reklama

For those who revel in the thrill of gambling, the article provides an enticing overview of 1Win, an online casino that seems to cater to every whim of the enthusiast. From the vast selection of games, including slots, poker, and roulette, to the adrenaline-pumping sports and esports betting options, it's a gambler's paradise. The convenience of swift deposits and withdrawals adds to the allure, ensuring that the action never stops. The welcome bonus, a whopping 500% on the first deposit, is a cherry on top, significantly enhancing the betting power right from the start. 1win Casino stands out not just for its game variety but for its commitment to security, backed by a Curacao license. This combination of entertainment, convenience, and trustworthiness makes it a standout choice for seasoned players looking for a new arena to test their luck and strategy.

J'ai récemment lu un article sur Cheri Casino et, en tant que novice dans le monde du jeu en ligne, j'ai trouvé cela très instructif. Le processus d'inscription semble simple et sécurisé, nécessitant des informations vérifiables, ce qui me rassure quant à la protection de mes données personnelles. Ce qui m'attire particulièrement, c'est la variété des jeux proposés. Savoir que je peux choisir parmi plus de 800 jeux, y compris des machines à sous et des jeux de table, rend ce casino particulièrement tentant. cheri-casino.fr mentionne aussi la compatibilité mobile, ce qui est un grand plus pour moi car j'utilise souvent mon smartphone pour me divertir. Les promotions hebdomadaires et le bonus de bienvenue sont attrayants, bien que je doive admettre que je suis un peu intimidé par les exigences de pari. Cependant, l'article a éveillé mon intérêt et m'a donné envie d'explorer davantage le monde des casinos en ligne.

Having no prior experience with online betting, I was intrigued by the review of 4rabet. The platform's emphasis on being user-friendly and offering a variety of betting options makes it seem like a welcoming place for beginners like myself. The fact that it caters specifically to the Indian audience, with a focus on cricket, adds a local flavor that I appreciate. The review also touches on the app's extensive sports selection and casino games, which suggests that there's plenty to explore beyond just betting on sports. What's more, the mention of bonuses and promotions gives the impression that 4rabet values its users and looks to enhance their experience wherever possible. It's reassuring to read about the platform's dedicated customer support, highlighting their commitment to user satisfaction. For anyone curious about online betting but unsure where to start, the article on 4Rabet India seems like a helpful resource.

Občianska iniciatíva Dajme STOP parkovaciemu teroru vyhlásila petíciu proti parkovacej politike mesta, chce dosiahnuť referendum

Občianska iniciatíva Dajme STOP parkovaciemu teroru začala v utorok 12. septembra 2023 so zberom podpisom občanov v snahe usporiadať referendum o zrušení aktuálnej parkovacej politiky mesta Trnava. Zástupcovia petičného výboru na tlačovej besede informovali, že ich cieľom je vyzbierať viac ako 16-tisíc podpisov a predložiť ich mestskej samospráve, ktorá miestne referendá po splnení zákonom stanovených podmienok vyhlasuje.

„Parkovanie v Trnave je jedným z najväčších problémov obyvateľov mesta – a nielen ich. V okresnom a krajskom meste parkovacia politika výrazne ovpylvňuje aj návštevníkov, študentov a ľudí dochádzajúcich za prácou,“ povedal na úvod predseda petičného výboru Rudolf Krajčovič.

Členovia petičného výboru vyjadrili nesúhlas s aktuálne platným VZN č. 609 o dočasnom parkovaní motorových vozidiel na území mesta Trnava a zároveň budú na základe zozbieraných podpisov od občanov požadovať vyhlásenie referenda o zrušení súčasného stavu.


Členovia petičného výboru na tlačovej besede na Rybníkovej ulici, 12. 9. 2023

FOTO: trnava-live.sk

Petičný hárok obsahuje päť otázok, ktoré sa majú objaviť v prípadnom referende:

1. Súhlasíte so zrušením parkovacej politiky mesta Trnava?

2. Súhlasíte, aby podmienkou parkovacej politiky mesta Trnava bolo vybudovanie bezplatných záchytných parkovísk s minimálnym celkovým počtom 1380?

