemky pod City Arenou”

  1. 1
    Dano says:

    Podanie žaloby je také schizofrenické… :D Kto videl podať žalobu na preskúmanie niečoho, čo si vyrobila samospráva, teda kvázi „sám na seba“? Bude sa teraz prejavovať osobná ješitnosť PB ťahať spor ďalej na vyššie a vyššie súdy, aj keď reálna šanca uspieť je nulová? Koľko nás stojí a bude ešte stáť zatrpknuté ego toho človeka?
    Prevzatie zastúpenia a spísanie žaloby o určenie vlastníckeho práva k pozemkom Mgr. Zámožíkom podľa zmluvy cčz 1231/2017 z 30.10.2017 – faktúra k zmluve cčz 1231/2017 č. 1701050 zo dňa 22.12.2017 v sume 3230 eur (zaplatené), ďalšie úkony (dvakrát zastupovanie na pojednávaní atď) – každá hodina 95 eur + DPH = 114 eur (hodinová odmena advokáta).
    Poskytovanie právneho poradenstva vo veci notifikácie štátnej pomoci – dohodnutá odmena podľa zmluvy cčz 504/2017 z 27.4.2017 vo výške max. 5000 eur.
    Keď mesto všetky tieto spory ohľadom CA prehrá, budú trovy zosobnené PB? Zo svojho mesačného platu 4482,16 eur by ich mohol hravo zaplatiť. Nesľúbil svoj plat charite?
    Len hlupáci sa súdia o vopred jasnej veci, v ktorej spornosť neexistuje… ;)

    • 1.1
      Tom says:

      Pozemkuy v hodnote okolo 6 mega, uver tavos na 3 mega za ktore im porobili siete atd su oproti tomutu co prosim ta? Mesto a primator nech len pekne bojuje ked minule zastupitelstvo dovolilo tento mega podvod.

      • 1.1.1
        Lojzo says:

        Za čo bojuje mesto a primátor?
        Prečo na všetko čo sa v meste buduje si berie mesto úver? V krátkej dobe zobraté štyri úvery v hodnote 5 400 000 eur.

        • 1.1.1.1
          Tom says:

          Ja viem len o troch za 4 a pol miliona a vidis mat peniaze za pozemky ziadne sa brat nemuseli ze? A ked dobre pozeram minule vedenie zobralo uvery za 5 obdobi okolo 35 milinov mozno viac

          • 1.1.1.1.1
            Dano says:

            Hodnota pozemkov bola znalcom ocenená na 7,7 milióna eur, hodnota prenájmu štadióna na 4,3 milióna eur. City-Arena tvrdí, že len do mestského Štadióna Antona Malatinského investovala 27 miliónov eur a do okolia ďalších 4,7 milióna eur. Za predaj pozemkov City-Arene za jedno euro hlasovalo v novembri 2012 všetkých 31 poslancov mestského zastupiteľstva. https://sport.aktuality.sk/c/309447/mesto-trnava-zaluje-city-arenu-chce-spat-pozemky-pod-stadionom/
            Čo sa týka úverov za ostatný rok, tak 3 x 1 500 000, 1x 900 000 eur, informuj sa.
            Donekonečne poukazovať na predchádzajúce vedenie spred roka 2014 je úbohé… Analyzuj čo sa dialo za súčasného vedenia, napr. vo veciach hospodárnosti, transparentnosti, efektívnosti, zákonnosti, šikany?

            • 1.1.1.1.1.1
              Tom says:

              Akych 900 000? Ty si pozri co vlastni mesto zo stadiona da sa to lahko overit. Este aj projekt sa nijak nemenil a zrazu sa se predrazil o dotaciu ake naivne :)

              • 1.1.1.1.1.1.1
                Dano says:

                Už sa zajakávaš? Čo si zaskočený? Tak keď nevieš, tak v roku 2017-2018 bralo mesto úvery takto 1 500 000 (Slávia), 1 500 000 (Mikovíniho), 1 500 000 (ZŠ Gorkého), 900 000 (výstavba -skládka komunálneho odpadu, Zavar – úverová zmluva podpísaná 31.5.2017).

                • 1.1.1.1.1.1.1.1
                  Tom says:

                  Ako sa pisanim zajakavam? Otom uvere som nevedel myslel som ze sa bral uz skorej. A ked sme pritom polka uveru na slaviu sa splati za predaj pozemku pod aquaparkom ktory chceli predat za 1e….

                • 1.1.1.1.1.1.1.2
                  Štadión says:

                  Ten Porov štadión je pekný podvod Ala Nafta Gbely za čo pánko mal dávno sedieť. Len ujo Mečiar. …Videli ste niekde štadión bez parkovisko? ???Nákupné centrum City Aréna už nepatrí štadiónu. ..Tak či tak,pre futbal nepostacujuci. Ľudia na Druzbe či v meste alebo na Podjvorinskej to najviac cítia. Dúfam, že to tým podvodníkom aj raz spocitaju! !!!!A pokuty za zlé parkovanie nech posielajú Butkovi či Stankovi….D

    • 1.2
      erža says:

      Dano ešte treba pripočítať platbu – trovy ktoré určite budú v desiatkách tisíc eur.
      Výšku sa čoskoro dozvieme.
      Ak sa PB odvolá nič sa nezmení, len sa všetky poplatky znásobia a platiť sa bude za pol roka alebo za rok.
      Tej škode už mesto neutečie len sa môže zvýšiť.

      • 1.2.1
        Pravnik says:

        Ty si nostradamus? A ked mesto dalsie konanie vyhra tak zarobi nie? Ci aj tam bude porov sudca? Ked rozhodne EU komisia v prospech mesta tak potom budes hovorit co? Neboj sa Ficko uz nebude zachvilu moct vyvijat tlaky ked sa blizi jeho koniec.

        • 1.2.1.1
          Alex says:

          Mudrlant. Povedz, koľko konaní mesto vyhralo? To chceš povedať, že súdy boli vo veciach, v ktorých mesto prehralo, ovplyvnené?

          • 1.2.1.1.1
            Pravnik says:

            Slovenska justicia je jedna velka mafia a otalo uz len malo sudcov ktori niesu nejak ovplyvneni. Ja hovorim o tomto sude a nie o ostatnych tie ma vobec nezaujimaju.

            • 1.2.1.1.1.1
              fiškáľ says:

              Právnik to platí aj keby vodca vyhral ?
              Vtedy by tiež bola mafia ?

            • 1.2.1.1.1.2
              Zasa je to tu says:

              Všetci čo majú iný názor ako fanklub pána PB sú pórovci a zapredanci alebo kopúnkovci… Pribaliť tam aj súdy (aj keď ilúzie o nich občania nemajú) to je už vrchol debilnosti.
              Choď do rici, trápny blbeček!!!
              Vzdajte nezmyselný boj a prestaňte mrhať mestské peniaze. Tento súdny spor vyhovuje predovšetkým advokátom, ktorí majú z neho istý príjem.

        • 1.2.1.2
          fiškáľ says:

          Právnik neklam a nesnívaj študuj právo. Všetci ozajstní právnici už pred rokom vyhodnotili, že žaloba bude neúspešná. Diletant to mohol stiahnuť a bol by pokoj.
          Teraz len, škoda pre mesto istá.

        • 1.2.1.3
          Amater says:

          Bročka s veľkou obľubou prekrúca rozhodnutia MZ z predošlých období spoliehajúc sa na tata s kontaktami na PS VB. Servilný poslanci vždy niečo potrebujúci v hre niečo za niečo mu pomáhajú páchať tresnú činnosť, len ten nepodar Mráz sa štorcuje.

          • 1.2.1.3.1
            Lojzo says:

            Pán Mráz je čestný človek, ktorému ide o dobro veci pre mesto a transparentnosť. Za to henten PB o trasparentnosti kecal, ale skutek utek, z jeho transparentnosti je mega netrasparentnost. Ozaj ako je to s transparentnosťou obstarávania výberového konania na prednostu MÚ dvomi agentúrami? Koľko to stálo? Už si prednostu vybral? Či mu nikto nesadol? A dá si po voľbách kamoša(kamošku? :D :D :D

        • 1.2.1.4
          Lojzo says:

          Právnik, ty musíš ešte veľa študovať právo, aby si bol ozajstný právnik. Keď ani len z faktov nevieš vyhodnotiť neúspešnú pozíciu mesta a obviňuješ súdy, že sú v tejto veci ovplyvnené. Mesto tento spor draho vyjde, nemusíme byť ani nostradamovia. Kto to potom zaplatí? My všetci alebo osobne PB? Koho koniec sa blíži? Ale je vidno, že potápajúci sa aj slamky chytá… Vieš prečo mesto v poslednom roku bralo úvery? Aby PB ukázal, ľudia kuknite čo všetko budujem pre vás pred voľbami. Len nepovedal, že sa to buduje za úvery z bánk, ktoré bude mesto splácať 5 rokov.

          • 1.2.1.4.1
            Ale says:

            Jeden uver chcel Pobiecky , druhy na mikoviniho Klokner jediny ktory chcelo mesto bol na Slaviu, a ostatok sa robil bez uverov tak netrep.

            • 1.2.1.4.1.1
              Ale ale says:

              Zamyslel si sa, prečo mesto nemá peniaze? Prečo berie na investičné akcie úvery? Vieš kto podpisoval úverové zmluvy? Nie, nie, nebol to pán Pobiecky ani pán Klokner.

              • 1.2.1.4.1.1.1
                Ale says:

                Schvalilo ich mestske zastupitelstvo nie? Predtym sa brali tiez len sa okrem toho neurobilo nic.

                • 1.2.1.4.1.1.1.1
                  Ale ale says:

                  Ty si ale alibista! MZ schválilo. Kto podpisoval uznesenia a úverové zmluvy? PB ! Aj predaj pozemkov CA MZ schválilo, tak prečo to PB žaluje? Prečo nemá mesto peniaze?

        • 1.2.1.5
          Lampa says:

          Pravnik, len tolko, ze EU komisia by sa viac mala zaujimat o diskriminaciu na MU nez o udajnu neopravnenu statnu pomoc, to by bolo rozumnejsie, a zachranilo by to par ludskych zivotov (a zdravia zamestnancov).

