reklama

Organizácia cestovného ruchu Trnava Tourism vydala nové propagačné materiály

Oblastná Organizácia cestovného ruchu (OOCR) Trnava Tourism vydala nové propagačné materiály, vďaka ktorým návštevníci Trnavy objavia všetky krásy mesta a regiónu. Jedným z nich je Dvojmesačník Región Trnava, ktorý informuje turistov o najväčších podujatiach.

„Dvojmesačník obsahuje informácie o aktuálnych podujatiach, novinkách, zaujímavostiach, oceneniach a atraktívnych bodoch záujmu. Na jednom mieste tak nájdu, čo by si nemali nechať ujsť v Trnave a jej okolí. Pre ešte lepší prehľad a orientáciu je jeho súčasťou aj mapka. V nej sú vždy vytipované cyklotrasy a turistické chodníky, vďaka ktorým objavia krásy regiónu,“ uviedla Michaela Potočárová, riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu Trnava.

Pre milovníkov histórie a sakrálnych pamiatok je určený turistický sprievodca Sakrálna Trnava.

Vyšiel v štyroch jazykoch: slovenskom, anglickom, nemeckom a maďarskom. Objavia v ňom tipy na pamiatky zakreslené na mapke či chronológiu historických míľnikov.

Foto: Provocation Bureau, Trnava Tourism

Čo zažiť v Trnave a prečo sa ju oplatí navštíviť, nájdu návštevníci v minisprievodcovi Say hello to Trnava – Spoznajte Trnavu.

Preložený je do ôsmich jazykov a obsahuje praktické rady, kde sa ubytovať, najesť, kde si dať dobrú kávu a čo by nemali vynechať pri návšteve krajského mesta, ktoré prezývajú Malý Rím.

„Všetky nové materiály nájdu návštevníci v Turistickom informačnom centre Regiónu Trnava v Mestskej veži, ako aj v hoteloch či na Nádvorí. V Turistickom informačnom centre vám ochotne so všetkým poradia a zároveň si môžete dohodnúť aj prehliadku mesta so sprievodcom, ktorý vám porozpráva o bohatej histórii Trnavy,“ dodala na záver Michaela Potočárová.

Oblastná Organizácia cestovného ruchu (OOCR) Trnava Tourism združuje mestá, obce a ostatné subjekty v regióne Trnava.

V súčasnosti má 24 členov, medzi ktorými sú obce, ale aj podnikateľské subjekty či občianske združenia.

Úlohou organizácie je spoločne rozvíjať cestovný ruch v destinácii, prezentovať atraktivity, ktoré sa nachádzajú na jej území, ponuku svojich členov zameranú na návštevníka a informovať o aktuálnom dianí.

Propagačné materiály boli realizované s finančnou podporou Ministerstva dopravy a výstavby SR.

(ts)


Foto: Provocation Bureau, Trnava Tourism

Ulož ako PDF
Napísal 4. mája 2019 18:22. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Spoločnosť, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.