3. Súhlasíte, aby podmienkou parkovacej politiky mesta Trnava bolo vybudovanie pravidelnej kyvadlovej dopravy zo záchytných parkovísk do centra mesta Trnava?

4. Súhlasíte, aby podmienkou parkovacej politiky mesta Trnava bolo regulované parkovanie len v zóne, kde počet parkovacích miest spĺňa množstvo miest určených v pláne udržateľnej mobility?

5. Súhlasíte, aby podmienkou parkovacej politiky mesta Trnava bola skutočnosť, aby každý rezident zóny mohol v každej rezidenčnej zóne parkovať za rovnakých podmienok?

„Nestretol som sa s nikým, kto by súhlasil s touto parkovacou politikou mesta. Naopak, veľmi veľa ľudí vyjadruje svoj hlboký nesúhlas. Ide nám aj o to, aby sme v Trnave nemali päťkrát viac rezidenčných zón ako v Paríži či Budapešti. Sme tu dnes aj preto, lebo všetky argumenty a návrhy občanov boli zo strany mesta zmietnuté zo stola,“ skonštatoval Krajčovič.

Iniciátori petície plánujú rozmiestniť na území mesta niekoľko stánkov, kde budú môcť Trnavčania petičné hárky podpisovať. Ich zoznam budú aktualizovať na facebooku.

Termín ukončenia petície a odovzdania podpisov mestu pevne stanovený nie je, petičný výbor však verí, že sa podarí zozbierať viac ako 16-tisíc podpisov.


Prvé podpisy na petičných hárkoch

FOTO: trnava-live.sk

Ako poznamenal člen petičného výboru Peter Halada, požiadavka na vybudovanie 1380 parkovacích miest na záchytných parkoviskách „vychádza z plánu udržateľnej mobility, ktorý si dalo vypracovať mesto. Ide o plán s výhľadom do roku 2050, ktorý hovorí o tom, akým spôsobom sa má vyvíjať mobilita v Trnave tak, aby bola udržateľná. Tieto záchytné parkoviská majú byť vybudované na štyroch vjazdoch do mesta. Ide o číslo stanovené odborníkmi.“

Halada ďalej pripomenul, že súhlasí s reguláciou parkovania, no tvrdí, že „nemôžeme začať tak, že spoplatníme určité časti, z nich sa autá presunú inam, ale nevyparia sa a dosť negatívne ovpylvňujú život ostatným. Treba to brať komplexne a nie začať od konca. Začať treba od základov, ktoré sú presne popísané v pláne udržatešnej mobility, za ktorý mesto zaplatilo asi 600-tisíc eur. Mne sa zdá, že Lepšia Trnava skončila pri čítaní tohto materiálu pri tretej kapitole.“

Predstava petičného výboru o tom, ako má vyzerať parkovanie v prípade zrušenie súčasného VZN, má byť zhmotnená do otázok v referende.

„Ak by bolo VZN zrušené, nastane stav nula, ktorý asi nie je žiadúci. Nejakým spôsobom by sme sa snažili načrtnúť, čo si predstavujeme, že by ďalšie VZN malo obsahovať. A to je stanovené v štyroch otázkach. Našou ambíciou nie je dávať na stôl celé VZN o dočasnom parkovaní motorových vozidiel na území mesta Trnava, máme ale ohraničujúce podmienky, ktoré musia byť splnené na to, aby bolo VZN akcpetovateľné,“ ozrejmil Peter Halada.


Členovia petičného výboru na tlačovej besede na Rybníkovej ulici, 12. 9. 2023

FOTO: trnava-live.sk

Ulož ako PDF
Napísal 12. septembra 2023 11:18. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.