      • 1.2.2
        Jozef Mak says:

        Trovy a poplatky, ktore mesto za egoizmus zaplati = 170tis EUR

  2. 2
    Ale ale says:

    Zamyslel si sa, prečo mesto nemá peniaze? Prečo berie na investičné akcie úvery? Vieš kto podpisoval úverové zmluvy? Nie, nie, nebol to pán Pobiecky ani pán Klokner.

  3. 3
    Aladar says:

    PB by malo viacej zaležať na pracovnoprávnch vzťahoch na mestkom úrade a mal by vyvodiť dôsledky voči tej vedúcej Huňavej,ktorá šikanuje svojich zamestnancov!!!!!!Som rad,že napracujem pod jej vedenim!!!!

    • 3.1
      Timur says:

      To je tá čo finančne škrtí našich dôchodcov, v B. Bystrici príspevok mesta ma jednu hodinu opatrovateľskej služby 4 € a v Trnave 1,5 €. dôchodkyňa zaplatí 250 € pri 370 € dôchodku a na život jej má stačiť 120 €. Nech si to vyskúša panička.

    • 3.2
      Hans says:

      Aladar a ako vieš že pani Hunava niekoho šikanuje? Lebo to písali v ubohom anonymnom platku?Nesranduj.Inšpektorát práce to vyšetroval a nič nezistil.Brocka a ani žiadny primátor nemôže niekoho vyhodiť lebo babka to povedala…Prečo to poškodená alebo poškodení nedali na políciu?

      • 3.2.1
        Jana says:

        Hans, lebo jedna babka povedala, nemožno nikoho vyhodiť, ale preto že jedna babka povedala, možno niekoho z funkcie odvolať? viď prednostku MÚ. Mimochodom, Hans, inšpektorát práce ohľadom dokazovania šikany nemá veľkú kompetenciu, takže jeho výsledky (ak sú také aké uvádzaš), by boli na dve veci (najmä keď inšpektoráty ani v evidentných pochybeniach nekonajú)… No a na tej blbosti o tom že šikanu má vyšetrovať polícia, je vidno, že si znalý všetkého a dokopy ničoho.

        • 3.2.1.1
          Drahoš says:

          Ozaj, kedy sa PB ospravedlní prednostke MU za jej odvolanie? To je akože v poriadku? Nič sa nepreukázalo.

        • 3.2.1.2
          Hans says:

          Som znalý ničoho,to vážne? A ty si znala v čom? V ničom, len tu vykrikujes a pritom si úplne mimo.Inšpektorát to vyšetroval ale nemôže konať. ..to mi stačí, čítaj ďalej Pravdu o Trnave,ktorej verí asi len malé decko.

      • 3.2.2
        Aladar says:

        Hans mam na meste veľa známych a jedno viem,že ak by to oznámili na policií,tak končia vo svojej práci!!!!Niekto by sa vyjadril „zbavte sa problemu a čo najskôr“.Odkiaľ máš informáciu,že Inšpektorat práce nič nenašiel????

        • 3.2.2.1
          hans says:

          Aj ja poznám veľa ľudí na meste a jedno viem,že by určite neskončili vo svojej práci!!To mohli tak za Bystra.Ohľadne inšpektorátu som čítal v tom anonyme.Tuším tam bolo,že nič nenašli a potom,že ešte vyšetrujú.Ja už sa k tomu nebudem vyjadrovať,lebo nepoznám konkrétne ani Hunavú a ani tú čo je údajne na práškoch.Iba to čítam stále anonymne…fakt sory

          • 3.2.2.1.1
            A co? says:

            A Hans, Vy ste kto? Aby ma to malo rozhodit? A co, ze Vas trapi anonymita nejakeho clanku? Co koho do toho? Ti ludia robia zalobu, preco by sa akurat Vam mali spovedat. Pride cas, kedy sa hipsterov v meste Trnava vela ludi spyta jedinu otazku. A VY STE KTO? Pripadne, im vysvetli, ze nemaju cas na to, aby kazdemu tlkovi, vsetko vysvetlovali. Ziju si svoj zivotny pribeh a nezaujima ich ako velmi alebo malo si na nom budete masturbovat niekde v partii chlapcov s drevenymi motylikmi na Nadvori.

            • 3.2.2.1.1.1
              Hans says:

              Robia žalobu v anonymnom internetovom platku. ..a tým masturbovanim si to zabila. Tak v tom pokračuj. O mňa sa nestaraj,ale Gaba K.to bude určite zaujímať. Aj ta masturbacia….D

              • 3.2.2.1.1.1.1
                Robia žalobu says:

                Robia žalobu v realite a jednu z nich poznám osobne! Stačí? Alebo až keď to bude v RTVS tak tomu uveríte?

              • 3.2.2.1.1.1.2
                Masturbant says:

                Hans Vy ste asi nepochopili pointu. Zdroj žaloby bol tou stránkou podľa diskusie preverený a aj tomu teda neveríme, ano?

                • 3.2.2.1.1.1.2.1
                  Hans says:

                  Ale veď nech tú žalobu podajú.Potom sa aspoň dozvieme pravdu.Ale púšťať niečo do anonymného zdroja čo nedá druhej strane šancu na rozhovor je úbohé. Tak sa teším na vyšetrovanie! Čau

                  • 3.2.2.1.1.1.2.1.1
                    Hansovi says:

                    Primátor (alebo mesto) sa k tomu má možnosť vyjadriť. Takmer každý deň dáva na svoj fcb príspevky o všetkom možnom. To že sa táto kauza zverejnila anonymne je irelevantné

                • 3.2.2.1.1.1.2.2
                  FrantiskaJj says:

                  Aj ja tiež poznám úradníčky a úradníkov,ktorí museli pre neakceptovateľné spravenie veducej Huňavej odísť alebo zmenili svoje pracovne miesto v rámci úradu.Ľudia prosím otvorte konečne oči a počúvajte čo sa deje okolo Vás!

                  • 3.2.2.1.1.1.2.2.1
                    Jj says:

                    Áno ľudia otvorte oči lebo pred voľbami sa vyrojili anonymni trolovia, ktorí bez hanby budú spinit človeka ktorý sa nemôže brániť.

                    • 3.2.2.1.1.1.2.2.1.1
                      PeterBa says:

                      Všetci majú právo sa brániť!!!!Len treba už konečne otvoriť oči!!!!A pochopiť, že PB nasľuboval veľmi veľa a „skutek utek“.

                    • 3.2.2.1.1.1.2.2.1.2
                      Pre Jj says:

                      Ako to ze sa nemôže brániť? Keď sa objaví podobná aféra tak by mesto k tomu malo vydať jednoznačné stanovisko. Má predsa svojho hovorcu alebo to môže urobiť aj primátor na svojom. Fcb, môže reagovať aj tu v diskusii, môže sa k tomu vyjadriť aj neformálny hovorca fuzak ktorý tu diskutuje o všetkom.

          • 3.2.2.1.2
            Bezdomovec says:

            PB má jednu zásadu ktorej sa drží, sto krát opakovaná lož sa stane pravdou. Hnutie ktoré sa touto zásadou riadilo v 30-40 rokoch minulého storočia spôsobilo devastáciu tak materiálnu ako aj duševnú. Pokus hnutia LT stotožnené s vodcom, nezabránilo umožnenie prezentácie na MU následovníkom hnutia, vraj pre prezentáciu názorov. Ponúkam vám jedálny lístok zajatcov , vojakov Trnavskej posádky v koncentračnom tábore. Raňajky- suchý tvrdý chleba s vodou. Obed- polievka z nastrúhanej krmnej repy (bumburica) zasmažená stuchnutou múkou a suchý tvrdý chleba. Večera- ako raňajky, sedem krát v týždni. Dobrú chuť !!! Až si myslíte že to robili len ľudia mimo Slovenska zverstvá a dehonestáciu ľudskej osobnosti odporúčam naštudovať likvidáciu odporcov režimu Slovenského štátu, Kremnička. Poprava odporcov režimu bez riadneho súdu, ktorého guľka dobra netrafila a ešte žil hodili ho do pece zaživa.A dolinou sa šírila sladkastá neidentifikovateľná vôňa. Ospravedlňovať sa nemusíš.

            • 3.2.2.1.2.1
              Kokso says:

              Uz len riziko toho, ze je zrnko pravdy na udajnych fasistickych manieroch primatora je zakladom na to aby prisiel primator iny. Pocul som na neho dobre, aj zle, ale najma to, ze on sa s tymi Poorovcami vazne kamosil v minulosti a teraz to poprel.

  4. 4
    Gavril says:

    Tak ja Vam neviem ludia. Po podani zaloby sa v zastupitelstve (v priamom prenose MTT) pytali poslanci Brocku, ze kolko bude stat mesto pravnik, ktory zalobu vypracoval, kolko nas buduu stat jeho sluzby. Vtedy Peter Brocka, primator, povedal, ze nic, ze pravnik to robi PRO BONO. A teraz vyslo najavo, vid uplne prvy prispevok, ze za svoje sluzby zinkasoval ten pravnik od mesta uz cca 10 tis €. Tak ako je to? Ja neviem. Klamal primator? Alebo my vsetci sme prasteni?

    • 4.1
      Dano says:

      Za právne služby v konaní o určovacej žalobe o vlastnícke právo k pozemkom bola už Mestom vyplatená suma 3230 eur, stojí to uvedené vo faktúre s poznámkou ZAPLATENÉ, fa evidovaná 27.12.2017, zaplatená 28.12.2017, zverejnená 16.1.2018. Zmluvy o poskytovaní právnych služieb, obidve, sú zverejnené, takže ľahko overiteľná informácia. Potom je ľahké si urobiť úsudok, či PB klamal ? alebo je okolie praštené.

    • 4.2
      cisár says:

      Odpoveď je – „Kráľ je nahý“

    • 4.3
      Igor says:

      Tí čo veria a volia PB sú asi praštení :D :D :D :D :D :P :P :P

    • 4.4
      Jožo says:

      Neblázni, veď on by neklamal… :D a už vôbec by nemínal cudzie peniaze len tak…

  5. 5
    dochodca says:

    Ta Huňavá povedala svojej pracovnicke,ktora riesila tazki pripad dochodcu,ktori si nemal na com varit a prisiel na urad s prosbu o zakupenie varica! Uradnicka bola v mila a odovzdala dochodcovi zamietnute stanovisko od Huňavej stym,ze si ho ma „kupit na bazosi“!!!Táaaaa je teda poriadne socialna!!!!

