reklama

Polícia sa sťahuje, doklady a evidenciu vozidiel vybavíte od 24. novembra na Kollárovej ulici

Avizované sťahovanie Okresného dopravného inšpektorátu (ODI) v Trnave a agendy osobných dokladov zo Starohájskej ulice na sídlisku Družba do nových priestorov na Kollárovej ulici 8 v budove Obvodného úradu sa stáva realitou.

Nové doklady a agendu týkajúcu sa evidencie motorových vozidiel si obyvatelia vybavia v budove Obvodného úradu v Trnave na Kollárovej ulici už od pondelka 24. novembra 2014. Pracovníci budú k dispozícii každý pracovný deň.

„V doterajších priestoroch budú pracovníci polície stránkovať do stredy 19. novembra. V dňoch 20. a 21. novembra (štvrtok a piatok) bude prebiehať príprava spustenia prevádzky na Obvodnom úrade v Trnave a pracovníci polície nebudú v týchto dňoch občanom k dispozícii,“ upozornila hovorkyňa trnavskej polície Mária Linkešová.

Evidencia zbraní zostáva naďalej na Okresnom riaditeľstve PZ v Trnave na Starohájskej ulici.

kollarova-krajsky-urad
V budove na Kollárovej ulici bude od jesene integrované klientske centrum

V budove Obvodného úradu v Trnave vznikne nové klientske centrum, ktoré je súčasťou celoslovenského programu reformy verejnej správy ESO Ministerstva vnútra SR.

“Návštevy občanov na klientskych centrách riadi vyvolávací systém, väčšina pracovísk je v otvorenom režime (open space resp. presklené dvere), čím chceme prispieť k transparentnosti pri vybavovaní občanov, príp. otázky alebo sťažnosti rieši na mieste supervízor. Okrem toho sa snažíme služby pre občanov zlepšovať – súbežne prebieha procesná analýza na vybraných pracoviskách v snahe zredukovať čas či nevyhnutné úkony, pracujeme na zavedení systému e-kolkov a venujeme sa aj vzdelávaniu pracovníkov, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu s občanmi,” priblížila Dana Pohlodová z tlačového odboru kancelárie ministra vnútra.

Vládny program ESO je najväčšou plánovanou reformou štátnej správy od roku 1989. Má priniesť úsporu financií a pre občanov jednoduchšie vybavovanie ich záležitostí na úradoch.

“Aj v Trnave došlo k integrácii špecializovaných úradov miestnej štátnej správy. V klientskom centre si občania na jednej adrese vybavia komplet agendu integrovanej štátnej správy, vrátane policajnej agendy,” poznamenala D. Pohlodová.

Ulož ako PDF
Napísal 12. novembra 2014 7:06. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

pre “Polícia sa sťahuje, doklady a evidenciu vozidiel vybavíte od 24. novembra na Kollárovej ulici”

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.