  6. 6
    Zem says:

    Dano a vieš nám dať aj sumu čo platí mesto poškodeným za nevyplatenú pôdu pod Peugeot? Bolo to ešte za Bosnaka. Viem že sú tam pekné palky. V prípade to doplním cez týždeň. Pekné mastné úroky sú tam,ta x rokov…..

  7. 7
    jajaj says:

    Podstatné je to, že tam stoji krásny štadion a nie ako ten plechový starý, okolo hnusný vlhnúci múr. Je to pekna časť mesta. Stále lepšie ako to , čo tam stálo v minulosti .

  8. 8
    jo says:

    Ale bez parkovacích miest…ale s hotelom,šenkom a tak….

    • 8.1
      klamstvo says:

      Klamstvo jak Brno. Parkovacie meista sú. 800 ich je. Slúžia aj CA a aj ŠAM. Predtým tam bolo parkovacích miest na tom parkovisku do 200… A -2 je stále polo prázdna…

      • 8.1.1
        tak says:

        Veď vieme,že je to parkovisko pre všetkých,ale nepokrýva kapacitne!Pri väčšom zápase už nad 10 tisíc!Obávam sa aj menej.Pri reprezentácii ťa tam sbskár ani nepustí,má tam SFZ vyhradené miesta.Choď vo štvrtok na Anderlecht na Spartakovskú,Podjavorínsku,Clementisa,Tehelnú,Hlbokú…na tráve parkujú autá,či iných zákazoch.Mestská polícia rozdáva pokuty.Kto to ľuďom preplatí?

      • 8.1.2
        Tim says:

        to „klamstvo“ – skutočne veľmi výstižný nick.

        Podľa oficiálnych materiálov riešiacich statickú dopravu v CMZ Trnava má City Aréna kapacitu 663 PM (parkovacích miest).

        Pôvodné parkovisko pri amfiteátri malo odhadom okolo 230-250 PM a parkovisko pri Kalokagatii odhadom okolo 80 PM.

        Vzhľadom na predajnú plochu obchodnej časti City Arény + štadión je riešenie celej City Arény , čo sa týka parkovania, žalostné.

        A to sme zatiaľ nebrali do úvahy parkovanie zamestnancov,

  9. 9
    IvanaJj says:

    PB by mal radšej chodiť medzi zamestnancov a tak vedieť o problémoch na úrade. Lenže ľudia sa boja rozprávať. Diskriminácia a šikana,dve slova ktoré vedia zničiť všetko.Treba odstraniť tieto dve slova z úradu!!!

  10. 10
    volby says:

    Pekný vlastný gól pred voľbami.Kto to zaplati?

  11. 11
    Blavak says:

    Tak ja neviem bratia v zbrani. Pozrime si status Martina Poóra… Ak štadión prebrala administratíva Petra Bročku mne už len chýba podpis pána primátora na tom nejako zamilovanom liste pre vedenie City Arény spred volieb. Smrdí to fakt politickou agendou. Načo to preberal?

    • 11.1
      Bezdomovec says:

      Blavak ty čo to splietaš o bratoch v zbrani , to chceš tu čo organizovať.

      • 11.1.1
        Trnavák says:

        Si daj púpavový čaj a klídek, použil v texte metaforu, ako keď sa povie, že ….používa ženské zbrane, tým nemá na mysli, že tá žena používa granáty a náboje.

  12. 12
    Zodpovednosť says:

    Primátor sa od piatku na fcb odmlčal a narušil svoj edičný plán príspevkov. Možno preto ze chystá status k ďalšiemu postupu mesta vo veci žaloby na city arénu, alebo vysvetlenie ako je to s tými PRO BONO advokátskymi službami o ktorých hovoril na zastupiteľstve aj keď pred tým podpísal zmluvu s advokátom na zastupovanie ta 95€/hodinu. A možno chystá status o tom ake sú vzťahy na mestskom úrade sociálnom odbore a ako ich mesto aktívne rieši. To sú témy ktoré teraz rezonujú mestom a je potrebné aby sa vedenie mesta vyjadrilo.

    • 12.1
      Blby obcan says:

      Potom co som si precital http://www.trnavskyhlas.sk/c/24735-mesto-verzus-city-arena-kazdy-sa-pozera-na-spor-inak.htm mam maly a tymto aj neutajeny politicky sen. Hladam v sedmicke kandidatov jedineho odvazlivca co sa pana Brocku spyta len jedinu otazku. Co Trnave priniesol on? Aky investicny celok, ktory zaraba mestu peniaze, zivi najma pocas reprezapasov restauracie a kaviarne? Mozno priniesol ludom nejaku pracu on, mozno sa postaral o rozvoj mesta v cestovnom ruchu, ja ako sprosta luza zvana obcan o nicom neviem.

      Pani a dama kandidati, prestante byt ako kvargle, ponuknite nam alternativu a niektori z Vas sa naucte robit politiku a komunikovat.

      Pan Zodpovednost, neviem preco a naco ocakavate vyjadrenie mesta. Je to zbytocne. Uradnicky naisto nikto nikdy nijako nesikanoval a zalobu nepripravuju (hoci by ju pripravovali a stali by 5 metrov od primatora na zabere kamier) a ak ju nahodou pripravuju, su to inkontinentne kravy. Co sa tyka pana advokata, naisto ste zle poculi, co bolo povedane na mestskom zastupitelste. On dostava male peniaze, a je to nova a velmi specificka forma naplnania vyrazu PRO BONO.

      A nad tymto vsetkym troni ako prd na torte fakt, ze my ludia z Trnavy zerieme seno a nevieme docenit genialitu pana primatora a jeho skveleho manazerskeho teamu.

      Nemyslim si a to hovorim uplne s uctou k Vam, ze chapeme co sa tu deje. 7 hlupacikov nedocenuje manazersku genialitu pana primatora a preto budu oni a aj kazdy, kto sa s nimi spolci po zasuhe dodrbani kade tade.

      Alebo sa mozno dockame zvratu. Nove video od Cukru, ktorym pan komunalny manazer odprezentuje svoje uspechy, kazdeho, kto na nom vidi zrnko kritiky v nom oznaci za poorovca a kadehaka.

      Jedno Peto Brocka nepochopil. Tato matica uz vo volbach nezafunguje.

      Ja ako obycajny blby obcan cakam popri svojej praci a zarabaniu na denny chlieb na odpocet jeho prace. A cudujem sa, ze o to iste neziada sedmicka nadejnych primatorov.

      • 12.1.1
      • 12.1.2
        Blbost says:

        Kde je tá žaloba? ??Na tu zodpovednú pracovníčku? ??Alebo ju stále chystajú? ???Ten sen maj keď Najvyšší súd alebo Európska únia povie,že mesto malo pravdu.Ver tomu že EÚ určite povie,že to bola neopravnena štátna pomoc.Brocka tak či tak vyhrá a ani Pravda o Trnave Vám nepomôže. Luza si keď ti niekto verejne doloží výsledkami pred kamerami. A hlavne porovná čo sa spravilo pred jehom nástupom.

        • 12.1.2.1
          Timur says:

          Ako výstižne si sa pomenoval. Áno máš pravdu veľa sa spravilo pred jeho nástupom. Počas jeho pontifikátu sa o veciach diskutovalo a verejnosti sa predhadzovalo, akože už sa ide robiť a bezmála všetky vo fáze ranného vytriezvenia.

      • 12.1.3
        ABC says:

        Ako môžeš nazvať PB komunálnym manažérom, keď jeho výplody chorej mysle predražujú práce o 100% . Tí predo mnou to robili zle ja to chcem napraviť. Zatiaľ to vždy končilo zlou organizáciou práce, navýšením ceny, pokračovaním osočovania a ponižovania a až na pár poslancov mu tvorilo špalier v jeho ceste k nesmrteľnosti.

        • 12.1.3.1
          hans says:

          Chorá myseľ a zástanca zlodejov,kde sa čo predražilo?

        • 12.1.3.2
          Tom says:

          Mna by zaujimala ta o 100 % predrazena dakujem za odpoved

          • 12.1.3.2.1
            ABC says:

            Kosenie vo vlastnej réžii. Verím že ti informácia poslúži v rozhodovaní koho voliť, ďakovať nemusíš ,je to moja občianska povinnosť.

            • 12.1.3.2.1.1
              Tom says:

              Nejake blizsie udaje by som potreboval. V com je to o 100 percent drahsie?

              • 12.1.3.2.1.1.1
                hans says:

                Tom on žiadne údaje nemá,len tára a dopredu vymýšľa.

                • 12.1.3.2.1.1.1.1
                  Tom says:

                  Ja viem preto sa pytam na podrobnosti nech je za debila :) Panko by sem mohol dat pocet zamestancov mesta , ich mzdu, uzemie ktore kosia , pocet kosieb, kvalitu prace a porovnat s firmami ktore kosia zbytok Trnavy dakujem dopredu za vsetky informacie

                  • 12.1.3.2.1.1.1.1.1
                    Pre toma says:

                    Ten panko čo by mal daťpodrobny prehľad je primátor, vrátanie prehľadnej schémy ako je systém údržby zelene organizovaný a jeho kvalitatívne vyhodnotenie voči pôvodnému systému. Predsa len to bola jeho hlavná volebná téma a po 4rokoch sa da posúdiť výsledok.

                    • 12.1.3.2.1.1.1.1.1.1
                      Tom says:

                      Komu ma dat ten prehlad? Nicku ABC alebo nicku Pre toma? Ja som sa pytal ako prisiel na 100 percentne predrazenie odpeved som nedostal . Ked chces nieco od priimatora napis mu jeho mail je verejny.

                    • 12.1.3.2.1.1.1.1.1.2
                      Pre toma says:

                      Skús rozmýšľať tom…. Napríklad občanom mesta? Vraví sa tomu volebný odpočet. Je bežné že na konci svojho volebného obdobia sa vyhodnotí čo sa z volebného programu splnilo a aký bol prínos pre mesto. U primátora ktorý si stavia na svojej transparentnosti by to nemal byť problém. Tým môže potvrdiť alebo vyvrátiť rôzne teórie co tu rezonujú už nejaký čas. A ozaj si nemyslím že by to mal robiť osobným mejl pre každého z nás – keď mu napíše iba 1% voličov otázku tak do volieb na nič iné ako odpovedať na otázky nebude mať čas.

                    • 12.1.3.2.1.1.1.1.1.3
                      Tom says:

                      Myslim ze na odpocet ma dost casu nemyslis? Volby su v novembri a je september a myslim ze treba stale pracovat nie si robit kampan jak Mraz…A napr uz dal porovnanie kolko sa spravilo chodnikov a bolo to o 60% viac ako v minulom obdobi. Myslim ze sa dockas aj ostatnych oblasti.

                    • 12.1.3.2.1.1.1.1.1.4
                      Pre toma says:

                      Dva mesiace pred voľbami je najvyšší čas na volebný program a v prípade súčasného primátora aj na volebný odpočet. A na odborné vyhodnotenie údržby zelene sa neviem dočkať. Možno tam bude aj odpoveď na stav „údržby“ zelene za posledné 2 roky.

              • 12.1.3.2.1.1.2
                janko says:

                Kosenie a údržbu vyhrala FCC, firma nemá pracovníkov ako každá druhá na takéto práca, a objedná si to u firiem ,ktoré tak náruživo p. Bročka kritizoval, vznikol teda jeden medzičlánok a povedzme mi ,nebo au dokážte ,že je to lacnejšie, kakžý ten článok chca ako taký zisk, to nepustí

    • 12.2
      góól says:

      Mlčia lebo si dali niekoľko vlastných gólov – čo už môžu k tomu povedať ?
      – dozvedeli sme sa, že vodca v r. 2015 podpisal protokol o prevzatí CA bez pripomienok následne ho osvietilo a v roku 2017 zažaloval sam seba. Výsledok sú tisícové straty pre mesto.
      – dozvedeli sme sa , že vodca za štyri roky nespravil nič, nemá žiadny relavantný dokument vo veci realizácie južného a západného obchvatu
      – dozvedeli sme sa ako sa spravuje a kontroluje mestský majetok. Za štyri roky vodcov Fúzak nezistil že sa používa nelegálna studňa, tak horlivo sa staral.
      – nedozvedeli sme sa nič o karte Trnavčana, ani parkovacích domoch iba virtuálna realita
      Správcu vodcovho fcb Šujana to nezaujíma dá nejaké videjko a ide kúpiť do Chemolaku farbu. Bude sa natierať nejaký hrdzavý plot. Na to má. To je dôležité. To má robiť poslanec.
      – ešte sme sa dozvedeli že za všetko môže Butko a tí ostatní …

      • 12.2.1
        Tom says:

        Ja som zvedavy co ktomu povie byvaly spravca zimaku tomu podla mna moc do reci neni :D

        • 12.2.1.1
          Tono says:

          Nedávno som sa na Trnava live dočítal v článku o siedmich kandidujúcich
          primátoroch, že hygienici zatvorili kúpalisko a dali vypustiť vodu v Kamenáči z dôvodu, že mesto nemalo súhlas na čerpanie vody zo studne,
          ktorou sa napúšťa kúpalisko. Zodpovední by sa k tomu mohli vyjadriť.
          Tom a tí druhí možno vedia o tom viac.

          • 12.2.1.1.1
            Hans says:

            Pokiaľ ja viem,voda bola napustena do konca sezóny. Túto novinu počujem prvý raz.Tu ti ťažko niekto odpovie.Odkaz pre starostu alebo oficialny list.

      • 12.2.2
        Terka says:

        Broko vykopal tot nedávno pod oknami vodohospodárov studnu a dostal za to no no no.

  13. 13
    Hans says:

    Myslíš tých 30 ľudí čo akože protestuje proti výrobu pár stromov? Kto zavinil, že ľudia nemajú na Podjvorinskej kde parkovať? Keď nestála City Arena-podvod Nafta Gbely,bolo pri štadióne veľké parkovisko.Postaviť štadión ale bez parkovacích miest je fakt bomba…D

    • 13.1
      Amater says:

      Prosím ťa prezraď kedy si sa prisťahoval do mesta Trnava. Podjavorinskej sídlisko bolo prvé v Trnave a stavalo sa v druhej polovici 50 rokov. Takže tak bolo plánovanie parkovísk, jedno auto na 10 bytov. Parkoviská pri anfiku a Bille boli okrem futbalu prázdne. Zvyšovaním platov a životnej úrovne začali do mesta prichádzať za prácou a do školy ľudia na autách a nie hromadnou dopravou. Vzrastlý strom si treba vážiť a preukazovať mu úctu, nie len hľadať spôsob ako ho vyrúbať. projektanti čo v súčastnosti pracujú pre mesto by chceli projektovať na zelenej lúke a tak chcú len výruby , Všivavý hájiček obnova Ružáku atď.

      • 13.1.1
        hans says:

        Takže nič si nevymyslel,ale len táraš do vetra.Bomba ako Mráz a jeho poslanci čo sa sťažujú na parkovanie.Nie keď príde Mráz už zápchy v Trnave nebudú……….D

        • 13.1.1.1
          Amater says:

          Ja som nič nikomu nesľuboval. PB sa postavil do role nositeľa svetla a záchrancu civilizácie. Výsledky jeho práce sú katastrofa a pre občanov mesta zníženie konfortu bývania.

          • 13.1.1.1.1
            Tim says:

            Je možné uviesť, kde a aká katastrofa v Trnave nastala a tiež, kde a aké zníženie komfortu bývania nastalo pre občanov mesta, ktoré by „priniesol“ terajší primátor?

            • 13.1.1.1.1.1
              Tom says:

              Nepovie ti to je tajne jak stym predrazenym kosenim :D Inac sa zacina revitalizacia dalsieho vnutrobloku na Gejzu Dusika, stavia sa skolka, revitalizuje sa uz tretie ihrisko na skole , a dokonca dalsi rok sa pokracuje to je normalne katastrofaaaaa

              • 13.1.1.1.1.1.1
                Gejza says:

                Aká revitalizácia na Gejzu dusíka? Šak tam nieje ani kopnute. :D

                • 13.1.1.1.1.1.1.1
                  Peter Klimo says:

                  tak ale na voccovom fejsbuku je to uz hotove..
                  podobne ako zelena lavka a cykloveza. koho dnes prosimta zaujima realita ?

                  • 13.1.1.1.1.1.1.1.1
                    Vocca je king says:

                    Vocca je v tomto king, ale naucil to polku Trnavy. Mne sa lubilo, jak ta cica nejaka dala, ze robi toho sprievodcu po Trnave niekde, to vypadalo, ze je to hotove a zrazu, ze supnite to do participativneho rozpoctu a potom sa to aj mozno spravi. Jake hovadske. To v tych vela jazykoch, okukala vo Vidni, alebo dze. A esce sce penaze.

        • 13.1.1.2
          Tim says:

          hans, veru pravda pravdúca, keď príde mráz, veľký mráz, taký až s veľkým „M“, tak takýto veľký Mráz dajme tomu pod mínus 20 stupňov zabezpečí, že množstvo áut nenaštartuje a … akoby mávnutím čarovného prútika, zápchy zrazu nebudú ……D

      • 13.1.2
        hans says:

        Ešte jedno vec ti poviem,choď za ľuďmi na Podjavorínsku a opýtaj sa ich na situáciu s parkovaním.Tam ani ráno,na obed,či večer nezaparkuješ.Tie pokuty od MP im môžeš ty preplácať.Na Podjavorínskej je taká istá situácia ako Na hlinách.

  14. 14
    Ako morálnosť išla bokom says:

    Nezaujatý pohľad trnavčana:

    Mesto Trnava malo štadión, ktorý vo viacerých častiach potreboval opravy, ale napr. na štadióne bol len pár rokov dozadu mestom zafinancovaný (vyhovujúci) trávnik a mesto vlastnilo lukratívne pozemky.

    Dlhoroční radniční páni mali sen o novom štadióne. Švajčiari sľubovali, nepostavili nič, či zámer mysleli vážne alebo to mala byť tiež dajaká búda, nevieme.

    Objavil sa druhý dobrodinec.

    Čas bude plynúť a o cca 30 rokov bude terajší „ teraz nový“ štadión zrelý znova na komplexnú opravu, vlastníkom bude mesto.

    Protistrana bude vlastniť aj o 30 rokov veľmi lukratívne a cenné pozemky. Tie pod obchodnou časťou môžu byť v poriadku, bol to obchod.
    Ale prečo aj pozemky pod 3 tribúnami štadióna a medzipriestor po vonkajšie mestské komunikácie?

    Tu je zásadný problém.

    Ak by mesto vo výhľadovej budúcnosti chcelo napr. postaviť nový štadión, športové centrum mimo centra mesta (aj so zodpovedajúcim parkovaním) samo, alebo by našlo investora, tak sa hneď ukáže nevýhodnosť a zvrhlosť terajšieho stavu.

    V takom prípade by mohlo chcieť mesto celý terajší priestor ŠAM , priestor medzi Kollárovou, Športovou, Dolnými baštami a nákupnou časťou City arény draho predať. A tu je jadro toho, ako bolo mesto dobehnuté.

    Odpoveďou je, že sa to nebude dať. Lebo nie je vlastníkom príslušných pozemkov pod tribúnami a okolo štadióna, čerešničkou na torte sú úzke blokačné pozemky tesne okolo trávnika.

    Naviac, prečo sa mesto „zbavilo“ aj parkoviska skríža terajšej VUB-čky ?

    Vedeli pri schvaľovaní „sna o novom štadióne“ vtedajší čelní predstavitelia mesta a poslanci mestského zastupiteľstva , čo činia, alebo sa iba dali „opiť rožkom“ ?

    • 14.1
      firhang says:

      Dali to kalsicky za euricko, ako vsetko mestske :D

    • 14.2
      Súhlas says:

      Morálnosť Pora???Morálnosť Bystra,Butka či Bosnaka? ?Podvod storočia.Raz bude kniha ako som oklamal Slovákov a najviac Trnavcanov.Privatizoval som za Meciara a pokračoval som v Trnave za KDH.Že zdravotníctvo je v rozklade,čo je ho potom.Veď on sa o seba postará. Táto akože kresťanská strana zobere na kandidátku Pobieckeho, ktorý si veselo bral zákazky od Tavosu bez verejnej súťaže. Veď ako on povedal,nič som neporušil. Takí sú poslanci? ??Vizitka Mraza čo nehlasuje za rozpočet. Morálnosť? ???

    • 14.3
      status says:

      A toto majster B nevedel ked štadion preberal do majetku mesta? V 2016 či kedy? Nie sú na tých pozemkoch záložné práva v prospech mesta? Náhodou?

    • 14.4
      Amater says:

      Veľmi zaujímavá analýza. Švajčari chceli pozemky na 60 rokov za 1€, to asi odtiaľ sa udomácnila tá požiadavka na zlacnenie investície, ktorá sa preniesla aj do novej zmluvy. Štadión pri tých betónových konštrukciách určite vydrží viac ako 30 rokov. Za 60 rokov je ťažko odhadnúť kde bude čo atraktívne. Ja len verím že to budú obhospodárovať naši potomkovia a nie prisťahovalci z inej galaxsie.

  15. 15
    Hustýýý says:

    Ale tu ide o moralnost sucasneho vedenia mesta, v tomto clanku, nie o neustale a uz aj smiesne amaterske otacanie pozornosti. A poslanec Mraz moze hlasovat ako chce a presne preto ho tam ludia dali. Podla svojho vedomia a svedomia. A to akoze ak nehlasuje za Petrove veci tak je skodna? Nie, podla mna je to vyborna sprava pre Trnavu ak ma na nieco niekto iny nazor ako oficialne vodca ma a dava na FB. Vola sa to pluralita. To co robi PB sa vola kult osobnosti a jeho budovanie. Este nieco pan Suhlas?

  16. 16
    Súhlas says:

    Ešte tak,že celý rok je ticho pán Mráz a potom nezahlasuje za rozpočet. To znamená, že má vstupovať do projektov a hovoriť ako by si to predstavoval. Nie on na konci roka len tak povie nie..A čerešnička na torte u pána Mraza, je že sa potom chváli na facebooku akú peknú lavku vo Vajslovej doline mesto urobilo…Zmeniť chce dopravu a nezúčastňuje sa stretnutí s Arivou. Proste bomba!Super alibista.

    • 16.1
      Mišurko says:

      Keď pán Bročka neprizve opozíciu k tvorbe rozpočtu, tak sa nie je čo čudovať. Keď im to predloží na hlasovanie ako hotovú vec.

      No keby som bol poslancom za mestskú časť XY, tak by som sa pochválil niečím, čo som tam pretlačil, nie? Je logické, že ho teší lávka na Vajslovej, keď ho tam zvolili.

      K Arrive: Pán Mráz je v mandátovej komisií a v komisií pre riešenie neprispôsobivých občanov. V dopravnej komisií sú predsa iní ľudia, čo kandidujú na jeho kandidátke. A podľa zápisníc z dopravnej komisie na stránke http://www.trnava.sk to vyzerá, že tam boli. To má byť pán Mráz všade? Ako pán Bročka, ktorý príde na akciu, spraví selfie fotku, hodí to na facebook a sadne si s úsmevom do kaviarne na námestí na kávičku?

      • 16.1.1
        zima says:

        To chceš povedať,že Mráz sa nezaujímal počas celého roka o rozpočet?Ale naraz akože potlačil novú lávku vo Vajslovej doline?Nejako ti to nesedí….D
        Takže Mráz chce zmeniť dopravu alebo hlavne vylepšiť,ale nezúčastňuje sa stretnutí s Arrivou,aj keď bol pozvaný.Mišurko prestaň brať niečo,lebo načo sedí Mráz v mestskej rade?Asi len tak,alibista ako Stop zápcham v Trnave.To mu uverí jedine malé decko.

  17. 17
    ABC says:

    Aby sa tá suma zaokrúhlia a Broko Neomylný mal motiváciu pracovať dodávam materiál na zaokrúhlenie škody. Zákon 321/2014 hovorí o energetickej efektívnosti budov nad 1000 m2. Na základe rozpočtového opatrenia zo dňa 4. 9. 2015 poukazuje SKaŠZ sumu 107 252 €. V prípise je omylom uvedené staré číslo zákona 476/2008/Z.z. Rozpočtové opatrenie je nástroj primátora na riešenie naliehavých potrieb mesta a je na to vyčlenených cca 10 % mestkého rozpočtu. Všetky tieto požiadavky sú osobne prerokované s primátorom a nesie za ne zodpovednosť. Dopadlo to tak že sa namontovali termoregulačné hlavice na vykurovacie telesá v dotknutých budovách a vykurovacie sústavy zostali nevyregulované. Suma sumárum celkove tá odbornosť primátora stála podľa vyhodnotenia 130 000€ . Znamená to že ani zákonom stanovené opatrenia sa v čase vládnutia vodcu Broko Neomylný nie sú nezabezpečované. Vznikajú ďalšie škody z dôvodu neodbornosti a nerovnomerného vykurovania miestností v budovách. Takže suma sumárum 300 000€ a keď k tomu pripočítame možnú pokutu za nedodržanie zákona……

  18. 18
    Nesúhlas says:

    hlasovanie rozpočet na rok 2016 / hlasovanie 2015 / – jednohlasne 31
    hlasovanie rozpočet na rok 2017 / hlasovanie 2016/ – 19za, 2proti, 7 sa zdržalo
    hlasovanie rozpočet na rok 2018 / hlasovanie 2017 / – 28za, 2sa zdržali

    keby sa niekomu chcelo vyhľadať mená tých čo sa zdržali a boli proti za posledné 2 obdobia

    • 18.1
      totáč says:

      A čo je na tom že sa zdržali alebo boli proti ?
      Máme totalitu alebo čo ?

      • 18.1.1
        Nesúhlas says:

        Presne si to napísal. Nemáme TOTALITU a každý poslanec má právo hlasovať za, proti alebo sa zdržať, takže ak aj nejaký poslanec nehlasuje za rozpočet alebo sa zdrží je to preto, že nie je proti rozpočtu ako celku,ale jednotlivým častiam. Tak hlasoval aj poslanec LTT Peciar a nehlasoval za rozpočet.

    • 18.2
      DPH says:

      Od roku 2010 je tendencia dostať do rozpočtu za každú cenu väčšie akcie, aby dotknutý spasitelia mesta zanechali po sebe pamätník, Smer pešia zóna terajší cyklochodníky. Mesto by malo pravidelne zabezpečovať činnosti na vytváranie lepších životných podmienok občanov a potom sa zaoberať stavaním pomníkov jednotlivých samovládcov. Keby som bol v MZ tak ešte teraz argumentujem a požadujem zmenu rozpočtu. Svoj nesúhlas by som určite nevyjadril len zdržaným sa hlasovania.

  19. 19
  20. 20
  21. 21
    Juraj says:

    O tom, že bolo „nemorálne“ rozdať majetok mesta za EURO netreba ani diskutovať, to následne zohľadnili voliči vo voľbách. Ale obávam sa, že nemá ani cenu diskutovať o tom, či to bolo zákonné, viď. rozsudok Okresného súdu a pravdepodobne to inak nedopadne ani na KS. Predpokladám, že právnu analýzu tohto obchodu si už urobil nejeden právnik s rovnakým výsledkom. Je preto nanajvýš naivné púšťať sa do vopred prehratých sporov a to s ohľadom na vynaložené náklady, ktoré bude mesto znášať. Je to ako šermovať palicou pred obrneným vozidlom a myslieť si, že palica vystrelí.
    Alebo budem šermovať tou palicou a prizerajúcim budem pripadať ako hrdina.
    Upresňujem, prizerajúcim rovnakého zmýšľania tým ostatným budem na smiech.

    • 21.1
      Občan says:

      Kino Sloboda tiež mesto odpredalo za 1,- Euro ako svoj majetok v tomto volebnom období.

      • 21.1.1
        Neobčan says:

        A na to si ako prišiel? Kino sloboda nebolo predané za 1 eur, ale za jednu korunu, pretože to bolo niekedy v roku 2001.

    • 21.2
      ABC says:

      Juraj pozri si predvolebnú diskusiu v kine Hviezda ako PB vystupoval v diskusii. Mňa zaujala časť a vyjadrenie o TT Konforte , ako rázne prešetrí stav. Teraz je to Steffe a podpis zmluvy v Salzburgu myslíš že by to v Bruseli boli tiež ochotný preveriť. To len aby ste z neho nerobili mučeníka so sveto žiarou a bojovníka proti ologarchom. Keďže je to produkt 4 poscodia, ktorý preskočil do Malého Berlína, bez toho aby stratil kvetinku. On zatiaľ stratil len 4000 voličov a získal 2000. So 6500 voličmi pri rozumnom počínaní ostatných kandidátov na primátora sa on primátor nestane, potom sa pospolitý ľud poskladá na ohňostroj a koláčiky bez prísad na vylepšenie zábavy.

      • 21.2.1
        ABC says:

        Ako môže to celé zastrešovať mesto, keď to nebolo schválené MZ. Prokuratúra čo robí? Takže by mala zbystriť pozornosť a začať sa tým zaoberať. Takto môže jeden nezodpovedný nepodarok zmariť a znehodnotiť život 60 000 ľuďom

    • 21.3
      Peter Klimo says:

      Nuz ak hovorime o tom ako im to zohladnili volici vo volbach dovolujem si pripomenut ze prislo k ubytku poslancov smeru, narastu poslancov pravice a prichodu novych nezavislych poslancov. Minule MZ hlasovalo o CityArene jednohlasne, teda ZA hlasoval napriklad aj viceprimator Lancaric…

      Ak teda bolo spomenute, ze predaj pozemku za euro je zlodejina skusme porozmyslat ake su alternativy. Mne je osobne ukradnute, ci pozemok pod CA vlastni mesto alebo sukromnik. A nie som sam, v CA sa denne otocia tisicky spokojnych ludi. Spartak ma slusny stadion, vyhovujuci dnesnej dobe..
      Brocka ako spravny populista velmi obratne hra ludom na ich najnizsie pudy – ved nikto priemerne rozumny by nesuhlasil aby nieco vo vlastnictne mesta (v preklade „nieco moje“) niekto odovzdal nenazranemu oligarchovi. Ten oligarcha samozrejme generuje dalsie zisky zisky pre seba, inak by to nerobil – avsak k prospechu obcanov mesta (navstevnost futbalu, cityareny, parkovanie a v neposlednej dobe z toho vsetkeho zaplatia vsetci zucastneni dane). Alebo by bolo naozaj lepsie keby CA nestala a miesto nej by sme mali povodny stadion ?

      Nie som ziaden Poorov privrzenec, kludne ho kritizujme, kludne nech ho aj zatvoria ak mu nieco najdu pri privatizacii. Mne sa napriklad osobne nepozdava to, co predvadza s „erohackom“. Podla mna je vsak CityArena to posledne, kde si Poor zasluzi kritiku..

      • 21.3.1
        Nesúhlas says:

        http://www.trnava.sk/userfiles/download/attachment/Z%C3%A1pisnica%20MZ%206_11_2012.pdf

        p. Klimo st. 9-10, vyjadrenie p. Lančariča, ale aj iných poslancov, aj brata Jofa Viskupiča.
        Za hlasovali všetci vtedajší prítomní poslanci.

        • 21.3.1.1
          Igor says:

          Tentokrát je možné s Klimom iba súhlasiť.
          No a ? Hlasovali správne. Máme krásny štadión. Momentálne nonstop vypredaný – 20.000 fans. Na repre sa hralo v Trnave „God save the Qeen“ čo tu nebude najbližších 100 rokov. Zrazu chodí aj Bročka aj ostatní pseudokritici.
          Máme denne 350-400 voľných parkovacích miest k dispozícii, dve hodiny grátis, v zime temperovaných. Konečne máme aj slušný na úrovni obchodný dom. Cez obed si niekedy nieto kam sadnúť.
          Je to úspešný projekt. Ľudia tam chodia oni o tom rozhodujú.
          Tzn. hlasovali správne.
          Za znenie zmluvy, podmienky a prevzatie objektov s protokolmi nesú zodpovednosť štatutári.
          Do konca minulého roka bolo všetko OK a zrazu to niekto bez vízie a bez pudu zodpovednosti amatérsky dohnusil.

          • 21.3.1.1.1
            palo says:

            krásny štadión. myslíš tú megalomanskú opachu?
            áno, zmysel pre krásu je individuálny …………..

            • 21.3.1.1.1.1
              Architekt says:

              CITY ARENA získala na 21. ročníku prestížnej celoštátnej súťaže realizovaných stavieb na Slovensku pod záštitou prezidenta SR Andreja Kisku – hlavnú cenu Stavba roka 2015, okrem toho sa táto stavba dostala medzi 22 najlepších stavieb sveta za rok 2015.

              • 21.3.1.1.1.1.1
                Tim says:

                V súčasnom kontraverznom svete je už možné všetko.
                Aj opacha-hangár na Hollého oproti bývalému gymnáziu bola vraj architektonicky hodnotná budova, až na to, že ľud pospolitý trnavský vec vnímal inak.

              • 21.3.1.1.1.1.2
                palo says:

                platí čo som napísal vyššie ….
                zmysel pre krásu je individuálny, a ja tento hodnotný mestotvorný prvok dávam do jedného vreca s ROHáčkom na Trojičnom

        • 21.3.1.2
          Tono says:

          Všeľudový komisári šeckého morálme čistého v súčastnej spoločnosti Viskupič a jeho bratranec Matovič v súčastnosti už rozdeľujú štátne funkcie, tak nám pomáhajte všetci svätý. Jofo sce byt minister kultúri po stáži na VÚC zvládne a ministerstvo vnútra. Možno zabojuje o Píščanské letisko , keď sa bude žumpa likvidovat spravý čári mári fuk a letisko bude na liste vlastnícta, majlepšej jazdkyne na škoda 120 L možno, alebo, nechajme sa prekvapiť.

  22. 22
    Info says:

    Trnava prehrala súd spor, tak som si pustil Mestskú televíziu, že ako budú informovať. A tam taký program, že kde vám hlavu dobre učešú, kde sa dá dobre najesť, kde si kúpite pekné šaty a ako pár ľudí zbieralo papieriky v Prome. Super info

  23. 23
    Facebuk says:

    Trnava prehrala súdny spor a objavili sa informácie o šikane na mestskom úrade…. Tak som si pozrel aj Fcb stránku primátora (primátor zaviedol pravidlo ze on zverejňuje všetko ako prvý – aby bolo všetkým zrejme kto pre toto mesto urobil „najviac“ ) ci tam bude na tu tému dajaké vyjadrenie. A nebolo. Namiesto toho máme nový príspevok o budovaní ihriska na Gejzu dusíka aj s obrázkami ako bude všetko super aj keď fyzicky robiť nezačali. Ten príspevok si mohol nechať na dobu kedy bude aj niečo spravené a neodvádzat pozornosť od tém na ktoré by mnohý radi počuli vysvetlenie a ku ktorým primátor aj ostatný zLTT mlčia.

    • 23.1
      DPH says:

      Opravári a natierači lavičiek Bročka , Pekarčík sa časom stali odborníci použiteľný aj na osídľovanie galaxií , 100 a viac svetelných rokov vzdialených od matičky Zemi.

  24. 24
    Juraj says:

    V spoločnosti s trhovou ekonomikou nikto nejde do biznisu s cieľom prerobiť, to je snáď všetkým jasné. Kde boli pri hlasovaní o CA všetci tí, ktorí dnes kritizujú predaj pozemku, to si mysleli, že Pór to bude stavať aby prerobil a urobil dobre mestu ? Že to robí pre mesto ? Omyl, ako úspešný podnikateľ v prvom rade pre seba a že podnikateľské aktivity využívajú občania je samozrejme súčasť biznis-plánu, inak by to nemalo zmysel. O úspešnosti súkromného projektu niet pochýb. V rozpore s morálkou je to pán Klimo, že pozemky v hodnote cc 50 mil. dostal zadarmo, na rozdiel od iných podnikateľských investícií v meste, ktoré tiež občania mesta využívajú.

    • 24.1
      Mat says:

      Juraj, dnes v demagógii suverénne vedieš, nemáš konkurenciu. Doteraz sa hovorilo, že pozemky majú cenu 6,5 mil. euro. Pokiaľ by si obnovil bývalé Uhorsko, tak v tých forintoch by tých 50 mil. aj pomaly vyšlo.

    • 24.2
      Peter Klimo says:

      Vies nam aj napisat co dal Poor ako vymenu za spominane darovane pozemky ?

      • 24.2.1
        Pravnik says:

        Podla tej zmluvy vlastne nic lebo dostali najom na 30 rokov ze 1e a ten sa moze predlzovat aj do nekonecna takze sa k stadionu mesto ani nemusi nikdy dostat. Takisto len za zburanie stadionu a material co tam bol dostala city arena statisice takze tiez slusny peniaz. Ja na stadion tiez chodim ,do nakupaku pomenej ale ked si to zoberem z pohladu mesta ktore by malo zveladovat aj zbytok mesta tak tie peniaze za pozemky by viac potrebovalo ako to ze ludia maju kam ist na futbal alebo sa motat po obchodoch. Moj nazor kazdy nech si to prebere ako chce.

        • 24.2.1.1
          Peter Klimo says:

          O akych peniazoch za pozemky diskutujeme ? Ma/malo mesto ponuku na odpredaj/kupu tych pozemkov ?
          Naco sa potrebuje mesto dostat k stadionu ? Ak sa o 30 rokov sa predlzi najom na dalsich 30 rokov stane sa nieco vazne ? Nie je pointa nahodou v tom, ze mesto by muselo inak investovat peniaze do obnovy stareho stadiona (a zaroven platit za jeho prevadzku nemale financie) ?
          Osobne na dnesnej situacii nevidim jediny problem, ty ano ?

          • 24.2.1.1.1
            Pravnik says:

            V zmluve je ze stadion mal stat okolo 14-15 mil . Dotacia od statu 13 + eufa 1 milion tak to vykriva celu sportovu cast stadiona. Otazka je ci by dostalo dotaciu aj mesto keby dotoho chcelo investovat samostane bez investora. Mesto dostalo do majetku sportovu cas v hodnote okolo tych 15 milonov. Ostatok je majetkom uz noveho majitela. Keby teda mesto malo teraz stadion a dostavala by napr aj zisk zo vstupeniek a bufetov tak by prevdzaku myslim v pohode zaplatilo ale otom sa mozme bavit len keby a tak.

          • 24.2.1.1.2
            Juraj Fuzák says:

            Peter, povodne som sem nechcel nic pisat ale myslim ze my dvaja sa vieme normalne bavit aj napriek tomu ze na xy veci mame rozny nazor.

            Nikto nespochybnuje to ze stadion je super, ze tu hra repre, teraz budu zapasy EL a podobne. Na nakupnu cast ja mam svoj nazor, ale ten s tymto nema nic spolocne, vseobecne niesom fanusik nakupnych centier. Ja aj napriek tomu ze na zapasy reprezentacie nechodim, niesom rad ze repre bude hravat znova v Blave, lebo je to prinos pre ubytovacie, stravovacie prevadzky atd.

            Ten rozdiel, ktory napriklad vidim ja je v tom ako tento cely deal prebehol a co na konci z toho mesto ma vo vlastnictve. Mesto z celeho komplexu realne vlastni betonovu cast tribun a hraciu plochu. Dokonca ani na tuto hraciu plochu nema mesto vstup bez vecneho bremena prava prechodu, kedze ihrisko je ohranicene akymsi pseudo separacnym metrovym pozemkom od tribun. Dalsia vec, ktora mne na tom prekaza je sposob akym vypocitali to zapocitavanie najomneho, kde niesu zahrnute vsetky casti toho co mesto vlastni (skyboxy uz do toho zahrnute niesu a tam si lahko rocne najomne dopocitas). Nepride ti divne ze to co vlastnis ty ako mesto je tribuna ale to co je pod nou uz nie?

            Podla mojho nazoru mal tento deal prebehnut uplne inak ako prebehol. Investor, a nech to bol Poor alebo by to bol ktokolvek iny mal od mesta normalne vsetky pozemky odkupit a bol by svaty pokoj. Nemuselo by sa vymyslat ziadne zlozite zapocitavanie najomneho, ziadne protihodnoty ani nic podobne. Mesto mohlo prijat uznesenie ze za peniaze z predaja pozemkov sa opravi napriklad zimak alebo sportova hala alebo nieco podobne. Zober si ze mesto na papieri vlastni tribuny, ktore vsak nikdy v zivote nevyuzije, aj keby tento najomny vztah skoncil po 30 rokoch tak co spravi mesto s betonovymi tribunami uprostred komplexu, ktory vlastni niekto iny?

            Neargumentujme prosim danami z nehnutelnosti, zapasmi reprezentacie ani nicim podobnym, pretoze to nikto nespochybnuje. Dane z nehnutelnosti plati napriklad aj akvac a tam bol deal velmi jednoduchy, predaj pozemku a investicia do Slavie. Reprezentacia, Spartak, koncerty to vsetko je fajn a posuva to mesto dopredu, ale malo byt spravene uplne inak. Plus fakt ze v uplne prvom navrhu boli nedozierne vacsie pozemky k tomu pripojene, myslim ze na to upozornil Pato Pokorny. O parkovisku pri VUB sa nema ani len zmysel bavit.

            Stat dal dotaciu myslim 13 alebo 14 a UEFA milion na osvetlenie. Take bolo aj prijate uznesenie. Dnes sa nam niekto snazi nahovorit ze to co mesto vlastni (pre zopakovanie tribuny plus ihrisko) stalo 32 milionov. Predstav si situaciu ze si nechas postavit od firmy dom s rozpoctom 200 000. Nakoniec pride ta firma za tebou ze cau Peter, chcel si dom za 200 ale my sme ti spravili vilu za 800.

            • 24.2.1.1.2.1
              Zodpovednosť says:

              Vďaka za vysvetlenie pohnútok k podaniu žaloby. Ktoré je „trocha“ rozdielne ako to doposiaľ prezentované primátorom. Dalo by sa povedať že jeden zo zmluvných partnerov sa po rokoch prebudil, poskrabkal sa na brade a precitol v poznaní ze ta zmluva čo uzatvoril už sa mu nepáči a mohol mať z nej väčší osoh. A namiesto toho aby si sadol za stôl so svojím zmluvným partnerom a pokúsil sa pripadne zmeny riešiť zmluvne (mohol otvoriť aj predaj trávniku a tribún…city aréna by vlastnila komplet projekt a mesto mohlo peniaze použiť na iné veci) uteká na súd podať na svojho obchodného partnera žalobu o určení vlastníctva a to bez predchádzajúcej diskusie s ostatnými predstaviteľmi mesta. Súd žalobu zamietol, vzťahy medzi zmluvnými partnermi sú na bode mrazu a rovnako sa zhoršili vzťahy aj medzi predstaviteľmi mesta. namiesto toho aby na tom mesto získalo bude platiť navyše za služby advokáta a aj súdne trovy (podľa prepočtov vyššie 170.000€?, pokiaľ sa mesto odvolá aj viac). A vyjednavacia pozícia pre ďalšie rokovanie so svojím partnerom sa zhoršila. Naozaj pekná ukážka riadiacich a komunikačných schopností, čo nás všetkých bude stáť nemalé peniaze pretože pochybujem ze si primátor škodu zosobní a zaplatí to zo svojho.

              • 24.2.1.1.2.1.1
                Zodpovednosť says:

                Na mesto to bude mať aj ďalší dopad. Každý ďalší investor bude viac zvažovať spoluprácu s mestom, pretože ten signál čo primátor vyslal je jednoznačný to že s vami uzatvoríme sa zmluvu neznamená že sa ju vzápätí nebudeme snažiť zrušiť.

              • 24.2.1.1.2.1.2
                Otazka znie says:

                Otazka znie inak, pan diskutujuci Zodpovednost – tu je aktualita http://www.trnava-live.sk/2018/09/19/jedenast-poslancov-podalo-navrh-na-zvolanie-mimoriadneho-mestskeho-zastupitelstva/. V mnohom mate uplnu pravdu, problem tkvie a uplne evidentne v „moresoch“ pana primatora. Poslanci nevedeli o zalobe, co je jasne. Poslanci nerokovali. Poslanci su odkazani na Facebook profil pana primatora. Poslanci logicky chceli analyzu dopadov na rozpocet mesta. A celkom normalne o tom chcu hovorit na mimoriadnom zastupitelste. Ak by takto riadil procesne urad ktokolvek zo SMER-SD, ukamenovali by ho vsetci moderni ludia, nazvali ho autoritativnym vladcom, diktatorom a nie demokratom.

                Peter Brocka dostava prave na usta za svoje spravanie, nie za svoj pravnicky intelekt, ci to, ci je alebo nie je primatorom vsetkych ludi v nasom meste. Ak ma 36 rocny muz spravanie, ktore mu vytyka take mnozstvo ludi, treba sa mu zdvorilo podakovat a vo volbach najst niekoho, kto sa sprava a komunikuje na inej urovni. Prajem Vam pekny vecer a za seba drzim palce prave Rastovi Mrazovi a do istej a nie velkej miery aj Majovi Galbavemu.

                A ak sa pytate na dovod preco, je jednoduchy. Posobia na mna solidnejsie ako Peter Brocka.

                • 24.2.1.1.2.1.2.1
                  Zodpovednosť says:

                  Otázka – súhlasím s vami, aj keď môj príspevok nebol tvorený ako otázka ale konštatovanie. Áno bol to čistý diletatismus zo strany primátora v niekoľkých rovinách a je potrebné vo voľbách zvoliť niekoho solidnejsieho, zodpovednejšie ho, vyzrelejsieho… A to ze je zvolané mimoriadne zastupiteľstvo je dobre – o ďalšom postupe by sa malo rozhodnúť hlasovaním.

              • 24.2.1.1.2.1.3
                nezmysel says:

                A podľa čoho si Poor vypočítal tých 170.000 tisíc eur?To sú trovy?Veď váš človek skrachovaný autobazarník písal,že 12 mil.eur.Nejako sa neviete dohodnúť…To Sopko stojí toľko?To je ten Sopko čo s Pórom požičali letisku Piešťany peniaze bez verejnej súťaže?Bomba úžerníci.Mikuš,Krátky hanba vám!Netreba zabúdať,že súd ešte neskončil,obávam sa že EÚ rozhodne ináč…

            • 24.2.1.1.2.2
              Optika says:

              Dobrý večer pán poslanec, ďakujem aj za iných čitateľov za inteligentné a kultivované vysvetlenie Vášho pohľadu na vec so štadiónom v Trnave.. Nechcem sa Vás v žiadnom prípade dotknúť, ale asi viem kde je problém. Našla som ho vo vete „Podla mojho nazoru mal tento deal prebehnut uplne inak ako prebehol. Investor, a nech to bol Poor alebo by to bol ktokolvek iny mal od mesta normalne vsetky pozemky odkupit a bol by svaty pokoj“ a len k nej sa ak dovolíte vyjadrím. Do ambície Lepšej Trnavy ste vzali lídra bez skúseností, chápem že mal svojskú charizmu a najmä mladým ľuďom sa páčil. Do tejto istej ambície ste prijali viacerých mladých chlapcov bez skúseností. A vzali ste do nej aj seba. Vy jediný z nich však máte nejaké manažérske skúsenosti a zrejme jediný môžete začať vetu slovami Podľa môjho názoru. Lenže správanie sa ďalších Lepších Trnavčanov Vás devalvovalo ako manažéra, osobu a do istej miery si za to môžete aj sám spôsobom ako niekedy komunikujete, hoci Vám uznávam, že na niektoré druhy provokácií nejde reagovať s chladnou hlavou. Pán poslanec, nikto v Trnave nespochybňuje výborné veci, čo pán primátor urobil a ja osobne som Vás volila, aj Vás a mnohých kolegov. Ale zažili ste devalváciu, za ktorú si môžete sami, nie Vy ako osoba, ale ako kolektív. Opustil Vás pán poslanec Galbavý, Váš vlastný viceprimátor, viacerí poslanci a pán primátor Bročka nezvláda evidentne komunikáciu ak nie je pre neho len a výhradne priaznivá, či skôr lichotivá. Je to pre Vás ako mladú politickú generáciu bezvýchodisková pozícia, Vaše vyjadrenia a ich vierohodnosť jednoducho znižuje celý ten kult osobnosti okolo pána Bročku, veľa pochybností o tom, či niečo robí, alebo nerobí. Nie som zástankyňou prázdnej a osobnej kritiky, ale je toho medzi obyčajnými Trnavčanmi veľa, čo sa šušká a správaní sa pána primátora, predovšetkým o tom ako nepríjemne hodnotí ľudí, ktorí ho neobdivujú alebo mu dokonca protirečia. Verila som mu, mal iskru v oku a odhodlanie, ale sám sa v mojich očiach pri čítaní sa jeho Facebooku viac krát zdiskreditoval. Vás pán poslanec budem voliť, aktuálneho primátora však voliť nebudem. Želám Vám všetko dobré do ďalšej politickej roboty pre Trnavu a lepší nos na výber lídra hnutia, ktoré predstavujete.

              • 24.2.1.1.2.2.1
                Juraj Fuzák says:

                @optika… viete, popravde to co sa suska ma az tak nezaujima, respektive ma nezaujima vobec. Kazdy mame svoj sposob komunikacie a zaoberat sa recami ci Brocka “nieco robi alebo nerobi” fakt nemienim. Ani Brocka ani ja ani nikto nesuskame, narozdiel od jeho predchodcu, ktory keby ste vedeli co “suska” kade tade tak sa vam zdvihne zaludok. Tolko k tomu.

                To ze od nas odisli “viaceri” poslanci sa da lahko kvantifikovat, niesu viaceri ale traja. Mne osobne to luto neni ani trochu. Je to normalny stav, niekto prichadza a niekto odchadza. Traja odisli, dalsich 19 pribudlo na kandidatku. Je na ludoch koho si vyberu, ja osobne poznam troch kandidatov na primatora (Brocku, Galbaveho a Mraza) a viem kto je Ondrejka. Galbavemu, Mrazovi ani Ondrejkovi by som hlas nedal ani keby to boli posledni traja ludia na svete, asi tolko k tomu. Ale kazdy mame svoje preferencie a na to su volby aby si ludia mohli vybrat. Kazdopadne, diky za normalny komentar 👌

                • 24.2.1.1.2.2.1.1
                  Fero Jahoda says:

                  Fuzacik, kedy nam rozpovies pribeh o tom ako fanusikovia rozmlatili spartakovsky autobus a auta. Som tvoje svedomie ** ******. 😉

                  I love Spartak!
                  * **** ** **** *******! Cmuk

                  • 24.2.1.1.2.2.1.1.1
                    Juraj Fuzák says:

                    A co ja s tym mam ty *******? Plus jeden den mi platil po prehratom sude odskodne a novinar dostal rocnu podmienku, takze kludne mozes aj ty, len rob zo seba ****** dalej…

                • 24.2.1.1.2.2.1.2
                  Optika says:

                  Pán poslanec, veľmi pekne ďakujem za odpoveď, s radosťou som napísala normálny komentár. Áno, každý máme nejaký svoj spôsob ako komunikujeme a presne k tomuto som Vám písala. Neviem čo sa šušká o pánovi Butkovi, ale viem, že o pánovi Bročkovi veľa a veľa čudného. Preto si myslím, že by Lepšia Trnava mala postaviť nového kandidáta na primátora. Toľko k tejto časti a nechcem sa tým pána primátora dotknúť. To, že nie je vyzretý na funkciu primátora krajského mesta je skutočne môj pocit a nič s tým asi nenarobím, pán primátor ma nepresvedčil. A to, ako mu smiešne propagačne nahráva na FB pán župan je úplne prvoplánové, napríklad to ako oceňuje ten bikesharing. To majú robiť ľudia pán poslanec!!! Nie kamoši z politiky!

                  K tomu odchodu, ak dovolíte. Viem, že Vám odchod pána Galbavého asi netrhá žily a v podstate máte pravdu, je to normálne, niekto na palubu príde, niekto odíde. Mne je ľúto, že pán poslanec Galbavý stíchol nejako politicky a kým stíchol, len stihol označiť primátora Bročku za neschopného komunikácie.

                  Potom to naznačil aj pán Válek. To je všetko, čo mrzí, lebo to práve to šuškanie potvrdzuje.

                  Je to na ľuďoch, máte úplnú pravdu pán poslanec. Ja budem voliť R. Mráza za primátora a za poslanca zakrúžkujem veľa ľudí a naisto aj Vás. Držím Vám palce.

                  • 24.2.1.1.2.2.1.2.1
                    Elektrobike says:

                    Dikes pani Optika za navigaciu na srandovne citanie na Fejsbuku Jofa. Zabila ma tam nejaka ertepla, co pise, ze je jake superske, ze si mesto Trnava vybralo onakvejsieho primatorisa a zupana. Tu si nam niekto buduje kultik osobnosti. Alebo ze rovno kult? Alebo dva naraz… Fakt dobre, chalani. Robte a ukazujte vysledky a nie procesy. Je to detinske. Robte robotu a ukazujte vysledky!!! To, ze zupan chodi na elektrobike od primatora v noci domov nie je vhodne na socialne siete chlapcekovia! Aj ja som tyzden bez auta a robim vo verejnej sprave a nemam potrebu sa zakryvat hashtagmi od kamosov.

                  • 24.2.1.1.2.2.1.2.2
                    Juraj Fuzák says:

                    Viete, ja sa na to pozeram trosku inou optikou ako vy. Ja v tom vidim spolupracu primatora a zupana, propagaciu produktu ktory je vo svete bezny len u nas sa doteraz akosi nepouzival. Ked si porovnam spolupracu respektive komunikaciu s Jofom ako zupanom a Mikusom tak si myslim ze sa nemame o com bavit. Pokial by sme sa pozreli na to optikou ze niekto niekomu smiesne nahrava na FB tak si pozrite Rastove videa a mozme sa bavit dalej :) Kazdy nech sa prezentuje ako vie. Rasto a spol vykrikuju a smeju sa primatorovi za FB styri roky a teraz je zrazu na nom nalepeny kazdy den, investuje do toho peniaze aby svoje posty udrzal na ociach a robi zo seba komunikatora.

                    Nehovoril som co „sa suska“ o Butkovi alebo co Butko „suska“. Nikdy by som tomu neveril, ale ten clovek sa sprava ako posledny idiot.

                    Mne luto neni ze Galbavy stichol, lebo realne nema co povedat, okrem klasickych blabolov ako primator by mal otvorit ples a podobne hluposti.

                • 24.2.1.1.2.2.1.3
                  Móric says:

                  Jáj Jurko čo to tu trepeš ? Ani sám tomu nemôžeš veriť.
                  Sloboda a Halasz boli súčasťou LTT, kandidovali za Vás ešte vo voľbách do VÚC. Prečo nie sú na Vašej kandidátke ? Si ich tam nedal ?
                  A komu dáš Ty hlas koho to zaujíma ?
                  Zrazu to tu hráš na chrumkavého ?
                  A vôbec kto si Ty aby si sústavne kohosi kádroval, hodnotil, vyhodnocoval, posudzoval ?
                  A zaujímavé, že vždy Ty z toho vyvstane, že len Ty jediný si in a cool.
                  A zrazu už aj vieš poďakovať za slušný a normálny komentár ?
                  Len koľko sprostých, útočných, ponižujúcich, arogantných komentárov si sem za posledné 4 roky dával Ty ?
                  Ale v jednom máš pravdu – je to na ľudoch, voličoch.

                  • 24.2.1.1.2.2.1.3.1
                    Juraj Fuzák says:

                    Neopustaj sa prosim ta. Peto Sloboda a Noro Halasz su myslim uz v strane Spolu. Jasne ze to nikoho nezaujima komu ja dam hlas, pani napisala komu da ona ja zas komu dam ja. Debata, chapes?

                    Kto som ja aby som niekoho posudzoval? Ja som slobodny clovek, ktory moze posudzovat a hodnotit koho chce, to iste mozes robit aj ty kedze ma teraz posudzujes…

                    Ja som dat tolko ponizujucich a „arogantnych“ komentarov kolko som povazoval za vhodne vzhladom na pocet utocnych a arogantnych na moju adresu, takze sa prosim ta ukludni.

                    A ano viem podakovat za slusny komentar, viem byt sprosty, pre niekoho arogantny atd. Rovnako nekokcem a nepotim sa ked mam niekomu nieco povedat do oci, co o tebe silno pochybujem ze by si dokazal…

            • 24.2.1.1.2.3
              Juro Koleno says:

              Tolko snahy zas klamat a nic. Porovnavanie neporovnatelneho. Preco si northtower nekupi pozemok, tam je deal ok? Aha to je kamos z CSka. Sedel si s Kovacikom a odisli ste odtial z dlhym nosom, lebo ste zistili, ze stat nedal 12 mil.(sumu vis presne, len oblbujes), ale ze da 12 mil. podla uzivania stadionu repre. Aj ti povedal kolko dal doteraz a aj ti povedal, ze stavba uz je zaplatena, teda mesto ma nieco, co niekto uveruje a plati uroky, takze deal pre mesto par exelance. A marne hladam logiku v tej sprosti, co si napisal na zaver, stadion sa staval pre spartak a keby bol na biznis, tak Poor postavi zeleznu budu ako bola pred tym, alebo ju len natre sak mala hodnotu 53mil. a peniaze si da do matraca a nie do mestskeho majetku ty inteligent. A v katastri zapisane vecne bremeno a pravo prechodu je podla teda co? Akoze Poor si povie, ze tuto dam betonovy panket a neprejdes? S tymto mozes oblbovat deti v materskej skolke, sa pozri ako sa predavaju byty na tehelnom poli, kolko prav prechodu a vecnych bremien maju ti ludia a nevykrikuju, ze zly deal, kataster nie je holubnik, mily pane, to len vy mate miesto mozgu emental. Vecne bremena sa nedaju ani zmazat ani ohnut, uz su raz v katastri, ked budes mat dom na hypoteku, preco das zalozne pravo a vecne bremena banke? Akokolvek inteligentne ti to na centrale napisu, furt budes za blbeho, lebo tomu nerozumiete a tazite iba z rovnakej nizkej urovne kognitivneho vnemu vasich oviec.

              • 24.2.1.1.2.3.1
                Juraj Fuzák says:

                To co mi napisu na centrale? 😂 Nenechaj sa vysmiat, to je mozno tvoj svet. North Tower vsetky pozemky okolo odkupil a to co postavil dal do majetku mesta aj s pozemkom pod tym, takze trochu rozdiel. Ja som sedel s Kovacikom a pytal som sa ho na tie proklamovane akoze dva miliony co mesto odmietlo na vybudovanie akademie na Slavii, to je klamstvo mladeho Poora od zaciatku az do konca. Mozes sa opustat dokolecka kolko chces, nebudem reagovat na tvoje urazky, mozes mi ich povedat kludne do oci. Nebud ako dement Jesko. Opakujem, to co ma mesto su tribuny bez pozemkov pod nimi a hraciu plochu, tieto veci podla tej zmluvy nikdy nevyuzije. A keby aj zmluvny vztah skoncil mestu ostane betonovy skelet a ihrisko v ramci komplexu s ktorym nema nic, navyse mu zostanu tribuny bez jedineho parkovacieho miesta kedze ako isto vies mesto “vlastni” stadion pre 18 000 ludi bez jedineho parkovacieho miesta kedze parking je majetkom niekoho ineho.

                • 24.2.1.1.2.3.1.1
                  Ferdo says:

                  Nový stadión pre 18tisic nemá jedine parkovacie miesto.

                  Podzemné parkovisko je pre nakupak, čo robí z tejto zlodejiny ešte aj svetový unikát. Občanovi nedovolia postaviť ani kadibudku bez troch parkovacích miest a tuto stavebný úrad schváli Nafte Gbely monštrum bez parkoviska v absolútnom centre mesta.

                  • 24.2.1.1.2.3.1.1.1
                    Parkovac says:

                    Tak ja som asi parkoval minule vo virtualnom priestore, ked som bol na fotbale. Ak plati, ze stadion nema jedine parkovacie miesto, tak asi plati aj to, ze sa mi to ako som tam parkoval snivalo. A co nemate natankovane pan Ferdo, ked spominane naftu? Ta zlodejina ako to nazyvate je perfektny projekt a mam pravo si to mysliet. A nikto z broviec mi to nezakaze.

                    • 24.2.1.1.2.3.1.1.1.1
                      Podvod says:

                      Parkovac s Poorom budú preplacat ľuďom pokuty,ktoré dostanú od polície. Dnes bude užasne parkovanie na Podjvorinskej,Spartakovskej, V.Clementisa,Koniarekovej, Hlbokej,Tehelnej a Starohajskej!!!Desiatky áut na travach a v iných zakazoch. Ale veď mohli parkovat v City Aréne. ..

  25. 25
    Ideš says:

    Takže inteligent sa ozval a porkoovca.Bomba!Privarizerovi je málo? ?Preto ešte požičal peniaze aj letisku Piešťany. To všetko je len náhoda milý Jurko.Oblbuj svoje ovečky aj s Martinkom.

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.